Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/18 in all areas

  1. Experienta mea, si de ce nu am apelat la acest serviciu. 1. Pretul transportului nu e fix, e un procent din valoarea masinii. La momentul respectiv, masina pe care o vroiam avea un cost de transport de aproximativ 2000 euro (nu mai stiu daca era cu TVA sau nu, tind sa cred ca nu) 2. Pretul afisat pe Gebrauchtwagen nu e pretul final. Adica se poate "negocia". Nu se negociaza ca la noi, cel putin la mine nu a fost asa. Daca esti interesat de masina, dealerul iti face o oferta sub pretul afisat. La mine, a fost cu 700 euro sub pretul afisat. Cei de la noi iti aduc masina fara acest "discount" Concluzia e ca pierdeam aproximativ 3000 euro sa aduc masina printr-o reprezentanta de la noi. Poti apela la firme care aduc masini si te costa doar platforma ~500 euro. Daca tot ne laudam ca suntem in acest magnific ecosistem BMW, de ce sunt obligat sa aduc masina prin ei ca sa beneficiez de garantie? Peste tot in Europa, la orice dealer BMW, garantia mea e valabila, mai putin in Romania.
    2 points
  2. Unul din motivele pt care am ales bmw a fost siguranta mea ca si conducator auto cat si a pasagerilor; multi dintre voi stiu ca atunci cand ai un copil pe bancheta din spate lucrurile se schimba radical Imi amintesc de primul logan (2007): la o manevra brusca de evitare era cat pe ce sa ma rastorn; in aceeasi situatie e90 s-a comportat extraordinar. Stiu, diferenta intre masini e enorma, insa este experienta personala si din acest motiv le compar Cum spune si Romulus mai sus, masina conteaza foarte mult in cazul unui accident, evident pana la un anumit punct.
    2 points
  3. Sa fim cinstiti, clientul roman de sh vrea mereu cat mai ieftin si cat mai bun. Daca ar fi mai realist clientul de sh, poate ca ar fi altfel situatia. Practic 99% dintre cei care cumpara sh se asteapta la masini ca iesite de pe poarta fabricii in care sa nu mai bage 1 leu in 2 3 4 ani cat tin masina, ca apoi la randul lor sa o vanda "impecabila" urmatorului gugustiuc. Iar la cat de pretentiosi au devenit acesti clienti de sh pe bani de Polo cum spunea cineva mai sus, pai nici vanzatorii nu mai specifica probleme, nu de alta dar chiar si daca ii dai masina excelenta cu cauciucuri noi, el tot vrea sa mai negocieze.
    2 points
  4. Aia se ocupa de mecanica. El a vorbit la piese... Mai zici ca lucrezi in service, probabil magazioner ingropat printre facturi...
    2 points
  5. Anul trecut in toamna cand am luat masina, am intrebat si la Bavaria Baneasa in ce conditii mi-ar aduce o masina de pe gebrauchtewagen - m-ar fi costat in plus cam 2.000 euro (adica in jur de 10%) fata de pretul de pe site; asa ca m-am ocupat singur de achizitie/plata/transport (cam 600 euro).
    1 point
  6. Romulus de ce tragi asa tare sa prezinti ca situatia este pe roze cand nu este? Si eu am avut experienta negativa in tentativa de a cumpara direct din lantul BMW. Feelingul este ca tot ce nu tine de productie gen asistenta,vanzare,garantie... Este la un standard mult mai jos. Daca e sa comparam productia in fabrica si logistica after sales.. nu zici ca au aceasi mama. Suntem pe forum sa ne ajutam cu sfaturi pentru problemele intampinate nu sa fim impinsi ca niste oi in capcanele marketingului.
    1 point
  7. Nu e bun, ia ceva certificat LL-04 altfel o sa infunzi rapid filtrul de particule.
    1 point
  8. Sa fie clar, nu-l contrazic pe Remus, e f posibil ca lucrurile sa se fi schimbat. Ce am relatat e experienta mea din trecut. Daca si reprezentantele noastre negociaza pretul de pe siteul din DE atunci oferta devine mult mai artractiva!
    1 point
  9. Ajuta, isi ia Romulus extra-discount la urmatoarele achizitii Glumesc
    1 point
  10. in sfarsit am spart piata de samasari as mentiona ca daca tot se pot importa din lantul de dealeri bmw ar fi frumos pe viitor ca si cele aduse in romania si servisate la dealerii nostri cu istoric complet in sistem sa fie primite ulterior buy-back la preturile de rigoare bineinteles...
    1 point
  11. Am observat directia precisa trecand de pe un Laguna 3 pe Bmw F3x. Mai ales in zona de centru unde alti producatori aleg chiar intentionat sa scada reactivitatea. Revenind, un lucu pozitiv per total, mi-a folosit intr-o situatie limita chiar. Singurul dezavantaj e ca tb sa fii atent in permanenta mai ales la viteze ridicate. Un scurt moment de absenta si te indrepti in alta directie. Acum directia precisa ajuta. Totusi observ mai mult de jumatate din conducatori stand prea departe de volan - spatar prea dat pe spate, aplecati pe consola cetrala, se intind sa ajunga pedala. Nefiind fixat bine in scaun(lipseste reactiunea cand vrei sa rotesti de volan) scade eficienta mai ales la o manevra de urgenta.
    1 point
  12. Au venit anvelopele : D Am mers pe Hankook Prime 3 varianta XL pana la urma, erau pe locul 2 in topul meu. O sa merg la Augusta sau la Autosoft sa le pun.
    1 point
  13. eu la drum lung cu mers pe drum national combinat cu autostrada (mers constant 160-200) am scos sub 10 (9 si putin) sunt curios cum ai scos tu acel consum la mers normal. Plus consumul in oras mi se pare enorm, eu am acelasi motor si aceeasi masina.... si nu am reusit sa scot mai mult de 14....
    1 point
  14. Gata vacanta, a fost fara inciente, consum 4.7 afisat, 1800 km, 200 km prin statiuni si restul dus-intora RO-Nikiti. Astazi a fost foarte aglomerat, am facut multe depasiri, mers mai mult in sport, cred ca pot scoate chiar si 4 daca nu depasesc 110 si eventual merg in eco pro. @Cavaliere- 130 kmh-2000 rpm si 160 kmh 2500rpm, chiar sunt curios daca sunt diferente cu f30 normal. Va las si cateva poze, am prins si o nunta ) Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  15. Am ajuns cu bine in Nikiti, am mers pe Sofia -Kulata si mi se pare mai ok drumul, pe Makaza era obositor. Nu ma deranjeaza cateva ore de condus, ba din contra..ðŸË Rezerva o tin in portbagaj(varianta subtire), asa am avut si la E90..si nu pot spune ca m-a deranjat foarte tare. Sunt foarte uimit de consum, 4.5 la suta , aproape ca la megane 1.5 dci.. Cateva poze din Salonic si Nikiti, Salonicul mi s-a parut foarte frumos, merita cateva zile de vizitat pe viitor. @Lucian & Enders-multumesc de recomandari, voi tine cont. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  16. Pai pe forumuri stramba toti desteptii din nas ca noxe, ca diesel si cancer, dar mai sunt inca 100 de cauze pt cancer mult mai determinante, ca de exemplu alimentatie, stil de viata etc. Dar na, pe forumurile de pasionati la taste toti sunt magnati si daca te uiti la masinile lor au cauciucuri sh, dezmembrarile sunt forta etc. Eu va dau un exemplu concret. Ieri am vandut e90-ul, masina cu care a mers tata in ultimii 3 ani. Cred ca m-au sunat 100 de insi de sambata, nu exagerez. Au venit sa o vada 10 persoane. Stabilisem cu un baiat din provincie sa vina ieri dimineata sa o cumpere ( evident sa o verifice sa ii faca ce vrea, ideea e ca omul nu batea 300 de km sa se afle in treaba, asa ca a avut prioritate, lucru ce l-am mentionat si celorlalti care au venit sa o vada). Ei bine intre timp cat il asteptam ieri au mai venit sa o vada 2 persoane. S-au uitat la ea, au pornit-o, au ascultat-o, etc. Dupa 10 minute imi zice ca nu e impresionat. Masina mai avea cateva zgarieturi pe capota ( pietricele), dar i-am zis ca e vopseaua originala, nu am revopsit absolut nimic. Omul zice ca o janta e putin exfoliata.. Ca farurile trebuie polisate sa fie perfecte.. Ca desi e cinstita masina nu e ce cauta el.. )) Ideea este ca daca vopsesti bara fata si capota sigur vin unii si stramba din nas ca domle e revopsita. Daca le lasi cum sunt, domle nu arata "impecabil". Vad in toate anunturile "impecabil". Nu exista asa ceva la o masina sh, decat daca o tii bibelou in garaj. Pur si simplu oricata grija ai avea masina se zgarie, iti tranteste unul o usa cnad coboara, mai sare o piatra de pe drumurile noastre impecabile. Povestea lunga, atatea vizionari si pretentiosi, dar ce vreau sa spun este ca omul care a venit din provincie s-a uitat la ea 10 minute, a pornit-o si am plecat apoi sa facem actele. Nici nu a vrut sa o mai verifice, mi-a zis din start domle se vede ca e ingrijita. I-am dat cartea service, distributia schimbata, un set d eplacute frana spate comandate ca urma schimbul, cauciucurile de iarna. Masina chiar era cinstita, un om realist isi dadea seama, dar oamenii nu sunt realisti. Eu nu zic ca e anormal sa pui masina macar pe tester, sa o verifici, dar unii vor si tichie de margaritar la pret de Romania. Plus de asta pe piata 90% sunt tarabe de masini prezentate in anunt ca si impecabile. Pentru un om care vine din alt oras poate fi o deceptie majora cand ajunge sa constate ca i se vinde un cazan ferchezuit. Dar unii vor sa fie mintiti, vor full de full, pretul il mai negociem? Sa mergem cu ea la service, eventual sa i-o dai cu consumabile noi. Nu stiu cati din clientii romani de Bmw sh de exemplu au asteptari sa bage bani in masina . MArea majoritate vor sa o ia absolut tipla, sa mearga 2 3 ani cu ea fara sa bage un leu. Si totusi sa fim cinstiti, e90 lci nu e un Ferrari, e o masina normala, dar totusi nu e gratis intretinerea. ( cand zic intretinere includ totul, ca mai apare un brat, o bucsa, o bieleta, niste flanse amortizor, niste amortizoare etc se aduna daca socotesti dupa 3 4 ani de utilizare). ps: Si ca m-am luat cu vorba, apropos de DPF, vine unul marti si ii zic domle are dpf activ, are incarcare foarte mica o sa vedeti cand mergem cu ea la diagnoza, la care el imi zice aoleo mai bine n-avea dpf ca si asa cnad se infunda eu o sa il scot. )) Deci cum o dai n-o nimeresti.
    1 point
  17. Si era mai ok daca avea dpf-ul pe duca, era mai ok daca cadea dpf-ul dupa 1-2-5 luni ? Va zic eu, daca cadea dpf-ul, pe langa ca il injurati pe om si va plangeati pe forum ca ati fost tepuiti, tot la dpf off ajungeati. Dar asta este, romanului ii place sa se pacaleaca, sa se minta, sa creada ca exista ieftin si fara niciun compromis. Daca vreti 535d smecher platiti si nu va mai uitati dupa masini cu aproape 300k km !
    1 point
  18. Daca cauti asa o masina impecabila si ”fara compromisuri” du-te si ia-ti noua din showroom O masina mai veche de 10 ani nu are cum sa fie ”fara compromisuri”, sa fim realisti
    1 point
  19. Cheltuie banii pe telefon și nu ĂŽi mai rĂŁmân de 535
    1 point
  20. De ce nu il suni daca tot cauti 535d? Este numar de telefon afisat.
    1 point
  21. Gata, te-au luat sacali forumului, pana nu te devoreaza nu se lasa. Asta o spun prin prisma ca pe ei nu-i intereseaza achizitionarea masinii, ci doar vor sange.
    1 point
  22. Muta-te in Anglia sau cumpara o masina cu volan pe stanga. Daca nu iti permiti, cumpara un e39 cu volan pe stanga. Asa ar face un om normal.
    1 point
  23. aceasi problema este si la e36, totusi cred ca originale sunt mai bune decat teava de cupru la metru bercuita la capete
    1 point
  24. Radule - devii mai agasant ca si Catalin P. TU mi-ai dat reply mie , nu i-ai raspuns lui Romulus. TU ai inceput cu negarile - nu e pt F10, nu costa 56$ ,nu , nu nu - toate aberatii. TU te-ai bagat in seama , inclusiv cu card-ul facut in China. Te rog nu mai imi da reply ca ma plictisesti !
    0 points
  25. Observati cand se va infunda DPF sau cum pute la esapament, dar si tremuratul motorului
    0 points
  26. Poate ai o rola sau fulia de la compresor blocata .... eu aveam ceva de genu asta cu rola intinzatoare de langa compresor.
    -1 points
  27. Problema este cã ilegal si cã cancer, aia e problema. Masina e "ingrijita", nu are nici o "problema tehnica majora" si e pt pasionati. E deplasat sa intrebi daca are DPF?
    -1 points
  28. O sa mi vad septarul ca sa mi iau niste minute sa-l sun pe vanzator. Multumesc pentru sfaturi
    -1 points
  29. Am gume RTF insa tot mi-as lua o roata de rezerva pt deplasari prin Balcani. Intrebarea este unde o pui? Si spre Lefkada, tot prin Makaza am mers, desi cu noua centura si autostrada spre Pernik pare mai simplu pe Sofia. In Grecia cu avionul doar pe insule sau eventual in sud, altfel..1h drum la aeroport + 1.5 pe aeroport + 1.5-2 zbor efectiv + 1-2h bagaje si inchiriat masina + 1 h aeroport - Hotel...Plus ca sunt putine zboruri spre Tesalonic spre exemplu...Cu masina ajungi aproape la fel de repede. Pe de alta parte pentru Franta-Italia...avion si masina inchiriata reprezita cea mai buna varianta. Daca mergi cu masina ai: 2 zile de vacanta pierdute, combustibil pentru 3-4.000 km, taxe mari de autostrada, 2x cazare intermediara + masa. Zboruri in regiune sunt din plin (Milano, Bergamo, Torino...uneori la preturi de dumping).
    -1 points
  30. Stai linistit ca am dat chiar mai mult pentru testare la reprezentanta. Am si scris de altfel... Pentru colegul care a scris de jante de 19 raspunsul e ca habar nu am. Masina are jantele pe 17 si aceeasi intrebare o aveam si eu in cap daca sa ii pun pe 19 sau 18. Inainte citisem si eu despre EDC ca vezi ar fi masina barca fara ... vorbe in vant poate daca vrei sa faci raliuri, pe serpentine am intrat cu destula viteza pana au intrat sistemele masinii si nu mi s-a parut nici un moment barca sau mai stiu ce prostii am citit. A si da ca sunt foarte scumpe amortizoarele alea. Sfat pentru cine vrea sa achizitioneze o masina ca e bmw sau altceva mergeti si testati masina si nu mai cititi aberatii pe internet. O sa va zic cand schimb jantele de 17 cu altele mai mari cum se simte, insa cu astea nici pe denivelari nu ma supara deloc
    -1 points
  31. Va dati seama ca oriunde a fost cineva foarte multumit de un serviciu si de o firma intotdeauna este cineva care este cel mai dezamagit om din cauza ca au gresit-o cumva respectivi si viceversa normal...niciodata nu o sa gasesti doar oameni multumiti, de asta recomandarile nu trebuie sa fie luate ca atare, este posibil ca cei de la firma respectiva sa aiba 100 clienti unde a mers totul perfect si tu esti al 101-lea client unde nimic nu a mers cum trebuie, cam asta este. E ok sa citesti review-uri, te ajuta, dar tot tu trebuie sa gandesti decizia finala.
    -1 points
  32. faceti un drum la Sfantu Gheorghe si vi-l curata firma de acolo chimic...sau cumperi altul after market cu vreo 700 euro sau pe original la vreo 900-1000 euro.
    -1 points
  33. -Roti complete jante anvelope Bmw X6 X5 Originale 21 -Jante originale BMW comandate noi -Anvelope vara Michelin Pilot SuperSport DOT 2017 1600 eur
    -1 points
  34. https://imgur.com/a/jnLKO8e Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali). Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva... Foarte ciudat.
    -1 points
  35. Salut! Va rog sĂŁ mĂŁ ajutați! Am un Bmw e61 din 2008 si de ceva timp ma lupt cu compresoare, senzori, perne de aer si nu reușesc sĂŁ ĂŽi dau de capĂŁt. Am verificat instalația, am schimbat toți senzorii, 3 compresoare modul EHC am umblat la toți mecanicii posibili plus calibrari peste tot. Acum ajuns la limita rĂŁbdĂŁrii vreau sĂŁ ĂŽi pun ĂŽn loc de perne arcuri. DacĂŁ cineva din voi a fĂŁcut aceastĂŁ modificare sau știe un prieten care a fĂŁcut-o rog de a ma ajuta si pe mine cu ce si cum sa fac. Mentionez cĂŁ pe google caut de 2 zile continuu atât ĂŽn țarĂŁ cât și ĂŽn europa tot felul de arcuri, amortizoare. Poate am noroc sa gasesc ca la mercedes w211 e-class T am gĂŁsit kit de conversie. Mulțumesc!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.