Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/30/18 in all areas
-
Primul link, cei care o vand, Topcars Pipera, sunt niste tzepari din Bucuresti. Cel putin kilometrii sunt dati inapoi. De la ei am cumparat eu in 2012 un E90 care avea 80k de Km dati inapoi. Trecand peste acest lucru, starea ei tehnica a fost OK, atat la momentul cumpararii, dar si pe parcursul celor ~5ani cat a stat masina la mine. Si nu am patit-o doar eu, au fost si altii. Un search aici pe forum sau pe google despre ei si-ti vei da seama.3 points
-
2 points
-
Am o masina in garantie la ei si am probleme la centura si la clima si ma tot aburesc ca nu are nimic masina de parca e prima masina in care ma urc sau singura pe care o am....urmeaza sa ii actionez in instanta cat de curand...reprezentantele la noi sunt o mare tiganie..am sustinut si o sa sustin asta mereu!2 points
-
OFFTOPIC - dar de interes pentru completarea experientei mele cu ei de astazi. M-am uitat la un F16 expus si a venit la mine un consultant sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva. I-am spus ca am si eu E71, dar as vrea sa il intreb 2-3 chestii despre F16. Raspuns: "Nu stiu la ce modele va referiti, acesta este BMW X6, dar sa stiti ca eu sunt aici de 3 zile si nu am nici cea mai mica idee despre modele, optiuni si alte asemenea. Pot chema pe cineva sa va ajute, dar nu este nimeni disponibil deocamdata." Mentionez doar ca showroom-ul era GOL.2 points
-
Daca merge mai mult in oras, eu unul i-as recomanda 320 i. Si banuiesc ca nici nu sunt asa de pretentioase la intretinere.2 points
-
Bună ziua! Am amânat să postez despre această problemă pentru a încerca să găsesc soluții în alte topicuri și ulterior, după ce am mers la reprezentanță și nu au reușit să o rezolve am hotărât să postez aici. Mașina în cauză este un F30 320xD cu ~26.000 km iar problema mea (apărută acum o lună) se manifestă astfel: Din zona dreapta-față se aude un huruit intermitent (ca de rulment). Acest zgomot deranjant se aude între 60-80 km/h și 120-150 km/h. E un zgomot gros, nu e continuu iar pe măsură ce crește viteza (în intervalele specificate) se aude din ce în ce mai tare dar ritmul nu crește. La reprezentanță s-au schimbat și discurile și plăcuțele, despre rulment s-a zis că e în regulă și într-un final au zis că nu pot identifica problema. Cauciucurile au fost schimbate iarnă-vară și apoi am schimbat și poziția jantelor față-spate și tot se aude. Mașina a avut evenimente ușoare, dar nu unele care să afecteze acea zonă. De asemenea, am încercat inclusiv să pun pe N când merg cu vitezele respective (unde se aude zgomotul) și tot nu dispare. Venitlația (A/C) nu influențează. Menționez că nu este vreun zgomot subtil peste care să pot trece cu vederea, oricine e în mașină îl sesizează. Partea plină a paharului e că plaja în care se aude mă face să merg regulamentar și economic. Puțin dezamăgit de serviciile BMW, apelez la dvs. pentru o părere. Mulțumesc! Toate cele bune!1 point
-
Uite, eu am avut... si cand am pus mana pe Bimmercode a fost printre primele chestii pe care le-am modificat... mai exact le-am anulat.1 point
-
Zilele astea masina a implinit 160.000 km :sorcerer: , ca urmare a primit un mic detailing pe la exterior + interior dupa care somn de voie la parcare.1 point
-
Eu sunt de parere ca este prea stereotip asta cu "km putini". Si daca are spre 200 de mii de km ce are? Tuseste? Daca masina a vazut service regulat, mai duce inca pe atat. In plus, exact cum s-a spus mai sus, un f30 cu pachet m si dotari mai multe a avut pret de nou 50 k, deci sa il iei la sub o treime, eu zic ca e o afacere buna. Totusi e o masina inca destul de eleganta, arata inca bine, performante decente. Iti mai zic o data, dupa 150 k km gandeste-te la niste discuri, placute, flanse amortizoare, toate astea depasesc lejer 1000 euro. 4 cauciucuri pe 18 bune sunt minim 2500 de lei. Uneori la masinile trecute de 150 k km, spre 200 k, ai norocul sa fi fost facuta o revizie mai mare, ce include discuri noi, placute, zemuri. Depinde de unde o cumperi.1 point
-
Asta ii un exemplu de cum poate folosii marketing -ul sa alunge clienti, Ne-am contrat jumatate de ora, cand au vrut sa platesc cu 600 in plus la o lucrare la care mi-am dat acordul cu proforma in mana, si nu puteau explica diferenta ....1 point
-
Imbunatatiri la harti: Bosnia and Herzegovina: + 65% Albania: +58% Czech Republic: + 56% Macedonia: +55% Slovakia: + 47% Serbia: + 10% Bulgaria: + 8% Serbia: + 1% Romania: + 0% Daca nu facem drumuri:)))1 point
-
Nu cred ca ai inteles .....masina ta este omologata de BMW sa scoata niste noxe doar cu jantele alea pe 16 care vezi ca sunt stanga /dreapta si au sens de rotatie.Tu poti sa pui ce vrei pe ea dar trebuie hartie de la BMW si o sa-ti treaca alte noxe poate .....fa RAR-ul asa si pui dupa ce vrei dar pe riscul tau daca te intreaba vreun politist mai destept;Sau bagi alte jante si te bagi la alta omologare si te doare la spate de ED de la Bmw.1 point
-
Nu este adevarat. Cand suiera turbina practic axul turbinei in loc sa pluteasca pe pelicula de ulei ajunge usor usor sub influienta aerului sa atinga peretii laterali (aici vorbim de microni ai milimetrului..) si de aici suieratul. Atingand peretii in timp ce se roteste... elicea incepe sa isi piarda din balansul din constructie pentru ca atinge peretele lateral. si de aici nu mai exista punct de intoarcere.. Fum negru sau mai ales fum alb este datorat altor lucruri, si din nou prea putin de aflat printr-o simpla diagnoza. Uita diagnoza in privinta turbinei uzate! Nu poate fi vazuta nicaieri.1 point
-
Asadar tu stii la ce ora am fost eu si asumi ca am fost in showroom simultan. Preturile lor la piese nu le discut, nu vreau reclama negativa aici, doar ca experienta mea cu ei de astazi a fost mizerabila.1 point
-
1 point
-
Mda, boschetari. Asta cu seria suna a gargara; ori ai dat peste un prost, ori au facut intentionat. Trebuia sa insisti daca aveai oferta scrisa, se numeste publicitate inselatoare.1 point
-
Aici este clara oferta, cu lista de preturi fixe pentru fiecare model in parte (pentru E71 - 269 lei). Mie nu mi s-a aplicat aceasta promotie pentru ca nu mi-au identificat seria masinii in softul lor (???), ea fiind totusi la ei in baza de date si fiind servisata de mai multe ori la ei. Toata situatia mi s-a parut de toata jena. Oricum, eu nu mai calc pe acolo.1 point
-
Ok, atunci nu cunosc preturile pt varianta asta. Oricum asa-zisele astfel de promotii sunt vrajeli .. au mai fost unele, chipurile schimb placute frana fata la ~600 Lei, iar cand am sunat sa cer oferta concreta, hop, ~1200 Lei. Pt E90 cred ca erau printre cele mai ieftine variante, nu stiu pt ce masina erau alea la 600 Lei, probabil doar pe stanga1 point
-
1 point
-
Am fost la schimbat lamelele stergatoarelor la Bavaria Baneasa. Pret oferta: 269 Lei Pret platit: 302 Lei Motivul pentru care am platit mai mult, conform consultantului: seria masinii nu a fost identificata in sistem ca una pentru care sa se aplice promotia (ha!!??), astfel ca mi-au aplicat 20% discount la pretul intreg al operatiunii, conform politicii lor interne. In contextul in care masina era in baza lor de date si a mai fost pe la ei pentru interventii, acest motiv mi s-a parut cel putin cretin. Partea tare este ca nici macar nu m-au anuntat de toate astea inainte, doar mi-au aruncat factura in fata. Nu am avut chef de discutii suplimentare si clarificari, doar mi s-a facut scarba, am platit si am plecat. Mare minus!1 point
-
Pare ca nimenui dintre cei care au facut sugestii nu a luat in seama faptul ca omul a spus ca va merge 95% din timp in oras. Dar continuati cu aberatiile de gen diesel in 6 cilindri, ca altfel nu simti ca ai BMW.1 point
-
Salutare baieti, Pentru ca nu pot sa deschid un nou topic in sectiunea "Masina Mea" (oare de ce?), am sa va prezint F10-le meu aici. Rog iertare din partea adminilor, cand se va debloca sectiunea am sa mut postul. Povestea mea: Din 2017 mi-am pus in gand sa imi schimb masina, iubirea mea, masina ce nu m-a lasat niciodata in cei 15 ani de folosinta, un VW Bora berlina, 1.6 16V, 5 trepte, 105cp din 2003. La vremea respectiva imi picase pe un Audi A5, apoi pe A6 si pe A6 am ramas setat pana anul acesta cand am dat peste ceea ce am si cumparat. Mi-a picat cu tronc, nu ma gandeam la altceva decat la ea, o visam noaptea, ce sa mai, dragoste la prima vedere. Ma uitam pe internet la alte masini dar niciuna nu era ca ea Si de aici incepe procesul, da-i si cauta pe forumuri, cauta pe site-uri istoricul, suna la BMW, nopti nedormite, stres maxim... Multumesc baietilor de aici ce m-au ajutat cu sfaturi. Le-am luat pe toate in considerare, si apreciez maxim timpul vostru "cheltuit" pt mine. Ei bine, vine ziua adevarului si ajung la Bucuresti (eu sunt din Pitesti) cu inima cat un purice si in gand cu "Doamne sa fie buna masina, sa mearga bine, sa nu ma pacaleasca samsarul, sa fiu atent sa vad tot". Ajung in curte la om, vad masina si incep si ma uit la motor, dupa zgarieturi si lovituri, pe sub ea dupa lonjeroane, verific toate functiile, merg cu ea si ajung la concluzia ca masina are mici zgarieturi ce ies la o eventuala polisare, interiorul e putin murdar ce iese la o eventuala curatare, e lovita in spate stanga dar reparata ireprosabil si nu ii merge senzorul de incuiere de pe manerul dreapta fata, lucruri ce nu ma deranjeaza asa ca am trecut la partea cu negociatu'. Omul cerea pe ea 18.977EUR. Ne-am invartit, ne-am sucit si intr-un final am ajuns la fabuloasa suma de 18.500EUR, 86.000RON. Andrei (ca asa il cheama pe nea samsarul) a fost sincer cu mine, mi-a aratat toate actele si mi-a spus in totalitate povestea masinii (lucru verificat ulterior pe COTW). Am cumparat masina, am venit de acasa cu ea si de atunci am mai adaugat la kilometraj cam 1200km Am incaltat-o (avea anvelope de iarna) si astazi urmeaza sa ii fac revizia (ulei + filtre). In continuare va las cu cateva poze pe flickr pentru ca sunt mari si nu ma lasa sa le uploadez aici https://www.flickr.com/gp/157502535@N08/e66W7K1 point
-
daca vrei sa simti ca ai bmw... obligatoriu motor in 6 cilindri !!! benzina sau diesel dupa preferinta. bafta !1 point
-
Revenind dupa o perioada lunga de timp, pot sa zic ca la a mea am gasit sursa vibratiilor. Am schimbat distributie+volanta+ambreiaj. Se pare ca volanta era cea care inducea vibratiile acelea. Stima si prietenia!1 point
-
in bugetul tau nu intra in discutie una facelift. ar trebui sa te uiti dupa una cu dotari decente: navi, pdc, incalzire in scaune, bluetooth, m packet, suport pahare. trebuie sa stii ca xenon au toate, adaptiv e un plus. eu am avut doar diesel si ti as recomanda de la 325 in sus (adica motor 6 cilindrii). nu lua cea mai ieftina si lipsita de dotari masina, o sa ti para rau. istoricul de service il verifici la bmw, de mana cu proprietarul1 point
-
scoteau ei dpf ca sigur nu luau filtru nou LOL , multi lupi moralisti aici ,,, cancer and shit si trec rabele pe sosele si autobuze vechi care polueaza la 1 km cat polueaza bmw meu 5 ani .Apasa recircularea si n-au nimic de comentat .Am si eu filtrul scos , altfel schimbam turbina si cumparam un filtru Sh . Nu-mi permit nou , recunosc . O fi bine o fi rau ....sanatosi sa fim , cancer facem din altele1 point
-
pe scurt: DTC ON nu intrerupe toata puterea cand incepe "patinezi", doar o tempereaza putin DSC OFF permite alunecarea laterala completa (desi nu cred ca e 100% nici asa) credeti-ma, nu ar vrea clientul iarna sa activeze DTC/Traction si sa alunece SI in lateral...1 point
-
I feel you...deja am inceput sa parchez cat mai departe si sa ma uit ca girafa in stanga si dreapta. Sa ma vezi cum dupa ce parchez, ma razgandesc, o scot si o parchez in alta parte, zice lumea ca-s nebun1 point
-
Ce sa facem cu fiscalul oferit de tine? Nu mai e necesar de câțiva ani, viza se pune direct pe contractul de vânzare cumpĂŁrare. Prețul zici ca l-ai negociat tu deja? Cu cine l-ai negociat? Negocierea presupune existența a minim 2 pĂŁrți....1 point
-
Păi și cutia și motorul și multe alte module. De ce crezi că îți recomandam LCI-ul?1 point
-
Mulțumesc pentru efortul de a-mi răspunde. Aș exclude problema legată de cauciucuri pentru că a început să se audă când aveam Continentalele run-flat și am zis că poate fi de la asta, dar am schimbat cu cele pe vară - Dunlop, care au un rulaj de doar 2000-3000 km. De asemenea, știu cum sună zgomotul de rulaj dat de cauciucuri pentru că am această problemă la un ix35, pe pneurile de iarnă este foarte zgomotoasă și sunetul devine mai puternic la frânare, dar în cazul meu zgomotul este intermitent și normal ar fi ca ritmul acestuia să crească la viteze mari, dar doar se aude mai tare. E un "vum"--o secundă--"vum", mereu. Am să iau în considerare și propunerea cu reprezentanța de la Brăila. Ce-i drept, la Constanța erau niște tipi cam tineri, după părerea mea ca să fie experți în mecanică BMW, dar m-am gândit că nu i-au angajat pe ochi frumoși. Am să merg totuși la mine în oraș la un service să încerc să mă uit personal la roată și oi vedea cum procedez pe viitor.1 point
-
Eu am un 328i xdrive este o ,,BOMBA" consum 10 l in oras , 8,5 pe autostrada 170-200 km/ora este putin zgomotoasa la prima pornire (10 secunde) dar dupa motorul se aude foarte putin . singurul lucru care ma deranjeaza este faptul ca nu vireaza la fel de mult ca E90 ul pe care l-am avut inainte , dar este normal ptr xdrive, a si inca ceva tot din cauza xdrive nu poti sa o faci foarte joasa ,doar putin...in rest cutia automata sport cu 8 viteze precisa ca un ceas.1 point
-
Draga coleg din Sibiu Ma simt dator sa-ti spun ca singurul care a dat un sfat pertinent si la obiect este colegul de mai sus ....a pus omul poze,a explicat clar.Din pacate pana la postul lui s-au spus si multe informatii care nu prea te ajuta (este unul care cred ca uita sa-si ia pastilele).Idea este simpla cand o masina diesel pierde/consuma ulei sunt mai multe situatii dar cele mai des intalnite sunt: 1:pierde prin diverse locuri....furtune,garnituri bla blasi atunci ai motorul plin de ulei 2 datorita turbinei care are uzura in ax..... 3 uzura motorului datorita km multi si aici poate consuma datorita segmentilor sau simeringurilor de supapa dar asta e o boala mai des ntalnita la benzinare.. Pentru ca ai spus ca mai devreme ca ai facut testul de compresie si e praf pe doi cilindri este clar ca motorul este uzat si ai 2 variante.......te risti sa-l repari dar nu stii ce gasesti in el (uzura mare in bloc care nu poate fi compensat doar de segmenti ,dar daca zici ca merge rotund poate ca scapi doar cu segmenti) sau cauti alt motor care sti ca are km mai putini ....si mai recuperezi din bani daca vinzi piese din cel vechi. Oricum te asteapta o cheltuiala destul de mare ....de curiozitate pun intrebarea....CATI KM STII TU CA ARE MOTORUL ALA?1 point
-
Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂtsĂŠgĂŠvel1 point
-
Sa punctez: daca vrei 335 atunci consumul e irelevant la fel ca si comparatia de consum 330vs335 oricare variante ar fi ele! Poti sa traiesti si fata trapa, in rest orice se monteaza usor! Eu am luat masina fara navi fara sa stau pe ganduri! La 44.000 km 335d cu aproape orice dotare dar fara navi.....cred ca nu mai e cazul sa faci mofturi! Navi i am pus eu intr o zi si am pus direct cic.......restul sunt detalii! Concluzie: daca tu crezi ca ti permiti, iti iei 335 fara discutie! Ca e masina de weekend sau de zi cu zi, iarasi prea putin conteaza! E 335! A mea e singura masina si e si si! Si ca sa nu fim ipocriti, 335 nu e masina de zi de zi, mers la cumparaturi si traversat bucurestiul sa ajungi la munca...... Discutiile de "raceri" sunt iarasi f amuzante....:cum fuge de pe loc, cum atige suta cu 1 sec mai devreme decat fraierul cu Audi de la semafor, cum sta el X ul mai bine pe curbe si pleaca de pe loc fara sa i fuga spatele....... Offf , atata suferinta!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
bai fratilor fiti seriosi, vad ca vorbiti numai de rapiditate si de viteza, sunteti copii, aveti nevoie de jucarii? luativa ferrari daca vreti jucarii ce iti trebuie viteza in romania? unde sa mergi viteza? cum puteti sa comparati benzina cu diesel? inafara de rapiditate/viteza ce alte calitati are benzina fata de diesel? faceti ma sa inteleg, oi fi eu ipocrit si nu stiu si nu ma luati cu impozite si cu taxe, spune-ti doar calitatile ca masina? cei care mi-ati dat minusuri, raspundeti-va voua macar daca ati avea 30k euro, le-ati investi intr-o masina diesel sau benzina? cum ar fi sa am un f10 530i? l-ati vedea bine? sau il desconsiderati? cel care a zis de M5 ca vezi ca daca M5 diesel il face pe ferrari , nu stiu ce nu stiu cum pai cum poti sa compari 550d cu ferrari cand nici M5 (benzinaru) nu il intrece pe porsche panamera 4s turbo si pana la urma, e si el M5, care a fost declarat kings of the road, si tu comparin550d cu ferrari ferrari ? masini din clasa supersport, lasati visele cu viteza, luativa jucari daca vreti viteza daca vreti masini adevarate si de lunga durata luativa diesel nu imi place ca sunteti ipocriti si comparatii benzina cu dieselu! poate oi fi eu ipocrit, dar v-am zis, spune-ti mi ce calitati are benzina peste diesel1 point
-
Ca au pus m-ul ala din motive de marketing in fata la 550d nu il face un m5.1 point
-
1 point
-
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET37&mospid=47720&btnr=63_0914&hg=63&fg=95 Exista dar sub alta forma (inclus in far). Farul e far si proiectorul de ceata e proiector de ceata. Si ar trebui aprins doar in conditiile meteo pentru care este destinat.1 point
-
dar de ce ai vrea asta? arata ca loganul de politie cu un ochi ars1 point
-
Salutare, îmi cer scuze că răspund așa târziu, însă știam că nu e foarte mare interes pentru ea și eu mă bucur în continuare de ea . Cel care o adusese în Iași și el a avut foarte mare grijă de ea și a făcut următoarele schimbări: - Jante - Ulei+Filtru+Garnitură - Epurator - Plăcuțe de frână - Curele Și DPF off, așa am cumpărat-o. Eu am făcut următoarele: Anul trecut în aprilie la 3 săptămâni după ce am cumpărat-o, doar pentru vopsire bară spate. În luna octombrie 2017, la recomandarea celui care o avusese înainte am schimbat ulei și înlocuit baia la cutia de viteze. În luna noiembrie 2017 am cumpărat 4 cauciuri de iarnă. În luna ianuarie 2018 i-am făcut revizia și am schimbat: ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de polen. În luna martie înainte de a face ITP-ul, am vopsit bara față și am fost cât pe ce să vopsesc și capota (pentru că avea tot felul de semne de la pietricele), pe lângă asta aveam pierdere de antigel și am schimbat furtunurile(Conector apă, Conducă retur, Furtun sistem, Furtun radiator) și mi se părea că scotea un zgomot mai ciudat de la motor și au fost făcute următoarele schimbate: Rola întinzător, Rola gridaj + Rolă gridaj. Nu.0 points
-
Pai compara 14k cu pretul de nou, asa iti dai seama daca e mult sau nu, pretul de nou e de la 35-40 k in sus, in functie de dotari ei notor, poti sa ajungi si la 60 k cred.. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk0 points
-
Ambele masini din link sunt dubioase, parca mai mult prima totusi. Mi se pare prea ieftina si cu km aia, ceva pute. Apoi tu spui ca nu vrei sa investesti bani de loc in ea " mai ales la cat esti dispusa sa dai pe ea", nu am inteles fraza asta. Ca orice masina sh, in timp mai cere una alta. Un brat, o bucsa, o flansa. Apropos eu abia mi-am luat un f30 si am cheltuit vreo 1000 euro pe nimicuri gen flanse amortizoare, 2 bucse, puffere, revizie, cauciucuri.. Depinde ce intelegi tu prin ce ai spus, dar de regula o masina pe la 100-150 de mii incepe sa ceara niste discuri, niste placute, depinde cum ai norocul cand o iei daca au fost sau nu schimbate. Discurile si placutele te duc lejer in 500 600 euro. Ca si model, nu inteleg de ce ti-a zis lumea ca nu recomanda. Daca iti asumi schimbul distributiei, este o masina faorte fiabila. Sunt destui posesori si pe forum care nu se plang. Depinde ce asteptari ai. Intretinerea nu e ieftina, asta e clar, comparativ cu alte marci.0 points
-
Nici eu nu ma sinchisesc. Folosesc Waze, si-i de 1000 de ori mai bun decat orice navigatie de pe orice masina. Sincer, acum imi pare rau ca am dat o gramada de bani pe "navigatie profesionala". Acu' asta e, poate iau ochii la vreun fraier cand o fi s-o vand. )-1 points
-
Buna ziua, As dori sa activez Lunch Control pe 420xd-ul meu. Sport+ l-am activat deja. Am folosit Bimmercode + vGate iCar2 dar nu gasesc modulul EGS pentru a activa LC (EGS 3000 LC> aktiv). Voi cu ce codati? Am si obd-ul carly dar aplicatia costa 60euro pentru un an, o gluma adica.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
restul ce simtim ca avem? =))))))))))) Nu de alta, dar sa fiu sigur ca nu mi se pare altceva decat ceea ce trebuie! Ajuta-ma te rog cu un raspuns. Ms anticipat! Revenind, pentru initiatorul topicului, daca esti din Bucuresti, te pot da o tura cu al meu E92 LCI, dar e in 4, nu in 6. Si e diesel. Cu alte cuvinte, 320D. Spor!-1 points
-
Eu ti-as recomanda 330d nonfacelift in banii astia. Un motor fiabil cu performante bune. Consumul este asemanator sau chiar mai bun decat ce ai avut inainte.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00