Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/11/18 in all areas
-
Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.4 points
-
Eventual sa fie si un baiat bun ca tine sa il vanda cu jante, cauciucuri noi, revizie facuta etc.4 points
-
@deeJayOg 2017 si cam 10.000 rulaj @CatalinP cred ca ne-am intersectat si pe forumul H @LucianWRC impresiile de la distanta sunt contradictorii Am luat Accordul in martie 2009, era cald pe piata si intorcea privirile, F30 e deja arhicunoscut. Finisajele interioare si calitatea fabricatiei sunt superioare la Serie 3. De asemenea, partea de multimedia este mult mai faina (si mai actuala cu cativa ani) luminile sunt mai misto etc. Accordul ofera mai mult spatiu soferului, e mai spre Serie 5 din acest punct de vedere (scaune mai late, parbriz mai alungit, bordul la distanta mai mare fata de sofer). In spate insa, in F30 are mai mult loc la picioare (sezutul banchetelor este similar) iar portbagajul are cam 25 de litri in plus. (ce e drept nici nu are roata de rezerva). Motoarele sunt imposibil de comparat ca feeling, evident 320d-ul fiind mult mai rapid (190 CP si 400 Nm fata de 156 CP si 280 Nm) o diferenta facand insa si cutia.(pe Accord este o cutie cu 6 viteze si convertizor de cuplu). Intre masini este si o diferenta considerabila de pret (x2), care trebuie sa se vada undeva...nu doar in brand awarenss. La fiabilitate, Accordul va fi greu de batut. Prima „defectiune” a fost arderea unui bec de pozitie, pe la 120.000 de km. Over all, o masina cinstita, cu un raport bun calitate pret. Am pe lista scurta cateva cumparaturi: - presuri de cauciuc (imi va fi mila de cele velur) cand vor incepe ploile - o plasa pt portagaj - bare transversale - o protectie/ceara pt vopsea - ceva materiale de intretinere pentru tapiterie - roti de iarna - stingator (nu are)2 points
-
Salutari Sunt si eu un proaspat posesor de G30, 520d xdrive, si nou membru al clubului, dupa ani buni petrecuti in lumea VAG Masina e echiparea luxury, are pachetele Business Package, Innovation package, Connected Drive impreuna cu remote services(internet+hotspot wi fi, apps, control prin telefon, concierge services, etc), afisaj HUD, bordul(cockpitul) full digital, faruri adaptive, navigation professional, trapa, lane assist + blind spot, etc. Ca pareri dupa ~2000 km: masina este extrem de confortabila la drumuri lungi. Scaunele de pe echiparea luxury sunt de vis, in sensul ca dupa 15 ore de mers in continuu nu am avut probleme cu spatele (in general am probleme mari cu el dupa cateva ore). Antifonarea este foarte buna, in Germania cand mai ajungeam pe la ~200km/h ma puteam intelege normal cu persoana din dreapta. Finisajul materialelor este excelent. Am facut test in germania cu un E klasse amg de ~600 de cai, echipat de top, si in afara de motorul ala superb si de spatiu putin mai mare la picioare in spate, nu avea materiale mai bune ca a mea. Legat de spatiu interior, eu am 1.93 inaltime, sotia 1.77. In fata incapem amandoi super confortabil, nici o problema legata de asta. In spatele meu, un copil sau un adult de maxim 1.80 o sa incapa Ok. Nu o sa se lafaisaca cu picioarele dar o sa aiba spatiu in asa fel incat sa nu atinga cu genunchii scaunul. Daca ma mut eu in spatele meu, pot sa stau dar cu picioarele mai cracanate ca sa nu ating scaunul. In spatele sotiei in schimb oricine sta foarte lejer, chiar o persoana inalta ca mine. Legat de spatiu la cap, eu in fata am spatiu suficient (dau scaunul destul de jos), nu am probleme chiar daca am trapa. Legat de spatiu la cap daca stau in spate, sa zicem ca e relativ ok pentru o persoana foarte inalta, dar se putea mai bine, nu e foarte mult spatiu intre cap si plafon. Legat de motorul de 520d si xdrive, 190 de cai si cutia automata. Masina trage bine, si efectiv nu iti dai seama cand ajungi la 150-160. Venind de pe cutie manuala, are un mic lag mai ales cand nu o prinzi pregatita, dar asta se mai rezolva in modul sport. Ca si putere, din cauza antifonarii, a xdriveului, si a faptului ca motorul e mult mai linear si nu asa exploziv, parca iti doresti mai multi cai Dar a nu se intelege ca nu trage, face 0-100 in 7.5 secunde sau ceva de genul, reprizele sunt bune din ce am vazut pana acum. Sta lipita pe sosea chiar cand iei curbele in viteza. Consumul e relativ bun, un drum de 1300 km mers destul de tare plus tarait pe centura budapestei vreo 2 ore jumate, mi-a consumat 7.3 litri/100. Afisajul HUD este ...wow. Nu imi pot imagina masina fara el, efectiv este atat de folositor ca rareori ma uit la bord sau la ecranul cu navigatie. Afiseaza cand depasesti viteza(masina citeste semnele de circulatie), afiseaza harta, posturile de radio cand le schimbi de la volan si asa mai departe. Nu e deranjant si e configurabil (pozitie, intensitate). Navi professional si Real-Time Traffic Information in Germania si Austria a functionat absolut superb, mi-a gasit rute mai bune in functie de trafic. In Ungaria si Romania not so much, ce-i drept nu am folosit prea mult dar sincer daca e bazat doar pe traficul facut de bmw-urile dotate cu asa ceva si nu se bazeaza pe informatii obtinute de la google maps/etc atunci ma gandesc ca nu o sa fie asa de util la noi pentru ca nu prea sunt asa multe bmw-uri cu connected drive. Trebuie sa mai testez sa vad exact de unde isi culege informatiile. Un alt lucru placut, wireless charging la telefon incarca rapid telefonul. Prin aplicatia de telefon poti sa vezi cati litri de motorina mai ai, cati km mai ai de range, poti porni ventilatia sau o programa la anumite ore, deschide/inchide masina din telefon, aprinde farurile, claxona (utila intr-o parcare), plus locatia masinii pe harta. La inchis/deschis/claxonat/faruri nu e instant totusi, dureaza cateva secunde pentru ca e destul de securizata treaba, aplicatia trimite intai la un server bmw si apoi serverul trimite la masina, nu se face direct intre telefon si masina.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Cine stie de unde...recomand folie dupa polisare, cel mai bine. Si lacul ceramic e bun deoarece e foarte rezistent, insa se poliseaza greu in caz de va trebui sa le polisezi din nou, asa doar schimbi folia cand se face urat de la pietre. Iar treaba este ca nu se da cu lac dupa polisare, regula numarul 1! ori dai cu lac fara sa polisezi, ori pui folie dupa polisare. Shep86 daca nu pui folie dupa polisare, in cateva luni se fac la fel sau chiar mai rau, se matuiesc si ingalbenesc ca naiba.1 point
-
Te contrazici singur, nu vorbim despre cat ar merita o masina, vorbim de cat costa E60 pe piata ca sa fie ok, nu neaparat ca merita suma respectiva, pretul unei masini il face piata, iar pe piata in momentul de fata nu gasesti un Euro 5 bun , fie el si manual si fara optiuni si cu km multi in 8.000 euro chiar daca F30 a ajuns la 12.000-13.000 iar F10 undeva la 14.000. Un 520d E60 Euro 5 cu ceva optiuni manual sau automat ca sa fie ok nu gasesti sub 10.000, asta ca sa nu zic mai mult sa nu-mi sari in cap, dar legea asta se aplica si la Vw Passat, Vw Golf, Audi A4/A6 si asa mai departe, gasesti si cu cateva mii mai ieftine insa cu destule probleme. Bmw-urile de obicei isi tin pretul, iar E60 isi tine si mai mult pretul, la un an dupa ce mi-am cumparat-o, ma uitam de curiozitate pe autovit/olx, exact in aceeasi forma masina costa tot 12.000-12.500 euro, vizibil de pe calculator vorbind si iarasi nu-mi cumparati cu 525d sau 530d sau 520d alea din 2005-2007 chiar si 2008 care sunt aproape cazute si costa 5000-7000 euro, mai bagi 2.000 euro ca sa o aduci pe linia de plutire si tot nu reusesti sa rezolvi tot.1 point
-
Eu nu va inteleg ce atata tam tam si despicati firul in 4 de n ori. Distributia pe lant in ziua de azi e o C O N S U M A B I L A. Cine nu vrea sa inteleaga problema lui. Am schimbat si la alte marci distributia pe lant in trecut (Honda 2,2 i-cdti, Mercedes 220cdi )cat si la al meu n47 acum un an, distributii ce erau largite si se auzeau cum bateau. Pe scurt si fara alte filozofii, se recomanda distributia schimbata in jurul celor 200,oookm . In cazul in care sunt prezente zgomote de lant inaintea celor 200.oookm -> schimbati distributia. In cazul in care sunteti increzatori si ferm convins ca distributia originala nu trebuie schimbata -> va doresc noroc si sanatate.1 point
-
hello, intru pe forum si va citesc de vreo 2 saptamani de cand am auzit ca pot fi probleme la distributie. am zis ca nu are rost sa o schimb, ca este bmw, ca e distributie pe lant, ca poate o schimb alta data, ca sunt service-uri care vor sa faca bani din piatra seaca. pentru cei care sufera de teoria conspiratiei acuta am dovezi din service mi-au spus ca nu recomanda sa-l refac si ca-mi recomanda inlocuirea si bineinteles ca mi-au dat un pret de bmw nou. deja am cautat motor la dezmembrari si o sa-l schimb.1 point
-
Dar de ce ai vrea sa inlocuiesti motorul? Se poate repara, cu costuri substantial reduse.1 point
-
Problema este si la motoarele noi N47T. Ieri mi s-a rupt distributia in mers, la vreo 80km/h. Masina are 182.000Km, reviziile la zi, fabricata in Martie 2013. Cost la reprezentanta pentru inlocuit motorul 9000EUR. Partea trista este ca acum 2 saptamani cand am schimbat placutele de frana mi-au spus ca se aude un zgomot la distributie si-mi recomandau sa o schimb. Luni era programata la schimbat distributia . Parerea mea: daca aveti vreun zgomot pe la lantul de distributie si mecanicul va zice sa o schimbati - do it.1 point
-
Mi-am lĂŁsat mașina ptr douĂŁ recall-uri la Bavaria Cta, adicĂŁ ptr ĂŽnlocuire airbag sofer si un cablu de alimentare si cand sa o iau de acolo, mi se spune cĂŁ controlorul de la I-drive nu mai functioneaza...wtf!! De cand I-am facut retofit-ul la navigatie, nu am avut nicio problemĂŁ cu ea, de aceea nu prea cred in conicidente, cum au ĂŽncercat sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cei de la Bavaria. Norocul meu a fost ca am gĂŁsit la cineva un controller si am rezolvat problema, iar cand m-am dus a doua zi la Bavaria, mi-au sugerat sa trimit un mail la Bmw România, ptr ca ei nu au cum sa rezolve aceastĂŁ situație.1 point
-
Salut, Mi-am facut o simulare online pe www.racechip.com, pentru BMW X3, 190 CP (este cu cutie manuala) si ei spun ca imbunatatirea este dupa cum urmeaza: Specificatii Stock: 190HP si 400 Nm iar dupa montajul lui RaceChip GTS Black: 225HP si 505Nm Mie mi se pare o crestere spectaculoasa (mai ales la cuplu), iti ofera si garantie, warm-up timer pentru motor, iar din cate am inteles, sistemul are un mecanism de shut-down si trece inapoi la sistemul de stock in caz de pericol. Inainte sa il comand, va intreb si pe voi ce parere aveti ? Multumesc.1 point
-
Salutare. Pana la urma am luat-o desi nu mi a picat bine acel zgomot. Voiam sa-mi iau banii si sa plec la un moment dat. Pana la urma m-am uitat f atent la ea, am dus o si la reprezentanta, am mai negociat si am luat-o. Cu exceptia acelui zornait, este impecabila. Primii 300km parcursi au fost o placere. Acel Adaptive Cruise Control este exact ce ai nevoie pe autostrazi. Ah si sa nu uit si de head up display si speed limit ul. Nu credeam ca s asa utile chestiile astea. Cutia schimba bine, lin si fara socuri. Dimineata o iau din loc cu plecare din stuttgart. Pana la urma pe unde i mai bine? Sa merg pe Nuremberg si Passau ori sa continui spre Munchen si Salzburg? Tipul asta mi a spus ca cel mai recomandat este pe Nuremberg, e mai liber drumul. Are cauciucuri de iarna bune, pirelli rsc. Seara faina si merci pt incurajari. Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
Felicitari! Nu vreau sa te dezamagesc, de fiabilitatea Hondei 120k. nu o sa ai parte la Bmw diesel de 2l. sunt cele mai subtirele din gama. Ai pe dreapta 1-2k. eur. stai confortabil. Daca ai garantie o perioada nu o sa te stresezi.0 points
-
Uite ca eu zic pe dos. Intr-o tara cu autostrazi, traiesti lejer si cu 120-150 cp pe seria 5. La o cutie cu 8 trepte, la 3000 ture ai 160-180 km/h si ajungi lejer peste tot relaxat. Cu motorul de 190cp, la 180km/h, masina pe austrada se descurca la maxim si ai max 3000 ture. Cu ce te ajuta ca pe autostrada, de la 100km/h la 200km/h, 530 ajunge cu 5 sec mai repede decat 520?! Ca sa ajung la vaslui, plecand din bucuresti, iti garantez eu ca ajung cu 530d de cel putin 50 de ori la 4500 ture si motorul ala e mult mai omorat decat daca as merge cu 520d pe autostrada Totusi, cand o iei pe drumurile nationale, trebuie sa faci depasiri ca sa nu stai ca prostu dupa camioane ca e trafic si nu te ajuta motorul, atunci trebuie sa ai de la 530 in sus. Intr-o tara ca romania, un motor puternic este esential. De la Budapesta la viena castigi juma de ora daca ai m5 si nu 114d. De la sebes la baia mare castigi minim o ora cu m5-ul0 points
-
Cu siguranta cei care nu sunt stresati de distributie care are zgomotul specific prezent cu siguranta nu vor scoate masina din tara. Pur si simplu e prea riscant si costisitor!!! :hmm: :scratchchin:-1 points
-
Ce sa mai, cont nou, primul post.. ai venit sa ne zici cum trebuie schimbata distributia cand recomanda Dorel de la service. Nu prea mai au clienti servisurile de cartier?)-1 points
-
-1 points
-
Da, este consumabila dar nu e normal sa schimbi un lant la ~200k. Uite, la PSA, la 2.0hdi, de exemplu, distributia este pe curea, se schimba intre 180k si 240k. Si e curea, subliniez-1 points
-
Da, uleiul in cutie ar trebui schimbat cam la 80k km. Avand in vedere atat de discutatul N47 si lantul lui (distributia) slabuta, sa ne intelegem, nu poate fi alcumva, ..sa stiti ca avand in vedere convigerile unora ca motorul nu are nimic, sau pentru cei care nu stiu ce sa faca, le sugerez sa mearga la cei priceputi in distributii si sa verifice, platind desigur doar pentru manopera, pentru a verifica lantul (daca auditiv nu aud nimic..) vizual vor afla mai multe si vor sti ce sa faca din acel moment. Acest mesaj este pentru cei indecisi daca e distributia sau nu. Desigur ca asta poate parea inutil dar nu uitati ca poate verificarea asta va da mai mult incredere!-1 points
-
Cine ti-a ascultat distrbutia incat a descoperit zgomotul mic de lant? Au folosit ceva scule sau doar urechea? Poate e cazul/bine sa recomanzi mecanicul si altora.-1 points
-
Jenant pentru asa marca sa puna piese de prosta calitate si sa aiba preturi premium/lux la achizitie si intretinere! :thumbdown:-1 points
-
Bravo, felicitari. Cunosc senzatia cand ceva stii ca nu merge nu-ti mai vine sa pornesti.. Nu ai poze cu lantul uzat?-1 points
-
-1 points
-
Vand BMW 535d Gran Turismo ( GT) , motor Diesel de 299CP twin turbo (N57D30B); 162.000 km in garantie. Masina de familie Porsche Panamera de la BMW! Doar mai rapida (Diesel) - 299 CP Pret: 18900 EUR Bucuresti nord (zona mall Baneasa) 2010. 162,000km in garantie. Perfecta stare tehnica si estetica! Am adus aceasta masina din Finlanda atunci cand m-am mutat in Romania in Octombrie 2016. (Expat) Masina are istoric de utilizare si de service. A fost intretinuta doar la reprezentanta si la service specializat BMW. Stare perfecta de functionare, fara incidente. Ultima revizie efectuata la 157.446km (in luna decembrie 2017). Am fĂŁcut detailing si polish total cu scule profi si Meguiars Ultimate (Rupes, 3M, Karcher) (15.04.2018) masina arata grozav si vopsea straluceste! UitĂŁ-te la poze Dotari: - Scaune Comfort seria 7 (4000e) - Tapiterie piele neagra Dakota - Volan M sport, multifunctional - Sistem audio Hi-Fi, - Clima four-zone. - actionare automata portbagaj - Autohold - Faruri Bi-Xenon adaptive cu control automat al fazei lungi si spalare, - Scaune electrice fata, cu memorii - carlig de remorcare - Driving Mode Selection - Scaune fata si spate incalzite km reali 100% # 162.000 Kilometri Reali Verificabil # Nu a suferit niciun eveniment rutier (vopsea originala - verificata cu tester) i # Serie Sasiu: C350410 # Cutie Automata (8+1Trepte) # Culoare Sophistograu Brillanteffekt metallic (foarte rar!) # Toate reviziile facute doar la Reprezentanta BMW si Specialist BMW # Stare absolut IMPECABILA din orice punct de vedere. # IMPORT Finlanda. # Accept orice fel de testare Autorizata! Scimbat recent: 1. New air suspension springs at the back on both sides (1200 EUR, Finland) 2. New gearbox oil and new gearbox pan with filter, all original parts (800EUR Finland) 3. All new liquids in the car , all original (400 EUR, Finland) 4. New windshield installed at the dealer because of a stone chip (800 EUR Finland) 5. All new breaks in Front and back, (1000 EUR in total, BMW specialist in Bucharest) 6. EGR valve and intake manifold professionally cleaned at verified (300 EUR, BMW Specialist, Bucharest) 7. BMW original glow plugs and controller (600 EUR, BMW Specialist , Bucharest) 8. Distribution box at the back - new oil and propshaft joint (400 EUR, BMW Specialist, Bucharest) Sunt pasionat de brandul BMW de foarte mult timp si stiu toate riscurile ce pot aparea la masina. De aceea recent am facut si investiile descrise mai sus. Cu aceste schimbari masina poate fi condusa fara probleme pentru cel putin alti 100 000 de km. Daca te intereseaza sa cumperi o masina cu km intre 100000 – 150000 trebuie sa stii ca va trebui sa faci o investitie de minim 4000 euro. In cazul masinii mele aceasta investitie este deja facuta. Masina poate sa fie vazuta in zona Mall Baneasa. POZE: https://photos.app.goo.gl/aowOUPkU2RwGfNuK2 Mai multe poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID7GsGyE.html zero733846077-1 points
-
Orice folie aplici pe faruri se va reduce vizibilitatea, nicio folie nu este 100% transparenta. Mai bine eviți matuirea farurilor prin folosirea unor becuri de calitate și a unor produse de curĂŁțare bune.-1 points
-
-1 points
-
Sunt total de acord cu tine cu 7.3 pe motorul tau de 2.0. Mai sus totusi sustinea 7.3 pe motor de 3.0 ceea ce e total neverosimil la mers tare. Wireless charging este posibil sa mearga mai bine cu apple. Desi la alte marci eu am testat si android si mergea perfect, de exemplu la Kia. In mod normal motorul de 2 litri este optim pe seria 3. Pe seria 5 probabil ca ai nevoie de un 230 de cai ca sa fie in largul lui sa mearga relaxat.-1 points
-
@tarabostes, esti originar din ramnicu valcea cumva si ai fost si pe forumul masini.ro? don't worry, motoarele diesel 20d cu probleme sunt cele N47 fabricate pana in 2014. al tau va merge fara probleme.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00