Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/18 in all areas

  1. Ti-ai facut-o cu mana ta... In primul rand, ai pus un anunt pe un forum, unde sigur se gaseste cineva sa scrie ceva despre masina. In al doilea rand, din ce spui tu, firma care ti-a vandut masina te-a informat de tot istoricul masinii, detalii pe care tu nu le-ai facut publice in anuntul tau. Daca stiai toate lucrurile discutate in acest thread, nu inteleg de ce nu le-ai scris in primul post. Nu mi se pare OK sa astepti ca oamenii sa ia fiecare componenta a masinii si sa te intrebe daca a fost sau nu schimbata/reparata/etc si tu sa raspunzi cu da sau nu. Era frumos sa fii proactiv si sa dai mai departe toate informatiile cunoscute de tine despre masina. Daca tu ai fost de acord cu unele piese schimbate/revopsite, altii poate nu sunt, si pare-se ca daca nu intreaba, tu nu scrii/spui...
    3 points
  2. Salutari dragi colegi. Dupa ce am luat primul e46 , si am cam avut ceva probleme la el ( rezolvate in timp si pus pe picioare ) am decis sa cumpar modelul la care visam de prima data , adica un seria 3 e46 320D 150cp an dupa luna 06 2004 in 6 trepte
    1 point
  3. Vand 2 cauciucuri NOI Michelin Pilot Sport 4S, dimensiune 225 35 19, DOT 06/17. Sunt noi noute nemontate, inca au eticheta pe ele de cand au fost livrate de curier. Am luat jante pe 18 de vara si am ramas cu cauciucurile. Pret 600 lei bucata. Cel mai ieftin pe net am gasit la 795 lei.
    1 point
  4. Tu compari problemele la o masina de noua cu una de peste 250k. si eu am vw de nou de 10 ani nu am schimbat decat consumabile, dar nu are nici km. doar 78k. asta nu inseamna ca nu va cere bani dupa 150k.
    1 point
  5. Si discurile Ate sunt si pe original, dar asta nu inseamna ca sunt la fel de bune ca cele oe. Parerea mea e sa pui originale, chiar daca sunt mai scumpe, nu le schimbi des.
    1 point
  6. Va salut din nou!ca sa va pun la curent masina asta e din nou in posesia mea de aproximativ 1 an de zile Are aprox. 229k km, si merge f bine in continuare. Intentionez sa ii schimb tampoanele motor si de la cutie,si as avea nevoie de parerile voastre: sa merg doar pe OE,sau sunt bune si Lemforder/Corteco?stiti care e producatorul tampoanelor pe original?as aprecia daca mi-ati impartasi experientele avute cu marcile amintite. Multumesc!
    1 point
  7. Abia azi am reusit sa iau si capacele la roti. Am pus anvelopele pe spate, saptamana viitoare le comand si pe cele de pe fata. Dupa schimbarea etrierilor, discurilor si anvelopelor spate, se simte o imbunatatire a distantei de franare, cu toate ca anvelopele fata sunt aproape slick-uri. La fel si tractiunea, e mai buna acum. Nu mai pleaca fundul in laterala.
    1 point
  8. nici o sansa.....
    1 point
  9. de azi merge RTTI si in Ungaria si Slovacia.
    1 point
  10. Nu va mai pierdeti vremea baieti cu explicatii...o gluma proasta
    1 point
  11. Si de cum a fost intretinuta si exploatata masina...cred ca si asta are un rol important
    1 point
  12. Foarte frumoasa masina.Se tine bine vopseaua conform pozelor. O tii numai in garaj? sau prin parcari Pune doar ceara de cavitati in praguri si lonjeroane. Nu folosi vaselina si ulei
    1 point
  13. Stii ca volanta trebuie luata noua, nu? Daca iei una uzata nu rezolvi nimic, o sa mearga masina ca o caruta.
    1 point
  14. Aici este un forum BMW , nu poti sa mentionezi ca mai exista si alte tipuri de ulei inafara de BMW ca iti iei - (minus) . Ma mir cum de mai rezista restul masinilor pe drum, ca ele nu folosesc uleiurile BMW.
    1 point
  15. Pai oscilam Intre austin yello si alb . Si mi-a spus dealerul ca e ok orice ca mai pot schimba pe parcurs . Si pana la urma am ales alb. Am fost si la bmw welt in 2016 si am vazut tot ceea ce era de vazut dar la vremea aceea M era in stadiul de vis . M-am urcat in ele , le-am examinat dar nu am dat mare atentie culorii. Ceea ce mi-a placut acolo ca si culoare a fost unM3 marine blue . Sincer mai era un m4 si m6 expuse dar habar nu mai am ce culorinaveau. Noah , chestia e ca pana miercuri nu pot sa o scot de la rep pt “nimicurile “ organizatorice din cacat de Romania . Initiala nici nu aveam de gand sa merg s o vad pana in 3 mai pt ca stiam ca asa se va intampla si doar imi fac inima rea. Un 1 mai fain sa aveti toti ! ( mai putin usa care nu sarbatoresc ))
    1 point
  16. Indicat este sa cureti debitmetru cu un spary (MAF cleaner) si dupa sa stergi valorile debitmetrului din ISTA.
    1 point
  17. Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile). Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele. Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.
    1 point
  18. Un rezumat scurt ca sa intelegi nu vei scapa de schimbatul garniturilor, simeringurilor si distributia care costa undeva la 1600 lei cu totul inclusiv manopera. Daca ai noroc ca valvetronicul sa fie in stare buna atunci ai scapat de o grija in rest sa ai mereu banii in buzunar pentru un vas de expansiune, termostat, bobine,etc.
    1 point
  19. Daca vrei benzina trebuie sĂŁ creĂâ˘ti puĂâşin in cilindrata ca sĂŁ simĂâşi cĂŁ ai maĂâ˘ina ,1.6 -1.8 sunt moarte complet .Motor sub 2000-chiar Ăâ˘i 2000 eu te sfĂŁtuiesc diesel Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  20. EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.
    1 point
  21. Filtrul de polen are carbon pentru filtrarea mirosului, nu umiditatii...
    1 point
  22. am si eu o intrebare ... daca masina costa 70.000 si o lovesti frontal ... nu o mai repari ?!?!?! ... adica neamtu asa prost sa fie ... ?!?!
    1 point
  23. Eu am Configurat un M4 pe bmw usa si am iesti mai ieftin. Unul la fel ca al meu . Nu la jumate de pret , dar a iesit mai ieftin considerabil. Ceea ce am auzit ca e la jumate de pret e grad cherookie . La usa unul Nou e ( cica ) pe la 30.000$ iar la noi 50.000€ Oricum e o masina execrabila. La moose test pica cu brio . Nici macar Dusterul nu se conporta atat de rau la moose test . De curiozitate dati pe youtube grand cherookie moose test . Btw , am rasfoit azi manualul masinii ( M4 ) numai puerilisme in el . Ma gaseam pe vremea cand citeam la dacia 1400.
    0 points
  24. Sa nu uitam ca In US masinile sunt la jumatate de pret fata de Europa.
    0 points
  25. Nu te mai consuma cu toti debilii cu timp liber
    0 points
  26. si eu ma mir ca mai sunt alte marci auto pe drumuri cand posesori de marca Premium/respectiv BMW le e frica sa faca 1000km ! exclusiv : ca le crapa distributia ! @Dolex iti dau un sfat : mergi linistit cu masina si inchiriaza si o platforma din urma ta , daca crapa distributia la BMW barem esti asigurat 100%
    0 points
  27. te opreste sigur )) in fine se rezolva
    -1 points
  28. Acero...calm, ce te-a apucat?
    -1 points
  29. 1. Merge Carly crackuit instalat pe laptop ? 2. Pentru F-uri merge Carly crack pe laptop + cablul enet sau mai trebuie si altceva ?
    -1 points
  30. Ms , astept sa-mi ajunga cablu de enet si incerc. O lista cu codari disponibile pentru F-uri pentru ESYS ( gen VIM ... si restul ) daca are cineva , Pentru E / NCS au tot fost postate dar pentru F-uri nu am gasit. Multumesc
    -1 points
  31. Mare atentie pentru cei interesati de aceasta masina!!!! Inca de aseara am contactat propietarul,am tot schimbat o serie de mesaje fiind interesat de achizitia acestei masini...dar azi surpriza In urma verificarilor mele masina a avut o serie de evenimente rutiere,contactat propietarul a spus clar ca asa a luat masina lovita si reparata de Bmw si ca el chiar sa bucurat(fereasca Dumnezeu) Masina din ce zice Adrian are schimbate urmatoarele: Volan (deci e clar ca si airbag bord+bord) Sistem idrive total(ca sa va dati seama ce majora a fost avaria) Portierele masinii!!! Da portierele schimbate spune el din cauza unor zgarieturi...Pe bune??? Va e clar ca a fost schimbata inclusiv toata fata masinii+plafon interior etc I-am spus ca o sa postez discutia pe forum si a zis sa nu ii fac rau,ca el oricum spunea la client...pe bune??? si clientul care nu intreaba ce face ??? ia teapa???pe 24700 euro Atasez discutia de pe Autovit
    -1 points
  32. Dupa serie apare Model Designation, Deletion
    -1 points
  33. Ma refeream la dauna majora(nu totala) Stiu ca te ocupi cu masini si ai vandut sute poate mii( bravo !!! nu e treaba mea)ai mai auzit nemti(reprezentanta) care sa schimbe volanul si idrive? e clar ca volanul sa strambat in momentul impactului...si usile tot asa le schimba nemtii doar ca erau zgariate? Aceroo inseamna ca nu ai vazut pozele discutiei noastre,relateaza chiar el ca piesele au fost schimbate in urma accidentului
    -1 points
  34. Ce aberatii poti sa spui colegule! Ai zis chiar de monograma de pe spate ca cica are capota schimbata, era foarte greu sa-i lipesti o monograma dupa...e mai usor sa te duca capul ca a schimbat capota si dupa a lipit monograma. Era ok sa postezi ca masina a fost lovita si au fost schimbate respectivele piese, daca masina este facuta ok nu stiu care este problema, da sunt oameni care nu vor sa cumpere masina lovita sau macar nu lovita tare si sunt altii care nu-i intereseaza daca a fost facuta cum trebuie, eu unul nu stiu ce sa face, dar m-as duce la BMW cu respectivul sa vedem clar ce piese au fost schimbate, adica fiecare piesa in parte ca sa vad ce a mai fost afectat sa stiu la ce sa ma uit mai atent. Atata timp cat seria masinii este anunt nu stiu cum de este teapa! Clientul care nu intreaba este fix problema lui, terminati cu reclama asta toxica si cu rautatea asta penibila.
    -1 points
  35. Nu te obliga nimeni sa faci nimic, pentru vanzarea unei masini ai o multime de site-uri de profil unde poti posta anuntul si nu esti obligat sa dai explicatii in fata nimanui! Aici, fiind un forum BMW si postand gratis un anunt de vanzare, se cuvine sa dai un raspuns daca un alt utilizator are o nelamurire. Daca te deranjeaza acest aspect, esti liber sa ceri inchiderea topicului si sa iti vezi de treaba! Nu te judeca nimeni, comentariile colegilor au fost legate de masina. Legat de asta, inteleg bucuria ca ai primit masina cu volan nou, idrive nou etc, dar partea cu portiere noi nu prea o inteleg..e doar parerea mea, pe tine poate ca te-a incantat ca ai portiere noi pe masina, pentru mine ar fi fost un motiv sa zic pas. In rest, iti urez bafta la vanzare!
    -1 points
  36. Conform ideii/sugestiei/parerii lui radu95 toate motoarele care au fost si sunt cipuite ar trebui sa li se rupa distributia. Ce bine ca nu se intampla decat la N47. sau e rau, nu mai conteaza.. :frantics: In general distributia e ultima care cedeaza.. Se pot rupe/fisura altele in schimb daca se "tuneaza" motorul. (@radu, aici analizam ideile nu oamenii din spatele lor!) sper sa nu ma urasti si mai mult
    -1 points
  37. A mea are 253.000 km cu distributia originala si stau linistit,tu cred ca te grabesti, dar oricum e decizia ta. Acum depinde si de an, a mea este 08.2013
    -1 points
  38. Banuiesc ca in orice concediu ai pleca cu masina te asiguri ca masina poate fi transportata/are asigurarea potrivita... sau poate in concediu acesta faci una si una pentru cand te lasa in drum.. de tot. O asigurare minima prin EU banuiesc ca e atat de minima incat sa iti duca masina pe platforma la un service, mai ales daca defectiunea se intampla pe autostrada..
    -1 points
  39. din pacate un amic din Belgia cu acelasi n47 din 2012 imi spune ca i a crapat motorul din cauza distributiei ,masina luata din reprezentanta bmw Bruxelles [ in 2016] , 113.000 km actuali cu lant rupt 9934 euro a primit ,,oferta,, schimb motor !
    -1 points
  40. A dat in ghioc sau in boghi pentru aia ,,50.000k ,, ca nu inteleg ! ? Probabil un inginer de la bmw Munchen garanta acei 50 k Rog ,fii explicit !
    -1 points
  41. Cine naiba iti poate garanta ceva?!?!? Sunt doar aberatii pentru cei care le inghit. Sincer...nici pe vik71 si nici pe cei ce schimba distributia preventiv nu i-as putea judeca. Si eu sunt la 238.000 si ii dau bice fara stres. Depinde cat de puternic esti psihic...ca problema exista...ce ne mai cacam pe noi
    -1 points
  42. Stiu ca e pe 3 sept . Btw , am adus pana la urma fata acasa . Am Deja 100 km facuti cu ea si sincer ma cam doare capul de la zgomotul facut ,prin boxa , de motor . Suna belea dar te dosre capul. Azi am tot bibilit compunde bord sa il setez. Ce sa zic ? Pana acuma sunt mega incantat doar ca au udat astia prin centru si cand o pisc ii cam fuge curu cu toate sistemele alea de siguranta. E vreo anumita turatie sau viteza max ce nu trebuiesc depisite in break in? In rest se uita lumea ca la urs mai ales cand ii dau putina talpa si bubuie tobele . Multumesc inca o data tuturor pt ajutorul acordat. Becurile alea portoclaii si rosii de la turometru e normal sa fie aprinse cand motorul este cald ? Ce semnifica ? Am inteles ca atunci cand e cald motorul se sting .thx .
    -1 points
  43. Vorbesti din auzite. Cere-le amicilor tai sa iti spuna exact daca tot afirmi ceva, altfel si mai simplu, vezi pe site la BMW, configureaza un M4 cu tot ce poti pe el in US vs DE, nu uita ca la pretul de pe site din US mai adaugi si taxa statala de vanzare care nu e inclusa si vezi unde ajungi. P.S. Vezi ca $50k = €41.5k la paritatea actuala... 41.5x2 > 70.
    -1 points
  44. se face regenerarea nu incearca, dc ar incerca contorizarea nu ar incepe din nou, in anumite momente cand temperatura exterioara e destul de mare si cea a motorului la fel se face regenerarea si fara bujiile incandescente, iarna nu se face, din moment ce contorizarea incepe de la 0 regenerarea sa facut , nu ca sa facut pe jumatate sau altceva, efectiv e facuta, trebuia sa faci si o poza si cu motorul pornit sa se vada contrapresiunea la relanti, iti dai seama si de starea lui.
    -1 points
  45. Mie nu imi placeau deloc luminile din scaune, ba chiar la cea din dreapta se si cojise folia de aluminiu din interior...
    -1 points
  46. Eu am avut doua N42B20 si un N46B20. Toate 3 au avut probleme si m-am ocupat cat de mult am putut de ele, ce am avut de facut am facut la Florin de la Chitila si chiar m-am straduit cat de mult sa le intretin cum trebuie. Dar sunt niste pocnitori si nu merita efortul. Am schimbat semeringuri supape, distributie, vanosuri, ax valvetronic, motoras valvetronic, garnituri, bobine si lista n`o sa se termine niciodata. Dupa ce schimbi toate astea ti se crapa vasul de expansiune, se duce piesa cu tepi de la clima, se mai rupe un arc pe spate, se mai duc niste brate, bucse etc. E cam trist ca exista o lista cu 200 de lucruri despre care se zice "e boala lor". 10 000km intr-un nu se poate considera ca mergi cu masina...e logic ca nu ti s-a stricat aproape nimic. Mai mergi 40-50k km si sa vezi ce distractie o sa fie cand o sa iti dai seama ca ai dublat valoarea masinii din reparatii. Mai sunt pe forum cativa in situatia asta, nu te gandi ca e ceva asa rar intalnit. Eu fac 10 000 in 3-4 luni si nu mai e asa amuzant sa repari din 2 in 2 saptamani ceva la masina. Iar asta in conditiile in care pentru mine nu e stres asa mare ca am diagnoza, chei si cunostintele necesare sa stiu ce are masina de cele mai multe ori. Dar pentru un incepator cum crezi ca e sa trebuiasca sa stea cu stres sa completeze ulei, antigel si sa aiba un defect nou la masina in fiecare luna? Daca iti iei un Bmw vechi de ~15 ani si nu bagi o groaza de bani in el sunt doar doua variante: ori nu mergi aproape deloc cu el ori mergi cu el intr`o stare tehnica jalnica. Nu exista alta varianta. Nu o sa vezi niciodata Bmw atat de vechi care sa nu ceara o multime de reparatii si care sa mearga bine.
    -2 points
  47. ++++++++ Este doar o chestiune de timp si de NOROC ...
    -2 points
  48. Cristian O Ce ar fi sa iti veZi tu de treaba ta ? Ok, multumesc baieti . Am sa rasfoiesc zilele astea manualul . Doar ca stiam ca becurile din turometru trebuie sa se stinga iar eu am mers peste 30 min si ele erau tot aprinse . De maine pun mana pe carte . Dar noah , stiti cun e cand e noua: te manca mai tare pedala decat cititu. Am sa revin maine cu detalii despre intalnirea de la Oradea. Am inteles ca sunt chiar doua : una E30 si alta bmw general. Dar sa nu zic prostii revin maine . Thx !
    -2 points
  49. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.