Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/01/18 in all areas
-
Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).3 points
-
Tinand cont ca azi a fost liber, greu de crezut ca o vei putea lua luni. Poti sa ai probleme la vreun ambreiaj al cutiei sau la convertizor sau poate vreun senzor.Oricum la 66 000 de km sa aiba prombleme la cutie mi se pare dubios.De obicei probleme de genul apar in momentul in care nu schimbi uleiul din cutie (ceea ce nu este cazul la tine) sau la exploatarea incorecta a masinii (kickdown din semafor in semafor). Desi cutia este tot de ZF facuta, imi este greu sa cred ca cei de la Merc se prind de unde este (nu ca astia de la rep.BMW sunt mai breji dar ai mai multe sanse). In orice caz, un rebuild la cutie costa cam 2000 de euro. Bafta!2 points
-
1 point
-
Sursa: colegul neo_andersson Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 BMW ROAD MAP EUROPE MOVE 2018-2.zip1 point
-
https://drive.google...W2EhV0byhX/view torrent https://mega.nz/#!TrIRnKqa!isvC57ztdf8CvY10PvFiZ2kdSlqr9LBjLtCqY3BUFgQ mega1 point
-
Vand sistem navigatie business Bmw M-ask 2 II pentru E90,unitate marca Harman Becker.se vinde display(monitor),unitate,suport si masca,exact ca-n poze.navigatia provine de pe masina personala(E90 2008 facelift) dupa un upgrade la navigatie CIC.se afla in perfecta stare de functionare. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cred ca am gasit de unde vine problema, si ar fi de la cutia de transfer. am gasit aici un topic cu simptome pe care le-ai descris https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1393497 acesta spune ca dupa ce a schimbat uleiul la cuita de transfer a disparut simptome.1 point
-
Pai ti-ai raspuns singur. Schimba bateria inregistreaza schimbul de baterie cu diag. Verifici incarcarea cu bateria buna. Continua sa folosesti bateria defecta si o sa ajungi sa schimbi si calculatoare pe langa alternator cu tot cu regulator tensiune. Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk1 point
-
Au ajuns si noile gume pentru varianta de strada,265/35/18" si 245/40/18",au 13kg fiecare si la prima vedere au un grip destul de ok. Am reusit sa probez si bateria din pacate momentan doar pe un 320d si a pornit fara probleme. Pun aici si o mica poza spy cu ce se mai intampla intre timp. Am promisiune ca saptamana viitoare ar fi gata si setup-ul franelor de pe fata dar nu prea il mai cred pe baiatul care se ocupa de proiectul franelor...1 point
-
...cei pro dpf ma mir ca nu au venit sa sanctioneze si acest topic, pai cum adica sa dezactivezi sistemul asta care de fapt este facut sa reduca noxele, nu neaparat consumul.1 point
-
E90 de care m47? E90 lci cu n47 pe el, e drept ED, nu ajungea la 10 in Bucuresti nici in trafic cel mai nesimtit. Un 3 litri motorina nu are cum sa consume in Bucuresti sub 14 15 in conditii de trafic in care un 2.0 consuma 10. Cum spune si acero, la trafic mai lejer probabil obtii un 12, dar daca il folosesti zi de zi la orele alea nasoale de dimineata si seara cand pleaca lumea de la serviciu, nu scazi sub 15 sigur. mai ales daca e si xdrive. Imi consuma mie x1 2.0 xdrive 10 11 cnad e traficul nasol. F30 -ul consuma 10 tot in trafic nasol, asa pleaca nevasta mea dimineata la 8 si se intoarce la 5 cand face uneori si 1 ora de la casa poporului pana pe nicolae caramfil. Ambele au cutia in 8 trepte.1 point
-
Asta nu face decat sa ii incurajeze sa procedeze la fel si data viitoare cu urmatorul client, au vazut ca tine si de ce sa nu o faca mai departe, si nu e vb de cei 30 de lei ci de lipsa de respect cu, care isi trateaza clienti Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Eu sunt de parere ca este prea stereotip asta cu "km putini". Si daca are spre 200 de mii de km ce are? Tuseste? Daca masina a vazut service regulat, mai duce inca pe atat. In plus, exact cum s-a spus mai sus, un f30 cu pachet m si dotari mai multe a avut pret de nou 50 k, deci sa il iei la sub o treime, eu zic ca e o afacere buna. Totusi e o masina inca destul de eleganta, arata inca bine, performante decente. Iti mai zic o data, dupa 150 k km gandeste-te la niste discuri, placute, flanse amortizoare, toate astea depasesc lejer 1000 euro. 4 cauciucuri pe 18 bune sunt minim 2500 de lei. Uneori la masinile trecute de 150 k km, spre 200 k, ai norocul sa fi fost facuta o revizie mai mare, ce include discuri noi, placute, zemuri. Depinde de unde o cumperi.1 point
-
Poate te ajută http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180519-f30-320d-2013-my-first-bmw/page__view__findpost__p__2448887 În orice caz, eu am feedback mai mult pozitiv de F30. Nimic negativ. Mașina anterioară a fost un A6 C6 Facelift. Chiar și partea cu distribuția, e o problemă, da, dar e isterie prost informată 90% din timp. De curiozitate, ce au zis oamenii că e așa rău la mașina asta?1 point
-
Acelasi lucru l-am patit si eu, s-au montat la service discuri-placute fata TRW, si dupa cateva mii de km au inceput celebrele vibratii in volan, la franare. M-am hotarat sa-mi schimb singur discurile si placutele, am cumparat de data asta de la firma ATE, le-am montat cu mare atentie, si-acum totu-i in regula dupa cateva mii de km parcursi. Ce-am constatat...montarea discurilor a fost facuta in bataie de joc, nu s-au curatat temeinic suprafetele de contact dintre fuzete si discuri, nici vorba de pasta sau altceva, discuri ce n-au nicio serie stantata pe ele, provenienta incerta, pistonasele de la etriere nu au fost gresate in niciun fel. In concluzie, mare atentie la provenienta discurilor, la curatarea perfecta a fuzetei(butucului) inainte de montare, verificarea si gresarea celor doua pistonase de ghidare de pe etrier(nu stiu cum li se spune corect), si mare atentie la strangerea suruburilor jantelor. Numai bine !1 point
-
Schimbul de discuri pentru toata masina presupune minim 4 ore de lucru. Curatati butucii, cu perie rotativa , vaselina pe baza de curu si abia pe urma montate noile discuri. Nu cred ca ar trebui sa mai adaug ca o strangere a prezoanelor necorespunzatoare, adica la pistol si nu cu cheia dinamometrica, va duce la ovalizarea discurilor . Nu ar fi rau sa fie reconditionati si etrierii. Asa ca grija mare cine iti schimba!1 point
-
Intors din concediu,anunt valabil cu pretul de 700 ron(550 ron a speriat lumea)...... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Gata, te-au luat sacali forumului, pana nu te devoreaza nu se lasa. Asta o spun prin prisma ca pe ei nu-i intereseaza achizitionarea masinii, ci doar vor sange.1 point
-
Omul a luat caseta pt masina cu volan pe dreapta, de asta o fi asa ieftina. El nu a specificat ca are un cazan cu volan pe dreapta. )1 point
-
Pai vreau si eu la bani aia? O schimb de drag daca este 350 lei. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.1 point
-
Salut, Dupa cum stiti unii dintre voi, vineri am achizitionat un 730d, xdrive, 2013, 66 000km, garantie 1 an la Autoklass. Sambata, pe autostrada, am observat ca masina se comporta ciudat in viteza 3 si 4 cand acceleram. Avea hâcuri, se simtea ca pe denivelari, ca si cum ar fi fost combustibilul prost. Nu intre viteze ci in una din viteze, pe manual facea la fel. Le-am dus masina pentru verificari miercuri (nu au lucrat pana atunci) si s-au apucat de chestiile pe care le-am descoperit dupa ce am luat masina (ex: inchiderea de la torpedo nu functiona corect, o perdeluta din stanga spate sarise de pe axul ala si nu se mai tragea plus o mica zgarietura pe bara din fata-vopsit toata bara). Astazi mi-au spus ca au rezolvat cu bara si ca luni o va verifica un mecanic, evident m-am enervat ca dupa ce dai 30k pe o masina te astepti sa stea mai mult la tine, nu prin service (fie si in garantie), astfel ca am convenit cu ei ca daca luni nu primesc masina sa primesc banii (asta am solicitat eu, ei au zis ca se rezolva 100%). Ideea este ca daca se constata un defect major la masina am posibilitatea sa primesc banii inapoi. Acum ... as avea nevoie de parerea voastra. Este ok sa mai astept si dupa ziua de luni? sau luni sa solicit in mod express returul masinii? Mersi0 points
-
exact aceleasi simptome le-am avut la x1 xdrive Doar ca : 1. x1 al meu facea asa la 350 de mii de km ( in prezent are 380 de mii )2.cutia de viteze la x1 meu este manuala,nu automata ! Rezolvarea a fost foarte foarte simpla si ieftina.S-a aruncat uleiul din cutia de transfer si s-a inlocuit cu un ulei nou original BMW.De atunci am mai facut 30 kkm si nu mai am nicio problema !0 points
-
Nu e faceliht si nici nu e pe stanga E volan dreapta cu numere de Plovdiv Bulgaria . Am luat cu 320 lei plus curier Cost total 389 lei fan 350e le vinzi la prosti în RO-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Deci sa intalegem ca ai luat o masina sh si ai pretentii de masina noua abea iesita pe portile fabricii, nu? Mai ziceam daca refuzau sa te ajute ... dar avand in vedere ca te ajuta, nu vad problema. Mai ales ca au fost o groaza de zile libere si multe persoane si-au luat si in plus ca sa le regleze. Daca nu esti dispus sa astepti cateva zile fa retur si ia masina noua. Astepti jumate de an si costa de 4 ori mai mult! Orice masina SH, indiferent de an/km, poate avea probleme pentru ca inaintea ta a condus-o altu si tu nu o sa stii niciodata cum! O cutie/motor se poate strica si in 1000km cu putina ambitie!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00