Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/24/18 in all areas
-
Pai pe forumuri stramba toti desteptii din nas ca noxe, ca diesel si cancer, dar mai sunt inca 100 de cauze pt cancer mult mai determinante, ca de exemplu alimentatie, stil de viata etc. Dar na, pe forumurile de pasionati la taste toti sunt magnati si daca te uiti la masinile lor au cauciucuri sh, dezmembrarile sunt forta etc. Eu va dau un exemplu concret. Ieri am vandut e90-ul, masina cu care a mers tata in ultimii 3 ani. Cred ca m-au sunat 100 de insi de sambata, nu exagerez. Au venit sa o vada 10 persoane. Stabilisem cu un baiat din provincie sa vina ieri dimineata sa o cumpere ( evident sa o verifice sa ii faca ce vrea, ideea e ca omul nu batea 300 de km sa se afle in treaba, asa ca a avut prioritate, lucru ce l-am mentionat si celorlalti care au venit sa o vada). Ei bine intre timp cat il asteptam ieri au mai venit sa o vada 2 persoane. S-au uitat la ea, au pornit-o, au ascultat-o, etc. Dupa 10 minute imi zice ca nu e impresionat. Masina mai avea cateva zgarieturi pe capota ( pietricele), dar i-am zis ca e vopseaua originala, nu am revopsit absolut nimic. Omul zice ca o janta e putin exfoliata.. Ca farurile trebuie polisate sa fie perfecte.. Ca desi e cinstita masina nu e ce cauta el.. )) Ideea este ca daca vopsesti bara fata si capota sigur vin unii si stramba din nas ca domle e revopsita. Daca le lasi cum sunt, domle nu arata "impecabil". Vad in toate anunturile "impecabil". Nu exista asa ceva la o masina sh, decat daca o tii bibelou in garaj. Pur si simplu oricata grija ai avea masina se zgarie, iti tranteste unul o usa cnad coboara, mai sare o piatra de pe drumurile noastre impecabile. Povestea lunga, atatea vizionari si pretentiosi, dar ce vreau sa spun este ca omul care a venit din provincie s-a uitat la ea 10 minute, a pornit-o si am plecat apoi sa facem actele. Nici nu a vrut sa o mai verifice, mi-a zis din start domle se vede ca e ingrijita. I-am dat cartea service, distributia schimbata, un set d eplacute frana spate comandate ca urma schimbul, cauciucurile de iarna. Masina chiar era cinstita, un om realist isi dadea seama, dar oamenii nu sunt realisti. Eu nu zic ca e anormal sa pui masina macar pe tester, sa o verifici, dar unii vor si tichie de margaritar la pret de Romania. Plus de asta pe piata 90% sunt tarabe de masini prezentate in anunt ca si impecabile. Pentru un om care vine din alt oras poate fi o deceptie majora cand ajunge sa constate ca i se vinde un cazan ferchezuit. Dar unii vor sa fie mintiti, vor full de full, pretul il mai negociem? Sa mergem cu ea la service, eventual sa i-o dai cu consumabile noi. Nu stiu cati din clientii romani de Bmw sh de exemplu au asteptari sa bage bani in masina . MArea majoritate vor sa o ia absolut tipla, sa mearga 2 3 ani cu ea fara sa bage un leu. Si totusi sa fim cinstiti, e90 lci nu e un Ferrari, e o masina normala, dar totusi nu e gratis intretinerea. ( cand zic intretinere includ totul, ca mai apare un brat, o bucsa, o bieleta, niste flanse amortizor, niste amortizoare etc se aduna daca socotesti dupa 3 4 ani de utilizare). ps: Si ca m-am luat cu vorba, apropos de DPF, vine unul marti si ii zic domle are dpf activ, are incarcare foarte mica o sa vedeti cand mergem cu ea la diagnoza, la care el imi zice aoleo mai bine n-avea dpf ca si asa cnad se infunda eu o sa il scot. )) Deci cum o dai n-o nimeresti.6 points
-
Masina s-a vandut, se poate inchide. Multumesc mult Lucian..mare domn!3 points
-
am masina de o luna si ceva, nu am apucat inca sa iau roata, nu e vorba de bani.. in plus, inteleg ca cele de e90 nu se potrivesc, trebuie de e60.. sau pe 17, ceva de genu.. am intrebat, nu am dat in cap.. si eu da, as da.. asta cu ai avut bani de F si nu ai bani de roata e rautate ps: sau tu esti din ala, nu ai da din frica sa nu ramai fara ea, ceri si buletinul eventual..2 points
-
doar de curiozitate. Raman la parerea ca daca un motor e bun nu are voie sa consume ulei indiferent de brand atata timp cat e ulei cu specificatiile corecte.2 points
-
Dar nu am zis ca uleiul BMW este nasol, chiar din contra , am postat pe topicul dedicat niste teste din care uleiul OE BMW a obtinul printre cele mai bune rezultat (TOP 3 din lume). Eu de cand am masina nu am avut probleme cu ''mancatu'' de ulei , indiferent ce ulei am folosit (si am experimentat ceva tipuri ca asa sunt eu) Cat timp am gasit uleiul vechi (BME Castrol) am folosit doar dinala , chiar am ajuns sa platesc mai mult pentru el de cat noul model (TwinPower, cred ca am ceva cu Shell de nu il suport) dar dupa ce am experimentat , de la Castrol Edge , pana la Mobil1 3000 si ultimul Mannol ... Cu nici unu nu am avut probleme sau experiente negative ... DE asta nici nu prea mai arunc pe uleiurile scumpe (OE BMW sau Castrol Titanium, etc) Dupa cum zici tu , daca motorul este OK , nu are de ce sa consume ulei , fie si cu un ulei OEM (castrol , mobil , mannol , efes, total sau mai stiu eu ce brand este acolo) , atata timp cat se respecta specificatile date de producator. Eu caut specificatile si calitate, nu brand sau faima ( cu toate ca pe vremuri brandurile au reprezentat o anumita calitate , astazi nu prea mai sunt vremurile alea). PS: DE ce ai mai intrebat de pret ?2 points
-
Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati. Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !2 points
-
2 points
-
Vand sau DONEZ urmatoarele: 1. Fulie originala bmw (nu aftermarket) COD BMW 11231438995 pentru motoare M54, e46 320i 323i 325i 328i 330i sau e39 520i 523i 525i 528i 530i, eventual si seria 7 ani similari de la an 2000 pana la 09/2002. ATENTIE: aceasta piesa este doar pentru motoare M54 pana in luna 09/2002, nu se potriveste la motoare dupa 09/2002, verificati exact luna fabricatiei masinii dvs 2. Accesorii montaj, 2 pene 07119951480, surub montaj 11211720633, semering arbore cotit (partea din fata) 11142249532 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AN37-USA-01-2001-E46-BMW-325i&diagId=11_2877 Toate piesele sunt noi originale BMW nemontate. Valoarea totala de magazin a pieselor este 1900 lei. PRET PT TOATE: 800 lei sau se doneaza dupa cum urmeaza: CONDITIILE DONATIEI: 1. Masina inmatriculata pe Bucuresti. 2. Pentru a evita samsarii de piese sau oamenii necinstiti in general, cel care primeste donatia trebuie sa vina cu masina la mine in Bucuresti, zona Crangasi pentru a dovedi ca detine acest tip de motor. O masina cu pachet M va avea intotdeauna prioritate la donatie pt ca. Doar PM pe forum1 point
-
Daca gandesti la drobul de sare mai bine nu mai pleci cu masina, am facut Grecia de peste 10 ori cand erau drumurile pe Makaza in constructie, nu am facut pana in concediu niciodata, toate prin oras in jurul casei, cu runflat nici nu ma gandesc sa car roata dupa mine, daca ai si kitul de pana e suficient. atentie la gropi, borduri si altele mai nasoale.1 point
-
Corect. Am uitat ca la n42 calculatorul valvetronic e separat, la n46 s-a integrat ĂŽn DME.1 point
-
donez fulie pentru benzinare m54, vezi conditii aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184001-vand-sau-donez-fulie-oem-benzinare-m54-2000-2002-320i-323i-325i-328i-330i-525i/1 point
-
1 point
-
Mersi OPaul, au reusit sa vad consumul real din meniul secret, este de 9,8l/100km Multumesc pentru ajutor si problema a fost ca nu imi indica bine BC, nu ca consuma mult masina . Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cine a zis ca un motor care consuma ulei este si stricat ? Exista totusi un consum controlat si acceptat (mai ales la benzinare).1 point
-
Inseamna ca M54, S65, S85 si multe altele sunt stricate din fabrica nu ?1 point
-
1 point
-
In capul nostru se schimba ceva , ne ''simtem'' bine cand stim ca un lucru a costat mai mult de cat media si credem ca e si de 2-3 ori mai bun daca costa mai mult , in realitatea calitatea nu creste proportional cu pretul. De cat sa dau pe 1l de ulei 40lei si sa fie made in EU (sanse foarte mari sa fie Made in Turkey) sau contrafacut ca este un brand foarte popular, prefer sa dau 20lei/L pe un ulei care scrie Made in Germany si sa aiba specificatile BMW LL04 , care stiu ca alea sunt pe bune si ca nimeni nu se complica sa falsifice un ulei care nu este prea popular.1 point
-
Buna seara, Ma numesc Adrian si deschid acest topic in speranta unei indrumari/rezolvari in ceea ce priveste problema cu care ma confrunt. De curand, am cumparat de la o ruda din familie un BMW 525xd (E60 LCI), model iunie 2009, cu iDrive CBD (ecran mic). Cunoscand masina indeaproape, stiam ca de fiecare data cand introduceam cheia si porneam motorul din buton, era declansat sunetul specific de avertizare pentru centura de siguranta (acel BMW chime care pe multi ii enerveaza) si pe display-ul computer-ului de bord aparea imaginea caracteristica de port al centurii. De cand am intrat in posesia masinii, avertizorul sonor la pornire a functionat putin, iar acum, de fiecare data cand pornesc motorul, nu se aude nimic. Nu am facut nici o modificare fizica la electrica/electronica masinii (nu ma pricep si nu ma bag la asa ceva). Mai mult, mi se pare ca nu functioneaza nici un avertizor. Pot pleca linistit cu o usa semi-deschisa, pentru ca masina nu ma va anunta nici acustic, nici vizual. Recent, am folosit farurile pe modulul de lumini de intalnire (in loc de cel automat) pe un drum national si, cand am iesit din masina, am uitat farurile aprinse - iarasi, nu am primit nici o avertizare. Iar daca in mers, decuplez centura, trec cam 30 de secunde pana cand se aude sunetul specific. Este extrem de ciudat ca, dintr-o data, fara a interveni in nici un fel, semnalele de avertizare nu mai functioneaza nici vizual, nici acustic. Din cate am inteles de pe alte forumuri, ar putea fi vorba de o eroare din calculatorul masinii, care poate fi rezolvata prin codare (cu aplicatii gen Carly, NCS etc. si adaptoare OBD2) - activitate cu care nu sunt familiar deloc. Pot, evident, sa duc masina si la un service autorizat BMW (Automobile Bavaria etc.), insa pana atunci, ma gandesc ca exista user-i pasionati care cunosc astfel de spete si m-ar putea ajuta in consecinta. Va multumesc pentru ajutor!1 point
-
Vreti fara piese vopsite, cu dpf intact si eventual si cu toate intrarile in service la BMW. Aveti pretentii de masini de Germania de pana in 150.000 km la preturi de Romania. Eu zic sa mai strageti niste bani si sa dati fuguta in Germania sa le luati impecabile.1 point
-
hai ca o luati pe aratura deja... ) Cand statea cate-un dos in tren sau in RATB, ventilatia era oferita de gaurile din scaune..dar na..o dam in diverse1 point
-
si niste scaune ventilate pentru pasagerii din fata :frantics: sunt foarte multe dotari interesante la seria 7 F01 - ca sa citez din clasici "full de full cu 5 butoane"1 point
-
Cred ca ast ar fi raiul pentru un bisnitar. Unu client care da banii fara pretentii. Nici eu nu as cumpara o masina cu DPF scos.1 point
-
am inteles acum ca vrei special pentru asta. incercam doar sa te ajut.... nu am niciun amplicator (cu sau fara TV). sunt persoane care uneori cauta piese ce nu le trebuiesc (indrumati gresit) si e posibil ca si alt part # sa le fie de ajutor. OK, nu e cazul aici. LE: am gasit la un prieten, ti am dat PM1 point
-
Gata, te-au luat sacali forumului, pana nu te devoreaza nu se lasa. Asta o spun prin prisma ca pe ei nu-i intereseaza achizitionarea masinii, ci doar vor sange.1 point
-
1 point
-
Am citit pe sarite. Perna se inlocuieste, nu e necesar in pereche, n-are nicio treaba uzura, nu e ca la amortizoare. Ele oricum se umfla separat, una fata de alta, in functie de incarcare, viteza, etc. Pt 520d F11 este recall pt inlocuire perna stanga spate. Cu seria de sasiu trebuie intrebat in reprezentanta. Recall nu are are nicio legatura cu facut sau nu reviziile la ei. Recomand inlocuire, chiar si doar pt o perna, dar doar atunci cand apar probleme. Pt cumparare separat, doua optiuni - cel mai ieftin, perna made in China de pe amazon.co.uk, cautare dupa spare part oem, cost cu tot cu transport 700-800lei / pereche (deci vreo 400lei / bucata). Pe original, cataxxl de pe forum (sau www.bmwoe.ro) sau inca un site tot de accesorii originale bmw (parca bavauto sau ceva aseamanator). Montaj in jur de 100lei/buc maxim, dar nu in reprezentanta. Cand desfaceti, stergeti cu o carpa umeda si cealalta perna, ca sa dispara praful si mai ales pietricelele stranse intre pliurile pernei, ca de aici apare si uzura si ruprerea. Inspectati si perna care ramane pe masina, in general ele se uzeaza excesiv in partea de jos, si incep sa crape. Crapaturile se vad usor cu ochiul liber. Daca masina deja pierde aer, la pornire asteptati sa umfle perna, nu plecati direct de pe loc. Iar daca deja auziti ca umfla din cand in cand, cand stati pe loc, inlocuiti perna, riscati sa stricati si compresorul (doar unul pt ambele perne), ca e vreo 300Euro. Sper sa fie util.1 point
-
La RAR DOAR inganfati si figuranti . Am incercat sa ii explic inspectorului RAR ca masina a mers ceva km in Olanda cu rotile respective si ca au si aia rar, itp etc. si cum a fost posibil sa mearga asa daca nu era in regula?De amenzi nu mai vorbesc. Nici nu a schitat nici un gest. Mi-a zis sa vin cu dimensiunile din talon ca nu il trec altfel. Si cand te gandesti ca sunt pline strazile de Bmw-uri cu jante pe 18-191 point
-
Vand 4 anvelope Michelin de vara, primacy 3 cred ca sunt. 205 55 16 . Nu au fost puse pe jante, au eticheta pe ele, sunt depozitate in saci in garaj . Fusesera cumparate pentru e90-ul pe care l-am vandut deunazi si le-am pastrat ca sa le vand separat intrucat s-a negociat pretul masinii. Pretul este 1200 lei. Prefer predare personala in Bucuresti. ps: imi cer scuze insa nu am poze cu ele intrucat sunt in garaj la tata acasa. Totusi, anvelopele sunt noi cu eticheta, deci cred ca nu ajutau pozele neaparat, avand in vedere ca se gasesc pe google destule poze cu modelul respectiv.0 points
-
Anvelopele iesite din magazin cu cat trebuie vandute, 50% din pret e ok?0 points
-
http://anvelopeiarnavara.ro/michelin-primacy-3-205-55-r16-91v-12247 De exemplu aici sunt 330ron in magazin. Si cred ca dau si garantie si factura.0 points
-
Salut. Le am din aprilie. Daca imi arati si mie unde ai vazut in magazin aceasta anvelopa cu 300 de lei, sigur ca mai las la pret. Pe emag sunt 360 https://www.emag.ro/anvelopa-vara-michelin-primacy-3-grnx-205-55-r16-91-v-412394/pd/DKJNQBBBM/ Pe vadrexim 340 https://www.vadrexim.ro/anvelope-vara-205-55-r16-michelin-primacy-3-grnx-91v.html 370 lei cauciucuri. com http://www.cauciucuri.com/michelin-primacy-3-205-55-r16-91w/ Eu am pus o medie de 350 de lei, dar mai costa 50 60 de lei si transportul, deci am socotit ca o reducere de 15% este o oferta buna. Sunt noi, nu sh.0 points
-
Salut! De cand ai anvelopele? Din cate am vazut pretul unei anvelope noi in magazin e in jur de 300ron. Nu vrei sa mai lasi la pret?0 points
-
Si ne pregatim de prima iesire din tara: ieri am fost la SKW pentru update de harti si cateva codari. Dupa vreo 4 vacante in Thassos am hotarat sa merg in Halkidiki anul acesta, sper sa fie ok. PS: are cineva sa-mi imprumute o roata de rezerva pentru o saptamana? Am nonrft si nu am rezerva. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk0 points
-
scoteau ei dpf ca sigur nu luau filtru nou LOL , multi lupi moralisti aici ,,, cancer and shit si trec rabele pe sosele si autobuze vechi care polueaza la 1 km cat polueaza bmw meu 5 ani .Apasa recircularea si n-au nimic de comentat .Am si eu filtrul scos , altfel schimbam turbina si cumparam un filtru Sh . Nu-mi permit nou , recunosc . O fi bine o fi rau ....sanatosi sa fim , cancer facem din altele0 points
-
Problema este cã ilegal si cã cancer, aia e problema. Masina e "ingrijita", nu are nici o "problema tehnica majora" si e pt pasionati. E deplasat sa intrebi daca are DPF?0 points
-
Am de vânzare pe olx mașina personala 730d 258 cp la 23000 de euro Daca esti interesat ĂŽți dau link pe pm0 points
-
Hai sa fim seriosi, multi aveti prea multe pretentii pe bani putini. Masina are 13 ani si 270k km, nu exista tipla, nu exista fara piese revopsite sau nu necesita de investit niciun leu. Daca are dpf off, care este pb ?0 points
-
De la el am cumparat si eu e60-ul, istoric real, nu a incercat sa ascunda defecte, din contra, pana sa ajung sa ne vedem (zapada abundenta) mi-a facut poze la tot ceea ce i-am cerut. Bafta la vanzare! P.S. I-am trimis link-ul la un prieten care ar vrea asa ceva.0 points
-
Si eu am observat ca cea de la Mol face motorul mult mai silentios, e doar o parere!0 points
-
Exista BMW Seria 5 GT (F07) pe acelasi sasiu cu Seria 7, insa mai practic pentru o masina de familie. Cu siguranta il gasesti mai dotat in acelasi buget.-1 points
-
Bugetul tau oscileaza de la o ora la alta? Ai cand 30k, dupa poti urca la 35k, iar in final nu poti ajunge decat la 29,5k. Cam dubios.-1 points
-
Masina a fost vanduta astazi de pe olx, topicul se poate inchide, multumesc pentru gazduire si noul proprietar sa o stapaneasca sanatos.-1 points
-
Uleiul e contrafacut daca il luati de pe tot felul de siteuri obscure sau provideri dubiosi. Cu cat luati voi litrul de ulei ca tot veni vorbA?-1 points
-
Eu nu inteleg ce calitate slaba cand eu la toate masinile nu am patit sa imi consume intre schimburi adica la 10-11 mii de km. Ti-ai pus intrebarea poate are si motorul uzura?-1 points
-
Benzinarele sunt diferite, si ca mod de functionare in primul rand. Apoi ideea este ca dieselul in general nu prea are voie sa consume ulei. Exceptie au facut motoarele grupului vag, esecuri carora ei le-au spus normalitate. Asta se aplica si la tfsi-uri unde la 10 mii de km putea sa consume si 2 litri in functie de stilul de mers. Eu ma refeream la dieselurile Bmw in cauza, n47/n57, chiar si m47 ( probabil, nu am avut asa ceva, dar banuiesc ca nici ala daca e bun motorul nu are voie sa consume ulei intre schimburi). Aici vorbim de un mers de om normal, ca daca mergi cu dieselul frecvent numia in limitare, atunci o sa consume si el uleiul si posibil sa nu mai aiba viata asa lunga.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
da...ce sarac... ar trebui sa se comporte ca un bossss doar are beemve rautacisme cum spunea un clasic, bine-ai venit in atmosfera rarefiata a posesorilor de bmw eu mi-am cumparat de pe ebay o roata de rezerva de E60 135/80 R17 102 M ca asta de aici(doar ca inscriptionata pana la 130 pb alt cauciuc): https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-e60-notrad-reserverad-6758778-continental-135-80-r17-102m/703675430-223-9564 am platit vreo 200 eur noua kit-ul la reprezentanta era vro 500 eur cu tot cu taxe daca merg mai departe de 100 de km de casa iau roata cu mine, nu mai astept sa-si miste .... aia cu asistenta sa mai pierd vremea pe nu stiu unde sau sa stau sa carpesc roata daca-i vreme nasoala Cunosc niste greci si din ce mi-au spus se conduce mai rau ca la noi. Plus smanglitorii de rigoare. In Grecia as merge cu avionul si acolo inchiriata o janghina de masina. Singura tara mai sudica unde as merge cu masina ar fi Franta. In rest pfff.-1 points
-
La noi romanul vrea rahatul sa fie bici si sa mai si pocneasca. Da, asa-i cum zici, cred ca si la o masina noua daca ai vinde-o dupa 3 luni ar apare unul sa nu ii convina ceva. De regula pretul e problema, oricat de mic ar fi tot trebuie negociat. Vanzatorul din topic poate a dat-o, cine stie. ) Sau poate este impasibil la ce se scrie pe aici.-1 points
-
Cam ciudat acel tabel. Care e sursa? Ăntreb pentru ca BMW monteazĂŁ 315mm pe 11J, iar acel tabel spune maxim 305.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00