Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/08/18 in all areas
-
Daca banii nu sunt o problema cumpara KW(variant 2, 3) sau Bilstein(B12,B14). Oricare din ele iti va rezolva toate misterele.3 points
-
Din pacate asa este,calitatea lasa de dorit,dar nu doar la bmw se intampla asta,toate marcile au calitate slaba in ziua de astazi,dar unele au o intretinere mai ieftina,bmw este marca premium=intretinere scumpa,sunt gandite pentru cei care le cumpara de noi,le tin cat sunt in garantie si pe urma le vand.2 points
-
Eu am facut comparatie cu un x3 acelasi an de fabricatie,la a mea se auzea lantul cand ascultam cu urechea,dupa schimb nu se mai aude zgomotul de lant,am schimbat-o in primul rand pentru linistea mea,au fost cazuri cand s-a rupt lantul fara sa zornaie,pur si simplu s-a rupt o za,calitatea e foarte slaba,sunt facute la norma,cat dau garantie atata tine masina,pe urma se poate intampla orice,lantul e foarte subtire,parca e de bicicleta.2 points
-
2 points
-
Salut. Asa cum scrie si in titlu, de o saptamana sunt fericitul posesor al unui F30 320d Xdrive. Masina a fost achizitionata de la AB Baneasa si are 17k Km. Mia are garantie de fabrica 1 an, 2 ani garantie Premium Selection ssi ma bate gandul sa mai iau si extinderea de la AB pentru motor si cutie. Zuka are pachetul M, navigatie Professional, Connected drive extins, faruri adaptive, ACC, jante 19, cutie ZF8 sport, plus alte chestii care nu stiu ce inseamna. Acum sunt in cautare jante OEM sh, pe 17, pentru iarna si de presuri din cauciuc OE. Am atasat niste poze.1 point
-
FSC.rar se despacheaza ! am actualizat sa mearga si hartiile 2017-1 2017-2 pe cand apar1 point
-
http://www.bmwblog.com/2018/04/17/bmw-idrive-7-0-next-generation-os-will-be-available-in-2018/ http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-03-830x553.jpg http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-03.jpg http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/04/BMW-iDrive-7-04.jpg1 point
-
1 point
-
318 le e cam kel Francezii sunt cam handicapați la mașini,mai bine cautĂŁ in Germania1 point
-
Salutare tuturor! As dori sa imi cumpar un F10 530 insa am o dilema: sa risc sa o iau de la noi, sau sa ma indrept spre ceva din Germania? Bugetul ar fi de maxim 21.000euro (pentru masina). Pana in momentul de fata, pe site-urile cu anunturi auto din strainatate (mobile.de/autoscout24/etc.) nu am gasit nimic "wow". As putea in schimb sa ma duc cateva zile in Germania, in NV (Osnabruck) si sa colind cateva autohaus-uri in speranta ca voi gasi ceva ce nu e postat pe internet, insa nu stiu cat de realizabil e lucrul asta . Am gasit insa un anunt de la noi care imi "surade": https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Grp5D.html#015b8305fd. Am facut si o verificare pe auto-records, si intr-adevar ultima intrare intr-un "Inspection Station" o are in 12/01/2018 la 199.000km. Cateva pareri despre masina? Multumesc!1 point
-
Dacă ar avea mai puțini KM, an mai nou și cu garanție, LCI, da. Tocmai mi-a ieșit azi din garanție1 point
-
Jenant pentru asa marca sa puna piese de prosta calitate si sa aiba preturi premium/lux la achizitie si intretinere! :thumbdown:1 point
-
Daca te referi la spira din spatele volanului. Am schimabt maneta cu tot cu spira ca nu am stat sa desfac maneta separat.1 point
-
Masina este in Germania. Scuze ca nu am spus asta. Astept un mecanic de la bmw sa vina astazi sa isi dea verdictul. Va tin la curent. In cazul in care este ceva grav si va trebui demontat motorul apoi desfacut cred ca am sa renunt la ideea sa o mai repar. Demontare motor de pe masina si reparatia in sine costa undeva la peste 1500-2000 euro, iar tot in legatura cu demontarea motorului, cineva de curand mi-a spus ca schimbarea distributiei daca ar fi sa o schimbi doar pe ea aici in Germania costul este de aproximativ 3000 euro.1 point
-
1 point
-
SorinVS Din ce oras esti? Mergi la un mecanic de BMW sa asculte motorul la fata locului1 point
-
1 point
-
Pai din cate stiu la scaunele sport la Bmw poti bascula scaunul cu totul pe spate. De ce ar strica spatele asta? La mercedes merge sa inclini doar sezutul separat de spatar. Ceasurile 6wb complet digitale sunt cca 1000 euroi, nu stiu daca merita deranjul.1 point
-
Imi dau si eu cu parerea referitor la protectiile "ceramice sau nu" ; din punctul meu de vedere, nici una nu face minuni cu privire la zgarieturi, o intretinere corecta este cheia succesului indiferent de protectia aleasa; marea problema a ceramicelor este contaminarea suprafetei din cauza unei curatari incorecte ( doar prin spuma "Activa" si jet de apa nu se curata corect decat daca se face spalarea la cateva zile, murdaria necuratata rapid se indeparteaza doar cu sampon si burete/manusa de microfibra, decontaminare chimica/mecanica etc) ; Din punct de vedere al rezistentei "chimice", la cateva ore dupa aplicare nu este afectata de nitrodiluant ( fapt testat de nenumarate ori pe capota de la masina personala unde am aplicat Nanolex Si3D HD "de test", dar se aplica si la produse similare concurente ) ; anumiti producatori prefera sa se promoveze oferind garantii foarte mari ( unii ajung si la 9 ani ) pentru protectii, dar respectand cu strictete niste pasi de intretinere care din punctul meu de vedere sunt imposibil de respectat la o masina folosita zilnic, tinuta afara, care oricum capata zgarieturi dupa prima iarna / prima dezapezire " cu maturica " sau primul vecin neatent care se freaca cu "sacosele" de caroserie ; nu contesta nimeni calitatea produselor mai scumpe, probabil sunt mai durabile decat ceea ce folosim noi la atelier ( Nanolex SI3D HD) insa preferam sa dam "o garantie de un an" la niste costuri rezonabile, decat sa fim pusi in situatia de a anula garantia extinsa din cauza intretinerii necorespunzatoare. Probabil ca timpul o sa rezolve si problema protectiilor ce rezista ani de zile, personal nu cred ca se aplica masinilor folosite in fiecare zi si cea mai buna varianta este un "refresh" anual cu 500Euro daca este cazul decat o varianta de 2000-3000E care promite ca rezista 5-7-9 ani, intr-o perioada atat de lunga este imposibil sa nu capete zgarieturi accidentale sau de la spalat. PS: domnul @andrei525 cred ca a fost la mine saptamana trecuta cu masina pentru un pachet complet de detailing dupa experienta nefericita de la Constanta, ar fi prea mare coincidenta sa fie alta persoana.1 point
-
A mea era mai rau, cred ca inca o mai am sa iti fac o poza, dar nu batea si nu avea niciun tremurat in plus. Nu contrazic, insa eu nu cred ca ar face asa motorul de la o fulie.1 point
-
1 point
-
geometria se face doar daca ai schimbat / umblat la suspensie sau directie nu are nici o treaba geometria cu dimensiunea jantelor1 point
-
Ce cauciucuri ai pe rotile de 19? Eu am roti pe 18 style 400 cu 255 40 18 pe spate si mi se pare foarte grele. Huruitul este foarte posibil sa fie de la un rulment.1 point
-
1 point
-
Nu exista nici un martor in bord aprins si nici nu a fost vreodata, am verificat uleiul si este exact unde trebuie. Uleiul si cam toate consumabilele au fost schimbate tot timpul in maxim 12000km. Ulei - Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 folosesc de cand am luat masina, parcurgand pana acum aproximativ 50000km cu ea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
F.tare asta cu "atentie, masina a fost adusa pe roti din DE" da cu ce plm a o aduci , cu balonul, parca asta e un criteriu ce garanteaza ca masina nu are probleme ...tipic samsaresc.1 point
-
Ti-ai facut-o cu mana ta... In primul rand, ai pus un anunt pe un forum, unde sigur se gaseste cineva sa scrie ceva despre masina. In al doilea rand, din ce spui tu, firma care ti-a vandut masina te-a informat de tot istoricul masinii, detalii pe care tu nu le-ai facut publice in anuntul tau. Daca stiai toate lucrurile discutate in acest thread, nu inteleg de ce nu le-ai scris in primul post. Nu mi se pare OK sa astepti ca oamenii sa ia fiecare componenta a masinii si sa te intrebe daca a fost sau nu schimbata/reparata/etc si tu sa raspunzi cu da sau nu. Era frumos sa fii proactiv si sa dai mai departe toate informatiile cunoscute de tine despre masina. Daca tu ai fost de acord cu unele piese schimbate/revopsite, altii poate nu sunt, si pare-se ca daca nu intreaba, tu nu scrii/spui...1 point
-
Tocmai ce spuneam volanul il schimba bmw doar in cazul de fata unde a fost stramb.Am inteles deci eu va arat ce vinde omul si voi incercati sa il acoperiti. Ckn "apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul" ce nu e cazul sa anunt lumea ca era sa iau o teapa de 23000 euro?1 point
-
1 point
-
Ce am invatat din investigatii si audituri: niciodata nu gasesti o cauza radacina, ci este un concurs de imprejurari, dar intotdeauna bazat pe un fapt sigur:nerespectaarea regulilor si legilor; cine e vinovat, cconteaza mai putin, atata timp cat exista victime si suferinta.1 point
-
Pai chiar daca s-ar schimba ceva, nu cred ca o sa simti tu, adica oricum ar fi schimbarea este infima, doar pe grafic s-ar vedea daca se schimba ceva. Chiar daca mi-a zis baiatul de la Pilot ca daca scoti finala si lasi doar teava se pierde cuplu pe turatie mica, stiu ca nu as simti acest lucru, insa vreau finala pe fiecare parte sa nu se vada din spatele masinii doar o teava goala cu 2 tipsuri.1 point
-
Sa lasi doar teava vrei sa spui? O sa se auda putin turbina, fluieratul ala mai proeminent, insa nu te gandi ca cine stie ce.1 point
-
1 point
-
ASF-ul ii arde destul de tare in cazuri din astea, dar nu stiu cat te vor ajuta pe tine sanctiunile aplicate lor. Totusi, mare greseala sa ii accepti magaria cu schimbarea datei..1 point
-
1 point
-
Eu zic sa te gandesti de 10 ori inainte de a da 25.000 de euro pe o masina cu motor diesel. Tu vrei sa o pastrezi 15 ani dar peste cativa ani nu vei mai putea circula din cauza interdictiilor de circulatie impuse de marile orase (nici benzinarele nu sunt departe). De ce crezi ca vechii proprietari le vand la 25/50.000 de km, in stare perfecta de functionare (cu garantie)? Tu faci ce vrei cu banii tai, eu doar zic sa te gandesti bine...0 points
-
Depinde ce vrei de la mașină. Totuși cea de 150CP este model LCI și are și noul motor B47. Cea de 184cp e cu vestitul N47 (chair dacă N47T în cazul ăsta) Având garanție, stresul scade 2 ani totuși Diferența pe hârtie este de 7.6s până la 100kmh pentru 320 184CP vs 8.4s până la 100kmh pentru 318 150CP. Nu mi se pare colosală. Cum ziceam, depinde ce vrei. Eu aș alege mașina mai nouă și cu km mai puțini dacă dotările sunt similare. Doar trapa diferă? În rest și cum îți plac interioarele Sport vs Luxury?0 points
-
Cam in sapt sapt ar fi trebuit sa primesti banii, o sa-i primesti fara griji...a durat mai mult la tine, stai linistit.0 points
-
Cred ca nu ai inteles bine, in meniul masinii nu vezi decat urmatoarele revizii pe care trebuie sa le faci. Sau habar n-avea vanzatorul, n-ar fi prima data cand aud asta.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Da si cu asta s-au terminat si detaliile (toffefe daca vrei ma interesez care e treaba cu data si restul si iti dau un raspuns, sa-mi zici in privat daca doresti ajutor).Continui cu aceeasi aroganta si pe acest topic Alex. Multumesc de corectare "negru pe alb". Stiti ce este amuzant? Ca fiecare trecem prin asa ceva mai devreme sau mai tarziu, eu am trecut si stiu cum este, nu va doresc sa treceti si voi, dar totusi stau aici pe forum si in caz de probleme "sunt aici ca sa va ajut cu informatii"-1 points
-
La primul control cu Politia , cu rotile astea , pleaca certificatul de inmatriculare daca ai omologate doar pe 16...-1 points
-
Una dintre cele mai proaste depasiri vazute vreodata! Lasand la o parte ca nu a semnalizat, SIGUR nici nu s-a uitat in oglinda de afara si probabil nici nu era reglata bine pentru a limita/elimina unghiul mort.. CUM POATE CINEVA SA SE INCADREZE (in halul ala) DE LA ASA MARE DISTANTA fata de vehicolul care vrei/urmeaza sa il depasesti!?! Depasirea unui vehicol TREBUIE facuta in timpul cat mai scurt! Cum se atinge acest timp!? Scurtand foarte mult distanta intre vehicolul care vrei sa il depasesti, marind viteza in acelasi timp fara a iesi din spatele celui care vrei sa il depasesti pana nu ajungi in spatele lui, apoi executi manevra. Nu includ aici cum si cand se semnalizeaza ca nu e cazul.. cred ca toti stim nu!? Soferului depasit probabil i-ar fi luat 10-15 secunde sa depaseasca de unde pleca el.. Patetic accident!-1 points
-
razvan se pare ca nu suntem in asentimentul forumului...inca se cauta masini lovite sau reparate Adrian esti penibil...-1 points
-
-1 points
-
Nu vreau sa merg cu masina timp indelungat, doar pentru 2-3 zile, pana gasesc o masina de schimb si pentru a merge la mecanic cu ea. Drumurile o sa fie scurte de maxim 50km pe zi. Ce parere ai? Stiu ca toate sunt lasate pentru reparatie, dar pot sa iti spun ca unele semne au fost vizibile, altele nu. Doar la o verificare amanuntita am primit verdictul. Am toate piesele necesare pentru cele spuse mai sus, insa acum aceasta problema. Pretul pentru scoatere motor si schimbat cuzinetii, remediere problema imi poti spune? Si inca ceva... se merita sa o repar? Precizez ca motorul este N47. Renumit pentru probleme...-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00