Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/11/18 in all areas

  1. As dori sa vii cu argumente la randul tau, nu cu vorbe in vant. De unde stii tu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o, din moment ce tu nici nu stii cu cat a luat-o el? Iar pentru avertismentul de mai sus, care a fost atacul la persoana? Lucrezi la AB ? Daca da, inteleg, dar daca nu, nu pricep unde am nomimalizat eu pe cineva in postul meu de mai sus. Sau poftim: " atitudine de rahat", "Servicii de rahat". As dori ca cenzura asta de tip comunist sa fie evitata, mai ales din partea unui admin. Limbaj licentios este atunci cand folosesti invective, iar eu nu am facut asta, ci doar am catalogat niste servicii si atitudini, care nu sunt persoane. Poate ai tu motivele tale pentru care incurajezi oamenii sa cumpere de la Bavaria Baneasa, nici nu ma intereseaza, dar scopul forumului este sa nu denaturam realitatea, care se pare ca se vede diferit prin ochii fiecaruia. Iar ea pare mai aproape de cum o vede majoritatea, nu doar o persoana.
    6 points
  2. Daca esti comod sau prea important, te duci cu avionul si te intorci cu avionul, masina o pui pe trailer, dar sa fim seriosi, cand iti iei jucarie noua esti dornic sa bagi km. Cu siguranta daca cautam 650i cabrio sau 760LI, gaseam oferta mai bune decat in RO. Si 640d-ul meu este tot individual.
    5 points
  3. Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?
    5 points
  4. Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun. Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).
    5 points
  5. Mi s-a furat acum 6-7 ani o turbina de pe un X6 40d (avea 20 si ceva de mii de km), am dus-o la ei pt ca imi fluiera usa dreapta. Ma suna, e gata, iesim in test usa tot fluiera, bonus si turbina mica. A fost circ. Au inlocuit-o pe garantie. La 60k km inlocuiesc discurile pe fata, dupa 1k km imi bat discurile noi, ma duc la ei, ei nu stiau cum sa ma abureasca ca bat discurile pe spate, sa ma mai faca de 3000ron (parca). Eram pe Barbu Vacarescu, le-am zis sa imi inchida masina si sa imi dea o foaie stampilata cu ce au constatat. Nu cred ca am facut mai mult de 20 de min de pe Vacarescu pana la ei, cand am ajuns aveam discuri si placute noi pe fata. 3000e drumul ? Sa fim seriosi. Si daca tot vb de oferte facute de reprezentantele mama din DE vs RO, in 2015 am dat 65k euro pe un 640d vechi de 11 luni, 20k km, 0 piese revopsite, pret de lista 117k euro. Asta oferta !
    4 points
  6. Schimbat bujiile, uleiul(Motul 5w40) filtre si un pic de detailing la motor.Are câteva sĂŁptĂŁmâni de stat la barlog, iar cand ajung acasa ma gandesc sa fac upgrade la pompa de joasa presiune (Lpfp) cu una stage 2+ ... am fĂŁcut câteva log-uri si nu prea pare ok in ture ĂŽnalte.Din ce stiu, ar putea fi si senzorul care vine situat deasupra pompei de inalte...o tin sub observație, dar deja m-am activat ptr upgrade-ul pompei.Faza e cĂŁ trebuie sa fac comanda tot din state...Tot ĂŽn state am gasit douĂŁ firme foarte renumite, Bavgroupe si Ossdesign, care se ocupa cu modificarea farurilor, adicĂŁ ĂŽnlocuirea angel eyes-ului cu unul custom, care arata extraordinar dupa parerea mea, dar si pretul e pe masura.Am luat legatura cu ei, si deja mi-au trimis câteva oferte.
    3 points
  7. Salut, Pentru pasionatii de masini, pun la dispozitie, la randul meu, o serie de documente tehnice interne, folosite la training. Daca mai apar, le voi adauga in acest link AICI sper sa fie utile cuiva.
    3 points
  8. s-a dus pe apa sambetei topicul asta ) nu vedeti esenta, in aceasta discutie....colegul, tocmai a luat o decizie de care e mandru...si eu la fel as fi facut
    3 points
  9. Sincer sa fiu, cine a avut de-a face cu reprezentantele din Ro, si aici nu ma refer doar la bavaria baneasa, stie ca serviciile sunt de xxx si discounturi sunt mici spre foarte mici, iar atitudinea e si ea de xxx, scuzati limbajul. Nu stiu de ce se incearca polemica, cand e absolut ridicol. Eu pot sa pun pariu pe 100 de euro ca masina colegului din topic nu o lua in veci din Romania cu pretul pe care l-a dat el pe ea. Si am vazut ca se vorbea mai sus ca pentru un 5% discount in plus nici nu merita deranjul drumului pana in Germania. Pai 5% din 60 de mii inseamna 3 mii de euro. DAca 3 mii de euro sunt nimic si in ideea ca " sa sustinem o firma romaneasca" adica in traducere " sa umflam profitul ab sau altei reprezentante din ro", atunci poate ca inteleg gresit conceptul. A sustine economia romaneasca nu are nimic de-a face cu a da moca 3 mii euroi unora care doar vor sa obtina profil cat mai mare.
    3 points
  10. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-m-sport-standh-bowerswilkins-19-michelfeld/263193788.html?action=parkItem Exemplu concret, redus de la 92.000e la 58.000e, aproape 40% reducere pentru o masina cu 5000km. Ce poti lua de la Bavaria Used cu aceeasi bani.. https://bavariaused.com/masini/bmw-520d-xdrive-m-sport-edition-g858861-g30 Super oferta la Bavaria, nimic de zis..
    3 points
  11. Cel mai bine o vinzi si iei una automata. E prea mare investitia si bataia de cap pe masura, piese si mai ales mecanic priceput sa faca asa ceva!
    2 points
  12. Se poate face, iti trebuie cutie automata, calculator cutie automata, instalatie electrica, grup, maneta schimbator, conducte + filtru racire ulei cutie, tampoane cutie etc, etc. Crezi ca merita investitia? Te costa destul piesele, plus manopera.
    2 points
  13. Va salut! Dupa ce am vandut F32, am dat comanda de un G30. Astept sa vina! dotari: E Series G30 () Series 5 Type LIM Model 530D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine B57O Displacement 3.00 Power 195 Drive ALLR Transmission AUT Colour MEDITERRANBLAU METALLIC (C10) Upholstery LED.DAK./COGNAC.EX./KEDER IN KONTR (LCRO) Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive P9BDA Business Package P9D5A ENTERTAINMENT PAKET DE P9D7A WINTERFREUDE PAKET DE S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S21NA BMW LA wheel M Double-Spoke 662 S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2NHA M Sport brakes S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3ACA Trailer coupling S3DSA BMW Display key S3DZA Delete extra external lettering S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4T7A Massage function, driver / fr. passenger S4T8A Outside mirror with auto dip S4U1A Ceramic appliques for controls S4URA Ambient interior lighting S4UYA Ski and snowboard case S4WYA Individ. fine wood plum brown high gloss S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DNA Parking assistance system Plus S5DVA Remote control parking S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S650A CD player S654A DAB tuner S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6F1A Bowers & Wilkins High End Sound System S6FVA Online Entertainment S6NWA Phoning with wireless charging S6U8A BMW Gesture Recognition S6WBA Multifunctional instrument display S6WDA WLAN Hotspot S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8EKA Dummy-SALAPA S8KAA Dummy-SALAPA S8R9A Refrigerant R1234yf S8TFA Active pedestrian protection Sper ca am facut alegerea buna, ma gandeam la noul CLS...dar nu am fost multumit de comportamentul masinii, iar la Audi nu am avut nici un feeling. Este de la BMW AG si are 16300km Asteptam sa vina
    1 point
  14. Salut colegi, da este un topic deschis pe tema asta , si eu am avut aceasta problema si am rezolvat-o in felul urmator: -desfacuut capitonajul pe partea dreapta -desfacut invelisul de banda izoliera de pe mananchiul de fire de pe curbura pe unde intra in portbagaj - la mine a fost firul galben intrerupt ( am refacut legatura ) si happy ending .
    1 point
  15. Eu credeam cĂŁ becul ĂŁsta sugereazĂŁ cĂŁ e alarma activĂŁ. La F30-uri fĂŁrĂŁ alarmĂŁ nu l-am vĂŁzut. Acum câteva zile mi-am codat sĂŁ facĂŁ "bip-bip" la ĂŽnchis/deschis - n-am gĂŁsit cu F30, dar așa face:
    1 point
  16. incearca sa incui masina, cu un geam deschis, apoi dupa ceva vreme (3-4 minute) sa deschizi portiera din "interior". Am patit la un E90, fostul proprietar zicea ca are alarma, actualul nu l-a crezut si am inceput sa lucram la ceva la masina cand a inceput sa urle. Zicea ca nu a mai auzit vreodata sa-i faca masina asa A.
    1 point
  17. Daca scoti pe liber cardanul va fi invartit prin intermediul rotilor -> diferential, deci viteza lui va fi direct legata de viteza masinii, in niciun caz "la relanti", fiindca motorul va fi detasat de cutia de viteza/motor.
    1 point
  18. La 5000 de euro ce vroiai ? Masina impecabila.
    1 point
  19. Salut, La E60 este cunoscuta problema ruperii cablajului care trece prin bratul din dreapta al capotei. Daca retin bine, unui coleg era sa ii ia foc masina din cauza acestei probleme. Probabil ai fire rupte acolo care fac scurt. Desfa la portbagaj pe interior protectia din dreapta, si o sa ajungi le firele de care iti zic.
    1 point
  20. Ai un scurt ceva, verifica manunchiul de fire care intra in bratul portbagajului.
    1 point
  21. mai citeste de 10 ori pana intelegi ce am spus eu si faptul ca ceea ce spui tu nu are legatura cu ce am spus eu. ceea ce am spus eu este 100% adevarat. " cel cu dynamic xenon nu e de fabrica " conform VIN -> masina nu are faruri adaptive din fabrica -> farul cu dynamic xenon NU e de fabrica
    1 point
  22. Prima oara cand aud ca si-a revenit dpf-ul dupa o solutie din asta, sunt curios cat tine.
    1 point
  23. Nu prea are sens ce spui. Masina oricum le simte, dupa cum spui si tu (gropile/denivelarile), fie ca ai EDC fie ca nu... dar daca ai EDC, macar nu le mai simti si tu, le simte doar masina, spre deosebire de cazul in care nu ai avea EDC si le-ati simti amandoi, si tu si masina.
    1 point
  24. Ar fi bine sa se mute toata discutia intr-un topic separat, care nu are legatura cu topicul colegului, gen "nemultumiri reprezentante bmw romania" Ca o adaugire, cea ce vad eu, pentru @romulus, ar trebui ca membri bmw club(ca finalitate) sa aiba un discount minim de 10%( de bun simt zic eu)la achizitionarea unei masinini noi/ sh sau piese/manopera de la orice reprezentanta bmw romania, de la care sa negocieze in functie de achizitiile facute de la reprezentanta(masina, piese).
    1 point
  25. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. PS: Am vazut ca ziceai ceva de gravarea oglinzilor, recomand 100%!!! Mie mi-au furat oglinzile niste romani, tot la un F10, in parcare la AFI Cotroceni... paguba 9000LEI pentru 2 oglinzi, noroc ca facusem CASCO cu vreo 20 de zile inainte sa mi le fure. Acum dupa ce mi le pun pe astea noi, ma duc sa le gravez si eu.
    1 point
  26. Vezi ca Raluca aia are mai multe masini la vanzare, toate aproape noi, toate foste daune, sunt mai multe deiscutii pe alte forumuri despre ea, ma rog este un el. Daca il suni si ii pui intrebari incepe si te jigneste.
    1 point
  27. Sa spunem ca reprezentanta cu pricina(vorbim oare de aceeasi? ) avea acel geam, te invita la o cafea... Cat poti vedea de la distanta aia? Tata s-a dus ca orice cumparator de buna-credinta luase masina de la ei, repr oficiala. Nici nu-i dadea prin cap asa ceva. Asta se intampla acum 14 ani, ce mijloace tehnice aveam sa filmez. Si chiar daca ai, odata ridicata capota pa pa. Cate piese poti insemna din masina? Ti se pare normal sa-ti fie dusi rulmentii fata dupa cateva zeci de mii km (facuti in afara orasului). Sau sa-ti bata pe la suspensie? Nu se face inchisoare pt chestii flagrante la noi. Am fost lovit in spate autorul fugit, reclamat la politie cu nr masinii... nimic pana azi. Inselat la inchiriere apartament cand eram student la fel nimic. Si altele, ii vezi de cand depui declaratia ce interes enorm au. Mai ales in orasele de provincie.
    1 point
  28. ToatĂŁ lumea se plânge și ne prezintĂŁ n și n cazuri in care reprezentantele de la noi trateazĂŁ cu aroganțĂŁ și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și ĂŽi scoți mai buni cĂŁ ĂŁia de afara. Mai taie din ele,Romulus.... Tutorial,o mașinĂŁ superbĂŁ cu un motor pe mĂŁsurĂŁ,ĂŽn aceastĂŁ lume plinĂŁ de 2.0d. Așteptare ușoarĂŁ!
    1 point
  29. Ăncepând cu anul 2014 motoarele de 1.2 tsi au distribuția pe curea. Eu am un G7 de aprox 20k km, iar acum are 80k km și nu are nici cea mai micĂŁ problema. Cele cu probleme au fost cele cu transmisia pe lanț
    1 point
  30. 1.2tsi sunt in opinia mea cele mai proaste motoare de pe planeta dpdv al fiabilitatii. Pe Golf 6 au fost extrem de multe cazuri in care au crapat intre 20-50k km. Am un prieten la care s-a rupt distributia la 38k km. A fost un scandal foarte mare al proprietarilor din Romania de 1.2 tsi, intr-un final au fost nevoiti sa depuna plangeri direct la reprezentanta VW din Germania. Pe langa problemele cu distributiile rupte in mai putin de 50k km, s-au intalnit multe probleme in functionarea la rece a motorului (diverse rateuri si functionare anormala a unor motoare folosite mai putin de un an/10k km). Orice ai face evita seria de motoare tsi. Oricat ar fi revizuit la ele tot proaste sunt, iar reparatiile motoarelor cu injectie directa sunt costisitoare si dese. Iesi mult mai bine ca fiabilitate cu un Golf 7 1.6 tdi sau 2.0 tdi. Chiar si costurile de intretinere s-ar putea sa fie mai mici ca la TSI (care la fel ca un diesel are injectoare scumpe, pompa de benzina costa ~2000 lei etc.)
    1 point
  31. confortul e sporit, dar se termina cand trebuie sa schimbi amortizoarele, atunci se lasa cu lacrimi de crocodil.
    1 point
  32. In loc sa aruncati bani pe beemveuri mai bine ii investeati in educatie. In lumea reala nu-i ca la scara blocului - cel mai tare in gura are dreptate. Din pacate exista si alte argumente decat "smecheria". Atitudinea asta de aroganta, lipsa de respect si limitarea nu va duc prea departe. Nu-i de mirare avand in vedere ca media de varsta pe aici nu depaseste cu mult 18 ani.
    1 point
  33. Dai niste bombe... Mai ai sfaturi din astea? Sa nu iesim din casa cand bate vantul ca ne zgarie ochii?
    1 point
  34. Se completeaza daca se pierde. Se schimba numai daca vrea.. (dar e foarte recomandabil a fi schimbat); elimina muulte dureri de cap si are intotdeauna o frana eficienta! Si nu trebuie sa mearga la reprezentanta pentru schimb; aia au preturile lor excusiviste!
    1 point
  35. Salutari la toata lumea, de cateva zile am cumparat un x5 2011 245 cp. Consumul in afara la un drum de 500km din care 200km autostrada am scos 10,5 condus normal. De 3 zile merg doar in oras iar consumul il am pana acum de 18,5
    1 point
  36. Am schimbat si eu distributia la N47..... ,promit ca o sa revin si cu poze de la piese.Idea este ca acum un an nu se auzea nimic dar dupa o vizita la Filaret ...parca se aude ceva de la distributie mi s-a zis,am gasit intamplator(asa sunt eu norocos) 2 baieti care mananca Bmw pe paine si am decis sa fac treaba.Treaba a fost facuta cu piese originale,m-a costat 4000 ron si a durat 5/6 ore , cu motor dat jos.Aveam primul model de distributie,ceva uzura.....ca doar se auzea ceva,ceva si acum treaba suna altfel de sub capota. O sa revin cu poze dar nu acum....aveam uzura pe patinele de la lantul de jos si pe intanzator.Am mai descoperit ca era si putin lesinata din cauza caloriferului EGR blocat,l-am schimbat si pe ala.....pot sa spun ca merge si se aude beton masina acum.Numai bine va doresc la distributii . Masina luata la 95k km din reprezentanta Germania si acum are parca 153k Nu s-ar fi rupt maine au zis baietii dar nici nu pot sa spuna cat poate sa tina ....cica intanzatorul de jos face uzura si de la asta pleaca totul au zis baietii.Cea mai tare faza vazuta de ei.....masina de Anglia intretinuta bine ,se auzea ceva ...la desfacere au gasit ceva metal in baie.....ce sa fie oare? de la lantul de jos se rupsese o za si se mai tinea doar in una.....ciudat este ca nu facea zgomot prea mare.
    1 point
  37. Miroase a nou pe naiba, hai sa nu ne mai mintim singuri! Eu caut masina de max 1 an si 30k km si au unele defecte si astea cu ~200k km sunt impecabile. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  38. Nu merge codat pe e90....poate codata unitatea pe un e60 si apoi montata pe e90...altfel, clar nu merge Baga cu dummy si vezi ca in trc pt cic, nu ai optiuni pt asta
    1 point
  39. Asta ii un exemplu de cum poate folosii marketing -ul sa alunge clienti, Ne-am contrat jumatate de ora, cand au vrut sa platesc cu 600 in plus la o lucrare la care mi-am dat acordul cu proforma in mana, si nu puteau explica diferenta ....
    1 point
  40. Sincer, eu nu am inteles mare lucru. "usa soferului sa inchis dar restul nu si am deschis-o.Nu s-a deschis m-am dus in nauntru am apasat pe butonul de deschidere si nu a mers. a mers doar când am dat sa deschid din manerul usii." Cum ai apasat pe butonul de deschidere cand inauntru ai un maner pe usa.. de care tragi(!) sa deschizi si nu a mers (fiind inauntru)!? Apoi, cum ai deschis de afara daca inainte de asta ai zis ca (doar) usa soferului s-a inchis? (Stai ca m-am prins un pic ) Deci ai incercat butonul de pe bord si nu a mers! Dar a mers cu manerul de pe usa din interior! :scratchchin: _____________________________ Vezi daca merg inchise toate usile, cand esti inauntru, din butonul de pe bord. Probabil asta e un semn ca usile functioneaza inchis/deschis. Daca da, atunci problema este la comunicarea cheie - masina.
    1 point
  41. Vinde masina și ia una automatĂŁ. Mult mai simplu și mai ieftin.
    1 point
  42. Mi-am lĂŁsat mașina ptr douĂŁ recall-uri la Bavaria Cta, adicĂŁ ptr ĂŽnlocuire airbag sofer si un cablu de alimentare si cand sa o iau de acolo, mi se spune cĂŁ controlorul de la I-drive nu mai functioneaza...wtf!! De cand I-am facut retofit-ul la navigatie, nu am avut nicio problemĂŁ cu ea, de aceea nu prea cred in conicidente, cum au ĂŽncercat sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cei de la Bavaria. Norocul meu a fost ca am gĂŁsit la cineva un controller si am rezolvat problema, iar cand m-am dus a doua zi la Bavaria, mi-au sugerat sa trimit un mail la Bmw România, ptr ca ei nu au cum sa rezolve aceastĂŁ situație.
    1 point
  43. Cu tot respectul, nu poți compara X-ul de mai sus cu 525d. Și din nou cu tot respectul, și loganul nou merge bine. OPaul are mare dreptate!
    0 points
  44. Socant...o masina veche de 12 ani cu manson schimbator uzat si 2 crapaturi in tapiterie..adevarat, la 6000e trebuia sa aiba anvelope noi, nici un pic de uzura si toate probleme tehnice rezolvate, vreo 2-3 ani sa nu bagi nimic in ea.
    0 points
  45. )))))))) m-ai amuzat bine de dimineata, ceva este in scurt acolo, tocmai de aia a ars siguranta, trebuie sa te duci la un electrician sa-ti verifice firele pe la portbagaj.
    0 points
  46. Se referea ca nu e de fabrica pentru mașina lui. Toti am inteles din prima.
    0 points
  47. E bine de stiut. Multumesc pentru raspunsuri. In cele din urma am luat masina, nu a mai contat nici suspensia adaptiva nici ca nu are hud. Dragoste la prima vedere . Chiar si sistemul audio HiFi e indeajuns. Cred ca m-a atras ca nu are nici o zgarietura si interiorul inca miroase a nou . Au iesit totusi niste chestii la testare pe care le voi arata maine poate ma lamureste cineva
    -1 points
  48. Lichidul de frana nu se completeaza! Se schimba si el ca uleiul doar ca odata la 2 ani! Este ~100 lei la reprezentanta ... ce naiba ...
    -1 points
  49. Automat, in Timisoara urban, mers normal, in Drive, 13.5.
    -1 points
  50. asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.