Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/18 in all areas

  1. e ca la bursa - vrei profit mare, cumperi actiuni riscante; nu iti place riscul, cumperi actiuni stabile, dar care vor face profit mic. asa si la BMW SH - vrei F10 sh cu bani putini - iti asumi un risc (istoric neclar, reparatii de mantuiala sau lipsa, poate lovituri, etc); nu iti place riscul - te duci la dealer oficial BMW (in RO sau DE) si iti cumperi de acolo - cumperi masina cu istoric clar si primesti garantie.
    3 points
  2. Fac pe avocatul diavolului cumva. BMW (în cazul de față - e valabil pentru orice altă marcă) - și-a făcut demult studiile pe clienți. Client = cel ce achiziționează mașina nouă. În cazul acestor clienți, se oferă oricum garanție. Tot acești clienți vând mașinile (statistic verificat) după 4-5 ani sau imediat ce ajung la 100000km. De obicei iese și modelul nou în perioada asta. Cum afară programele buy-back funcționează foarte bine BMW câștigă pe toate fronturile: Câștigă la vânzarea mașinii noi, aceluiași client. Câștigă la revânzarea mașinii SH. Câștigă la vânzarea pieselor câtre cel care a cumpărat mașina SH. În tot acest timp, clientul care a luat mașina nouă, nu are niciun stres toată perioada. El are mașină nouă și fără probleme toată perioada cât o deține. Probleme are doar proprietarul nr 2,3... și apoi românul :turned: De ce ar mai investi BMW în fiabilitate pentru 500000km în condițiile în care economia se bazează pe schimb costant al produsului? În plus, să nu uităm că Diesel-ul Euro 6 de acum nu se compară cu Dieselul Euro 2-3 din vremea Passat-ului "cocoșat" pe care îl admiram cu toții pe vremuri. Acum e gâtuit de EGR, catalizatoare, DPF și în același timp i-au crescut și puterea foarte mult, tot unui 2.0. Oricum o să ajungem să ne luăm mașini la fel de des ca iPhone-uri
    2 points
  3. Doar din pură curiozitate, că na, fiecare are dreptul la opinie. Cine mi-a dat minus postării de mai sus, poate să se și exprime și să îmi spună motivul? Nu de alta dar e pur informativă postarea de mai sus, credeam că ajută să vezi prin ce trec alții cu mașinile lor
    2 points
  4. Salutare baieti. Sunt nou pe forum de aceea imi cer scuze daca am postat gresit. Momentan conduc un VW Bora din 2003, dar doresc sa intru in clubul BMW prin achizitia unui F10 520d Nu am detinut niciodata vreun BMW si nici nu am prieteni care au, de aceea doresc parerile unor cunoscatori. Detalii masina: Anul fabricatiei 2014 Km 169 600 km VIN WBA5C31010D046830 Capacitate cilindrica 2 000 cm3 Cutie de viteze Automata Norma de poluare Euro 6 Filtru de particule Da Fara accident in istoric Da Carte de service Da Optiuni: Ceasuri de bord FULL DISPLAY (se schimba culoarea) Trapa electrica panoramica Ventilatie in scaune (piele perforata) cu racire si incalzire Soft - Close la usi si portbagaj (se trag usile singure) Volan incalzit + reglaj electric cu memorii Head-Up Display : Afiseaza informatii pe parbriz Lane Assist : Asistenta depasire banda Blind Spot Assist : Asistenta unghi mort (senzor oglinzi) Webasto Sirocou cu telecomanda ! Pornire clima de la distanta ! Surround View : parcare cu afisaj perimetral 6 Camere 1 Camera video marsarier 2 Camere oglinzi 2 Camere bara fata 1 Camera fata parbriz Padele la volan F1 +/- pentru condus sportiv Comfort Acces : Keyless Entry + Keyless Go Easy Acces : inchidere/deschidere usi pe amprenta Perdeluta electrica actionata pe buton + laterale usi Scaune comfort SR7 full electrice cu memorii, ventilate, racire/incalzite + reglaj lombar si dorsal Tetiere active full electrice + volan full electric cu memorii Sistem audio de top BMW Hi-Fi i-Drive Pad control pe touch : recunoaste scrisul de mana Cutie automata 8+1 trepte si AUTOHOLD / Asistenta la urcare si coborare Suspensie reglabila pe 6 moduri: SPORT / SPORT+ / COMFORT / COMFORT+ / NORMAL / ECO-PRO Navigatie mare 3D NBT facelift cu Harta Romaniei si a Europei Afisaj NBT 2015 cu grafica noua si proiectia cladirilor in format 3D Hard Disk 80 GB HDD memorie interna / AUX / 2 X USB / Bluetooth DVD activ : ruleaza filme si clipuri video Conected Drive / Concierge Services Jante BMW pe 18 inch Lumini ambientale in manerele exterioare de la usi (LED) Lumini ambientale in panourile de la usi Senzori de parcare cu afisaj fata-spate Active Protection For Pedestrians : Protectie pietonala Dublu climatronic digital DUAL ZONE cu afisaj si programare Webasto programabil din meniu pe 2 memorii. Cam asta zice baiatul in anunt. Am verificat-o pe 2 site-uri iar rezultatele le atasez aici. Masina costa 18900 de euro. Credeti ca merita? d046830-vehicle-information.pdf
    1 point
  5. licitatiile la care te referi tu deobicei sunt masini lovite cand au preturi foarte bune. indiferent de unde iei masina, costa. o masina cu istoric complet care arata bine, are km putini si dotari...costa!
    1 point
  6. Volan - retrofit . Internet - hack . Update prin codare nu se poate face - doar prin update de soft . Daca esti din Bucuresti , vezi de SKW sau alti baieti care se ocupa cu astea.
    1 point
  7. Pentru ca se gandeste ca se poate face manevra cu tva-ul. ) Oricum, cine vinde masini stie cam care sunt preturile. Si la f30 cu dotari foarte multe sunt preturi mari, de exemplu daca are pachet m, optiuni mai deosebite care costa si cand le pui de nou.
    1 point
  8. )) Nu te incorda asa ca poate pocneste ceva. Pai cum sa nu fie problema impozitul pentru cineva care cauta un cotet din asta si are 5000 de euro pt masina? Tu gandesti inainte sa scrii? ) https://www.auto-data.net/ro/bmw-3er-e90-325i-218hp-9930 Constructorul da consum urban mai mult decat obtii tu ( evident tu esti o somitate in domeniu si poti), dar mai ales in Bucuresti un 3.0 benzina nu consuma 12 decat in weekend. 10 11 consuma un 2.0 diesel in trafic aglomerat de Bucuresti. Daca ar fi cineva interesat de acest economic motor de 3000 benzina sunt sigur ca ai da-o instant. SAu mai bine tine-o daca e asa economica, impozitul nu te deranjeaza etc. E pacat sa o dai pe degeaba. Daca nu iti convin comentariile, inchide topicul. Nu e nimeni fascinat, nu stiu de unde impresia asta eronata.
    1 point
  9. ii pun M powerkit si il fac de 205cp, imediat cum va fi disponibil retrofitul. mai ceva ca unul pe benzina de 3.25 litri. lasa benzina la o parte, ca se gaseste motorina buna la canistra
    1 point
  10. Eu nu ma refer la e60, strict vorbeam de f10 2013 2014. Daca ai acces la o platforma de licitatii, ex cotw, uite-te sa vezi la ce pret se vand 520d din 2014 cu dotari medii. Nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, daca voi gasiti cu 17 18 mii masini full options si cu km pana in 200 de mii fara accident, atunci bafta voastra, eu nu am gasit asa ceva.
    1 point
  11. Dotarile conteaza foarte mult, eu iti zic sigur ca o masina ca aia cu dotarile alea nu o iei la licitatie cu 17 k euro ( fara tva pretul), ca sa ti-o vinda samsarul cu 19 k tie ( macar 1500 2000 euro orice samsar vrea profit). Ca fapt general, dotarile cantaresc mult la pret la masinile sh luate la licitatie, pe alea fiind bataie mai mare si automat urcand si pretul destul de mult.
    1 point
  12. Anul trecut am decis sa schimb cate ceva la masina, prima schimbare a fost culoarea. Am optat pentru maro mat si un kit M. https://ibb.co/bHKCWJ https://ibb.co/caXo5d https://ibb.co/gUp1Qd https://ibb.co/gBXSyy Masina in momentul de fata arata ceva de genul https://ibb.co/hK3NWJ https://ibb.co/gJGgQd https://ibb.co/bZTvkd https://ibb.co/iz2zBJ https://ibb.co/mnPqJy Scuzati gumele din imagine, era incaltata pentru iarna. In momentul de fata masina are 180 cp si cred ca aici o sa ramana. Din cate am inteles pentru a depasii aceste valori este nevoie de turbina, intercooler, traseu evacuare modificat. Pe viitor ( toamana acestui an ) doresc un engine swap, motorul ales fiind un N54. Pe langa motor se va face upgrade la tot ce inseamna sistem de franare, cardan si parte electrica.
    1 point
  13. Salutare si bine v-am gasit dupa foarte mult timp. Tocmai ce cautam cateva detalii legat de costul unei revizii pentru un model de x5 si mi-am amintit ca am un topic inceput. Din cate vad urma sa revin cu poze la masina, mai jos cateva din anul 2013
    1 point
  14. Prima are 171 de mii - certificat si de raport - ma rog avea 171 in februarie . A doua are 170 in anunt , dar vanzatorul i-a spus ca de fapt sun 206 mii. Se practica pe autovit anunturi cu an si km mai putini decat ce o sa vezi in masina. De ce costa atat de putin ? E adusa pe firma , poate luata la licitatie. Cat ar trebui sa coste ? Eu zic ca 20 de mii ar fi un pret corect afara pt masina de aproape 5 ani si peste 170 mii km. Samsarul o ia pe firma cu 17 si o vinde cu 18.5 . Iese ?
    1 point
  15. Da, daca cercetezi bine piata si sunt ok, poti face linistit cu ei, totusi este o diferenta mare de pret intre ei.
    1 point
  16. foarte probabil ca distributia va trebui schimbata, si nu costul in sine il consider o problema, ci dupa ai vibreaza motoru de iti vine sa ii pui plug si sa il scoti la arat, as lua benzina, 3l, masina e grea si 2l e solicitat o turbina, la cele cu doua, cea mica cedeaza, fara xDrive, te scutesti de discutii cu diferentiale si cutii de transfer
    1 point
  17. Salutare, Luna viitoare ii fac CASCO si am primit o noua oferta de la alt broker. Ce Ăâ˘tiĂâşi de GRAWE? Au pret foarte bun, cel puĂâşin mie mi se pare preĂâşul corect. ĂËmecheria e ca au franĂâ˘iza de 10% la dauna totala.
    1 point
  18. Drey , apeleaza cu incredere la un dealer autorizat BMW daca vrei masina ok cu istoric . De la dealer primesti un contract de vanzare cumparare in care iti e specificat nr de km si faptul ca masina fost sau nu implicata in vreun accident . In plus dealerul iti da garantie ( e totusi vorba de 18-19000euro , ptr multi o suma destul de mare ) . Daca apar probleme , dealerul il gasesti dar pe samsar ..... pride orbu’ scoate-i ochii. Spor . Mai renunti la dotari si iti iei masina .
    1 point
  19. si eu am carte service la F10, pe langa istoricul online din reteaua BMW, masina cumparata de la dealer BMW.
    1 point
  20. Punandu-ma in situatia ta, as vrea sa iti dau cateva sfaturi: 1. Cauta pe cineva care sa iti faca o diagnoza corecta, care sa stie cu ce se mananca acel tester; 2.Nu mai schimba piese pe ghicite la parerile mecanicilor, ca iti bati joc de banii tai. 3. Chiar daca trebuie sa te deplasezi in alta parte, fa-o, schimba mecanicii si du-te la cineva care "viseaza" despre bmw si despre motoare. 4. Daca vei cauta in aria de prestari servicii aici pe forum , vei gasi colegi foarte priceputi in ceea ce fac.
    1 point
  21. Confunzi intretinerea cu cheltuile pe reparatii , de multe ori nejustificate. La nivelul tehnologiei din ziua de azi nu ar trebui sa ai probleme de genul distributie , injectoare, turbine, fulii ,tot felul de senzori si multe altele . Astea nu au nici o legatura cu intretinerea si sunt foarte scumpe in cazul BMW. Nu imi spune ca sunt consumabile cand clar nu ar trebui sa fie. Deci nu , nu se mai fac masinile de pe vremea Cobrei care mergeau peste milionul de km fara probleme. Inclusiv intre marci e mare diferenta de fiabilitate.
    1 point
  22. Haha. Echilibrul e bun Așa, să trecem la lucuri serioase, am făcut un colaj care ar trebui să explice exact situația. Poza 2 (dreapta sus) este chiar volanul meu original iar din Poza 3 stânga jos este cel nou, după montare. Poza 1 și 4 le-am luat la nimereală din mediul online. http://i66.tinypic.com/9th5op.jpg E o simplă chestie de gust. Mie îmi place cum vine cusătura aceea roșie. Se potrivește frumos din punctul meu de vedere cu acea dungă roșie de la trimurile sport ale mașinii. Mulți îl preferă direct pe cel de M. Eu am vrut în fapt același volan, doar să aibă padele și să fie dintr-o piele mai moale. Plus că efectul de "nou" e foarte plăcut. Am o fixă cu volanele. La aproape toate mașinile pe care le-am avut le-am schimbat volanele
    1 point
  23. Eu am listat 2 dotari lipsa care nu sunt deloc evidente in anunt/raport pentru un necunoscator, n-am emis opinii daca merita sau nu acele optiuni (dar am insinuat ca masina e mai ieftina din cauza asta ). 1. Nicaieri nu e mentionat ca e RWD, nici in anunt, nici in raport. Nu crezi ca ar fi o informatie utila pentru initiatorul topicului, care nu a mai avut BMW pana acum si nici amici cu BMW nu are? 2. Diferenta nu se simte intre 1500-3000 rpm (plaja cu cuplu maxim), la 4000/4500 (punctul unde puterea e maxima) se simt toti cei 20 de cai in plus. Ramane la latitudinea initiatorului daca acest aspect e relevant pentru el
    1 point
  24. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  25. Eu am din 11/2008 Euro 5 fabricatie si prima inmatriculare este in 12/2008 cu anul trecut 2008 in certificat.
    1 point
  26. problema rezolvata. pana la urma am luat un senzor OE. nu era de la senzor. am desfacut toata instalatia electrica de pe motor, toate firele ok ( masurate de la senzori la mufa DME. verificat daca cumva atunci cand motorul intra din open loop in closed loop nu cumva primeste informatii eronate de la sonda lambda. scos DME si refacut toate lipiturile de pe cablaje. intr-un final, noroc ca m-a prins noaptea lucrand la motor si am vazut cu coada ochiului o scanteie la cilindrul 2. se pare ca dupa ce incepeau sa se incalzeasca chiulasa si bobinele, cea de la cilindrul 2 avea o strapungere si dadea scanteie la masa. numai la cald. si cumva influenta si DME-ul, inclusiv timpii de injectie. dupa ce am inlocuit bobina, motorul nu a mai facut nici o figura si l-am forjat suficient. am resetat si erorile care imi tot apareau, de camshaft sensor si MAF si nu au mai reaparut ( MAF-ul comandat din China se pare ca isi face treaba, nu mai miroase a combustibil mult la esapament si ralantiul este putin mai mic, cum ar trebui sa fie la motorul cu transmisie automata ( 700-725 rpm). din pacate nu am reusit cu carsoft 6.5 sa pot citi date de la motor in timp real, poate as fi vazut vreo problema la bobina. am inteles ca la masinile de sub 1996 nu ai acces la asa ceva. bine ca acum merge. multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute cu un sfat, precum si celor care au avut rabdare sa citeasca postarile.
    1 point
  27. Clar. Altfel stai in coloana la semafor cu 3000 cmc.
    1 point
  28. X1 28i face 0-100km/h in 6.4 secunde...
    1 point
  29. Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.
    1 point
  30. Eu nu vad pe nimeni interesat de masina care sa fi venit sa o vada si apoi sa zica ca e asa si pe dincolo. Eu nu mai zic nimic, ca oricum topicul s-a praf. Multumesc oricum pentru pareri, cu siguranta cineva o va lua, impedimentul fiind sigur pretul. Probabil o sa mai scad din pret, intrucat am luat un f30 acum 2 saptamani si nevasta-mea probabil nu va mai circula deloc cu x1.
    1 point
  31. Generalii nu, au oferte de rahat! Lucrez cu toti, in principiu daca iti ofera careva un pret mic, uita-te atent la contract si vezi de ce iti ofer acel pret, deoarece este posibil sa ai o fransiza de 15-30% in caz de dauna totala, este posibil sa ai fransiza daca gasesti masina vandalizata in parcari, este posibil sa ti se mareasca fransiza cu fiecare eveniment si multe alte chestii...trebuie sa vorbesti clar cu ei de la inceput toate aspectele, intrebi orice iti vine in minte si sa iti arate negru pe alb pe contract. Conteaza si la cat iti evalueaza masina. De exemplu urmatorul casco care o sa-l fac, o sa fie cel mai simplu Casco, adica sa acopere doar daca fac eu accident si este vina mea, cu fransiza mare 200-300 euro, ca sa nu fie mult pe an, gandeste-te si la varianta asta, este posibil sa iti ofere un 1500-2000 euro /an pe full casco cu fransiza sau fara.
    1 point
  32. sincer sa fiu , schimbatul distributiei la n47 cred ca a devenit un mit.... probabil 1/100 au avut probleme cu distributia iar acum toata lumea le schimba. Sincer eu cunosc 5 persoane cu motoare n47 cu peste 200k km si niciunul nu a schimbat distributia neavand nici o problema. Totusi este pe lant..
    1 point
  33. Am uitat sa mentionez, ca e si primul diesel proprietate personala, venind de pe un Scirocco pe benzina.
    1 point
  34. Ce sa facem cu fiscalul oferit de tine? Nu mai e necesar de câțiva ani, viza se pune direct pe contractul de vânzare cumpĂŁrare. Prețul zici ca l-ai negociat tu deja? Cu cine l-ai negociat? Negocierea presupune existența a minim 2 pĂŁrți....
    0 points
  35. Cam da...dotarile fac diferenta de fiecare data, ca este noua sau veche, dotarile isi spun pretul, uneori o diferenta foarte mare o fac dotarile, cu cat creste pretul masinii cu atat creste si diferenta de pret in functie de dotari.
    0 points
  36. Cat costa masina aia dupa tine ? Eu am spus 20 mii . Fara TVA inseamna 17 mii. Dotarile alea , la o masina de 5 ani nu mai fac o diferenta de 5 mii . Poate daca masina avea 3 ani . peste inca 3 ani , dotarile alea nu vor aduce nici 1 mie in plus la revanzare. Cu cat masina se invecheste , dotarile valoreaza mai putin la pretul de revanzare.
    0 points
  37. O ții pe a ta văd, asta e. Dar măcar nu mai induce lumea în eroare te rog. Bag de seamă că dacă strig la tine să pui frână că vine zidul, tu accelerezi, deși se vede un mare zid în față.
    0 points
  38. Site-ul in cauza, spre deosebire de restul, furnizeazĂŁ un raport foarte detaliat, similar cu cel din reprezentanta, pentru ca, cel mai probabil, rusul care se ocupa, lucreazĂŁ sau are pe cineva la BMW. Acest raport primit este unul cel puțin dubios, dupĂŁ pĂŁrerea mea. Puteți invoca diverse scuze sau explicații, cum o fac și samsarii. Eu m-as feri de aceasta mașina. E piata plinĂŁ de rable, ai de unde alege.
    0 points
  39. Toate site-urile de genul, sunt ok, iti dau raportul real insa niciodata nu iti spun exact ce s-a facut la interventia respectiva, pentru acest lucru te poti duce cu proprietarul la reprezentanta cand oricum o verifici, ideea de baza pentru care platesti este sa vezi daca masina are sau nu km dati inapoi, nu ce s-a facut la interventiile respective.
    0 points
  40. E mult prea sumar acel raport. La fiecare citire de Km ar fi trebuit sa apĂŁra și operațiunile efectuate, cu piese și manopera.
    0 points
  41. Da, uleiul in cutie ar trebui schimbat cam la 80k km. Avand in vedere atat de discutatul N47 si lantul lui (distributia) slabuta, sa ne intelegem, nu poate fi alcumva, ..sa stiti ca avand in vedere convigerile unora ca motorul nu are nimic, sau pentru cei care nu stiu ce sa faca, le sugerez sa mearga la cei priceputi in distributii si sa verifice, platind desigur doar pentru manopera, pentru a verifica lantul (daca auditiv nu aud nimic..) vizual vor afla mai multe si vor sti ce sa faca din acel moment. Acest mesaj este pentru cei indecisi daca e distributia sau nu. Desigur ca asta poate parea inutil dar nu uitati ca poate verificarea asta va da mai mult incredere!
    -1 points
  42. daca nu te deranjeaza impozitul, ia 530d, e de departe cel mai sportiv dintre cele 3 modele. 528i (daca e acel morod de 2.0 am condus x1, cu acel motor si mi se pare lesinat, nu mai vorbesc pe un seria 5) daca gasesti xdrive, ia xdrive
    -1 points
  43. Are 169 de mii in anunt dar in poze pe bord are 171 de mii In rapoarte are 171 de mii nu 177. Iar cu anul... toti trec asa in anunturi. E din octombrie 2013 si a trecut 2014. Asa sunt toate anunturile
    -1 points
  44. N ai 10 euro sa platesti istoric ? Trebuia sa scrii cu orange ,pe verde nu prea se vedè
    -1 points
  45. corect @Seaman sunt ,,gandite,, exclusiv sa te mulga de bani ,NU exista la masina de 4-5 ani sa nu iti cada ceva si trebe sa ai buzunarul burdusit bine ! la modelul asta o caseta de directie e 107 milioane si cad in prostie acelasi model doresc a-mi lua si eu ,un 2015-2016 dar la anul ,deocamdata se ,,baga la pusculita,, si gandirea mea : obligatoriu 3000-5000 euro dispusi la orice ora pentru eventuale surprize + obligatoriu casco succes initiator si atentie ! la vremea respectiva eu ma voi duce personal sa mi o iau .
    -1 points
  46. Daaa ? Ia vedeti cat fac diferenta dotarile la o masina de 8 ani , cand piata e plina de masini si nimeni nu-ti da nici o mie in plus pe dotari. Ele fac diferenta la masina noua. Cu cat se invecheste , cu atat conteaza mai putin.
    -1 points
  47. Ti-am dat niste argumente in legatura cu optiunile, nu schimba subiectul si chiar daca il schimbi, nici la ce ai spus mai sus nu ai dreptate. Era vorba ca optiunile fac diferenta destul de mult la pretul masinii, eu am dat un exemplu ca se intampla acest lucru chiar si la o masina de 10 ani (E60-E90), dar cu cat crestem pretul, creste si pretul la diferenta respectiva (F10-F30), vorbsesc de diferenta intre F10 dotat si nedotat, sau E90 dotat si nedotat, nu fac diferenta intre E60-E90 si F10-F30
    -1 points
  48. Ce masina ai ales pana la urma? Daca poti ia un motor de 3.0 si renunta la xdrive daca nu ai casa pe un deal sau la munte.
    -1 points
  49. Probabil omul se refera ca are datoriile platite si poate obtine viza de la financiar pe acele contracte de vanazre cumparare. Singurul impediment al masinii este tocmai motorul, ca marea majoritate din cei cu buget de cateva mii de euro nu isi permite sa plasteasca impozitul de 2000 de lei pe an. Daca nu te superi totusi, cum Dumnezeu sa consume 12 13 in aglomeratie in Bucuresti? ))) In rest spor la vanzare, poate ar fi bine sa o pui si pe siteurile de profil sau chiar pe mobile.
    -1 points
  50. Cavaliere mai este si posibilitatea sa zica ca e perfecta si i place si de fapt sa fie cine stie cum, conteaza si unde o verifica sau daca o verifica.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.