Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/18 in all areas

  1. Va salut! Dupa ce am vandut F32, am dat comanda de un G30. Astept sa vina! dotari: E Series G30 () Series 5 Type LIM Model 530D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine B57O Displacement 3.00 Power 195 Drive ALLR Transmission AUT Colour MEDITERRANBLAU METALLIC (C10) Upholstery LED.DAK./COGNAC.EX./KEDER IN KONTR (LCRO) Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A ENTERTAINMENT PAKET DE P9D7A WINTERFREUDE PAKET DE S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S21NA BMW LA wheel M Double-Spoke 662 S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NHA M Sport brakes S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3ACA Trailer coupling S3DSA BMW Display key S3DZA Delete extra external lettering S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4T7A Massage function, driver / fr. passenger S4T8A Outside mirror with auto dip S4U1A Ceramic appliques for controls S4URA Ambient interior lighting S4UYA Ski and snowboard case S4WYA Individ. fine wood plum brown high gloss S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking assistance system Plus S5DVA Remote control parking S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S650A CD player S654A DAB tuner S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers & Wilkins High End Sound System S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning with wireless charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional instrument display S6WDA WLAN Hotspot S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8EKA Dummy-SALAPA S8KAA Dummy-SALAPA S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active pedestrian protection Sper ca am facut alegerea buna, ma gandeam la noul CLS...dar nu am fost multumit de comportamentul masinii, iar la Audi nu am avut nici un feeling. Este de la BMW AG si are 16300km Asteptam sa vina
    6 points
  2. Acu 3 zile imi sare un bolovan in parbriz si il face tandari intre Lugoj si Caransebes...bun,ma pun sa sun la reprezentanta bmw Banat Car unde imi fac reviziile,cer cu un reprezentant service la care ii comunic ce doresc pe baza Vin-ului iar el imi spune...oricum e peste 1000 euro fara a se sinchisi sa se si uite cat costa real parbrizul si sa imi dea o suma concreta.A doua zi pun un prieten care isi cumpara masinile de la Group West Premium Oradea (sper sa nu ma insel cu denumirea dar e reprezentanta Bmw Oradea) sa sune la Oradea si imi spune ca,parbrizul il pot cumpara la pretul de 1780 lei plus chederul superior cu 115lei cu montaj si tva inclus.Fara discount mai imi spune ca ar fi 2600lei la pret de lista.Cand mai am drum la Banat Car am sa cer o discutie cu directorul de acolo...oricum imi pare rau ca nu am inregistrat discutia si nu am retinut numele individului care se ocupa de vanzari.
    4 points
  3. este normal sa aiba coeficientul aerodynamic mai bu ca MCLaren F1. il are mai bun si decat Porsche GT3RS si asta pt ca masinile care se presupune ca ajung pe circuit au nevoie de apasare aerodinamica pentru a se aseza pe curbe.
    4 points
  4. Nesimtirea dealer-lor BMW in Romania este de neegalat. Eu nu stiu cum supravietuiesc ...
    3 points
  5. Am facut-o si pe asta..
    3 points
  6. Deci conform acestei teorii, daca avem ghinionul sa avem masina prafuita si ne prinde ploaia, vom aveam masina plina de zgarieturi. Iarna la fel, la cat nisip e pe asfalt, in martie ar trebui sa avem masinile matuite... :turned:
    2 points
  7. Te-am urmarit, cand vezi ca spui niste prostii, o dai pe partea cealalta. Nu are nici-o legatura discutia ca o masina stock poate avea mai multi cp cu discutia ca o masina scoate real 0-100 mai putin decat declarat,vorba aia, malone ce le faci? cum le bagi? cu pumnul? Nu e vorba ca o masina stock scoate timp mai bun pentru ca are cai mai multi decat declarati:))...e vorba ca orice masina isi bate timpul declarat, daca sunt incertitudini si intervine treaba cu "aia de la bmw fac teste supreme", ce mai spui (ma repet) cand o masina stock isi bate timpul cu 2-3 secunde?? Poate atunci cand se fac testele sunt 4 oameni in masina cu bagaje...nu stiu zic si eu, este o idee si atunci as intelege. Asa e, nu ai spus! Nu
    2 points
  8. Crysis am inteles, puteai sa o pui si la 5 km in bord pe dyno ca era la fel de posibil sa scoata si cu 30 cp mai putin,multi cred ca dau vina pe vechimea masinii, insa nu stiu ca se resofteaza masini in garantie la 10k-50k km unde ies praf pe dyno comparativ cu valoarea declarata, ce mai spui atunci la masini de 200k-300k unde ies mai multi cp pe dyno decat valoarea declarata? Daca masina nu are probleme, nu isi pun amprenta km atat de mult pe puterea masinii, de fapt spre deloc. Si apropo, nu e vorba de ofticat, vroiam sa vad ce km ai la masina de imi spui de cazane de 200k, pe langa aceste masini de 200k, ti-am aruncat si un F15 cu 120k stock care a iesit foarte praf pe dyno sau si ala e tot cazan? Cauta tu la noi in Romania la orice tuner sa vezi, doar intra pe pagina de completechip pe farcebook si uita-te cat au masinile stock, completechip si powertech consider ca sunt cei mai ok pe bmw-uri din Romania. Pe acelasi dyno, bmw-urile ies in minus in 90% din cazuri, iar vag-urile scot puterea stock (nu cont km),altele depasesc puterea stock. Singurul 5.0D (3000 cm3) de 381cp mi-a spus Dragos ca i-a iesit cel mai mult real 360 sau 365cp, restul undeva la 340-350cp.
    2 points
  9. Mike,fara supĂŁrare dar o dĂŁm in penibil:)))cicĂŁ sa nu dai cu jetul cĂŁ faci zgârieturi....dar apoi te duci la perii..moderne... Și apropo,ești cineva dacĂŁ speli mașina des?))
    2 points
  10. Sursa: http://indianautosblog.com/2018/06/new-2018-bmw-x5-bmw-g05-leaked-online-306747 Trecand peste designul care e oricum subiectiv, eu as fi dorit 2 lucruri functionale: - o modalitate de a proteja camerele video cand nu sunt folosite - prelungirea in jos a portierelor, peste praguri, astfel incat sa nu se mai colecteze toata mizeria pe pantalonii pasagerilor, de cate ori se urca sau coboara din masina. (sunt multe SUV-uri mai ieftine care au rezolvat problema asta)
    1 point
  11. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  12. Am sa incerc sa fac o scurta prezentare si cateva poze cu F82 -2018z Deocamdata abia am facut schimbul de 2000km siulte nu prea pot sa spun despre . Cu timpul stau nu foarte bine dar am sa incerc incet incet sa spun plusuri , minusuri si poze . Ca si un prim minus: o tiganie nemteasca , masina e limitata de 270km/k. Te mai costa 2500€ sa ii dea delete v max si inca 20 CP Altt minus : diametrul volanului mi se pare putin cam mare . In rest doar plusuri . Cutia le lvl3 si in regim super sport este deosebit de agresiva , efectiv simti cum bubuie diful don spate . Suspensia e ok. Nunse simt mari diferente intrre cele 3 trepte , dar totusi se simte ceva. La volan chiar nu simti aproape nicio dif intre cele 3 trepte . Turn radius extrem de mare : se uita lumea la tine ca la bou cand intorci lt ca trebuie sa faci multe manevre . Faruri led adaptive : superbe . Consum mediu 11-12,6 % .asta condus in toate 3 regimurile , in oras si afara fara exagerari si schimb pana in 4500-5000 rpm. In mod comfort se comporta ca o masina de pana in 180 CP In sport si sport plus devine o bestie . Cu toate sistemele se siguranta ON nu derapeaza deloc . In schimb pe ploaie nu prea e stabila daca este agresiv cu ea . Burnout il face frumos fara probleme ,la fel si domuts si drfit . Scaunele f ok, vizibiliatatea spate putin redusa in oglinda centrala . Per total : recomand cu increere atat opt daily car cat si pt fun-fun car . Revin cu date pe parcurs .
    1 point
  13. Marja pe ista nu mai tin minte exact, insa da este undeva la -5 +5, insa niste valori in jur de 0.8-1 cu + sau - inseamna "uzura" si pe viitor probleme la injectoarele respective, daca este valoare peste 1 deja nu functioneaza cum trebuie, iar valoare si mai mare inseamna ca neaparat trebuie schimbat sau reconditionat, 0.25 si 0.20 sunt foarte bune, nici o masina noua nu are 0.00
    1 point
  14. La -0.25 si 0.20 injectoarele sunt in stare foarte buna. Incep sa faca probleme in mers de-abia cand treci de 1,5.
    1 point
  15. Vezi ca marjele admise pe injectoare sunt intre +0,5 si -0,5. Cazul tau e ft simplu: acele injectoare au trecut de a 3-a tinerete si vor trebui schimbate la un moment dat
    1 point
  16. Da, asta a fost la mine, eu am N47 130kw si aproape 300k km, tu ai M47 si ceva km mai multi Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  17. Nu te lega de pompa de motorina din rezervor deocamdata, schimba filtrul de motorina si cum spune si arabu cel mai sigur e regulatorul de presiune. Nu inteleg de da unknown error, pune un tester sa-ti arate ce scrie la eroare.
    1 point
  18. Va curata injectoarele ... de tot.
    1 point
  19. Treaba cu benzina nu-ti recomand.
    1 point
  20. daca ai ajuns sa dai exemple de pe patrutuning, e clar....cu tine discutam degeaba!
    1 point
  21. @win60 Si tu crezi in videoclipurile de pe youtube? :frantics: Pai iti fac si eu un videoclip unde iti arat ca scot 5 sec. de la 0-100 km. Asta e cea mai simpla manipulare.
    1 point
  22. Aici vorbim de 2 lucruri diferite: 1.Puterea reala trecuta de producator oficial este de multe ori destul de diferita in cazul tuturor masinilor fata de puterea actuala 2.Timpul 0-100 trecut oficial de producator este mai mare in cazul tuturor masinilor fata de cat scot ele 2 subiecte diferite, nu prea intelegi vad, singura asemanare dintre cele 2 subiecte este ca producatorul in ambele cazuri da informatii eronate sau cel putin ni se par eronate pentru ca nu intelegem sub ce forma sunt date acele cifre. cavaliere, doar nu ai crezut ca vorbesc serios cand am spus ca testele se fac cu 4 oameni in masina cu bagaje? Vezi ca nu vorbim de masini cu 500cp la sfertul de mila. Ti-a aratat colegul mai sus un logan mai sus care scoate cu 2 secunde mai putin, ce altceva mai vrei?
    1 point
  23. Pentru numele lui Dumnezeu, vorbim romaneste?!??! Adica puterea nu are legatura cu 0-100?!?!
    1 point
  24. 1 Cum sa scoata neica 2 3 secunde mai putin?)) pe sfertul de mila, diferenta de 0.1 secunde se traduce in vreo 4 metri distanta. Si voi sustineti niste chestii absolut ridicole. Producatorul face testele de 0-100 cu 5 persoane in masina? )) Aia fac testele cu PILOT ( adica nu Dorei de Romania care se cred mega experti in sofat), cu g tech.. Absolut ridicol.
    1 point
  25. Cand te uiti la specificatiile tehnice care ti le ofera orice producator vezi scurt: 0-100 km/h 10 sec, 130 cp, si noi ca orice om suntem curiosi si luam cateva masini, dam 4-5-6 ture si vedem 9.5, 9.6, 9.7, 9.5 pe acelasi drum dus-intors si ne da o medie de 9.6, la fel punem masina pe dyno, pe acelasi dyno punem 3 bmw-uri, 3 vw si 3 toyota, la vw si toyota sunt 5-10-15 cp in plus, la bmw sunt 5-10-15cp in minus, ce concluzie tragi? ca este dyno de vina? Daca nu as avea carnet si nu as fi testat cu cateva masini aceasta teorie de 0-100 declarati si real as mai zice, poate intervin niste factori si nu facem noi bine testul, dar ce faci unde diferenta declarata si cea reala este de 2-3 secunde? Edit: si eu sunt foarte curios sa vad sub ce circumstante se alege timpul declarat de 0-100 cat si puterea declarata a masinii respective, chiar as vrea sa vad, asa poate as intelege unele lucruri "ilogice" cum spun unii.
    1 point
  26. 237000 DFP ON. Dar daca o pun pe dyno si scoate cu 20 de cai mai putin, n-am sa dau vina pe BMW. Nu te oftica asa tare, si a mea e tot cazan, dar n-o folosesc ca etalon in teste. PS: cauta pe youtube teste dyno cu BMW-uri stock. Exista diferente de cativa cai, normale pentru orice dyno test as zice.
    1 point
  27. Alex. Cred ca nu esti normal daca ma contrazici la asa ceva:), nu va inteleg cand va bagati intr-un subiect in care habar nu aveti, da exista masini care pe dyno scot mai multi cati decat cei declarati, o masina cu 140cp poate avea 137 cp sau 143 cp, acest lucru se intampla de multe ori la grupul VAG, vorbeste cu orice tuner cu dyno sau fara dyno, adreseaza o intrebare in bransa si vezi ce ti se spune, nu exista un model de masina cu acelasi motor unde toate sa aiba cp declarat, da poate 80% din ele au puterea declarata, insa 10% pot sa aiba mai mult si 10% mai putin,la bmw 90% au mai putin si 10% au puterea declarata. E ilogic daca traiesti in lumea ta. Lym Am fisa dyno cu masina inainte de soft si dupa soft la fiecare masina (completechip), o masina cu dpf anulat (mai bine spus downpipe) trebuie sa scoata automat mai multa putere decat stock, ai mai invatat ceva, la mine in loc sa fie acolo puterea sau mai sus, este mai jos, foarte jos (cum a spus si Dragos). Softurile care le-am spus mai sus nu s-au facut in parcare la Nea Gelu, ci la CompleteChip pe dyno. Exemplu de fabrica fara modificari este X5 F15 cu 120.000 km 320 cp pe dyno cu 650 NM de la 381 cp si 750 NM declarati si nu, nu are nici-o problema masina. cristianroinca o data, ia-te de mana cu Alex, daca nu ai pus macar o intrebare, nu inteleg de ce ma contrazici, cand habar nu ai cu ce se mananca o resoftare. Crysis, mersi, E60 este al meu. Masina ta cati km are?
    1 point
  28. Win, nu ai intalnit tu, dar exista N47 fara zgomot la 240.000km
    1 point
  29. Explica mai clar..masina trepideaza cand e in parcare pe drive nu are nimica. Tu ce intelegi sau ne intrebi sub forma de ghicitoare ?!
    1 point
  30. Asta de unde ai mai scos-o mai nene...
    1 point
  31. Eu zic ca e bullshit faza cu jetul, particulele alea de praf, dupa ce le dizloci, aluneca pe apa, nu le impingi cu degetul pe vopseaua uscata. Ce am zis eu cu revopsitul si incetarea maniei asteia cu aruncat 1000 euro la un seria 3 nu contravine cu mandria sau bla bla. Poti sa iti ingrijesti masina si cu produse de 1000 lei pe an. Nu vine cineva in trafic sa iti inspecteze vopseaua cu neon si lupa. Eforturile sunt oricum futile cata vreme mergi pe strazi si parchezi la comun. Mergi la supermarket, acasa ai copii, animale, pe strada sar pietre etc, nu exista sa nu revopsesti ceva la masina in 5 ani. PS mi se pare o tampenie si asta cu spusul de ceva despre posesor, la fel ca si paralela exterior murdar = interior cocina. La fel ca si cu mania aratatului ca in revista. Romanul tre sa fie gelat si cu tricou calcat in permanenta, chit ca bea bere la pet. Pana acum am avut o masina gri metalizat si una albastru deschis, le spalam o data pe saptamana sau chiar la 2 saptamani, a treia e gri inchis/negru si se umple dupa cateva ore de praf si polen. Dupa 2 zile e mizerabila de la gainat si ce naiba pica din pomi, se infierbanta tabla si stau pisicile pe ea. Pai eu mai am si treaba, nu pot sa stau de nebun sa spal zilnic masina, cand ajung acasa sa spal prosoapele si a doua zi sa fac la fel. Asta inseamna ca inauntru e cocina si ca eu sunt tigan nespalat, nu?
    1 point
  32. Si viteza maxima o alege producatorul pe cea maxima cea mai mica sau pe cea maxima medie? ))))
    1 point
  33. Pai producatorul are dreptate cel putin cu minimul care se poate scoate cu o masina. De regula producatorul minte in defavoarea performantelor nu invers. E logica de clasa a 3 a, dar daca voi considerati ca aveti niste masini care sunt mai performante decat le declara Bmw in urma a sute de masuratori efectuate de piloti profesionisti, atunci asta e, fericirea sa fie cu voi. ))
    1 point
  34. Daca stergi "s" din linkul cu "https", atunci apare embedded:
    1 point
  35. mi se pare ca se misca frumos modelul 40i cu 340cp 5.5s pana la 100km/h pt x5 6.2s pt cayenne(6.0S cu sport chrono package) e drept ca mai importante sunt reprizele si cat de repede incepe masina sa gafaie...ceea ce poate de pe la 60km/h pana pe la 160km/h fiind mai important. viteza maxima e identica.
    1 point
  36. Astept cu nerabdare lista de motorizari: 0,3l ala economic, 0,5l ala standard si 2L ala pe X5M
    1 point
  37. Fugi mai de aici ! Asa se zicea si inainte cand era vb de e36 vs e46, de e46 vs e90. Cand modelul mai nou a devenit accesibil publicului larg, toti au fost de parere ca cel nou este cel mai bun. Ce propoui sa ne intoarcem la 1.9d aspirat si la masini fara servo ?
    1 point
  38. E inutil un GPS ordinar la astfel de masuratori. GPS-ul arata cu precizie viteza la un mers constant, nu in accelerare atat de puternica...
    1 point
  39. Sper ca ai masurat cu o scula adecvata, cu GPS. In bord cand ai 100km/h, real e undeva pe la 95.
    1 point
  40. Te rog sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza. Eu am cronometrat la mai multe masini 0-100 si pot sa confirm ce a spus colegul. Exemple: -Golf 5 2.0 tdi 140 cai- 9.3 secunde in carte, intre 8.3 si 8.8 secunde in realitate (probat pe doua masini, prima cu jante de 15 de tabla si a 2-a cu jante de 17 de aliaj) -Skoda Octavia 3 1.2 tsi 105 cai - (peste 10 secunde in carte, ~8.5 secunde in realitate. S-a facut masurarea cu cronometru+ filmare) -Logan 1.5 dci 75 cai (in carte are ~12 secunde, in realitate scoate cu 2 secunde mai putin) -Mazda 3 1.6 105 cai (11,2 secunde in carte, in realitate putin sub 10 secunde) La masinile manuale se obtin cele mai mari diferente, se castiga mult la plecare. La automate valoarea dintre carte si realitate este foarte asemanatoare. De exemplu la o Octavia 2 2.0 tdi DSG in carte avea 9,6 secunde si in realitate scotea mai putin doar daca se pleca cu metoda mentionata mai sus: frana+acceleratie la plecare. Dar chiar si asa diferentele erau mici.
    1 point
  41. Are ca target piata nord americana si bineinteles pe cea chineza, de aceea design-ul a evoluat spre ceva mai "impozant".....dar orice masina isi are cumparatorul sau, nu trebuie sa placa la toata lumea.
    1 point
  42. Jante mari = greutate mai mare pe roti. Orice 1kg pe roti = 10kg in masina. Google unsprung weight. Totusi, 11sec e f mult. Eu am acelasi motor/cutie + power kit bmw (197cp) si cu rotile de 18 (runflat, ~25kg/buc) face suta in ~8sec (calculat cu o aplicatie pe tel). Pana la 11 mai e o paine de mancat. Fa o diagnoza la motor si verifica ce ti-a recomandat colegul mai sus, iar daca nu gasesti nimic mergi cu ea la un test dyno; o sa-ti spuna exact ce putere/cuplu scoate si la ce turatii. Cutia schimba bine?
    1 point
  43. 1. Vezi sa fie dezactivat complet DSC-ul. Daca e dezactivat doar partial si intervine, de aici este toata problema ta. 2. Fa o diagnoza sa nu cumva sa ai DPF infundat (a se vedea backpressure), vezi sa n-ai alte probleme. 3. Vezi daca face boost turbina de la 1750rpm cum ar trebui. Verifica toate garniturile pe traseul turbinei+egr, verifica sa nu cumva sa piarda presiune pe undeva. Urmareste pe diagnoza cat boost face si daca sunt diferente intre boost-ul dorit de ECU si cel real. Cand zici ca ai inlocuit turbina, la ce te referi exact? E luata din dezmembrari, e refacuta etc.? 4. Cand ai masurat ar fi trebuit sa fii singur sau cu un pasager, nimic mai mult. 5. Ecu nu sesizeaza nimic, dar masina trage considerabil mai slab cu jante de 18 deoarece sunt foarte grele. O janta de 18 cu anvelopa are +20kg. O janta buna de aliaj cu anvelopa poate sa aiba <14kg. Kilogramele alea se simt foarte mult in performantele masinii. In teorie 20kg in plus la roti afecteaza performanta ca si cand ar fi 40-60kg in plus la masa masinii. In practica la motoarele mici rotile mari pot afecta chiar mai mult de atat. 6. Plecarile cu un picior pe frana si unul pe acceleratie uzeaza destul de mult o cutie automata. N-as face asta prea des. 7. Fiind e91 si automat, e normal sa fie mai lent decat un e90 manual. Greutate in plus de la cutie+caroserie si mult timp pierdut de la plecarea cu automata.
    1 point
  44. Sfaturi: -nu lua cu sistemul standard deoarece este slab -nu te uita la modele de 6000 euro, aproape toate sunt daramate -NEAPARAT verificare istoric la reprezentanta. Majoritatea 320d-urilor din 2005-2008 au deja 300-500k km. Cam toate au km dati inapoi. Chiar si modelele F30/F10 care sunt mult mai noi deja au km dati inapoi. Cartea de service si un aspect ingrijit al masinii nu valoreaza nimic. Cartea de service se face cu 50 euro si interiorul se aranjeaza/schimba. -angel eyes nu au nicio utilitate practica -cu bugetul cu siguranta nu te incadrezi. Iti recomand sa ai ~7000e pregatiti pentru masina (320d nonfacelift 163 cai 2005-2007). Vezi ca motorul de pe facelift (cel de 177 cai) are probleme cu distributia si te-ar mai costa in jur de 3000 lei inlocuirea ei dupa achizitie. -pe langa banii de masina neaparat sa mai ai 1000-1500e pusi deoparte pentru posibile reparatii. Fiind un diesel destul de vechi sansele sunt foarte mari sa trebuiasca sa inlocuiesti suporti motor, volanta, ambreiaj, turbina, posibil si 1-2 injectoare la un moment dat, inlocuit EGR, curatat galerie admisie etc. Kit-ul de ambreiaj cu volant si manopera de exemplu costa in jur de 2000 lei, reparatia turbinei in jur de 1200-1400 lei.
    1 point
  45. Imi dau si eu cu parerea referitor la protectiile "ceramice sau nu" ; din punctul meu de vedere, nici una nu face minuni cu privire la zgarieturi, o intretinere corecta este cheia succesului indiferent de protectia aleasa; marea problema a ceramicelor este contaminarea suprafetei din cauza unei curatari incorecte ( doar prin spuma "Activa" si jet de apa nu se curata corect decat daca se face spalarea la cateva zile, murdaria necuratata rapid se indeparteaza doar cu sampon si burete/manusa de microfibra, decontaminare chimica/mecanica etc) ; Din punct de vedere al rezistentei "chimice", la cateva ore dupa aplicare nu este afectata de nitrodiluant ( fapt testat de nenumarate ori pe capota de la masina personala unde am aplicat Nanolex Si3D HD "de test", dar se aplica si la produse similare concurente ) ; anumiti producatori prefera sa se promoveze oferind garantii foarte mari ( unii ajung si la 9 ani ) pentru protectii, dar respectand cu strictete niste pasi de intretinere care din punctul meu de vedere sunt imposibil de respectat la o masina folosita zilnic, tinuta afara, care oricum capata zgarieturi dupa prima iarna / prima dezapezire " cu maturica " sau primul vecin neatent care se freaca cu "sacosele" de caroserie ; nu contesta nimeni calitatea produselor mai scumpe, probabil sunt mai durabile decat ceea ce folosim noi la atelier ( Nanolex SI3D HD) insa preferam sa dam "o garantie de un an" la niste costuri rezonabile, decat sa fim pusi in situatia de a anula garantia extinsa din cauza intretinerii necorespunzatoare. Probabil ca timpul o sa rezolve si problema protectiilor ce rezista ani de zile, personal nu cred ca se aplica masinilor folosite in fiecare zi si cea mai buna varianta este un "refresh" anual cu 500Euro daca este cazul decat o varianta de 2000-3000E care promite ca rezista 5-7-9 ani, intr-o perioada atat de lunga este imposibil sa nu capete zgarieturi accidentale sau de la spalat. PS: domnul @andrei525 cred ca a fost la mine saptamana trecuta cu masina pentru un pachet complet de detailing dupa experienta nefericita de la Constanta, ar fi prea mare coincidenta sa fie alta persoana.
    1 point
  46. Eu am un e46 318i cu 143cp si de cativa zile am luat si un e90 318i cu 129cp. Sa sti ca e mare diferenta intre ele, pentru cine nu e innebunit dupa viteza, ajung cei 129cp. Mi se pare frumos ca are 6 trepte de viteza Referitor la achizitie. Daca vrei sa iei din Germania cred ca oricare necesita semeringuri la supape, si garniturile de la culbutori, pompa vaccum, corp ulei, solenoizi. Astea sunt cauzele pt care le vand multi
    1 point
  47. Fulia,cureaua si intinzatoarele tin(se schimba) la 60 000,cel putin la mine asa a fost.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.