Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/09/18 in all areas
-
Toti mecanicii recomanda schimbarea distributiei preventiv ,cateva ore de munca 1500 ron.1500 x 22 zile =33000 ron .o suma frumusica .Cea mai tare faza am vazut-o la un service.Vine un baiat fericit si incepe sa povesteasca ca si-a luat F30 si este mega incantat.Mecanicul aude discutia si vine la el sa-i spuna sa vina sa schimbe distrubutia ca asa trebuie.Baiatul ramane uimit si i-l intreaba daca asa putin tine o distrubutie ca masina este noua si o are de cateva zile.Mecanicul fara sa clipeasca spune ca treaba lui dar a auzit de o masina la care s-a rupt pana in 30.000 km. Cam asa stau lucrurile prin Romania vis-a vis de distributie.Se merge pe prosteala.8 points
-
Daca tie ti se pare absurd sa schimbi "toate uleiurile" la o masina, fie ca se cheama Bmw, parerea mea e ca sa te orientezi catre alta marca. Sau altfel spus, daca tu crezi ca timp de 10 ani nu vei baga in ea decat cauciucuri, revizii si placute, ia alta marca, macar acolo sunt mai ieftine piesele.6 points
-
pedro_nr1 cred că ai interpretat greșit postarea mea. Mașina săraca merge de duduie fără nicio problemă. Tot ce s-a făcut acolo ca investiție s-a făcut pentru că țin mașina cam 4-5 ani de obicei și e bunul meu în care investesc pentru mine. În afară de spălătorul ăla de far și problema cu infiltrația apei (care sunt niște mizilicuri și se pot întâmpla din diverse - spre exemplu spălătorul se înfundase - shit happends ), mașina se comportă împecabil la 120000km. Este "țiplă". - nu știu unde sunt "atâtea probleme" ))) Opel e mai avantajoasă doar ca preț la piese, corect, dar aici nu am schimbat decât consumabile Uleiul din cutia automată se schimbă. Vrei nu vrei, chimia spune că trebuie. Dacă ții la mașină, evident. Stai liniștit că aduc băieții în țară F10 și F30 cu 250000km și uleiul original, deci de mers, merge5 points
-
A ok. Pai la orice cutie automata se cam schimba uleiul sa stii. La orice marca. Dar mentin ce am zis, intretinerea la Bmw nu costa la fel cu Opel. Depinde si de norocul tau pana la urma, ca nu se poate generaliza, dar important este sa ai bani sa remediezi orice apare.4 points
-
Tu ce Lamborghini conduci de un Bmw de 5 ani vechime ti se pare conserva? Sunt unii pe aici pe forum care au e60-uri de 10 ani care sunt superintretinute si nu par a fi conserve, dar mai stii, parerea de expert e cea care conteaza. )3 points
-
Nu eram eu, astazi nu am miscat-o. Am revenit cu galeria de poze completa: https://postimg.cc/gallery/1e5vjuuuw/ Pun si aici cateva..2 points
-
BMW 3 Series TechnoDesign: from 38.600 € Proposed on the 3 Series Sedan and Touring , the Edition TechnoDesign comes to be based on the finish Lounge Plus. And for 1,000 euros more, she adds the rear view camera, head-up display, cameras and 360-degree view "Surround View", full LED front projectors, electrochromic interior and exterior mirrors, wheels 18 inches or Advanced Seats. Available in 318d of 150 hp and 320d of 190 hp, count from 38,600 € for the BMW 3 Series TechnoDesign: BMW 318d TechnoDesign BVM6: 38,600 € BMW 320d TechnoDesign BVM6: 42,000 € BMW 320d xDrive TechnoDesign BVM6: 44,400 € Please note that for the Touring station, you have to add 1.350 €. E o strategie de marketing specific conceputa pentru piata din FR. Trebuie decodat VIN si vazut ce dotari are masina, posibil sa fie toate sau posibil sa fie anumite combinatii...2 points
-
Arata ft bine si daca e dotata cum iti doresti tu, ia-o! Condu-o cu placere si vezi tu ce mai inlocuiesti la ea pe parcurs. In Ro faza cu distributia e paranoia nationala :hyper:2 points
-
O sa se ajunga la vanzarea de masini noi, dar cu precizarea ca li s-a facut schimbul de distributie mai intai ... haos.2 points
-
Este in regula, am ales uleiul ok, m-am mai interesat si acesta ar fi cel mai bun. Intre timp am inmatriculat si masina, am ales tot Joy ca fosta, inteleg ca mai sunt putine disponibile pe Bucuresti. Ieri am fost din nou la Adancata la lansare Megane RS Am mers (a se citi in dreapta, conducea un pilot certificat) cu RS01 care este o masina gen DTM-1100 kg si 550 sau mai mult cp (3.8l v6 biturbo), ce mai puternica masina in care am mers pana acum. RS01 MeganeRS -1.8 turbo 280 cp- asta l-am condus eu, nu se compara cu un M4 dar este foarte echilibrata, mi-a placut, nu am putut sa fortez prea tare pentru ca eram lesinat dupa RS01, mi-a rupt gatul la frane, stomacul il aveam in gat. Si o poza cand m-a depasea RS-01-editata cu Logo-ul Le mans 24h -Tot urmeaza Nurburging 24 ore in weekend . Voi reveni si cu o galerie de poze.1 point
-
Daca renunti asa repede inseamna ca nu esti bmw-ist adevarat!!! Mai intai fa-i constatarea, vezi despre ce e vorba si dupa decizi ce vei face.1 point
-
Nu știu ce înseamnă TechoDesign, dar dacă are dotările pe care ți le dorești, e bine Totuși asta are 80000km, față de celelalte. Gândește-te bine.1 point
-
Update ! Intre timp am mai discutat cu cateva reprezentante BMW si am gasit o solutie de compromis, sper sa fie si cea mai buna .... Noua oferta venita de la un dealer : 320d 190cp model TechnoDesign an 03/08/2015, 79249 km, EURO 6, garantie 2 ani BMW Premium International. Pret 26000E fix cu tot cu acte ( negociat de la 27650E ) Cred ca voi ramane la acest model, varianta de 150cp ma pune putin pe ganduri datorita garantiei de numai 12 luni !1 point
-
2.Am schimbat-o pentru ca avea crapaturi, se auzea zgomot, si imi era frica sa nu raman cu ea in drum. 1.Am pus-o pe cea noua Swag si se auzea mai rau decat cu cea veche, parca batea fier pe fier, cand am dat-o jos si am batut in ea intr-o anumita portiune se auzea ca si cum ai batea in ,,toaca'', probabil defect de fabrica. Referitor la motorul reconditionat, dupa parearea mea nu cred ca merita. Cauta unul SH care nu s-a intervenit in el, asculta-l cum merge pe masina, schimba-i distributia, si aia e.1 point
-
Tu ai pus fulie noua si a inceput sa bata, oare de ce? Din ce motiv ai schimbat fulia veche? In cazul in care este varianta grava: am gasit motor reconditionat 85mii km, curat, simeringuri, segmenti, garnituri si kit distributie originale BMW schimbate cu garantie 1an la 1300 euro. Asta insemnand sa il montez eu. 1800 cu montajul inclus.1 point
-
Pai vreau si eu la bani aia? O schimb de drag daca este 350 lei. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu e nicio problemă. Important e să fii informat. F30 cel puțin este o mașină fiabilă. Mie unul așa mi se pare. Trebuie însă să fii convins de alegerea ta. Fiecare are pretenții mai mari sau mai mici de la mașina sa. Să nu crezi însă că BMW nu e fiabil sau mai puțin fiabil ca un Opel. Și să nu uiți: - "American components, Russian components, all made in Taiwan" - China mai nou - că e vechi filmul.1 point
-
Ok, posibil sa fi inteles gresit ! Si da, stiu ca uleiul se schimba la cutia automata, nu-s chiar asa paralel Oricum voi merge pe o varianta de model 318-320d cu noul motor B47 si KM pana in 50K ... si nu am de gand sa schimb uleiul de la cutie mai devreme de 200K sau lantul mai devereme de 250K ! Sper sa nu ajung cu ea la 200k in 10 ani ca sa nu fiu nevoit sa schimb prea multe . Daca va pica una sau alta, nu e o problema de bani - imi permit sa investesc cateva mii de E pe an in reparatii, dar nu vad sensul logic al acestor investitii la o masina relativ noua cu putini Km si de marca premium. Oricum prea multi km pe an nu va face ( max 15000 ) si toti vor fi rulati afara. De indata ce voi procura noua masina, voi deschide un topic ca al tau @deeJayOg si va voi lasa sa stiti toate detaliile inclusiv de fiabilitate ! Va multumesc frumos pentru ajutor, detalii si intelegere !1 point
-
1 point
-
Am peste 10 ani de cand am shimbat masini si roti pe la toate si nu am avut o data o problema da na aici totul este o problema am observat.1 point
-
Am acelasi cod de motor, si in jurul la 150k km am schimbat lantul se auzea incet, si apoi in decurs de o sapt am ajuns sa nu mai imi vina sa o pornesc atentie! daca nu o ascultam, cu geam lasat jos, la diverse rotatii de motor nu mi-as fi dat seama puteam linistit merge pana se rupea in mers1 point
-
Uite ce a însemnat 1 an de F30 pe la 100000km de exemplu, cu viață de România : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180519-f30-320d-2013-my-first-bmw/page__view__findpost__p__2448887 Nu pot să mă pronunț 100%, în general însă din ce am văzut, în afară de posibila problemă a distribuției, N47T este un motor destul de fiabil. B47, este mai nou, nu a avut timp să ajungă la maturitate pe la fel de multe mașini, dar să sperăm că merge pe același trend. Cât despre anvelope, e prima dată când am mașină cu Runflat. Dacă treci peste nivelul extra de zgomot, e super bine. Din punctul meu de vedere, voi lua numai RFT de acum încolo.1 point
-
In scurta minivacanta de 1 mai am facut in jur de 1400 de km cu masina prin tara.... anvelopele sunt ok nu sunt zgomoatese la viteza, se comporta bine si pe stabilitate, franare, etc.... Masina a primit placute spate si 2-3 poze cu masina.....1 point
-
Eu zic sa te gandesti de 10 ori inainte de a da 25.000 de euro pe o masina cu motor diesel. Tu vrei sa o pastrezi 15 ani dar peste cativa ani nu vei mai putea circula din cauza interdictiilor de circulatie impuse de marile orase (nici benzinarele nu sunt departe). De ce crezi ca vechii proprietari le vand la 25/50.000 de km, in stare perfecta de functionare (cu garantie)? Tu faci ce vrei cu banii tai, eu doar zic sa te gandesti bine...1 point
-
Nu fac nicio confuzie, m-ai ĂŽnțeles greșit Știu cĂŁ ED e același motor. Ce am spus face referire la puterea propriu zisĂŁ. Consider cĂŁ 150 sunt suficienți pe drumurile noastre.1 point
-
Ca sa elimini fulia din ecuație da jos cureaua si porneste motorul(vezi daca mai face zgomot)?1 point
-
Scaunul e ok. nu ma deranjeaza si nici pe pasagera, nu o mai deranjeaza. Nu de altceva, dar s-a schimbat pasagera )))) Acu' intrebare, ca m-am lamurit cu ceasurile digitale, ce retrofit-uri ati recomanda? asta ca sa nu ma plictisesc de ea, prea repede1 point
-
(2) ConducĂŁtorul vehiculului care se angajeazĂŁ ĂŽn depĂŁÂşire trebuie sĂŁ se asigure cĂŁ vehiculul care circulĂŁ ĂŽn faĂža sau ĂŽn spatele lui nu a iniĂžiat o asemenea manevrĂŁ. Cel cu BMW-ul avea timp suficient sa evite accidentul ... dar din filmare nu am vazut sa reactioneze catusi de putin!1 point
-
Se baza pe dreptu' lui! ) Patesc d'astea la fiecare drum lung....soferi slabi!1 point
-
Daca bataia asta e de linie arbore, aveai demult becul la presiunea de ulei aprins.1 point
-
1 point
-
Ma refeream la dauna majora(nu totala) Stiu ca te ocupi cu masini si ai vandut sute poate mii( bravo !!! nu e treaba mea)ai mai auzit nemti(reprezentanta) care sa schimbe volanul si idrive? e clar ca volanul sa strambat in momentul impactului...si usile tot asa le schimba nemtii doar ca erau zgariate? Aceroo inseamna ca nu ai vazut pozele discutiei noastre,relateaza chiar el ca piesele au fost schimbate in urma accidentului1 point
-
http://i65.tinypic.com/5vyj50.jpg http://i66.tinypic.com/vevu3c.jpg http://i64.tinypic.com/14nodoh.jpg http://i67.tinypic.com/2me8i08.jpg http://i67.tinypic.com/2mru0i9.jpg 228.000 km Fulie vibrochen originala rola alternator Ulei liqui moly 5w30 + toate filtrele schimbate1 point
-
Asa stiam si eu ca tin pana in 200.000,oricum vad ca din ce in ce mai multe piese nu se merita decat oe original1 point
-
Tine mult mai mult, la mine cea originala are 175 de mii arata foarte bine si nu se aude nimic...1 point
-
Am prieteni carora la 105k km li s-a crapat o patina la distributie la N47 sau carora sub 100k km li s-au stricat tot felul de butoane si lucruri care la un e36 se stricau dupa 20 de ani. Nu sunt fiabile deloc si sunt 100% sigur ca e imposibil sa ajungi cu un BMW la 200k km in stare tehnica impecabila. Vorbim strict de generatiile noi, din ultimii 6-7 ani.0 points
-
0 points
-
De fapt,deja e conserva,pentru ca peste un an apare g20,lol,deja prin iarna ĂŽncep sa scadĂŁ prețurile la f30.. Ăți pui prea multe ĂŽntrebĂŁri,N 47,b44,lanțuri,șuruburi,mai bine rĂŁmâi la Opel.0 points
-
Bravo, felicitari. Cunosc senzatia cand ceva stii ca nu merge nu-ti mai vine sa pornesti.. Nu ai poze cu lantul uzat?0 points
-
Cine ti-a ascultat distrbutia incat a descoperit zgomotul mic de lant? Au folosit ceva scule sau doar urechea? Poate e cazul/bine sa recomanzi mecanicul si altora.0 points
-
0 points
-
Salut, Am si eu o bataie la caseta de directie. Imi trimiti si mie poza cu surubul care trebuie strans? ... nu stiu din ce motiv nu pot trimite pm ... de aia am postat aici. Multumesc Sent from my MotoG3 using Tapatalk-1 points
-
va salut e o eroare la un E90 N47 2.0diesel D507 PT-CAN KOMUNIKATIONFEHLER FC41 ,cu semnul volan galben si semn exclamarii , eroarea s a sters e problema pe can sau cu caseta ,multumesc si am descoperit asta : https://myvirtualcarworkshop.blogspot.ro/2014/02/e89-replace-eps-fault-code-d507.html?showComment=1525342234155#c1564015346061702547-1 points
-
up eroarea e existenta 100% nu se sterge volan ca de dacie din 77 !-1 points
-
upp a mai schimbat cineva caseta de directiie ? trebe imperechezata ?-1 points
-
nu mai da UP! nu o sa primesti niciun raspuns! ce inseamna asta???-1 points
-
up ! nu stie nimeni , n a schimbat nimeni caseta de directie ?-1 points
-
Multumesc Matose esti f. amabil ,raman dator caseta e 100% confirmat la reprezentanta bmw ! electrica/2008-1 points
-
Dacă ar avea mai puțini KM, an mai nou și cu garanție, LCI, da. Tocmai mi-a ieșit azi din garanție-1 points
-
Daca vorbesti de fiabilitate-bani o manuala este mult mai indicata ca o automata, daca vorbesti de confort si atat este mai indicat o automata. De E60 Euro 5 adica la sfarsitul lui 2008 fie el manual si fara nici-o optiune, nu te lipesti la banii aia ca sa fie totul ok, iar daca tot alegi un Euro 4 iti recomand motorul de 3.0D, eu am vrut Euro 5 si am putut sa iau decat N47 de 2.0, dar m-a costat in ianuarie 2016, 12.400 Euro masina (manuala), fabricatie 11/2008-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00