Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/18 in all areas

  1. 2 points
  2. BMW F10 2014 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizor electrice partea stanga - modul HKL - buton portbagaj - cablaj - sigurante - broasca portbagaj cu soft close De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. schema electrica: modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescopul la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare aprox 700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=jeHVgtE-6Ww
    1 point
  3. Desi am intalnit si cativa taximetristi mai ok, majoritatea sunt niste #%@(. Eu merg numai cu uber cand am nevoie. Si pe taximetristi nu-i las niciodata sa reintre pe banda in fata mea si nu le dau vreo prioritate atunci cand nu o au (la iesirea de pe stradute, etc). Mult tupeu si nesimtire prezinta aceasta specie.
    1 point
  4. Nu stiu daca il cunostea, dar era sictirit. Pot sa inteleg ca isi pierde cheful de viata dupa ce zilnic vin oameni cu scandal la el, dar putea sa dea dovada de un minim interes. Argumentul cu viteza al taximetristului e stupid, i-am si zis ca puteam sa am si viteza luminii atat timp cat nu am calcat axul drumului cum a facut el. Oricum nu aveam mai mult de 40, cunosc drumul si apucasem sa franez, in momentul impactului aveam cred 30. Eu am oprit in 5m, taximetristul la vreo 30. Camera e sfanta, am pus ochii pe un model deja. Bine ca nu a fost mai grav. In Iasi e jale cu taximetristii. Legislatia e vaga in cazurile astea si adevarul e ca daca te pui in locul politistului nu Ăâ˘tii pe cine sa crezi. El aplica legea, nu e judecator. Daca ai o proba solida ii ĂŽnchizi gura vinovatului. Fix pe drumul ala, un pic mai sus, acum vreo 6 ani am zgariat f usor masina din sens opus. Era iarna si am ocolit o gramada de zapada. Puteam sa fiu jegos si sa ii dau teapa celuilalt in loc de rca, dar nu sunt genul. Asta am ĂŽncercat sa i-o zic la telefon si maimutoiului, sa fie om, sa aibĂŁ cinste, onoare, sa-si asume. Ti-ai gasit....
    1 point
  5. Defectiunea gasita - contact imperfect in conectorul pompei intermediare [5bar]. Pasii urmati: - verificat sigurantele 22,31 din torpedo => au fost bune - in mod normal trebuie verificat si releul pompei de combustibil dar eu nu am facut-o. (releul se afla in torpedo care trebuie demontat pentru acces) - ridicat bancheta spate, desfacut acoperitoarea fonica de peste pompa din rezervor (in partea dreapta). - pus contact pozitia 2 (fara pornire motor) si ascultat daca functioneaza pompa din rezervor si cea intermediara. Pompa din rezervor se auzea ca functioneaza cea intermediara nu. - deconectat furtun de intrare in filtru de motorina si pus intr-o sticla - pus contact poz 2 => nu a venit motorina de loc (nici chiar comutand din poz. 2 in automat) Concluzia -> probleme cu pompa intermediara Rezolvare: - ridicat masina pe cric, asigurata cu suport de sustinere, blocat rotile cu pana inclinata, frana de mana, maneta schimbator de viteza in treapta 1. - demontat capacul de protectie /scut pompa intermediara pentru acces la pompa -4 clipsuri plastic, un surub si doua piulite. Clipsurile sunt cu stift central - se extrage mai intai stiftul apoi clipsul. Nu se demonteaza complet scutul se creeaza doar acces la pompa. - desfacut cele doua furtunuri ale pompei - deconectat conectorul electric al pompei. - demontat pompa impreuna cu colierul de fixare (este fixata cu un imbus de 5mm) - pulverizat spray contact in conectorul pompei partea cu fir si in conectorul din corpul pompei - testat pompa pe o baterie de 12v - pompa a functionat. - montat pompa la loc conectat furtunuri si cuplat conectorul electric al pompei - pus cheia in poz 2 - s-a auzit ca pompa intermediara functioneaza - lasata cheia in pozitia 2 pana nu s-a mai auzit pompa apoi am taiat contactul si am repetat de trei secventa cu punerea contactului in poz 2, asteptare, taiat contactul = pentru aerisire cat mai buna. Masina a pornit din nou la sfert de cheie. Pentru alte situatii solutiile pot sa fie diferite - dupa concluzia ca pompa intermediara nu functioneaza am comandat una noua dar am returnat-o pentru ca problema se pare ca era in contactul electric. Daca nu functioneaza pompa din rezervor (nu se aude sau nu ajunge tensiune cand se pune contactul pe poz 2 (masurata cu multimetru)) dati o cautare pe YouTube "E39 fuel pump replacement" si veti gasi cum se demonteaza. Detalii in foto atasate. P.S. Se pare ca eu am auzit pompa din rezervor si nu cea intermediara asa cum am scris in postul anterior.
    1 point
  6. Poti bĂŁga orice. Tot o sĂŁ-l mĂŁnânce. Un motor bun nu mĂŁnâncĂŁ ulei. ĂncearcĂŁ un tratament cu Metabond + ulei Metabond C3 LL04. DacĂŁ nu merge ... mergi pe varianta segmentare.
    1 point
  7. Nu la aceea ma refer. Cea de care zic eu apare la viteze extraurbane, fara ACC activ, cand te deplasezi relativ aproape de masina din fata. Masina rosie apare cand se micsoreaza brusc distanta fata de masina din fata sau un alt obstacol. O sa revin cu poza.
    1 point
  8. Urat stau bagate in interior pe spate.
    1 point
  9. Am, poate aceea sa fie diferența. La fosta mașina aveam un sistem similar, ii spunea CMBS, nu mi-a fĂŁcut surprize sa frâneze eronat, ĂŽnsĂŁ m-a ajutat sa evit 2 tamponĂŁri la viteze mici, când n-am fost atent. La BMW pana acum o singura data am ajuns in situația in care mașina a ĂŽnceput frânarea automat. In orice caz, chiar de la prima avertizare, cea vizuala, sistemul de frânare este “pre-armat”, astfel ca mașina va frâna puternic chiar dacĂŁ pedala nu va fi acționatĂŁ energic de cĂŁtre șofer. Eu sunt ĂŽncântat de utilitatea sistemelor de acest gen, singurul regret e ca la Fxx nu exista un sistem similar cu LKAS, sa menținĂŁ banda de rulare și sa compenseze pentru vântul lateral. Ma rog, ar fi Traffic Jam Assist, dar are unele limitĂŁri.
    1 point
  10. Nu poate sa depinda de cluster, pentru ca, din cate stiu eu, pe HUD sunt aceleasi informatii / simboluri, indiferent de cluster. Iar masina portocalie de care zic, apare pe ambele, cluster si HUD. Atentie, nu e vorba de cea care apare cu ACC pornit, cand detecteaza o masina in fata. E pur si simplu o avertizare cand te deplasezi prea aproape de masina din fata.
    1 point
  11. O sa fac o poza, nah... Cand mergeti prea aproape de masina din fata nu apare un simbol de masina, colorat in portocaliu?
    1 point
  12. Nu e nevoie sa îl dezactivezi. Dacă te lansezi în depășire și ai accelerația apăsata, sistemul nu acționează, scrie și în manual.
    1 point
  13. Nu stiu cum e la Gxx, insa la Fxx sistemul de prevenire a coliziunii frontale actioneaza diferit la masinile cu sau fara Active Cruise Control. Diferentele sunt explicate in manual. In plus exista 3 nivele de avertizare distincte: in prima faza pe bord / HUD apare o masina portocalie, in a doua faza apare o masina rosie, iar in ultima faza masina rosie clipeste, se aude avertizarea sonora si frana este actionata cu o intensitate medie. La diferente de viteza mici intre masini, sistemul poate evita singur o coliziune. Exista si situatii in care nu mai apar toate 3 fazele de avertizare, iar masina franeaza direct.
    1 point
  14. si eu am navigatie professional. nu prea inteleg de unde 3D..nu am descoperit acest lucru. una peste alta, navigatia de pe google(implicit cea a masinii) o gasesc slaba... mereu f optimista in ceea ce priveste ETA si nu este conectata la sitatiile din trafic, aruncandu-te ca imbecila in cele mai mari cozi, doar pt ca drumul este cel mai scurt. waze(desi detinut de google), este mult mai realist cu timpul necesar pana la destinatie si gaseste mai mereu solutiile cele mai bune dpdv trafic(desi mai da gres uneori). am folosit navigatia masinii extrem de rar si deseori doar cu scopul sa imi reconfirm ca e mult mai proasta decat waze si chiar decat mine.
    1 point
  15. Probabil omul se refera ca are datoriile platite si poate obtine viza de la financiar pe acele contracte de vanazre cumparare. Singurul impediment al masinii este tocmai motorul, ca marea majoritate din cei cu buget de cateva mii de euro nu isi permite sa plasteasca impozitul de 2000 de lei pe an. Daca nu te superi totusi, cum Dumnezeu sa consume 12 13 in aglomeratie in Bucuresti? ))) In rest spor la vanzare, poate ar fi bine sa o pui si pe siteurile de profil sau chiar pe mobile.
    1 point
  16. Mai degrabĂŁ e un istoric fabricat...
    1 point
  17. Fac pe avocatul diavolului cumva. BMW (în cazul de față - e valabil pentru orice altă marcă) - și-a făcut demult studiile pe clienți. Client = cel ce achiziționează mașina nouă. În cazul acestor clienți, se oferă oricum garanție. Tot acești clienți vând mașinile (statistic verificat) după 4-5 ani sau imediat ce ajung la 100000km. De obicei iese și modelul nou în perioada asta. Cum afară programele buy-back funcționează foarte bine BMW câștigă pe toate fronturile: Câștigă la vânzarea mașinii noi, aceluiași client. Câștigă la revânzarea mașinii SH. Câștigă la vânzarea pieselor câtre cel care a cumpărat mașina SH. În tot acest timp, clientul care a luat mașina nouă, nu are niciun stres toată perioada. El are mașină nouă și fără probleme toată perioada cât o deține. Probleme are doar proprietarul nr 2,3... și apoi românul :turned: De ce ar mai investi BMW în fiabilitate pentru 500000km în condițiile în care economia se bazează pe schimb costant al produsului? În plus, să nu uităm că Diesel-ul Euro 6 de acum nu se compară cu Dieselul Euro 2-3 din vremea Passat-ului "cocoșat" pe care îl admiram cu toții pe vremuri. Acum e gâtuit de EGR, catalizatoare, DPF și în același timp i-au crescut și puterea foarte mult, tot unui 2.0. Oricum o să ajungem să ne luăm mașini la fel de des ca iPhone-uri
    1 point
  18. Ca să citez un alt coleg de forum, asta este pentru că ești în general înconjurat de oameni care au BMW sau altă marcă luate cu 200-250000km / 5+ ani pe puțin și au reperele distorsionate Dacă ai lua BMW nou, ai vedea că stă altfel treaba. Corect, nu se mai fac mașini ca în trecut, dar nici nu se scot răgălii din fabrici.
    1 point
  19. niste poze cu ce-am facut joia trecuta, plus un filmulet filmuletul aici in habitatul ei natural aici cum trebuie sa tii piciorul fin ca o pana pe acceleratie ca sa obtii un consum excelent pentru mersul pe autostrada de 10L/100km cheile dobrogei si in navodari, unde erau taberele alea de vara
    1 point
  20. SalutĂŁri...ma poate ajuta cineva cu o nelĂŁmurire,am bĂŁgat ulei bmw 5w30 si il consuma,ce ulei imi puteti recomanda?masina nu are filtru de particule din fabrica.
    0 points
  21. Bun, am facut poze, calitatea nu e grozava, insa cred ca se intelege ce vreau sa spun. Daca nu, incercam si noaptea. 1. Simbol rosu - indica faptul ca ACC-ul a detectat o masina in fata. 2. Simbol rosu (mai mare decat primul) - indica nivelul 1 de Collision Warning. 3. Simbol portocaliu, insotit de semnul !, indica deplasarea prea aproape de masina din fata.
    0 points
  22. la g30 este avertizare rosie. nu exista portocaliu
    0 points
  23. Ies in 10 minute pana la Ikea si verfic si eu.
    0 points
  24. Monosilabice zici? "marpha" si "naspa" sunt monosilabice?
    0 points
  25. Aici e forum de M-uri, cinciare... nu pt saraci ca noi cu F3x Cauta pe f30 bimmerpost, b i m m e r f e s t, youtube sunt o multime de articole DIY bine documentate. Ceva mai mult decat raspunsuri monosilabice: marhpa, naspa.... Tehnic e ok de pe ebay. Dar exista posiblitatea sa fie piese furate. Am gasit vanzatori bulgari care vindeau interioare complete, piese pana si de M4. Evident despre ce era vorba...
    0 points
  26. -1 points
  27. Cine a castigat duelul asta? E un fel de Moldova vs Moldova !
    -1 points
  28. Eu am un BMW 320d f30. Aseara când am inchis masina, usa soferului sa inchis dar restul nu si am deschis-o.Nu s-a deschis m-am dus in nauntru am apasat pe butonul de deschidere si nu a mers. a mers doar când am dat sa deschid din manerul usii.vreau sa stii de ce pentru a nu pot lasa masina deschisa si cu o USA inchis a!
    -1 points
  29. Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina? ) Nu stiu ce cod e ala, ca de caseta nu e sigur. Si se potriveste caseta de volan pe dreapta cu cea pentru europa? ) Si asa ieftina?
    -1 points
  30. Defapt e reclama ascunsa la taraba lui de fier vechi.
    -1 points
  31. Bai ce Mai cautĂŁ fiecare pana la ultima virgula din anunț ,,, numai perfecți pe aici E mașina sh frate asuma -ți asta,,, dacĂŁ a avut daune minore și are raportul de daune ce tot atâta ĂŽnvârtealĂŁ in jurul cozii ,,, dauna de 7000e nu e ceva extraordinar de lovit pt germania Belgia olanda
    -1 points
  32. O ții pe a ta văd, asta e. Dar măcar nu mai induce lumea în eroare te rog. Bag de seamă că dacă strig la tine să pui frână că vine zidul, tu accelerezi, deși se vede un mare zid în față.
    -1 points
  33. Nu conteaza asta, arata impecabil.
    -1 points
  34. Totul e bine si frumos la inceput. Nu vreau sa descurajez pe nimeni dar sunt curios cat o sa fie cu totul, masina + reparatiile?
    -1 points
  35. Salut De doua zile tot patesc o chestie enervanta la masina. Merg cu masina si cand o opresc pe loc imi moare motorul cu ea pe drive de exemplu la trecerea de pieton acord pioritate si intre timp imi moare motorul cu ea pe Drive dupa ce o pornesc la loc scoate si mult fum negru. Si pe loc daca o l-as sa mearga cu ea p P imi tremura putin masina si acul de la turati se misca singur adica se acelereaza putin sau se ineaca masina gen care e problema? pe testar nu imi da nimica ... iam curatat EGR pana acum . Multumesc
    -1 points
  36. Are dreptate Catalin, confirm si eu ca apare intai o masina galbena insotita de semnul exclamarii Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  37. Posibil. Nu e standard pe toate Fxx?
    -1 points
  38. Mie la f30 mi se aprinde masina cu rosu in hud si piuie parca. Pana acum nu mi-a franat niciodata singura, ce-i drept nu am avut nici-o situatie ca cele descrise de colegul Cornel mai sus. Cu distronicul oprit, in extraurban daca faci o depasire mai din scurt, adica din fundul celui din fata ta, se aprinde masina rosie.
    -1 points
  39. Pai da, ai dreptate, daca te apropii prea mult de masina din fata se aprinde.
    -1 points
  40. Totusi, serviciile connected drive nu au legatura cu telefonul mobil.
    -1 points
  41. Dar conexiunea la internet are . Poate are omul un soft vechi de pe vremea cand Bluetooth tethering era posibil/activ ? Intreb si eu - nu stiu daca mergea si BMW Online , sau doar pt Internet browser. mai uit mai bine si are NBT. nici macar BMW Online .
    -1 points
  42. Serviciile Connected Drive trebuie activate si platite pe www.bmw-connecteddrive.de. Transferuld e date aferent acestor servicii se face folosind SIM-ul integrat in masina, nu telefonul tau mobil.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.