Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/17/18 in all areas

  1. Salutari Sunt nou venit in lumea BMW, proaspatul posesor al unui 520d , xdrive, cutie automata, culoare alb metalizat (mineral white), interior de piele neagra cu contrast. Am luat-o de aproape noua, avea 6000 km, fara nici o zgarietura sau defect. Unele dintre dotari: -luxury line -navigatie Professional de 10 inchi -trapa electrica -Head up display -display bord full digital -bordul imbracat in piele -internet/connected drive/remote service/Concierge/Wlan/rtti/etc -faruri led adaptive (dar nu alea icon din pacate) - au cornering, high beam assist si inca niste functii (in intersectii, etc) -oglinzi interioare/exterioare heliomate -faruri ceata led -sistem sunet HiFi -scaune incalzite -senzori parcare fata/spate -active protection -ambient interior lighting -bancheta spate rabatabila fractionar -wireless charging pentru telefon -volan sport imbracat in piele -garantie 4 ani Dupa aproape 3000 de km o sa dau un mic raport. Lucruri pozitive: -HUD-ul este de real ajutor in sensul ca nu iti mai iei ochii de la bord, iti afiseaza cand depasesti viteza, semnele de circulatie de pe drum in caz ca le-ai ratat, navigatia, posturile de radio cand le schimbi and so on. -Interiorul masinii e de vis, atat la confort cat si la design. Scaunele de pe echiparea luxury (deci non sport) sunt foarte comode. Scaunele din spate confortabile si ele, cel putin asta mi-au zis cei care au mers in spate. Insonorizarea, foarte foarte buna. -Tinuta de drum este impecabila. Am tras de masina la munte, nu am reusit sa o fac sa subvireze/supravireze. O fi de la xdrive, o fi de la sasius, stiu ca efectiv sta lipita de sosea in curbe. -Navigatia, excelenta so far, cu toate ca in strainatate merge rtti-ul si la noi nu. Oricum, iti reconfigureaza instant traseul, se misca rapid, e 3D, pinch, zoom, points of interest,etc. -Screen mirroring, iti afiseaza ecranul telefonului prin wi-fi ul masinii pe ecranul masinii. -Ventilatia din spate de la AC are propria ei comanda, cu toate ca masina in teorie e doar dual zone. Dar cei din spate isi pot seta mai cald mai rece printr-o rotita, deci cumva e 3 zone. -Internetul in masina mi se pare foarte fain, inca nu m-am jucat cu toate setarile lui dar ai tot felul de apps, cum ar fi efectiv wikipedia cu points of interest din jur(chiar narate de masina , vremea, poti face hotspot pentru pasageri si tot felul de setari. La fel si remote services, poti inchide masina din telefon, porni ventilatia de la distanta, vedea cati litri de motorina mai sunt in rezervor, etc. -Spatiu in spate la picioare in spate e foarte mare cand conduce un sofer de ~1.77 cum e sotiimea. Portbagajul adanc si incapator. -Motorul , 99% din timp e foarte OK si chiar fun (in modul sport) pe serpentine la munte. Consumul ca si comparatie, mi se pare la fel sau doar o idee mai mare fata de un 2.0 tdi de 140 de pe vw/audi. -Climatronicul isi face treaba cu brio. Ce-i drept inca nu am prins calduri de peste 30 de grade, dar la 30 de grade, tinuta in soare toata ziua, baga aproape imediat aer rece. -Farurile foarte OK. In modul high beam assistant, masina comuta singura faza lunga faza scurta cand vin masini din fata sau cand vede stopurile masinilor si cumva in mod ciudat, si in orase/sate (probabil citeste de pe navigatie sau nu imi dau seama). Nu a gresit niciodata, gen sa nu comute singur. Comuta mereu si imediat aproape. Mult mai relaxant mersul noaptea asa. Ce-i drept daca farurile erau full adaptive sau icon era si mai fain Lucruri nu asa de pozitive. Nu sunt multe si in general tin de dotarile cu care a venit masina mea, nu de ea propriu-zisa. -nu am portbagaj care se inchide electric si nici camera de dat inapoi. Portbagajul se deschide din cheie complet (pana sus) dar trebuie sa il inchid manual.Nu e un capat de lume dar ar fi fost frumos sa fie full electric. Probabil si asta si camera de marsarier merg retrofit. -spatiu la picioare in spate nu foarte mare cand conduce un sofer foarte inalt ca mine (de peste 1.90). In spatele meu incape un copil/adult de 1.70-1.80 OK, dar peste 1.80 asa si asa. Oricum nu e asa de rau cum zic altii, ma asteptam sincer sa fie mai inghesuita in spate pentru ca in general asa-s toate bmw-urile. Un lucru pozitiv e ca bancheta din spate are sezutul mare si pe lungime (sub coapse) si pe latime. -lipsa rotii de rezerva, dar asta o stim cu totii. -oglinzile nu se inclina in jos cand dau inapoi cu toate ca ar trebui sa am optiunea asta... -masina in unele situatii cere parca mai multi cai. Din cauza insonorizarii si a faptului ca efectiv sta lipita pe drum in orice situatie, parca simti uneori nevoia de mai multi cai Dar repet, motorul nu e lenes deloc, face 0-100 in ~7.5 secunde, doar ca iti da cuplu ala destul de liniar, nu brusc. -as fi vrut sa am suspensie adaptiva, sa o pun pe confort in oras sau pe drumuri proaste. Nu e tare ea by default, dar parca ti-e mila de masina cu drumurile astea de rahat care le avem la noi. Am facut greseala sa fac recent un Lugoj - Deva si m-am speriat in cel hal s-a distrus drumul asta in ultimul an de cand nu am mai mers pe aici. Anyway, atasez si niste poze facute la munte. Din pacate putin mai murdara de pe drum E intersant ca mineral white-ul asta da uneori putin impresia de argintiu deschis in anumite conditii de iluminare, mai vizibile cu ochiul liber decat in poze.
    3 points
  2. Ai testat un F15 cu 7 locuri? Nu de alta, dar sunt cvasi-inutile acele locuri dupa parerea mea... La drumuri scurte au un acces foarte incomod, iar la drumuri lungi sunt claustrofobe si rapesc mare parte din portbagaj.
    3 points
  3. 3 points
  4. Setarea early, medium si late warning este doar pt avertizarea acustica + cea vizuala din HUD sau dintre ceasurile din bord, nu este pt franare, functia de franare automata o face la acelasi interval (destul de tarziu dar suficient cat sa evite coliziunea), indiferent de ce setare alegi pt ââŹwarningââŹ, cel putin asa e la mine. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. O parere foarte avizata de la un posesor. MAcar tu relatezi un consum adevarat nu ce se abereaza pe alte topicuri unde e unul care sustine ca un 3.0 benzina conceput acum 15 ani ii consuma 12 in oras.
    2 points
  6. si eu am navigatie professional. nu prea inteleg de unde 3D..nu am descoperit acest lucru. una peste alta, navigatia de pe google(implicit cea a masinii) o gasesc slaba... mereu f optimista in ceea ce priveste ETA si nu este conectata la sitatiile din trafic, aruncandu-te ca imbecila in cele mai mari cozi, doar pt ca drumul este cel mai scurt. waze(desi detinut de google), este mult mai realist cu timpul necesar pana la destinatie si gaseste mai mereu solutiile cele mai bune dpdv trafic(desi mai da gres uneori). am folosit navigatia masinii extrem de rar si deseori doar cu scopul sa imi reconfirm ca e mult mai proasta decat waze si chiar decat mine.
    2 points
  7. nu stau sa ma contrazic cu tine...in momentu in care eu iti vand o masina, iti dau si factura cu care am achizitionat eu masina, iti fac factura si tie...cand o inmatriculezi le prezinti pe amandoua exact
    1 point
  8. Up Pret 18.000€ Si ceva mai multe poze.. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Gtlry.html#dd96d0dd96 Ultima revizie 16.05.2018, 220.200km, ulei si filtre BMW
    1 point
  9. Salut, de unde stie sistemul AC sa nu porneasca compresorul cand sunt sub -... grade afara daca nu exista informatia de la senzorul de temperatura exterioara? Daca acesta lipseste, computerul de clima stie ca sunt -40 grade celsius. Eu zic sa iei de la cineva un senzor si apoi sa incerci sa pornesti clima. E o prima chestie de incercat indiferent de ce zice electricianul. Si sirocoul refuza sa porneasca in anumite conditii legate de temperatura citita de senzorul de temperatura exterioara, sunt interconectate. pe de alta parte, esti sigur ca electroventilatorul e ok? La mine era ars pe jumatate, pornea si mergea oarecum, si aveam exact aceeasi problema cu presiunea mare, nu a dat pe dinafara freonul fiindca mi-au zis baietii ca e mare presiunea si trebuie sa opresc compresorul. Inauntru era ars pe o infasurare, de acolo si pornirea lenesa si la parametri insuficienti. luat altul din dezmembrari pus sus si totul e ok, trebuie sa te asiguri si ca este perfect functional. Spor!
    1 point
  10. La atitia kil uzura motorului e mare, mai ales la un motor de 2000 mph e normal sa apara la atitia kil..
    1 point
  11. salut. sunt posesorul unui bmw 328i. Motorul este unul fantastic ca si acceleratii si cuplu. Nu cred ca e un downgrade de la un diesel de 3000cmc la acest N20. Diesel-ul e diesel, lipsit usor de sportivitate dar nu intram aici in aceasta discutie. Majoritatea motoarelor N20 au probleme cu o patina la distributie si cu lantul de la pompa de ulei si asta undeva pe la 70k km, 80k km. Iti poti da seama daca are probleme dupa sunetul pe care il face. Daca iti doresti foarte mult acest motor, cel mai bine este sa schimbi distributia totala inainte sa apara problema si asa esti sigur ca pentru urmatori 70k km esti safe. Alte minusuri, motor putin zgomotos la rece, cateodata un sunet usor de diesel dar asta datorita injectie directe. Consum oras 13-15%, afara 6.5-8% pana in 120km/h Eu am schimbat acesta distributie pe garantie, daca cineva are nevoie exact de toate piesele ce trebuie schimbate va ajut cu cea mai mare placere. Chiar daca este prezentat un X3, urmariti video-ul pentru motorul N20 apoi acest video cu F30
    1 point
  12. 1 - problema cu pompa auxiliara de apa , probabil periile de la motor duse sau motoras ars , nu e critica dar e bine sa o remediezi... 2 - preincalzitorul de motorina care e atasat filtrului de motorina e ars, acum nu e problema dar iarna o sa ai surprize ... 3 - probleme cu luminile interior (plafoniera) fata... 4 - verifica tensiunea de la baterie / incarcarea 5 - se refera la ceva probleme la sistemul audio M-ASK , probabil fibra optica...
    1 point
  13. Nu putem decat sa ne dam cu presupusul... Mai ales ca nu stim despre ce masina este vorba, ce an, cati km... Dar posibil sa fie de la convertizor? A.
    1 point
  14. eu am samsung si screenmirroring fac prin bluetooth. am observat si eu urmatoarele: am activat screen mirroring pe masina, bifand pt a fi activa iconita(implicit functia) by default inca de cand am luat masina imprechind-o cu telefonul. intr-o zi oarecare, cand vreau sa le imperechez si merg la telefon pt a bifa iconita de mirroring in momentul in care am nevoie de asta, arata ca s-au conectat intre ele, insa mirroringul nu se intampla. trebuie sa debifez iconita de pe masina, sa o bifez la loc, sa bifez iconita de pe telefon si abia apoi se realizeaza realmente imperecherea, aparandu-mi pe masina ceea ce am pe telefon. asa e si la tine sau vorbim de chestii diferite?
    1 point
  15. I feel you...deja am inceput sa parchez cat mai departe si sa ma uit ca girafa in stanga si dreapta. Sa ma vezi cum dupa ce parchez, ma razgandesc, o scot si o parchez in alta parte, zice lumea ca-s nebun
    1 point
  16. Bine ai venit in lumea BMW...sa o stapanesti sanatos si fara incidente neplacute! Legat de coborarea oglinzii din dreapta la mersul inapoi, la G30 au eliminat chestia asta (din pacate).
    1 point
  17. Baieti, am cumparat masina Masina se prezinta intr-o stare excelenta. Nu bate, nu troncane, nu trage stanga/dreapta, are putere in motor, nu smuceste cand schimba. Ca probleme: -Are cateva puncte mici mici de pietre pe capota (4 puncte) -Are capacul de la scrumiera rupt -Are presurile murdare -A fost lovita spate stanga dar reparata ireprosabil, fara urme, fara chit -Are km reali -Nu ii merge "amprenta" pe dreapta fata In rest totul ok, ii merg toate optiunile. A fost cumparata la licitatie de pe cotw la 17.200EUR E pe firma dar e firma romaneasca si am cui si certificat de inregistrare
    1 point
  18. Probabil omul se refera ca are datoriile platite si poate obtine viza de la financiar pe acele contracte de vanazre cumparare. Singurul impediment al masinii este tocmai motorul, ca marea majoritate din cei cu buget de cateva mii de euro nu isi permite sa plasteasca impozitul de 2000 de lei pe an. Daca nu te superi totusi, cum Dumnezeu sa consume 12 13 in aglomeratie in Bucuresti? ))) In rest spor la vanzare, poate ar fi bine sa o pui si pe siteurile de profil sau chiar pe mobile.
    1 point
  19. Anul trecut am decis sa schimb cate ceva la masina, prima schimbare a fost culoarea. Am optat pentru maro mat si un kit M. https://ibb.co/bHKCWJ https://ibb.co/caXo5d https://ibb.co/gUp1Qd https://ibb.co/gBXSyy Masina in momentul de fata arata ceva de genul https://ibb.co/hK3NWJ https://ibb.co/gJGgQd https://ibb.co/bZTvkd https://ibb.co/iz2zBJ https://ibb.co/mnPqJy Scuzati gumele din imagine, era incaltata pentru iarna. In momentul de fata masina are 180 cp si cred ca aici o sa ramana. Din cate am inteles pentru a depasii aceste valori este nevoie de turbina, intercooler, traseu evacuare modificat. Pe viitor ( toamana acestui an ) doresc un engine swap, motorul ales fiind un N54. Pe langa motor se va face upgrade la tot ce inseamna sistem de franare, cardan si parte electrica.
    1 point
  20. Mai degrabĂŁ e un istoric fabricat...
    1 point
  21. Ultima fraza cu masina deosebita si pt pasionati este fix ca de samsari.) spor la vanzare!
    1 point
  22. eu am 123d remapat la revo in Oradea. Iti recomand sa faci remapare ca merita. Daca mergi mai departe cu chipul, iti recomand sa schimbi injectoarele cu unele mai mari. eu am injectoare de pe 535d. E: nu am citit pana la capat. Vad ca ai mers mai departe, treaba cu injectoarele ramane valabila
    1 point
  23. Eu am vorbit cu un angajat de la MHS, imi spuneau ca pana acum au schimbat 5 sau 6 motoare pe garantie si ca nu mi-l recomanda... nu mi-a zis motivul sau ce problem au... eu as pastra 330, eu nu as trece de la 6 la 4 cilindrii, nu e un upgrade din punctual meu de vedere..
    1 point
  24. Una din 4 masini vandute de Bmw este o seria 3.....seria 3 este segmentul cel mai important pentru ei si nu de acum....este modelul unde primesti cea mai multa masina pentru banii dati.
    1 point
  25. - BMW E90 325i UL (USA), motorizare 3.0 benzina, N52B30 cu 2996 cmc, detuned, 218 cp - fabricatie 2005, model pt piata din SUA, cumparata din Miami, Florida, un singur proprietar inaintea mea - 185.000 km - cutie automata 6 trepte, mod sport si manual - buton start/stop - clima functionala - 4 geamuri electrice - perdeluta luneta electrica, perdelute geamuri spate - oglinzi electrice - comenzi volan - pilot automat, cu functie de franare - trapa (moonroof) - senzori ploaie - senzori presiune roti - proiectoare - pachet lumini - interior piele, ornamente lemn - cotiera fata refrigerata, cotiera spate cu suport de pahare - cd player/mp3/radio BMW cu mufa AUX - doua chei - jante de aliaj pe 16", style 154 si cauciucuri de iarna bune (le pot pastra daca veniti cu rotile voastre si scad 150€ din pret) - OFER FISCAL - consum extraurban 7-8%, consum urban 12-13% (Bucuresti, aglomeratie) - asigurare 600-700 lei pe an - impozit 2160 lei pe an VIN: WBAVB13556KX33801 PRET PT CASH 4999 EURO, L-AM NEGOCIAT EU DEJA, NU MAI E ROST DE NEGOCIERI SCHIMBURI LA 6000 EURO SCHIMB CU MASINI MAI IEFTINE SI DIFERENTA: Seria 1, Dacia Logan, Sandero, Renault Clio, Megane, Peugeot 207, 308, VW Polo, Golf, Passat, Skoda Fabia, Octavia, Citroen C3, C4 cu motoare mici pe gpl sau diesel (masini de uber si taxify), iau si doua masini la schimb daca din intamplare aveti ce caut eu TEL: 0732852282 https://postimg.cc/gallery/2soj1s10o/
    0 points
  26. Merita luata cu ochii inchisi, ce conteaza ca ii sar rotile dupa ce o ia. Are cinciar geteu, o poate tine in fata casei sa se uite la ea.)
    0 points
  27. Citește ĂŽn manual și vei afla ĂŽn ce conditii frâneazĂŁ automat.
    0 points
  28. Vad ca tu ai primit plus )) Considera-te norocos, unii isi doresc sa fie in locul tau
    0 points
  29. Nu doar unitatea, ci si antena, ecranul, controllerul...
    -1 points
  30. Imi dau si eu cu parerea referitor la protectiile "ceramice sau nu" ; din punctul meu de vedere, nici una nu face minuni cu privire la zgarieturi, o intretinere corecta este cheia succesului indiferent de protectia aleasa; marea problema a ceramicelor este contaminarea suprafetei din cauza unei curatari incorecte ( doar prin spuma "Activa" si jet de apa nu se curata corect decat daca se face spalarea la cateva zile, murdaria necuratata rapid se indeparteaza doar cu sampon si burete/manusa de microfibra, decontaminare chimica/mecanica etc) ; Din punct de vedere al rezistentei "chimice", la cateva ore dupa aplicare nu este afectata de nitrodiluant ( fapt testat de nenumarate ori pe capota de la masina personala unde am aplicat Nanolex Si3D HD "de test", dar se aplica si la produse similare concurente ) ; anumiti producatori prefera sa se promoveze oferind garantii foarte mari ( unii ajung si la 9 ani ) pentru protectii, dar respectand cu strictete niste pasi de intretinere care din punctul meu de vedere sunt imposibil de respectat la o masina folosita zilnic, tinuta afara, care oricum capata zgarieturi dupa prima iarna / prima dezapezire " cu maturica " sau primul vecin neatent care se freaca cu "sacosele" de caroserie ; nu contesta nimeni calitatea produselor mai scumpe, probabil sunt mai durabile decat ceea ce folosim noi la atelier ( Nanolex SI3D HD) insa preferam sa dam "o garantie de un an" la niste costuri rezonabile, decat sa fim pusi in situatia de a anula garantia extinsa din cauza intretinerii necorespunzatoare. Probabil ca timpul o sa rezolve si problema protectiilor ce rezista ani de zile, personal nu cred ca se aplica masinilor folosite in fiecare zi si cea mai buna varianta este un "refresh" anual cu 500Euro daca este cazul decat o varianta de 2000-3000E care promite ca rezista 5-7-9 ani, intr-o perioada atat de lunga este imposibil sa nu capete zgarieturi accidentale sau de la spalat. PS: domnul @andrei525 cred ca a fost la mine saptamana trecuta cu masina pentru un pachet complet de detailing dupa experienta nefericita de la Constanta, ar fi prea mare coincidenta sa fie alta persoana.
    -1 points
  31. Orice folie aplici pe faruri se va reduce vizibilitatea, nicio folie nu este 100% transparenta. Mai bine eviți matuirea farurilor prin folosirea unor becuri de calitate și a unor produse de curĂŁțare bune.
    -1 points
  32. Pai va place mai mult sa faceti caterinca subtil de cineva naiv, taman pe topicul rusinii, unde sunt aratati cu degetul escrocii. In fine, m-am inflamat prea tare.
    -1 points
  33. Ti-am dat niste argumente in legatura cu optiunile, nu schimba subiectul si chiar daca il schimbi, nici la ce ai spus mai sus nu ai dreptate. Era vorba ca optiunile fac diferenta destul de mult la pretul masinii, eu am dat un exemplu ca se intampla acest lucru chiar si la o masina de 10 ani (E60-E90), dar cu cat crestem pretul, creste si pretul la diferenta respectiva (F10-F30), vorbsesc de diferenta intre F10 dotat si nedotat, sau E90 dotat si nedotat, nu fac diferenta intre E60-E90 si F10-F30
    -1 points
  34. Ce sa facem cu fiscalul oferit de tine? Nu mai e necesar de câțiva ani, viza se pune direct pe contractul de vânzare cumpĂŁrare. Prețul zici ca l-ai negociat tu deja? Cu cine l-ai negociat? Negocierea presupune existența a minim 2 pĂŁrți....
    -1 points
  35. Am luat un difuzor de aer de urs insa nu am apucat sa il montez. Cred ca trebuie dat vascocuplajul jos ( daca stie cineva ce a avut motor de tipul asta sau m40b18, sau m43 desi nu stiu acolo daca vine la fel difuzorul), ca sa intre clemele in orificiile de pe radiator. Si o poza cu batrana versus contemporan cu mileniul nostrui. ) http://i66.tinypic.com/23mocgl.jpg http://i68.tinypic.com/2uqzxwo.jpg
    -1 points
  36. Salut masina e una seria 3 e90 din 2006 are 417000 de kilometri masina merge bine trage totul ok numai ca acum am problema asta ce am zis mai sus, detin masina de 7 ani , multumesc
    -1 points
  37. Am inteles, da nu cred ca ar fi motorul problema, alte sugesti?
    -1 points
  38. Merge la fix langa cel cu Kaufland )
    -1 points
  39. Totul e bine si frumos la inceput. Nu vreau sa descurajez pe nimeni dar sunt curios cat o sa fie cu totul, masina + reparatiile?
    -1 points
  40. pai masina e pomana ce vrei de la ea? la cat e de ieftina merita luata cu ochii inchisi sincer.. va mancati de sub cur si faceti 1000 de verificari la masini mult sub pretul pietei...ce va spune asta?
    -2 points
  41. Salut De doua zile tot patesc o chestie enervanta la masina. Merg cu masina si cand o opresc pe loc imi moare motorul cu ea pe drive de exemplu la trecerea de pieton acord pioritate si intre timp imi moare motorul cu ea pe Drive dupa ce o pornesc la loc scoate si mult fum negru. Si pe loc daca o l-as sa mearga cu ea p P imi tremura putin masina si acul de la turati se misca singur adica se acelereaza putin sau se ineaca masina gen care e problema? pe testar nu imi da nimica ... iam curatat EGR pana acum . Multumesc
    -2 points
  42. Nu am scris toate specificatile da am zis ca nu da nimica pe testar si ca am si ca am curatat EGH pana acum masina e un seria 3 E90 diesel an 2006 motorul e de 2000, kil 417,000, mai iesi din casa ca esti obosit rau .
    -3 points
  43. Nu conteaza asta, arata impecabil.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.