Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/18/18 in all areas
-
clasamentul portbagajelor Range rover-900 Q7-890 Touareg-880 Grand Cherokee-782 litri Ranger rover sport-780 Cayenne-770 XC90-721 GLE-690 GLS-680 Velar-673 X5-650 F-pace-650 GLE coupe-650 Urus-616 Cullinan-560 X6-550 Bentayga 484 sunt curios cat de mari for fi la noile modele de X5 si GLE care vor aparea anul acesta, insa dpmdv sub 700 litri este exclus pt un suv full size, un portbagaj bun trebuind a incepe de la 750 litri. mi se pare ca f tari sunt cei de la JLR, la suvuri mici din clasa X3 avand cu peste 100 litri in plus fata de competitie. si la cele mari, de fapt, tot 100 de litri.2 points
-
Salutari Sunt nou venit in lumea BMW, proaspatul posesor al unui 520d , xdrive, cutie automata, culoare alb metalizat (mineral white), interior de piele neagra cu contrast. Am luat-o de aproape noua, avea 6000 km, fara nici o zgarietura sau defect. Unele dintre dotari: -luxury line -navigatie Professional de 10 inchi -trapa electrica -Head up display -display bord full digital -bordul imbracat in piele -internet/connected drive/remote service/Concierge/Wlan/rtti/etc -faruri led adaptive (dar nu alea icon din pacate) - au cornering, high beam assist si inca niste functii (in intersectii, etc) -oglinzi interioare/exterioare heliomate -faruri ceata led -sistem sunet HiFi -scaune incalzite -senzori parcare fata/spate -active protection -ambient interior lighting -bancheta spate rabatabila fractionar -wireless charging pentru telefon -volan sport imbracat in piele -garantie 4 ani Dupa aproape 3000 de km o sa dau un mic raport. Lucruri pozitive: -HUD-ul este de real ajutor in sensul ca nu iti mai iei ochii de la bord, iti afiseaza cand depasesti viteza, semnele de circulatie de pe drum in caz ca le-ai ratat, navigatia, posturile de radio cand le schimbi and so on. -Interiorul masinii e de vis, atat la confort cat si la design. Scaunele de pe echiparea luxury (deci non sport) sunt foarte comode. Scaunele din spate confortabile si ele, cel putin asta mi-au zis cei care au mers in spate. Insonorizarea, foarte foarte buna. -Tinuta de drum este impecabila. Am tras de masina la munte, nu am reusit sa o fac sa subvireze/supravireze. O fi de la xdrive, o fi de la sasius, stiu ca efectiv sta lipita de sosea in curbe. -Navigatia, excelenta so far, cu toate ca in strainatate merge rtti-ul si la noi nu. Oricum, iti reconfigureaza instant traseul, se misca rapid, e 3D, pinch, zoom, points of interest,etc. -Screen mirroring, iti afiseaza ecranul telefonului prin wi-fi ul masinii pe ecranul masinii. -Ventilatia din spate de la AC are propria ei comanda, cu toate ca masina in teorie e doar dual zone. Dar cei din spate isi pot seta mai cald mai rece printr-o rotita, deci cumva e 3 zone. -Internetul in masina mi se pare foarte fain, inca nu m-am jucat cu toate setarile lui dar ai tot felul de apps, cum ar fi efectiv wikipedia cu points of interest din jur(chiar narate de masina , vremea, poti face hotspot pentru pasageri si tot felul de setari. La fel si remote services, poti inchide masina din telefon, porni ventilatia de la distanta, vedea cati litri de motorina mai sunt in rezervor, etc. -Spatiu in spate la picioare in spate e foarte mare cand conduce un sofer de ~1.77 cum e sotiimea. Portbagajul adanc si incapator. -Motorul , 99% din timp e foarte OK si chiar fun (in modul sport) pe serpentine la munte. Consumul ca si comparatie, mi se pare la fel sau doar o idee mai mare fata de un 2.0 tdi de 140 de pe vw/audi. -Climatronicul isi face treaba cu brio. Ce-i drept inca nu am prins calduri de peste 30 de grade, dar la 30 de grade, tinuta in soare toata ziua, baga aproape imediat aer rece. -Farurile foarte OK. In modul high beam assistant, masina comuta singura faza lunga faza scurta cand vin masini din fata sau cand vede stopurile masinilor si cumva in mod ciudat, si in orase/sate (probabil citeste de pe navigatie sau nu imi dau seama). Nu a gresit niciodata, gen sa nu comute singur. Comuta mereu si imediat aproape. Mult mai relaxant mersul noaptea asa. Ce-i drept daca farurile erau full adaptive sau icon era si mai fain Lucruri nu asa de pozitive. Nu sunt multe si in general tin de dotarile cu care a venit masina mea, nu de ea propriu-zisa. -nu am portbagaj care se inchide electric si nici camera de dat inapoi. Portbagajul se deschide din cheie complet (pana sus) dar trebuie sa il inchid manual.Nu e un capat de lume dar ar fi fost frumos sa fie full electric. Probabil si asta si camera de marsarier merg retrofit. -spatiu la picioare in spate nu foarte mare cand conduce un sofer foarte inalt ca mine (de peste 1.90). In spatele meu incape un copil/adult de 1.70-1.80 OK, dar peste 1.80 asa si asa. Oricum nu e asa de rau cum zic altii, ma asteptam sincer sa fie mai inghesuita in spate pentru ca in general asa-s toate bmw-urile. Un lucru pozitiv e ca bancheta din spate are sezutul mare si pe lungime (sub coapse) si pe latime. -lipsa rotii de rezerva, dar asta o stim cu totii. -oglinzile nu se inclina in jos cand dau inapoi cu toate ca ar trebui sa am optiunea asta... -masina in unele situatii cere parca mai multi cai. Din cauza insonorizarii si a faptului ca efectiv sta lipita pe drum in orice situatie, parca simti uneori nevoia de mai multi cai Dar repet, motorul nu e lenes deloc, face 0-100 in ~7.5 secunde, doar ca iti da cuplu ala destul de liniar, nu brusc. -as fi vrut sa am suspensie adaptiva, sa o pun pe confort in oras sau pe drumuri proaste. Nu e tare ea by default, dar parca ti-e mila de masina cu drumurile astea de rahat care le avem la noi. Am facut greseala sa fac recent un Lugoj - Deva si m-am speriat in cel hal s-a distrus drumul asta in ultimul an de cand nu am mai mers pe aici. Anyway, atasez si niste poze facute la munte. Din pacate putin mai murdara de pe drum E intersant ca mineral white-ul asta da uneori putin impresia de argintiu deschis in anumite conditii de iluminare, mai vizibile cu ochiul liber decat in poze.1 point
-
Are dreptate Catalin, confirm si eu ca apare intai o masina galbena insotita de semnul exclamarii Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Dupa ce faci casco si schimbi semnalizarea si capacul la oglinda, daca ai probleme cu oglinda imi lasi un mesaj in privat si iti spun cum faci sa o schimbi.1 point
-
Managementul Waze a ramas acelasi si este neutru (din cate stiu, aceasta a fost si una din cerinte inainte de a semna contractul cu Google) Conducerea o gasesti tot in Tel Aviv Israel. Totusi , eu nu as astepta dupa ei ...1 point
-
Confirm ceea ce zice Catalin, si eu folosesc aceeasi metoda. Ideea e sa tii engaged pedala de acceleratie. Chiar si daca pt foarte putin timp ridici piciorul de pe acceleratie, sistemul reactioneaza franand automat, cateodata chiar violent1 point
-
1 point
-
BMW recalls 300,000 cars that risk stalling completely A recall alert has been issued for BMW 1 Series, 3 Series, Z4 and X1 petrol and diesel models made between March 2007 and September 2011. There is a risk of an electrical fault that has been linked to a fatal crash. BMW has not advised to stop driving these vehicles and plans to contact affected owners directly. You can find a list of the affected models here, plus details on a new car checker recall tool to see if your car has any outstanding recalls on it. BMW recall Last year, BMW recalled 36,410 of these cars in the UK. So drivers will be asking why it took so long for BMW to fully recall these potentially dangerous cars. The government must ensure that the Driver & Vehicle Standards Agency has the powers that it needs to hold manufacturers to account and protect road users from the dangers of unsafe vehicles.1 point
-
Primele impresii dupa cca 500 km: - Motorul trage senzational, raspunsul la acceleratie este ferm, iar cutia schimba fĂŁrĂŁ efort - Isonorizarea OK pentru diesel si tractiune spate, ma asteptam sa fie ceva mai zgomotos - LED-ul Adaptiv face toti banii, e o placere sa conduci noaptea - Stabila la viteze mari si curbe largi1 point
-
scuze, varianta cu 5 locuri are 900. nu stiu daca atunci cand ai 7 locuri, pierzi ceva din volum cand cele 2 sunt ascunse1 point
-
spatiul in portbagaj e mic la x5. ma gandesc ca, din cauza portbagajului mic, cele doua locuri sunt bataie de joc. incearca q7. are portbagaj de 900 de litri si poate cele doua locuri sunt mai mari si ramane si ceva loc pt bagaje. azi ma uitam chiar pe spatiul din portbagal pe care x5 il are...practic, e cel mai mic portbagaj dintre toate suvurile premium, avand 650 de litri. skoda superb avant are 660 de litri, sedanul 625, E klasse avant are 640(exemplele astea ti le dau pt a ajuta sfatul meu) daca cele 2 locuri din porbagaj sunt importante si mai vrei sa pui altceva si nu doar un rucsac, cred ca X5 este ultima masina la care sa te uiti iar 3.0tdi 272cp alearga mult mai bine decat 30d cu 258cp1 point
-
Setarea early, medium si late warning este doar pt avertizarea acustica + cea vizuala din HUD sau dintre ceasurile din bord, nu este pt franare, functia de franare automata o face la acelasi interval (destul de tarziu dar suficient cat sa evite coliziunea), indiferent de ce setare alegi pt ââŹwarningââŹ, cel putin asa e la mine. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
mie pe early warning doar imi bipaie si apare masina rosie pe HUD dar fara a frana(sau franeaza insesizabil). O singura data a franat serios cand a si trebuit. Mai are uneori alertari de genul cand treci razant pe langa alta masina aflata in fata(gen depasire mai din scurt) Esti cu softul camerei KAFAS la zi? eu de exemplu imi fac updateurile la camera tot timpul cand apar si poate de aceea nu am asa multe alarme false, care sa se lase cu franare. Cu siguranta updateurile acestea aduc imbunatatiri.1 point
-
si eu am patit sa franeze fara sens de f multe ori. o singura data a fost cand trebuia...practic actionand frana concomitent cu masina. mikken, ce mai ai in garantie?1 point
-
Totul e bine si frumos la inceput. Nu vreau sa descurajez pe nimeni dar sunt curios cat o sa fie cu totul, masina + reparatiile?1 point
-
Din ce stiu eu,toate reprezentantele iti pot aduce masina din Germania daca nu vrei sa te deplasezi(nu sunt sigur daca mai este 1000 de euro) si cred ca si negociaza puti pretul cu dealer-ul de acolo.1 point
-
Salut, Referitor la oglinda dreapta si eu ma asteptam sa coboare cand dai butonasul ala, dar la G30 nu mai merge. De ce or fi lasat in manual, nu stiu...probabil au uitat sa scoata textul de la modelul anterior Nu stiu daca se poate coda treaba asta, din moment ce nu vine din fabrica indiferent de ce optiuni pui pe ea. Sistemul ala de avertizare si franare (nu ACC) e destul de ciudatel. Mi-a aparut si mie de cateva ori masinuta rosie si a bipait, cand chiar ma apropiam cu viteza de cel din fata si nu am schitat nicio frana. Insa de doua ori mi-a franat brusc fara sa am pe nimeni in fata si m-a cam speriat...am scris si pe topicul meu de treaba asta. Oricum tre sa ajung la service cu ea in curand pentru a remedia niste chestii pe garantie si o sa-i pun sa verifice si sistemul asta.1 point
-
Degeaba tragi de ea, regenerarea e initiata automat de catre ECU cand presiunea ajunge la un anumit nivel. Si mie mi se intampla ca dupa drumuri lungi, pe autostrada, sa inceapa regenerarea dupa ce intru in oras.1 point
-
Confirm și eu același comportament pe F30. Am rĂŁmas chiar foarte mirat sa mi se ĂŽntâmple in Ianuarie când erau in jur de 2-3 grade afara și sa porneascĂŁ ventilatoarele. SĂŁptĂŁmânale trecute s-a ĂŽntâmplat din nou, de curiozitate am deschis capota la motor, și am observat ca din compartimentul motor se auzeau zgomote specifice de dilatație/contracție in zona catalizatorului. De asemenea și caldura emanata din compartimentul motor era mai mare decât in mod normal.1 point
-
La bugetul propus, sfatul meu este sa mergi sa cauti una din Germania de la reprezentanta care iti ofera si 1 an de garantie. Eventual din Romania as cumpara una care are un singur proprietar si istoric la reprezentanta. Eu m-am lecuit de masinile aduse de dincolo de tot felu de persoane (exemplu X5 e70 care l-am luat de la o astfel de persoana) Succes!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai va place mai mult sa faceti caterinca subtil de cineva naiv, taman pe topicul rusinii, unde sunt aratati cu degetul escrocii. In fine, m-am inflamat prea tare.1 point
-
Prea multa ipocrizie p-aici. Daca cioacele astea de BMW-uri din ultimii ani, au ajuns sa vi se para asa ieftine la pret... Fratilor, sunt ieftine la calitate nu la pret. Calitate de doi bani, fie el si nou, iesit de pe poarta fabricii. Nenumarate exemple, nu cred ca mai e nevoie sa le insir. Ce-o tot aberati cu romanul nu s-a invatat si tot vrea ieftin si bun... Sa va vad pe voi cum refuzati pe motiv ca sunt prea ieftine... "Nu sefu, e prea ieftina 40k, iti dau 80k pe ea." Adevarata problema e ca romanul s-a invatat sa fie hot, escroc, mincinos. Trag concluzie din ipocrizia voastra, ca atata timp cat pun un pret sub media pietei, am voie sa mint, sa insel, sa dau tzepe fara nicio apasare.1 point
-
e60-ul isi tine cu atat mai mult pretul.. ))) E clasic sau ce? Confunzi 2 aspecte esentiale, una e cu cat vezi tu masinile pe olx, alta e cu cat se vand ele, sau mai exact nu se vand deloc si stau multi si bine la vanzare. Nu stiu cati mai dau in ziua de azi 10 12 mii pe un e60 din 2008 cand dupa cum tu ai spus "f10 a ajuns 14mii" , bineinteles ca ala la 14 mii e haituit si ii sar rotile, dar asta e alta poveste.1 point
-
Rezolvat Bmw 3156897065 originalĂŁ bmw cu volan pe dreapta , ElectricĂŁ , 389 lei fan inclus pe loco1 point
-
Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei. Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale. Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump. O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie. Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.1 point
-
e foarte ok si Razvan (pasionat), dar musai cu tel si programare altfel o sa cam asteptati pe acolo.1 point
-
1 point
-
Nu, nu ai inteles. Deci reconditionatul turbinei a fost 1190 lei cum mi-au spus la telefon, actuatorul+ geometria au fost ok, drept urmare nu a mai trebuit sa platesc in plus 350 lei. Eu pe langa 1190 lei reconditionatul turbinei, am schimbat senzorul ala de sub baie de nivel ulei pentru ca il aveam defect + ulei+filtru ulei si cu cateva garnituri la furtunele de la turbo mai am de achitat la mine la servici inca 1100 lei. Daca ai actuatorul si geometria ok ar trebui sa te coste 1190 lei reconditionatul, acum ma gandesc ca nu mi-a zis nimic de actuator daca ar fi fost stricat sau ceva de genu sa ma coste in plus, doar de geometrie au zis in caz de e stricata ma mai costa 350 lei. Masina chiar trage mai bine, am scapat mult si de lag, nu stiu ce sa-ti recomand, daca ar fi sa recomand AVD-ul, va fi dupa o perioada de cel putin un an, sa vad ca merge la fel de bine si nu are scapari de ulei sau altceva.1 point
-
) au spus ca sunt doar piese originale in interior "este exact ca si filtrul dvs cu aceleasi piese originale la interior", pe factura apare un kit turbo 850 lei parca fara tva si inca ceva. Calinus crede-ma ca dupa ce stiu ca este si turbina refacuta/evacuarea facuta si softul facut frumos unde trebuie o sa fiu mai linistit si in mers, adica vreau sa fac ce mi-am propus si dupa doar vreau sa tin de ea, sa o intretin cat pot de bine. o oglinda electrica dupa sau inca un retrofit ceva, dar in rest doar sa ma bucur de ea, cam am terminat toate planurile care mi le propusesem.1 point
-
degeaba revopsesti masina daca continui sa ai aceleasi obiceiuri de intretinere ... intr-un timp relativ scurt pe lac o sa apara iar o multitudine de defecte ( sigur sunt 100% pro sa revopsesti elemente batute de pietre / nisip - capota motor / bara fata / aripi fata / praguri ) dar oricum foarte putini posesori de masini scumpe / ieftine au vreun interes special in intretinerea estetica a masinii ( sa fim seriosi pe la noi deabea sunt intretinute mecanic masinile )1 point
-
Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/1 point
-
Am vorbit la AVD turbo in Bucuresti, 238 lei verificarea, 1190 lei reconditionare, iar daca este "stricata" geometria inca 350 lei. Am zis ca luni vreau sa o trimit, marti ar ajunge la ei, au zis ca 4 ore dureaza in principiu reconditionarea daca este nevoie, cu putin noroc ajunge miercuri, dar nu ma grabesc deloc, deci poate sa ajunga chiar si vineri. Am ales AVD turbo deoarece inclusiv un service Bmw "reprezentanta" lucreaza cu ei si mi-au spus ca lucreaza foarte ok cei de la AVB. Pentru upgrade la turbina am vazut ceva preturi la 2.000 lei, asta vroiam initial, dar nu vreau sa fac dintr-un 520d ceva ce nu este pana la urma, daca o sa aiba intre 210-220 cp o sa fiu multumit. Maine vreau sa vorbesc si la CompleteChip si tot zilele astea si la Pilot Tuning la Pitesti (10-15 aprilie o sa fiu la Bucuresti-Pitesti pentru soft-evacuare) Luni inainte sa ma apuc, o sa mai dau un telefon ca sa stabilesc cu ei niste lucruri clare: -sa nu fluiere cum se intampla de multe ori la cele reconditionate -sa nu mai vad ulei pe langa turbina -factura cu garantie -o sa le spun ca in aprilie ma duc la Bucuresti pentru soft la CompleteChip si nu vreau surprize, adica probleme la soft din cauza turbinei.1 point
-
Pai cu nici o luna in urma a fost verificata la BMW si "0 erori, 0 probleme"1 point
-
E polemica lunga pe tema asta si nu vreau sa o deschid aici..sunt destule subiecte cu dpf off pentru sau contra1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii1 point
-
Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.1 point
-
Pe bune? Adica insisti totusi sa vezi care e diferenta dintre un accident la viteza, in depasire... si o eventuala buza sparta. In loc sa zici mersi ca n-ai facut un accident din care cine stie cum (sau daca) ai mai fi iesit, tu te plangi de ce-ai fi patit daca n-aveai centura?0 points
-
Nu e legal sa scoti DPF-ul. E pus acolo ca sa ne protejeze sanatatea, nu e o gaselnita ca sa-ti faca tie viata grea.-1 points
-
Ai mers cu un diesel 73000 in 8 ani Undeva la 9k pe an, a meritat? Tot diesel vrei sa-ti iei la masina viitoare?-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina? ) Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina?-1 points
-
-1 points
-
Nu stiu cum e la Gxx, insa la Fxx sistemul de prevenire a coliziunii frontale actioneaza diferit la masinile cu sau fara Active Cruise Control. Diferentele sunt explicate in manual. In plus exista 3 nivele de avertizare distincte: in prima faza pe bord / HUD apare o masina portocalie, in a doua faza apare o masina rosie, iar in ultima faza masina rosie clipeste, se aude avertizarea sonora si frana este actionata cu o intensitate medie. La diferente de viteza mici intre masini, sistemul poate evita singur o coliziune. Exista si situatii in care nu mai apar toate 3 fazele de avertizare, iar masina franeaza direct.-1 points
-
Nu e nevoie sa îl dezactivezi. Dacă te lansezi în depășire și ai accelerația apăsata, sistemul nu acționează, scrie și în manual.-1 points
-
Nu poate sa depinda de cluster, pentru ca, din cate stiu eu, pe HUD sunt aceleasi informatii / simboluri, indiferent de cluster. Iar masina portocalie de care zic, apare pe ambele, cluster si HUD. Atentie, nu e vorba de cea care apare cu ACC pornit, cand detecteaza o masina in fata. E pur si simplu o avertizare cand te deplasezi prea aproape de masina din fata.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00