Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/16/18 in all areas
-
Salutari Sunt nou venit in lumea BMW, proaspatul posesor al unui 520d , xdrive, cutie automata, culoare alb metalizat (mineral white), interior de piele neagra cu contrast. Am luat-o de aproape noua, avea 6000 km, fara nici o zgarietura sau defect. Unele dintre dotari: -luxury line -navigatie Professional de 10 inchi -trapa electrica -Head up display -display bord full digital -bordul imbracat in piele -internet/connected drive/remote service/Concierge/Wlan/rtti/etc -faruri led adaptive (dar nu alea icon din pacate) - au cornering, high beam assist si inca niste functii (in intersectii, etc) -oglinzi interioare/exterioare heliomate -faruri ceata led -sistem sunet HiFi -scaune incalzite -senzori parcare fata/spate -active protection -ambient interior lighting -bancheta spate rabatabila fractionar -wireless charging pentru telefon -volan sport imbracat in piele -garantie 4 ani Dupa aproape 3000 de km o sa dau un mic raport. Lucruri pozitive: -HUD-ul este de real ajutor in sensul ca nu iti mai iei ochii de la bord, iti afiseaza cand depasesti viteza, semnele de circulatie de pe drum in caz ca le-ai ratat, navigatia, posturile de radio cand le schimbi and so on. -Interiorul masinii e de vis, atat la confort cat si la design. Scaunele de pe echiparea luxury (deci non sport) sunt foarte comode. Scaunele din spate confortabile si ele, cel putin asta mi-au zis cei care au mers in spate. Insonorizarea, foarte foarte buna. -Tinuta de drum este impecabila. Am tras de masina la munte, nu am reusit sa o fac sa subvireze/supravireze. O fi de la xdrive, o fi de la sasius, stiu ca efectiv sta lipita de sosea in curbe. -Navigatia, excelenta so far, cu toate ca in strainatate merge rtti-ul si la noi nu. Oricum, iti reconfigureaza instant traseul, se misca rapid, e 3D, pinch, zoom, points of interest,etc. -Screen mirroring, iti afiseaza ecranul telefonului prin wi-fi ul masinii pe ecranul masinii. -Ventilatia din spate de la AC are propria ei comanda, cu toate ca masina in teorie e doar dual zone. Dar cei din spate isi pot seta mai cald mai rece printr-o rotita, deci cumva e 3 zone. -Internetul in masina mi se pare foarte fain, inca nu m-am jucat cu toate setarile lui dar ai tot felul de apps, cum ar fi efectiv wikipedia cu points of interest din jur(chiar narate de masina , vremea, poti face hotspot pentru pasageri si tot felul de setari. La fel si remote services, poti inchide masina din telefon, porni ventilatia de la distanta, vedea cati litri de motorina mai sunt in rezervor, etc. -Spatiu in spate la picioare in spate e foarte mare cand conduce un sofer de ~1.77 cum e sotiimea. Portbagajul adanc si incapator. -Motorul , 99% din timp e foarte OK si chiar fun (in modul sport) pe serpentine la munte. Consumul ca si comparatie, mi se pare la fel sau doar o idee mai mare fata de un 2.0 tdi de 140 de pe vw/audi. -Climatronicul isi face treaba cu brio. Ce-i drept inca nu am prins calduri de peste 30 de grade, dar la 30 de grade, tinuta in soare toata ziua, baga aproape imediat aer rece. -Farurile foarte OK. In modul high beam assistant, masina comuta singura faza lunga faza scurta cand vin masini din fata sau cand vede stopurile masinilor si cumva in mod ciudat, si in orase/sate (probabil citeste de pe navigatie sau nu imi dau seama). Nu a gresit niciodata, gen sa nu comute singur. Comuta mereu si imediat aproape. Mult mai relaxant mersul noaptea asa. Ce-i drept daca farurile erau full adaptive sau icon era si mai fain Lucruri nu asa de pozitive. Nu sunt multe si in general tin de dotarile cu care a venit masina mea, nu de ea propriu-zisa. -nu am portbagaj care se inchide electric si nici camera de dat inapoi. Portbagajul se deschide din cheie complet (pana sus) dar trebuie sa il inchid manual.Nu e un capat de lume dar ar fi fost frumos sa fie full electric. Probabil si asta si camera de marsarier merg retrofit. -spatiu la picioare in spate nu foarte mare cand conduce un sofer foarte inalt ca mine (de peste 1.90). In spatele meu incape un copil/adult de 1.70-1.80 OK, dar peste 1.80 asa si asa. Oricum nu e asa de rau cum zic altii, ma asteptam sincer sa fie mai inghesuita in spate pentru ca in general asa-s toate bmw-urile. Un lucru pozitiv e ca bancheta din spate are sezutul mare si pe lungime (sub coapse) si pe latime. -lipsa rotii de rezerva, dar asta o stim cu totii. -oglinzile nu se inclina in jos cand dau inapoi cu toate ca ar trebui sa am optiunea asta... -masina in unele situatii cere parca mai multi cai. Din cauza insonorizarii si a faptului ca efectiv sta lipita pe drum in orice situatie, parca simti uneori nevoia de mai multi cai Dar repet, motorul nu e lenes deloc, face 0-100 in ~7.5 secunde, doar ca iti da cuplu ala destul de liniar, nu brusc. -as fi vrut sa am suspensie adaptiva, sa o pun pe confort in oras sau pe drumuri proaste. Nu e tare ea by default, dar parca ti-e mila de masina cu drumurile astea de rahat care le avem la noi. Am facut greseala sa fac recent un Lugoj - Deva si m-am speriat in cel hal s-a distrus drumul asta in ultimul an de cand nu am mai mers pe aici. Anyway, atasez si niste poze facute la munte. Din pacate putin mai murdara de pe drum E intersant ca mineral white-ul asta da uneori putin impresia de argintiu deschis in anumite conditii de iluminare, mai vizibile cu ochiul liber decat in poze.10 points
-
si eu am navigatie professional. nu prea inteleg de unde 3D..nu am descoperit acest lucru. una peste alta, navigatia de pe google(implicit cea a masinii) o gasesc slaba... mereu f optimista in ceea ce priveste ETA si nu este conectata la sitatiile din trafic, aruncandu-te ca imbecila in cele mai mari cozi, doar pt ca drumul este cel mai scurt. waze(desi detinut de google), este mult mai realist cu timpul necesar pana la destinatie si gaseste mai mereu solutiile cele mai bune dpdv trafic(desi mai da gres uneori). am folosit navigatia masinii extrem de rar si deseori doar cu scopul sa imi reconfirm ca e mult mai proasta decat waze si chiar decat mine.5 points
-
Probabil omul se refera ca are datoriile platite si poate obtine viza de la financiar pe acele contracte de vanazre cumparare. Singurul impediment al masinii este tocmai motorul, ca marea majoritate din cei cu buget de cateva mii de euro nu isi permite sa plasteasca impozitul de 2000 de lei pe an. Daca nu te superi totusi, cum Dumnezeu sa consume 12 13 in aglomeratie in Bucuresti? ))) In rest spor la vanzare, poate ar fi bine sa o pui si pe siteurile de profil sau chiar pe mobile.4 points
-
I feel you...deja am inceput sa parchez cat mai departe si sa ma uit ca girafa in stanga si dreapta. Sa ma vezi cum dupa ce parchez, ma razgandesc, o scot si o parchez in alta parte, zice lumea ca-s nebun3 points
-
Foarte interesanta opinia ta , bine structurata. Masina este dotata chiar ok, imi plac foarte tare modelul de jante, frumos! Sa o stapanesti sanatos!2 points
-
Frumoasa, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. Legat de oglinzi, se lasa in jos oglinda din dreapta, pt asta trebuie ca butonul care selecteaza oglinzile sa fie pe oglinda din stanga, cel putin asa este la mine (BMW e60).2 points
-
Jurnal de bord la un an de la achiziție. Săptămâna asta am fix un an de când am luat mașina Avea 102000km la achiziție, acum am 118000km. (2000 sunt făcuți din Luneburg până acasă, când am venit cu ea). Am păstrat un dosar complet cu toate facturile, piesele și bonurile de motorină. Tare sunt curios unde ajung la final cu investițiile Revizii active de atunci: Mai 2017 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) + Lichid frână (ăsta a fost făcut service-ul de reprezentanța de la care am cumpărat-o) August 2017 - Schimb ulei cutie automată (service specializat BMW) Ianuarie-Februarie 2018 - Discuri și plăcuțe față - ATE (service specializat BMW) Aprilie 2018 (ulei și toate filtrele) (reprezentanță București) Probleme de atunci: Vecin "deștept", lovit bară spate în parcare. Reparat pe Casco la reprezentanță. Avea nr de BG. Vis! :getlost: Zgărieturile fine (inclusiv prostiile de la spălătoriile auto), loviturile de uși prin parcare și diverse crengi căzute de la vânt și-au pus amprenta deja pe mașină. Era impecabilă când am adus-o. În general îmi spăl singur mașina la o spălătorie manuală, fără să stau să șterg cu tâmpenii la ea după, doar spumă și jet, dar tot degeaba. Probleme infiltrație apă pe la antena GPS. Rezolvat la reprezentanță Spălător far stânga nu mai scotea apă. Rezolvat cu o piesă nouă. Problemă ciudată la un moment dat, se aprindeau simultan becul de AC și degivrare lunetă. Am oprit motorul și apoi nu s-a mai întâmplat Vibrații în volan la frânare, motiv ce m-a dus la schimbarea tuturor discurilor și plăcuțelor. Era planificat de când luasem mașina. După ce am pus ATE Power Disc pe față, surpriză la 1000 de KM, din nou vibrații. Am menționat mai sus povestea, acum e ok după ce le-am schimbat pe garanție cu ATE normale. Piatră în parbriz pe A2. Reușind să remediez aproape complet problema la un atelier de parbrize, am renunțat la schimbarea lui deocamdată. Aștept următoarea piatră. Sper să nu mai vină . "Cadouri": Cauciucuri Continental TS830P Runflat pentru iarnă. Cele cu care a venit mașina la set nu mă încântau. Schimbat Volan Sport cu Volan Piele Sport (nou) cu padele. Am păstrat aceeași linie, pentru că mi-a plăcut mai mult cu cusătura roșie decât cum venea cel de M. Am folosit tot airbagul meu. Vgate OBD Wifi + Bimmercode + Bimmerlink, că așa îi stă bine orcărui pasionat Codare Start/Stop Memorie. Urăsc sistemul ăsta. Intră mult prea devreme și nu înțeleg de ce nu l-au făcut să intre după ce stai să zicem 2-3 secunde cu piciorul pe frână. El intră instant. Codare Cutie Viteze în Sport (2TB) odată cu volanul nou. Activare Video in Motion Constant am pus numai Motorină MOL Evo Diesel Plus. Pare să îi priască. Ce mai am în plan: Schimbător 2TB, încă nu sunt 100% decis, fiind doar estetică treaba, dar dacă tot am început, să o fac până la capăt Urmează un set nou de cauciucuri de vară runflat. Cele curente sunt GoodYear RFT din 2014. Mai merg cred și vara următoare dar nu vreau să mai stau cu ele. Au DOT 2014 și cam 6mm carne. Deocamdată oscilez între Michelin/Dunlop și Conti. Să mai vedem pe parcurs. Am pus ochii pe un set de Jante Style 391. Dacă tot schimb cauciucurile la vară, mă gândeam să trec pe 225/55/16 pentru sezonul cald. Style 391 au 7.5J față de Style 306 și 390 pe care le am acum. Rămâne de văzut cu care rămân la iarnă dintre cele actuale. Detailing interior/exterior complet, cu prima ocazie. Nu reușesc să îmi fac timp să o las pentru operația asta. Vopsire bară față. Am foarte multe urme de pietricele, luate de-a lungul timpului pe bară și îmi stă pe creier.2 points
-
Nu putem decat sa ne dam cu presupusul... Mai ales ca nu stim despre ce masina este vorba, ce an, cati km... Dar posibil sa fie de la convertizor? A.1 point
-
Pe partea cealalta a anvelopei ar trebui sa ai un DOT ceva mai usor de inteles.1 point
-
E posibil sa existe ca optiune codabila. Am gasit in Bimmercode app setarea respectiva. Ca sa mearga RTTI asta, presupun ca trebuie activat Connected drive sau ceva de genu' ? Asta (screen mirroring) e optiune default la G-uri? Eu n-am gasit asa ceva (am F33) Obiectele de care te apropii trebuie sa fie in si ele in miscare! Daca te apropii de o coloana care sta, nu va frana! Altfel ar frana singura la orice stâlpișor din parcare. Vezi in manual, sunt anumite conditii in care franeaza singura. Fara sistemul asta as fi tamponat masina de cel putin 2 ori pana acum! Sa te bucuri sanatos de masina!1 point
-
Cred, dar nu țineam neapărat să fie cel de M Sincer nici nu am găsit direct M cu acea cusătură roșie prin toate căutările mele Cam de la orice. Oricât aș avea eu grijă, tot se întâmplă prostii. Mi-am luat tot felul de cârpe și soluții. Dacă scapă de cârpa spălătorului, pică o creangă pe capotă la un vânt puternic. Oricum aș da-o, impecabilă nu poate să reziste - e eternă povestea. De aceea mă gândesc acum la un detailing. Poate-poate.1 point
-
1 point
-
Daca ai avut bani de F31, ar trebui sa ai si de o turbina noua, asta ar fi cea mai buna solutie.1 point
-
Multumesc mult pentru vorbele bune Referitor la oglinda, am facut ce scrie in manual, mutat butonelul pe oglinda din stanga, dar nu se intampla nimic cu aia din dreapta. Oglinzile sunt pliabile electric. @Mikken, daca au eliminat de ce au lasat in manual ? @edit: eu nu-s din Bucuresti si nu prea folosesc navigatia in oras. Fara rtti in Bucuresti, da, ma gandesc ca te poate baga prin ambuteiaje. Eu am folosit-o la drumuri prin tara si prin afara unde isi face excelent treaba. Plus ca mie imi apare pe HUD, cred ca daca imi pun screen mirroring cu waze nu o sa se mai intample asta. Referitor la 3D, in orase imi afiseaza cladirile in 3D, unde are harta acest lucru bineinteles si daca esti destul de "zoomed in". @deeJayOg : multumesc, da, nici eu nu mi-am luat vreun flash cu high beam assist pana acum, e incredibil cat de bine comuta Un alt lucru care am uitat sa-l adaug si mi se pare foarte folositor, e lane assistul. Vede liniile de pe drum si daca le depasesc imi vibreaza volanul la fel cum ai trece peste marcajele in relief. La fel si daca vrei sa depasesti (adica pui semnalizarea) si ai masini in stanga/dreapta (unghi mort). O intrebare, la cei cu G30, ati avut momente cand masina a franat singura ? Sau v-a avertizat ? Stiu ca ar trebui sa franeze singura si la pietonii care sar in fata masinii dar si la masini in caz ca te apropi prea tare de ele. Insa mie mi-a aparut doar de vreo 2 ori semnul de "masina rosie" pe HUD cand unul din fata a pus o frana mai brusca si nu imi dau seama daca a franat sau nu pentru ca am pus eu frana. In rest chiar daca ma apropiam mai tare de masini, nu ma avertizeaza, cu toate ca in meniu l-am pus pe modul "early warning" not "late".1 point
-
Bine ai venit in lumea BMW...sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute! Legat de coborarea oglinzii din dreapta la mersul inapoi, la G30 au eliminat chestia asta (din pacate).1 point
-
1 point
-
1 point
-
FelicitĂŁri! Frumos tare ĂŽi mai stĂŁ alb High Beam assistant este minunat, mai ales pe drumurile noastre. De un an de când ĂŽl folosesc, n-am avut niciodatĂŁ pe cineva sĂŁ-mi dea flash-uri de pe sens opus, ĂŽn ideea cĂŁ ar deranja. Și la mine e cu Xenon. Ămi imaginez cĂŁ LED e cu totul altĂŁ viațĂŁ.1 point
-
Foarte frumoasa masina, sa te bucuri de ea! Oglinda dreapta ar trebui sa se lasa dar trebuie sa ai butonul de reglaj pus pe oglinda stanga. Spor la km!1 point
-
1 point
-
Foarte faina masina, si cu dotari suficente as spune. Referitor la oglinzi, daca sunt pliabile electric, trebuie sa coboare oglinda (selecteaza reglajul asa cum zice Lucian pe oglinda stanga). Multi km fara probleme! Hai, ca incet-incet incep sa apara mai multe G30-uri. ðŸËĹ1 point
-
dar vezi ca este si M3/M4 cusatura rosie volan M nou atunci se potriveste...1 point
-
1 point
-
@ cavaliere + dan - manevra cu TVA-ul o face vanzatorul din Romania , care este cumparatorul de afara . Preturile mai mici din Romania se datoreaza acestei manevre . Cei care se ocupa cu masinile , au oamenii lor acolo , nu iau din autohaus ce gasesti pe site . Tot ce apare mai bun/rentabil nici nu ajunge sa intre in autohaus , e luat de ei la poarta. La fel si cand sunt licitatii - ei sunt primii. Eu ii inteleg si pe cei care au dat o tona de bani pe masina , direct de la reprezentante , ca sa fie ei siguri . Acolo masinile sunt cel putin 30% mai scumpe, dar nah , esti "sigur" pe ea si dormi linistit noaptea. Nu stiu daca a fost aceeasi masina sau nu - nu prea corespunde cu nr de km si rapoartele care toate dau nr de km ca real. Dar sa-ti mai spun o treaba - cand un vanzator are un client care pare hotarat sa cumpere , pune masina la un pret mai mare pe site , pana se finalizeaza (sau nu) tranzactia cu cel hotarat. Asa , daca apare un fraier care pune botul , vanzatorul castiga in plus , iar celui hotarat i sa spune simplu ca s-a dat.1 point
-
)) Nu te incorda asa ca poate pocneste ceva. Pai cum sa nu fie problema impozitul pentru cineva care cauta un cotet din asta si are 5000 de euro pt masina? Tu gandesti inainte sa scrii? ) https://www.auto-data.net/ro/bmw-3er-e90-325i-218hp-9930 Constructorul da consum urban mai mult decat obtii tu ( evident tu esti o somitate in domeniu si poti), dar mai ales in Bucuresti un 3.0 benzina nu consuma 12 decat in weekend. 10 11 consuma un 2.0 diesel in trafic aglomerat de Bucuresti. Daca ar fi cineva interesat de acest economic motor de 3000 benzina sunt sigur ca ai da-o instant. SAu mai bine tine-o daca e asa economica, impozitul nu te deranjeaza etc. E pacat sa o dai pe degeaba. Daca nu iti convin comentariile, inchide topicul. Nu e nimeni fascinat, nu stiu de unde impresia asta eronata.1 point
-
Up for sale, 11.800 euro negociabil. Intre timp masina a "implinit" 100.000 km. Urmeaza sa ii fac ITP-ul saptamana viitoare. Multumesc!1 point
-
Ce sa facem cu fiscalul oferit de tine? Nu mai e necesar de câțiva ani, viza se pune direct pe contractul de vânzare cumpĂŁrare. Prețul zici ca l-ai negociat tu deja? Cu cine l-ai negociat? Negocierea presupune existența a minim 2 pĂŁrți....1 point
-
@ deejay - tot ce ai scris e adevarat , dar asta NU face masinile mai fiabile - sunt doar scuze , circumstante atenuante pt BMW . E clar ca nici BMW nu e interesat sa faca masini fiabile.1 point
-
Confunzi intretinerea cu cheltuile pe reparatii , de multe ori nejustificate. La nivelul tehnologiei din ziua de azi nu ar trebui sa ai probleme de genul distributie , injectoare, turbine, fulii ,tot felul de senzori si multe altele . Astea nu au nici o legatura cu intretinerea si sunt foarte scumpe in cazul BMW. Nu imi spune ca sunt consumabile cand clar nu ar trebui sa fie. Deci nu , nu se mai fac masinile de pe vremea Cobrei care mergeau peste milionul de km fara probleme. Inclusiv intre marci e mare diferenta de fiabilitate.1 point
-
noi am incercat sa fim subtili dar nu se poate aparent ... cateodata nu stiu de ce ne mai obosim sa postam1 point
-
Tampoanele alea se verifica ft usor! Dai jos scutul si vezi sub cutie daca sunt uzate sau nu.1 point
-
Salutare, Masina a fost vanduta in februarie 2017 unui amic( Cezar) si acum ar vrea si el s-o scoata la vanzare la randul lui: Nu s-au adus imbunatatiri la masina in afara de o instalatie GPL Zenit. Pretul pe care il vrea Cezar este de 6200 eur negociabil. 0732 527 0281 point
-
1 point
-
1 point
-
Era una bucata lady la volan http://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/video-zmeoaica-soselelor-bmw-sicanat-trafic-zilele-trecute-alt-sofer-ramas-permis-devenit-celebra-youtube-1_5ace25a6df52022f75b56b53/index.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
“Navigatia” are multe alte functii. Este posibil ca masina sa fie mai inteligenta decat posesorul ei.1 point
-
Poti intra pe siteul BMW.RO si trimiti un mail cu seria de la sasiu sa te instiinteze daca exista rechemare pt modelul tau1 point
-
Salutare, Am o problema care ma dispera. Cheia (singura, cu care am cumparat masina), descarca acumulatorul 3-4 zile de nefolosire. Am schimbat 2 acumulatori LIR2025 si acum are Panasonic VL2020. Aceeasi problema. Se descarca in 3-4 zile. Contactul incarca cheia corect, acumulatorii sunt noi, am incercat si incarcare pe incarcator separat, tot aia e... 3-4 zile... A mai intalnit cineva duda asta? Ma enerveaza grav sa o deschid cu cheia in usa0 points
-
De mai bine de 2 saptamani am vandut ex F10-le, cu gandul de a trece la un X3...dar m-am pricopsit cu F10-le fratelui care intre timp si-a achizitionat VW Touareg. Ce pot spune este ca masina a fost luata la un pret bun, este adusa de pe COTW din Belgia, fabricatie 2012, adusa in tara in septembrie 2017 si are 203.500km acum. Distributie schimbata la Bimmer Service cu factura si garantie + revizie.0 points
-
0 points
-
La mine la f01 trebuie ținut lung pe buton ca sa se si ĂŽnchidĂŁ automat de pe cheie.Poti ĂŽncerca schema.0 points
-
Inteligent si inspirat raspunsul. Se descarca si bateria de la masina, schimb si masina?0 points
-
0 points
-
E aiurea sĂŁ pleci cu gândul cĂŁ fraudezi TVAul când ĂŽți cumperi o mașinĂŁ... eu cel puțin nu aș putea dormi liniștit. In rest, șansele sĂŁ gĂŁsești chilipiruri, cel puțin ĂŽn zilele noastre, când toatĂŁ lumea are acces la internet/informații/prețuri, sunt minime, iar dacĂŁ totuși apar, probabil ascund ceva probleme. BaftĂŁ inițiatorului in gĂŁsirea unei mașini corecte.0 points
-
Revin cu o precizare. Cheia are un consum de 0.3 mA fara a fi vreun buton apasat. Butoanele sunt ok. Nu cred ca este normal... Vreo parere?0 points
-
Astazi mi-a sosit soft top ul. Am gasit pe ebay unul original, alb-gri, e ca nou, cred ca nici nu a fost montat vreodata. L-am spalat ca era prafuit si l-am intins pe cadrul metalic aferent ca sa se destinda pielea. O sa ii aplic si o crema pe piele, sa il hidratez.-1 points
-
Multumesc. Ai idee cum as putea vedea poza ceva cu masina respectiva?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00