Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/18 in all areas

  1. Pai iarna lasi AC pornit , si setezi temperatura cat mai mult pe plus, dupa cum iti convine, daca nu ma insel mai sus de 28 de grade nu-l poti seta. Compresorul de AC va functiona normal, si cand motorul functioneaza, incalzind apa vei avea si aer cald... astfel aerul introdus in masina va fii mai uscat ...si te ajuta la dezaburirea geamurilor rapid.
    2 points
  2. Am o problema cu semnalizarea pe fata,unul din becurile din far nu merge si semnalizarea pe partea dreapa se aprinde si se stinge rapid. Am schimbat becurile pe fata,verificat mufa,firele si nimic.. nu ii vine curent, cand merge cand nu merge. Aveti idee ce as mai putea verifica? 245.000km -discuri fata originale (cele dinainte au tinut fara probleme 65.000km,tot originale) -placute fata+spate -rulment compresor aer conditionat -incarcare freon -brat inferior pasager -pompa apa auxiliara -lichid frana+servo -verificat injectoare(unul a trebuit rectificat,pierdea motorina pe retur) -becuri xenon noi -shadow line la cromul de pe geamuri http://i66.tinypic.com/2guinaw.jpg
    2 points
  3. Chiar asa nu se foloseste iarna? Cine ti-a spus? De ce nu s-ar folosi? Sper ca ai glumit, nu? Atunci daca ai climatronic, de ce porneste automat AC-ul iarna. Inseamna ca inginerii de la BMW sunt tare fraieri, ca porneste automat AC-ul iarna. Nu mai spun ca majoritatea celor care conduc masini din grupul VAG,nu au aflat nici pana acum ca ECON apasat inseamna aer conditionat oprit.
    1 point
  4. in etk este un kit de reparatie pentru senzorii de parcare, vine cu 4 suporti de pdc si 2 de pma. 51 11 8 065 982
    1 point
  5. Corect Cataline ! Si eu folosesc aproape tot timpul Ac-ul. Vara ca vara ...dar intradevar foarte util si iarna. Stiu ca se piede o anumita cantitate de freon ...dar niciodata nu am apreciat cat %. Daca faci anual o revizie ,cam cum consider ca ar fi normal, poti calcula si un procentaj. Dane cam mult ... te-as sfatuii sa ti sub observatie instalatia ...ca sa nu te scormonesti prin buzunare ulterior. Ca si chestie , se mai schimba periodic si filtrul dezhidrator ... este chiar indicat , dar din pacate cati dintre noi au facut treaba asta? @Dan.l - ai vopsit capota?
    1 point
  6. Pierderile observate de mine folosind climatizarea permanent pe Auto sunt cam de 5-10% din cantitatea de freon+ulei pe an. DacĂŁ nu e folosit compresorul perioade lungi, pierderile sunt spre 30% pe an. Mie unul mi se pare foarte util A/C-ul iarna, menține geamurile dezaburite permanent.
    1 point
  7. Cataline , daca nu ma insel eu ... stiam ca etansarea compresoarelor de AC este de tip deschis ... si drept urmare folosit sau nu este normal sa piarda o mica cantitate de fron /an. Repet este o informatie de care nu sunt sigur ca este 100% adevarata, sau poate nu se aplica la BMW. Acum in functie de fiecare daca nu face un control la instalatia asta, periodic ajungi sa bulesti compresorul. Ce ma mira pe mine, in cazul lui Dan.l cum de mai functiona AC-ul cu o asa cantitate mica de freon in instalatie. Banuiesc ca ar fii trebuit sa aibe vreo protectie ceva. @Dan.l - cantitatea de freon si cea de ulei care ti-au completat-o in instalatie trebuie sa apara pe factura/ bonul de casa de la servicele respectiv.
    1 point
  8. Cilindrul 1 este cel dinspre radiator.
    1 point
  9. masina mea bmw e 46 318i din 2000 va urmaresc din cipru !! multumesc pentru ca ati creeat acest forum !! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    1 point
  10. multi frustrati.....sa dai "minus" la o postare de multumire....la un anunt deschis, sincer, transparent(si poate p-asta cu anuntul o inteleg...nu-ti place masina....pretul...dar sa dai asta la un post de multumire...zob ) multumesc mult. stima
    1 point
  11. Un video cu cateva runuri legate de la prima etapa 21.04.2018 Arad:
    1 point
  12. Vanduta. Multumesc pentru gazduire. Se poate inchide. Stima
    1 point
  13. http://i65.tinypic.com/5vyj50.jpg http://i66.tinypic.com/vevu3c.jpg http://i64.tinypic.com/14nodoh.jpg http://i67.tinypic.com/2me8i08.jpg http://i67.tinypic.com/2mru0i9.jpg 228.000 km Fulie vibrochen originala rola alternator Ulei liqui moly 5w30 + toate filtrele schimbate
    1 point
  14. +1 pentru domnul Dragos. Am facut update de soft la motor la mine in oras (163 cp cu power reduction) pentru a putea face softul cum trebuie, masina a scos 156cp si 330 NM pe dyno din 163cp si 340 NM, s-a mirat si domnul Dragos deoarece a zis ca de obicei E60 scot cat au declarat. Clapete anulate, dpf-ul l-am anulat (downpipe) tot ieri la Pitesti inainte de soft, motiv? dupa ce ma intelesesem cu domnul Dragos ca nu dau DPF jos pentru ca este foarte ok pe rheingold (presiune 5-20 mbar la relanti si 16-20 g soot-ash mass), mi-a aparut dupa programare "filter particle" in bord, fara sa ma limiteze sau ceva, am incercat sa-i fac regenerare si statea continuu activa insa nu trecea de 450 grade si nu putea sa-mi regenereze (viata lui), dupa aceea am fost la Bucuresti sa facem softul, nu a iesit incredibil, are peste 200+, nu am cerut putere oricat de mult, l-am lasat pe domnul Dragos sa faca softul cum stie el, a zis ca l-a facut cum trebuie. Diferenta intre softul facut de Dragos si Bogdan Codorean (Kenbobo) este de o diferenta inimaginabila, pe langa faptul ca pe softul vechi avema presiune 2960 pe turbina si aveam spike-uri in sarcina care se vedeau si pe LOG, soft care mi-a omorat turbina, acest soft este impecabil, adica masina trage foarte brutal, trage de la turatii mici, pleaca de la 1800 rpm in forta, iar cand schimbi 1-2-3 pur si simplu zici ca este un turbo-benzina, te arunca in scaun cum nu am mai vazut diesel sa faca sa (cutie manuala). Omul a facut un efort pentru aceste 2 softuri (a mai venit un prieten), deoarece dupa cum stiti unii din voi a fost la Arad la etapa de Drag, dupa sa intors la Iasi, iar in ziua respectiva a venit strict pentru noi de la Iasi sa facem softurile. Sa zicem ca domnii care fac softuri prin OBD fara dyno promit undea la 210-225 cp, daca anulezi si softul promit clar peste 215-220 si un cuplu de 430-460 NM, destul de mult fata de ce mi-a iesit mie acum, insa diferenta dintre acel soft de 215-220cp cu 2960 presiune in turbina si acesta facut la completechip este enorma. A mai fost un prieten cu F10 2.0D 184cp 2011, puterea scoasa stock a fost de 168 cp si 360 NM, el are filtrul infundat aproape, am facut soft+ dpf off(nu a vrut initial domnul Dragos sa-i faca si dpf off fara sa-l dam si jos fizic, dar am mers cu 90-100 la intoarcere inclusiv pe autostrada ca nu cumva sa avem probleme, insa dpf-ul se va anula fizic sapt viitoare cand mergem din nou la Pitesti.
    0 points
  15. Și ulei? Cat mai era? Cat ai pus? Pe unde pierde? Folosești A/C și ĂŽn sezonul rece?
    0 points
  16. Nu am putut sa pun mai multe poze, ma tot chinui sa mai adaug. Si ce are daca era zapada afara, care e treaba? ))
    0 points
  17. Foarte bun subiectul. Din punctul meu de vedere au cele mai bune rezultate din tara. Eu personal o sa duc masina cam in 2 saptamani la Ginel in Buzau din cauza ca este mai aproape de noi, asta fiind singurul motiv. Am un prieten cu E91 320d 184cp care are soft la Buzau iar masina trage mai mult decat bine.
    -1 points
  18. La Dragos (Completechip) am facut mai multe masini. Toate foarte reusite, totul facut cu simt de raspundere, nimic lasat la intamplare. Il recomand cu toata increderea. Pentru masina mea am facut 600km dus si 600 intors, doar sa obtin ce mi-am dorit. A meritat.
    -1 points
  19. Bun subiectul. Important de precizat daca au dyno, si serviicile postmapare(de exemplu daca mi se pare mie ca nu trage pe plaja care vreau eu, sau ceva). Si ce preturi.
    -1 points
  20. E masina familiei sa zic asa. Nu este doar a mea sa-mi fac de cap, insa ma mananca de un cuplu mai bun si ceva hp chiar si asa. Personal, din cele 7 pagini citite, as merge pe Completchip, si cred ca daca ar vedea Dragos ceva nelalocul lui si unsafe pt masina, banuiesc ca mi-ar spune sau m-ar atentiona privitor la anumite riscuri. A facut cineva la el un F31 de 184 cp? La cat i l-a dus, are un dyno facut? Eu vreau sa pastrez dpf-ul. Sunt eco friendly. )
    -1 points
  21. Hopa, s-a atacat emil:))...e acolo la granita emil.
    -1 points
  22. Stiu ca nu este BMW dar aveti grija poate aveti ocazia sa cumparati BMW sau orice alta marca de la "parcu" asta....in 2016 avea 269.000 km + accident frontal https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-2-0-tdi-automat-170-cp-echipare-exclusive-line-IDajoVX.html
    -1 points
  23. -1 points
  24. E bazat pe camerele din parbriz, nu pe radarul din bara.
    -1 points
  25. doresc sa inchiriez o presa de arcuri fata bmw e90 an 2008 de preferabil din GL-BR pentru a schimba amortizoare fata sau mecanic dispus sa schimbe full amortizoare ofer garantie /contravaloare /etc seriozitate 0744295593
    -1 points
  26. ce sa fac la reprezentanta ? sa dau pe manopera la schimbat amortizoare mai mult decat am dat pe ele ?
    -1 points
  27. Eu nu vad pe nimeni interesat de masina care sa fi venit sa o vada si apoi sa zica ca e asa si pe dincolo. Eu nu mai zic nimic, ca oricum topicul s-a praf. Multumesc oricum pentru pareri, cu siguranta cineva o va lua, impedimentul fiind sigur pretul. Probabil o sa mai scad din pret, intrucat am luat un f30 acum 2 saptamani si nevasta-mea probabil nu va mai circula deloc cu x1.
    -1 points
  28. aici e o poza cu injectoarele mele(al meu e M47 dar vad acceasi pozitionare ca la N47) ... daca e asa ... atunci injectorul unu e cel de la geam ( / cel de la distributie in cazul N47)
    -1 points
  29. Greseala mea. Numar contact: 0727281728
    -1 points
  30. La mine nu a pornit niciodata automat iarna, nu stiu ce faci tu, dar s-ar putea sa-l pornesti manual si sa zici ca e automat. ECON la bmw este de fapt ventilatia fara compresor pornit, lucru care poti sa-l faci si vara, pur si simplu nu pornesti A/C, deci dupa ce ca nu porneste automat iarna, nu porneste nici vara automat..hmmm Edit: sau daca te gandesti mai bine vrei sa spui ca porneste compresorul automat daca dai tu pe "automat" la clima, atunci e logic, insa sa spui ca porneste automat compresorul e gresit, iar iarna nu porneste nici asa. Solutia pentru dezaburire este chiar ventilatia pe prima treapta, sau in sistem de urgenta, apesi foarte frumos pe butonul de dezaburire la parbriz, porneste ventilatia la maxim de zici ca decoleaza si trebuie sa urlii ca sa poti vorbii, o tii fix 10-15 secunde, dupa ce se dezaburesc lasi ventilatie pe prima treapta redirectionata catre parbriz si gata solutia, nu se mai aburesc. Atata timp cat exista ventilatia-dezaburire parbriz in buton (la care nu porneste compresorul, doar ventilatia porneste), nu inteleg de ce sa folosesti si A/C-ul iarna, dar na poate inginerii aia de prosti au facut si dezaburire, ar trebui sa scotem butonul ala si sa punem altceva acolo. Radu95 sper ca ai glumit tu, nu eu, ca vii cu niste idei in subiecte total pe dos.
    -1 points
  31. sunteti nebuni cu "minusurile" astea. chiar are dreptate omul! se intampla la fel la multe masini generatie noua.
    -1 points
  32. Stai linistit Vlad, sunt multi terminati in Romania asta, e imposibil sa nu se gaseasca si aici, nu vorbesc din filme, chiar si la noi au venit Renault-uri cu problema asta si singura solutia pentru linistea clientului este sa mai dam cu un dinte inapoi stergatoarele daca chiar nu intelege ca daca merge cu viteza cu stergatoarele se duc mai in margine. Am aplicat solutia asta si la E60 meu, le-am dat cu un dinte mai inapoi si chiar un prieten cu Pasat de 2017 a venit sapt trecuta la noi la service si sa plans de treaba asta si i-am explicat, acelasi lucru a facut si el, s-a dus peste aia la Craiova parca si i-au dat cu un dinte mai inapoi stergatoarele.
    -1 points
  33. Motorul nu invarte? Ti-as fi spus ca una din probleme ar fi eroarea pe airbag care pana nu o stergi nu porneste, dar ar trebui sa invarta. Nu ai atasat niciun video
    -1 points
  34. La viteza mare se duce mai in margine decat de obicei, de multe ori lovind stalpul, cam la toate masinile din generatie noua se intampla asta, nu numai la bmw-uri.
    -3 points
  35. Ciudat ce ziceti voi aici, pare din filme. Eu niciodata nu folosesc A/C si 90% din lumea care o cunosc nu foloseste A/C-ul iarna, iar vara evit cat mai mult timp sa-l folosesc deoarece sunt sensibil la el. Freonul si ulei din instalatia de climatizare nu dispar pentru ca folosesti tu A/C mai mult sau mai putin, daca este mai putin este din cauza ca sa pierdut, sunt multiple cazuri pentru care se pierde freon, deci freonul nu se "invecheste", nu se "evapora", doar se pierde si atat. Eu cred ca la mine merge A/C undeva la 3-4 luni pe an maxim si asta este pentru toate masinile care le-am avut, ciudat fiind faptul ca nu am avut niciodata mai putin decat am bagat. A/C se foloseste vara, nu iarna, daca sunt probleme la garnituri si restul le schimbi, este util si iarna? Da, recomandat? Nu! In majoritatea cazurilor la orice masina daca este prea mult freon nu porneste compresorul, daca este prea putin la fel nu porneste compresorul, vorbesc de la matiz la orice masina, al tau daca mergea este posibil sa fii fost la limita aia pana sa ti-l opreasca, nu stiu ce sa zic, insa ai pierdut mult freon implicit si ulei in prea putin timp, ai o pierdere care o sa o descoperi pana la urma.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.