Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/13/18 in all areas
-
Fac pe avocatul diavolului cumva. BMW (în cazul de față - e valabil pentru orice altă marcă) - și-a făcut demult studiile pe clienți. Client = cel ce achiziționează mașina nouă. În cazul acestor clienți, se oferă oricum garanție. Tot acești clienți vând mașinile (statistic verificat) după 4-5 ani sau imediat ce ajung la 100000km. De obicei iese și modelul nou în perioada asta. Cum afară programele buy-back funcționează foarte bine BMW câștigă pe toate fronturile: Câștigă la vânzarea mașinii noi, aceluiași client. Câștigă la revânzarea mașinii SH. Câștigă la vânzarea pieselor câtre cel care a cumpărat mașina SH. În tot acest timp, clientul care a luat mașina nouă, nu are niciun stres toată perioada. El are mașină nouă și fără probleme toată perioada cât o deține. Probleme are doar proprietarul nr 2,3... și apoi românul :turned: De ce ar mai investi BMW în fiabilitate pentru 500000km în condițiile în care economia se bazează pe schimb costant al produsului? În plus, să nu uităm că Diesel-ul Euro 6 de acum nu se compară cu Dieselul Euro 2-3 din vremea Passat-ului "cocoșat" pe care îl admiram cu toții pe vremuri. Acum e gâtuit de EGR, catalizatoare, DPF și în același timp i-au crescut și puterea foarte mult, tot unui 2.0. Oricum o să ajungem să ne luăm mașini la fel de des ca iPhone-uri6 points
-
5 points
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7GtpzI.html#0d2b30ba3e Atenție la mașina asta, a avut o dauna serioasa pe partea de fata cu airbaguri cu tot. Am câteva poze pt cine e interesat. WBA1S110405H249604 points
-
2 points
-
Haha. Echilibrul e bun Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online. http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii. Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut. Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele2 points
-
Hai ca am dau eu + si am echilibrat situatia. Detaliaza putin la: Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am pĂŁstrat aceeași linie, pentru cĂŁ mi-a plĂŁcut mai mult cu cusĂŁtura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Discutam cu dealerul ca as putea pune volan M (care mi se pare foarte fain), fara sa afecteze garantie sau functionalitate.2 points
-
Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.2 points
-
Sursa: colegul neo_andersson Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 BMW ROAD MAP EUROPE MOVE 2018-2.zip1 point
-
de ce nu se face un topic pt g30 in spatiul dedicat seriei 5 asa cum este si pt modelele anterioare? ca in octombrie, deja si acest model va face 2 ani de la lansare1 point
-
Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi, mai ales lui Seaman. Eu sunt din Pitesti, cred ca marti o sa ajung sa vorbesc cu vanzatorul si sa vad masina. Din ce am vorbit la telefon, mi-a spus ca masina e din Belgia (lucru reflectat si din rapoarte), ca are km reali justificabili prin factura (deci masina e pe firma, sau e luata de la firma?), ca a scos doar un set de nr rosii care tocmai ce au expirat (test drive-ul se va face putin ilegal la modul ca pune alte nr de pe alt BMW iar apoi se scoate alt set de nr rosii pe loc daca o cumpar) si ca el cu asta se ocupa, aduce BMW-uri din afara. @Seaman, cam in cat timp imi vine raportul ala? Am reusit intr-un final sa-l platesc. Am vazut ca scrie intre 3 si 8 zile, lucru care nu prea ma ajuta din moment ce marti vreau sa vin sa o vad De baietii de AICI ce parere aveti? Ma gandeam sa-i contactez... Cel de la aceasta firma are si un canal de youtube si pare ca se uita minutios la masini. Vedeti si voi AICI1 point
-
O masina cu dotari asemanatoare in DE pleaca de la 35k in sus. NU exista chilipiruri din astea. Parerea mea e sa te orientezi spre altceva. 99% masina asta a avut ceva nasol in US. "tot spunea că dacă avea o problema o rezolva până acum pe garanție" - Nu cred ca repr din RO accepta acea garantie. E posibil sa ma insel, dar eu nu cred. Repr din RO nu accepta garatie pentru masinile aduse personal din DE (luate din premium selection). Trebuie sa le aduci prin ei ca sa-ti transfere garatia. P.S. De obicei masinile din US nu au butonul pentru lampile de ceata pe spate. Asta ca sa le identifici mai usor in caz ca vanzatorul ascunde bordul in poze.1 point
-
Doar din pură curiozitate, că na, fiecare are dreptul la opinie. Cine mi-a dat minus postării de mai sus, poate să se și exprime și să îmi spună motivul? Nu de alta dar e pur informativă postarea de mai sus, credeam că ajută să vezi prin ce trec alții cu mașinile lor1 point
-
Masina nu e xdrive . Pt putere nu iti bate capul - ti-a explicat colegul mai sus. Actele trebuie sa le vezi ca sa te lamuresti daca e adusa prin firma sau nu. Era un topic aici cu actele necesare pt inmatriculare . Sau te ajuta cineva care e mai in tema. Birourile de copiat acte pot sa-ti spuna ce acte ai nevoie pt inmatriculare. Nu stiu cum sa dai de cineva care a mai cumparat de la vanzatorul asta , dar ar fi bine daca ai gasi , ca sa fii sigur ca nu o sa ai probleme la inmatriculare. Mai e o chestie - vanzatorii cu vechime din business-ul asta , nu prea isi permit sa-ti dea acte cu probleme pt ca li se duce afacerea si mai risca si probleme penale . Si eu am fost in situatia ta si mi-a tremurat curul serios pana la inmatriculare , dar pana la urma totul a iesit bine . In orice caz, pastrezi o copie a buletinului vanzatorului . Daca e firma , el trebuie sa fie actionar sau cum ii zice. O sa-ti dea ceva certificat fiscal de la firma . Contractele de vanzare cumparare de la origine pana la tine , trebuie sa fie in regula . Masina ar putea fi adusa prin firma si apoi revanduta unei persoane fizice, inaintea ta, asa se pierde TVA-ul . Trebuie sa ajungi sa vezi actele si sa discuti cu vanzatorul .1 point
-
Si Canada stiam ca are tot sistemul metric, vad ca si Wikipedia zice la fel:"Cars have metric speedometers and odometers, although some speedometers include smaller figures in miles per hour (mph) Nu prea sunt tari cu mph si volan pe stanga in afara de SUA Intradevar masinile din SUA cu km putini au un risc mare sa fie lovite (de fapt in general masinile f noi, 1-2 ani, si cu km putini vandute de samsari la preturi de masini cu 150-200 mii km au un risc mare sa fie asa) Ai un VIN?1 point
-
Drey - eu am platit pe site-ul ala cu ceva timp in urma cand raportul full costa 20 euro. Cred ca si eu am reusit doar a doua oara , nu mai stiu daca am incercat si alt card , parca. Ce pot sa-ti spun este ca raportul este cu adevarat detaliat , cu data , nr de km , operatiuni efectuate mentionate foarte in detaliu , cu coduri de dealer si de operatiuni.Omul cred ca are acces la baza de date BMW. Cat despre masina, iti dai seama de nr de km reali din rapoarte , iar pretul e normal daca vine prin firma - chiar o sa mai lase ceva. Problema este ca totdeauna e riscant cu masinile aduse pe firma. Daca firma aduce multe masini si nu plateste TVA , ajunge pe o lista neagra la politie si cand te prezinti pt inmatriculare , ti se retin actele masinii si nu mai ai ce face. Se poate la fel de bine sa nu ai nici o problema. Asta trebuie sa vezi cand vorbesti cu vanzatorul. Cand am vazut anuntul , pot sa-ti spun ca decorul imi este foarte cunoscut - o multime de masini de vanzare au fost fotografiate acolo, deci vanzatorul, sau vanzatorii sunt samsari, sau sa zicem ca asta le e ocupatia - cumpara masini de afara si le revand.1 point
-
N ai 10 euro sa platesti istoric ? Trebuia sa scrii cu orange ,pe verde nu prea se vedè1 point
-
Prea multa ipocrizie p-aici. Daca cioacele astea de BMW-uri din ultimii ani, au ajuns sa vi se para asa ieftine la pret... Fratilor, sunt ieftine la calitate nu la pret. Calitate de doi bani, fie el si nou, iesit de pe poarta fabricii. Nenumarate exemple, nu cred ca mai e nevoie sa le insir. Ce-o tot aberati cu romanul nu s-a invatat si tot vrea ieftin si bun... Sa va vad pe voi cum refuzati pe motiv ca sunt prea ieftine... "Nu sefu, e prea ieftina 40k, iti dau 80k pe ea." Adevarata problema e ca romanul s-a invatat sa fie hot, escroc, mincinos. Trag concluzie din ipocrizia voastra, ca atata timp cat pun un pret sub media pietei, am voie sa mint, sa insel, sa dau tzepe fara nicio apasare.1 point
-
Singura problema este ca masina ta este din 2012 nu 2013 cum scrii in anunt. Asta daca nu cumva s-a transformat cum se intampla in anunturile de pe autovit unde 99% din masini intineresc cu 1 an.1 point
-
Romanul inca nu s-a invatat ca nu exista ieftin si bun. Masina trebuie sa fie cea mai ieftina de pe net, sa nu aiba nicio piesa revopsita, sa fie full de full, km cat mai putini iar din punct de vedere tehnic si estetic sa fie ca una noua. Pana mea, 5GT la 13750, probabil negociabil :frantics:1 point
-
Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu ai repere masini trecute de 250 de mii de km luate sh. Omul si-a luat masina noua. Vreau sa vad aci pe forum cati din cei cu masini luate de noi au avut probleme in primii 100 de mii de km.1 point
-
@deeJayOg 2017 si cam 10.000 rulaj @CatalinP cred ca ne-am intersectat si pe forumul H @LucianWRC impresiile de la distanta sunt contradictorii Am luat Accordul in martie 2009, era cald pe piata si intorcea privirile, F30 e deja arhicunoscut. Finisajele interioare si calitatea fabricatiei sunt superioare la Serie 3. De asemenea, partea de multimedia este mult mai faina (si mai actuala cu cativa ani) luminile sunt mai misto etc. Accordul ofera mai mult spatiu soferului, e mai spre Serie 5 din acest punct de vedere (scaune mai late, parbriz mai alungit, bordul la distanta mai mare fata de sofer). In spate insa, in F30 are mai mult loc la picioare (sezutul banchetelor este similar) iar portbagajul are cam 25 de litri in plus. (ce e drept nici nu are roata de rezerva). Motoarele sunt imposibil de comparat ca feeling, evident 320d-ul fiind mult mai rapid (190 CP si 400 Nm fata de 156 CP si 280 Nm) o diferenta facand insa si cutia.(pe Accord este o cutie cu 6 viteze si convertizor de cuplu). Intre masini este si o diferenta considerabila de pret (x2), care trebuie sa se vada undeva...nu doar in brand awarenss. La fiabilitate, Accordul va fi greu de batut. Prima „defectiune” a fost arderea unui bec de pozitie, pe la 120.000 de km. Over all, o masina cinstita, cu un raport bun calitate pret. Am pe lista scurta cateva cumparaturi: - presuri de cauciuc (imi va fi mila de cele velur) cand vor incepe ploile - o plasa pt portagaj - bare transversale - o protectie/ceara pt vopsea - ceva materiale de intretinere pentru tapiterie - roti de iarna - stingator (nu are)1 point
-
Este in regula, am ales uleiul ok, m-am mai interesat si acesta ar fi cel mai bun. Intre timp am inmatriculat si masina, am ales tot Joy ca fosta, inteleg ca mai sunt putine disponibile pe Bucuresti. Ieri am fost din nou la Adancata la lansare Megane RS Am mers (a se citi in dreapta, conducea un pilot certificat) cu RS01 care este o masina gen DTM-1100 kg si 550 sau mai mult cp (3.8l v6 biturbo), ce mai puternica masina in care am mers pana acum. RS01 MeganeRS -1.8 turbo 280 cp- asta l-am condus eu, nu se compara cu un M4 dar este foarte echilibrata, mi-a placut, nu am putut sa fortez prea tare pentru ca eram lesinat dupa RS01, mi-a rupt gatul la frane, stomacul il aveam in gat. Si o poza cand m-a depasea RS-01-editata cu Logo-ul Le mans 24h -Tot urmeaza Nurburging 24 ore in weekend . Voi reveni si cu o galerie de poze.1 point
-
Scaunul e ok. nu ma deranjeaza si nici pe pasagera, nu o mai deranjeaza. Nu de altceva, dar s-a schimbat pasagera )))) Acu' intrebare, ca m-am lamurit cu ceasurile digitale, ce retrofit-uri ati recomanda? asta ca sa nu ma plictisesc de ea, prea repede1 point
-
S-a vandut saptamana trecuta . Pacat ca era manuala ...era f buna masina si avea km reali si destule dotari !1 point
-
Multumesc.Sunt in dilema:noi,second sau aftermarket.Oferta piese noi oem de la exclusiv oem planetara fata stanga + dreapta -2.509 lei / buc = 5018 lei Inel siguranta flans - 5 lei X 2 buc = 10 lei Surub 37 lei X 2 buc = 74 lei Simering cu inel sig 56 lei X 2 buc = 112 lei Piulita hexagonala 17 lei X 6 buc = 102 lei Total = 5316 lei Termen de livrare aprox. 4-5 zile lucratoare. Oferta de pret este valabila luna in curs in limita stocului existent in Germania . Piesele comandate in Germania pe seria de sasiu NU se pot schimba sau returna Asteptam cu interes raspunsul dvs .1 point
-
1 point
-
0 points
-
Raportul vine cam in 4-5 zile lucratoare. Daca vrei mai repede, mergi cu proprietarul la o reprezentanta BMW si plateste emiterea unui istoric. Totusi nu pricep graba asta...0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut, Triunghiul se refera la anvelopele de pe fata iar bulina la cele de pe spate.-1 points
-
Are 169 de mii in anunt dar in poze pe bord are 171 de mii In rapoarte are 171 de mii nu 177. Iar cu anul... toti trec asa in anunturi. E din octombrie 2013 si a trecut 2014. Asa sunt toate anunturile-1 points
-
Salutare, a sosit vremea sa-mi vand masina pe care o detin de 8 ani si sunt tare multumit de ea. Bmw 320d model e90 de 110kW (150 CP) Motor M47 foarte fiabile la distributie, nu ca alte model de BMW N47. Masina o detin din 2010 adusa mersonal din germania la 140000km si pana in prezent are 214000km reali. Motorizare 2.0d M47 Cutie manuala 6 +1 trepte Km 214000 Euro 4 Dotari in mare: Pachet Nefumatori BiXenon Dublu climatronic ABS +ESP + DTC 10 Airbaguri Buton Start/Stop Navigatie mare (Professional) CCC cu harta Europe 2018 Sistem Audio MP3 High Definition BMW Professional cu 2 Subwoofere sub Scaune + Intrare Auxiliara Magazie cd-uri +MP3 Proiectoare ceata Aprindere automata la lumini Senzor de lumini Senzor presiune roti Senzor de ploaie Pilot automat Geamuri electrice fata si spate Oglinzi rabatabile si incalzite (Heliomate) Partronic fata spate PDC Scaune incalzite fata Coptiera Piela Volan sport Parchet exterior shadow line Lumini ambientale la manere Scaun sofer reglabil pe inaltime si senzor lombar electric Bancheta rabatabila Sac ski/placa ISOFIX pentru scaune de copii Jante pe 17 cu cauciucuri noi Pirelli P7 Etc SERIE: WBAVC31080VC62123 Masina nu are nici un defect si accept orice test la reprezentanta sau la service autorizat BMW. Contact: 0722140762 Locatie: Pitesti/Bucuresti Pret: 6900 euro Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
,,bĂŁietul,, care o vinde a pus 2014 ,in loc de 2013 , a dat km inapoi cu 500 lei ( pret exclusiv pentru marca bmw !) si cauta prosti sĂŁ cumpere BĂŁietul = bișnițar = samsar-1 points
-
Salutare baieti. Sunt nou pe forum de aceea imi cer scuze daca am postat gresit. Momentan conduc un VW Bora din 2003, dar doresc sa intru in clubul BMW prin achizitia unui F10 520d Nu am detinut niciodata vreun BMW si nici nu am prieteni care au, de aceea doresc parerile unor cunoscatori. Detalii masina: Anul fabricatiei 2014 Km 169 600 km VIN WBA5C31010D046830 Capacitate cilindrica 2 000 cm3 Cutie de viteze Automata Norma de poluare Euro 6 Filtru de particule Da Fara accident in istoric Da Carte de service Da Optiuni: Ceasuri de bord FULL DISPLAY (se schimba culoarea) Trapa electrica panoramica Ventilatie in scaune (piele perforata) cu racire si incalzire Soft - Close la usi si portbagaj (se trag usile singure) Volan incalzit + reglaj electric cu memorii Head-Up Display : Afiseaza informatii pe parbriz Lane Assist : Asistenta depasire banda Blind Spot Assist : Asistenta unghi mort (senzor oglinzi) Webasto Sirocou cu telecomanda ! Pornire clima de la distanta ! Surround View : parcare cu afisaj perimetral 6 Camere 1 Camera video marsarier 2 Camere oglinzi 2 Camere bara fata 1 Camera fata parbriz Padele la volan F1 +/- pentru condus sportiv Comfort Acces : Keyless Entry + Keyless Go Easy Acces : inchidere/deschidere usi pe amprenta Perdeluta electrica actionata pe buton + laterale usi Scaune comfort SR7 full electrice cu memorii, ventilate, racire/incalzite + reglaj lombar si dorsal Tetiere active full electrice + volan full electric cu memorii Sistem audio de top BMW Hi-Fi i-Drive Pad control pe touch : recunoaste scrisul de mana Cutie automata 8+1 trepte si AUTOHOLD / Asistenta la urcare si coborare Suspensie reglabila pe 6 moduri: SPORT / SPORT+ / COMFORT / COMFORT+ / NORMAL / ECO-PRO Navigatie mare 3D NBT facelift cu Harta Romaniei si a Europei Afisaj NBT 2015 cu grafica noua si proiectia cladirilor in format 3D Hard Disk 80 GB HDD memorie interna / AUX / 2 X USB / Bluetooth DVD activ : ruleaza filme si clipuri video Conected Drive / Concierge Services Jante BMW pe 18 inch Lumini ambientale in manerele exterioare de la usi (LED) Lumini ambientale in panourile de la usi Senzori de parcare cu afisaj fata-spate Active Protection For Pedestrians : Protectie pietonala Dublu climatronic digital DUAL ZONE cu afisaj si programare Webasto programabil din meniu pe 2 memorii. Cam asta zice baiatul in anunt. Am verificat-o pe 2 site-uri iar rezultatele le atasez aici. Masina costa 18900 de euro. Credeti ca merita? d046830-vehicle-information.pdf-1 points
-
Daca ai rapoarte pe care te poti baza cu nr de km , ii faci si o inspectie personal sau cu cineva care se pricepe sa vada daca a fost lovita serios sau nu , atunci du-te sa o vezi. Discuti cu omul , vezi ce acte are , si eventual te interesezi de altii care au cumparat de la el , daca au avut probleme cu inmatricularea. Eu unul nu cred ca are probleme serioase de la accidentele alea . Si nr de km poate sa fie real - in Belgia, Olanda masinile nu fac asa multi km ca in Germania si sunt ceva mai ieftine la mana a doua. Masina are totusi aproape 5 ani. Ramane sa vezi treaba cu actele.-2 points
-
Confunzi intretinerea cu cheltuile pe reparatii , de multe ori nejustificate. La nivelul tehnologiei din ziua de azi nu ar trebui sa ai probleme de genul distributie , injectoare, turbine, fulii ,tot felul de senzori si multe altele . Astea nu au nici o legatura cu intretinerea si sunt foarte scumpe in cazul BMW. Nu imi spune ca sunt consumabile cand clar nu ar trebui sa fie. Deci nu , nu se mai fac masinile de pe vremea Cobrei care mergeau peste milionul de km fara probleme. Inclusiv intre marci e mare diferenta de fiabilitate.-2 points
-
Ma poate ajuta cineva cu un FSC code (VIN: F822571)? Multumesc anticipat!-2 points
-
Nu sunt convins cĂŁ e asta, având ĂŽn vedere cĂŁ diferĂŁ culoarea. Apare pe mai multe siteuri, printre care și salvagebid https://www.google.ro/search?q=wba8e9c55gk648980&client=ms-android-samsung&prmd=imvn&tbm=isch&tbo=u&source=univ&fir=oeEXBAb5fgzPEM%253A%252CqLMh6IvdIW8i6M%252C_%253BJ-T1vrQDjqrp8M%253A%252Cbca2uotCr6z-kM%252C_%253BIgh_TpjNrFxo1M%253A%252CtYC5oi1NFm42AM%252C_&usg=__95YKyZaUPoLn2Z0He8fxLLN5fsE%3D&sa=X&ved=2ahUKEwiI1ob0soLbAhXKKVAKHWM2Cw04ChDsCXoECAQQCw&biw=412&bih=718&dpr=2.63#imgrc=oeEXBAb5fgzPEM: Dar ĂŽn mod cert a avut probleme-4 points
-
corect @Seaman sunt ,,gandite,, exclusiv sa te mulga de bani ,NU exista la masina de 4-5 ani sa nu iti cada ceva si trebe sa ai buzunarul burdusit bine ! la modelul asta o caseta de directie e 107 milioane si cad in prostie acelasi model doresc a-mi lua si eu ,un 2015-2016 dar la anul ,deocamdata se ,,baga la pusculita,, si gandirea mea : obligatoriu 3000-5000 euro dispusi la orice ora pentru eventuale surprize + obligatoriu casco succes initiator si atentie ! la vremea respectiva eu ma voi duce personal sa mi o iau .-7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00