Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/03/18 in all areas
-
Eu nu va inteleg ce atata tam tam si despicati firul in 4 de n ori. Distributia pe lant in ziua de azi e o C O N S U M A B I L A. Cine nu vrea sa inteleaga problema lui. Am schimbat si la alte marci distributia pe lant in trecut (Honda 2,2 i-cdti, Mercedes 220cdi )cat si la al meu n47 acum un an, distributii ce erau largite si se auzeau cum bateau. Pe scurt si fara alte filozofii, se recomanda distributia schimbata in jurul celor 200,oookm . In cazul in care sunt prezente zgomote de lant inaintea celor 200.oookm -> schimbati distributia. In cazul in care sunteti increzatori si ferm convins ca distributia originala nu trebuie schimbata -> va doresc noroc si sanatate.2 points
-
Problema este si la motoarele noi N47T. Ieri mi s-a rupt distributia in mers, la vreo 80km/h. Masina are 182.000Km, reviziile la zi, fabricata in Martie 2013. Cost la reprezentanta pentru inlocuit motorul 9000EUR. Partea trista este ca acum 2 saptamani cand am schimbat placutele de frana mi-au spus ca se aude un zgomot la distributie si-mi recomandau sa o schimb. Luni era programata la schimbat distributia . Parerea mea: daca aveti vreun zgomot pe la lantul de distributie si mecanicul va zice sa o schimbati - do it.2 points
-
Cam ai dreptate. Din pacate. Legat de BMW, eram fff convins ca fac in continuare masinile de acum 20 de ani. Am un prieten care are un E36. Anul asta face 20 de ani cred. Adus de vreo 10 ani din Germania. Benzina, cu gpl de fabrica. Piele, climatronic, trapa, tractiune integrala. Ce crezi... Pielea arata extraordinar si azi, nu intra picatura de apa in ea, vopsea originala fara rugina, totul functioneaza fara probleme. Si are 300 000 km. E 90 din 2011 al fiica-mii s-a umplut de apa saptamana trecuta, in dreapta soferului, cand s-a dus cu ea la spalatorie. Cu geamurile inchise... Asa ca, no comment. Deci... Cum spuneai. BMW chiar stie sa faca masini fff bune. Dar nu mai vrea.1 point
-
Daca esti dispus sa bagi niste bani este o alegere foarte buna Bmw-ul. Nu sunt foarte fiabile in primul rand pentru ca sunt destul de complexe si in al 2-lea rand pentru ca cei de la Bmw nu mai vor de mult sa faca masini fiabile. Dar asta din pacate e des intalnit la majoritatea producatorilor in ultima vreme. Nu, nu sunt cazuri izolate. Fiecare generatie de BMW si fiecare motorizare are anumite probleme specifice, des intalnite. Atata timp cat esti constient de ele dinainte de cumpararea masinii si esti dispus sa le repari, totul e ok. Trebuie sa iti alegi daca vrei masina fiabila sau masina premium. Impreuna nu merg1 point
-
In principiu se poate monta orice exista ca dotare optionala pe modelul respectiv, depinde doar cat esti dispus sa platesti pentru asta.1 point
-
BMW ca incepator, asta e un subiect la care sunt in tema si te pot ajuta, deoarece asta era problema si la mine pe vremuri. Daca vrei benzina, indiferent de cilindree, cum au spus si colegii mai sus, uita de consum mic, NU EXISTA asa ceva la E46 benzina. Sub 10% in oras vei scoate la mers constant 35 kmh pe drum drept noaptea cu masina goala si fara benzina in rezervor. Daca consumul e un criteriu important si circuli multi km cu masina, recomand diesel, insa modelul cu 150cp, nu cel cu 136 cp. Cum au spus si ceilalti mai sus, inaintea mea, costurile de intretinere la o masina mai veche de 10 ani pot fi foarte mari daca masina nu a fost ingrijita corespunzator de proprietarul anterior. La banii tai, esti la limita cu bugetul si pt reparatiile ulterioare, de aceea nu recomand E46 la 4k Euro, doar daca mai ai stransi ca rezerva inca 1500-2000 pentru eventualele costuri. Ideea e alta, trebuie sa intelegi ca tu chiar daca poti cumpara o masina mai ieftin, nu inseamna ca si intretinerea e la fel de ieftina. Poti merge pe BMW e46 vechi de 10 ani ieftin la 4k euro dar care te va costa mai mult la reparatii sau pe o masina gen Ford, Renault, Seat, Skoda etc. mai noua de 10 ani, la aceeasi bani, care insa, pe termen lung, nu va fi la fel de costisitoare la capitolul reparatii si intretinere. Stiu ca e smecherie ca la 18 ani sa ai BMW si sa fii jmeker, dar nu recomand oricui, trebuie sa fii pasionat si sa stii un pic cu ce se mananca condusul, cu un opel 1.6 benzina mai poti merge o vreme pana ce te obisnuiesti cu condusul, apoi te poti gandi la masini mai puternice dupa un pic de experienta pe drumuri si...pe loc, la service/mecanic unde vei vedea adevarata povara ). Una peste alta, nu te descuraja in a avea un BMW, insa fii responsabil in legatura cu deciziile tale, in special financiare, si alege ce e mai bun pt tine si ce ti se potriveste! Drumuri bune!1 point
-
Este super . Ca un daily car pe Comfort Doar ca prin oras mai bag si M1 ( totul sport si cutia pe 2 ) cu geam deschis sa se auda mai cool. Pe M2 am setat super sport si cutia pe 3 . Ambele setari au “nanny” active . Inca nu ma risc . Azi m-am facut de cacao ca am sunat delaer -ul sa il intreb unde e caietul de service ))) In 19 mai 2018 Baile Felix , Hotel Padis , Oradea Iar in 6-8 iulie la Azuga e E 30 Fest1 point
-
Mie nu imi placeau deloc luminile din scaune, ba chiar la cea din dreapta se si cojise folia de aluminiu din interior...1 point
-
Vorbesti din auzite. Cere-le amicilor tai sa iti spuna exact daca tot afirmi ceva, altfel si mai simplu, vezi pe site la BMW, configureaza un M4 cu tot ce poti pe el in US vs DE, nu uita ca la pretul de pe site din US mai adaugi si taxa statala de vanzare care nu e inclusa si vezi unde ajungi. P.S. Vezi ca $50k = €41.5k la paritatea actuala... 41.5x2 > 70.1 point
-
1 point
-
Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta. Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".1 point
-
aproximativ 237.000 km nimic nou in afara de revizii si talpa. urmeaza o cutratare a interiorului si la exterior o decontaminare si aplicare protectii.1 point
-
acuma tot acolo is 2 -3 zile. btw, cum pot sa atasez poze? ehee,redcap.crezi ca nu am incercat? am dat vin=ul la un broker amic de al meu. apoi mi-z zis ca nu e suficient ca ii trebuiesc si specificatiile tehnice ale masinii. i-am spus:"M4 in pana mea , 2018" ce naiba de specs mai vrea daca are vin-ul? mi-a raspuns ca fara aia este imposibil sa imi faca rca si casco. asa ca , cu banu in mana, in tara asta iti vine sa iti bagi spitzul si sa renunti la tot. orice lucru este o mare batalie, la orice "trip"ai 1 milion de capcane. nu poti face nimic civilizat, pe banda rulanta, mereu ai capcane, surprize negative, bete in roata. asa ca astept pana dupa minivacanta si imi da dealer-ul numere, adeverinta, rca si casco. alta solutie nu e. si la banu cat a costat masina nu ma induplec sa plec cu ea fara casco din rep .1 point
-
De ce sunt penibil? Doamne, incredibil, zici ca as vrea sa insel pe cineva. Mai puneam VIN-ul in anunt daca as fi vrut sa pacalesc pe cineva? Credeti ca eu nu stiu ca se pot verifica anumite chestii pe internet sau ... ? Sunt Web designer, cu asta ma ocup, stati linistiti ca stiam ca se pot verifica contra-cost si daunele si etc, deci nu vad unde va este problema. Pe langa ca, am repetat: Ma astept ca fiecare potential cumparator / client sa VREA SA MERGEM LA BMW, ca sa se asigure ca totul este ok si sa fie linistit, nu sa dea banii pe ceva "orbeste" si sa ma creada pe cuvant. Nu mai exagerati aiurea, va rog eu...1 point
-
EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.1 point
-
1 point
-
Am o problema cu semnalizarea pe fata,unul din becurile din far nu merge si semnalizarea pe partea dreapa se aprinde si se stinge rapid. Am schimbat becurile pe fata,verificat mufa,firele si nimic.. nu ii vine curent, cand merge cand nu merge. Aveti idee ce as mai putea verifica? 245.000km -discuri fata originale (cele dinainte au tinut fara probleme 65.000km,tot originale) -placute fata+spate -rulment compresor aer conditionat -incarcare freon -brat inferior pasager -pompa apa auxiliara -lichid frana+servo -verificat injectoare(unul a trebuit rectificat,pierdea motorina pe retur) -becuri xenon noi -shadow line la cromul de pe geamuri http://i66.tinypic.com/2guinaw.jpg1 point
-
In teorie, cifrele arata cam asa: https://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/157/BMW-E36-3-Series-Compact-316i.html in practica si in functie de starea masinii si uzura, tc, vezi aici: https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/37-3er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=1994&constyear_e=1997&power_e=105&exactmodel=compact&powerunit=21 point
-
1 point
-
la fel am patit si eu acum 1 luna la un e36 din 1992 , era o fisa defecta , am schimbat toate fisele si bujiile ( bujii NGK si fise Tesla) acum merge perfect1 point
-
Ca sa fii sigur ca merge in 3 pistoane,tureaz-o si scoate pe rand cate o fisa, si cea de la care nu se simte nimic,acel piston e cu probleme. Scoate bujia si inlocuieste-o cu alta buna( preferabil sa fie noua) Dupa inlocuire daca face tot la fel, posibil sa fie bobina sau posibil sa fie injectorul defect. Fumul apare de la cantitate prea mare de benzina. Mai poate fi si debitmetrul sau sonda lambda care ar trebui sa regleze consumul de carburant. La tine mai mult ca sigur ca sonda lambda nu functioneaza.1 point
-
Adevarat ! Si eu posesor de E60 LCI cu probleme la caseta. Am schimbat tot ce inseamna bucsi, telescoape fata, bataia e tot acolo (dreapta fata) ba chiar mai nou a inceput se se auda usor si din stanga. Ciudat ca in volan nu se simte nimic, iar mecanicii (am fost inclusiv pe linie ITP) se jura ca nu-i caseta. In concluzie cei care aveti batai de genul nu va hazardati sa schimbati bucsi, brate etc, aveti rabdare pana cand bataia se accentueaza si poate fi depistat cu precizie vinovatul. Personal am chetuit can 500 de euro aiurea si masina tot bate. Problema e cum procedam cu mecanicii care fac diagnoze in 10 minute si ne pun la cheltuieli nejustificate, cum am patit eu .1 point
-
Multumesc de urari. Hai sa raspund punct cu punct. In momentul in care am comandat-o puteam sa iau si noul seria 5 dar pentru o masina mai mare cu aceleasi dotari price tagul era foarte mare. Am in familie si un X6 modelul nou deci nu aveam nevoie de ceva mare ci mai degraba de ceva mai sportiv, distractiv, de bun simt si cu 4 portiere ca trebuie sa urce si sa coboare copii... Da, simti diferenta de spatiu interior in raport cu seria 5 dar repet, avand in vedere ca e cam full options (adica nu am interior individual ci doar piele si nu am luat si parcarea automata) la un seria 5 ajungeam foarte sus si cu discountul obtinut as fi sarit bugetul pe care mi-l alocasem. Asa cum ai intuit are suspensie adaptiva si toate chestiile oferite de packetul M (frane, directie, toate chestiile din interior). Ce pot sa zic este ca se simte diferenta foarte clara intre diferite setari. Daca o las pe comfort e foarte placuta, destul de moale, numai buna de mers in oras peste sine de tramvai si toate hartoapele. O treci pe sport si simti imediat reactia mai rapida a motorului, sasiul mai rigid si directia mult mai exacta si mai grea la mana. In general asa merg cu ea cand sunt pe autostrada sau cand am nevoie pe perioade scurte de un condus mai dinamic. Daca pui si cutia in sport mode e fiara si trage bine cam in orice turatie. Ca si performanta in comparatie cu un 2 litri diesel nu exista comparatie. Da, ai cuplul mai mare si automat senzatia de sut in cur e mai proeminenta in diesel dar ca si acceleratie si mod de livrare al puterii nu exista comparatie... Nu vorbesc de sunetul motorului care e foarte prezent dar fara sa deranjeze... Deci, nu ai ce sa turezi pentru ca masina schimba exact cum trebuie si ai cuplu cand doresti... In comfort mode schimbarea in treapta jos e mai lenta la kick down dar daca esti in sport mode e instantaneu... Momentan am roti pe 18 inch de iarna pe ea si vara am un set pe 19 inch si se simte diferenta intre ele la elasticitatea masinii si modul de abordare a virajelor. Cred ca un 430d e mai rapid si poate mai brutal dar aveam obiectiv clar sa trec pe benzinara si nu imi pare rau. Am facut test drive si cu 435D xdrive, e senzational, are cuplu in orice turatie la orice viteza, dar simti la fel ca si la 430d, greutatea mai mare a motorului de pe puntea fata si faptul ca e diesel. Chestie de gusturi In rest toate bune, masina are deja 18000 Km merge impecabil, consum in oraj in jur de 11.4 in afara depinde mult de cum mergi dar la viteze legale (si nici nu se pune problema de altceva) stai pe la un 6 si ceva... Intradevar trebuie sa o speli ca altfel e doar o alta masina albastra1 point
-
Va duceti mereu prea departe pe subiecte de genu. Cine a spus ca se duce omu asta cu masina pe circuit? Sportivitate inseamna si cat de repede face 0-100 pentru o depasire sau pentru acceleratii scurte pentru ca pur si simplu iti place sau esti pe autostrada, de unde pana unde sportivitate este doar pe circuit? Cati dintre voi va duceti masinile pe circuit? Aici chiar nu am inteles. Nu cred ca se pune problema de spotrivitate la un 35d/40d, mai ales cu echipare sport pe suspensie, cutia face fata si schimba exceptional. Intr-un cuvant, din punctul meu de vedere chiar este o masina sportiva, nu confundati termenul de sportivitate cu ceva gandit si pregatit pentru circuit sau vreun supercar.1 point
-
Spui ca esti posesor de clasa E 2017, adica ai deja cea mai confortabila si calitativa masina din clasa medie premium, cu alte cuvinte nu vad sensul unui seria 6. Seria 4, comparativ cu seria 6, cu siguranta este mai dinamic, insa calitatea interiorului este mult sub si nici confortul nu se ridica la nivelul unui seria 6. Daca tot faci un astfel de compromis si cauti sportivitate cauta un M3 sau M4, caci vor fi foarte rare momentele cand ai sa preferi 435d-ul in favoarea lui E W213.1 point
-
1 point
-
1: poti spune orice despre el dar nu ca nu este pasionat de masini, de BMW si de M in special. 2: fiecare e liber sa conduca ce considera si ce crede ca i se potriveste 3: poate tocmai pentru faptul ca nu are asa de mult timp de condus nu isi cumpara alta, in leasing, pe firma Si cu asta am sa inchei discutia pe tema asta pentru ca nu are nici o legatura cu subiectul pentru care am deschis acest topic. Multumesc,1 point
-
@Madutzu25 @six in line Multumesc mult pentru raspunsuri.Clar aveam de gand sa merg sa ii fac o diagnoza dar nu vroiam sa ma duc chiar fara sa stiu nimic despre problema. O sa postez care a fost rezolvarea daca ii dam de capat. @ALEX L Chiar daca este, nu inteleg ce relevanta are asta sau cu ce ajuta la rezolvarea problemei1 point
-
Alfa aia chiar e masina si este fabricata sa fie concurent direct cu M-ul.Desi am masina personala un BMW si imi place mult masina nu pot sa ignor stirea ca Mercedes este acum cea mai vanduta marca premium din lume(vanzarile divizie AMG au explodat),iar VW este cel mai mare producator auto din lume....cu tot cu scandalul Dieselgate si oare Audi a contribuit la asta ?Sa fim corecti,si alte marci fac masini bune dar asa suntem noi.....astia care avem BMW......nu mai e nimeni ca noi.1 point
-
Alb=4300k Albastru=6000k Personal consider 4300k mai OE , arata mai frumos, albastru deja mie imi aduce a toate epavele si rablele cu H7 si tot felul de pocnituri de becuri la 50 lei/buc care vor sa imite xenonul (fara suparare cei care au).1 point
-
Hello, o sa-i rog pe baieti cand se apuca de masina sa faca niste poze si o sa le pun aici. Mai jos un link la o poza de cand am pus masina pe stand si mi-au recomandat schimbarea distributiei. Poza e facuta pe furis ca nu au vrut sa-mi dea cele 17 pagini cat avea raportul de testare.Poza constatare cu exceptia notice-ului in cazul meu: replacement of engine is required0 points
-
O am pe asta in testdrive de weekend, ma bate gandul sa iau una la firma cu ecotichet dar nu stiu de ce am senzatia ca hartogaria si nervii pentru ecotichet ma va descuraja, are cineva experiente cu Agentia de Mediu in privinta asta?0 points
-
)))))))cat de tare a fost asta=))))))), pai ce sa intamplat? unde a fost problema?0 points
-
Lol, pai la ce iti mai iei M3 daca e automata? Ce, ti-e lene sa apesi ambreiajul? Asta nu e masina de mers zi de zi ce naiba. Alt sfat nu putea sa primeasca omul, doar cutia sa fie automata )-1 points
-
E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.-1 points
-
Iti recomand Liqui Moly Top Tec ATF 1800 sau Top Tec ATF 1800 R , intra intre 8 si 10L ulei , depinde de metoda folosita , daca este flush eu zic sa iei 10 , daca este doar cu filtrul jos poti sa iei 8 sau 9 sa fii sigur.-1 points
-
Off topic: alaltăieri am vazut la Service ala din Vitan un i3. o masina... inedita as spune, ca nici frumoasa nu e, nici interesanta, e doar ceva (inca) nou pentru domeniul auto. probabil asta e viitorul, dar, deocamdată, prefer prezentul. daca trebuie sa aleg intre un "fumegator" si un "cărucior" d-asta electric, prefer fumul... Sa o stapaniti sanatos, drumuri multe fara probleme! felicitari pentru curaj! P. S. nu ma intrebati de ce era i3 ala la service ca nu stiu. poate vroia o curatare DPF?!? :-) :-) :-)-1 points
-
Salut, Sunt in cautare de flanse distantiere de 20'mm cu tot cu prezoane. Ma intereseaza doar 2 buc.-1 points
-
si eu ma mir ca mai sunt alte marci auto pe drumuri cand posesori de marca Premium/respectiv BMW le e frica sa faca 1000km ! exclusiv : ca le crapa distributia ! @Dolex iti dau un sfat : mergi linistit cu masina si inchiriaza si o platforma din urma ta , daca crapa distributia la BMW barem esti asigurat 100%-1 points
-
din pacate un amic din Belgia cu acelasi n47 din 2012 imi spune ca i a crapat motorul din cauza distributiei ,masina luata din reprezentanta bmw Bruxelles [ in 2016] , 113.000 km actuali cu lant rupt 9934 euro a primit ,,oferta,, schimb motor !-1 points
-
Buna ziua am si eu o intrebare am un e46 diesel din 2004 cutie cu 6 rapoarte si as vrea sa stiu daca mi se potriveste chitul de ambreaj si volanta de la un e90.Multumesc.-1 points
-
Am schimbat distributia la 525d f10 acum 3 zile la 133000,masina a fost achizitionata acum 2 ani de la mhs motors,la 103000,inainte sa o schimb se auzea putin lantul daca tineai urechea aproape de capota,acum zgomotul de lant a disparut,costul total a fost de 3200 lei,mi-au spus ca mai mergea inca 50000km,nu avea uzura foarte mare,am schimbat-o pentru linistea mea.-1 points
-
ExistĂŁ si alta varianta, recunosc ca nu merg foarte mult, poate faptul ca pun in contrast masina curenta cu cea veche in care am facut multe investiții (era cazan la inceput), iar de cea curenta sunt foarte multumit. Daca masina ce ai cumparat-o nu a fost intretinuta de fostul proprietar, logic ca bagi o groaza de bani (cele 3 care le-ai avut). Iar de bobine, brate, bucsi, nu vorbim...sunt consumabile. Vorbim de Valvetronic, vanosi, simeringuri supape... daca uleiul nu se schimba la 10k km, logic ca se duc simeringurile, cei de la BMW recomanda la 25k, ceea ce mi se pare enorm..-1 points
-
Se pare ca iar au scazut incasarile pe schimb de distributii la service-uri. Era si timpul de ceva nou din seria "cascati bine urechea la motor, altfel riscati sa platiti mii de euro...." :frantics:-1 points
-
hello, intru pe forum si va citesc de vreo 2 saptamani de cand am auzit ca pot fi probleme la distributie. am zis ca nu are rost sa o schimb, ca este bmw, ca e distributie pe lant, ca poate o schimb alta data, ca sunt service-uri care vor sa faca bani din piatra seaca. pentru cei care sufera de teoria conspiratiei acuta am dovezi din service mi-au spus ca nu recomanda sa-l refac si ca-mi recomanda inlocuirea si bineinteles ca mi-au dat un pret de bmw nou. deja am cautat motor la dezmembrari si o sa-l schimb.-1 points
-
Salut! 320d facelift? vezi ca are 2 pompe de motorina, una in rezervor si una sub scaunul soferului, pune contactul si asculta daca functioneaza amandoua!-1 points
-
am si eu o problema cu pompa de apa auxiliara....dar sa va spun povestea de la inceput, poate are legatura! Astazi, cu un tester conectat, am facut o regenerare fortata a filtrului de particule, care nu mai pornea automat. Cand am rezolvat problema asta (cred) a ramas totusi o eroare in calc, si dupa o scanare spunea ca e o pb cu POMPA DE APA AUXILIARA. Mentionez ca de dimineata ma tot atentiona ca nu mai am lichid de parbriz si la un moment dat am ramas fara lichid definitiv. Are vreo legatura asta? Dupa ce am completat cu lichid de parbriz, vad ca s-a stins becul ala de atentionare (semnul "!" cum ca am o eroare in calc). Deci putea fi de la lichidul de parbriz sau e o alta problema si trebuie sa ma duc la service? multumesc-1 points
-
Cu siguranta cei care nu sunt stresati de distributie care are zgomotul specific prezent cu siguranta nu vor scoate masina din tara. Pur si simplu e prea riscant si costisitor!!! :hmm: :scratchchin:-3 points
-
-3 points
-
la un veweu de 9 ani ,zice ETKA ,la 360.000 km !!!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00