Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/25/18 in all areas
-
Toti fac pe lupii moralisti, absolut nimeni nu ar da 7000lei (peste 1500e) pe un dpf, mai ales cand te uiti dupa masini de 8k euro. Asta este, romanul vrea Bmw demn de Premium Selection dar sa fie in top 3 cele mai ieftine de pe autovit.6 points
-
Nu-mi vine sa cred de cand nu am mai scris aici . Bine, nici nu ar fi foarte multe de spus, in afara de combustibil nu prea cere nimic. I-am montat anvelope noi la inceputul sezonului (pentru cine e curios, au 8.8kg) : Am schimbat oglinda interioara cu una "completa" (EC / FLA / LED / GTO / Compass). Din cate am observat, a fost plug and play, nu a trebuit sa trag fire sau sa codez nimic. In final, cateva fotografii :4 points
-
Ideea este simpla, atata timp cat majoritatea care comenteaza de anulare dpf, nu ar da 7.000 lei pe un filtru OE nou de la reprezentanta, nu are rost sa te iei in contraziceri cu ei, curatarea DPF-ului nu este o solutie permanenta, iar DPF aftermarket la fel, la un moment dat se va duce, iar sa dau un 7.000 lei pentru un DPF nou nu mi se pare ok pentru ca si ala se va duce peste inca 7 ani sau 2 cat ai garantie (ca principiu) si nici nu am banii astia, cel putin nu pentru DPF la masina. Fum/poluare si etc, nu de acolo pleaca poluarea, atata timp cat merg pe strada masini fara DPF din fabrica din 1980-2006 nu am ce sa ma contrazic cu nimeni.3 points
-
El avea anunț la matrimoniale și l-au sunat sa ĂŽntrebe de ĂŽntinzĂŁtoare.2 points
-
A mai explicat Neo in trecut cum poti sa deblochezi usile sau sa deschizi geamurile la masinile cu Connected Drive, iar articolul asta va arata continuarea. Au fost o gramda de stiri in trecut despre masini hackerite in mers care erau sa produca diverse dar unii au memoria scurta si nu stiu sa faca legaturi intre stiri, iar altii sunt total ignoranti pana cand problema ii loveste in mod direct apoi se plang ca mama de ghinion au avut.2 points
-
@cavaliere: Ca idee, si tu ai tendinta de a fi critic si intransigent cu anunturile altora; pana la urma, nu stii sigur ce model vinzi si nici nu ai precizat DOT-ul, care are o anumita relevanta, chiar daca anvelopele sunt noi.2 points
-
Daca gandesti la drobul de sare mai bine nu mai pleci cu masina, am facut Grecia de peste 10 ori cand erau drumurile pe Makaza in constructie, nu am facut pana in concediu niciodata, toate prin oras in jurul casei, cu runflat nici nu ma gandesc sa car roata dupa mine, daca ai si kitul de pana e suficient. atentie la gropi, borduri si altele mai nasoale.2 points
-
Pai pe forumuri stramba toti desteptii din nas ca noxe, ca diesel si cancer, dar mai sunt inca 100 de cauze pt cancer mult mai determinante, ca de exemplu alimentatie, stil de viata etc. Dar na, pe forumurile de pasionati la taste toti sunt magnati si daca te uiti la masinile lor au cauciucuri sh, dezmembrarile sunt forta etc. Eu va dau un exemplu concret. Ieri am vandut e90-ul, masina cu care a mers tata in ultimii 3 ani. Cred ca m-au sunat 100 de insi de sambata, nu exagerez. Au venit sa o vada 10 persoane. Stabilisem cu un baiat din provincie sa vina ieri dimineata sa o cumpere ( evident sa o verifice sa ii faca ce vrea, ideea e ca omul nu batea 300 de km sa se afle in treaba, asa ca a avut prioritate, lucru ce l-am mentionat si celorlalti care au venit sa o vada). Ei bine intre timp cat il asteptam ieri au mai venit sa o vada 2 persoane. S-au uitat la ea, au pornit-o, au ascultat-o, etc. Dupa 10 minute imi zice ca nu e impresionat. Masina mai avea cateva zgarieturi pe capota ( pietricele), dar i-am zis ca e vopseaua originala, nu am revopsit absolut nimic. Omul zice ca o janta e putin exfoliata.. Ca farurile trebuie polisate sa fie perfecte.. Ca desi e cinstita masina nu e ce cauta el.. )) Ideea este ca daca vopsesti bara fata si capota sigur vin unii si stramba din nas ca domle e revopsita. Daca le lasi cum sunt, domle nu arata "impecabil". Vad in toate anunturile "impecabil". Nu exista asa ceva la o masina sh, decat daca o tii bibelou in garaj. Pur si simplu oricata grija ai avea masina se zgarie, iti tranteste unul o usa cnad coboara, mai sare o piatra de pe drumurile noastre impecabile. Povestea lunga, atatea vizionari si pretentiosi, dar ce vreau sa spun este ca omul care a venit din provincie s-a uitat la ea 10 minute, a pornit-o si am plecat apoi sa facem actele. Nici nu a vrut sa o mai verifice, mi-a zis din start domle se vede ca e ingrijita. I-am dat cartea service, distributia schimbata, un set d eplacute frana spate comandate ca urma schimbul, cauciucurile de iarna. Masina chiar era cinstita, un om realist isi dadea seama, dar oamenii nu sunt realisti. Eu nu zic ca e anormal sa pui masina macar pe tester, sa o verifici, dar unii vor si tichie de margaritar la pret de Romania. Plus de asta pe piata 90% sunt tarabe de masini prezentate in anunt ca si impecabile. Pentru un om care vine din alt oras poate fi o deceptie majora cand ajunge sa constate ca i se vinde un cazan ferchezuit. Dar unii vor sa fie mintiti, vor full de full, pretul il mai negociem? Sa mergem cu ea la service, eventual sa i-o dai cu consumabile noi. Nu stiu cati din clientii romani de Bmw sh de exemplu au asteptari sa bage bani in masina . MArea majoritate vor sa o ia absolut tipla, sa mearga 2 3 ani cu ea fara sa bage un leu. Si totusi sa fim cinstiti, e90 lci nu e un Ferrari, e o masina normala, dar totusi nu e gratis intretinerea. ( cand zic intretinere includ totul, ca mai apare un brat, o bucsa, o bieleta, niste flanse amortizor, niste amortizoare etc se aduna daca socotesti dupa 3 4 ani de utilizare). ps: Si ca m-am luat cu vorba, apropos de DPF, vine unul marti si ii zic domle are dpf activ, are incarcare foarte mica o sa vedeti cand mergem cu ea la diagnoza, la care el imi zice aoleo mai bine n-avea dpf ca si asa cnad se infunda eu o sa il scot. )) Deci cum o dai n-o nimeresti.2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. Antentie !!! ISTA-D 4.11.22 with SDP.rar1 point
-
multa lume cumpara "kit-uri fsc originale" de la rusi care executa scripturi pe unitatea de navigatie, toti sunt vulnerabili la cele descrise in articolul de mai sus.1 point
-
1 point
-
Deci se cauta...am vazut care vand pana si placute de frana sh.1 point
-
Am fost astazi la Bogdan (Haplea) si nu am decat cuvinte de lauda. Foarte ok, atelierul foarte curat si organizat! Au curs niste pete de ulei pe jos si imediat le-au sters. La un momentdat nu se desfacea o piesa de la turbina si au gasit una identica de la o turbina stricata unde au incercat sa vada cum o pot scoate fara sa strice, nu s-a bagat cu ciocanu in turbina mea! Mie mi-a insiprat incredere! Inca de cand am vorbit la telefon a fost foarte serios si comunicativ. Intr-un final dupa ce am demontat turbina si au desfacut-o s-a constatat ca era in perfecta stare si nu pierdea deloc ulei. Uleiul vine de la capacul de tacheti (epurator) si curge pe furtunul epurator pana la turbina ...1 point
-
La 16 nu prea iti trebuie rim protection, mie nu mi se par deloc intinse, chiar m-am mirat, si da, 205 este limita minima pentru 7.5 j (205 se pune si pe 6.5 sau 7k). Eu speram sa para talonul mai mic, adica sa nu mai fie asa inalt, talonul mare par jantele sa para mici.. dar asta e o sa trec la 17 pe viitor si rezolv problema. Numai bine. L.E: am vazut ca ai varianta de 184 cp, deci poti pune si 17 fara probleme.. .1 point
-
1 point
-
Ehhh, cum sa mearga FLA fara fire trase? . Vina mea, nu am fost eu destul de explicit, aveam deja EC / FLA / LED.1 point
-
E legit treaba și recunoscută de BMW. Că articolul de la Digi e tâmpit e altă poveste. Problema e reală: https://www.zdnet.com/article/over-a-dozen-vulnerabilities-uncovered-in-bmw-vehicles/1 point
-
1 point
-
La noi romanul vrea rahatul sa fie bici si sa mai si pocneasca. Da, asa-i cum zici, cred ca si la o masina noua daca ai vinde-o dupa 3 luni ar apare unul sa nu ii convina ceva. De regula pretul e problema, oricat de mic ar fi tot trebuie negociat. Vanzatorul din topic poate a dat-o, cine stie. ) Sau poate este impasibil la ce se scrie pe aici.1 point
-
Eu ce sa mai spun ca la a 535d LCI am schimbat galeriile de admisie de 3 ori si parbrizul de 3 ori pana acum,asa de plictiseala. Tot din plictiseala am schimbat si toate injectoarele anul asta dupa ce am reconditionat 3 bucati si dupa 6 luni erau fix la fel(deh .. unii nu ar rezista sa dea 1100ron pe un injector nou, ma rog 188ron ieri 2bucati bosch) Cand am fost cu ea la Filaret pt diverse chestii imi tot batea apropo domnul de acolo ca are multi km si e chinuita masina. Pai cum sa nu fie chinuita cand e masina si bibelou si doar eu stiu pe ce drumuri forestiere am mers si in alti ani cum am facut 8mii km in 2saptamani de schimbam uleiul la mai putin de o luna de innebunise baiatul de la garaj. Apoi tot la Filaret la o verificare, bateau planetarele, acelasi domn mi-a zis direct sa iau planetare SH. Si d'al dracu am luat noi. O mie una accesorii si nimicuri la motor schimbate de le-am pierdut urma... furtune peste furtune, valve, curele... aaaaa ... si fulia ... dupa cateva pareri de la diversi "priceputi" am zis ca e momentul sa o schimb pe la aproape 230mii km macar asa de moft, si surpriza ... era putin cam praf si a mai disparut un zgomot. Termostatele se strica fix in mod constant la inceputul iernii sau atunci observ din cauza ca se incalzeste mai greu, cel putin cel de la EGR l-am schimbat anual, iar celalalt din obisnuinta impreuna cu cel de la EGR care era de fiecare data blocat pe deschis. In Romania sa ai km astia fara sa fi schimbat setul de amortizoare si de cateva ori articulatiile fata si cel putin o data bucsa de la puntea spate e doar vis. Si incredibil inca sunt service-uri care vor sa iti schimbe mai multe bucsi pe spate cu toate ca modelul asta are fix una pe stanga si una pe dreapta, dar ma rog, unii habar nu au ce masina conduc si accepta genul asta de vrajeala. Cine crede ca un 535d se intretine ieftin viseaza la cai verzi pe pereti sau foloseste masina fix pana la piata in weekend si atat. Singurele probleme reale care le vad la motoarela astea sunt pistoanele pentru ca de obicei cand se strica injectoarele se intampla sa bage mai multa motorina si sa le topeasca, cel mai concret exemplu este colegul DVDcore care a avut un topic frumos cu toate problemele masinii, acelasi model ca acesta pus la vanzare. Cealalta problema este cutia, sau mai bine spus convertizorul care sufera cand ii faci resoftare sau doar mergi agresiv cu ea, in special plecari bruste. O caseta de directie cu probleme e ceva normal la orice e60 cu varsta si km astia, problema poate sa fie minora sau nu, dar se rezolva elegant. La exterior e fix loterie pentru ca din proprie experienta am avut masina zgariata din prima saptamana de cand am cumparato, si apoi tot apareau zgarieturi si julituri lunar. Unde mai pui ca in Noiembrie am avut masina vopsita pe o gramada de elemente si dupa cateva luni e au inceput sa apara iar julituri si zgarieturi pe colturi. Cine vrea sa caute nod in papura o sa gaseasca oricat de intretinuta este, dar foarte interesant este ca noi ne dam cu parerea si initiatorul topicului nu se deranjeaza sa ne povesteasca putin despre masina1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, imi prezint si eu Bmw-ul, desi nu e primul, insa sunt nou pe forum. Am luat de curand acest e90, motor n47 de 184 de cai insa cu powerreduction, insa acelasi cuplu de 380nm. Fiind eff dynamics, a venit cu suspensie mai joasa, rapoarte trepte modificate si un alt tip de volant ceea ce ajuta la consum destul de mult. Ca si dotari are de bun simt, adica scaune sport fata, volan si schimbator M, pilot, bixenon si sunet nu sunt foarte lamurit pt ca pe tweeterele fata scrie Alpine desi habar nu am ce vrea sa insemne. Pana acum e ok masina , se misca decent la un consum de nimic. E micut in interior, spatii de depozitare ioc, portbagaj micut, insa e o masina ok. Incerc sa pun si cateva poze.1 point
-
Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati. Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !1 point
-
Hai sa fim seriosi, multi aveti prea multe pretentii pe bani putini. Masina are 13 ani si 270k km, nu exista tipla, nu exista fara piese revopsite sau nu necesita de investit niciun leu. Daca are dpf off, care este pb ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu ce ma deranjeaza mai tare, semi-analfabetismul vanzatorului sau faptul ca Romania devine tara "second-hand" in toti porii....0 points
-
nu are nicio treaba cu update de navigatie...cu diversele scripturi insa...0 points
-
Volanul este fĂŁrĂŁ uzurĂŁ Se potrivește și pe alte modele din seria E Preț 1000 lei0 points
-
0 points
-
0 points
-
Nici eu nu ma cert cu nimeni. Dar zi-mi tu, de ce nu ai cumpara niste cauciucuri noi cu pret mai mic cu 20% decat in magazin? Nu iti inteleg interventia sincer, explica-mi ce doresti de fapt. Zi-mi tu care e pretul acestor anvelope noi nemontate, cu eticheta pe ele. Chiar sunt curios, te rog.0 points
-
am masina de o luna si ceva, nu am apucat inca sa iau roata, nu e vorba de bani.. in plus, inteleg ca cele de e90 nu se potrivesc, trebuie de e60.. sau pe 17, ceva de genu.. am intrebat, nu am dat in cap.. si eu da, as da.. asta cu ai avut bani de F si nu ai bani de roata e rautate ps: sau tu esti din ala, nu ai da din frica sa nu ramai fara ea, ceri si buletinul eventual..0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Salut! Sunt nou pe aici. Posesor al unui e60 525d am nevoie de niște pĂŁreri cu privire la anularea catalizatorului deoarece folosesc masina 90% in oras, iar la mers finut ia 11%. Nu astept comentarii rĂŁutĂŁcioase gen “ia-ți un Smart” ci eventuale pĂŁreri și rezultate de la cei care au facut aceasta Operațiune(costuri, riscuri, diferenta putere/consum)Multumesc!-1 points
-
In principiu se poate monta orice exista ca dotare optionala pe modelul respectiv, depinde doar cat esti dispus sa platesti pentru asta.-1 points
-
-1 points
-
Nu poți coda bateria, nu poți citi parametrii DPF și nici forța o regenerare. Carly pare sa funcționeze doar cu interfața dedicatĂŁ.-1 points
-
Ai avut vreodata casco la masini? Este FIX acelasi lucru.-1 points
-
-1 points
-
Problema este cã ilegal si cã cancer, aia e problema. Masina e "ingrijita", nu are nici o "problema tehnica majora" si e pt pasionati. E deplasat sa intrebi daca are DPF?-1 points
-
Cred ca ast ar fi raiul pentru un bisnitar. Unu client care da banii fara pretentii. Nici eu nu as cumpara o masina cu DPF scos.-1 points
-
O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi-1 points
-
Cam ciudat acel tabel. Care e sursa? Ăntreb pentru ca BMW monteazĂŁ 315mm pe 11J, iar acel tabel spune maxim 305.-1 points
-
-1 points
-
Vreau sa cred ca este o gluma anuntul ala :frantics: . Dar pana la urma, nu este prost cine cere ...-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00