Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/03/18 in all areas
-
Salut! Man, cand dai 30k eur pe o masina care ti se preda cu toate testele facute, istoric si inspectie tehnica finala inainte de predare si ti se spune ca masina e impecabila, mai mult, sa nu umblu la cutie (pana la 100k) si revizii (23k km), semnezi garantie 1 an, nu te astepti sa iesi pe usa reprezentantei si sa iti dai seama ca ai socuri cand mergi cu a 4-a. Despre ce vorbim? Eram in dubii sa il iau si ma sunau de 5 ori pe zi sa ma asigure ca e impecabila masina. Mai mult m-au chemat si la bavaria. Si ca sa iti raspund: da, am pretentie ca masina sa fie ca si noua (cel putin un nr rezonabil de kilometri). Vineri au lucrat pana la 14.00, m-am dus sa le las actele, a doua cheie si masina de schimb. S-au rugat de mine sa mai astept pana luni ca s-a vorbit cu directorul general si a spus ca luni se rezolva. La 60k km nu ai cum sa ai probleme cu cutia de transfer sau viteze...mai ales cand proprietarul anterior e un fost doctor de 65 ani .... . Am zis sa astept pana luni, totusi, apoi le cer banii inapoi. Nu mi-au facut niciun serviciu ca imi repara masina. Mai ales ca in ziua in care am luat-o....i am anuntat ca sunt probleme ....2 points
-
BMW 520D 2012 (prima inamtriculare in Belgia februarie 2012) Motorizare Twin Power Turbo 184 CP Cutie automata 204.100 KM REALI Pe scurt istoria masinii : A fost cumparata de fratele meu anul trecut in toamna, a tinut-o jumatate de an dupa care si-a dorit un Touareg pe care si l-a cumparat luna trecuta, asadar i-am cumparat eu F10 le deoarece stiam masina ( anterior am avut si eu F10 dar manual pe care am vandut-o in anunt postat aici pe forum si cautam ceva automat). Masina are un singur proprietar pe carte deoarece a fost cumarata pe numele tatalui nostru din considerent de pret foarte mare la RCA al fratelui care nu are 30 de ani. SIncer nu ma grabesc sa o dau, dar daca cineva este interesat masina se poate vedea si testa oricand. M-am obisnuit cu NBT, bordul 6WB, Auto High Beam , Soft close portbagaj, video de pe usb, si alte chestii ce erau pe cea manuala si nu sunt aici . Pretul a fost motivul achizitionarii si starea de functionare a masinii foarte buna. Si acum despre masina efectiv Inmatriculata in Romania in OCT 2017 adusa din Belgia la 183.000km Ofer serie sasiu celor interesati pt. verificare Toate taxele platite la zi ( Asigurare, impozit, vigneta ) Ca investitii Ultima intrare in service la BIMMER SERVICE noiembrie 2017 avand 196.000km unde s-a inlocuit distributia cu factura si garantie 24 luni sau 100.000 km + ulei si filtre !!! ---- 3356 lei Inlocuite Brate superioare fata (Lemforder) ---- 750 lei Anvelope vara noi cu factura si garantie 245 45 18 Semperit DOT 20.18---- 1800 lei Anvelope iarna cu factura si garantie rulaj aprox 2500km 225 45 18 ---- 1500 lei Folie omologata SOLAR ZONE cu factura si garantie ---- 350 lei Covorase originale BMW ---- 175 lei Masina are aplicat un strat de protectie ceramica de la CARPRO CQUARTZ CERAMIC COATING - MADE IN KOREA Cutia schimba perfect Placute de frana aproape noi Faruri Bi-xenon adaptiv Interior din piele Sport Brown Aspect ca nou fara uzura ! Scaune cu reglaj electric Pilot automat Keyless Go Dynamic Damper Control - 4 moduri de condus: Eco-Pro / Comfort / Sport / Sport+, se modifica setarile cutiei, motorului, directiei, suspensiei, sistemului Start-Stop si sistemului de climatizare. Navigatie mare 3D cu ultimul uodate la harti 2018-1Video in Motion activ Memorie interna / Bluetooth audio / MP3 / DVD / USBSistem audio profesional Pachet lumini ambientale interior pe 2 culori + lumini ambientale exterior in manerele usiilor Oglinzi electrice anti orbire retractabila electric din buton sau cheie Senzori parcare fata + spate cu afisaj si avertizare acustica Sezori ploaie / presiune pneuri / lumini Jante 18 inch Dublu climatronic digital< Pachet interior trimuri High Gloss Piano Black ETC... Se accepta verificare la orice reprezentanta BMW se doreste. Masina are istoricul complet de revizii care poate fi verificat la orice reprezentanta BMW La cerere pot oferi mai multe poze. Masina nu are elemente revopsite si nu a fost implicata in evenimente rutiere. Raspund la orice intrebare si nelamurire DOAR telefonic. 14990 EURO usor negociabil 0720555170 - IONUT1 point
-
Am sa incerc sa fac o scurta prezentare si cateva poze cu F82 -2018z Deocamdata abia am facut schimbul de 2000km siulte nu prea pot sa spun despre . Cu timpul stau nu foarte bine dar am sa incerc incet incet sa spun plusuri , minusuri si poze . Ca si un prim minus: o tiganie nemteasca , masina e limitata de 270km/k. Te mai costa 2500€ sa ii dea delete v max si inca 20 CP Altt minus : diametrul volanului mi se pare putin cam mare . In rest doar plusuri . Cutia le lvl3 si in regim super sport este deosebit de agresiva , efectiv simti cum bubuie diful don spate . Suspensia e ok. Nunse simt mari diferente intrre cele 3 trepte , dar totusi se simte ceva. La volan chiar nu simti aproape nicio dif intre cele 3 trepte . Turn radius extrem de mare : se uita lumea la tine ca la bou cand intorci lt ca trebuie sa faci multe manevre . Faruri led adaptive : superbe . Consum mediu 11-12,6 % .asta condus in toate 3 regimurile , in oras si afara fara exagerari si schimb pana in 4500-5000 rpm. In mod comfort se comporta ca o masina de pana in 180 CP In sport si sport plus devine o bestie . Cu toate sistemele se siguranta ON nu derapeaza deloc . In schimb pe ploaie nu prea e stabila daca este agresiv cu ea . Burnout il face frumos fara probleme ,la fel si domuts si drfit . Scaunele f ok, vizibiliatatea spate putin redusa in oglinda centrala . Per total : recomand cu increere atat opt daily car cat si pt fun-fun car . Revin cu date pe parcurs .1 point
-
Au ajuns și furtunele idraulice pentru frâne,mai îmi lipsesc discuri ,mai mult că sigur zimerman,saboti cred pagit, dar încă nu sunt hotărât,ulei idraulic Motul rfl600 .1 point
-
Gata vacanta, a fost fara inciente, consum 4.7 afisat, 1800 km, 200 km prin statiuni si restul dus-intora RO-Nikiti. Astazi a fost foarte aglomerat, am facut multe depasiri, mers mai mult in sport, cred ca pot scoate chiar si 4 daca nu depasesc 110 si eventual merg in eco pro. @Cavaliere- 130 kmh-2000 rpm si 160 kmh 2500rpm, chiar sunt curios daca sunt diferente cu f30 normal. Va las si cateva poze, am prins si o nunta ) Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk1 point
-
Au ajuns si noile gume pentru varianta de strada,265/35/18" si 245/40/18",au 13kg fiecare si la prima vedere au un grip destul de ok. Am reusit sa probez si bateria din pacate momentan doar pe un 320d si a pornit fara probleme. Pun aici si o mica poza spy cu ce se mai intampla intre timp. Am promisiune ca saptamana viitoare ar fi gata si setup-ul franelor de pe fata dar nu prea il mai cred pe baiatul care se ocupa de proiectul franelor...1 point
-
Asta era! Multumesc mult. Se simte la mana, in partea stanga a motorului, bara are un mic joc in surub, e exact acelasi zgomot care se aude in interior.1 point
-
Eu aveam la vanzare piese din motorul vechi...omul a intrebat, chiar nu ma gandisem sa pun asa ceva la vanzare, dar iti dai seama ca nu mi-e greu sa-i iau bani daca omul imi intinde mana.1 point
-
Distributia de pe motorul luat din dezmembrari cu 87.000 km am vandut-o si eu, ma sunat cineva si ma intrebat de intinzatoare, lanturi,patine, nu mi-a venit sa cred:)), mai aveam lanturile si patinele, nu stiu de ce nu le aruncasem, le-am vandut pe 200-300 lei, m-am ofticat ca nu mai aveam intinzatoarele:))1 point
-
Legat de trosnituri la viteza mica pe drum denivelat verifica daca sunt stranse bine suruburile la bara de rigidizare de la motor. La piesa 51617010593 se strica foarte repede filetul si e posibil de acolo sa ai acele trosnituri.1 point
-
1 point
-
hai ca o luati pe aratura deja... ) Cand statea cate-un dos in tren sau in RATB, ventilatia era oferita de gaurile din scaune..dar na..o dam in diverse1 point
-
No offence, in primul tau post prezentai masina ca suficient de dotata pentru gusturile tale, iar apoi, dupa ce ti s-a sadit neincrederea si masina a fost catalogata "cheala" ca doar Romania e tara in care lumea isi cumpara numai produse noi si full-options, incepi sa eziti. Tu trebuie sa fii hotarat si sa stii ceea ce doresti, iar masini cumparate prin metoda de la prietena varului care stie de la un coleg de munca si cu 3 proprietari nu e chiar smart-buy. Daca tot esti hotarat, ai bugetul clar la dispozitie, te pui pe cautat serios , si uite, o masina ca asta in gereral o reprezentanta din Romania ti-o poate aduce in schimbul unei sume de 1000 euro....ceea ce este foarte putin, dpdv meu de vedere raportat la pretul masinii si cat ai cheltui tu , financiar, dar si ca timp, sa mergi sa o aduci. https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/1896183/BMW%20730d%20xDrive%20Limousine%20saphirschwarz?manufacturers=221&series=5&variants=75&index=3&order=Price-asc&fuellings=%224%22&transmissions=1,3,7,10&mileageMin=10000&mileageMax=75000®isterDateMin=2012®isterDateMax=2015&usageTypes=10,13,18,19,2,8 https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/1896465/BMW%20730d%20xDrive%20Limousine%20saphirschwarz?manufacturers=221&series=5&variants=75&index=9&order=Price-asc&fuellings=%224%22&transmissions=1,3,7,10&mileageMin=10000&mileageMax=75000®isterDateMin=2012®isterDateMax=2015&usageTypes=10,13,18,19,2,81 point
-
1 point
-
DA prefer sa vad cum si cand si unde crapa si nu ma intereseaza ca cheltui 3000 sau 7000 sau 14.000 vreau sa ma bucur de ea si NU menajez absolut nimic , plec la orice drum indiferent de distanta cu toata inima . ma m saturat de paranoia si aici si pe alte jde site-uri ,youtube-uri etc imi este incredibil cum pe un renumit site de ,,cereri piese auto,, care il urmaresc zi de zi se cauta mai mult motoare de m47 si nu de n47 !1 point
-
Ma gandesc ca motorizariile pe benzina se vor vinde foarte bine. In 5 ani de acum piata Diesel(cu mare semn de alarma pt cea SH) va suferi foarte mult.1 point
-
PPF integral este intre 8000 si 10.000 ron ( paint protection film ) ... aici vorbim de un PPF bun / peste medie @OPaul preturile la noi pentru serviciile de detailing sunt foarte mici vs alte tari din UE . La un atelier consacrat pentru un detailing exterior complet - interior complet - compartiment motor - faruri + folie se plateste 700-900 de euro ( acesta fiind un pret maximal ) ( exemple concrete DUB Detailing / DYC Detailing Garage / KNZ Detailing etc ) In Germania de banii astia primesti un detailing exterior entry level in niciun caz complet ... Olanda / UK deja preturile se dubleaza sau tripleaza pentru servicii identice ca la noi culmea folosind aceeasi logistica si materiale. Lumea in general nu este constienta de cat de multa munca fizica CALIFICATA implica un detailing complet ( pentru o corectie de 80-90% la nivelul lacului sunt necesare 25 - 30 de ore efective de munca ) ... fara sa luam in calcul materialele consumate care nu sunt deloc ieftine. Foarte multi au impresia ca iti aduc masina in garaj tu scoti din spate pasta magica cu care dai 2 minute pe element si gata totul e perfect.1 point
-
Salutare , Singurele coatinguri ceramice adevarate sunt Modesta ( Timisoara - SisCarCenter ) sau CeramicPro ( Dambovita - CeramicPro Romania ) ... astea chiar iti asigura protectie impotriva zgarieturilor superficiale provocate de spalarea si uscarea incorecta a masinii ... ambele se aplica la pistol si se usuca cu lampi UV ( preturile sunt conforme cu calitatea si durabilitatea ) Modesta cred ca porneste de la 1000 euro per aplicare iar CeramicPro de la 1650euro pana pe la 3000+ euro ( se poate aplica in straturi pentru o protectie mult sporita ) Coatingurile "ieftine" au in spate o masinarie de marketing EXTREM de agresiva si foarte multe minciunele nevinovate ... aici ma refer la gama intre 200 si 500 ron ( costul efectiv al produsului ) : Wolf's Chemicals , KochChemie , Nanolex , Cquartz UK , Gyeon , Optimum Gloss Coat etc ... formula lor este aproape identica si se bazeaza pe siliciu ca ingredient principal. Coatingurile accesibile maselor NU OFERA protectie impotriva zgarieturilor superficiale ... grosimea lor pe lac fiind de 1 maxim 2 microni ( si cea mai fina zgarietura este mai adanca de atat ) , dar au totusi o durabilitate mare de aprox 1 an ( vs sealant maxim 6 luni sau o ceara calitativa care rezista in cel mai bun caz 2-3 luni ) au un efect hidrofob pronuntat care ajuta la uscarea masinii , protectie UV , intr-o oarecare masura tin masina mai curata vs un lac neprotejat. Coatingurile accesibile de obicei sunt indepartate mecanic prin frecare ( lac murdar vs carpa sintetica de la spalatorie plina de contaminanti abrazivi ) ... chimic este foarte greu sa indepartezi siliciul de pe lac. "Activitatea" mea de detailer este doar un hobby pe care o fac cand imi permite timpul / intre proiectele principale pe care le am. Eu am testat multe din aceste coatinguri "ieftine" pe masinile personale si nu vorbesc din auzite despre durabilitatea si proprietatile pe care le au. Pagina garajului : https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ sau pot sa il recomand 100% pe DYC : https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/1 point
-
Am facut eu in Cta. In primul rand se face un polish sa se poata aplica acel strat subtire si nu tine decat vre o luna. Se zgarie foarte usor si se vede ca naiba. Desi respectivul mi a spus ca imi granteaza 3 ani cand am fost sa ii arat a spus ca de vina sunt baietii de la spalatorii. Am cam dat 200 eur aiurea si sincer nu as mai repeta figura nici nu as recomanda altora.1 point
-
Da așa mi-au spus... PĂŁi este ok sau nu!?azi am aerisit iarĂŁși, am pus FERODO DOT4, nu ĂŽnțeleg de ce este acest dezechilibru..0 points
-
0 points
-
Am acelasi cod de motor, si in jurul la 150k km am schimbat lantul se auzea incet, si apoi in decurs de o sapt am ajuns sa nu mai imi vina sa o pornesc atentie! daca nu o ascultam, cu geam lasat jos, la diverse rotatii de motor nu mi-as fi dat seama puteam linistit merge pana se rupea in mers-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
ca tot se vorbea aici..pt mine, lane asist, trapa, camere 360, ACC, HUD, sistem audio pestw HIFI, sunt fix egal cu zero. deopotriva, prefer inzecit niste scaune sport in locul celor confort, care-s putin profilate si arata ca un taburet sau le-as lua in calcul, dosr daca efectic nu as avea ce face cu banii si mi-ar prisosi prin conturi-1 points
-
Cu 6000 euro "in Germania" la un e90 lci dotat din 2009 probabil iei una cu 500 mii de km sau cine stie ce probleme. Ma indoiesc ca in acest buget iei o masina intreaga si "cu dotari". ADica ma rog, cu dotari eu consider macar un xenon, navigatie ( ca arata bordul mai frumos), ceva scaune sport..Dar toata lumea vrea trapa, pachete m, etc in bani cat mai putini. Cam putin probabil.-1 points
-
La mine nu e zgomot in diferential...doar clancul respectiv, teoretic nu ar fi din diferential problema, am inteles ce spun baietii acolo, as pune si noua flansa aia daca e. Ingrijorarea mea este ca daca ar fi din diferential nu as stii ce sa fac, nu stii ce gasesti in dezmembrari...de reconditionat diferential habar n-am ce inseamna..-1 points
-
Deci sa intalegem ca ai luat o masina sh si ai pretentii de masina noua abea iesita pe portile fabricii, nu? Mai ziceam daca refuzau sa te ajute ... dar avand in vedere ca te ajuta, nu vad problema. Mai ales ca au fost o groaza de zile libere si multe persoane si-au luat si in plus ca sa le regleze. Daca nu esti dispus sa astepti cateva zile fa retur si ia masina noua. Astepti jumate de an si costa de 4 ori mai mult! Orice masina SH, indiferent de an/km, poate avea probleme pentru ca inaintea ta a condus-o altu si tu nu o sa stii niciodata cum! O cutie/motor se poate strica si in 1000km cu putina ambitie!-2 points
-
Probabil ca ai inteles sa poate ca nu, dar problema din linkul pus de tine in primul post a fost rezolvata doar cu Loctite (rosu!). Nu se intelege, care este ingrijorarea ta cand zici ca daca este din diferential? Nu este din diferential este din flansa diferentialului care are niste caneluri intre care s-a facut un joc (inadmisibil pentru o masina BMW, parerea mea) intre aceleasi caneluri simetrice de pe axul diferentialului. Iar ce au facut baietii, au pus niste Loctite rosu, care intr-adevar, e un fel de Superglue care nu va ceda decat extrem de greu daca se va dori vreodata umblat/extrasa flansa aia pentru demontarea/repararea diferentialului. Singura solutie extrema este incalzirea zonei flansei pana la temperatura la care tine Loctite-ul si apoi extragerea.. (Loctite albastru nu este suficient de tare sa reziste presiunii aplicate in caneluri..)-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00