Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/10/18 in all areas
-
Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun. Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).11 points
-
Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?10 points
-
Sincer sa fiu, cine a avut de-a face cu reprezentantele din Ro, si aici nu ma refer doar la bavaria baneasa, stie ca serviciile sunt de xxx si discounturi sunt mici spre foarte mici, iar atitudinea e si ea de xxx, scuzati limbajul. Nu stiu de ce se incearca polemica, cand e absolut ridicol. Eu pot sa pun pariu pe 100 de euro ca masina colegului din topic nu o lua in veci din Romania cu pretul pe care l-a dat el pe ea. Si am vazut ca se vorbea mai sus ca pentru un 5% discount in plus nici nu merita deranjul drumului pana in Germania. Pai 5% din 60 de mii inseamna 3 mii de euro. DAca 3 mii de euro sunt nimic si in ideea ca " sa sustinem o firma romaneasca" adica in traducere " sa umflam profitul ab sau altei reprezentante din ro", atunci poate ca inteleg gresit conceptul. A sustine economia romaneasca nu are nimic de-a face cu a da moca 3 mii euroi unora care doar vor sa obtina profil cat mai mare.8 points
-
As dori sa vii cu argumente la randul tau, nu cu vorbe in vant. De unde stii tu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o, din moment ce tu nici nu stii cu cat a luat-o el? Iar pentru avertismentul de mai sus, care a fost atacul la persoana? Lucrezi la AB ? Daca da, inteleg, dar daca nu, nu pricep unde am nomimalizat eu pe cineva in postul meu de mai sus. Sau poftim: " atitudine de rahat", "Servicii de rahat". As dori ca cenzura asta de tip comunist sa fie evitata, mai ales din partea unui admin. Limbaj licentios este atunci cand folosesti invective, iar eu nu am facut asta, ci doar am catalogat niste servicii si atitudini, care nu sunt persoane. Poate ai tu motivele tale pentru care incurajezi oamenii sa cumpere de la Bavaria Baneasa, nici nu ma intereseaza, dar scopul forumului este sa nu denaturam realitatea, care se pare ca se vede diferit prin ochii fiecaruia. Iar ea pare mai aproape de cum o vede majoritatea, nu doar o persoana.7 points
-
Cate vorbe goale... E vina romanului ca in reprezentante se fura piese de pe masini? e vina romanului ca BMW romania vinde masini avariate drept noi? recunosc, a doua e mit preluat din presa... "Nu suntem in toate mintile" pt ca nu ignoram toate mizeriile facute de reprezentante, nu? ce datoria noastra, ce sa schimbam? este SIMPLU, ii eviti cat poti si gata. Fix pe pagina asta scrie ce stim toti deja, daca mai era nevoie sa fie scris inca odata - sunt preturi mai mari si servicii 0. Nu te baga nimeni in seama si, cand o fac, ti se arunca un pret mai mare. E bine insa ca tu ai fost multumit, ca ai fost nevoit sa dai spaga DOAR in afara si ca ai energie de pierdut cu romanii7 points
-
ToatĂŁ lumea se plânge și ne prezintĂŁ n și n cazuri in care reprezentantele de la noi trateazĂŁ cu aroganțĂŁ și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și ĂŽi scoți mai buni cĂŁ ĂŁia de afara. Mai taie din ele,Romulus.... Tutorial,o mașinĂŁ superbĂŁ cu un motor pe mĂŁsurĂŁ,ĂŽn aceastĂŁ lume plinĂŁ de 2.0d. Așteptare ușoarĂŁ!6 points
-
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-m-sport-standh-bowerswilkins-19-michelfeld/263193788.html?action=parkItem Exemplu concret, redus de la 92.000e la 58.000e, aproape 40% reducere pentru o masina cu 5000km. Ce poti lua de la Bavaria Used cu aceeasi bani.. https://bavariaused.com/masini/bmw-520d-xdrive-m-sport-edition-g858861-g30 Super oferta la Bavaria, nimic de zis..4 points
-
Oricum daca iti iei un e39/e36 cu amortizoare/arcuri vechi de 15 ani, anvelope vai de ele, bucse obosite etc. nu te gandi ca o sa ai vreo dinamica de drum. Oricum la <150cai ca ai tractiune spate sau fata nu te gandi ca scoti mare diferenta. Bmw-urile se intretin greu si daca vrei sa ai o masina decenta, in bugetul asta e imposibil sa iti cumperi asa ceva. E46/E39 au ajuns atat de ieftine pentru ca majoritatea sunt daramate si necesita reparatii de 1000-2000e. Iar dupa ce faci toate reparatiile alea, mergi o luna si se strica altceva. Nu te gandi ca poti sa pui la punct un Bmw atat de vechi si sa mergi linistit cu el. O sa iti pice altceva in fiecare luna si o s`o tii tot asa pana n`o sa mai ai de unde, sau o sa ramai cu ea in parcare ca nu iti ajung banii de reparatii. La fel cum spune cineva mai sus, cauta un Golf 4 si o sa te bucuri mult mai mult de el. Cu putin noroc gasesti un model 1.8t si o sa ai performante foarte ok. Ce erau pe vremuri acele Bmw-uri sunt cu totul alte masini fata de ce sunt acum. Daca un Bmw nou are materiale bune, dinamica ok, nu scartaie nimic in interior etc. , ce vrei tu sa iti iei acum nu mai are nimic din toate astea. Interiorul o sa fie destul de uzat/murdar, suspensia nu mai are nicio treaba cu confortul/sportivitatea oferite acum 15 ani, o sa se auda diverse zgomote in interior (deoarece mai mult ca sigur au fost demontate tot felul de elemente din interior si nu au fost puse inapoi ca in fabrica), nu o sa mearga tot pe ea si lista poate continua. O sa fie luni in care masina o sa ceara +1000 lei, mai ales in primele ~6 luni. Ca sa mergi si tu macar 1000km pe luna, trebuie sa iti mai permiti sa dai 500-600 lei si pe benzina. Cum te gandesti ca o sa dai +1500 lei intr`o luna ca sa poti sa scoti masina din parcare daca asta iti depaseste veniturile? Sa iti permiti sa cheltuiesti pe reparatii+intretinere la o masina 1500 lei pe luna in opinia mea este normal doar daca ai venituri de macar 4000 lei pe luna. Decat sa iei Bmw si sa il folosesti doar 2 zile pe luna, mai bine iti iei o masina usor de intretinut(eventual pe gaz) cu care sa iti permiti sa mergi in fiecare zi. Cand o sa ai Bmw-ul stricat in parcare si o sa mergi cu autobuzul la munca la -10 grade o sa plangi dupa un Golf cu tractiune fata )). Iti zic asta pentru ca am avut masina pe benzina,gaz,motorina. Am avut si Bmw vechi, am avut si Golf. Am avut luni in care mi-am permis doar sa bag gaz de 300 lei intr-un motor de 1.3, am avut luni in care mi-am permis sa repar de 4500 lei la e46. Sa stai sa repari in fiecare luna la masina o sa fie intotdeauna un stres si o grija in plus. Cel mai important e sa iti permiti sa mergi oriunde cu masina, ce sigla ai pe capota e mai putin important.3 points
-
Si eu am vrut sa spun fix aceeasi treaba. Ba mai mult, a mai pus si un banner mare in header cu "astia". Probabil are si el "beneficiile" lui3 points
-
nu stiu cum merge in Romania la reprezentanta ptr ca nu am avut niciodata nimic in comun cu aceasta tara minunata si economia ei infloritoare…. dar stiu cum merge in De treaba, te duci la un dealer BMW si ii spui ich will so ein Bmw….Vollleder und mit das und das und so weiter.... si dealerul iti spune ca te contacteaza in 1-3 saptamani, te suna ulterior si iti arata ce masini a gasit, toate cu istoric complet in lantul Bmw, la un preisvorschlag zwischen und zwischen, atatia ani de garantie si cat te Costa transportul separat din De printr-un partener de la noi din tara samd…. toate adunate fac un pachet care este fff atractiv si cred ca este greu de batut… sa asteptam prezentarea si parerea propietarului care a tinut sa isi cumpere una fara praf din caldaramul romanesc2 points
-
Exista mai multe tipuri de adaptoare pentru telefon: Basic - doar incarcare (nu stiu exact daca mai e disponibil pt seria F) Media - incarcare + muzica din tel Connect - incarcare + muzica + aplicatii Toate versiunile au conexiune pe antena exterioara a masinii, implicit maresc puterea de receptie a telefonului in reteaua gsm Modelele mai noi au integrate ventilatoare pt racirea tel Ai adaptoate dedicate pt anume model de tel sau universale Pe langa adaptoarele pt tel ai si un hotspot wi-fi sau un adaptor cu incarcare wireless Le gasesti aici Le poti achizitiona din reprezentanta (800-1200 ron in functie de model) sau second olx, ebay, etc.2 points
-
Tu acolo trebuie sa-ti cumperi un adaptor care sa mearga la telefonul tau, pentru aia e acolo, e pregatit pentru telefon, asa am si eu la E60.2 points
-
Daca esti comod sau prea important, te duci cu avionul si te intorci cu avionul, masina o pui pe trailer, dar sa fim seriosi, cand iti iei jucarie noua esti dornic sa bagi km. Cu siguranta daca cautam 650i cabrio sau 760LI, gaseam oferta mai bune decat in RO. Si 640d-ul meu este tot individual.1 point
-
1 point
-
Ma repet, rulmentii nu se pot refolosi odata scosi, daca tu te-ai decis sa spui ca ti-au furat piese de pe masina din cauza ca ti s-au stricat rulmentii dupa prima revizie imi dau seama ca de aia se nasc lucruri de genul "mi-a furat piese, mi-au zgariat usa, mi-au facut, mi-au spus". Am avut un golf 5 in service cu reparatie si revopsire 4 elemente, doamna sau domnisoara cand a venit sa ia masina (pe care avea cateva gunoaie care eu i le-am aratat, nu le vazuse si i-am spus ca o sa o chem zilele urmatoare pentru retus, lucru si facut) mi-a spus ca o stersatura de pe coltul barii spate nu crede ca o avea cand mi-a adus masina, i-am spus ca am poze inainte sa intre masina in reparatie, era lovitura respectiva prezenta in poze. Alt Logan de 2017 a venit in service pentru reparatie/revopsire niste elemente si vede omul aripa de pe spate lovita, mi-a spus ca clar nu a avut-o la intrarea in service, i-am aratat pozele dinainte sa o bag in reparatie, a ramas uimit, mi-a spus ca mai deschide inca un dosar de casco si vine sa o facem si pe aia. Ce se intampla cand nu am aceste poze? Cand este multa nebunie si aglomeratie nu mai apuc sa fac poze sau chiar uit...ce faci atunci cand i spui clientului ca nu e de la tine? Nu o sa te creada si o sa zica la toti cunoscutii si pe forumuri ca aia de la reprezentanta i-au lovit masina, i-au furat piese pe masina si asa mai departe... P.S lowlife unde lucrez este impanzit de camere, cine crezi ca sta sa se uite pe 24-120 ore de filmare poate si mai mult ca sa vada cand a facut cineva ceva? Daca chiar nu crede i scoatem filmarile si i le dam sa se uite pe ele cat vrea, daca gaseste ceva il asteptam sa vina, dar crezi ca o sa stea sa se uite pe ele? O sa zica ca nu are timp sa se uite pe filmari si tot e sigur ca l-au furat insa nu mai are chef sa piarda timp, cum nimeni nu are timp sa stea sa se uite pe filmari sa-i demonstreze lui nimic.1 point
-
Nu mi-a pasat suficient de mult ca sa tin minte. Era o doamna/domnisoara. La sfarsit mi-a spus ca ma suna in 2 saptamani cu niste oferte. E o supriza daca iti spun ca nu m-a sunat nimeni? Oricum, mi-a spus clar ca ei nu pot ajunge la preturile din DE. Cumva incerca sa insinueze ca masinile alea poate au ceva de sunt "asa ieftine" ) si pentru a 5 oara in 10 minute imi spunea ca ei imi ofera garantie 2 ani si daca aleg sa o cumpar eu din DE "pot sa fac ce vreau ca ei nu-mi dau garantie". Excelenta abordare, ce pot sa zic.1 point
-
Snap in adapter de baza este pentru incarcarea telefonului, aia este functia lui de baza, deoarece la masina poti avea bluetooth prin care poti reda si muzica de pe telefon (depinde de ce masina este si ce optiuni are) insa ca sa dai niste bani doar pentru a pune telefonul in cotiera la incarcat nu mi se pare vreo chestie atata timp cat poti cumpara un cablu usb si sa-ti incarci telefonul. Nu-ti recomand si mie mi se pare si putin inconfortbabil, sa te apuci sa deschizi cotiera cand vrei sa te uiti la telefon.1 point
-
Ăncepând cu anul 2014 motoarele de 1.2 tsi au distribuția pe curea. Eu am un G7 de aprox 20k km, iar acum are 80k km și nu are nici cea mai micĂŁ problema. Cele cu probleme au fost cele cu transmisia pe lanț1 point
-
Mi-am luat jante intre timp (style 395, 7.5 j toate 4), partea proasta este ca sunt cu anvelope de iarna Deci am roti pe 16 cu anvelope vara si roti pe 17 cu anvelope iarna. (si as vrea 16 iarna si 17 vara) Am 2 variante: 1. Merg in continuare cu rotile pe 16 cu anvelope de vara si la iarna le pun pe cele pe 17 urmand ca apoi in vara sa le pun anvelope de vara (as iesi mai ieftin asa dar nu stiu daca o sa pot rezista pana la iarna) 2. Iau anvelope de vara de acum si le pun iar in iarna iau anvelope iarna pentru cele de 16 sau pun anvelopele de iarna pe cele 17 (varianta mai scumpa ) Ceva recomandari la anvelope? eu ma gandeam la una din astea : Continetal contisport contact 5 Goodyear eagle f1 asymetric Michelin Primacy 3 sau 4 Michelin Primacy HP Michelin Energy Saver Hankook Ventus Prime3 La consum sper sa nu creasca mai mult 0.5 -1l tinand cont ca anvelopele vor fi toate 225.1 point
-
Nicio secunda nu am crezut asta...numai ca asteptarea e grea...pentru mine, sa o vad in poze...pt tine e chin, cred. Bafta!1 point
-
Personal recunosc - am mai multa incredere intr-o reprezentanta oficiala din vestul europei decat in cele de la noi. La situatia economica generala din tara si la ce povesti auzim zilnic despre masini cu istoric incert ma cam ia groaza.1 point
-
Un cunoscut si-a luat E-Klasse 220d cu 40k euro la un pret de catalog de 70k. De la dealer Merc din Munchen. Masina avea 5000k(avea vreo 5 luni vechime) si a fost folosita la drive test.1 point
-
1 point
-
Am schimbat si eu distributia la N47..... ,promit ca o sa revin si cu poze de la piese.Idea este ca acum un an nu se auzea nimic dar dupa o vizita la Filaret ...parca se aude ceva de la distributie mi s-a zis,am gasit intamplator(asa sunt eu norocos) 2 baieti care mananca Bmw pe paine si am decis sa fac treaba.Treaba a fost facuta cu piese originale,m-a costat 4000 ron si a durat 5/6 ore , cu motor dat jos.Aveam primul model de distributie,ceva uzura.....ca doar se auzea ceva,ceva si acum treaba suna altfel de sub capota. O sa revin cu poze dar nu acum....aveam uzura pe patinele de la lantul de jos si pe intanzator.Am mai descoperit ca era si putin lesinata din cauza caloriferului EGR blocat,l-am schimbat si pe ala.....pot sa spun ca merge si se aude beton masina acum.Numai bine va doresc la distributii . Masina luata la 95k km din reprezentanta Germania si acum are parca 153k Nu s-ar fi rupt maine au zis baietii dar nici nu pot sa spuna cat poate sa tina ....cica intanzatorul de jos face uzura si de la asta pleaca totul au zis baietii.Cea mai tare faza vazuta de ei.....masina de Anglia intretinuta bine ,se auzea ceva ...la desfacere au gasit ceva metal in baie.....ce sa fie oare? de la lantul de jos se rupsese o za si se mai tinea doar in una.....ciudat este ca nu facea zgomot prea mare.1 point
-
1 point
-
certificatele nu se semneaza cu VIN-ul masinii ci cu semnatura privata BMW (private key), cand pui un script sau un "crack" tocmai asta faci, inlocuiesti (prin stergere)semnatura privata BMW cu o alta fake ca sa poti semna orice certificat indiferent de VIN. afirmatia "ca de fabrica" nu isi mai are rostul, orice soft crack-uit nu mai e original ca tot se plangea lumea prin alte topicuri ca BMW-urile sunt pline de vulnerabilitati software......1 point
-
Probabil exista. Intrebarea/situatie ar fi cat de sigur esti ca vrei sa faci asta cand acel "sludge" (depuneri pe romaneste..) [la un motor deja cu uzura sigura] disparitia acelor depuneri nu vor face decat rau(!) pentru ca probabil uleiul v-a curge prin spatiile create de curatare!? ..sa nu iti imaginezi ca depuneri se vor forma din nou prea curand acolo. Eu as lasa motorul asa si l-as trata cu schimburi mai dese de ulei daca nu consuma ulei. Nu mai conteaza cum e inauntru motorul daca se intampla sa descoperi ca are depuneri.. Orice ulei sintetic de calitate are proprietati de detergent dar si proprietatea de a nu permite ..depuneri in motor (...)decat dupa schimburi nesimtit de lungi!.. Care se reflecta in pozele puse de OPaul. Motorul meu la 370k km e mai curat in interior decat cel din prima poza! schimb la 10-12k km!1 point
-
Depinde mult, dar daca faci full casco chiar si cu fransiza cu 4 rate pe an cu masina evaluata corect, pretul bun ar fi undeva la 1000-1300 euro, iar pretul mare, dar foarte posibil undeva la 1700-2000 euro. Tu prima oara cere oferte la mai multi asiguratori, de preferat la ce ti-am spus mai sus si sa-ti de-a si cu fransiza si fara si fara vandalism si cu si toate informatiile sa poti compara si daca e, pune-le aici pe forum si incercam sa te ajutam cu o parere.1 point
-
Salut baieti am 39 de ani si primul bmw lam luat acum 5 ani,am avut anainte mercedes 190d si un citroen BX,primul bmw a fost o pisicuta din 96 pe care o mai am anca dar vreau sa o vand daca gasesc cumparatorul potrivit,momentan mai am un e46 din 2004 320d,sant nou pe aici iar daca se gasesc si aici destepti de posesori de bmw care ancep cu comenturi ca sa anvat sa scriu sa vada de treaba lor,sant sofer pe camion si mult timp poate nu o sa pierd pe aici daca nu am cu cine,o zi buna si iubitiva masinile nu va bateti joc de ele.1 point
-
de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.1 point
-
71% pana in 30 de ani? (pana acum) titlul ar fi trebuit sa fie 'ce varsta au posesorii de bmw de pe acest forum' pentru ca cei care raspund sunt doar membrii forumului. care nu sunt esantion reprezentativ pentru Romania ... parerea mea1 point
-
Din pacate omul e "taran", nu are educatie, 80% din cei care intra si vin la noi nu saluta, incep discutia prin "vreau si eu aia, am de facut aia", vorbesti cu un client se baga peste tine, vorbesti la telefon fara sa te uiti la ei si vin langa tine si incep sa vorbeasca, le fac semn sau le spun sa astepte sa termin, unii parca i si vezi ca se enerveaza ca nu i ajuti atunci in momentul ala, la telefon nu mai vorbesc...daca in fata in fata habar nu au sa se comporte la telefon dezastru, de multe ori ma enervez si eu si le raspund in acelasi fel, civilizat insa rece si scurt. Nimeni nu vrea sa incerce sa rezolve problemele printr-o discutie civilizata, ori se cearta, ori nu zic nimic acolo si dupa incep sa vorbeasca pe la spate, ori te injura, nu exista problema fara rezolvare, ca este una castig-castig sau pierdere-castig nici macar nu incearca sa rezolve, pleaca suparati/imbufnati plini de nervi "va stiu eu pe voi, nu mai vine nimeni la voi"0 points
-
Boaska niciunde in Romania nu se face asa ceva si anume sa se scoata loviturile la rece, ma refer la reprezentante, daca in afara se face asta...foarte bine, e prima oara cand aud, voi credeti ca se face orice fara niciun risc (adica sa schimbi piese sau sa pui piese sh sau aftermarket), daca reprezentanta aia este prinsa ca face asa ceva de 2 ori poate sa-i retraga licenta, inseamna ca dispare sigla si tot, ramane un service de cartier si atat, cine credeti ca se risca la asa ceva pentru un rahat de castig? La noi standul de frane cand se umbla la partea de franare se face obligatoriu, platit de catre client pe factura, normal, insa este anuntat de la inceput de acest stand de frane ca se face si cat costa. Acele 3 lovituri de marimea unei monezi fara sa fie sarita vopseaua de obicei este de la grindina, dar nu se face in reprezentanta asa ceva, pentru ca nu necesita doar scule acest lucru, necesita si un om instruit pe asa ceva pe care sa il platesti bine si sa mai ai si multa munca pe asa ceva, baietii aia de la firma din Timisoara se duc aproape tot timpul peste tot prin tara si in afara tarii ca sa aiba lucrari, cate masini iti vin pe luna cu niste lovituri din alea de grindina? Daca iti vin 3-4 e bine, e posibil sa nu ti vina deloc. E usor sa dai vina pe altcineva si e usor sa devii suspicios in legatura cu orice, in orice caz posibil lumea pleaca de la vina cuiva si ca la furat cineva si dupa incepe sa acuze fara sa aiba nici macar o dovada, doar pentru ca i se pare lui suspect un lucru.0 points
-
M-ai cam speriat asa ca am stat pe google 1 ora. Nu am gasit scandalul VW RO, dar am gasit Skoda RO care au facut scrisoare la Skoda in CZ. Masina nu e pentru mine - omul va face mai putin de 5000km/an deci nu se merita Diesel. Se pare ca noile motoare 1.2TSI de 110 cai au distributia pe curea, nu pe lant, ceea ce ar rezolva problemele intalnite la 1.2 si 1.4 cu largirea lantului // presiune mica de ulei a intinzatorului de lant la pornire. Inca nu sunt sigur daca cele de 105 sunt pe lant si cele de 110 pe curea? Ma gandesc ca totusi s-au rezolvat problemele, la fel cum s-au rezolvat si la 2.0d-ul bavarez? Mai stie cineva ceva?0 points
-
confortul e sporit, dar se termina cand trebuie sa schimbi amortizoarele, atunci se lasa cu lacrimi de crocodil.0 points
-
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GtSgO.html#05d4d09a55 teapa 95% - nu vrea sa ofere VIN sau sa accepte verificare in reprezentata. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GpNey.html#05d4d09a55 stie cineva istoricul acestei masini? Vad ca are o avarie raportata in valoare de 1000 - 1250 RON in 2017/02 inteleg ca e cheala dar de ce sta de 6 luni la vanzare?0 points
-
Atata timp cat certificatele sunt semnate cu vin-ul masinii si sunt acceptate de cic si cic-ul merge ca de fabrica, si permite si update de harti prin usb, care e problema ?-1 points
-
Si ineptiile continua...win, unde naiba ai vazut o masina cu 100cp declarati de producator, care sa scoata pe dyno mai multi cai?!??!?!?! E ilogic in plm.-1 points
-
..chiar nu se intelege, de unde atata lauda ca motorul N47 e vreun motor reusit?? Nu ne-am inteles ca in comparatie (cel putin) cu infailibilul M47, N47 nu ajunge decat cu muult noroc la 300k km? Si aici e vorba doar de un FIRESC al motoarelor cu distributie pe lant care lejer ajung la foarte multi km fara schimb tocmai pentru ca aceasta este PERMANENT UNSA in caz ca nu se stie! Nu asta (ungerea) se intampla si la N47? Nu e clar, au gresit proiectarea/materialele.. distributia? ..din moment ce sunt destule rupte de ce sa fie IGNORATE? E clar ca nu se poate ignora distributia la N47! Sa nu uitam ca sunt inca pe strazi motoare care sunt mai vechi decat M47 sau n47... si care ajung la multi multi kilometri fara probleme!! Sau te pomenesti ca proprietarii lor nu au internet ..sa se planga pe forumuri sau retele de socializare!?.. (..mai sus se vad doar orgolii nu discutie despre motoare.) Desigur ca un motor cu distributia o data slabita/uzata, in ture mari numai bine nu ii fac accelerarile mari fie ele si ocazionale, in timp ce unul cu distributia inca in mintile ei poate duce inca mult si bine abuzul ocazional. Aici nu conteaza marimea motorului din moment ce a fost proiectat de fabricant sa traga o masina. Performantele unui motor are prea putin legatura cu fiabilitate pentru ca altfel, pana acum cu siguranta apareau liste cu modele de masini si motoarele ce trebuie evitate cu orice pret pentru ca (de exemplu) se strica distributia! Nu am vazut asa ceva! Deci sunt basme pentru cand ne plictisim sau nu intelegem ce se intampla in realitate sau ne vrem OBLIGATORIU mai priceputi ca proiectantii de masini.-1 points
-
posibil, nu spun nu. insa, cred eu potrivit teoriei tale, mi se da un feedback real a ceea ce simte masina sau articulatiile cu rotile de 19. in-1 points
-
-1 points
-
asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil-1 points
-
-2 points
-
Nu stiu , filmarea este postata de Lucian , o sa il intreb ...-2 points
-
Am facut putin alt plan dar as vrea parerea voastra, as vrea sa cumpar un E36 318IS si sa ii reconstruiesc motorul de la zero , gen dau 500-700 EUR pe o carcasa buna , fara rugina si de restul fac un motor de la zero , si asa stiu sigur ce am pus in el si cat are de gand sa tina, an 1997+ ca sa fie si cum vreau eu (Clima digitala , OBC min 7 butoane , Airbag in usi , ASC). ce parere aveti? Deci pana la caz contrar incerc toate solutiile posibile cu RWD , nu sunt in criza de masina , transportul e asigurat de alte masini momentan, daca nu rezolv si nu rezolv cu RWD o sa imi iau o astra / corsa ce imi permit la 1800 eur. Motorul M44B19 - 1.9L Cu seria 5 nu pot sa fac asta pentru ca si fara motor costa 900-1000 EUR deci sare din discutie si NFL si FL.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00