Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/07/18 in all areas
-
DuminicĂŁ plĂŁcutĂŁ ;) in sfârsit am reusit sĂŁ spĂŁl masina ,câteva poze cu grilele montate . Ăn rest am vazut o scurgere de ulei la tubul gros care pleacĂŁ din intercooler,m-am interesat Ăâ˘i nu este deloc ieftin ,in jur de 250 euro ,o sa il cumpĂŁr pânĂŁ la urmĂŁ . Km actuali in jur de 225k . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk2 points
-
2 points
-
DVD 1 - West Europe DOWNLOAD Andorra, Belgium, Denmark, Germany, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Austria, Portugal (incl. Madeira), San Marino, Switzerland, Slovenia, Spain (incl. Canary Isles), Czech Republic, Vatican City DVD 2 - East Europe DOWNLOAD Bulgaria, Denmark, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lighuania, Norway, Austria, POLAND, Romania, Russia, San Marino, Sweden, Switzerland, Slowak Republik, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City, Belarus Masini Compatibile: 3-series e46 (2000-2005) 5-series e39 (2000-2003) X3 e83 (2004-up) X5 e53 (2000-2006) 7-series e38/ Z4 e85/e86 (2003-2008)1 point
-
1 point
-
Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip1 point
-
Dragi iubitori de bmw , am revenit cu un replay , am fost la mecanic specializat doar in BMW , omul a spus direct ori tachetii (dar mai putin probabil) ori un piston are joc in biela , pe langa asta a mai spus ca si camasa la acel piston se aude , si ca sa nu uit mai devreme cineva ma intrebat daca doar in sarcina face , Face tot timpul peste 1300 de turatii , si sunetul creste in intensitate in concordanta cu turatia motorului , mentionez ca acu la relantiu am si un mic trepidat dar foarte greu sesizabil.... Am o recomandare dragi iubitori de acest model de bmw 320d din 98 inclusiv faceliftul , faceti odata la 3 ani cumva si dati jos baia de ulei sa va o curete , eu din ce am observat si etc, toata buba a pornit de aici , pompa de ulei din cauza depunerilor nu a bagat suficient ulei in motor , sa iti dai seama de la joja nu poti pentru ca depunerile se pun in jurul jojei de la ulei , si nu ai cum sa zici sau sa fii sigur ca ai intotdeauna nivelul de ulei ok in baie , sau ca nu iti obtureaza sorbul pompei de ulei. In urmatoarele saptamani imi va venii un motor second , dupa ce imi va da motorul jos il voi demonta personal bucata cu bucata sa vad EXACT ce era , si voi revenii cu un replay care sa va ajute de acum incolo , caci din ce am vazut si am cautat , multe persoane dau de problema asta si nu gasesc rezolvari pe internet , sau sunt nevoite cum fac eu acum sa inlocuiesc intregul motor.. . ..1 point
-
Orice combinatie , in afara celei de pe placuta sau din CIV , iti poate aduce si o amenda daca te intalnesti cu sepcile albe.... Si nu cred ca amenda e mica!!!1 point
-
geometria se face doar daca ai schimbat / umblat la suspensie sau directie nu are nici o treaba geometria cu dimensiunea jantelor1 point
-
1 point
-
Cat sa fie de puternica sau ce inseamna "masina puternica"? ce a facut el acolo putea sa se intample cu un logan de 0.9...Daca lovitura ar fi fost pe partea cealalta ar fi scapat cred, vad ca este foarte avariata exact pe partea lui.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu, nu poate sa faca asa distributia, am avut un X6 in service acum cateva saptamani, exact cu bataia respectiva, cuzinetii de pe arbore praf. Nici bataie de injector nu e, nici bataie de fulie nu e. E greu sa dai si baia jos ca sa poti sa ajungi la arbore, nu stiu daca poti sa-i schimbi asa usor, iar daca desfaci si gasesti uzura, va trebui demontat complet sa nu mai gasesti si alte probleme. Poti sa mergi cu masina si nu poti sa mergi...daca este din arbore o sa faca din ce in ce mai urat pana o sa auzi cum scartaie cuzinetii pe arbore cand se incalzeste motorul si se mareste uzura. Din ce scrii acolo ai destule probleme, o sa fie ceva de bagat in ea, nu au cazut toate dintr-o data, le-ai lasat sa se stranga si acum sunt multe probleme de rezolvat.1 point
-
Salutare colegi, Cristi este numele meu, sunt din Bucuresti si de scurt timp sunt posesorul unui f20 din 2012. Fiind si la primul bmw nu pot face comparatii ci doar aprecieri citesc de ceva vreme aici pe forum cam ce ma intereseaza dar primesc cu placere si interes sfaturile voastre, celor mai experimentati. Da....este n47, inca nu am schimbat distributia si nici uleiul si filtru la cvt, inca incerc sa identific service-uri serioase in Bucuresti, daca aveti recomandari sa lasati...nu ma supar, Ca dotari, este aproape full, sunt inca entuziasmat si o sa las pozele sa vorbeasca cum e zicala.1 point
-
casete de directie , se strica in prostie ,mai ales la cele de dupa 2011 am observat !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu tind sa cred ca e o mare abureala topicul asta...visul unui pusti care traieste si el virtual ca altceva ce sa si faca,.,,1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
Se baza pe dreptu' lui! ) Patesc d'astea la fiecare drum lung....soferi slabi!0 points
-
Mamaliga de la volan ce rahat pazea? Ca trec 2 secunde de cand alfa incepe sa ia de volan pana il loveste...0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Am schimbat : Bucsele de pe brațele fața, bieletele antiruliu,franele, o bobina si un rulment la o roatĂŁ de pe spate Bucsele culisante de la brațele spate Amortizoarele spate Un far are o ureche superioarĂŁ lipitĂŁ Senzorul NOX mai clipeste din cand in cand in special cand e foarte cald afarĂŁ sau nu-i place ceva la benzina.Anul trecut s-a aprins de 3 sau 4 ori tot anul așa cĂŁ m-am hotĂŁrât sĂŁ nu-l cumpĂŁr ***Preț nou 10 mii de euro valabil o perioadĂŁ limitatĂŁ0 points
-
-1 points
-
F.tare asta cu "atentie, masina a fost adusa pe roti din DE" da cu ce plm a o aduci , cu balonul, parca asta e un criteriu ce garanteaza ca masina nu are probleme ...tipic samsaresc.-1 points
-
Daca mergi un pic mai turat,schimband treptele gen italian tune (termen folosit pe afara cand se conduce mai sportiv masina) previi formarea depunerilor. Totusi nu cred ca era necesara demontarea motorului ptr curatare, exista solutii eficiente gen Seafoam, Renault 7711229473 , Wynns Combustion Chamber Cleaner,BG Fuel Injection & Combustion Chamber Cleaner, Techron Diesel Concentrate, Redline SI-2, Amsoil PowerFoam, Marvell Mystery Oil-1 points
-
Cristian O Ce ar fi sa iti veZi tu de treaba ta ? Ok, multumesc baieti . Am sa rasfoiesc zilele astea manualul . Doar ca stiam ca becurile din turometru trebuie sa se stinga iar eu am mers peste 30 min si ele erau tot aprinse . De maine pun mana pe carte . Dar noah , stiti cun e cand e noua: te manca mai tare pedala decat cititu. Am sa revin maine cu detalii despre intalnirea de la Oradea. Am inteles ca sunt chiar doua : una E30 si alta bmw general. Dar sa nu zic prostii revin maine . Thx !-1 points
-
-1 points
-
S-a vandut saptamana trecuta . Pacat ca era manuala ...era f buna masina si avea km reali si destule dotari !-1 points
-
Doua clipuri edificatoare asupra lantului. Inainte si dupa schimbarea lantului/distributiei. immgit, observa singur diferenta si comenteaza daca observi diferenta sau nu.-1 points
-
De ceva timp am trecut de 243.000 km, iar masina se incapataneaza sa ramana la mine. O folosesc in continuare strict pentru timpul meu liber care vad ca e din ce in ce mai putin in ultima vreme. Am pus inca de luna trecuta rotile de vara, iar consumul meu a scazut cu ~1L/100km. Ce e drept e si faptul ca rotile de iarna sunt pe 17 si gumele sunt imbatranite si greoaie. Luni intra la vopsit bara spate (am gasit-o atinsa in parcare si spre norocul meu am reusit sa identific masina care m-a atins, cu ajutorul camerelor de supraveghere) + alte mici retusuri pe partea de vopsea. Ma tot bate gandul de ceva vreme sa incep usor, usor sa strang piesele pentru M-Pack LCI, dar momentan mai stau in asteptare pentru ca sunt ceva incertitudini legate de job. Masina merge in continuare foarte bine si de fiecare data cand o scot la drum lung, se simte in largul ei. Sa nu mai spun de cat de mult ii place benzina la 6 lei...-1 points
-
Sincer...pacat. Si cum zice RedCap ,masina asta merita mai multa atentie ,macar aici pe forum daca tu ''nu te prea bucuri'' de ea,cel putin asta pare din atitudinea ta-1 points
-
Daca vrei sa faci un topic frumos de prezentare te duci aici si creezi un topic. Nu se compara un Focus RS cu M4, compari magari cu balene aici. Cat despre cutia de viteze, da, e normal, DCT-ul nu e o cutie automata, e la baza o cutie manuala asa ca poti lua linistit piciorul de pe frana la pornire/semafor sau in alte cazuri cand nu esti in miscare, daca esti pe un plan drept masina nu se va misca, daca planul nu este drept atunci se va misca. M4 nu are Auto Hold, din ce stiu eu masinile cu xDrive de la BMW au asa ceva, restul nu au.-1 points
-
Daca bataia asta e de linie arbore, aveai demult becul la presiunea de ulei aprins.-1 points
-
Da redcap .alalat bmw este x drive . Si am mai avut un 330 cabrio ( fara x ) care avea si ala autohold E 93 .de aceea am intrebat. Pot sa fac aici topicul la sectiunea M ?-1 points
-
-1 points
-
Multumesc Matose esti f. amabil ,raman dator caseta e 100% confirmat la reprezentanta bmw ! electrica/2008-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00