Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/18 in all areas
-
Nu eram eu, astazi nu am miscat-o. Am revenit cu galeria de poze completa: https://postimg.cc/gallery/1e5vjuuuw/ Pun si aici cateva..5 points
-
Salutari Sunt si eu un proaspat posesor de G30, 520d xdrive, si nou membru al clubului, dupa ani buni petrecuti in lumea VAG Masina e echiparea luxury, are pachetele Business Package, Innovation package, Connected Drive impreuna cu remote services(internet+hotspot wi fi, apps, control prin telefon, concierge services, etc), afisaj HUD, bordul(cockpitul) full digital, faruri adaptive, navigation professional, trapa, lane assist + blind spot, etc. Ca pareri dupa ~2000 km: masina este extrem de confortabila la drumuri lungi. Scaunele de pe echiparea luxury sunt de vis, in sensul ca dupa 15 ore de mers in continuu nu am avut probleme cu spatele (in general am probleme mari cu el dupa cateva ore). Antifonarea este foarte buna, in Germania cand mai ajungeam pe la ~200km/h ma puteam intelege normal cu persoana din dreapta. Finisajul materialelor este excelent. Am facut test in germania cu un E klasse amg de ~600 de cai, echipat de top, si in afara de motorul ala superb si de spatiu putin mai mare la picioare in spate, nu avea materiale mai bune ca a mea. Legat de spatiu interior, eu am 1.93 inaltime, sotia 1.77. In fata incapem amandoi super confortabil, nici o problema legata de asta. In spatele meu, un copil sau un adult de maxim 1.80 o sa incapa Ok. Nu o sa se lafaisaca cu picioarele dar o sa aiba spatiu in asa fel incat sa nu atinga cu genunchii scaunul. Daca ma mut eu in spatele meu, pot sa stau dar cu picioarele mai cracanate ca sa nu ating scaunul. In spatele sotiei in schimb oricine sta foarte lejer, chiar o persoana inalta ca mine. Legat de spatiu la cap, eu in fata am spatiu suficient (dau scaunul destul de jos), nu am probleme chiar daca am trapa. Legat de spatiu la cap daca stau in spate, sa zicem ca e relativ ok pentru o persoana foarte inalta, dar se putea mai bine, nu e foarte mult spatiu intre cap si plafon. Legat de motorul de 520d si xdrive, 190 de cai si cutia automata. Masina trage bine, si efectiv nu iti dai seama cand ajungi la 150-160. Venind de pe cutie manuala, are un mic lag mai ales cand nu o prinzi pregatita, dar asta se mai rezolva in modul sport. Ca si putere, din cauza antifonarii, a xdriveului, si a faptului ca motorul e mult mai linear si nu asa exploziv, parca iti doresti mai multi cai Dar a nu se intelege ca nu trage, face 0-100 in 7.5 secunde sau ceva de genul, reprizele sunt bune din ce am vazut pana acum. Sta lipita pe sosea chiar cand iei curbele in viteza. Consumul e relativ bun, un drum de 1300 km mers destul de tare plus tarait pe centura budapestei vreo 2 ore jumate, mi-a consumat 7.3 litri/100. Afisajul HUD este ...wow. Nu imi pot imagina masina fara el, efectiv este atat de folositor ca rareori ma uit la bord sau la ecranul cu navigatie. Afiseaza cand depasesti viteza(masina citeste semnele de circulatie), afiseaza harta, posturile de radio cand le schimbi de la volan si asa mai departe. Nu e deranjant si e configurabil (pozitie, intensitate). Navi professional si Real-Time Traffic Information in Germania si Austria a functionat absolut superb, mi-a gasit rute mai bune in functie de trafic. In Ungaria si Romania not so much, ce-i drept nu am folosit prea mult dar sincer daca e bazat doar pe traficul facut de bmw-urile dotate cu asa ceva si nu se bazeaza pe informatii obtinute de la google maps/etc atunci ma gandesc ca nu o sa fie asa de util la noi pentru ca nu prea sunt asa multe bmw-uri cu connected drive. Trebuie sa mai testez sa vad exact de unde isi culege informatiile. Un alt lucru placut, wireless charging la telefon incarca rapid telefonul. Prin aplicatia de telefon poti sa vezi cati litri de motorina mai ai, cati km mai ai de range, poti porni ventilatia sau o programa la anumite ore, deschide/inchide masina din telefon, aprinde farurile, claxona (utila intr-o parcare), plus locatia masinii pe harta. La inchis/deschis/claxonat/faruri nu e instant totusi, dureaza cateva secunde pentru ca e destul de securizata treaba, aplicatia trimite intai la un server bmw si apoi serverul trimite la masina, nu se face direct intre telefon si masina.4 points
-
3 points
-
Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina? ) Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina?3 points
-
3 points
-
DVD 1 - West Europe DOWNLOAD Andorra, Belgium, Denmark, Germany, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Austria, Portugal (incl. Madeira), San Marino, Switzerland, Slovenia, Spain (incl. Canary Isles), Czech Republic, Vatican City DVD 2 - East Europe DOWNLOAD Bulgaria, Denmark, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lighuania, Norway, Austria, POLAND, Romania, Russia, San Marino, Sweden, Switzerland, Slowak Republik, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City, Belarus Masini Compatibile: 3-series e46 (2000-2005) 5-series e39 (2000-2003) X3 e83 (2004-up) X5 e53 (2000-2006) 7-series e38/ Z4 e85/e86 (2003-2008)1 point
-
Da, asa pare. Insa in manual este specificata aceasta procedura: ''Adaptation AGR valve. An adaptation value is stored in the DDE control unit for the EGR valve with adjustment travel feedback. This adaptation value describes the position of the end stop of the exhaust-gas recirculation (EGR) valve. Application: The service function must be run if the EGR valve is replaced. The service function must be run before renewing the EGR valve. Execution of the service function deletes the adaptation value. After installation of the new EGR valve, the new value is automatically learned and stored in the DDE.''1 point
-
Cine stie de unde...recomand folie dupa polisare, cel mai bine. Si lacul ceramic e bun deoarece e foarte rezistent, insa se poliseaza greu in caz de va trebui sa le polisezi din nou, asa doar schimbi folia cand se face urat de la pietre. Iar treaba este ca nu se da cu lac dupa polisare, regula numarul 1! ori dai cu lac fara sa polisezi, ori pui folie dupa polisare. Shep86 daca nu pui folie dupa polisare, in cateva luni se fac la fel sau chiar mai rau, se matuiesc si ingalbenesc ca naiba.1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GqPtY.html#080acc42431 point
-
165k reali, "ca conteaza" Am schimbat uleiul la diferential + revizie la cutie (ZF Faur) imediat ce am luat-o, adica acum 20k km.1 point
-
1 point
-
Masina e 2009, nu 2011, km dati inapoi. https://www.autovit....html#7013969afb 2009 5 Series VIN Code: WBASN61030C215508 Year: 2009-11-12 Model: 5 Series 530D (EUR) Body Type: SAT Steering: Left Hand Drive Engine: N57 3.00 cm3 Power: 180kw / 245hp Transmission: Automatic Colour: BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Interior: LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) ODOMETER CHECK Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail 2014-10-30 SARONNO 195,000 km Inspection 2014-10-20 SARONNO 194,000 km Inspection 2014-05-29 Inspection Station 166,000 km Inspection 2013-10-14 Inspection Station 136,000 km Inspection 2013-09-11 Inspection Station 131,000 km Inspection 2012-11-22 Inspection Station 85,000 km Inspection 2012-09-27 MILANO 78,000 km Inspection 2012-09-26 SARONNO 77,000 km Inspection 2012-06-08 Inspection Station 59,000 km Inspection 2012-05-28 MILANO 58,000 km Inspection 2011-12-14 MILANO 37,000 km Inspection 2011-04-14 Inspection Station 0,000 km Inspection1 point
-
Păi și cutia și motorul și multe alte module. De ce crezi că îți recomandam LCI-ul?1 point
-
5da0 este senzor abs dr. fata.... nu pune senzori ieftini ca nu va functiona Eu am pus hella si nu am mai avut probleme1 point
-
Este in regula, am ales uleiul ok, m-am mai interesat si acesta ar fi cel mai bun. Intre timp am inmatriculat si masina, am ales tot Joy ca fosta, inteleg ca mai sunt putine disponibile pe Bucuresti. Ieri am fost din nou la Adancata la lansare Megane RS Am mers (a se citi in dreapta, conducea un pilot certificat) cu RS01 care este o masina gen DTM-1100 kg si 550 sau mai mult cp (3.8l v6 biturbo), ce mai puternica masina in care am mers pana acum. RS01 MeganeRS -1.8 turbo 280 cp- asta l-am condus eu, nu se compara cu un M4 dar este foarte echilibrata, mi-a placut, nu am putut sa fortez prea tare pentru ca eram lesinat dupa RS01, mi-a rupt gatul la frane, stomacul il aveam in gat. Si o poza cand m-a depasea RS-01-editata cu Logo-ul Le mans 24h -Tot urmeaza Nurburging 24 ore in weekend . Voi reveni si cu o galerie de poze.1 point
-
Daca vorbesti de fiabilitate-bani o manuala este mult mai indicata ca o automata, daca vorbesti de confort si atat este mai indicat o automata. De E60 Euro 5 adica la sfarsitul lui 2008 fie el manual si fara nici-o optiune, nu te lipesti la banii aia ca sa fie totul ok, iar daca tot alegi un Euro 4 iti recomand motorul de 3.0D, eu am vrut Euro 5 si am putut sa iau decat N47 de 2.0, dar m-a costat in ianuarie 2016, 12.400 Euro masina (manuala), fabricatie 11/20081 point
-
1 point
-
Am scris gresit, acum am vazut, deci de obicei in 15 zile primesti banii, dar este posibil sa dureze si mai mult in unele cazuri, nu stiu cat este termenul legal, dar iti spun ca dupa ce depun dosarul cam asa ne primim si noi banii la service.1 point
-
Asta seara, o spalare corecta, inainte sa vina ploaia Sonax Xtreme BrillantShine, 3M Glass Cleaner, Meguiar's High Gloss Tyre Gel. https://postimg.cc/image/cs1br0cfp/ https://postimg.cc/image/9l6s7fa05/ https://postimg.cc/image/fm4h4iz79/ https://postimg.cc/image/3x0hglath/1 point
-
Mai adaug un mic update: Daca tot a fost o minivacanta am decis sa mai fac una alta la masina, mai ales ca un amic mi-a facut disponibil o rampa in service Am schimbat pompa de servo, a mea a picat brusc si fara notificare - axul rup din cauza unei palete rupte care a blocat "rotorul" Eliminat CDV, wow! atat am de spus Am observat ca am o crapatura in cotul de la acceleratie asa ca l-am petecit pana il schimb. De asemenea am pus jante "noi" pe e36, rezolvat problemele cu racirea. KM - 215600 - and rising.1 point
-
Nu stiu ce sa zic. Pe mine g30 ma incanta la interior mai mult decat la exterior. Probabil si pielea aia bej pe care am ales-o ii da un aer mai luxos. Insa, in trecut, nici eu nu eram incantat de interioarele bmw dpdv design. Daca este sa virbim de calitate fabricatiei, Calitatea plasticului probabil nu e buna. Mie in zona usii dreapta mi se aud niste greieri la cele mai mici denivelari si asa si in bord. Plasticul din bord pocneste cand plec de pe loc si masina a stat in soare. Am mai fost surprins cand am luat o groapa cel mult medie si bordul a scos asa un sunet de ieftin, de parca statea sa se desprinda. Eu am mai criticat G30-ul la mine pe topic, insa au fost colegi care mi-au reprosat asta. In esenta eu sunt f multumit de masina, mi-am dorit ceva similar mereu, mai ales ca acum un an nici nu ma gandeam ca ar fi posibil sa o am1 point
-
Am fost si eu sambata la portile deschise. Intr-adevar, oamenii aia parca nu vor sa vanda. Am intrebat un baiat de acolo daca putem face un drivetest si zice "pai vorbiti cu colega de acolo". Mergem la colega, aia ne trimite la alt baiat. Mergem la ala, ne zice ca trebuie programare pt drivetest ca nu se poate atunci. Zic dom;le daca tot am venit pana aici as prefera acum pt ca in timpul saptamanii nu pot ajunge. II pare rau etc. Urcam la etaj, un x1 expus. Ma urc in el, ma uit consternat la ce plastice are ( pai la e90 e lux nene, materiale excelente, chiar si la x1 e84 care era considerat cu materiale slabe, pai si asta pare peste), maneta de la schimbator care zici ca e de Aro, scaunele parca mai mici decat la x1 vechi, in spate bancheta cocotata. Cotiera neculisanta si cocotata fix ca in camionete. Absolut nimeni acolo, mergem langa, unde era o angajata de la Mini singura si izolata plictisita de moarte. Am reusit sa facem un drivetest cu countryman, probabil pt ca nu voia nimeni la Mini. Tin sa spun ca la calitate interior si materiale, Mini e peste Bmw, mie asa mi-a parut, parca finisaje mai premium, butoane mai misto. Evident ca am configurat un Mini si se facuse 48 mii. Dar si in banii aia, maneta de viteze ca un joystick de Nintendo 64, cotiera care nu culiseaza, ci doar se rabateaza, pozitie la volan de zici ca esti in dubita, motor 2.0 turbo benzina absolut letargic, iar cutia aia noua Aisin cu 8 trepte e lesinata rau de tot fata de zf-ul in 8. Ca sa nu mai zic ca oamenii nu au la test decat versiunile slabe de 150 de cai. Practic daca vrei sa cumperi altceva, mergi cu ala de 150 de cai si doar iti imaginezi cum ar merge o varianta mai puternica. Oricum ar fi, g30 este o masina frumoasa, iar probabil la interior prima impresie nu o fi buna, poate daca o configurezi cu ceva trimuri da senzatia mai de calitate, sincer sa fiu nu m-am uitat atent. Insa noul e klass e avion inauntru, am si mers si mi se pare stelar la ora actuala in clasa medie. La fel cum s-ul e tatic la clasa mare.1 point
-
Am fost wk asta la ziua portilor deschise la BMW Bavaria Group pe DN1. O saracie de showroom, nu aveau nici macar un M pe stock sau prezentat, ceea ce gasesti la orice showroom oriunde in lumea asta. Personalul care CICA lucreaza pe vanzari si iau comisioane de 5% la fiecare vanzare, nu avea nimeni chef de munca.... M-am suit intr-un G30 care din exterior parea ft frumos si atractiv. In interior niste plastice ieftine rau de tot, bordul ala la atingere era la fel de respingator ca o femeie oribil de grasa. Asa o senzatie de ieftin grava rau de tot. Si la F30-ul meu plasticele nu sunt cine stie ce, dar F10 comparat cu G30 este mult peste la finisaje. Mi se pare o rusine ce face BMW cu masinile actuale. Inteleg ca se baga multi bani in tehnologii de ultima ora, dar totusi, finisajele ar trebui sa primeasca mai multa atentie. Pur si simplu cand m-am dat jos din G30 si m-am suit in F30 meu,m-am simtit ft bine, nicidecum nu am avut impresia de downgrade sau de inferioritate. Nu spuna asta pentru ca e masina mea, dar sincer si un E90 mi se mai pare mai calitativ. Plasticele clapetelor de la scaune de o calitate indoielnica......ma dusesem super entuziasmat cu gandul ca G30 bate tot la clasa ei, dar clasa E e mult peste la interior. Cu regret spun asta pentru ca nu o sa conduc Mercedes niciodata de buna voie si nesilit de nimeni. Acum inteleg si de ce BMW (reprezentanta) nu vinde masini noi. Cand nici un vanzator din cei 7 prezenti nu te intreaba ce te-ar interesa, ce vrei, ce cauti, un test drive eventual? Nu or sa vanda mai nimic.....Ft dezamagit de G30 si de Bavaria AG de pe DN1. Pe la milogii aia nu mai trec niciodata. La TM la BANAT CAR stau aia calare pe tine sa-ti dea oferte, deal-uri, test drive, xdrive, bare pt acoperis, orice kkt bonus numai s-o cumperi. Acum poate ca nu ma ajuta fata si par vreun cersetor cand intru in reprezentanta, dar totusi, la capitolul vanzari i-as putea invata cate ceva1 point
-
Merg frecvent prin Germania stand prin apropiere. Aceleasi lucruri le-am observat si eu. Plus ca dupa mine: - mersul la mai mult de 160 km/h e f obositor, te consuma psihic stand cu ochii ca pe butelie la ce se intampla. Unii abia intra pe bretea, altii merg mai lent, diferentele de viteza sunt prea mari sa-ti permiti sa admiri peisajul. Ma intorceam intr-un an din tara si am prins autostrada A6/A61/A8 aproape goale. Mers aproape constant cu 160 km/h pe cateva sute de km. Rezultatul: am castigat maruntis raportat la cele 10+ ore parcurse in ziua respectiva. Plus oboseala de rigoare. Inteleg sa intarzii la o intalnire ceva si-i dai tare in rest obositor/riscant. Nu castigi mare lucru mai ales in traficul cotidian. - referitor la motorizare 2.0d 193cp 400nm sunt ok nu ma fac de ras fata de masinile obisnuite pe Autobahn. Chiar si fara modul Sport pot schimba banda destul de lejer. Nu va inchipuiti ca ploua cu 3.0 6l pe acolo. Ciudat poate dar majoritatea masinilor pe care le vad la ei nu sunt chiar bestii ultimul racnet. - sunt de acord ca la noi pe drumurile nationale ai nevoie de un motor mai puternic pt depasiri. E ok si cel pe care il am dar pt cei mai nerabdatori poate e nevoie de mai mult. Reversul e ca dupa s-ar putea sa stai de vorba/sa ingrasi toti "inteligentii" care stau la panda. Prefer sa stau in banca mea (nu numai in tara). Ii evit la fel ca pe gramezile de ..... de pe strada. - iar spre 200 km/h daca apare ceva neprevazut e aproape garantat game over. Si cand am austostrada libera nu trec de 160. De obicei merg cu 130.1 point
-
Varianta asta ca toate motoarele se strica este una pe care o tot avanseaza toti producatori auto in ultimul timp. Realitate este ca eu de exemplu am avut un sprinter cu motor de 3500 diesel (motor care era si pe S klass vechi) care a parcurs 1200 000 km fara set motor, fara distributie schimbata fara vreun injector nou. Masina a rulat pe drumuri proaste si cu motorina de acum cativa ani. Am mers cu e39 530d care avea 700 de k in bord ( in germania) si fara set motor fara distributie fara nimic rula incredibil deci se poate as fii curios cate din motoarele astea noi viseaza sa atinga 700 de k. Daca acum 10 20 de ani s au produs motoare de o asemenea calitate... faptul ca azi nu se produc nu arata decat rea vointa. Realitatea e ca producatori auto inclusiv bmw au inceput sa isi bata joc de bani clientilor. Pe langa toate astea mai se zbat sa obtina si extrem de multi cai din f putini CC si automat motorul este supus la socuri mult mai mari la care se mai adauga si un schimb de ulei la 30 de k si treaba e sigura. Dar chiar si asa... cu ulei vechi un prieten bun avea o un citroen de marfa cu care facea italia si ii schimba uleiul cand isi amintea (la 50 60 de k) si chiar si in conditiile astea a tinut 500 de k motorul. Asa ca e inutil sa le luati apararea la astia la Bmw din punct de vedere tehnic au intrat in regres si este inaceptabil la intre 100 si 200 k sa apara probleme atat de grave ca pompa de ulei si distributia. Din pacate in secolul nostru pasiunea a fost lasata pe locul 2 si patroni de la bmw gandesc in cifre si mai putin cu sufletul si mai mult cu mintea, calcand in picioare pasiunea oamenilor care au pus bazele acestui brand. Faza cu intervalul lung de schimbare a uleiului este tot un produsul al gandiri capitaliste... o masina cu intretinere f f f ieftina o prostie crunta1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Hmm, am vazut ceva varianta editata pentru CCC pe youtube odata. Sigur nu se poate face ceva ?0 points
-
Salut, arata bine masina dar pacat ca nu are navigatie mare, GT ul ar trebuii sa fie ca dotari putin peste mai ales ca o compari cu Porsche Panamera ☺ Care este ultimul pret?0 points
-
Toti mecanicii recomanda schimbarea distributiei preventiv ,cateva ore de munca 1500 ron.1500 x 22 zile =33000 ron .o suma frumusica .Cea mai tare faza am vazut-o la un service.Vine un baiat fericit si incepe sa povesteasca ca si-a luat F30 si este mega incantat.Mecanicul aude discutia si vine la el sa-i spuna sa vina sa schimbe distrubutia ca asa trebuie.Baiatul ramane uimit si i-l intreaba daca asa putin tine o distrubutie ca masina este noua si o are de cateva zile.Mecanicul fara sa clipeasca spune ca treaba lui dar a auzit de o masina la care s-a rupt pana in 30.000 km. Cam asa stau lucrurile prin Romania vis-a vis de distributie.Se merge pe prosteala.0 points
-
razvan se pare ca nu suntem in asentimentul forumului...inca se cauta masini lovite sau reparate Adrian esti penibil...-1 points
-
-1 points
-
Multumesc Matose esti f. amabil ,raman dator caseta e 100% confirmat la reprezentanta bmw ! electrica/2008-1 points
-
-1 points
-
Nu e faceliht si nici nu e pe stanga E volan dreapta cu numere de Plovdiv Bulgaria . Am luat cu 320 lei plus curier Cost total 389 lei fan 350e le vinzi la prosti în RO-1 points
-
Rezolvat Caseta cu volan pe dreapta ,nr BG am acum Am avut noroc de pret bun ,389 fan inclus probabil astea de U.K. sunt mai ieftine Caseta hidraulicĂŁ pe an 2007 .-1 points
-
-1 points
-
Nu m-am uitat sincer la preturi, dar sub 10.000 eu nu-l vad, atunci erau pe la 12.000, nu am gasit sub 12.000 masina sa fie in regula (adica sa nu trebuiasca sa mai bagi cel putin 1000 euro in ea), de fapt este o mare diferenta sa zici E60 din 2008 Euro 4 si E60 din 2008 Euro 5, din ce am cautat eu nu cutia facea pretul la masina, vorbesc de modelul asta, care intotdeauna mi sa parut ca are un pret ridicat fata de alte masini de anul respectiv cu aceleasi optiuni si chiar si asa uite ca sa rupt distributia la 16.000 km dupa ce l-am cumparat, drept dovada nu inseamna ca daca dai multi bani pe ea nu se strica, dar la momentul cand am cumparat-o nu i-am schimbat decat bujiile cu releul ca si problema. Da Acero, bugetul meu era de 10.000 Euro, m-am apucat in septembrie 2015 sa caut masina si am cumparat-o de abia in 15 ianuarie 2016, dupa ce facusem deja cateva drumuri lungi prin tara ca sa vad niste coji la 11.500 si 11.800 euro... Trebuiau schimbate bucsi/brate/toate garniturile posibile/erori peste erori si asa mai departe.-1 points
-
Te contrazici singur, nu vorbim despre cat ar merita o masina, vorbim de cat costa E60 pe piata ca sa fie ok, nu neaparat ca merita suma respectiva, pretul unei masini il face piata, iar pe piata in momentul de fata nu gasesti un Euro 5 bun , fie el si manual si fara optiuni si cu km multi in 8.000 euro chiar daca F30 a ajuns la 12.000-13.000 iar F10 undeva la 14.000. Un 520d E60 Euro 5 cu ceva optiuni manual sau automat ca sa fie ok nu gasesti sub 10.000, asta ca sa nu zic mai mult sa nu-mi sari in cap, dar legea asta se aplica si la Vw Passat, Vw Golf, Audi A4/A6 si asa mai departe, gasesti si cu cateva mii mai ieftine insa cu destule probleme. Bmw-urile de obicei isi tin pretul, iar E60 isi tine si mai mult pretul, la un an dupa ce mi-am cumparat-o, ma uitam de curiozitate pe autovit/olx, exact in aceeasi forma masina costa tot 12.000-12.500 euro, vizibil de pe calculator vorbind si iarasi nu-mi cumparati cu 525d sau 530d sau 520d alea din 2005-2007 chiar si 2008 care sunt aproape cazute si costa 5000-7000 euro, mai bagi 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire si tot nu reusesti sa rezolvi tot.-1 points
-
Si E60 ala la 8.000 euro e exact ca F10 ala la 14.000.Nu e clasic, e vorba ca e scump din cauza pietei, o masina care intotdeauna a avut un pret mai ridicat decat zic multi ca ar fi trebuit, nu cat le vad eu pe olx, care este pretul lor pe piata. Ti-am mai explicat, un E60 2008 Euro 4 e cu totul diferit de un E60 2008 Euro 5, pentru ca e o diferenta de bani intre ele.-1 points
-
Orice folie aplici pe faruri se va reduce vizibilitatea, nicio folie nu este 100% transparenta. Mai bine eviți matuirea farurilor prin folosirea unor becuri de calitate și a unor produse de curĂŁțare bune.-1 points
-
-1 points
-
Nu vad logica. Trebuie sa aiba aceleasi efecte. Oricum, se pare ca problema nu e din valva propriu-zisa ci undeva pe traseu.-1 points
-
Pai e aceeasi chestie. Ca resetez si apoi montez egr-ul nou sau ca resetez si el e deja pe masina...nu vad diferenta. Dupa resetare oricum se afla valva noua pe masina pentru reinitializare, in ambele cazuri. Deci...n-are nici o legatura oricum. Citisem si eu treaba aia in ista inainte. Problema la mine se pare ca e din alta parte.-1 points
-
Niște proști inginerii care au scris ca se face ĂŽnainte. Românul știe mai bine.-1 points
-
-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00