Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/18 in all areas

  1. Cred ca nemultumirea vine din faptul ca a luat o masina care deja are probleme, si e frustrant sa o duca inapoi cand are nevoie de ea. O masina cu garantie trebuia verificata inainte de vanzare, si rezolvate problemele, nu crezi? Masina cu garantie (fie ea si sh) trebuia livrata cu 0 probleme. De ce sa stea in service dupa ce o plateste clientul, si sa nu stea inainte? Ce conteaza care este suma platita in ecuatia asta? Sau 30k ii gasesti asa, pe jos? Mi se pare ca il cam ââŹĹcertiââŹÂ pe coleg ca n-a dat 100k pe masina, si a dat doar 30, deci mai usor cu pretentiile gen. Cam aiurea.
    6 points
  2. Cu 12k euro nu cred ca gasesti un F30 bun. Cum s-a zis, mai bine un E90 LCI cu Mpaket, suspensie adaptiva, bixenon, cic sau chiar upgrade la NBT ca iti raman bani, poti face si un soft frumos cu upgrade intercooler si ajungi la 200cp pe dino stabili si fara probleme cu fiabilitatea(320d), trapa etc:)) si tot nu ajungi chiar la 12k... F30 e mai comfortabil ca e90, dar directia electrica strica foarte mult din farmecul condusului. Are optiunea, cam rara, a directiei sport( variabila) care face masina sa se conduca ca un BMW - un Must have. Nu ca as fi eu pilot, dar e diferenta enorma daca iti place sa iei curbele mai sportiv, sa alegi serpentinele "pentru ca e o scurtatura" samd:).
    3 points
  3. Salut! Man, cand dai 30k eur pe o masina care ti se preda cu toate testele facute, istoric si inspectie tehnica finala inainte de predare si ti se spune ca masina e impecabila, mai mult, sa nu umblu la cutie (pana la 100k) si revizii (23k km), semnezi garantie 1 an, nu te astepti sa iesi pe usa reprezentantei si sa iti dai seama ca ai socuri cand mergi cu a 4-a. Despre ce vorbim? Eram in dubii sa il iau si ma sunau de 5 ori pe zi sa ma asigure ca e impecabila masina. Mai mult m-au chemat si la bavaria. Si ca sa iti raspund: da, am pretentie ca masina sa fie ca si noua (cel putin un nr rezonabil de kilometri). Vineri au lucrat pana la 14.00, m-am dus sa le las actele, a doua cheie si masina de schimb. S-au rugat de mine sa mai astept pana luni ca s-a vorbit cu directorul general si a spus ca luni se rezolva. La 60k km nu ai cum sa ai probleme cu cutia de transfer sau viteze...mai ales cand proprietarul anterior e un fost doctor de 65 ani .... . Am zis sa astept pana luni, totusi, apoi le cer banii inapoi. Nu mi-au facut niciun serviciu ca imi repara masina. Mai ales ca in ziua in care am luat-o....i am anuntat ca sunt probleme ....
    3 points
  4. https://drive.google...W2EhV0byhX/view torrent https://mega.nz/#!TrIRnKqa!isvC57ztdf8CvY10PvFiZ2kdSlqr9LBjLtCqY3BUFgQ mega
    2 points
  5. De fapt nu chiar, sub 100 de mii de km nu iei un f30 sub 15 k euro acolo. Dar chiar acum sunt cateva manuale cu preturi intre 9-10 mii euroi pret final. Una e pretul de pornire alta e la cat se termina licitatia. De regula la masinile dotate si cu km putini poate creste si 3 4 mii pretul peste cat este estimat. Oricum, ideea este ca omul gaseste in bugetul lui un f30 manual daca nu are pretentii de hud, pachete m si alte brizbrizuri. Eu zic ca dotari decente inseamna macar un xenon, o navigatie, comenzi pe volan.. Acum na, pentru unii dotari "decente" inseamna trapa, harman kardon, pachet m etc. ) Se stie ca romanii vor full de full extrafull la pret de chelioasa.
    2 points
  6. In banii aia as merge pe un e90 lci 320d sedan, cat mai dotat, apoi un soft daca vrei mai multĂŁ putere.
    2 points
  7. Acelasi lucru l-am patit si eu, s-au montat la service discuri-placute fata TRW, si dupa cateva mii de km au inceput celebrele vibratii in volan, la franare. M-am hotarat sa-mi schimb singur discurile si placutele, am cumparat de data asta de la firma ATE, le-am montat cu mare atentie, si-acum totu-i in regula dupa cateva mii de km parcursi. Ce-am constatat...montarea discurilor a fost facuta in bataie de joc, nu s-au curatat temeinic suprafetele de contact dintre fuzete si discuri, nici vorba de pasta sau altceva, discuri ce n-au nicio serie stantata pe ele, provenienta incerta, pistonasele de la etriere nu au fost gresate in niciun fel. In concluzie, mare atentie la provenienta discurilor, la curatarea perfecta a fuzetei(butucului) inainte de montare, verificarea si gresarea celor doua pistonase de ghidare de pe etrier(nu stiu cum li se spune corect), si mare atentie la strangerea suruburilor jantelor. Numai bine !
    2 points
  8. Noi am zis la 0! Nu la 20! Cat timp masina este in miscare discurile si placutele se racesc! Problema este cand franezi pana la oprire si continui sa tii actionata frana oprit fiind! Nu este ok pentru ca desi discurile sunt incinse uniform de la franare in momentul in care te opresti zona in care stau placutele actionate nu se raceste in aceiasi masura ca restul discului! Nu mai vorbesc ca si placutele adauga ceva caldura! Este destul de logic zic eu
    1 point
  9. Are dreptate bimmer! Nu este recomandat sa pui frane bruste si dupa aceea sa te opresti cu piciorul pe pedala! Coborarea in panta este alta mancare de peste! Ca doar nu franezi in panta de la 100km la 0! Daca faci asta cred ca ai probleme mai mari decat discurile ovalizate ... cum ar fi sa stai in viata )
    1 point
  10. Terminati cu e90, e90 nu merita 12k euro, este o masina lansata in 2005, o masina cu tehnologie de acum 13 ani. La cat de mare este foamea in samsarii care aduc masini fara tva, sigur prinde un F30 manual, cu putin noroc chiar si un 320d cu mai putin de 200k km. Intr-adevar nu va avea cine stie ce dotari, dar cu siguranta va fi mai dotat decat 90-95% din e90-urile de pe piata.
    1 point
  11. Da , detin doua BMW-uri (dupa inca vreo 8 inainte) , totusi nu m-as cataloga fan BMW in genul in care altii sunt fani Apple.
    1 point
  12. Tavicule, daca isi lua 7er cu 15-16-17k euro din targ cu 200 in bord si peste 300k km reali, cu siguranta si eu i-as fi zis ac lucru. Dar cand omul isi cumpara o masina cu 60k km dintr-o reprezentanta mare, masina respectiva trebuie sa fie ca noua.
    1 point
  13. cand ti-am spus mai sus ca masina (din pct meu de vedere cel putin) este ff suspecta si ca a fost fabricata pt belgia parca conform VIN...tu nu.."betmen betmen" :-) acum serios, sincer imi pare rau sa aud asta. macar in al 19-lea ceas, ia ti banii inapoi si nu mai fa niciodata combinatii din astea f ciudate/aiurea de a cumpara bmw de la alt dealer din afara concernului plus ca nu se pupa ce zicea vanzaorul cu "documentele" de pe net - autodna si bmwcheckvin etc. asculta ti instinctul chiar daca tinzi spre exagerare..sunt totusi 30k EUR. si no ofense: asa e romanul de obicei..se bucura ca la prins pe Dne Dne de picior cand gaseste ceva ieftin si "bun|" si crede ca a facut o super afacere cand de fapt e invers... si asculta si de parerile celor de aici daca tot ai apelat la parerile noastre. bafta cu jepcarii astia
    1 point
  14. Cand vad e90 320d din 2010 cu 167.000km la 11.000euro, nu mai stiu ce sa zic de acel, f30 320 din 2013 cu 180.000km la 12.000euro.
    1 point
  15. Gaseste un audi din 2012 care arata ca si un BMW din 2005 ... Eu sunt de parere ca de cat sa riste un F30 chel sau mai stiu eu cu ce probleme, mai bine un e90lci sanatos si cu dotari (daca nu chiar full)
    1 point
  16. Eu in locul tau as cauta un model ceva mai vechi.. un E90 facelift sau E60 facelift. Gasesti cu dotari ( poate mai mult decat te astepti ). Plus, ramai cu bani de eventuale reparatii si poate un soft.
    1 point
  17. Daca tu zici ca e vechi e90, de ce e mai valoros un E9 decat e90,E60 chiar si F30? Nu totul e alb si negru, nu totul e 1 si 0, sunt variabile si de multe ori da cu virgula...
    1 point
  18. Suspensia reglabila( poata am zis eu prost adaptiva...) nu este aceeasi cu edc. Sunt kituri de cumparat foarte bune(nu ma refer la cele sub 2k ron). Nu tot ce e nou e 100% mai bun. Sunt lucruri mai bune la e90 in comparatie cu f30, dar fiecare va trai cu alegerea sa. Un e90 de sub 10k cu paket m inauntru, cu scaune piele sport eu zic ca arata mult mai ok si e si mai comfortabil(la scaune) decat un F30 mai slabut la optionale. Eu spre exemplu astept g20-u cu nerabdare sa vad cum e, nu ma incanta 100% sa fac upgrade de la e91 la f31. Daca zici tu ca sunt la licitatii f30 super ok in bugetul asta, atunci extraordinat, bafta la vanat. Pana la urma decizia ii apartine Pionului22, noi doar ne spunem parerile si el alege ce e mai bine pentru el:).
    1 point
  19. va trageti pe cur pentru un senzor de 50 de lei si apoi va mirati ca nu functioneaza nu stiu ce... bine ca nu lipiti si alt ferodo pe placute
    1 point
  20. certificatele nu se semneaza cu VIN-ul masinii ci cu semnatura privata BMW (private key), cand pui un script sau un "crack" tocmai asta faci, inlocuiesti (prin stergere)semnatura privata BMW cu o alta fake ca sa poti semna orice certificat indiferent de VIN. afirmatia "ca de fabrica" nu isi mai are rostul, orice soft crack-uit nu mai e original ca tot se plangea lumea prin alte topicuri ca BMW-urile sunt pline de vulnerabilitati software......
    1 point
  21. Pompa de motorina din rezervor, pompa de inalte cand te lasa, te lasa, ai probleme de alimentare, senzorul de presiune apare pe diagnoza.
    1 point
  22. Cu 6000 euro "in Germania" la un e90 lci dotat din 2009 probabil iei una cu 500 mii de km sau cine stie ce probleme. Ma indoiesc ca in acest buget iei o masina intreaga si "cu dotari". ADica ma rog, cu dotari eu consider macar un xenon, navigatie ( ca arata bordul mai frumos), ceva scaune sport..Dar toata lumea vrea trapa, pachete m, etc in bani cat mai putini. Cam putin probabil.
    1 point
  23. Recuperati banii, o firma serioasa nu procedeaza asa.Sub nici o forma nu acceptati reparatia, asta trebuiau sa fie facuta inainte, sunt pusi pe capatuiala, specific romanesc.
    1 point
  24. Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).
    1 point
  25. Salutare ĂŽmi da cineva un nr de contact la bĂŁiatul care se ocupa de recondiționat cutii automate din Constanța ? Știu de pe forum ca e f bun dar nu mai rețin numele! Un prieten are nevoie și sper sa ĂŽl pot ajuta! Bafta si stima
    1 point
  26. Schimbul de discuri pentru toata masina presupune minim 4 ore de lucru. Curatati butucii, cu perie rotativa , vaselina pe baza de curu si abia pe urma montate noile discuri. Nu cred ca ar trebui sa mai adaug ca o strangere a prezoanelor necorespunzatoare, adica la pistol si nu cu cheia dinamometrica, va duce la ovalizarea discurilor . Nu ar fi rau sa fie reconditionati si etrierii. Asa ca grija mare cine iti schimba!
    1 point
  27. Sfaturi: -nu lua cu sistemul standard deoarece este slab -nu te uita la modele de 6000 euro, aproape toate sunt daramate -NEAPARAT verificare istoric la reprezentanta. Majoritatea 320d-urilor din 2005-2008 au deja 300-500k km. Cam toate au km dati inapoi. Chiar si modelele F30/F10 care sunt mult mai noi deja au km dati inapoi. Cartea de service si un aspect ingrijit al masinii nu valoreaza nimic. Cartea de service se face cu 50 euro si interiorul se aranjeaza/schimba. -angel eyes nu au nicio utilitate practica -cu bugetul cu siguranta nu te incadrezi. Iti recomand sa ai ~7000e pregatiti pentru masina (320d nonfacelift 163 cai 2005-2007). Vezi ca motorul de pe facelift (cel de 177 cai) are probleme cu distributia si te-ar mai costa in jur de 3000 lei inlocuirea ei dupa achizitie. -pe langa banii de masina neaparat sa mai ai 1000-1500e pusi deoparte pentru posibile reparatii. Fiind un diesel destul de vechi sansele sunt foarte mari sa trebuiasca sa inlocuiesti suporti motor, volanta, ambreiaj, turbina, posibil si 1-2 injectoare la un moment dat, inlocuit EGR, curatat galerie admisie etc. Kit-ul de ambreiaj cu volant si manopera de exemplu costa in jur de 2000 lei, reparatia turbinei in jur de 1200-1400 lei.
    1 point
  28. Data viitoare ia-ti o lampa de control cu tine si vezi daca are tensiune. Daca da ...te-ai scos ! Cat astepti copilul...faci plinul ! Ce ziceai ca vezi ...prize...credeam ca nu am citit bine si ma luase palpitatiile! :oops:
    1 point
  29. VIN e format din 17 caractere. Ca la BMW sunt suficiente ultimele 7 e alta treaba.
    1 point
  30. Ca si idee, Din Nordul Norvegiei pana in Barcelona cu Tesla poti merge cu 0 Eur combustibil. Facand ruta dupa punctele de incarcare Tesla. Ca si viteza, timp, P90D exeplu clar- 400 km intre incarcari, timp incarcare 45 minute Supercharger Tesla. Deocamdata doar Tesla are avantaj mare cand vine vorba de drumuri lungi. Pt drumuri scurte se incarca masina in garaj peste noapte, orice masina electrica. Viitor sau nu, elecric e tendinta prezenta si ar putea fi de viitor destul de repede.
    1 point
  31. anvelopele sunt Good Year Eagle F1 Assimetric 225 40 18 Made in Germany si se afla in stare noua ! ( vezi pozele ) DOT 1116 1200 lei livrare personala Deva sau curierat
    0 points
  32. Salutari! Dupa cum am scris si in titlu, as dori ca in viitorul apropiat sa imi achizitionez unul dintre aceste 2 modele. Prima varianta ar fi F30, an 2012-2013, dar nu stiu daca gasesc una cat de cat in mintile ei in suma mentionata de mine. Nu conteaza daca este diesel sau benzina, cutia as vrea sa fie manuala, iar ca putere as accepta si motorul de 115 cai diesel sau cel 1.6 benzina, nu siu exact cati cai putere daca este cat de cat sprinten, masina poate avea si putin peste 200.000km daca a fost intretinuta bine de fostul proprietar. Ca dotari as vrea minimul de confort, cat mai multe si utile cu atat mai bine. Mentionez ca 11500 ar fi suma maxima de care dispun, deoarece 70% din acesti bani ii voi obtine prin credit bancar cu o rata care sa imi permita apoi din venitul lunar sa am bani de eventualele costuri cu masina. Si acum intrebarea finala. As putea gasi in banii astia un F30 si daca da, care ar fi dotarile pe care ar trebui sa le caut, sau ar trebui sa ma uit dupa un A4 2009-2010 S-line? Alte modele de masini chiar nu ma intereseaza, deoarece m-am interesat de mai multe modele in ultima vreme in banii acestia si sincer, nu mi s-au parut la fel de atractive. Multumesc ca ati citit si astept sfaturile voastre!
    0 points
  33. Chestia cu intratul cu discurile calde in balti e aiureala, ce se intampla in tarile unde sunt numai doua anotimpuri, cald si ploios, in cel ploios se ovalizeaza discurile? Cum a spus un coleg mai sus, montaj prost cel mai probabil Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    0 points
  34. "e valabile" ....ca sa citez un mare om politic de la putere
    0 points
  35. Cel mai mare minus vad la masina culoarea, o vad mai eleganta mai rafinata ( chestie de gusturi). Personal imi place sa fie mai sportiv, in maxim o luna ii pun pachetul m si jantele aferente. Eu mi-as fi luat demult seria 4 daca avea interior de seria 5
    0 points
  36. Lumea recomanda e90, care desi este o masina buna, este mai veche. Atatea recomandari cu softuri si alte brizbrizuri, cand omul poate lua f30 mai nou si dotari decente, fata de un e90 mai vechi si mai cocosat de kilometri. Am avut si eu e90lci, inca imi place cum arata, este inca o masina misto de condus, dar este mai bun f30, este absolut normal sa fie asa. Poate ca are minusuri fata de e90lci, dar are mai multe plusuri si in final e masina mai buna. Cum g20-ul va fi un pas inainte fata de f30 si tot asa. Cu 12 k euro isi gaseste omul f30 manual, 318/320d, cu dotari de bun simt.
    0 points
  37. Ce E90 frate,modelul e vechi,e pe piata din 2005,in banii aia gasesti ce vrei tu,nu super extra dotate dar de bun simt,eu zic sa cauti direct in GERMANIA...in banii aia gasesti si un A4 facelift <2012 in sus.
    0 points
  38. Unde vezi tu interior invechit la a4b8??? si cu dinamica nu mai vb,ai condus asa ceva macar?
    0 points
  39. Eu cred ca gaseste un f30 manual cu 11500 12000 euro chiar bunicel dotat, adica in niciun caz chel. Sfatul meu este sa iei legatura cu cineva care aduce masini de la licitatii si sa iti caute un f30 manual. Vreo 14 mii este un f30 automat deja. PArerea mea este ca gasesti un 318d, care este decent ca si performante totusi.
    0 points
  40. Asta e doar inceputul... un 535d e sac fara fund.
    0 points
  41. O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi
    -1 points
  42. Ai de asteptat sa ti iei cat ceri si masina iesita pe poarta scade cu 30% dar anvelopele
    -1 points
  43. BMW cu manuala nu se mai poarta!
    -1 points
  44. Nu este adevarat. Cand suiera turbina practic axul turbinei in loc sa pluteasca pe pelicula de ulei ajunge usor usor sub influienta aerului sa atinga peretii laterali (aici vorbim de microni ai milimetrului..) si de aici suieratul. Atingand peretii in timp ce se roteste... elicea incepe sa isi piarda din balansul din constructie pentru ca atinge peretele lateral. si de aici nu mai exista punct de intoarcere.. Fum negru sau mai ales fum alb este datorat altor lucruri, si din nou prea putin de aflat printr-o simpla diagnoza. Uita diagnoza in privinta turbinei uzate! Nu poate fi vazuta nicaieri.
    -1 points
  45. Pai așa e când umbli pe la toți tilicarii,am de 20 de ani același mecanic si numai ĂŁla umbla in ele,nu ma plimb pe la toate porțile sa dau cu 5 lei mai puțin.
    -1 points
  46. Da, sunt de acord cu calinus, pompa de motorina din rezervor, sincer sa fiu de 2 ori mi-a aparut acest fault pe idrive cand ma jucam cu ista si am intrat pe parametrii pompei de motorina din rezervor, mi-a ramas cam 5-10 secunde si dupa a disparut. Asa face pompa asta, cand apare eroare, cand dispare pana te lasa de tot. P.S daca asta e problema pentru care ai luat teapa cu un 535d din 2009, as vrea sa iau si eu teapa din asta tot timpul cand cumpar o masina si nu altfel de teapa.
    -1 points
  47. Exemple sunt destule. Tu vrei sa zici ca ai dat 24 k euro pe un f30 manual din 2012 cu circa 200 de mii de km? ))
    -1 points
  48. Ati uitat sa specificati ca e si cu vreo 2 mii mai scumpa , desi mi-ar fi placut mult sistemul audio . Maine o testez la reprezentanta ☺
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.