Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/04/18 in all areas
-
Ce sa mai, cont nou, primul post.. ai venit sa ne zici cum trebuie schimbata distributia cand recomanda Dorel de la service. Nu prea mai au clienti servisurile de cartier?)2 points
-
Doua clipuri edificatoare asupra lantului. Inainte si dupa schimbarea lantului/distributiei. immgit, observa singur diferenta si comenteaza daca observi diferenta sau nu.1 point
-
Nu se aude sunetul clasic. Cel puțin cât se poate desluși din film. Eu aș continua sĂŁ stau cu urechea pe el. InformeazĂŁ-te din timp sĂŁ vezi exact care este sunetul specific și din când ĂŽn când mai ascultĂŁ. Testarea "audio" se face și turând motorul la 1500 RPM așa, iar motorul de preferat sĂŁ fie cald.1 point
-
Intre timp am vandut jantele bbs rc, pentru ca imi atingeau pe spate daca o incaltam cu cauciucuri ca in carte si am achizitionat 4 buc oz ultraleggera in 2 marimi pe care le-am si vopsit grey matt. Le-am pus ieri pe masina , am luat si cauciucuri noi , 255/35/18 spate bridgestone potenza si 225/40/18 fata goodyear f1. Le mai rodez cateva zile dupa care le scot un pic pe Poiana Brasov sa vedem ce stiu.. O sa revin si cu poze saptamana viitoare cand montez si arcurile h&r si amortizoare spate bilstein1 point
-
Mersi de reply. Am verificat doar la cald si aveam maxim 0.8 corectie pe unul din ele. O sa ma uit maine dimineata la rece.1 point
-
Nu scrie pe ventilator temperatura de pornire, el e actionat de ECU. Eu cred ca te agiti degeaba, daca era sa nu-ti mearga cred ca ti-ai fi dat seama pana acum1 point
-
Schimbat si codat modul de lumini,diagnoza profi + diferite codari. Semnalizarea merge,masina are 0 erori pe diagnoza profi,si totul este ok!1 point
-
1 point
-
Da, este consumabila dar nu e normal sa schimbi un lant la ~200k. Uite, la PSA, la 2.0hdi, de exemplu, distributia este pe curea, se schimba intre 180k si 240k. Si e curea, subliniez1 point
-
Sunt sceptic, deși nu cunosc situația, mi-ar plăcea să am mai multe detalii. Poate omul chiar are o suferință, dar mi se pare foarte suspect, îmi pare rău: prima postare e o direcționare la schimbat distribuție...1 point
-
BMW ca incepator, asta e un subiect la care sunt in tema si te pot ajuta, deoarece asta era problema si la mine pe vremuri. Daca vrei benzina, indiferent de cilindree, cum au spus si colegii mai sus, uita de consum mic, NU EXISTA asa ceva la E46 benzina. Sub 10% in oras vei scoate la mers constant 35 kmh pe drum drept noaptea cu masina goala si fara benzina in rezervor. Daca consumul e un criteriu important si circuli multi km cu masina, recomand diesel, insa modelul cu 150cp, nu cel cu 136 cp. Cum au spus si ceilalti mai sus, inaintea mea, costurile de intretinere la o masina mai veche de 10 ani pot fi foarte mari daca masina nu a fost ingrijita corespunzator de proprietarul anterior. La banii tai, esti la limita cu bugetul si pt reparatiile ulterioare, de aceea nu recomand E46 la 4k Euro, doar daca mai ai stransi ca rezerva inca 1500-2000 pentru eventualele costuri. Ideea e alta, trebuie sa intelegi ca tu chiar daca poti cumpara o masina mai ieftin, nu inseamna ca si intretinerea e la fel de ieftina. Poti merge pe BMW e46 vechi de 10 ani ieftin la 4k euro dar care te va costa mai mult la reparatii sau pe o masina gen Ford, Renault, Seat, Skoda etc. mai noua de 10 ani, la aceeasi bani, care insa, pe termen lung, nu va fi la fel de costisitoare la capitolul reparatii si intretinere. Stiu ca e smecherie ca la 18 ani sa ai BMW si sa fii jmeker, dar nu recomand oricui, trebuie sa fii pasionat si sa stii un pic cu ce se mananca condusul, cu un opel 1.6 benzina mai poti merge o vreme pana ce te obisnuiesti cu condusul, apoi te poti gandi la masini mai puternice dupa un pic de experienta pe drumuri si...pe loc, la service/mecanic unde vei vedea adevarata povara ). Una peste alta, nu te descuraja in a avea un BMW, insa fii responsabil in legatura cu deciziile tale, in special financiare, si alege ce e mai bun pt tine si ce ti se potriveste! Drumuri bune!1 point
-
Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei. Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale. Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump. O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie. Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.1 point
-
Stai linistit colegu, nu te agita. Vezi ca aici pe forum sunt ,,meseriasi" care-i contrazic pana si pe inginerii de la BMW, chiar si cartile de specialitate. Atentie, NU fac aluzie la nimeni, ca sa nu se interpreteze gresit, daca se simte cineva, e strict problema lui. Vai de tine sa nu asculti ce spun sau sa-i contrazici.1 point
-
asta in primul rand si sunt curios cand se duce motor cu zgomot de lant versus la cele care nu au dat nici un simptom ,cazuri si pe aici ! dupa 21 ani de carnet si n masini ,nu mai spun de km sunt curios daca la bmw voi face pentru prima data in viata mea reparatie la motor ,n am facut nici macar segmentare la nici unul . un motor f. curat , NU consuma ulei ,absolut nota 10 ca tinuta de drum . + am citit n cazuri care au schimbat distributia degeaba degebuta !1 point
-
DA prefer sa vad cum si cand si unde crapa si nu ma intereseaza ca cheltui 3000 sau 7000 sau 14.000 vreau sa ma bucur de ea si NU menajez absolut nimic , plec la orice drum indiferent de distanta cu toata inima . ma m saturat de paranoia si aici si pe alte jde site-uri ,youtube-uri etc imi este incredibil cum pe un renumit site de ,,cereri piese auto,, care il urmaresc zi de zi se cauta mai mult motoare de m47 si nu de n47 !1 point
-
235 k cu zgomot de lant confirmat si la reprezenteante si talpa la greu pe ea pe un se poate ,depozitat 7000 lei deoparte pentru eventual motor .NU schimb nimic ,asa : la ambitie , NU menajez nimic !1 point
-
Ce aberatii poti sa spui colegule! Ai zis chiar de monograma de pe spate ca cica are capota schimbata, era foarte greu sa-i lipesti o monograma dupa...e mai usor sa te duca capul ca a schimbat capota si dupa a lipit monograma. Era ok sa postezi ca masina a fost lovita si au fost schimbate respectivele piese, daca masina este facuta ok nu stiu care este problema, da sunt oameni care nu vor sa cumpere masina lovita sau macar nu lovita tare si sunt altii care nu-i intereseaza daca a fost facuta cum trebuie, eu unul nu stiu ce sa face, dar m-as duce la BMW cu respectivul sa vedem clar ce piese au fost schimbate, adica fiecare piesa in parte ca sa vad ce a mai fost afectat sa stiu la ce sa ma uit mai atent. Atata timp cat seria masinii este anunt nu stiu cum de este teapa! Clientul care nu intreaba este fix problema lui, terminati cu reclama asta toxica si cu rautatea asta penibila.1 point
-
1 point
-
Da , Neo vinde produse cu provenienta cunoscuta cu factura si garantie ... la E93 stopurile au fost noi noute de la BMW Nurenberg , la F10 volanul si bordul au fost noi noute ... doar NBT'ul nu a fost nou imi pare rau de offtopic ... nu cunosc masina nu cunosc vanzatorul dar de la un volan schimbat / navigatie sa faci masina dauna totala e drum lung , daca era dauna asa de mare masina era la fier vechi ... neamtul nu repara masini avariate atat de grav1 point
-
Eu zic ca exagerezi, atata timp cat nu zice nimic de faruri stopuri bari radiatoare airbaguri de unde pana unde inventezi tu toate balariile posibile? Asta e buna....daca am cumparat o masina cu Model Designation, Deletion inseamna ca nu poti pune ulterior ca a fost schimbat portbagajul? Crezi ca nu se putea comanda fara sau ceva? Eu zic ca a fost lipit ulterior..parerea mea ca ati devenit foarte carcotasi ca cumparatori de masini si voi cand va vindeti masinile sunt care mai de care mai rupte si mai varza...cunoscatorilor! PS: Volanul nu pateste nimic cand sare airbag-ul, iti garantez...si inca o chestie..nu imi lua mesajul ca pe un atac personal..am generalizat...apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul.1 point
-
Am inteles, Multumesc pentru precizare. Nu am COMFORT+, dar e ok, vestea buna e ca sunt mai ieftine amortizoarele si va fi mai ieftin sa le inlocuiesc cand va veni vremea.1 point
-
Multumesc! Comparativ cu E39, pot sa zic ca F10 e MARE, inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile si o sa treaca ceva pana atunci. Directia la E39 parca oferea un plus de feed-back, dar m-am obisnuit destul de repede cu cea de pe F10. E39-ul era foarte ĂŽngrijit, dar dotĂŁrile era slabe chiar si pentru anul 2003, asa ca pentru mine e un pas foarte mare. Plusuri: - motorul mi se pare foarte rafinat. Nu exista grad de comparaĂâşie cu vechiul M47 de 136 CP. Chiar si in treapta a 4-a la deal trage fara efort. -scaunele sport sunt foarte comode si oferĂŁ suport bun. -volanul sport se simte foarte bine -imi place ca pot sa trec suspensia in modul SPORT si masina devine mai precisa in curbe -portbagajul e imens fata de ce aveam pe E39 -sistemul HiFi nici nu poate fi comparat cu sistemul standard de pe E39, in sfarsit am si eu bass -farurile bi-xenon imi plac foarte mult, se stie ca E39 are in general o problema cu iluminarea -schimbĂŁtorul e precis, la E39 tot timpul trebuia sa caut eu vitezele( o problema comuna la acest model) -izolarea fonica -franele tin parca mai bine, imi dau o senzaĂâşie de siguranĂâşa. -mai putin body roll in curbe Minusuri: -bordul prea gros, cred ca au cam exagerat -portierele par foarte usoare in comparatie cu cele de pe E39, tot timpul am impresia ca nu le-am inchis bine -frana electrica, nu stiu daca e un minus, dar m-am saturat sa trag in aer frana de mana si apoi sa-mi dau seama ca nu mai exista un levier ci doar un buton. -nu mai am incalzire auxiliara stationara, cred ca este singurul lucru pe care il regret cu adevarat. Per total diferenta e foarte mare in favoarea masinii moderne, parca regret un pic ca nu am trecut mai devreme la F10. Trebuia sa fi vândut E39 cand era funcĂâşional si puteam lua mai mulĂâşi bani pe el. A fost o masina foarte ĂŽngrijitĂŁ, dar lunar aveam ceva de facut la ea. Si eu eram maniac, dar tot timpul aparea câte o mica problema. Planuri pe viitor nu am setat deocamdata. Vreau sa o inmatriculez, sa-i fac CASCO, sa iau niste Covorase de cauciuc originale si o tavita de portbagaj. Deocamdata mi-am facut abonament la parcarea subterana a unui centru comercial, aflat aproape de blocul meu. Am ajuns sa fiu paranoia, peste tot vad betivi gata sa imi dea dauna totala ) Oricum cat e frig si nu am CASCO, prefer sa o tin acolo, fac cam 4 min pe jos pana acolo. Macar nu mai curat masina de zĂŁpada dimineata.1 point
-
Daca tie iti placea mai mult directia hidraulica dupa X6 2011 fata de X6-le cu electric steering pe care-l conduci acum si daca consideri de vis directia dupa 525 E60 si M5 E60 care e tot hidraulica, de ce spui ca directia hidraulica dupa F10 este "cat de cat ok"? Inteleg ca nu ai condus F10 cu directie hidraulica, ai scris doar ca sa nu fie postarea prea scurta, ca daca l-ai fi condus, era mentionat la masinile etalon conduse de tine, presupun ca nu consideri 525 E60 peste un F10 cu active steering si edc..1 point
-
Ehh uite, am condus destule masini bmw -URI ca sa-mi pot face o pĂŁrere ,,, ĂŽncepând de la e39 pana la f15 sau f16 cum este denumit x6 acum 2015 4,0d ,,,, Și pot așa ți pun ca mi plĂŁcea mai mult cum se conduce bmw x6 2011 cu direcție hidraulicĂŁ fata de x6-le pe care ĂŽl acum acum,,, eu Cred ca o sa renunț un timp la bmw pt Mercedes sau audi,,, poate ĂŽși Mai revin cei de la bmw , prea și au luat-o in cap fiind pe primul loc ca producĂŁtor Premium 10ani la rând pana anul trecut,,, cer bani premium iar calitate mediocra ,,, etalon de sedan ce am condus bmw 525 e60 pachet m,,, bmw M5 e60,,, au direcție de vis și sunt perfect dozate pt caroserie mașinii1 point
-
Pe langa un 6, 4 tau e pistol cu apa. Desigur, in ochii "bididoaicelor". Ps: sper ca stii ca glumesc...1 point
-
Cum sar la un amarat de 420, sar si la un 3. Nu stiu diferenta intre 4 si 3, dar o stiu intre 3/4 si 6. Mai pune in calcul ca "bididoaicele" se urca si in ea... Cu 6 n-ai cum sa dai gres. Cu 4 or sa zica de tine ca esti sarac, cand vad interiorul. Pai intri in dansa, pana te saturi, dar apoi trebuie sa mai si traiesti cu ea... Pe semne ca e class nu le place... Ps: am prieten care, inainte sa isi cumpre masina de "cinspe" mii de euro, a intrebat "bididoaicele si le-a aratat poze cu f30 si cu audi a5, sa aleaga ele... bineinteles ca au ales a5. Mai bine le intrebi pe ele direct ce sa iti iei decat sa ne intrebi pe noi, care vedem altfel lucrurile.1 point
-
Frumoasa, e de vis motorul Cei cu "sfantul" motor de 2000 te invidiaza (inclusiv eu). Citisem pe undeva ca exista o diferenta mare de feeling la 6 cilindri vs 4. Multi km fara probleme!1 point
-
@Branevl Masina e cumparata de la AB Baneasa. Sincer, nu imi pare rau de bani, nici nu m-am plans de asta. Normal ca era ideal sa nu-i dau, dar masina imi place, e ce imi trebuie momentan si tot ce am schimbat am schimbat pentru mine si pentru linistea mea. Plus ca situatia sta cam asa: aveam un singur injector cu probleme, cred ca peste 90% dintre proprietari l-ar fi schimbat doar pe acela, eu am preferat sa le schimb pe toate conform manualului BMW. La fel, sondele nu erau toate cazute, bineinteles, insa nici nu am mai stat sa depistam care e cu probleme (de fapt, stiam care, ca dadea eroare, dar am zis ca n-are rost sa astept sa cada si restul) si am preferat sa le schimb pe toate daca tot am intrat pe fagasul asta. La fel si distributia, poate altcineva prefera sa carpeasca si sa vanda masina, eu am schimbat tot ce era recomandat de schimbat ca si cum ar fi fost copilul meu Retine chestia asta, nu e vorba ca avea mari probleme (cred ca majoritatea n-ar fi schimbat distributia, insa nu am vrut sa ma trezesc cu vreo mare belea). Deci ce am schimbat, distributie (recomandare, am ales sa o schimb), injectoare (puteam sa schimb unul singur, insa am ales sa le schimb pe toate), sonde (la fel, am preferat sa fie toate noi in acelasi timp). Plus ca fiind toate OE, a fost si costul destul de mare. Insa, cum am zis, nu-mi pare rau, ba chiar imi pare bine ca ma pot baza ca s-a facut o treaba buna cu piese noi si originale. Oricum, cred ca problema a plecat de la canalul ala de aer pe care l-am neglijat, chiar nu m-am gandit ca poate cauza probleme, asa ca in mare parte e vina mea. In rest, amortizoare =consumabile, erau cele originale pe masina de 7 ani, bielete n-am schimbat niciodata de cand am luat masina, desi merg pe jante de 19 de 2 ani si ceva. Plus ca eu daca as cumpara acum o masina de genul asta, as prefera sa aiba toate chestiile astea schimbate intr-un service autorizat cu piese OE decat sa nu le aiba schimbate. Ca mai sunt idioti care vor sa cumpere o masina si cred ca daca ai schimbat distributia, masina a avut probleme, e altceva. Legat de 535d, mi-ar fi placut, insa eu in general fac drumuri de 2-3 km, opriri dese si lungi, nu cred ca era potrivit stilul asta pentru 535d. Poate urmatoarea va fi 535d. @Acero Bineinteles. Oricum, cred ca o mai tin macar un an. Am zis 2-3, dar cine stie. Oricum, un an o mai tin sigur, nu stiu daca te mai intereseaza prin 2017 )) Sa nu-mi spui ca te intorci de la F07 la E60 ca nu te cred Urmatoarea va fi un F10 535d sau 535i si momentan nu vreau sa blochez banii ca abia mi-am terminat casa si mai am nevoie de cate ceva la ea. Plus ca nu vreau sa o iau ca s-o vand dupa 6 luni, deci tre' s-o gasesc asa speciala incat sa ma indragostesc de ea. Apropo, poate ne vedem la o intalnire, am vazut ca voi va intalniti vinerea in general, dar nu stiu cum se face sa aflu daca are loc intalnirea sau nu, la ce ora, unde...etc. @Dan Dan, sincer mai multe nu stiu nici eu decat ce am scris acolo.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Tavicu - ba poti folosi waze cum ziceam, dar trebuie sa ai iphoneul rootat si cu cyndia store in spate etc Ps: nu ti am dat eu minus mai sus0 points
-
Varianta oem nu exista! Deci sa nu iti para rau ca nici cu ultima navigatie de la bmw nu poti folosi waze-ul. M-am tot uitat si eu dupa solutii avand aceiasi problema. Sunt diverse metode “urate” (din punctul meu de vedere) si mult prea costisitoare (+1000 euro) pentru ce ofera. Eu m-am orientat catre un telefon cu diagonala mare (sony z ultra) pe care il pun sprijinit de navigatia masinii atunci cand merg la drum mai lung Cea mai simpla si ieftina metoda! Mai ai una care se ridica pe la 500 euro, navigatie pe android de la Avin, singura care primeste update-uri! Arata bine, touch si alte nebunii, instalezi tot ce vrei pe ea daaarrrr ... are si ea probleme. Cica sunetu nu e tocmai ok, trebuie sa faci si niste artificii cu cablu aux ... nush, pe mine nu m-a incantat. Daca esti dispus sa citesti iti pot lasa link cu forum extern unde sunt zeci de pagini despre navigatia lor!0 points
-
Folosesc waze pe displayul masinii via carplay si mirorror iphoneul meu sau via telefonul sotiei via mirrorlink care se activeaza simplu din codare. Pt carplay trebuie nbt evo, 300eur pt activare carplay si download fsc din connected store. Pt solutii non oem nu stiu ce sa spun. Sunt destule pe aliexpress si se conecteaza la video in al navigatiei daca are in dotare asa ceva(business nu stiu daca are) sau modul video special - gen bimmertech. Le: uitasi sa specific - waze pt carplay merge doar cu tel rootat. Altfel nu ai decat mesaje muIca etc.0 points
-
Sunt povesti alea cu rezolvarea problemei de distributie la motoarele de dupa 2013. Teoretic problema inca persista la toate versiunile de N47. Tine si de noroc. Ok, piesele au tot fost imbunatatite, dar nu sti cum a fost exploatata masina, cat de des s-au efectuat reviziile, etc. Trebuie sa mergi la un mecanic si sa-ti evalueze acel sunet. Sau poti face o inregistrare si sa pui un link a.i. sa o ascultam si noi.0 points
-
0 points
-
la un veweu de 9 ani ,zice ETKA ,la 360.000 km !!!0 points
-
Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta. Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".0 points
-
-1 points
-
E polemica lunga pe tema asta si nu vreau sa o deschid aici..sunt destule subiecte cu dpf off pentru sau contra-1 points
-
Nu sunt din Strehaia si nici nu ne cunoastem, daca ai luat foc, stinge-te altfel.. Inseamna ca stii putine, F10 exista si cu directie hidraulica, nu mai conteaza care, cum, in ce fel, ideea este ca acum spui ca ai condus si ti-a placut un F10 cu active steering, deci nu-i asa banal sau cat de cat ok cum afirmasei intial, aici am vrut sa ajung cu tine. Ideea este ca lipsa ta de informatii poate sa induca in eroare atunci cand vrei sa dai un sfat cuiva. Zic sa revenim on-topic..-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos.Un singur lucru important lipseste la masina asta, cutia automata in 8 trepte care ar fi ajutat motorul mult mai bine decat poate vreodata sa il ajute o cutie manuala in 6 trepte, dar daca esti fan manuala este ok pentru tine.-1 points
-
Da, ai dreptate granita e pe la Galati..., dar nu e asa departe sunt oarece influente in zona. Glumeam, dar eram curios ce rol are versusul asta sidaca a avut vre un deznodamant.-1 points
-
Schimbarea distributiei, este exact ca si cu schimbul de ulei la 12-15.000 km., ca va tine motorul mai mult daca se schimba uleiul la 15.000 km. Bani consumati aiurea. Asa ii place romanului sa fie mintit frumos-1 points
-
In cele din urma l-am scos. Și i-am fĂŁcut un soft safe ĂŽnsĂŁ dupĂŁ ce am ieșit cu ea la drum ĂŽntins. Cutia mi se ĂŽncĂŁlzește si nu ĂŽmi da voie sa o accelerez.Imi apare eroare in bord ce de genu sa merg moderat. In aceasta situație ce pot sa fac ?-1 points
-
90% sanse sunt ca masina a fost vandalizata in Germania ... sparta pentru furtul volanului / navigatiei / bordului digital ( se intampla zeci sau chiar sute de astfel de evenimente in Germania lunar - de aceea e plin OLXul de fel si fel de piese la preturi bomba ) inclusiv un coleg de forum care are un F10 LCI si locuieste in Berlin a patit de doua ori lucrul asta ( masina sparta ... furat bordul - volanul si navigatia ) este foarte usor sa vezi daca masina a fost lovita frontal atat de agresiv ... se verifica farurile / lonjeroanele / prinderile aripilor de caroserie etc...-1 points
-
Ma rog, avem viziuni diferite, probabil iti permiti financiar si nu conteaza pretul pentru tine, o lucrare de 1 zi sa stai linistit la pret decent.-1 points
-
In cazul tau nu o schimbi degeaba daca spui ca ai sesizat zgomot de lant, acum tu stii cel mai bine cum te aranjeaza.-1 points
-
Eu nu va inteleg ce atata tam tam si despicati firul in 4 de n ori. Distributia pe lant in ziua de azi e o C O N S U M A B I L A. Cine nu vrea sa inteleaga problema lui. Am schimbat si la alte marci distributia pe lant in trecut (Honda 2,2 i-cdti, Mercedes 220cdi )cat si la al meu n47 acum un an, distributii ce erau largite si se auzeau cum bateau. Pe scurt si fara alte filozofii, se recomanda distributia schimbata in jurul celor 200,oookm . In cazul in care sunt prezente zgomote de lant inaintea celor 200.oookm -> schimbati distributia. In cazul in care sunteti increzatori si ferm convins ca distributia originala nu trebuie schimbata -> va doresc noroc si sanatate.-1 points
-
S-a vandut saptamana trecuta . Pacat ca era manuala ...era f buna masina si avea km reali si destule dotari !-1 points
-
Da asta e vindecoder are prima inmatriculare in 2009 cat putea sa circule cabrio in noiembrie si decembrie doar daca venea mos craciun cu ea trase de reni-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00