Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/18 in all areas

  1. Singura problema este ca masina ta este din 2012 nu 2013 cum scrii in anunt. Asta daca nu cumva s-a transformat cum se intampla in anunturile de pe autovit unde 99% din masini intineresc cu 1 an.
    2 points
  2. @deeJayOg 2017 si cam 10.000 rulaj @CatalinP cred ca ne-am intersectat si pe forumul H @LucianWRC impresiile de la distanta sunt contradictorii Am luat Accordul in martie 2009, era cald pe piata si intorcea privirile, F30 e deja arhicunoscut. Finisajele interioare si calitatea fabricatiei sunt superioare la Serie 3. De asemenea, partea de multimedia este mult mai faina (si mai actuala cu cativa ani) luminile sunt mai misto etc. Accordul ofera mai mult spatiu soferului, e mai spre Serie 5 din acest punct de vedere (scaune mai late, parbriz mai alungit, bordul la distanta mai mare fata de sofer). In spate insa, in F30 are mai mult loc la picioare (sezutul banchetelor este similar) iar portbagajul are cam 25 de litri in plus. (ce e drept nici nu are roata de rezerva). Motoarele sunt imposibil de comparat ca feeling, evident 320d-ul fiind mult mai rapid (190 CP si 400 Nm fata de 156 CP si 280 Nm) o diferenta facand insa si cutia.(pe Accord este o cutie cu 6 viteze si convertizor de cuplu). Intre masini este si o diferenta considerabila de pret (x2), care trebuie sa se vada undeva...nu doar in brand awarenss. La fiabilitate, Accordul va fi greu de batut. Prima „defectiune” a fost arderea unui bec de pozitie, pe la 120.000 de km. Over all, o masina cinstita, cu un raport bun calitate pret. Am pe lista scurta cateva cumparaturi: - presuri de cauciuc (imi va fi mila de cele velur) cand vor incepe ploile - o plasa pt portagaj - bare transversale - o protectie/ceara pt vopsea - ceva materiale de intretinere pentru tapiterie - roti de iarna - stingator (nu are)
    2 points
  3. Dupa 9 ani si 160.000 km cu o Honda Accord 2.0 AT am facut pasul zilele trecute la un F30. Fisa tehnica zice urmatoarele: 320D xDrive Luxury Line Mediterranean blue - cutie Steptronic - interior piele coniac cu insertii de lemn - scaune sport cu incalzire - LED Adaptiv - navigatie profesionala + COnnectedDrive Advanced - audio HiFi - camera spate - pachet oglinzi si pachet lumini A mai venit cu garantie extinsa si service inclus 5 ani/100.000 km. Primul BMW si primul diesel. Sa vedem cum ne intelegem pe termen lung Inca incerc sa deslusesc functiile sistemului multimedia si sa ma familiarizez cu pozitia la volan.
    1 point
  4. noi am incercat sa fim subtili dar nu se poate aparent ... cateodata nu stiu de ce ne mai obosim sa postam
    1 point
  5. A fost lovita rau in spate, are costuri de reparatie cam de 7K euro si are km dati inapoi. Eu zic sa n-o iei, te pacalesti singur!
    1 point
  6. Prea multa ipocrizie p-aici. Daca cioacele astea de BMW-uri din ultimii ani, au ajuns sa vi se para asa ieftine la pret... Fratilor, sunt ieftine la calitate nu la pret. Calitate de doi bani, fie el si nou, iesit de pe poarta fabricii. Nenumarate exemple, nu cred ca mai e nevoie sa le insir. Ce-o tot aberati cu romanul nu s-a invatat si tot vrea ieftin si bun... Sa va vad pe voi cum refuzati pe motiv ca sunt prea ieftine... "Nu sefu, e prea ieftina 40k, iti dau 80k pe ea." Adevarata problema e ca romanul s-a invatat sa fie hot, escroc, mincinos. Trag concluzie din ipocrizia voastra, ca atata timp cat pun un pret sub media pietei, am voie sa mint, sa insel, sa dau tzepe fara nicio apasare.
    1 point
  7. daca toate 4 jantele sunt la fel trebuie sa pui 225 / 50 / 18 daca cele de pe spate sunt mai late ( 8j fata cu 9j spatele ) trebuie sa pui 225 / 50 / 18 + 255 / 45 / 18
    1 point
  8. Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.
    1 point
  9. Bun venit, nu ești singurul care a trecut de la Accord la BMW.
    1 point
  10. numai cunoscatori si pasionati. nu te mai agita ))))
    1 point
  11. Am peste 10 ani de cand am shimbat masini si roti pe la toate si nu am avut o data o problema da na aici totul este o problema am observat.
    1 point
  12. Salut. O sa-ti spun "patania" mea. La 2 saptamani si ceva dupa ce am luat masina si a mers fara repros, intr.o dimineata in drum spre munca, la plecarea de la semafor, a inceput brusc sa se auda o "țĂŁcĂŁneala" ce crestea concomitent cu turatia. Am tras pe dreapta uitat, plecat dar mers incet,pana in 40km/h. Dupa vreo 2 km facuti (ma apropiam de casa) am zs sa o calc putin ca de e ceva,sunt aproape de casa. Zis si facut. In treapta a doua,calcata mai tare,pana pe la 50-60km bum deodata galeria de admisie. Am mers usor cu ea pana acasa asa (parca era muscle car),zilele urmatoare in service. Dupa ce s.a dat _chiulasa_ jos, pistonul 4 avea 3 bucatele de metal in capul sau cam de marimea unei boabe de piper,sau putin mai mari, ce bateau in _chiulasa_ si supape ( de aici tacaneala) am schimbat supape si piston (plus garnituri,galerie,etc) si totul e perfect si azi dupa cateva luni. Nici acum nu am aflat de unde au fost bucatele alea. Clapete nu aveam,intercooler nu e spart,turbina e ok...o fi fost in galerie vreun surubel lipit de la vreo clapeta,din trecut dar fusese curatata galeria din prima saptamana cand am luat masina (ori l.am miscat pe acolo) asa ca verifica galeria de admisie daca are clapete si daca surubelele lor sunt la loc,nu zic ca asta ai,ci ca poate fi o posibila cauza.
    1 point
  13. asta cu adusa pe roti ,iti reflecta in TUV valabil!
    1 point
  14. scuza-ma ca te intreb ! tu, chiar credeai ca niste forumisti de pe un site de marca auto nu sunt ancorati in realitate si ca nu stiu cam ce preturi sunt pe piata on-line de piese auto ??? sunt aproape sigur ca majoritatea forumistilor cumpara piesele on-line si mai ales aftermarket. bafta !
    1 point
  15. A aparut si pe Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free
    1 point
  16. Mergi si intreaba la pilkington ca se poate pune parbriz cu parasolar. Spune ne si ce x1 ai si cu ce motor, jante 17 18 19.. Mi se pare nemaipomenit consumul la 135 5.7.
    1 point
  17. Din punctul meu de vedere nu poti schimba arborele fara sa schimbi si cuzinetii.Din cate stiu eu asta are legatura cu presiune uleiului. Dar totusi daca problema vine de la distributie care e legatura si rog pe cineva sa lamureasca.
    1 point
  18. SI EU AM ACEEASI PROBLEMA AM SCHIMBAT TOATE PATINELE DOUA LANTURI CEL DE LA ARBORE NU L-AM PUTUT SCHIMBA DIN CAUZA UNUI PINION SI INTINZATOARELE HIDRAULICE SI TOT FACE ACEL ZGOMOT.COSTUL ACESTOR PIESE A FOST DE CCA 1000 RON.PANA AICI NICI O PROBLEMA ACUM VREAU SA SCHIMB SI ARBORELE DAR AM DOUA DILEME UNA LEGATA DE CUZINETI FIINDCA AM VAZUT CA SUNT PE CULORI CRED,IAR IN CARTEA SEVICE E UNDEVA PE BLOCUL MOTOR UN COD CE REPREZINTA GROSIMEA LOR SAU CEVA DE GENUL ACESTA SI A DOUA DILEMA DACA SCHIMB SI ARBORELE PROBLEMA POATE REAPAREA SAU MATERIALUL DIN CARE E FACUT ARBORELE SI LANTUL IMPIEDICA REAPARITIA ACESTEIA.ORICE SFAT LEGAT DE COTA CUZINETILOR E FOARTE BINE PRIMIT. E UN LINK PENTRU A VA LAMURI DE COTELE CUZINETILOR http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-N47/LHD/N/2007/september/browse/engine/crankshaft_with_bearing_shells/
    1 point
  19. Pai nu iti dai seama la diesel se pare, zgomotul nu se aude din cauza zgomotului normal de tractoras. Si daca nu iesi din oras foarte des, nu iti dai seama ca nu se duce mai tare. Posibil la BMW sa nu se aprinda nici check egine, cine stie. In oras se comporta normal, deci motorul inca trage aparent normal.
    1 point
  20. Pai in primul rand, ti se aprinde check engine si iti da eroare pe amandoua axele cu came, P1010 si P1011 daca imi amintesc bine. Si in al doilea rand, masina intra in limp mode si nu o mai poti tura, iar peste 120 la ora abia abia ajunge. Eu cand am luat Alfa, reparatia a suportat-o vanzatorul, 600 euro (pe mine m-a dus 2800 lei cu totul, a trebuit schimbat uleiul, ma rog). Si cum zice D-rive, motorul devine zgomotos, tractoras (a mea era pe benzina).
    1 point
  21. Zgomot, pot aparea intreruperi in mersul motorului...
    1 point
  22. Mie la Alfa 159 2007 cand mi s-a intins lantul la doar 80k, toti radeau, ma refer la posesorii de BMW sau masini germane. Lol. Eu macar mi l-am schimbat, n-am mers cu el sa se rupa.
    1 point
  23. Trist , dar asa este , pica fff usor lanturile , nu este admisibil asa o defectiune majora , distributia este in spatele volantei , e o nebunie de schimbat .Am un prieten bun care are motorul de 177 cai si are aceasta problema , si am fost in targ si am pornit 3 masini cu acest motor , toate la samsari , una facea grav , una se auzea dar nu constant , doar la acceleratii bruste pe loc intre 2500 si 3500 , iar a treia masina torcea impecabil , dar era 520/2009 si avea pe bord 125000km. Am fost la Filaret cu masina amicului si seful de atelier de acolo era foarte sigur de el , ca cica la cum este gandita distributia pica sigur , sistemul de intindere este rudimentar , si cica ar pica la masiniile forjate , mai ales de firme sau aduse de afara , altfel ei au in intretinere masini conduse in regim normal care au trecut de 100.000km si nu au probleme.
    1 point
  24. Deci eu am sunat cam cu o luna in urma la bavaria sa intreb daca masina mea are vreo rechemare in service, am comunicat seria de sasiu si mi-au spus nu, stati linistit ca masina nu are nimic. Apoi am intrebat daca e cazul sa fac o verificare a distributiei si mi-au zis ca nu e cazul, e pe lant si nu necesita mentenanta... Acum ma repet, TOATE motoarele N47 sufera de problema asta. Nu exista serii cu probleme sau nu. E acelasi nenorocit de crankshaft si pe toate motoarele astea, 116d, 118d, 120d, 123d, 318d, 320d, 520d, X1, X3 de dupa aprilie 2007 e acelasi vilbrochen sau cum s-o scrie...
    1 point
  25. Kip, dar am fost limpede in explicatii: seria a verificat-o seful de service de la MHS (seria MEA, fireste!!). Dar, nu am stat langa el sa ma uit unde o cauta si care sunt cele cu probleme! (oricum, e imposibil sa retii doua serii!). Deci, nu va ascund nimic. Daca tot citisem despre asta, pe forumurile de "afara", am vorbit cu cei de la MHS si am verifiat masina mea. Atat! Dar si ei stiau de problema, mai ales ca au mai avut cateva masini care au fost reparate in garantie si post garantie.
    1 point
  26. Pai n-ai nevoie de serii, e vorba de vilbrochen aici. Toti cei care au PN-ul postat de mine pe pagina anterioara ar fi bine sa inceapa sa se roage
    1 point
  27. @tarabostes, esti originar din ramnicu valcea cumva si ai fost si pe forumul masini.ro? don't worry, motoarele diesel 20d cu probleme sunt cele N47 fabricate pana in 2014. al tau va merge fara probleme.
    0 points
  28. Banul e cinstit din moment ce se ofera factura. Legat de pretul de pe autokarma, asta este pretul nostru, convine bine, nu convine, iar bine. Nu e cel mai scump pret de pe net, daca vei cauta. Fiecare cum a negociat cu furnizorul si cat vrea sa castige
    -1 points
  29. Vand set placute de frana fata, originale BMW Cod OEM: 34116771868 Informatii: Partea de montare: Punte fata Incarcatura utila: Nu pentru incarcatura crescuta Latime 1 [mm]: 155.1 Latime 2 [mm]: 154.6 Inaltime 1 [mm]: 63.9 Inaltime 2 [mm]: 63.7 Grosime [mm]: 20.3 Contact indicator uzura: pentru indicator avertizare Numar WVA: 23794 Sistem franare: Teves Autovehicule compatibile: Seria 3' E90   (02/2004 — 09/2008) Seria 3' E90 LCI   (07/2007 — 12/2011) Seria 3' E91   (02/2004 — 08/2008) Seria 3' E91 LCI   (07/2007 — 05/2012) Seria 3' E92   (05/2005 — 02/2010) Seria 3' E92 LCI   (07/2009 — 06/2013) Seria 3' E93   (09/2005 — 02/2010) Seria 3' E93 LCI   (07/2009 — 09/2013) X1 E84   (09/2008 — 06/2015) Z4 E89   (01/2008 — 08/2016) Calitate premium. Pret: 478.00 Lei Cu garantie, factura si verificare colet. Mai multe informatii despre acest produs, puteti solicita in mesaj privat!
    -1 points
  30. F.tare asta cu "atentie, masina a fost adusa pe roti din DE" da cu ce plm a o aduci , cu balonul, parca asta e un criteriu ce garanteaza ca masina nu are probleme ...tipic samsaresc.
    -1 points
  31. Sunt total de acord cu tine cu 7.3 pe motorul tau de 2.0. Mai sus totusi sustinea 7.3 pe motor de 3.0 ceea ce e total neverosimil la mers tare. Wireless charging este posibil sa mearga mai bine cu apple. Desi la alte marci eu am testat si android si mergea perfect, de exemplu la Kia. In mod normal motorul de 2 litri este optim pe seria 3. Pe seria 5 probabil ca ai nevoie de un 230 de cai ca sa fie in largul lui sa mearga relaxat.
    -1 points
  32. Intradevar, se mai greseste. Am verificat si pe olx si acolo era scris 2012. P.S: masina nu e pe autovit
    -1 points
  33. Are 169 de mii in anunt dar in poze pe bord are 171 de mii In rapoarte are 171 de mii nu 177. Iar cu anul... toti trec asa in anunturi. E din octombrie 2013 si a trecut 2014. Asa sunt toate anunturile
    -1 points
  34. Nu e grav la reparatii, ganditiva ca in vest o operatiune de vopsire este mult mai scumpa ca la noi. De exemplu in Germania 1k $ sau 1500$ in elvetia, la reprezentanta.
    -1 points
  35. Salut vreau si eu sa imi fac o evacuare pentru al meu E90 320D, imi poate spune cineva care a mai facut la cine pot face sau de cati metri de inox am nevoie + cate coturi ? Multumesc anticipat.
    -1 points
  36. N ai 10 euro sa platesti istoric ? Trebuia sa scrii cu orange ,pe verde nu prea se vedè
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.