Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/18 in all areas

  1. EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.
    3 points
  2. Eu tind sa cred ca e o mare abureala topicul asta...visul unui pusti care traieste si el virtual ca altceva ce sa si faca,.,,
    2 points
  3. O ultima poza inainte de inceperea haosului.
    2 points
  4. Ăn D se ridica de bot, ĂŽn R se ridica de fund.
    2 points
  5. Ca sa se termine aceasta sarada, ar fi mai bine daca s-ar face o statistica, sa vedem CATE distributii sunt rupte la acest tip de motor. Din ce scrie aici, ideile sunt impartite, sa vedem si noi cate distributii sunt rupte, CAUZA lor, adica motor cu modificari, intretinere, nr. km, etc. etc. Din ce am citit aici unii se plang ca s-a rupt distributia la 150.000 km. ( ei spun ca sunt originali ), iar altii care au schimbat distributia la 250.000 km., spuneau ca nu avea uzura.
    2 points
  6. Stai linistit colegu, nu te agita. Vezi ca aici pe forum sunt ,,meseriasi" care-i contrazic pana si pe inginerii de la BMW, chiar si cartile de specialitate. Atentie, NU fac aluzie la nimeni, ca sa nu se interpreteze gresit, daca se simte cineva, e strict problema lui. Vai de tine sa nu asculti ce spun sau sa-i contrazici.
    2 points
  7. 235 k cu zgomot de lant confirmat si la reprezenteante si talpa la greu pe ea pe un se poate ,depozitat 7000 lei deoparte pentru eventual motor .NU schimb nimic ,asa : la ambitie , NU menajez nimic !
    2 points
  8. Multumesc pt raspuns o sa imi fac o idee am mai citit si pareri pro si contra despre blistein vs sachs.sachs nu ar mai fi asa bune ca acum 10 ani problema fiind la noi in tara de unde sunt aduse.ma orientez spre blistein,sa vad si o parere de la mecanici
    2 points
  9. Ce crezi,,, nu esti singurul
    1 point
  10. Ti-au gresit comanda? Ca vad ca masina asta din poze e alba.
    1 point
  11. Cum a venit caldura, am inceput sa o spal ca sa-mi exercit putin pasiunea. Folosesc produse de la Chemical Guys. Cam asta a iesit. Trebuie sa schimb si anvelopele si sunt hotarat 90% pe Barum Bravuris 3. Pareri? Pe tire reviews UK au recenzii f bune.
    1 point
  12. A mea are 253.000 km cu distributia originala si stau linistit,tu cred ca te grabesti, dar oricum e decizia ta. Acum depinde si de an, a mea este 08.2013
    1 point
  13. Bine, nu o luati in calcul baieti, am primit ordin! :super: (pentru radu) Da Vik, puteai sa dai si qoute nu doar sa dai copy-paste, recapituleaza ce ai spus si da-ti seama singur ce este atunci, daca nu ce am zis eu.
    1 point
  14. Culbutorii nu i-am verificat. Zgomotul se aude cumva pe dreapta in partea de jos a motorului. Cam asa este perceput din interiorul masinii.
    1 point
  15. La fel se aude si ma mine un rontait metalic doar pe primul km parcurs apoi tace si motrul se aude normal. Am crezut ca este un injector dar le am verificat si sunt ok. Motorul este N57. Sa imi fac griji sau sa il mai las sa mai adune km?
    1 point
  16. Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile). Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele. Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.
    1 point
  17. Dupa multe ore de chin si 2 testere diferite pe care arata ca bc este activat am lasat-o moarta.... Pana cand aseara m-am gandit sa ma uit daca are siguranta in regula de la bc dar era scoasa am mai si schimbat 3 manete degaba asa ca daca cineva are problema asta sa verifice prima data siguranțele spor la treaba si multi km!!!
    1 point
  18. Zi-ne si noua cum ai remediat. Poate mai intampina cineva aceeasi problema ...
    1 point
  19. Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta. Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".
    1 point
  20. Din momentul in care lantul la 50-100 modele (BMW de dupa 2005) face zgomot la 100-150k km SUNT probleme la distributie! Nu trebuie sa strigi la noi ca tu sa te faci inteles. Tu ar trebui sa intelegi ca probabil nu sunt 20 de motoare M47 cu distributia rupta pe tot internetul. Cu totul alta este istoria lui N47! Deci, ce trebuie tu sa intelegi, ar fi .. CONDITIILE NECESARE LA O DISTRIBUTIE TINUTA DE LANT! Am un M47 cu 373331 km in bord, lant original. Si nu imi pare rau daca maine se rupe! Stiu ca e trecut bine de tinerete!
    1 point
  21. aproximativ 237.000 km nimic nou in afara de revizii si talpa. urmeaza o cutratare a interiorului si la exterior o decontaminare si aplicare protectii.
    1 point
  22. De ce sunt penibil? Doamne, incredibil, zici ca as vrea sa insel pe cineva. Mai puneam VIN-ul in anunt daca as fi vrut sa pacalesc pe cineva? Credeti ca eu nu stiu ca se pot verifica anumite chestii pe internet sau ... ? Sunt Web designer, cu asta ma ocup, stati linistiti ca stiam ca se pot verifica contra-cost si daunele si etc, deci nu vad unde va este problema. Pe langa ca, am repetat: Ma astept ca fiecare potential cumparator / client sa VREA SA MERGEM LA BMW, ca sa se asigure ca totul este ok si sa fie linistit, nu sa dea banii pe ceva "orbeste" si sa ma creada pe cuvant. Nu mai exagerati aiurea, va rog eu...
    1 point
  23. Eu nu sunt convins ca tu stii cel mai bine cum se dezabureste parbrizul. Ai putea sa ne arati in manual unde scrie ca dezaburirea se face cu AC pornit si nu cu aer pe automat (A)? Compresorul porneste automat daca a fost lasat pornit la oprirea motorului, altfel nu porneste de capul lui.
    1 point
  24. BagĂŁ și tu 2 3 poze ca suntem curioși
    1 point
  25. Cat de trist ca pe forumul unei marci premium sa fie oameni convinsi ca nu se foloseste A/C iarna, in conditiile in care mai toate masinile pornesc automat compresorul daca folosesti functia de dezaburire parbriz.. Ba chiar face rau, i-auzi... Sa ne fereasca soarta de ziua in care veti merge la vot...
    1 point
  26. Nu te obliga nimeni sa faci nimic, pentru vanzarea unei masini ai o multime de site-uri de profil unde poti posta anuntul si nu esti obligat sa dai explicatii in fata nimanui! Aici, fiind un forum BMW si postand gratis un anunt de vanzare, se cuvine sa dai un raspuns daca un alt utilizator are o nelamurire. Daca te deranjeaza acest aspect, esti liber sa ceri inchiderea topicului si sa iti vezi de treaba! Nu te judeca nimeni, comentariile colegilor au fost legate de masina. Legat de asta, inteleg bucuria ca ai primit masina cu volan nou, idrive nou etc, dar partea cu portiere noi nu prea o inteleg..e doar parerea mea, pe tine poate ca te-a incantat ca ai portiere noi pe masina, pentru mine ar fi fost un motiv sa zic pas. In rest, iti urez bafta la vanzare!
    1 point
  27. am si eu o intrebare ... daca masina costa 70.000 si o lovesti frontal ... nu o mai repari ?!?!?! ... adica neamtu asa prost sa fie ... ?!?!
    1 point
  28. Nu. Pedala nu isi va schimba pozitia o data cu uzura discului. Sau daca ar fi sa isi schimbe pozitia sigur e insesizabil. Pedala nu se poate intari; probabil acum e mai moale pentru ca mecanismul placii de presiune e mult mai simplu; practic clasic; pentru asta, poti chiar sa te bucuri - nu e nimic rau ca pedala sa fie mai moale.. Mai ales cand stai in trafic; un beneficiu! In schimb o data subtiat, discul nu v-a mai fi prins la fel de strans pe cat o poate face placa care se auto-regleaza cu/dupa uzura discului. Placa simpla, aceasta este limitata in apasarea ei (ca si distanta de prindere.. a discului) de subtierea discului si vei resimti asta in demaraje care vor fi mai lente/intarziate o data cu uzura prea mare (subtierea) a discului.
    1 point
  29. Da , Neo vinde produse cu provenienta cunoscuta cu factura si garantie ... la E93 stopurile au fost noi noute de la BMW Nurenberg , la F10 volanul si bordul au fost noi noute ... doar NBT'ul nu a fost nou imi pare rau de offtopic ... nu cunosc masina nu cunosc vanzatorul dar de la un volan schimbat / navigatie sa faci masina dauna totala e drum lung , daca era dauna asa de mare masina era la fier vechi ... neamtul nu repara masini avariate atat de grav
    1 point
  30. 640d, fara xdrive, 1.8t, 10-11% in trafic, pe distante scurte si cu motorul rece ajunge si la 13%. X6-le este considerabil mai scum de intretinut decat un e90, gandeste-te doar la anvelope, minim 205 55r16 vs minim 255 50 r19. sa nu mai zic ca la X6 se duc mai repede. Ai buget de F16 dar totusi preferi e71 ? Pai cum vine asta ? Sincer, decat e71 mai bine un X5 F15.
    1 point
  31. Eu zic ca exagerezi, atata timp cat nu zice nimic de faruri stopuri bari radiatoare airbaguri de unde pana unde inventezi tu toate balariile posibile? Asta e buna....daca am cumparat o masina cu Model Designation, Deletion inseamna ca nu poti pune ulterior ca a fost schimbat portbagajul? Crezi ca nu se putea comanda fara sau ceva? Eu zic ca a fost lipit ulterior..parerea mea ca ati devenit foarte carcotasi ca cumparatori de masini si voi cand va vindeti masinile sunt care mai de care mai rupte si mai varza...cunoscatorilor! PS: Volanul nu pateste nimic cand sare airbag-ul, iti garantez...si inca o chestie..nu imi lua mesajul ca pe un atac personal..am generalizat...apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul.
    1 point
  32. 90% sanse sunt ca masina a fost vandalizata in Germania ... sparta pentru furtul volanului / navigatiei / bordului digital ( se intampla zeci sau chiar sute de astfel de evenimente in Germania lunar - de aceea e plin OLXul de fel si fel de piese la preturi bomba ) inclusiv un coleg de forum care are un F10 LCI si locuieste in Berlin a patit de doua ori lucrul asta ( masina sparta ... furat bordul - volanul si navigatia ) este foarte usor sa vezi daca masina a fost lovita frontal atat de agresiv ... se verifica farurile / lonjeroanele / prinderile aripilor de caroserie etc...
    1 point
  33. nu prea am inteles faza cu terminatii...
    1 point
  34. alarma va functiona in continuare la fel si cu o oglinda fara led
    1 point
  35. Omul e diplomat slovac stabilit in Ro, exact asa vorbeste si nasul meu care e din Slovacia si vorbeste o romana destul de pocita. Nu mai fii asa destept si rautacios, nici tu nu cred ca vb engleza sau germana fara pic de greseala sau accent!
    1 point
  36. Stiai gresit si faci si acuze aiurea. Iar daca nu esti documentat cu ceva nu mai contrazice. Eu am N47 si a mers de la 0 km. cu BMW Twin Power Turbo Longlife-04, SAE 0W30 si acum am 253.000 km. si o sa merg tot cu 0w30. In Germania se merge numai cu 0w30. Cred ca stiu nemtii ceva.
    0 points
  37. Nu sunt documentat in legatura cu motorul care nu-l am pe masina, normal, nu? Dar stiam ca in general nu se baga 0w 30 in N47 si m-am uitat, drept urmare mi-a aparut doar 5W-30 ca este recomandat la acest motor. Tacheti/culbutori.
    0 points
  38. Eu m-am uitat pentru N57 ( a zis mai sus Andrei ce motor are) ce tip de ulei recomanda producatorul si mi-a aparut 5W30, gresesc? Cat despre statistica chiar m-as interesa, insa una reala gen cu 2-3-4 poze de la fiecare om sa se vada ca este real votul, dar multi nu cred ca mai sunt de cand a inceput topicul asta, eu nu cred ca sunt mai mult de 5 distributii rupte din ce am sarit eu asa in paginile acestui topic.
    0 points
  39. Imi place ca tu imi spui mie ca aveam chip tuning la motor, dar tu recomanzi alt tip de ulei la motor decat recomandat de producator...hmmm!Mda...cine se ia de mine.
    0 points
  40. La tine cu distributia rupta nu se ia in calcul, tu ai avut chip tuning, deci modificari de parametri la motor Fabricantul NU recomanda chip tuning la motor, asa ca discutam de motoar cum a iesit din fabrica si functionare in parametri constructivi.
    0 points
  41. Iti imaginezi sa te lase in vreo depasire? Nu mai zic sa ai si viteza si nu mai zic sa fie si mai urgenta depasirea si dintr-o data sa ramai fara servo, frane si asa mai departe... Iti imaginezi sa te lase undeva unde nu esti aproape de casa si sa pierzi timp si bani cu platforma? iti imaginezi sa te lase cand trebuie sa te duci sa prinzi vreun avion sau te grabesti undeva? Bine sunt prea multe cazuri ca sa le enumar pe aici, nu are treaba cu banii neaparat, are treaba ca te lasa cand nu te astepti si ti se poate intampla orice, mie mi s-a rupt cu o zi inainte sa-i duc pe ai mei la Timisoara la Aeroport, ce faceam daca mi se rupea pe drum cand ne grabeam sa ajungem la aeroport cu bagajele in masina si asa mai departe? Macar asta am fost multumit, ca mi sa rupt in oras. Vik cand te intorci ai sa intelegi ca nu am vrut sa te jignesc, am facut doar o observatie logica din punctul meu de vedere, iti urezi sa mergi cu ea si sa o omori si 500.000 km de acum incolo si sa nu se rupa, dar mergi cu niste riscuri si pentru cei cu tine in masina. Distributia face si la rece si la cald insa diferenta dintre rece-cald o face zgomotul continuu in sarcina care se aude la cald.
    0 points
  42. Nici o problema . Scriu intr-adevar destul din experienta, dar si ca eu insumi sa imi reamintesc asta ca sa iti dai seama de nivelul de sinceritate si precizie! Probabil mecanicii m-ar putea dezaproba ca isi pierd clientii.
    0 points
  43. Aici gresesti. BMW 316i, are motor de 1786 cm3, iar 318i, are motor de 1995 cm3. Acum sa-ti spun de consumurile mici pe care le crezi tu. 316i manual, Consumul de combustibil - urban 9.9 l./100 km. Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km. Consumul de combustibil - mixt 7.1 l./100 km. Masă proprie 1320 kg. 318i manual Consumul de combustibil - urban 10.2 l./100 km. Consumul de combustibil - extra-urban 5.5 l./100 km. Consumul de combustibil - mixt 7.2 l./100 km. Masă proprie 1320 kg. Se stie ca masina consuma mai mult, decat specifica fabricantul. Iti spun eu sigur sub 6,5-7 in afara si sub 11 in oras nu o sa scoti tu consum. Acum ca ai spus anul care vrei, da-mi voie sa-ti spun ca la suma care vrei sa o investesti, vei lua o masina probabil aratoasa, dar neingrijita din punct de vedere tehnic. La 46 valvetronic ai de investit urmatoarele in prima faza; schimb simeringuri supape, inlocuit lant cu patine si intinzator, garnituri ( baie ulei, corp filtru ulei, capac, pompa vacuum, Solenoid valve ). Apoi mai mult ca sigur, role, curea transmisie, fulie alternator ( deoarece se strica ambreiajul la fulie), brate cu bucsi, amortizoare, etc.
    0 points
  44. Aparent dumnealui tot continua sa imi scrie pe Autovit si nu vad care e scopul mai exact, pentru ca a spus ca si-a cumparat un 435 din Constanta si chiar i-am urat de bine... Cica luni ii vine raportul de la BMW in legatura cu masina mea, sunt foarte curios sa vad si eu ce a patit si chiar m-ar ajuta treaba asta, dar nu ar schimba nimic din punctul meu de vedere, atata timp cat toate piesele au fost inlocuite cu alte piese originale sigilate la BMW, dar sunt curios. Atasez conversatia cu dansul, ca sa vedeti ca nu am nimic de ascuns. Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu masina, stiu ca au fost schimbate anumite piese, ca asa mi s-a zis de cand am luat-o, dar dupa ce mi-a zis dealer-ul de la BMW ca au fost schimbate cu piese originale la reprezentanta in BMW, nu m-a mai interesat: Parte 1 conversatie: https://ibb.co/jMC0Oc Parte 2 conversatie: https://ibb.co/dWfbwx Cu toate astea, indiferent ce o fi avut masina, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera, e bine, daca nu nu. Cu cei care m-am intalnit pana acum, asta a fost PRIMUL LUCRU pe care i le-am spus, inainte sa le prezint masina. Le-am spus din prima ca masina a avut un incident, nsh despre ce a fost vorba, dar au fost schimbate anumite piese + portierele din dreapta si etc ... ca sa nu aiba cineva impresia ca ii fur si unii au fost ok cu asta, altii nu au fost. Deci eu nu judec pe nimeni, fiecare gandeste cum vrea si considera cum vrea, eu nu oblig pe nimeni sa o cumpere, doamne fereste-ma... Eu ma retrag din discutia asta, ca deja imi e suficient, am dat EXTREM de multe explicatii si sper ca e suficient, adica cred ca am acoperit totul, dar nu vreau sa mai continui cu discutiile astea, pentru ca nu vreau sa schimb gandirea nimanui, fiind liber sa gandeasca cum vrea. Va doresc o zi buna
    0 points
  45. Sigur este m4? Sa nu fie vreun batmobil
    0 points
  46. Uleiul nu e spuma poliuretanica sa vezi cum isi modifica volumul cu ochiul liber. Probabil isi modifica cu <1% volumul, adica irelevant in masurarea uleiului (1% din 5L inseamna 50ml). Cel mai important este sa fie masina in plan drept, chestie pe care din pacate unii nu o respecta deloc.
    0 points
  47. Cam ciudata reactia ta, eu am stat pana in Decembrie 2014 sa tot negociez preturi si oferte, mai exact in jur de vreo 6 luni de la lansare si cum am primit un pret ok am zis direct, gata, acum ma urc in masina si vin si iau masina, necomandata, era ce aveau pe stoc atunci. Avand in vedere ca ai tot comandat una alta ma asteptam sa te duci direct peste dealer sa iei masina, asteptarea asta lunga ti-a taiat din elan? Dar, ca sa dau un alt exemplu, la X6 cred ca intr-o Marti am primit mail ca mi-a venit masina comandata si pana Sambata nu am fost sa o ridic ca nu eram prin zona si era prea mare bataia de cap sa ma duc dupa masina si dupa sa ma intorc unde eram plecat.
    0 points
  48. Discutia am pornit-o pentru ca ai masina la vanzare din iulie 2017 si nici pana acum nu ai reusit sa o vinzi. Cel mai probabil, ai avut potentiali cumparatori care au vazut pozele de pe thread-ul asta si de pe cel de prezentare si sunt absolut sigur ca au ignorat masina din acelasi motiv descris de mine. Te rog sa ma crezi. Doar cine nu vrea, nu vede. Daca citesti primul meu mesaj, ti-am propus sa pui o poza si cu partea dreapta sa se lamureasca lumea daca lumina (vinovata din punct de vedere al unor colegi de diferenta de nuanta de pe stanga) "bate" la fel si pe dreapta. Tu ai pus niste poze aseara din niste unghiuri care ajuta _absolut deloc_ in rezolvarea acestui misterios caz. Ai pozat mustele lipite pe portiere si pe aripi. Ma gandesc ca potentialii clienti sunt in stare sa analizeze si ei pozele si masina in realitate. De ce s-ar tine cont de parerea mea si nu de CatalinP, care spune ca ma insel? Nu cred ca da cineva 18000 pe o masina doar vazand niste poze pe un forum si citind comentariul unui tampit ca mine... Eu doar am incercat sa te ajut sa rezolvi cu pozele dubioase si sa fie clar ca masina nu a fost implicata in niciun eveniment rutier...
    -1 points
  49. Daca nu cureti filtrul dupa carte(se da cu foarte putin ulei) atunci exista riscul ca debitmetrul de aer sa se strice.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.