Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/29/18 in all areas
-
Am o masina in garantie la ei si am probleme la centura si la clima si ma tot aburesc ca nu are nimic masina de parca e prima masina in care ma urc sau singura pe care o am....urmeaza sa ii actionez in instanta cat de curand...reprezentantele la noi sunt o mare tiganie..am sustinut si o sa sustin asta mereu!2 points
-
Schimbul de discuri pentru toata masina presupune minim 4 ore de lucru. Curatati butucii, cu perie rotativa , vaselina pe baza de curu si abia pe urma montate noile discuri. Nu cred ca ar trebui sa mai adaug ca o strangere a prezoanelor necorespunzatoare, adica la pistol si nu cu cheia dinamometrica, va duce la ovalizarea discurilor . Nu ar fi rau sa fie reconditionati si etrierii. Asa ca grija mare cine iti schimba!2 points
-
Salutare baieti, Pentru ca nu pot sa deschid un nou topic in sectiunea "Masina Mea" (oare de ce?), am sa va prezint F10-le meu aici. Rog iertare din partea adminilor, cand se va debloca sectiunea am sa mut postul. Povestea mea: Din 2017 mi-am pus in gand sa imi schimb masina, iubirea mea, masina ce nu m-a lasat niciodata in cei 15 ani de folosinta, un VW Bora berlina, 1.6 16V, 5 trepte, 105cp din 2003. La vremea respectiva imi picase pe un Audi A5, apoi pe A6 si pe A6 am ramas setat pana anul acesta cand am dat peste ceea ce am si cumparat. Mi-a picat cu tronc, nu ma gandeam la altceva decat la ea, o visam noaptea, ce sa mai, dragoste la prima vedere. Ma uitam pe internet la alte masini dar niciuna nu era ca ea Si de aici incepe procesul, da-i si cauta pe forumuri, cauta pe site-uri istoricul, suna la BMW, nopti nedormite, stres maxim... Multumesc baietilor de aici ce m-au ajutat cu sfaturi. Le-am luat pe toate in considerare, si apreciez maxim timpul vostru "cheltuit" pt mine. Ei bine, vine ziua adevarului si ajung la Bucuresti (eu sunt din Pitesti) cu inima cat un purice si in gand cu "Doamne sa fie buna masina, sa mearga bine, sa nu ma pacaleasca samsarul, sa fiu atent sa vad tot". Ajung in curte la om, vad masina si incep si ma uit la motor, dupa zgarieturi si lovituri, pe sub ea dupa lonjeroane, verific toate functiile, merg cu ea si ajung la concluzia ca masina are mici zgarieturi ce ies la o eventuala polisare, interiorul e putin murdar ce iese la o eventuala curatare, e lovita in spate stanga dar reparata ireprosabil si nu ii merge senzorul de incuiere de pe manerul dreapta fata, lucruri ce nu ma deranjeaza asa ca am trecut la partea cu negociatu'. Omul cerea pe ea 18.977EUR. Ne-am invartit, ne-am sucit si intr-un final am ajuns la fabuloasa suma de 18.500EUR, 86.000RON. Andrei (ca asa il cheama pe nea samsarul) a fost sincer cu mine, mi-a aratat toate actele si mi-a spus in totalitate povestea masinii (lucru verificat ulterior pe COTW). Am cumparat masina, am venit de acasa cu ea si de atunci am mai adaugat la kilometraj cam 1200km Am incaltat-o (avea anvelope de iarna) si astazi urmeaza sa ii fac revizia (ulei + filtre). In continuare va las cu cateva poze pe flickr pentru ca sunt mari si nu ma lasa sa le uploadez aici https://www.flickr.com/gp/157502535@N08/e66W7K2 points
-
La bugetul tau cel mai bun ar fi un E92 non fl, an 2008-2009, cu dotarile pe care le-ai mentionat tu mai sus, +M packet, o trapa niste jante etc. La banii aia iti iei un e92 non facelift dotat sau un facelift chel, iti recomand, ca multi altii, varianta in care masina e mai dotata si, evident, mai bine intretinuta, in pofida kilometrilor sau vechimii. Alegerea e a ta oricum! Ca motoare, 2.0 diesel poate e indicat daca esti fan diesel insa cel de 177 CP este cunoscutul N47 cu povestile horrror ale distributiei...acolo e cam cum ai norocu', discutabila treaba rau de tot. Daca ai bani de taxe si impozite clar 3.0 diesel. Altfel, benzina oricare o fi buna in functie de ce asteptari ai si ce putere vrei ca masina sa aiba. Nu cred ca te va costa intretinerea sau reparatiile 3000euro pe o perioada de un an daca ai rabdare sa gasesti un exemplar bine dotat si intretinut, care nu va cere in niciun caz suma respectiva intr-o perioada de 1 an, eventual 3-4 mai degraba. Spor la cautare!2 points
-
BMW F10 2014 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizor electrice partea stanga - modul HKL - buton portbagaj - cablaj - sigurante - broasca portbagaj cu soft close De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. schema electrica: modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescopul la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare aprox 700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=jeHVgtE-6Ww1 point
-
Salut, as vrea sa activez cornering-ul pe proiectoare, daca se poate asa ceva, la un Bmw X1 E84, 2012, 2.3d xdrive. Masina are xenon de fabrica. Cum pot afla daca se poate si cine ar putea sa imi activeze? Multumesc anticipat1 point
-
Salutare, am un e 90, 320 disel,177 cp, an fabricatie 2007. De curând am schimbat kit volan partea dreaptã pe stânga, si am trecut ac/ clima. Din pacate nu functioneaza clima, mai precis, nu baga aer rece. Ma poate ajuta cineva in acest sens? Care ar putea fi problemele? Multumesc1 point
-
1 point
-
Pare ca nimenui dintre cei care au facut sugestii nu a luat in seama faptul ca omul a spus ca va merge 95% din timp in oras. Dar continuati cu aberatiile de gen diesel in 6 cilindri, ca altfel nu simti ca ai BMW.1 point
-
JURID discuri si placute si nu ai treaba. Din pacate, ATE si TRW nu mai sunt ce-au fost odata....Originale iar sunt ok, dar si pretul este pe masura. Eu pun Jurid de vreo 3 ani si sunt ft multumit.1 point
-
Acelasi lucru l-am patit si eu, s-au montat la service discuri-placute fata TRW, si dupa cateva mii de km au inceput celebrele vibratii in volan, la franare. M-am hotarat sa-mi schimb singur discurile si placutele, am cumparat de data asta de la firma ATE, le-am montat cu mare atentie, si-acum totu-i in regula dupa cateva mii de km parcursi. Ce-am constatat...montarea discurilor a fost facuta in bataie de joc, nu s-au curatat temeinic suprafetele de contact dintre fuzete si discuri, nici vorba de pasta sau altceva, discuri ce n-au nicio serie stantata pe ele, provenienta incerta, pistonasele de la etriere nu au fost gresate in niciun fel. In concluzie, mare atentie la provenienta discurilor, la curatarea perfecta a fuzetei(butucului) inainte de montare, verificarea si gresarea celor doua pistonase de ghidare de pe etrier(nu stiu cum li se spune corect), si mare atentie la strangerea suruburilor jantelor. Numai bine !1 point
-
BMW recomanda lichid frana DOT4 cu vascozitate redusa. ATE SL6 indeplineste aceasta norma. Ca sfat, inlocuieste-l folosind dispozitivul dedicat acestei operatiuni, nu prin vechea metoda "la pedala" .1 point
-
1 point
-
in bugetul tau nu intra in discutie una facelift. ar trebui sa te uiti dupa una cu dotari decente: navi, pdc, incalzire in scaune, bluetooth, m packet, suport pahare. trebuie sa stii ca xenon au toate, adaptiv e un plus. eu am avut doar diesel si ti as recomanda de la 325 in sus (adica motor 6 cilindrii). nu lua cea mai ieftina si lipsita de dotari masina, o sa ti para rau. istoricul de service il verifici la bmw, de mana cu proprietarul1 point
-
Cum am spus nu am citit tot topicul, iar la titlu scrie "Achizitie Seria 7" m-am gandit ca omul doreste sa cumpere si pentru asta este topicul (Pro-Contra). Deci ai vorbit serios "fratele meu", sper sa te tina pana o vinzi fara sa se strice nimic, nu de alta, dar eu am auzit de ceva probleme si la Seria 7. Nu fumez, stai linistit, daca fumam poate puteam sa afirm ca am o masina de 15 ani si nu sa stricat niciodata nimic:D. Sa o stapanesti sanatos Sfetea!1 point
-
Ed-ul tau consuma mai putin decat cele de 184 de cai normale. Este cel mai economic motor+cutie, l-am avut pe e90. Nu stiu daca la f30 este diferita si cutia fata de varianta normala de 184 de cai. La e90 cutia avea alte rapoarte cu a 6 a mai lunga si alt volant. De curiozitate sa te uiti la intoarcere daca poti cate turatii ai la 130 si la 160. Vacanta placuta!1 point
-
ca tot se vorbea aici..pt mine, lane asist, trapa, camere 360, ACC, HUD, sistem audio pestw HIFI, sunt fix egal cu zero. deopotriva, prefer inzecit niste scaune sport in locul celor confort, care-s putin profilate si arata ca un taburet sau le-as lua in calcul, dosr daca efectic nu as avea ce face cu banii si mi-ar prisosi prin conturi1 point
-
Am ajuns cu bine in Nikiti, am mers pe Sofia -Kulata si mi se pare mai ok drumul, pe Makaza era obositor. Nu ma deranjeaza cateva ore de condus, ba din contra..ðŸË Rezerva o tin in portbagaj(varianta subtire), asa am avut si la E90..si nu pot spune ca m-a deranjat foarte tare. Sunt foarte uimit de consum, 4.5 la suta , aproape ca la megane 1.5 dci.. Cateva poze din Salonic si Nikiti, Salonicul mi s-a parut foarte frumos, merita cateva zile de vizitat pe viitor. @Lucian & Enders-multumesc de recomandari, voi tine cont. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk1 point
-
Cauta masina cu facturi la ce s-a bagat in ea, nu samsarite, altfel platesti cat nu face, mergi cu ea in toate plajele de turatie, cine are masina ok. o sa ti arate tot ce e nevoie, nu e problema daca mai gasesti cate ceva pe suspensii, frane, astea sunt usor de rezolvat, sunt acelasi model fara DPF tot cu euro 4, cauta asa ceva, te scuteste de cheltuiala mare, nu lua dpf anulat si softate ca sunt deja obosite. In service vezi prea putin la o masina, conteaza cum ruleaza si se aseaza la drum.1 point
-
Legat de trosnituri la viteza mica pe drum denivelat verifica daca sunt stranse bine suruburile la bara de rigidizare de la motor. La piesa 51617010593 se strica foarte repede filetul si e posibil de acolo sa ai acele trosnituri.1 point
-
Pai pe forumuri stramba toti desteptii din nas ca noxe, ca diesel si cancer, dar mai sunt inca 100 de cauze pt cancer mult mai determinante, ca de exemplu alimentatie, stil de viata etc. Dar na, pe forumurile de pasionati la taste toti sunt magnati si daca te uiti la masinile lor au cauciucuri sh, dezmembrarile sunt forta etc. Eu va dau un exemplu concret. Ieri am vandut e90-ul, masina cu care a mers tata in ultimii 3 ani. Cred ca m-au sunat 100 de insi de sambata, nu exagerez. Au venit sa o vada 10 persoane. Stabilisem cu un baiat din provincie sa vina ieri dimineata sa o cumpere ( evident sa o verifice sa ii faca ce vrea, ideea e ca omul nu batea 300 de km sa se afle in treaba, asa ca a avut prioritate, lucru ce l-am mentionat si celorlalti care au venit sa o vada). Ei bine intre timp cat il asteptam ieri au mai venit sa o vada 2 persoane. S-au uitat la ea, au pornit-o, au ascultat-o, etc. Dupa 10 minute imi zice ca nu e impresionat. Masina mai avea cateva zgarieturi pe capota ( pietricele), dar i-am zis ca e vopseaua originala, nu am revopsit absolut nimic. Omul zice ca o janta e putin exfoliata.. Ca farurile trebuie polisate sa fie perfecte.. Ca desi e cinstita masina nu e ce cauta el.. )) Ideea este ca daca vopsesti bara fata si capota sigur vin unii si stramba din nas ca domle e revopsita. Daca le lasi cum sunt, domle nu arata "impecabil". Vad in toate anunturile "impecabil". Nu exista asa ceva la o masina sh, decat daca o tii bibelou in garaj. Pur si simplu oricata grija ai avea masina se zgarie, iti tranteste unul o usa cnad coboara, mai sare o piatra de pe drumurile noastre impecabile. Povestea lunga, atatea vizionari si pretentiosi, dar ce vreau sa spun este ca omul care a venit din provincie s-a uitat la ea 10 minute, a pornit-o si am plecat apoi sa facem actele. Nici nu a vrut sa o mai verifice, mi-a zis din start domle se vede ca e ingrijita. I-am dat cartea service, distributia schimbata, un set d eplacute frana spate comandate ca urma schimbul, cauciucurile de iarna. Masina chiar era cinstita, un om realist isi dadea seama, dar oamenii nu sunt realisti. Eu nu zic ca e anormal sa pui masina macar pe tester, sa o verifici, dar unii vor si tichie de margaritar la pret de Romania. Plus de asta pe piata 90% sunt tarabe de masini prezentate in anunt ca si impecabile. Pentru un om care vine din alt oras poate fi o deceptie majora cand ajunge sa constate ca i se vinde un cazan ferchezuit. Dar unii vor sa fie mintiti, vor full de full, pretul il mai negociem? Sa mergem cu ea la service, eventual sa i-o dai cu consumabile noi. Nu stiu cati din clientii romani de Bmw sh de exemplu au asteptari sa bage bani in masina . MArea majoritate vor sa o ia absolut tipla, sa mearga 2 3 ani cu ea fara sa bage un leu. Si totusi sa fim cinstiti, e90 lci nu e un Ferrari, e o masina normala, dar totusi nu e gratis intretinerea. ( cand zic intretinere includ totul, ca mai apare un brat, o bucsa, o bieleta, niste flanse amortizor, niste amortizoare etc se aduna daca socotesti dupa 3 4 ani de utilizare). ps: Si ca m-am luat cu vorba, apropos de DPF, vine unul marti si ii zic domle are dpf activ, are incarcare foarte mica o sa vedeti cand mergem cu ea la diagnoza, la care el imi zice aoleo mai bine n-avea dpf ca si asa cnad se infunda eu o sa il scot. )) Deci cum o dai n-o nimeresti.1 point
-
Vreti fara piese vopsite, cu dpf intact si eventual si cu toate intrarile in service la BMW. Aveti pretentii de masini de Germania de pana in 150.000 km la preturi de Romania. Eu zic sa mai strageti niste bani si sa dati fuguta in Germania sa le luati impecabile.1 point
-
Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati. Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !1 point
-
hai ca o luati pe aratura deja... ) Cand statea cate-un dos in tren sau in RATB, ventilatia era oferita de gaurile din scaune..dar na..o dam in diverse1 point
-
Daca cauti asa o masina impecabila si ”fara compromisuri” du-te si ia-ti noua din showroom O masina mai veche de 10 ani nu are cum sa fie ”fara compromisuri”, sa fim realisti1 point
-
1 point
-
1 point
-
Voi merge eu sa imi schimb lamelele la stergatoare. Revin cu feedback.1 point
-
Gata, te-au luat sacali forumului, pana nu te devoreaza nu se lasa. Asta o spun prin prisma ca pe ei nu-i intereseaza achizitionarea masinii, ci doar vor sange.1 point
-
Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )1 point
-
Singura problema este ca masina ta este din 2012 nu 2013 cum scrii in anunt. Asta daca nu cumva s-a transformat cum se intampla in anunturile de pe autovit unde 99% din masini intineresc cu 1 an.1 point
-
Cand suiera turbima nu da eroare pe tester Nu toate problemele masinii sunt aratate pe tester. Ba chiar destul de putine Reconditioneaza sau schimba turbina pana nu e prea tarziu. Se poate motorul sa nu traga din cauza turbinei.0 points
-
Nu am citit toate paginile insa cristie sper ca tu nu-i recomanzi omului Seria 7 pentru ca ai "240k si nu s-a stricat niciodata nimic". Nu are nici-o baza aceasta afirmatie a ta, chiar daca chiar nu ti sa stricat nimic, pana la urma se poate strica orice, insa ca la unul se strica mai multe, la altul mai putine nu te poti lua doar dupa o parere sau ca stii tu ca masina aia nu sa stricat inseamna ca toate sunt bune. Fiecare model a avut problemele lui. Edit: sau poate ai glumit cu mesajul de mai sus si am intervenit degeaba?0 points
-
Am inteles, Multumesc pentru precizare. Nu am COMFORT+, dar e ok, vestea buna e ca sunt mai ieftine amortizoarele si va fi mai ieftin sa le inlocuiesc cand va veni vremea.-1 points
-
“Navigatia” are multe alte functii. Este posibil ca masina sa fie mai inteligenta decat posesorul ei.-1 points
-
Sachs sunt cele mai bune, asta a pus fabricantul la modelul tau ( cred ca fabricantul stie cel mai bine).-1 points
-
Ce sa facem cu fiscalul oferit de tine? Nu mai e necesar de câțiva ani, viza se pune direct pe contractul de vânzare cumpĂŁrare. Prețul zici ca l-ai negociat tu deja? Cu cine l-ai negociat? Negocierea presupune existența a minim 2 pĂŁrți....-1 points
-
)) Nu te incorda asa ca poate pocneste ceva. Pai cum sa nu fie problema impozitul pentru cineva care cauta un cotet din asta si are 5000 de euro pt masina? Tu gandesti inainte sa scrii? ) https://www.auto-data.net/ro/bmw-3er-e90-325i-218hp-9930 Constructorul da consum urban mai mult decat obtii tu ( evident tu esti o somitate in domeniu si poti), dar mai ales in Bucuresti un 3.0 benzina nu consuma 12 decat in weekend. 10 11 consuma un 2.0 diesel in trafic aglomerat de Bucuresti. Daca ar fi cineva interesat de acest economic motor de 3000 benzina sunt sigur ca ai da-o instant. SAu mai bine tine-o daca e asa economica, impozitul nu te deranjeaza etc. E pacat sa o dai pe degeaba. Daca nu iti convin comentariile, inchide topicul. Nu e nimeni fascinat, nu stiu de unde impresia asta eronata.-1 points
-
O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi-1 points
-
Distributia de pe motorul luat din dezmembrari cu 87.000 km am vandut-o si eu, ma sunat cineva si ma intrebat de intinzatoare, lanturi,patine, nu mi-a venit sa cred:)), mai aveam lanturile si patinele, nu stiu de ce nu le aruncasem, le-am vandut pe 200-300 lei, m-am ofticat ca nu mai aveam intinzatoarele:))-1 points
-
Eu aveam la vanzare piese din motorul vechi...omul a intrebat, chiar nu ma gandisem sa pun asa ceva la vanzare, dar iti dai seama ca nu mi-e greu sa-i iau bani daca omul imi intinde mana.-1 points
-
Eu am facut upgrade la frane si am pastrat discurile si placutele.-1 points
-
Multumesc frumos. Bravo userului care m-a atentionat ca intretinerea nu e ca la logan. Stiu si eu asta frate. Cer sfaturi de achizitie nu de gestionare a bugetului. Am scris in primul post ca am vrut sa dau 12k pe masinuta, nu vreau sa ajung tot la 12k cu un e90 din 2006 dar am bani de bagat in el. Jante si volan oricum le schimb. Pe langa faptul ca voi cauta inca 3-4 zile toata ziua masinute, ma voi duce cu un prieten mecanic sa vad masina si dupa intr-un service profi din Cluj, se intampla sa am o relatie buna cu patronul. Sistemul harmman are inscriptie pe tweetere ? Sent from my SM-G950F using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Nu inteleg care e problema ca am vazut o afirmatie total aiurea chiar si daca as fi citit sau nu toate paginile topicului, nu pot sa-mi spun parerea? Trebuie sa citesc toate paginile unui topic ca sa spun ca o afirmatie dintr-un post este total aiurea? Periculos de optimist sa-i spui cuiva sa-si ia un lucru sau sa-l linistesti prin faptul ca "lasa ma ca eu o am dintotdeauna si nu s-a stricat niciodata nimic", nu mai conteaza, la altceva am vrut sa fac referire, dar mai greu cu ganditul, mai mult cu gura. Edit: da cristie de aia am postat, nu pentru ca ai spus o tampenie mai mare decat asta de mai jos, ci pentru ca sunt avid dupa posturi, dar sunt eu nebun si ai spus un lucru total normal, ar trebui vindem toti masinile si sa ne luam Seria 7 pentru ca la a ta pana la 240k nu s-a stricat* (mersi RZV)nimic.-1 points
-
Asta intrebam si eu, poate putem compara turatiile la aceeasi viteza si ne dam seama daca e aceeasi cutie sau nu. Softul la cutie difera si intre 8hp normal si cea sport adica optiunea 2tba. Sincer eu nu am observat nicio diferenta intre cele 2, am 2tba pe f30 si 8hp normal pe x1. Evident putem sa verificam si in realoem codurile poate difera. Se pare ca au aceeasi cutie ga8hp45z : https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/info/Exch.+automatic+transmission+EH/24007640097/appliance.-1 points
-
restul ce simtim ca avem? =))))))))))) Nu de alta, dar sa fiu sigur ca nu mi se pare altceva decat ceea ce trebuie! Ajuta-ma te rog cu un raspuns. Ms anticipat! Revenind, pentru initiatorul topicului, daca esti din Bucuresti, te pot da o tura cu al meu E92 LCI, dar e in 4, nu in 6. Si e diesel. Cu alte cuvinte, 320D. Spor!-1 points
-
-1 points
-
Daca merge mai mult in oras, eu unul i-as recomanda 320 i. Si banuiesc ca nici nu sunt asa de pretentioase la intretinere.-1 points
-
- BMW E90 325i UL (USA), motorizare 3.0 benzina, N52B30 cu 2996 cmc, detuned, 218 cp - fabricatie 2005, model pt piata din SUA, cumparata din Miami, Florida, un singur proprietar inaintea mea - 185.000 km - cutie automata 6 trepte, mod sport si manual - buton start/stop - clima functionala - 4 geamuri electrice - perdeluta luneta electrica, perdelute geamuri spate - oglinzi electrice - comenzi volan - pilot automat, cu functie de franare - trapa (moonroof) - senzori ploaie - senzori presiune roti - proiectoare - pachet lumini - interior piele, ornamente lemn - cotiera fata refrigerata, cotiera spate cu suport de pahare - cd player/mp3/radio BMW cu mufa AUX - doua chei - jante de aliaj pe 16", style 154 si cauciucuri de iarna bune (le pot pastra daca veniti cu rotile voastre si scad 150€ din pret) - OFER FISCAL - consum extraurban 7-8%, consum urban 12-13% (Bucuresti, aglomeratie) - asigurare 600-700 lei pe an - impozit 2160 lei pe an VIN: WBAVB13556KX33801 PRET PT CASH 4999 EURO, L-AM NEGOCIAT EU DEJA, NU MAI E ROST DE NEGOCIERI SCHIMBURI LA 6000 EURO SCHIMB CU MASINI MAI IEFTINE SI DIFERENTA: Seria 1, Dacia Logan, Sandero, Renault Clio, Megane, Peugeot 207, 308, VW Polo, Golf, Passat, Skoda Fabia, Octavia, Citroen C3, C4 cu motoare mici pe gpl sau diesel (masini de uber si taxify), iau si doua masini la schimb daca din intamplare aveti ce caut eu TEL: 0732852282 https://postimg.cc/gallery/2soj1s10o/-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00