Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/05/18 in all areas
-
5 points
-
Saptamana asta la 53600km i-am facut un transmission flush. Baia de ulei noua ii OE. Am facut operatiunea asta pentru a proteja cutia. M-am gandit ca 7 ani au fost suficienti pentru vechiul ulei. Dupa i-am facut un detailing interior. Pentru piele am folosit Meguiars Gold Class. O solutie care m-a impresionat in mod placut. Pentru plastice folosesc Mafra pulimax. Poze: http://thumbs2.imagebam.com/6b/6d/78/3e981d847642064.jpg http://thumbs2.imagebam.com/40/52/44/069703847642144.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ed/4c/e7/a7e2d1847642194.jpg http://thumbs2.imagebam.com/a8/d4/54/5bd15d847642234.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1a/98/7f/c7209a847642314.jpg http://thumbs2.imagebam.com/74/6d/f5/6f3223847642384.jpg http://thumbs2.imagebam.com/1e/04/94/bdbce3847642444.jpg http://thumbs2.imagebam.com/83/05/f5/fed3a5847642494.jpg3 points
-
2 points
-
528i xdrive As merge pe mana acesteia! Vanez si eu un F10 528I 245 bhp xDrive 1997 cmc. Problema acestui motor (N20) este insa acceasi cu a celebrului N47! Distributia jos dupa achizitie si spor la benzina! Am mers cu o astfel de masina! E ceva frumos acolo sub capota, cu rezerve suficiente de putere si cuplu, fiind un motor turbo. Impozitul este mega suportabil, iar restul nu conteaza! Nu pleca urechea la cei care te sperie! Detin de aproape 6 ani un 325i, echipat cu vestitul N52 "plin de probleme", care in afara de nitel 5W40, ceva bucsi, telescoape, bujii, pompa apa+termostat NU a stat deloc prin "spital" asa cum ma omorau unii! Sfatul ar fi sa o cumperi dintr-o reprezentanta BMW. Munchen-ul mi-a zis un fost coleg neamt ca ar fi bun pentru BMW! Eu asa voi face in putin timp! Spor la treaba!2 points
-
Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei. Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale. Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump. O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie. Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.2 points
-
Salutare, A venit in sfarsit momentul upgrade-ului, de la E39 la F10 ( forĂâşat un pic de imprejurari ( https://r.tapatalk.com/shareLink?share_type=t&share_fid=41573&share_tid=169499&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmwclub%2Ero%2Fforums%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F169499-E39-520D-EE ). Long story short, dupa ce masina mi-a fost distrusa de un betiv, am ĂŽnceput sa-mi pun problema urmĂŁtoarei masini. Nu am luat in considerare sa schimb marca. Initial am cautat tot un E39, dar am mai ascultat si alte pĂŁreri si am zis ca merita sa iau ceva mai nou. M-am gandit ca mi-ar plĂŁcea un F10, neaparat euro 6, LCI, xenon, senzori parcare fata/spate, scaune sport, sistem hi-fi, culoarea neagra, km sub 150k. Am primit cateva oferte de masini ce se vindeau la licitatie, dar niciuna nu-mi vorbea sau pana la finalul licitatiei creĂâ˘tea pretul prea mult. Am luat problema in mainile mele si am dat peste un anunt pus de un dealer BMW, undeva la sud de Munchen. Masina ĂŽndeplinea cam toate criteriile mele. Am sunat imediat, iar in 2 zile deja semnasem un pre-contract si dĂŁdusem un avans pt a o rezerva. Masina in cauza e un F10 520d LCI, Euro 6, cu garanĂâşie 1 an in reĂâşeaua BMW, 1 an de pachet service gratuit. Are istoric full in reĂâşeaua BMW. Am primit un set nou nout de roti complete de iarna, iar cele de vara in portbagaj. I-au schimbat discurile si plĂŁcuĂâşele pe fata si i-au facut si o revizie, inainte sa mi-o predea. Joi am plecat dupa ea si Duminica am ajuns inapoi Type 5C31 Model 520d Market Europe Development Code F10 (MUE) Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 135 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Schwarz 2 - 668 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant Dingolfing Production Date 2013-10-11 Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2K1 Alloy Wheels V-spoke 236 Lm Raeder V-speiche 236 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac Freisprechein. M. Usb-schnittstelle 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5A1 Led-fog Lights Led-nebelscheinwerfer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6VB Control Infotainment Steuerung Infotainment 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage Sunt foarte ĂŽncântat de cum se conduce. DotĂŁrile imi sunt suficiente deocamdata. Km la data achiziĂâşiei: 150460. Am cĂŁutat in mod special ca motorul sa fie dupa Martie 2013, sa prind distribuĂâşia updatata cu patinele alea cauciucate si lanĂâşul mai gros.1 point
-
Buna ziua !Intampin o problema cu cutia pe care am sesizat -o dupa un drum mai lung.Masina este un e92 cu motorul n47 din 2008.Doar dupa ce se incalzeste masina si respectiv uleiul din cutie (asa am observat)la plecare de pe loc trepideaza (ca si cum ar pleca un incepator cu manuala ),iar in mers constant pana in 80 km/h incepe sa oscileze brusc turometrul si se simt ca si niste suturi (drum cu multe denivelari mici) dupa care isi revine fara sa mut piciorul de pe acceleratie sau altceva .In cazul in care poate fi relevant am schimbat distributia de curand ,iar mecanicul a completat uleiul la cutie ce se scursase cand a dat -o jos;bateria a fost schimbata cu una de 95ah normala(mecanicul a resetat din insta ,dar nu a si codat noua capacitate .Cea veche era de 80 ah agm .).Eu cred ca este convertizorul.Luni sunt programat la service ,dar as fi vrut sa vad si alte pareri deoarece sunt patit cu mecanicii.1 point
-
Vad ca angels eyes-urile sunt complet albe. Ai folosit vreun kit led de pe net? Arata foarte bine masina1 point
-
Asta seara, o spalare corecta, inainte sa vina ploaia Sonax Xtreme BrillantShine, 3M Glass Cleaner, Meguiar's High Gloss Tyre Gel. https://postimg.cc/image/cs1br0cfp/ https://postimg.cc/image/9l6s7fa05/ https://postimg.cc/image/fm4h4iz79/ https://postimg.cc/image/3x0hglath/1 point
-
Daca vrei sa faci un topic frumos de prezentare te duci aici si creezi un topic. Nu se compara un Focus RS cu M4, compari magari cu balene aici. Cat despre cutia de viteze, da, e normal, DCT-ul nu e o cutie automata, e la baza o cutie manuala asa ca poti lua linistit piciorul de pe frana la pornire/semafor sau in alte cazuri cand nu esti in miscare, daca esti pe un plan drept masina nu se va misca, daca planul nu este drept atunci se va misca. M4 nu are Auto Hold, din ce stiu eu masinile cu xDrive de la BMW au asa ceva, restul nu au.1 point
-
1 point
-
De ceva timp am trecut de 243.000 km, iar masina se incapataneaza sa ramana la mine. O folosesc in continuare strict pentru timpul meu liber care vad ca e din ce in ce mai putin in ultima vreme. Am pus inca de luna trecuta rotile de vara, iar consumul meu a scazut cu ~1L/100km. Ce e drept e si faptul ca rotile de iarna sunt pe 17 si gumele sunt imbatranite si greoaie. Luni intra la vopsit bara spate (am gasit-o atinsa in parcare si spre norocul meu am reusit sa identific masina care m-a atins, cu ajutorul camerelor de supraveghere) + alte mici retusuri pe partea de vopsea. Ma tot bate gandul de ceva vreme sa incep usor, usor sa strang piesele pentru M-Pack LCI, dar momentan mai stau in asteptare pentru ca sunt ceva incertitudini legate de job. Masina merge in continuare foarte bine si de fiecare data cand o scot la drum lung, se simte in largul ei. Sa nu mai spun de cat de mult ii place benzina la 6 lei...1 point
-
1 point
-
Schimbat si codat modul de lumini,diagnoza profi + diferite codari. Semnalizarea merge,masina are 0 erori pe diagnoza profi,si totul este ok!1 point
-
Ti-ai facut-o cu mana ta... In primul rand, ai pus un anunt pe un forum, unde sigur se gaseste cineva sa scrie ceva despre masina. In al doilea rand, din ce spui tu, firma care ti-a vandut masina te-a informat de tot istoricul masinii, detalii pe care tu nu le-ai facut publice in anuntul tau. Daca stiai toate lucrurile discutate in acest thread, nu inteleg de ce nu le-ai scris in primul post. Nu mi se pare OK sa astepti ca oamenii sa ia fiecare componenta a masinii si sa te intrebe daca a fost sau nu schimbata/reparata/etc si tu sa raspunzi cu da sau nu. Era frumos sa fii proactiv si sa dai mai departe toate informatiile cunoscute de tine despre masina. Daca tu ai fost de acord cu unele piese schimbate/revopsite, altii poate nu sunt, si pare-se ca daca nu intreaba, tu nu scrii/spui...1 point
-
Aparent dumnealui tot continua sa imi scrie pe Autovit si nu vad care e scopul mai exact, pentru ca a spus ca si-a cumparat un 435 din Constanta si chiar i-am urat de bine... Cica luni ii vine raportul de la BMW in legatura cu masina mea, sunt foarte curios sa vad si eu ce a patit si chiar m-ar ajuta treaba asta, dar nu ar schimba nimic din punctul meu de vedere, atata timp cat toate piesele au fost inlocuite cu alte piese originale sigilate la BMW, dar sunt curios. Atasez conversatia cu dansul, ca sa vedeti ca nu am nimic de ascuns. Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu masina, stiu ca au fost schimbate anumite piese, ca asa mi s-a zis de cand am luat-o, dar dupa ce mi-a zis dealer-ul de la BMW ca au fost schimbate cu piese originale la reprezentanta in BMW, nu m-a mai interesat: Parte 1 conversatie: https://ibb.co/jMC0Oc Parte 2 conversatie: https://ibb.co/dWfbwx Cu toate astea, indiferent ce o fi avut masina, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera, e bine, daca nu nu. Cu cei care m-am intalnit pana acum, asta a fost PRIMUL LUCRU pe care i le-am spus, inainte sa le prezint masina. Le-am spus din prima ca masina a avut un incident, nsh despre ce a fost vorba, dar au fost schimbate anumite piese + portierele din dreapta si etc ... ca sa nu aiba cineva impresia ca ii fur si unii au fost ok cu asta, altii nu au fost. Deci eu nu judec pe nimeni, fiecare gandeste cum vrea si considera cum vrea, eu nu oblig pe nimeni sa o cumpere, doamne fereste-ma... Eu ma retrag din discutia asta, ca deja imi e suficient, am dat EXTREM de multe explicatii si sper ca e suficient, adica cred ca am acoperit totul, dar nu vreau sa mai continui cu discutiile astea, pentru ca nu vreau sa schimb gandirea nimanui, fiind liber sa gandeasca cum vrea. Va doresc o zi buna1 point
-
De ce sunt penibil? Doamne, incredibil, zici ca as vrea sa insel pe cineva. Mai puneam VIN-ul in anunt daca as fi vrut sa pacalesc pe cineva? Credeti ca eu nu stiu ca se pot verifica anumite chestii pe internet sau ... ? Sunt Web designer, cu asta ma ocup, stati linistiti ca stiam ca se pot verifica contra-cost si daunele si etc, deci nu vad unde va este problema. Pe langa ca, am repetat: Ma astept ca fiecare potential cumparator / client sa VREA SA MERGEM LA BMW, ca sa se asigure ca totul este ok si sa fie linistit, nu sa dea banii pe ceva "orbeste" si sa ma creada pe cuvant. Nu mai exagerati aiurea, va rog eu...1 point
-
Nu te obliga nimeni sa faci nimic, pentru vanzarea unei masini ai o multime de site-uri de profil unde poti posta anuntul si nu esti obligat sa dai explicatii in fata nimanui! Aici, fiind un forum BMW si postand gratis un anunt de vanzare, se cuvine sa dai un raspuns daca un alt utilizator are o nelamurire. Daca te deranjeaza acest aspect, esti liber sa ceri inchiderea topicului si sa iti vezi de treaba! Nu te judeca nimeni, comentariile colegilor au fost legate de masina. Legat de asta, inteleg bucuria ca ai primit masina cu volan nou, idrive nou etc, dar partea cu portiere noi nu prea o inteleg..e doar parerea mea, pe tine poate ca te-a incantat ca ai portiere noi pe masina, pentru mine ar fi fost un motiv sa zic pas. In rest, iti urez bafta la vanzare!1 point
-
EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.1 point
-
Eu zic ca exagerezi, atata timp cat nu zice nimic de faruri stopuri bari radiatoare airbaguri de unde pana unde inventezi tu toate balariile posibile? Asta e buna....daca am cumparat o masina cu Model Designation, Deletion inseamna ca nu poti pune ulterior ca a fost schimbat portbagajul? Crezi ca nu se putea comanda fara sau ceva? Eu zic ca a fost lipit ulterior..parerea mea ca ati devenit foarte carcotasi ca cumparatori de masini si voi cand va vindeti masinile sunt care mai de care mai rupte si mai varza...cunoscatorilor! PS: Volanul nu pateste nimic cand sare airbag-ul, iti garantez...si inca o chestie..nu imi lua mesajul ca pe un atac personal..am generalizat...apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul.1 point
-
90% sanse sunt ca masina a fost vandalizata in Germania ... sparta pentru furtul volanului / navigatiei / bordului digital ( se intampla zeci sau chiar sute de astfel de evenimente in Germania lunar - de aceea e plin OLXul de fel si fel de piese la preturi bomba ) inclusiv un coleg de forum care are un F10 LCI si locuieste in Berlin a patit de doua ori lucrul asta ( masina sparta ... furat bordul - volanul si navigatia ) este foarte usor sa vezi daca masina a fost lovita frontal atat de agresiv ... se verifica farurile / lonjeroanele / prinderile aripilor de caroserie etc...1 point
-
Am o problema cu semnalizarea pe fata,unul din becurile din far nu merge si semnalizarea pe partea dreapa se aprinde si se stinge rapid. Am schimbat becurile pe fata,verificat mufa,firele si nimic.. nu ii vine curent, cand merge cand nu merge. Aveti idee ce as mai putea verifica? 245.000km -discuri fata originale (cele dinainte au tinut fara probleme 65.000km,tot originale) -placute fata+spate -rulment compresor aer conditionat -incarcare freon -brat inferior pasager -pompa apa auxiliara -lichid frana+servo -verificat injectoare(unul a trebuit rectificat,pierdea motorina pe retur) -becuri xenon noi -shadow line la cromul de pe geamuri http://i66.tinypic.com/2guinaw.jpg1 point
-
mi se pare ca stock scoate mult prea putin (~190 din 218), ceva nu e in regula. in mod normal motorul N47S1 scoate pe dyno cam 210cp din cei 218cp declarati - adica atat cat are cu powerbox-ul montat.1 point
-
Revigorez topicul putin dupa polishul anual cu finish CG Blacklight de data asta . Schimb role -curele , placute spate , senzor ulei , ceva racorduri apa ca erau imbatranite , masina in stare impecabila ca intotdeaua1 point
-
Probleme la convertizor sau spre norocul tau, ulei insuficient sau trebuie schimbat uleiul din cutie. Aceeași problema am avut si eu. Am rezolvat-o parțial cu adĂŁugat 1.5l ulei in cutie si pana la urma ĂŽncepuse sa facĂŁ iar si am reparat convertizorul si merge perfect. Multa bafta!1 point
-
Race Chip este un powerbox de ultima generatie, dar cu toate astea nu face aceleasi servicii ca un soft corect modificat. Mai mult decat atat se pierd anumite functii de protectie si apar probleme in timp. Ecu are senalele translatate si astfel sunt influentate iesirile. Este o pacaleala inteligenta pentru ecu si are efect, dar nu cat e declarat cel scontat. Pentru a va convinge va recomand sa utitati de discutii si sa puneti masinile pe dyno cu si fara aceste dispozitive. Eu am facut asta, stiu rezultatul, am tot experimentat diverse modele si va recomand sa nu ma credeti ci sa incercati efectiv. Daca va prezint eu situatia o sa credeti ca interesu poarta fesu. In mod cert cel mai performant si corect dyno este marca Mustang.1 point
-
Vezi ca la exclusivoem gasesti preturi mai bune decat la bavauto! Experienta mea: cand am luat masina am facut mai multe operatiuni printre care si placutele de frana fata spate. Din cauza ca se adunasera prea multe (cutie viteze, revizie, etc) am zis sa merg pe ATE ca la fosta masina au fost foarte bune! 4000km mai tarziu discurile ovalizate, sunete ciudate la rece si nu mai tin cum tineau cele originale. A trebuit sa cumpar discuri, placute, tot nou pe original! Pentru 400-500 lei cat am economisit atunci acu am cheltuit peste 2500 ... Eu cu frana nu ma mai joc! De acu doar pe original!1 point
-
Multumesc! Comparativ cu E39, pot sa zic ca F10 e MARE, inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile si o sa treaca ceva pana atunci. Directia la E39 parca oferea un plus de feed-back, dar m-am obisnuit destul de repede cu cea de pe F10. E39-ul era foarte ĂŽngrijit, dar dotĂŁrile era slabe chiar si pentru anul 2003, asa ca pentru mine e un pas foarte mare. Plusuri: - motorul mi se pare foarte rafinat. Nu exista grad de comparaĂâşie cu vechiul M47 de 136 CP. Chiar si in treapta a 4-a la deal trage fara efort. -scaunele sport sunt foarte comode si oferĂŁ suport bun. -volanul sport se simte foarte bine -imi place ca pot sa trec suspensia in modul SPORT si masina devine mai precisa in curbe -portbagajul e imens fata de ce aveam pe E39 -sistemul HiFi nici nu poate fi comparat cu sistemul standard de pe E39, in sfarsit am si eu bass -farurile bi-xenon imi plac foarte mult, se stie ca E39 are in general o problema cu iluminarea -schimbĂŁtorul e precis, la E39 tot timpul trebuia sa caut eu vitezele( o problema comuna la acest model) -izolarea fonica -franele tin parca mai bine, imi dau o senzaĂâşie de siguranĂâşa. -mai putin body roll in curbe Minusuri: -bordul prea gros, cred ca au cam exagerat -portierele par foarte usoare in comparatie cu cele de pe E39, tot timpul am impresia ca nu le-am inchis bine -frana electrica, nu stiu daca e un minus, dar m-am saturat sa trag in aer frana de mana si apoi sa-mi dau seama ca nu mai exista un levier ci doar un buton. -nu mai am incalzire auxiliara stationara, cred ca este singurul lucru pe care il regret cu adevarat. Per total diferenta e foarte mare in favoarea masinii moderne, parca regret un pic ca nu am trecut mai devreme la F10. Trebuia sa fi vândut E39 cand era funcĂâşional si puteam lua mai mulĂâşi bani pe el. A fost o masina foarte ĂŽngrijitĂŁ, dar lunar aveam ceva de facut la ea. Si eu eram maniac, dar tot timpul aparea câte o mica problema. Planuri pe viitor nu am setat deocamdata. Vreau sa o inmatriculez, sa-i fac CASCO, sa iau niste Covorase de cauciuc originale si o tavita de portbagaj. Deocamdata mi-am facut abonament la parcarea subterana a unui centru comercial, aflat aproape de blocul meu. Am ajuns sa fiu paranoia, peste tot vad betivi gata sa imi dea dauna totala ) Oricum cat e frig si nu am CASCO, prefer sa o tin acolo, fac cam 4 min pe jos pana acolo. Macar nu mai curat masina de zĂŁpada dimineata.1 point
-
eu zic sa iei 6, ca pana ajungi la drumu cu serpentine, esti ori obosit, ori zice sotia "... de ce mergi asa tare ? ca mi-e rau "ori doarme copilu1 point
-
lumea ca lumea... da bididoaicele care "innebuneste" sigur la vederea beemveului meu, priceless1 point
-
Nu e legal sa scoti DPF-ul. E pus acolo ca sa ne protejeze sanatatea, nu e o gaselnita ca sa-ti faca tie viata grea.1 point
-
Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru urari:) Sunt convins ca avand in vedere priceperea multora dintre membrii acestui forum in ceea ce priveste retrofiturile, se vor rezolva toate fara probleme. In ceea ce priveste "izolatia" aia neagra, nici eu n-am observat lipsa ei pana cand ati mentionat-o voi. La e46 aveam o chestie acolo. Anyway, asta sa fie cea mai mica problema. Referitor la jante, am zis eu ca maxim 18', dar cred ca nu voi pune mai mari de 17' tinand cont de faptul ca traim in tara in care traim, iar drumurile sunt departe de cele din Germania. Abia astept sa o vad acasa maine seara1 point
-
Acuma am observat si eu ca nu are..dar eu am tot benzinar si cate am mai vazut aveau chestia aia gri/neagra ca din polistiren sub capota..1 point
-
Frumoasa si la prima vedere foarte ingrijita. Intr-adevar nu are nu stiu ce dotari dar aia nu e o problema pt ca retrofitul le rezolva pe toate si o sa ai o satisfactii in plus. Sa ai noroc de ea si fara evenimente !1 point
-
Iti da eroare probabil pe presiunea din rampa ca e prea mica. (ceea ce e si normal, ca powerboxurile nu fac decat sa pacaleasca valorile catre dde) Am avut pe x1 powerbox de la chipexpress uk dupa ce a iesit din garantie si e o pacaleala mare. Doar un mic boost pana in 90km/h si cam atat. Am facut dupa remapare si era altceva. Powerboxyl a fost mai scumo decat remapare cu dyno etc. Plus ca dadea eroarea de presiune in rampa prea mica parca. Ca si concluzie, chip sau mai bine stock.0 points
-
Sincer...pacat. Si cum zice RedCap ,masina asta merita mai multa atentie ,macar aici pe forum daca tu ''nu te prea bucuri'' de ea,cel putin asta pare din atitudinea ta0 points
-
In sfarsit, am reusit....Imi place foarte mult cum au iesit. Lucrarea a iesit foarte bine, pacat de lacunele de comunicare ale celor de la SRZ. Poate a fost doar o intamplare. Au uitat sa-mi vopseasca si bratele de la stergatoare, mi-au zis sa revin si mi le fac gratis (costa 100 ron). Trebuie sa schimb capacelele de la jante. https://postimg.cc/image/fue477y2d/ https://postimg.cc/image/81ngfa2dx/ https://postimg.cc/image/w5e83lnfp/ https://postimg.cc/image/dd2d016h1/ https://postimg.cc/image/q4gj6kqjp/ https://postimg.cc/image/dd2d03ys5/ https://postimg.cc/image/js1dwfxol/ https://postimg.cc/image/ax0jly3r9/ https://postimg.cc/image/4jbgiq1g5/0 points
-
E adevarat ca unii se pricep mai bine decat altii, ca asa e facuta lumea; iar unii care stiu nu vor sa spuna chiar tot. Eu nu m-am referit la prinderile de sasiu ci la prinderile de "elementele active".. (si nu le stiu pe toate) ..in schimb am vazut ca sunt mici diferente intre diferentiale care conteaza, pentru ca eu insumi am inlocuit doar un diferential si am vazut ce ai cum. De aceea si sfatul de a aborda situatia cu, ceva ..mici surprize0 points
-
Nu au preturi mai bune la exclusiv.. am luat eu placute acum de la bavauto si am verificat pretul si la exclusiv. In plus la exclusiv au un sistem comunist de trebuie sa ii suni sa iti dea un pret...nu poti verifica preturie singur.-1 points
-
hmmm...chiar am cerut oferta de discuri si am intrebat de suruburi si plic vaselina...se pot comanda la bucata... asa arata si pe site, astea sunt: https://www.bavauto.ro/34211161806 https://www.bavauto.ro/83192158851-1 points
-
-1 points
-
Pastreaza Opel-ul ca o sa te ingroape cu cheltuielile un Bmw din 2003-2005. Probabil te-ai uitat la seria 3 e46. Cele mai mici motoare sunt pe 316i si 318i (1800cmc respectiv 2000cmc) si sunt niste motoare extrem de proaste. Nu degeaba a ajuns sa coste e46 facelift 2500e, sunt multi care fug de ele si majoritatea puse la vanzare cer reparatii costisitoare. Daca iei acum un e46 de 2500-3000e in primul an o sa bagi minim 1000e ca sa il faci sa mearga cum trebuie. Eu am reusit sa cheltuiesc 6000 lei in 5 luni cu un e46 si sunt multi in situatia asta. Una intreaga si in stare buna te-ar costa cam toti banii si nu stiu cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior. Daca nu iti permiti sa dai macar 1000e pe an pentru intretinerea masinii (strict reparatii, fara anvelope, acte etc) nu are sens sa te uiti la niciun model Bmw. Majoritatea din Romania nu prea au inteles partea asta cu intretinerea masinii si la noi se merge pe principiul "cheltui toti banii pe care ii am, iau cel mai nou Bmw pe care il gasesc cu navi si piele...ca nu stie baietii si printesele ca eu o pornesc la spray inainte sa ies in oras".-1 points
-
Sunt povesti alea cu rezolvarea problemei de distributie la motoarele de dupa 2013. Teoretic problema inca persista la toate versiunile de N47. Tine si de noroc. Ok, piesele au tot fost imbunatatite, dar nu sti cum a fost exploatata masina, cat de des s-au efectuat reviziile, etc. Trebuie sa mergi la un mecanic si sa-ti evalueze acel sunet. Sau poti face o inregistrare si sa pui un link a.i. sa o ascultam si noi.-1 points
-
Da, uleiul in cutie ar trebui schimbat cam la 80k km. Avand in vedere atat de discutatul N47 si lantul lui (distributia) slabuta, sa ne intelegem, nu poate fi alcumva, ..sa stiti ca avand in vedere convigerile unora ca motorul nu are nimic, sau pentru cei care nu stiu ce sa faca, le sugerez sa mearga la cei priceputi in distributii si sa verifice, platind desigur doar pentru manopera, pentru a verifica lantul (daca auditiv nu aud nimic..) vizual vor afla mai multe si vor sti ce sa faca din acel moment. Acest mesaj este pentru cei indecisi daca e distributia sau nu. Desigur ca asta poate parea inutil dar nu uitati ca poate verificarea asta va da mai mult incredere!-1 points
-
nu mai da UP! nu o sa primesti niciun raspuns! ce inseamna asta???-1 points
-
Ok, mersi . Da am citit si ce ai scris in primul mesaj , dar ca oricine care are o masina personala si tine la ea , se gandeste si la probleme .ok sper sa fie ok asa ). Tot am cautat peste tot dar nu am gasit , normal acest ventilaror, la cat ar trebuii sa porneasca ? La acest motor ? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
daca nu te deranjeaza impozitul, ia 530d, e de departe cel mai sportiv dintre cele 3 modele. 528i (daca e acel morod de 2.0 am condus x1, cu acel motor si mi se pare lesinat, nu mai vorbesc pe un seria 5) daca gasesti xdrive, ia xdrive-1 points
-
Va salut, A folosit cineva chip-ul de la Race Chip? https://www.racechip.com/chip-tuning/racechip-ultimate.html Ma bate gandul sa incerc asa ceva pe X3 F25. Multumesc anticipat pentru raspuns.-1 points
-
Va salut! M-ar interesa sa achiziționez un motor de 3 litri, benzina pentru modelul meu , Bmw Z4. Sunt echipat cu 2.2 , 170 cai putere , dar e mult prea putin fata de ce mi-as dori pe o asemenea masina. Problema e ca nu prea gasesc in Romania motorizarea “Si” pentru 3 litri , de 265 de cai. Daca cineva are sugestii in privința asta , le astept bucuros .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00