Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/06/18 in all areas

  1. producatorul da cele mai optimiste cifre, nicidecum nu minte cu demaraje mai slabe decat in realitate. Daca voi obtineti timpi mai buni decat pilotii de teste care au ca meserie condusul masinilor, atunci cred ca sunteti pe pastile.) Si ei masoara cu gtech, fac incercari de sute de ori, drum plat, fara vant etc. In fine, cine prefera sa se imbete cu apa rece sa fie sanatos. Cea mai comica e " se castiga cel mai mult la plecare la manuale". ))) Adica pilotii de incercare nu stiu sa plece , noroc ca exista experti pe forumuri care bat fizica.
    6 points
  2. Sunt convins! Cu siguranta ai masurat masinile in cauza parcurgand drumul in ambele directii si apoi ai facut media timpilor obtinuti, ca sa elimini influenta vantului si a drumului in panta / rampa (chiar daca e insesisabil), si ai folosit un instrument precis de masurare a vitezei. Si sigur ai si o explicatie pentru care constructorii auto obtin timpi atat de slabi in comparatie cu ce obtine romanul.
    6 points
  3. Astept cu nerabdare lista de motorizari: 0,3l ala economic, 0,5l ala standard si 2L ala pe X5M
    3 points
  4. Corect, corect si restul. Ma saturasem sa tot zic, dar nu prea exista sa se rupa distributia fara simptom. Din cauza necunostintei/ignorantei, DA! Stiam ca o sa revii cu adaugiri.
    2 points
  5. @All datele pe care le-ai postat sunt luate de pe internet,si le-ai mai copiat. si gresit nu sunt reale, in viziunea ta un Logan de 55kw obtine 10 sec in 0-100km/h, pe cand masina colegului Darius08 de 177cp ( co o diferenta de 98cp) obtine un timp mai mare decat Loganul tau sau Skoda sau un Golf 5. Nu esti singurul care e curios sa masoare performantele masinilor din Romania. Pentru o acuratete mai mare a masuratorilor iti recomand sa te sui chiar tu in fiecare masina si sa vezi ce timp poti obtine. Am toata increderea ca vei posta pe viitor datele reale si nu cele copiate de pe internet ( mai ales cele pentru golf 5 sunt umflate rau). Multumesc .
    2 points
  6. care ar fi problema cu jetul sub presiune ? :super:
    2 points
  7. Cel putin in poze, narile alea par de neam prost...
    2 points
  8. Sursa: http://indianautosblog.com/2018/06/new-2018-bmw-x5-bmw-g05-leaked-online-306747 Trecand peste designul care e oricum subiectiv, eu as fi dorit 2 lucruri functionale: - o modalitate de a proteja camerele video cand nu sunt folosite - prelungirea in jos a portierelor, peste praguri, astfel incat sa nu se mai colecteze toata mizeria pe pantalonii pasagerilor, de cate ori se urca sau coboara din masina. (sunt multe SUV-uri mai ieftine care au rezolvat problema asta)
    1 point
  9. Salutare! Am cumparat de curand un BMW E91 320D 2009 cutie automata, cu specificatiile ca turbina a fost schimbata recent. I-am facut mai multe teste pentru 0-100km/h, stiind ca la 177cp, ar trebui sa atinga 100km/h in ~8.3sec. Am dezactivat DSC, am selectat modul sport si am folosit procedura de lansare(piciorul stang pe frana si valoarea turatiilor intre 1500-2000rpm) si cu toate astea sunt confuz deoarece nu reuseste sub nici o forma sa scoata timp mai bun de 11sec. Am condus-o si la drum lung si cand intram in depasire, se simteau intr-adevar prezenti cei 177cp, dar asta la viteze de peste 80km/h. Spun "se simtea" comparand cu celelalte masini pe care le-am condus, in principiu masini diesel cu aprox. 140cp. Mai precizez si ca exista feelingul acela de te baga in scaun, dar mi se pare ca se reduce dupa ce schimba in treapta 2 pana ajunge pe la 80km/h dupa care incepe iar sa traga. Jantele sunt pe 18, si poate zic o prostie si nu are nici o treaba, dar ma gandesc ca poate din cauza diametrului mare al rotii, ecu sa sesizeze o sarcina mai mare si sa reactioneze intr-un fel, ca sa protejeze transmisia.
    1 point
  10. ghinion nu se numeste cand ii rupi fasul, faci teste si liniute...e totusi un 2.0d, repet....el se crede vin diesel in NFS
    1 point
  11. sa ne strangem odata toti cu N47 peste 240.000, sa moara WIN de necaz )) ca el prea le stie pe toate. sunt cazuri cand masina intretinuta are problema...nu contest....dar cand o masina e intretinuta pe genuchi, mai faci si teste 0-100, liniute, cerculete....e normal sa cedeze...si apoi plangi ca ti-a murit "bolidul". e totusi un 2.0d, nu mustang....dar unii se cred in rachete.
    1 point
  12. Cand treci prin Brasov, te invit eu sa-ti arat un N47, cu 254.000 kn, care nu are zgomot la distributie.
    1 point
  13. Al meu merge spre 300 si e din prima generatie de N47 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  14. Win, nu ai intalnit tu, dar exista N47 fara zgomot la 240.000km
    1 point
  15. Asta de unde ai mai scos-o mai nene...
    1 point
  16. Nu ajuta deloc, mai ales niste ineptii. Adica el sustine ca desi Bmw minte si masinile au cai mai putini decat real, este fix pe dos la acceleratie, acolo masinile obtinand timpi mai buni decat ce declara Bmw cu acei cai umflati. Noaptea mintii.
    1 point
  17. Cu ce il ajuta pe colegu toate discutile si parerile astea nefondate ?
    1 point
  18. Mike,fara supĂŁrare dar o dĂŁm in penibil:)))cicĂŁ sa nu dai cu jetul cĂŁ faci zgârieturi....dar apoi te duci la perii..moderne... Și apropo,ești cineva dacĂŁ speli mașina des?))
    1 point
  19. Acele videoclipuri de pe youtube sunt informative, nu poti stii sigur ca nu este masina in panta, la fel si ce spunem noi aici, insa nu aveam de ce sa mint, am facut pe 2 drumuri dus-intors acelasi timp si anume mai putin decat cel declarat, cine vrea sa creada bine, cine nu iarasi bine, dar nu invocati partea cu "producatorul are dreptate"
    1 point
  20. sigur nu face aeroterma? ia opreste de tot cand auzi ca face.
    1 point
  21. Fugi mai de aici ! Asa se zicea si inainte cand era vb de e36 vs e46, de e46 vs e90. Cand modelul mai nou a devenit accesibil publicului larg, toti au fost de parere ca cel nou este cel mai bun. Ce propoui sa ne intoarcem la 1.9d aspirat si la masini fara servo ?
    1 point
  22. Spalatoria automata fara perii este aceea tip portal. Sunt cateva prin Sectorul 1 de exemplu.
    1 point
  23. Daca minte, producatorul o va face in avantajul sau, in cazul de fata ar declara un timp mai bun decat real, in niciun caz mai prost...
    1 point
  24. One-time code-ul generat pe baza VIN-ului si versiunii de harta e valabil pe viata, pentru acea versiune de harta. Ai nevoie de alt cod doar cand instalezi alta versiune de harta decat cea pentru care a fost generat codul. Mai exista si varianta codului lifetime, care cica e valabil indiferent de versiunea hartii.
    1 point
  25. off-topic: un prieten cu A6 din 2005 a schimbat acum 2 saptamani distributia. Ieri s-a rupt pe drum, dupa 500 KM, aparent din cauza rolei intinzatoare (piesele erau OE). In concluzie, indiferent ce masina ai, indiferent cat o intretii sau nu, totul din si de bafta
    1 point
  26. Jante mari = greutate mai mare pe roti. Orice 1kg pe roti = 10kg in masina. Google unsprung weight. Totusi, 11sec e f mult. Eu am acelasi motor/cutie + power kit bmw (197cp) si cu rotile de 18 (runflat, ~25kg/buc) face suta in ~8sec (calculat cu o aplicatie pe tel). Pana la 11 mai e o paine de mancat. Fa o diagnoza la motor si verifica ce ti-a recomandat colegul mai sus, iar daca nu gasesti nimic mergi cu ea la un test dyno; o sa-ti spuna exact ce putere/cuplu scoate si la ce turatii. Cutia schimba bine?
    1 point
  27. E musai distributia in primul an, este? Vorbiti toti de parca e plin forumul de venituri mari la toti cei care au masini peste 10 mii de euro. In fine, aceleasi discutii si sfaturi absurde, probabil ca daca omul nu mentiona ca face credit, nu mai apareau asemenea sfaturi sa dea 12 mii pe un e90. Sunt banii lui, sa isi ia el ce doreste.
    1 point
  28. Chiar si alarma de fabrica va consuma ceva curent in stand-by, asa ca 1-2 ani e imposibil. Cine e interesat poate citi recomandarea BMW privind incarcarea periodica a masinilor aflate in parcurile de stcaj.
    1 point
  29. de ce nu cumperi sistem audio complet pentru F10?
    1 point
  30. A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic in legatura cu masina. Intre timp am rezolvat problema bataii motorului, si anume: cuzinetii! Am optat pentru reconditionarea motorului in defavoare cumpararii altui motor SH cum mi s-a recomandat: - garnitura chiulasa - planare chiulasa - rectificare profesionala ax cu came - cuzineti - segmenti - tacheti - schimbat tot ce inseamna coturi de plastic apa - schimbat tot ce inseamna garnituri motor ( Victor Reinz ) - bujii NGK Iridium - sonda Lambda Bosch inainte de catalizator ( inca nu s-a stins check engine-ul din bord, posibil alta cauza ) Cam astea imi vin in minte acum... Motorul a pornit la prima cheie si merge absolut impecabil, mult mai rotund si silentios. Mecanicul mi-a zis ca uleiul folosit/neschimbat la timp ar fi fost cauza. In motor s-au gasit foarte multe depuneri de ulei ars... O sa atasez mai jos si cateva poze:
    1 point
  31. Am ajuns cu bine in Nikiti, am mers pe Sofia -Kulata si mi se pare mai ok drumul, pe Makaza era obositor. Nu ma deranjeaza cateva ore de condus, ba din contra..ðŸË Rezerva o tin in portbagaj(varianta subtire), asa am avut si la E90..si nu pot spune ca m-a deranjat foarte tare. Sunt foarte uimit de consum, 4.5 la suta , aproape ca la megane 1.5 dci.. Cateva poze din Salonic si Nikiti, Salonicul mi s-a parut foarte frumos, merita cateva zile de vizitat pe viitor. @Lucian & Enders-multumesc de recomandari, voi tine cont. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  32. DTC-ul e un mod aparte de functionare al DSC. E inclus in DSC. Plecat de pe, nu dupa loc. DSC-ul va interveni mai tarziu la orice viteza, nu doar cand demarezi. Citeste manualul.
    1 point
  33. Niște proști inginerii care au scris ca se face ĂŽnainte. Românul știe mai bine.
    1 point
  34. @vlf - Protectia nu doresc sa o efectuez pt show-off ci doar pt masina/i. Pt mine conteaza mai mult confortul, siguranta si optiunile interioare decat exteriorul....eu stau in interior nu pe masina. F25 actual e chiar basic la exterior, dar are tot ce se putea bifa la confort si siguranta, precum si majoritatea optiunilor de interior. Exteriorul e pt altii, interiorul pt mine si familia mea
    1 point
  35. si daca avea toti senzorii masluiti? eu cred ca o diagnoza de 50 -100 de lei si o verificare la suspensie plus articulatie (care la multe serviceuri e gratuita sau max 30 ron) ar fi fost mult mai eficient. Forja ii dai sa vezi cum trage de caii respectivi , daca bate ceva, daca trage stanga dreapta, daca franeaza corespunzator si cum intra in viteze in sarcina. Teste de maxim 5-10 min si nici nu te injura propietarul dupa ce pleci. Oricum fiecare face, cumpara ce vrea si cum crede ca e mai bine sa ramana impacat.
    1 point
  36. pai nu trebuie sa o testez??? in ce consta testu? dau o tura si am cumparato si a doua zi pica toate pe ea?? am forjatoa la maxim ca a zis ca pot sa-i fac ce vreau, si am vrut sa fiu sigur ca nu are vre-o eroare stearsa care reapare sau altceva... inafara de asta am mai verificat partea mecanica, bucsaraie ca altceva ce.. tu cum testezi o masina cand o cumperi?
    1 point
  37. la masinile second conteaza si norocul, daca merge bine, ii verifici starea mecanica, dai putina forja si totul este in regula aia ie io cand am luat masina nu am fost la nici un tester, am verificat partea mecanica, i-am ceruto sa ma lase sa merg cu ea, am forjato la maxim o ora 4-5000 rot/min sa vad daca apare cv prin bord sau vre-o eroare, si aia a fost nu a picat nimic la motor pana acuma...si sper sa nu pice, am masina de 3 ani si am schimbat amortizoare fata, arcuri spate, kit caseta, o bascula si bucsele fata (astea din cauza gropilor din romania.....) si consumabile bineinteles, schimbate la timp partea mecanica se poate verifica la orice service bafta!
    1 point
  38. se pare ca link-ul cu motoare nu mai merge :)
    1 point
  39. nici nu am deschis link-ul, fiind de pe patrutuning aici scriem ce si cum vrem...ca oamenii trebuie sa isi dea seama, sau scriem corect si la obiect?! se pare ca si tu crezi in harap alb...se vorbeste de 4 pagini despre declaratii ale producatorilor, in conditii optime si tu le iei de bune in continuare. nu intelegi ca e imposibil sa indeplinesti tu aceste conditii, mai ales in trafic? acele date sunt scoase pe banc, nu in trafic....offff!
    0 points
  40. Exista multe motoare de la grupul VAG care scot mai mult pe dyno decat in carte. Exemplu: 1.2 tsi 105 cai de foarte multe ori scoate 110-115 cai. 2.0 tdi 110 cai chiar astazi a fost pus pe dyno de un prieten si a scos 124 cai. Pe ACELASI dyno majoritatea Bmw-urilor cu 2.0 diesel de 177/184/190 cai scot in jur de 165 cai. Au fost puse pe dyno atat masini cu 10k km cat si masini cu 300k km. Cautati pe internet sa vedeti urmatoarele cazuri -motoarele diesel de 177/184/190 cai de la Bmw din ultimii 10 ani scot putere cu 10-15 cai mai mica decat cea declarata -1.2 tsi de 105cai de la grupul VAG scoate de obicei cu 10 cai mai mult -Mustang-ul 2.3 ecoboost de 309 respectiv 317 cai, multe cazuri in care s-au obtinut 260-280 cai Daca vorbiti la Completechip, TCM tuning sau alte firme care se ocupa de tuning o sa va confirme ce am spus mai sus. Puteti gasi informatiile astea in multe locuri. Au pus zeci de masini pe dyno si la anumite motoare aproape devine o regula diferenta in plus sau in minus de putere obtinuta.
    0 points
  41. 237000 DFP ON. Dar daca o pun pe dyno si scoate cu 20 de cai mai putin, n-am sa dau vina pe BMW. Nu te oftica asa tare, si a mea e tot cazan, dar n-o folosesc ca etalon in teste. PS: cauta pe youtube teste dyno cu BMW-uri stock. Exista diferente de cativa cai, normale pentru orice dyno test as zice.
    0 points
  42. Am spus ca nu cred ca exista N47 la care sa se rupa distributia fara zgomot in prealabil. Eu nu am intalnit N47 fara zgomot la distributie in jur de km astia 200k, insa ma gandesc ca mai exista si exceptii, sa-l rulezi sanatos.
    0 points
  43. Urmeaza propria-ti logica si vezi unde ajungi @WIN - pai tu expui drept exemplu masini cu DPF off, care stim f bine ce presupune, anume resoftare la nea' Gelu in parcare, ca e ieftineanu' + toate cu sute de mii de km (probabil din aia REALI), dar te credem pe cuvant ca sunt fara "nici-o" problema, la fel cum credem rezultatele, fara nicio fisa de dyno in fata. Face sens Ai un exemplu de masina asa cum a scos-o fabrica, pusa pe dyno? Daca nu, vezi ca ti-am dat eu mai sus, iti atasez si graficul daca vrei.
    0 points
  44. Pai zii tu ce defecte ai gasit pe proaspata achizitie,mai trec 2 zile si te vad pe aici ca pe colegu cu 7-aru. No ofence.
    0 points
  45. Este off-topic, am plecat de la 0-100 colegului care este mare => o problema la masina si multi au simtit nevoie sa ma contrazica fara sa testeze anumite observatii despre 0-100 care le-am facut. Exact asa este, sustinut prin testare, daca nu testam si nu era asa nu mai faceam observatia respectiva, dar incurci apele, am spus ca toti producatorii fac acest lucru, nu doar BMW, insa din ce am vazut doar la BMW ies mai putini cai decat cei declarati, la grupul VAG se intampla ca stock sa aiba mai multi cp decat are declarat, un lucru logic din punct de vedere tehnic, insa la bmw doar mai putini cai.
    0 points
  46. Astept niste contraargumente mai solide decat niste date citite pe internet . Chiar si dintr-un clip pe youtube se poate observa diferenta. La Octavia oricat ai lua in considerare erorile, tot obtine un timp mai bun decat cel dat in carte.
    0 points
  47. Sunt scule destepte pe care am vazut ca le folosesc multi (G-tech ... ceva, imi scapa acum). Daca nu discutam de precizii de 0.000x sec, iesite din sfera unui om obisnuit, cred ca sunt ok si unele mai putin profi; eu spre expl am masurat cu o aplicatie pe tel.
    0 points
  48. All a fost amuzant ca am vrut sa dau exemplu, dar am ales sa ma abtin, am avut golf 5 2.0 140cp manual si exact 8.8-9 scotea, nu 9.3. Daca va uitati in semnatura mea vedeti acel Golf 5 resoftat cand scotea 7.8 la 0-100 km/h de pe la 8.8 stock (cam o secunda diferenta dintre stock si remap, adica mare) cristian, masina colegului cu 177cp are o problema evident daca scoate 11 s/0-100
    0 points
  49. Crysis,vreau sa spun ca la fel ca in cazul consumului declarat de producator exista o "minciunica"in cazul 0-100 declarat de producator, verificat la "rece" 0-100 a iesit mai putin decat cel declarat de producator. In fine sa nu facem off topic, masina respectiva nu trebuia sa iasa peste 8.3 secunde daca nu avea nici-o problema, iar conducatorul stia sa plece cum trebuie de pe loc, insa nu are cum sa plece atat de prost incat sa faca 2 secunde in plus fata ce este declarat de producator. Nu cred ca ar trebui sa punem la bataie declaratiile oficiale, care nu au legatura cu realitatea de multe ori, nici distributia nu trebuie facuta conform specificatiilor oficiale, nici consumul nu ar trebui sa difere mai mult de 0.5-1L ca marja de eroare in multe cazuri, desi se intampla sa difere cu 3-4-5-6L de multe ori, nici puterea declarata de producator (aici bat la BMW in special) care face testele minune, problema dieselgate cand producatorul "greseste"si nu iti spune tocmai realitatea noxelor si etc nu este reala si asa mai departe, cand ma minti la anumite aspecte nu ai pretentia sa te si cred la altele cu ochii inchisi, e vorba de toti producatorii, nu BMW in special. Terminati cu galusca "producatorul stie ce spune", cand nu este in favoarea noastra acuzam producatorul, cand vrem sa fie in favoarea noastra il aducem pe podium, cam asa si tu cu replica de mai sus.
    0 points
  50. Care poze? Alea sunt niste simulari bazate oarecum pe VIN. Nu sunt neaparat de incredere.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.