Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/18 in all areas

  1. DAca ti-a sarit distributia in mers, da, sansele sunt mari sa fie distrus motorul. Ca sa vezi ce si cum, trebuie sa mergi sa mecanic...
    1 point
  2. Blablabla...masini de pasionati fara dpf-uri pe forum bmw...nu-i asa lucianwrc ? sacali auzi tu )))) revenind, eu caut un 535d intretinut fara compromisuri asa ca astept sa mi raspunda robert aici sau pe privat.
    1 point
  3. Pai e masina de bossi, full full full. Abia se vinde un e90 lci cu 8000 si ceva. Daca tu crezi ca merita e90 din 2006 cu 7000, cu "doar" 216 mii km, ramane tu sa decizi. )
    1 point
  4. in 09/2017 avea ~213500km, acum are "144000 REALI"
    1 point
  5. asta-i tare de tot : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x6-ID7Gtt1P.html#8fa58fafd5 31/10/2016 REGOLARE 335200
    1 point
  6. Poate fi de la senzorul de citire al unghiului de la volan(din szl - am vazut ca se poate curata), dar mai pot fi si alte cauze. O diagnoza daca ai putea face atunci ar fi ceva mai clar...
    1 point
  7. masina nu are faruri adaptive, are faruri bi-xenon cotiera refrigerata nu exista la seria 3 oglinzi electrice si incalzite, volan reglabil, proiectoare, ABS + ASC(DSC) si geamuri electrice au toate bmw urile de prin 2000 incoace masinile BMW nu au ESP daca tot ai pus anunt de vanzare aici, nu l pune ca pe autovit ca ti pierzi timpul aiurea masina arata totusi bine ! PS: vad ca nu ai presuri. daca te hotarasti sa o pastrezi si ai nevoie de un set de presuri originale pe culoarea crem, da mi un PM. am un set de la fosta masina
    1 point
  8. 1 point
  9. Bun, am facut poze, calitatea nu e grozava, insa cred ca se intelege ce vreau sa spun. Daca nu, incercam si noaptea. 1. Simbol rosu - indica faptul ca ACC-ul a detectat o masina in fata. 2. Simbol rosu (mai mare decat primul) - indica nivelul 1 de Collision Warning. 3. Simbol portocaliu, insotit de semnul !, indica deplasarea prea aproape de masina din fata.
    1 point
  10. O parere foarte avizata de la un posesor. MAcar tu relatezi un consum adevarat nu ce se abereaza pe alte topicuri unde e unul care sustine ca un 3.0 benzina conceput acum 15 ani ii consuma 12 in oras.
    1 point
  11. O ultima poza inainte de inceperea haosului.
    1 point
  12. Dar nu e mai benefic sa faci distributia cu 3000 de ron si de restul banilor sa te distrezi, sau ai un pic de masochism in ce priveste motorul N, preferi sa vezi cand crapa, sa montezi altul,e e posibil sa fie mai praf decat al tau, nu inteleg rationamentul?
    1 point
  13. SĂŁ facem ĂŽntâlniri cu tematicĂŁ. Ăntâlnirea posesorilor de N47 ) Le luĂŁm pe rând la ascultat.
    1 point
  14. 1 point
  15. Sa ne si distram putin: Ce-ar fi daca firmele de asigurari ar scoate un produs - "Asigurare motor N47"? Cred ca ar scoate bani cu ea - sa zicem ca pun ca prima de asigurare anuala maxim dintre (0.7 euro x mii de km) sau (30 euro x nr de ani); deci o masina de 200.000km si 6 ani va plati 140 euro pe an pt asigurare distributie N47 - distributia se rupe la max 3% dintre masinile cu N47 (sa zicem, e un exercitiu; realist vorbind, nu cred ca se rupe la mai mult de 3%) - costul inlocuirii motorului este 3.500 euro, dar asiguratorul ar plati un plafon maxim de 3.150 euro (fransiza 10%, soferul trebuie sa fie cointeresat sa o foloseasca responsabil) la 1.000 de asigurati ar avea incasari de 1.000 x 140 eur = 140.000 euro anual costuri: 3% x 1.000 x 3.150 euro = 94.500 euro + costuri anuale administrare (10 euro per asigurat, adica 10.000 euro) = 104.500 euro anual Rezulta un profit interesant, 35.500 euro anual, adica ~25% din incasari. Ce ziceti, v-ati face o asemenea asigurare? pt o masina de 180k km care face 20k pe an, costul pe 3 ani ar fi 140 x 3 + 3% * 350 = 430.5 euro, mai ieftin decat schimbul unei distributii
    1 point
  16. 1. tinand cont de greutatea masinii, recomand motorul cu 2 turbine (525) - mai puternic si mai rafinat (cuplu mare pe o plaja mai mare de turatii); practic ambele sunt N47, deci similare ca fiabilitate, cu mentiunea ca la cel bi-turbo cam pica turbina mica - cauta una care a avut deja turbina mica schimbata, pica de obicei in jur de 80-90k km (asa a fost la a mea) 2. Toate BMW F11 au perne de aer pe spate; nu exista perne de aer pe fata la acest model; nu se poate regla inaltimea - aceasta este mereu aceeasi, masina regleaza presiunea din perna in asa fel incat sa pastreze nivelul (pe romaneste, indiferent cat de multa greutate pui in portbagaj, masina nu se lasa de spate). 3. Suspensia adaptabila (Variable Damper Control VDC 223) la F10/F11 este pe baza de amortizoare electromagnetice, si se regleaza doar duritatea la ele, nu si inaltimea. EDC merita, dar atentie la rulaj - sunt foarte scumpe de schimbat, in jur de 2000 euro setul de 4, se gasesc doar pe original. 5. Navi Professional are stocare pe harddisk (cred ca 12Gb); cauta sa aiba usb in cotiera, sa poti pune muzica direct de pe stick, si eventual 633 Enhanced Bluetooth telephone functionality with telematics, sa poti da muzica din telefon direct prin bluetooth; cauta sa aiba sistem de sunet Hifi (676), se aude mai bine decat cel standard si se poate interveni mai usor la el (upgrade de boxe si amplificator) 6. sunt 2 variante - 5AD Lane departure warning system si 5AG Lane change warning system; la unul dintre ele doar iti semnaleaza in oglinda ca ai ceva in unghiul mort, la celalalt iti vibreaza volanul atunci cand vrei sa schimbi banda si ai o masina in unghiul mort; e util, dar poti trai fara el. Alte optiuni de luat in seama: - Scaune comfort 456, eventual ventilate 453 si cu "oscilating seat base" 455 - 5DL Surround-view - vezi masina de sus, util la parcare in spatii inguste - Head-up display 610 - High-beam Assistant 5AC - Night Vision with pedestrian recognition 6UK - Active Cruise Control (ACC) with ‘Stop and Go’ function 5DF - Tailgate operation, automatic 316 (portbagajul se ridica si coboara electric) Spor la cumparaturi!
    1 point
  17. @six_in_line cu logica asta tu nu pleci niciodata de la dentist cu mai putin de 2 plombe :-) sau poate chiar 4 (sus, ... jos) si cand s-o mira dentistul, spune-i ca tu asa iti schimbi placutele :-)) revenind la perne, @CatalinP : nu am avut nici o problema, am observat uzura si am schimbat-o preventiv. @dorubimotoru : posibil, dar cand am luat masina avea 3 ani, si desi in conditii bune, nu parea noua. Prerea mea e ca, Cea din stanga a fost vizata de un recall, dar ca si la distributii, nu includ decat un set mai restrans, nu neaparat toate masinile vizate. mai mult, ma folosesc de ocazie sa postez o referinta pentru operatiuni de reparatie ce poate fi utila celor de nu o cunosc aici scrie cum se verifica, si mie mi se pare ca mentioneaza doar una, la singular : "then the air SPRING must be replaced." https://www.newtis.i...eneral/B9RoHPwy nici in detalierea operatiunii, nici altundeva nu am vazut specificat de amandoua https://www.newtis.i...eneral/B9tMjJRO daca gasiti voi, invatam ceva :-)
    1 point
  18. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  19. Departe de mine a hotari pentru altii daca isi deduc sau nu in propria firma TVA-ul sau nu. Este doar o forma uzuala a spune ca pretul include TVA 19%. Deductibila pt cine vrea si poate. Dar cine vrea si poate legal il poate deduce fata de achizitia cu factura fiscala care nu e purtatoare de TVA (sau purtatoare doar la marja), si acel caz e tot pe baza de factura fiscala. Pana la urma exista in tara noasta firme care au autoturisme pentru agenti de vanzari/directori de vanzari si deduc 100% TVA si cheltuieli de operare aferente. Totul tine de contabilitatea interna a fiecarei societati in parte. De aceea consider ca afirmatia "deductibila 50-100%" este cea corecta. Ok, sa reformulam ca sa nu aiba nimeni neclaritati: Eliberez factura fiscala cu cota de TVA 19% inclusa in pretul afisat.
    1 point
  20. Nu este vorba de ce declari, ci de ce poti proba cu documente justificative privitoare la destinatia masinii, espectiv utilizata sau nu exclusiv in scopul derularii activitatii economice a societatii. Asa ca, fara a induce lumea in eroare, e mai simplu sa spui ca se elibereaza factura fiscala si gata, fara sa apreciezi tu dreptul de deducere. Referitor la limitarile speciale ale dreptului de deducere, e responsabilitatea fiecarui cumparator - societate comerciala - sa reflecte in evidenta contabila si d.p.d.v. fiscal realitatea operatiunilor efetuate si scopul acestora.
    1 point
  21. Depinde asta de firma, de la caz la caz, ce declari ca faci cu masina. Corecta ar fi afirmatia ca este deductibil din punct de vedere fiscal intre 50% si 100%, in functie de destinatia autoturismului in firma respectiva. Ideea de baza e ca in pret este TVA 19%, la asta ma refer. Ca se emite factura fiscala cu TVA inclus, legal, nu e "uitat" TVA-ul pe undeva sau aplicat ilegal la marja cum se practica si vedem pe olx masini mai ieftine decat in DE. Dar eu inca sper ca va veni si randul alora intr-o buna zi...
    1 point
  22. Salutare, M-am hotĂŁrât sĂŁ pun la vânzare mașina mea personalĂŁ: BMW E60 535D. Am vrut sĂŁ o pun pe acest forum poate un pasionat o va achiziționa. Mi-am dat seama cĂŁ cei de pe site-urile de vânzare cautĂŁ doar mașini "pont" și nu țin cont cât de ĂŽngrijitĂŁ a fost o mașinĂŁ sau cĂŁ are anvelope noi sau cĂŁ motorul nu este mânjit de ulei. Din punct de vedere tehnic aceasta nu are nici o problemĂŁ majorĂŁ. Mașina a fost fabricatĂŁ ĂŽn anul 2005 și are 267.000 de km - verificabili la reprezentanțĂŁ, ĂŽntrucât cele douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service pe care le-am avut au fost la reprezentața Trado Motors din Iași. DotĂŁri: - Cutie de viteze automatĂŁ - Sistem de navigație cu ecran mare - Pachet M din fabricĂŁ - Head-up display - Magazie de 6 cd-uri - Ecran cu dvd - Reglaj electric la volan, tetiere și scaune - ĂncĂŁlzire ĂŽn scaune - Cruise Control - Aer condiționat automat pe 2 zone - Senzor presiune roți - Conectivitate Bluetooth - Senzor parcare fațĂŁ-spate - Interior piele crem - Volan piele M cu comenzi Plus multe alte dotĂŁri. Prețul este de 8800 euro - negociabil. Pentru mai multe detalii ĂŽn legĂŁturĂŁ cu ce am schimbat recent sau orice: 0755790692. Mașina poate fi vĂŁzutĂŁ ĂŽn Iași. Nu știu dacĂŁ este ok, dar atașez și link-ul de pe autovit pentru cĂŁ nu pot atașa toate pozele pe care le am: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GsYzU.html
    0 points
  23. Cheltuie banii pe telefon și nu ĂŽi mai rĂŁmân de 535
    0 points
  24. Nu cred ca este necesar, deoarece ai pus aceeasi baterie. Odata cu schimbarea bateriei este indicat sa o inregistrezi(codezi), daca nu vrei sau nu consideri etc nu este o problema inafara faptului ca bateria in loc sa tina 5 ani tine 2:). Cred ca s-au resetat doar cateva setari si cel mai probabil trebuie codate setarile dorite cu NCS/Carly
    0 points
  25. Daca mergi la orice reprezentanta si completezi un formular, primesti manualul in format digital in mod gratuit.
    0 points
  26. Cutia nu are cum sa schimbe raporul de cuplu, pentru ca e cutie planetara cu convertizor, nu e cvt. Iar diferentele intre drivertrain+chassis fata de doar una dintre ele se simt doar daca ai edc.
    0 points
  27. Gata, te-au luat sacali forumului, pana nu te devoreaza nu se lasa. Asta o spun prin prisma ca pe ei nu-i intereseaza achizitionarea masinii, ci doar vor sange.
    0 points
  28. pai masina e pomana ce vrei de la ea? la cat e de ieftina merita luata cu ochii inchisi sincer.. va mancati de sub cur si faceti 1000 de verificari la masini mult sub pretul pietei...ce va spune asta?
    -1 points
  29. Ai avut vreodata casco la masini? Este FIX acelasi lucru.
    -1 points
  30. Buna comparatie low, ai zis-o perfect:D!
    -1 points
  31. Up, link-ul de pe autovit nu mai este valabil ĂŽn schimb este pe olx: https://www.olx.ro/oferta/bmw-e60-535d-IDb7fXr.html
    -1 points
  32. Codul FSC e generat pe baza seriei de sasiu, deci evident ca nu.
    -1 points
  33. -1 points
  34. Nu e necesar sa redenumesti stick-ul in niciun fel.
    -1 points
  35. Intors din concediu,anunt valabil cu pretul de 700 ron(550 ron a speriat lumea)...... Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  36. In manualul de utilizare ce scrie?
    -1 points
  37. Valabile cele 2 fara homelink. 100euro bucata. Cea cu homelink a disparut
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.