Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/12/18 in all areas

  1. Sa fim cinstiti, clientul roman de sh vrea mereu cat mai ieftin si cat mai bun. Daca ar fi mai realist clientul de sh, poate ca ar fi altfel situatia. Practic 99% dintre cei care cumpara sh se asteapta la masini ca iesite de pe poarta fabricii in care sa nu mai bage 1 leu in 2 3 4 ani cat tin masina, ca apoi la randul lor sa o vanda "impecabila" urmatorului gugustiuc. Iar la cat de pretentiosi au devenit acesti clienti de sh pe bani de Polo cum spunea cineva mai sus, pai nici vanzatorii nu mai specifica probleme, nu de alta dar chiar si daca ii dai masina excelenta cu cauciucuri noi, el tot vrea sa mai negocieze.
    3 points
  2. Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?
    3 points
  3. Sunt atat de multi factori care stabilesc consumul incat discutiile pe tema asta nu isi au rostul. Poate consuma 12 in oras, poate consuma 20..multi au impresia ca in Bucuresti consumul consta in mersul catre/de la serviciu, fix in aglomeratie. Chiar si in aceasta situatie, daca locuiesti in sudul Bucurestiul si lucrezi in nord o sa ai un consum mai mare decat cel care locuieste in nord si lucreaza in sud. Daca mai scoti si seara masina, la un film, o terasa etc si te mai plimbi putin si in weekend, o sa consumi mult mai putin decat in timpul saptamanii. Apoi, vad multi oameni care merg vara cu geamurile deschise, fie nu suporta AC, fie fac economie, dar si asta influenteaza consumul. Daca pleci blana de la semafor si franezi brusc in 200m, daca faci 15 opriri pe zi, daca astepti cu motorul pornit prin parcare, in fata scolii etc...sunt 1000 de factori care stabilesc consumul unei masini. La fel si pentru extraurban..daca nu folosesti frana de motor, daca incerci sa depasesti toate masinile in kick-down, daca mergi cu masina in sport, nu in eco..dpmdv, orice discutie pe tema consumului e inutila.
    2 points
  4. La 160 ai consum instant 11, iar la 200 se duce in 15 16. Si totusi nu uitati ca "in oras" poate insemna si Bucuresti la orele extreme cand si un 2.0 diesel sare de 10.
    2 points
  5. Mi s-a furat acum 6-7 ani o turbina de pe un X6 40d (avea 20 si ceva de mii de km), am dus-o la ei pt ca imi fluiera usa dreapta. Ma suna, e gata, iesim in test usa tot fluiera, bonus si turbina mica. A fost circ. Au inlocuit-o pe garantie. La 60k km inlocuiesc discurile pe fata, dupa 1k km imi bat discurile noi, ma duc la ei, ei nu stiau cum sa ma abureasca ca bat discurile pe spate, sa ma mai faca de 3000ron (parca). Eram pe Barbu Vacarescu, le-am zis sa imi inchida masina si sa imi dea o foaie stampilata cu ce au constatat. Nu cred ca am facut mai mult de 20 de min de pe Vacarescu pana la ei, cand am ajuns aveam discuri si placute noi pe fata. 3000e drumul ? Sa fim seriosi. Si daca tot vb de oferte facute de reprezentantele mama din DE vs RO, in 2015 am dat 65k euro pe un 640d vechi de 11 luni, 20k km, 0 piese revopsite, pret de lista 117k euro. Asta oferta !
    2 points
  6. Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun. Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).
    2 points
  7. Acu 3 zile imi sare un bolovan in parbriz si il face tandari intre Lugoj si Caransebes...bun,ma pun sa sun la reprezentanta bmw Banat Car unde imi fac reviziile,cer cu un reprezentant service la care ii comunic ce doresc pe baza Vin-ului iar el imi spune...oricum e peste 1000 euro fara a se sinchisi sa se si uite cat costa real parbrizul si sa imi dea o suma concreta.A doua zi pun un prieten care isi cumpara masinile de la Group West Premium Oradea (sper sa nu ma insel cu denumirea dar e reprezentanta Bmw Oradea) sa sune la Oradea si imi spune ca,parbrizul il pot cumpara la pretul de 1780 lei plus chederul superior cu 115lei cu montaj si tva inclus.Fara discount mai imi spune ca ar fi 2600lei la pret de lista.Cand mai am drum la Banat Car am sa cer o discutie cu directorul de acolo...oricum imi pare rau ca nu am inregistrat discutia si nu am retinut numele individului care se ocupa de vanzari.
    1 point
  8. Producatorul da consumul urban cel mai optimist posibil, nu cum ziceti voi ca stai in trafic si pleci cu kickdown. Iar daca cineva are o x masina si are de facut toata treaba cu ea, nu cred ca sta sa se duca cu autobuzul sau pe jos cu copiii la gradinita ca sa nu stea la orele de aglomeratie in trafic pt ca "ala nu e caz normal". Ba e foarte normal sa dai o medie de trafic, iar in niciun caz un x5 nu va consuma 12 in Bucuresti la o utilizare de om absolut normal care o foloseste in toate conditiile de ttrafic, nu doar seara la o terasa si in weekend.
    1 point
  9. 1 point
  10. E o greseala de pret, nu o sa-ti vanda nimeni injectoarele alea la 180 lei / buc
    1 point
  11. Am mai zis si o repet, decat reconditionate mai bine cumpar injectoare BOSCH si dau injectoarele vechi la schimb(asa cer unele magazine). Daca stai sa te zgarcesti la pret ajungi cu prea multi bani aruncati si nervi consumati, asa le pui noi si stai linistit. Unde mai pui ca injectoarele BOSCH 0 986 435 359 au ajuns la ridicolul pret de 180ron pe un mare site de piese auto in loc de 1180ron
    1 point
  12. Aia de pe olx nu cred, dar am gasit una in Germania care imi prezinta mai multa incredere ( ma rog, poate e doar o amagire faptul ca e din Germania, dar macar imi incerc sansa ). Stiu ca nu are ambreiaj, dar am vazut mai multe discutii de ex: daca stai la semafor, unu zice ca e bine s-o dai din D in N, altii zic ca e bine sa ramai in D cu piciorul pe frana, ca daca tot faci manevre din astea multe, se strica cutia. La asta ma refer, as cam vrea sa stiu principiile de utilizare cat mai corecta din partea unor oameni care stiu mai multe... si bine. Nu imi e lene, nu stiu sa folosesc functia "Search", asa ca am luat toate cele 23 de pagini cu topic-uri de Seria 7. Daca mai stii si alte zone unde m-as putea uita, ar fi de mare interes. Ma gandesc ca dupa ce voi achizitiona un astfel de model ( indiferent daca va fi de aici sau nu ), vreau sa fac o prezentare la "Masina mea", ca sa ma indrumati cat mai bine ( Nu imi e rusine sa cer ajutor si informatii, sunt deschis mereu sfaturilor ) si sa nu deschid nspe mii de topic-uri.
    1 point
  13. ce incercai sa gasesti de fapt? si masina aia trebuie sa se vanda, iar vanzatorul stie de defecte, dar nu vrea sa mai bage bani...pt ce? sa bage o mie si sa ti-o vanda "tipla" tie la pret de Fabia? ia-o si baga tu o mie daca vrei X3 la pret de Fabia. sunteti tot mai pretentiosi. vreti X3 perfect la pret de Polo. Pai daca de Polo ai bani, Polo iti cumperi. sau daca vrei SUV mai pune putin si ia o coreeana, un Kuga...nu X3 START !!!
    1 point
  14. Avand in vedere ca ambreiajul decupleaza doar cutia de viteze de motor (deci va permite doar rotirea independenta a arborelui de intrare in cutia de viteze relativ la motor), tot ansamblul de dupa ambreiaj va fi pus in miscare de roti prin inertia masinii. A.
    1 point
  15. Aplicat recent tratament tapiterie piele. Totul arata ca nou. Pret nou: 4250€.
    1 point
  16. https://www.olx.ro/oferta/bmw-x3-bmw-x3-2-0d-navi-panoramic-xenon-rate-150cp-IDbcJbB.html Salutare. Am fost sa vĂŁd mașina asta azi. Estetic arata binișor. Ce nu mi-a plĂŁcut: -2 crĂŁpĂŁturi in tapiseria scaunului șofer -manson schimbĂŁtor destul de uzat -bara spate atinsa Tehnic: -ralanti cu fluctuatii -fum alb dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește motorul (mult, mult fum) -sunet ciudat la jumĂŁtatea cursei ambreiajului (niciun sunet debraiat, niciun sunet cu pedala complet apĂŁsatĂŁ) -scurgeri de ulei de la simeringul pompei de vacuum -amortizoare spate uzate -anvelope nu uzate...cĂŁruța Evident, nu am cumparat-o. Intermediarul a propus discount de 1000 de euro. Dubios. Aviz amatorilor (mai ales din alt județ, cum am fost si eu). Succes!
    1 point
  17. Salutare,e cineva din baie mare pe aici? Ma intereseaza un f10: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GtPsF.html
    1 point
  18. Nu prea are sens ce spui. Masina oricum le simte, dupa cum spui si tu (gropile/denivelarile), fie ca ai EDC fie ca nu... dar daca ai EDC, macar nu le mai simti si tu, le simte doar masina, spre deosebire de cazul in care nu ai avea EDC si le-ati simti amandoi, si tu si masina.
    1 point
  19. s-a dus pe apa sambetei topicul asta ) nu vedeti esenta, in aceasta discutie....colegul, tocmai a luat o decizie de care e mandru...si eu la fel as fi facut
    1 point
  20. Daca esti comod sau prea important, te duci cu avionul si te intorci cu avionul, masina o pui pe trailer, dar sa fim seriosi, cand iti iei jucarie noua esti dornic sa bagi km. Cu siguranta daca cautam 650i cabrio sau 760LI, gaseam oferta mai bune decat in RO. Si 640d-ul meu este tot individual.
    1 point
  21. - ai dreptate cu regulile de siguranta inteleg; accepti sau pleci mi se pare corect - da era o usoara infundatura pe portiera cam cat moneda 10 bani, vopseaua intacta. Nu e tocmai asa. In reprezentantele oficiale de afara (Bmw, Renault) cel putin din Be-NL-Lux-De ai aceste servicii, le-am folosit. Costa cam 50-200 euro in functie de marime. Mi-au scos una chiar de pe muchia portbagajului Laguna 3 asta ca nu se poate de pe nervuri Am apelat de vro 4 ori in total niciodata nu a sarit vopseaua, la fel si pe la cunoscuti impecabil. - s-a intamplat la scurt timp dupa revizie, asta era bizar. De ce doar de pe fata? Amandoi in acelasi timp? Erau dintr-un lot diferit cu cei din spate? - era vorba de acea mica infundatura in portiera, reparata pe cheltuiala proprie. Decat demontat usa, vopsit bine/prost, pierdut timp pus la loc f probabil nu va mai fi ca inainte. Am preferat ca la prima vizita pe afara sa rezolvam si problema. Asta cu inteligenta iti spun eu... doar ti se pare. Evita sa mai faci astfel de aprecieri cu privire la persoana in cauza daca n-o cunosti. Sa spunem ca-ti da lectii in materie de motoare/mecanica. Activitate de cercetare/preda asa ceva la nivel universitar daca te intrebai... Vezi-ti putin lungul nasului.
    1 point
  22. Cate vorbe goale... E vina romanului ca in reprezentante se fura piese de pe masini? e vina romanului ca BMW romania vinde masini avariate drept noi? recunosc, a doua e mit preluat din presa... "Nu suntem in toate mintile" pt ca nu ignoram toate mizeriile facute de reprezentante, nu? ce datoria noastra, ce sa schimbam? este SIMPLU, ii eviti cat poti si gata. Fix pe pagina asta scrie ce stim toti deja, daca mai era nevoie sa fie scris inca odata - sunt preturi mai mari si servicii 0. Nu te baga nimeni in seama si, cand o fac, ti se arunca un pret mai mare. E bine insa ca tu ai fost multumit, ca ai fost nevoit sa dai spaga DOAR in afara si ca ai energie de pierdut cu romanii
    1 point
  23. ToatĂŁ lumea se plânge și ne prezintĂŁ n și n cazuri in care reprezentantele de la noi trateazĂŁ cu aroganțĂŁ și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și ĂŽi scoți mai buni cĂŁ ĂŁia de afara. Mai taie din ele,Romulus.... Tutorial,o mașinĂŁ superbĂŁ cu un motor pe mĂŁsurĂŁ,ĂŽn aceastĂŁ lume plinĂŁ de 2.0d. Așteptare ușoarĂŁ!
    1 point
  24. NU te-ai gandit oare de ce ai ramas fara aproape 80% din freon ? Dar aia de la service nu s-au gandit ? Test de presiune negativa (vacum) au facut la instalatia de clima ? Iti zic eu cum este treaba ... Radiatorul de clima de la F10 este cam praf , ai o fisura in partea partea inferioara pe unde o data cu freonul a iesit si uleiui , compresorul a mers saracu fara ulei si acuma incepe sa faca ''urat'' ca este pe duca si cu siguranta o sa ai ceva span prin istalatie. Mergi la un service sa inspecteze instalatia de clima kalumea, sa se uite si la radiator, daca este fisurat o sa se vada praf/mizerie amestecat cu uleiul de la clima in zona unde este fisurat , in plus de asta trebuie sa se vada cand face testul de presiune negativa.
    1 point
  25. nu fratele meu ,eu nu i-am recomandat nimic ,doar am afirmat ceva !! ...cum sa-i recomand ce sa-si cumpere cand acum cateva ore L-A CUMPARAT DEJA ?!? eu inteleg ca e sarbatoare ,dar las-o mai rar cu fumatu' ca nu-ti face bine.Observ.
    1 point
  26. Camera 360 e ok, trapa o consider f utila. In schimb nu cred ca am nevoie de line asist, pedestrian alert, night view (nu le-am folosit niciodata cand am condus A8). In schimb, as fi preferat scaunele ventilate. Prefer scaune vonfort decat sport.
    1 point
  27. In primul rand masina respectiva are ceva probleme din moment ce avea eroare de drivetrain, iar eu unul as sari peste ea cu toate ca nu e cheala cum spun colegi. Cheala la un seria 7 inseamna fara scaunele comfort, fara camere fata/spate/360, softclose, keyless, trapa si ce mai are ea. Iti recomand sa cauti o masina in mintile ei, nu conteaza ca are 65k sau 120k, fac pariu ca masina aceea dupa atatia ani pe drumurile patriei este mai praf ca una dina germania cu 150k km data de neamt/leasing buyback.
    1 point
  28. Din ce motiv doresti Seria 7, mai ales Seria 7 chel?
    1 point
  29. Orice vanzator cinstit nu are nimic de ascuns si ti-ar da istoricul, de ce nu ar face asta daca nu are nimic de ascuns? La noi in RO samsarii de masini sunt niste infecti si daca nu ai incredere, nu cumpara. Vorbim totusi de o suma maricica pt o masina si ar fi pacat sa o dai aiurea. La 31K gasesti 7-are in Germania cate vrei fara accident, dotate si km putini. In Romania, nici reprezentantele Mercedes, BMW, Audi nu sunt cum sunt afara....eu nu am incredere in ei deloc.
    1 point
  30. Salut, Sunt posesor de X5. - o revizie costa in jur de 2000-2500 ron - placute fata originale 700 ron - consum real bucuresti ore de varf (4 km in juma de ora) 19% Consum weekend oras 13% Consum autostrada 120km/h 8.6 140km/h 10.5 Probleme generale din ce am auzit si la altii: 1. Distributie 2.cutie transfer 3.motor zgomotos la interior 4.rigida la denivelari si zgomote din portbagaj 5. Nu destul de sprintena pentru 306 cp Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. Toata lumea vrea cat mai ieftin si cat mai bun, indiferent de natie, indiferent de buget. Ca doar n-or vrea cat mai scump si cat mai prost... Ca vrea romanul sa negocieze, nu e un motiv sa incepi sa ascunzi lucruri esentiale. E fix mentalitate de hot, ce descrii tu acolo. PS: Dai impresia ca refulezi niste frustrari adunate din vremea cand incercai sa vinzi masineta. Puteai sa eviti simplu si elegant interactiunea cu "specimenele" pe care le descrii, dand masina la o firma care se ocupa cu buy-back. Dar nici asa nu era convenabil, nu? Sau, puteai s-o vinzi pe mobile.de direct la neamt, daca era oferta asa de buna, dar romanul prea pretentios. Din pacate, realitatea probabil era alta...
    0 points
  32. Cand vinzi un lucru, trebuie sa fii transparent, trebuie sa specifici tu, in calitate de vanzator, toate problemele. Nu sa lasi posibilul cumparator sa faca un drum si sa le descopere singur. Crezi ca, colegul nostru, se mai ducea sa o vada, in conditiile in care i se enumerau la telefon toate problemele alea?
    0 points
  33. @WIN, informatiile erau incomplete si confuze. da se pot pune si jante de peste 9J pe spate si de 8.5J pe fata, insa nu asta este ceea ce bmw pune pe seria 5 din standard. @DJ, nu a venit nimic din fabrica asa. asa ai luat tu masina de la prostul care a facut chestii fara sa stie. dragos a completat si mai bine, precizand si offset-ul(ET-ul) cat si modelele exacte de jante disponbile.
    0 points
  34. Normal asa iti ofera si afara un pret slabut fata de cat valoreaza masina pe piata. De ex la mine: Bmw F36 - 46k euro pret de noua. De curand cand am facut 3 ani si rulaj numai 42k km am cerut o cotatie si surpriza: doar 20k euro imi dau. Asta in Belgia/Luxembourg. La Honda atentie: imi ofereau 28k euro. Mmm? Eu inteleg ca tb sa faca profit + revizia + costuri ca stau cu ea ceva timp dar chair 8k? Ma batea gandul un M2. Dar la cat de neimpresionat am fost, pretul 56k (dupa 10% discount) inca mare si cat de putin imi dadeau la buy back se pare ca Honda TypeR e mai avantajoasa. Nu vorbesc de senzatii alea sunt din alta poveste. Si daca e sa vb in jur de 60k iti iei Cayman sau un Corvette Grand sport la 28k km l-am vazut ieri cu 65k euro. pfff ce masina.
    0 points
  35. Mers constant 160-200 si ai scos sub 10 consum ???? frumos vis sau o pacaleala placuta a portofelului ..... in rest No Comment
    0 points
  36. Deci sa intelegeti bine ca nu trece de RAR nici o masina care nu are R17 sau R18 pe stalpul soferului. MaĂâ˘ina este facuta doar pentru jante de R16 si indiferent daca aduceti de la BMW orice document, daca dorit anumite jante trebuie sa faceti omolocagre la ele si costa peste 1000 ron doar omologarea pe masina respectiva. Si eu am un F30 si tot pe 16 este trecuta in carte dar poti pune pe 17 fara probleme dar producatorul nu recomanda pt varianta EL sau ED Daca cineva doreste roti pe R16 pot oferi rotiile mele de iarna cu tot cu jante si anvelope 205/50/R16. Valabil doar pentru PITESTI. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  37. La 5000 de euro ce vroiai ? Masina impecabila.
    0 points
  38. Exista BMW Seria 5 GT (F07) pe acelasi sasiu cu Seria 7, insa mai practic pentru o masina de familie. Cu siguranta il gasesti mai dotat in acelasi buget.
    -1 points
  39. Nu am citit toate paginile insa cristie sper ca tu nu-i recomanzi omului Seria 7 pentru ca ai "240k si nu s-a stricat niciodata nimic". Nu are nici-o baza aceasta afirmatie a ta, chiar daca chiar nu ti sa stricat nimic, pana la urma se poate strica orice, insa ca la unul se strica mai multe, la altul mai putine nu te poti lua doar dupa o parere sau ca stii tu ca masina aia nu sa stricat inseamna ca toate sunt bune. Fiecare model a avut problemele lui. Edit: sau poate ai glumit cu mesajul de mai sus si am intervenit degeaba?
    -1 points
  40. Cum am spus nu am citit tot topicul, iar la titlu scrie "Achizitie Seria 7" m-am gandit ca omul doreste sa cumpere si pentru asta este topicul (Pro-Contra). Deci ai vorbit serios "fratele meu", sper sa te tina pana o vinzi fara sa se strice nimic, nu de alta, dar eu am auzit de ceva probleme si la Seria 7. Nu fumez, stai linistit, daca fumam poate puteam sa afirm ca am o masina de 15 ani si nu sa stricat niciodata nimic:D. Sa o stapanesti sanatos Sfetea!
    -1 points
  41. Asta e doar inceputul... un 535d e sac fara fund.
    -1 points
  42. Merge pe gaz. Am eu pe e39 de 20k km pe acelas tip de motor fara probleme.Consum mixt de 5% calculat la suma cheltuita pe gaz vs benzina.
    -1 points
  43. Eu am 523i si se misca acceptabil. Nu este o masina puternica dar isi face treaba Instalatia este noua pusa pe masina ;fara probleme in acesti 20k km. Trage mai slab pe gaz cu 10-15%,este si normal gazul avand cifra octanica mai mica decat benzina. Nici 728i nu-i o masina super rapida datorita greutatii.Nu se poate compara cu 318i din nici un punct de vedere(este peste 318i din toate aspectele). Totusi are si E38 problemele lui,ei zic sa te documentezi inainte de achizitie.Instalatia pe gaz nu ar trebui sa fie prima ta ingrijorare fata de E38.
    -1 points
  44. Foloseste functia "search" mai sunt topicuri despre E38.
    -1 points
  45. confortul e sporit, dar se termina cand trebuie sa schimbi amortizoarele, atunci se lasa cu lacrimi de crocodil.
    -1 points
  46. asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil
    -1 points
  47. Intrebarea este, in caz de vreo problema este pe led ma gandesc, nu se poate schimba vreun bec in caz ca se duce ceva, nu?
    -1 points
  48. Stii cum e...decat sa te doara capul mai bine stai linistit...este frumos insa daca nu gasesti undeva aici mai aproape eu zic ca nu are rost. Chiar daca se strica in garantie, ce faci? Iei imprumut niste faruri sau le cumperi ca sa poti merge cu masina pana le trimiti si se intorc, asta in cazul in care accepta sa le trimiti inapoi si te si rezolva. Care este diferenta de pret intre faruri gata facute si ale tale sa le trimiti?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.