Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/18 in all areas

  1. Romulus de ce tragi asa tare sa prezinti ca situatia este pe roze cand nu este? Si eu am avut experienta negativa in tentativa de a cumpara direct din lantul BMW. Feelingul este ca tot ce nu tine de productie gen asistenta,vanzare,garantie... Este la un standard mult mai jos. Daca e sa comparam productia in fabrica si logistica after sales.. nu zici ca au aceasi mama. Suntem pe forum sa ne ajutam cu sfaturi pentru problemele intampinate nu sa fim impinsi ca niste oi in capcanele marketingului.
    5 points
  2. Anul trecut in toamna cand am luat masina, am intrebat si la Bavaria Baneasa in ce conditii mi-ar aduce o masina de pe gebrauchtewagen - m-ar fi costat in plus cam 2.000 euro (adica in jur de 10%) fata de pretul de pe site; asa ca m-am ocupat singur de achizitie/plata/transport (cam 600 euro).
    3 points
  3. 1. Bimmer nu este reprezentanta, iar eu cel putin nu am auzit pareri foarte bune despre ei; 2. Nu arunca banii pe chestii gen inspectorauto, masinapotrivita si alti "specialisti" din astia care iti vor spune, printre altele, ca "masina are cauciucuri bune, mai merg 1-2 ani"; 3. Nu are 2 turbine, daca la asta te-ai gandit. 4. Efficient Dynamics este o caracteristica pusa doar pe unele motoare de pe 320d. 5. Anuntul cam miroase a samsar. Edit: Sa nu iti ia ochii navigatia, pentru ca masina nu e vreun "full options".
    2 points
  4. Sunt milioane de masini cu n47 care au trecut de 300.000 km,totusi aceste moatoare se fac de 10 ani.oare cate masini cu n 47 in 10 ani au trecut de 300.000 km.La mine vin frecvent masini cu n47 trecute de 300.000 km si care merg bine fara zgomoto sau alte probleme.
    2 points
  5. As avea si eu cateva intrebari/nelamuriri, poate reusesti sa obtii un raspuns de la B.U.C: 1) Cine poarta negocierile cu dealer-ul din Germania, clientul sau Bavaria Used Cars? 2) Care este perioada maxima de garantie care se poate cumpara suplimentar prin B.U.C? 3) Ce programe de finantare se aplica la masinile cumparate prin B.U.C? 4) Unde este castigul Bavaria Used Cars? Inteleg ca Bavaria Used Cars solicita doar plata transportului 5-600e, nimic altceva.. 5) Catre cine se face plata? Dealer-ul din Germania sau B.U.C? Multumesc frumos!
    2 points
  6. Salut! Va rog sĂŁ mĂŁ ajutați! Am un Bmw e61 din 2008 si de ceva timp ma lupt cu compresoare, senzori, perne de aer si nu reușesc sĂŁ ĂŽi dau de capĂŁt. Am verificat instalația, am schimbat toți senzorii, 3 compresoare modul EHC am umblat la toți mecanicii posibili plus calibrari peste tot. Acum ajuns la limita rĂŁbdĂŁrii vreau sĂŁ ĂŽi pun ĂŽn loc de perne arcuri. DacĂŁ cineva din voi a fĂŁcut aceastĂŁ modificare sau știe un prieten care a fĂŁcut-o rog de a ma ajuta si pe mine cu ce si cum sa fac. Mentionez cĂŁ pe google caut de 2 zile continuu atât ĂŽn țarĂŁ cât și ĂŽn europa tot felul de arcuri, amortizoare. Poate am noroc sa gasesc ca la mercedes w211 e-class T am gĂŁsit kit de conversie. Mulțumesc!
    1 point
  7. +1, se ocupa nemtii, mai ca miroase a nou. Squeaky clean.
    1 point
  8. cred ca te inseli, asa ceva numai in romania se poate intampla europlus garantie este un sistem care acopera de la 100% pana la 10% problemele aparute la masina, adica ai masina cu 35k aia se repara 100% pe garantie, ai masina pana in 100k beneficiezi in cntinuare de gatantie, sare de 100k scade treptat 80%, 60, 50% restul acoperi din resurse proprii si la 200k ajunge la 0 de aia se vand masinile la 180-200k ptr ca nu mai au garantie daca se vand la export atunci händlerii beneficiaza de un rabat de cateva sute cum ca au scapat de rablele poluante din tara cand cumperi masina din lantul bmw autorizat beneficiezi de multe avantaje de ex. pret negociabil, cauciucuri de iarna, un schim bde ulei, o reparatie pe asigurare cum ar fi zgarieturi pe bancheta scaune, parbriz fisurat... trebuie doar sa stii sa vorbesti si sa te faci placut, dealerul cand vede ca esti interesat iti va face ceva oferte pentru a vinde masina si ptr a te castiga de client....
    1 point
  9. Am folosit eu serviciul Bavaria Used Cars pentru ultima masina. Este foarte simplu si corect din punctul meu de vedere. Am gasit masina pe site-ul din Germania - am luat legatura cu dealerul si am negociat pretul. Apoi am luat legatura cu Bavaria carora le-am aratat masina si pretul negociat. Sunt sigur ca cei de la Bavaria au si ei la randul lor un discount dar nu m-a interesat. Bavaria adauga 5% la valoarea masinii + transport 1000 Euro - totul + TVA desigur. Pentru cei 5% si 1000 de euro primesti mai multe servicii: 1. Verifica ei masina foarte detaliat. Am primit o lista cu toate intrarile in service - gen costuri reparatii etc. Istoric foarte clar al masinii. 2. Garantie 100.000 de km sau 2 ani (garantia are o franciza de 600 Ron si acopera doar motorul si transmisia). 3. Detailing complet cand ajunge masina. Am primit masina impecabila. 4. Numere rosii 5. Se poate lua in Leasing prin orice firma de leasing 6. Cel mai important - raspund pentru masina pe care o aduc. Adica la momentul ridicarii trebuie sa fie perfecta si orice avarie/ stricaciune se repara de ei inainte sa o preia clientul. De exemplu la mine nu mergea clima - care s-a reparat de ei inainte sa imi livreze masina. Pe scurt foarte simplu - am ales masina si intr-o saptamana era la Bavaria in curte. Fara sa umblu pe drumuri etc. Recomand.
    1 point
  10. Sa fie clar, nu-l contrazic pe Remus, e f posibil ca lucrurile sa se fi schimbat. Ce am relatat e experienta mea din trecut. Daca si reprezentantele noastre negociaza pretul de pe siteul din DE atunci oferta devine mult mai artractiva!
    1 point
  11. Experienta mea, si de ce nu am apelat la acest serviciu. 1. Pretul transportului nu e fix, e un procent din valoarea masinii. La momentul respectiv, masina pe care o vroiam avea un cost de transport de aproximativ 2000 euro (nu mai stiu daca era cu TVA sau nu, tind sa cred ca nu) 2. Pretul afisat pe Gebrauchtwagen nu e pretul final. Adica se poate "negocia". Nu se negociaza ca la noi, cel putin la mine nu a fost asa. Daca esti interesat de masina, dealerul iti face o oferta sub pretul afisat. La mine, a fost cu 700 euro sub pretul afisat. Cei de la noi iti aduc masina fara acest "discount" Concluzia e ca pierdeam aproximativ 3000 euro sa aduc masina printr-o reprezentanta de la noi. Poti apela la firme care aduc masini si te costa doar platforma ~500 euro. Daca tot ne laudam ca suntem in acest magnific ecosistem BMW, de ce sunt obligat sa aduc masina prin ei ca sa beneficiez de garantie? Peste tot in Europa, la orice dealer BMW, garantia mea e valabila, mai putin in Romania.
    1 point
  12. Va dati seama ca oriunde a fost cineva foarte multumit de un serviciu si de o firma intotdeauna este cineva care este cel mai dezamagit om din cauza ca au gresit-o cumva respectivi si viceversa normal...niciodata nu o sa gasesti doar oameni multumiti, de asta recomandarile nu trebuie sa fie luate ca atare, este posibil ca cei de la firma respectiva sa aiba 100 clienti unde a mers totul perfect si tu esti al 101-lea client unde nimic nu a mers cum trebuie, cam asta este. E ok sa citesti review-uri, te ajuta, dar tot tu trebuie sa gandesti decizia finala.
    1 point
  13. ce incercai sa gasesti de fapt? si masina aia trebuie sa se vanda, iar vanzatorul stie de defecte, dar nu vrea sa mai bage bani...pt ce? sa bage o mie si sa ti-o vanda "tipla" tie la pret de Fabia? ia-o si baga tu o mie daca vrei X3 la pret de Fabia. sunteti tot mai pretentiosi. vreti X3 perfect la pret de Polo. Pai daca de Polo ai bani, Polo iti cumperi. sau daca vrei SUV mai pune putin si ia o coreeana, un Kuga...nu X3 START !!!
    1 point
  14. Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?
    1 point
  15. Nu recomand Continental. Desi au aderenta foarte buna pe uscat cat si pe ud, se uzeaza extrem de repede. Eu zic sa iei Michelin, tine la uzura cel mai bine. Sau o varianta buna ar fi si Pirelli p7. Eu de astea am si pe x1 si pe f30, runflat la ambele.
    1 point
  16. Probabil exista. Intrebarea/situatie ar fi cat de sigur esti ca vrei sa faci asta cand acel "sludge" (depuneri pe romaneste..) [la un motor deja cu uzura sigura] disparitia acelor depuneri nu vor face decat rau(!) pentru ca probabil uleiul v-a curge prin spatiile create de curatare!? ..sa nu iti imaginezi ca depuneri se vor forma din nou prea curand acolo. Eu as lasa motorul asa si l-as trata cu schimburi mai dese de ulei daca nu consuma ulei. Nu mai conteaza cum e inauntru motorul daca se intampla sa descoperi ca are depuneri.. Orice ulei sintetic de calitate are proprietati de detergent dar si proprietatea de a nu permite ..depuneri in motor (...)decat dupa schimburi nesimtit de lungi!.. Care se reflecta in pozele puse de OPaul. Motorul meu la 370k km e mai curat in interior decat cel din prima poza! schimb la 10-12k km!
    1 point
  17. Depinde ce vrei sa iasă. Dacă vrei sa ai garda la sol o idee mai mica sunt ok. Dacă vrei sa o lași pe burta și sa fie mult mai rigida trebuie sa te orientezi spre altele și sa schimbi și amortizoarele. Arcurile astea sunt puțin scurte și o idee mai dure decât cele standard și merg montate cu amortizoarele stock. La final vei avea garda la sol asemănătoare cu cea de la suspensie sport din fabrica.
    1 point
  18. Discuri Zimmerman si placute ate.
    0 points
  19. I3 nu am apucat sa conduc,presupun ca este fun si cool, insa mie Zoe mi-a placut; cireasa de pe tort a fost insa noul nissan leaf (poate pentru ca acum conduc unn nissan), dar masina mi s-a parut wow, te obisnuiesti rapid cu e-pedal.......devin demne de luat in consideratie masinile electrice.
    0 points
  20. Deci se adevereste povestea cu 2000-3000 de EUR de care spun colegii.
    0 points
  21. Esti sigur ca are EDC?Ia pune un vin.
    -1 points
  22. ..chiar nu se intelege, de unde atata lauda ca motorul N47 e vreun motor reusit?? Nu ne-am inteles ca in comparatie (cel putin) cu infailibilul M47, N47 nu ajunge decat cu muult noroc la 300k km? Si aici e vorba doar de un FIRESC al motoarelor cu distributie pe lant care lejer ajung la foarte multi km fara schimb tocmai pentru ca aceasta este PERMANENT UNSA in caz ca nu se stie! Nu asta (ungerea) se intampla si la N47? Nu e clar, au gresit proiectarea/materialele.. distributia? ..din moment ce sunt destule rupte de ce sa fie IGNORATE? E clar ca nu se poate ignora distributia la N47! Sa nu uitam ca sunt inca pe strazi motoare care sunt mai vechi decat M47 sau n47... si care ajung la multi multi kilometri fara probleme!! Sau te pomenesti ca proprietarii lor nu au internet ..sa se planga pe forumuri sau retele de socializare!?.. (..mai sus se vad doar orgolii nu discutie despre motoare.) Desigur ca un motor cu distributia o data slabita/uzata, in ture mari numai bine nu ii fac accelerarile mari fie ele si ocazionale, in timp ce unul cu distributia inca in mintile ei poate duce inca mult si bine abuzul ocazional. Aici nu conteaza marimea motorului din moment ce a fost proiectat de fabricant sa traga o masina. Performantele unui motor are prea putin legatura cu fiabilitate pentru ca altfel, pana acum cu siguranta apareau liste cu modele de masini si motoarele ce trebuie evitate cu orice pret pentru ca (de exemplu) se strica distributia! Nu am vazut asa ceva! Deci sunt basme pentru cand ne plictisim sau nu intelegem ce se intampla in realitate sau ne vrem OBLIGATORIU mai priceputi ca proiectantii de masini.
    -1 points
  23. -Roti complete jante anvelope Bmw X6 X5 Originale 21 -Jante originale BMW comandate noi -Anvelope vara Michelin Pilot SuperSport DOT 2017 1600 eur
    -1 points
  24. https://imgur.com/a/jnLKO8e Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali). Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva... Foarte ciudat.
    -1 points
  25. masina nu are "suspensie seria 7" . are suspensie standard ...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.