Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/15/18 in all areas
-
Pai daca ii spui la telefon ca are o aripa si o usa revopsite deja te intreaba daca e dauna sau iti inchide telefonul, daca ii spui ca mai trebuie bagate 3-4-5 sute de euro iti inchide telefonul, romanul vreai cea mai ieftina masina de pe net dar are pretentii de Premium Selection. Romanul stramba din nas si daca trebuie sa faca o revizie, din acest motiv toate masinile puse la vanzare au revizia recent facuta, distributia schimbata, anvelope aproape noi etc. Daca ii prezinti romanului o masina cu mici zgarieturi si una polisata, alege tot timpul ultima varianta.3 points
-
Auto Pro... era intr-un numar prezentat in 850CSI si in M3 E36... ce vremuri. Seria 8 era racheta la vremea aia, dar nici asta nou nu se lasa mai prejos, eu unul il vad mult mai misto decat in S-Class Coupe.2 points
-
Pentru traficul din Bucuresti nu as lua decat automata cu auto-hold. E fun cutia automata de la BMW si chiar schimba foarte bine! Dar sa stai cu picioru pe frana 2 ore inaintand cate 5cm te ia durerea de genunchi ...2 points
-
Dupa orice interventie de schimbare a componentelor de la sistemul de rulare, directie, este obligatorie verificarea, reglarea geometriei. Schimba service-ul, nu are voie sa dea drumul la masina asa fara o proba de drum......1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu cauti pe cineva sa execute logo-ul ? Gaben este un fost personaj ''monden'' de pe youtube, are o firma de reclame/tricoruri si altele ... http://www.adcadou.ro/1 point
-
Sa fim cinstiti, clientul roman de sh vrea mereu cat mai ieftin si cat mai bun. Daca ar fi mai realist clientul de sh, poate ca ar fi altfel situatia. Practic 99% dintre cei care cumpara sh se asteapta la masini ca iesite de pe poarta fabricii in care sa nu mai bage 1 leu in 2 3 4 ani cat tin masina, ca apoi la randul lor sa o vanda "impecabila" urmatorului gugustiuc. Iar la cat de pretentiosi au devenit acesti clienti de sh pe bani de Polo cum spunea cineva mai sus, pai nici vanzatorii nu mai specifica probleme, nu de alta dar chiar si daca ii dai masina excelenta cu cauciucuri noi, el tot vrea sa mai negocieze.1 point
-
Da asta e vindecoder are prima inmatriculare in 2009 cat putea sa circule cabrio in noiembrie si decembrie doar daca venea mos craciun cu ea trase de reni1 point
-
Initiatorul vrea doar V8 benzinar ,diesel iese din discutie se pare. Daca renunti la idea "depasiri fara efort"730i isi face treaba. Dar daca vrei un V8 demn de seria E38 trebuie sa fie acel motor de 4.4i. In alta ordine de idei te sfatuiesc sa mai citesti in stanga si dreapta despre ce inseamna intretinerea unui E38 V8.Asta ca sa nu ai surprize neplacute. In cazul in care sti la ce sa te astepti no comment,E38 ramane un clasic cum BMW doar viseaza sa mai construiasca.1 point
-
Daca cineva ti-a aplicat o protectie care a rezistat doar o luna ( aici ma refer la oricare din brandurile cunoscute Nanolex - Gyeon - Wolf's - Optimum ) ori nu a aplicat ce a zis ca aplica ori nu a stiut cum sa aplice protectia respectiva. Si un sealant gen Menzerna Powerlock rezista mult mai mult decat o luna in conditiile din Bucuresti. Pachetul platinum de la CP cred ca contine 7 sau 9 straturi de 9H produsul lor de top. ( aduce grosimea totala a coatingului pe la 10-15 microni ) Doar ca din filmuletele postate de ei pe pagina lor romaneasca de FB nu prea imi inspira incredere.1 point
-
Imi aduc aminte ce ma mai bateam cu pumnii in piept, aici pe forum, cat si la prieteni, ca manuala "iz za shit", ca zvac, ca "simti masina", etc. De aproximativ 2 ani conduc automata si nu m-as mai intoarce niciodata la cutie manuala, chiar si benzina 3.0 benzina. Precizez ca n-am folosit modul "Drive" decat de 2-3 ori, in coloana, in rest numai secvential sau cum se numeste treaba cu "+ -" si padele.1 point
-
Daca graficul ala te convinge ca ai 190cp, foarte bine ... Puterea autosugestiei si placebo joaca un rol foarte mare aici ... Lasa tu invidia ca nu moare nimeni de ciuda ca ai ''scos'' tu ''190cp'' dintr-un 2.0d. PS: Iar la faza ca ''rupe asfaltul'' ce sa zic , poate s-a transformat din 2.0d in M3 ...-1 points
-
-1 points
-
Depinde de cine iti face lucrarea si ce produse foloseste, 3 ani este exagerat si nu stiu daca tine atat indiferent ce produs folosesti , la mine a tinut cam 1 an si ceva ... Faza tare cand am mers sa i-au masina de la detaling , vine tipul si imi freaca o moneda de aripa nu a lasat nici cea mai mica urma, zici ca toata masina era imbracata intr-un strat foarte subtire de sticla.-1 points
-
nu stie nimeni sa raspunda ? singura intrebare : dupa ce se schimba caseta ,trebe adaptata pe masina ? chiar NU sunteti in stare sa raspundeti ? vad ca la dizlaikuri zunteti !-1 points
-
Eu zic sa ingropati securea/sacurea/tarnacopul/toiagul/etc (@WIN60 , @Alex_wly) si sa terminati cu atacurile la persoana ... nu merita, mai ales pentru niste diferente de opinie. PS: Din bonurile de motorina va cumpar pe amandoi, cu tot cu cazane :laugh: ... Imi pare rau , dar nu m-am putut abtine :hyper: A fost tare vorba/duma/gluma, @WIN60-1 points
-
Am schimbat si eu distributia la N47..... ,promit ca o sa revin si cu poze de la piese.Idea este ca acum un an nu se auzea nimic dar dupa o vizita la Filaret ...parca se aude ceva de la distributie mi s-a zis,am gasit intamplator(asa sunt eu norocos) 2 baieti care mananca Bmw pe paine si am decis sa fac treaba.Treaba a fost facuta cu piese originale,m-a costat 4000 ron si a durat 5/6 ore , cu motor dat jos.Aveam primul model de distributie,ceva uzura.....ca doar se auzea ceva,ceva si acum treaba suna altfel de sub capota. O sa revin cu poze dar nu acum....aveam uzura pe patinele de la lantul de jos si pe intanzator.Am mai descoperit ca era si putin lesinata din cauza caloriferului EGR blocat,l-am schimbat si pe ala.....pot sa spun ca merge si se aude beton masina acum.Numai bine va doresc la distributii . Masina luata la 95k km din reprezentanta Germania si acum are parca 153k Nu s-ar fi rupt maine au zis baietii dar nici nu pot sa spuna cat poate sa tina ....cica intanzatorul de jos face uzura si de la asta pleaca totul au zis baietii.Cea mai tare faza vazuta de ei.....masina de Anglia intretinuta bine ,se auzea ceva ...la desfacere au gasit ceva metal in baie.....ce sa fie oare? de la lantul de jos se rupsese o za si se mai tinea doar in una.....ciudat este ca nu facea zgomot prea mare.-1 points
-
-1 points
-
https://imgur.com/a/jnLKO8e Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali). Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva... Foarte ciudat.-1 points
-
-1 points
-
Se potrivește caseta de pe mașinĂŁ cu volan pe dreapta pe mașinĂŁ cu volan pe stânga?!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Un scris nu te ajuta la nimic, e fix ca un "powered by" sau te miri ce aberatie isi mai pune cineva. Un logo cu numele clubului e mult mai ok, oricine e curios de el cauta pe Google si il gaseste. Crezi ca Americanii ar prefera un www.bmwcca.org in loc de logo-ul ala lipit pe masina, mai exact pe interiorul unui geam? Eu unul ma indoiesc. Iar logo-ul asta nu e mare deloc doar ca eu nu imi pun asa ceva pe masina, cum nu mi-as pune nici vreun scris vreodata, eu nu am nici numar pe fata la masina desi dpdv legal at trebui sa am dar prefer sa platesc amenda daca e cazul decat sa imi gauresc spoilerul fata sau sa pun numarul cu banda dubla adeziva, prefer masina cat mai curata. Ma rog, e strict parerea mea si atat.-1 points
-
-1 points
-
Eu iti spun ca le-am reconditionat, nu se schimba nimic la ele intradevar, nu exista kit de reparatie, dar presupun ca se curata si se regleaza pe stand, cam asta implica reconditionarea, eu le-am reconditionat pe toate 4 si nu am mai avut probleme, aveam un tremurat la rece cu valori de 2-3, iar la cald erau 0-5;-0-8..la un X5 E70 2011 4.0xd am dus in acelasi loc un injector ca avea acelasi tremurat la rece cu valori de 4-5, si-a revenit masina. Eu am dat 470 lei/bucata(reconditionare) cu factura si garantie 6 luni.-2 points
-
Daca nu ai reconditionat la masina personala sau la alta masina nu stiu de ce spui ca e loterie...e loterie pentru cine nu stie ce face, din moment ce am reconditionat injectoarele de 1 an jumatate, zici ca se rupea masina in doua cand o porneam, dupa reconditionare totul bine si frumos, la fel si la acel X5 E70...daca nu reconditionam la mine as fi tacut din gura sau as fi zis ca tine si anume ca reconditionarea e vrajeala.-2 points
-
Ti-am explicat ca preturile alea sunt rare, daca chiar se cumpara injectoare piezzo bosch la 180 lei sau cat cat le-ai luat tu. Un injector nou piezzo bosch este undeva la 1000-1400 lei si atunci nu consider ca se merita, la 180 lei ti-am explicat ca se merita. Voi nu luati in seama garantie pentru ca nu stiti cum este sa dai 2000-4000 lei si dupa ce se strica piesa respectiva in garantie nu te baga nimeni in seama ca nu ai respectat niste proceduri, nu am patit eu asta, insa am clienti la service care patesc des problema asta, pe langa injectoare noi, mai pui vreo 2.000 lei pentru inlocuirea conductelor si curatarea rezervorului. Clar ca exista si rebuturi cand vine vorba de reconditionare, ori din cauza masinii, ori din cauza reconditionarii, sa mai aflii un lucru, un injector reconditionat se strica nu doar din cauza ca e reconditionat prost, se strica si din cauza a ce este in instalatie de alimentare a masinii. Nu vorbesc doar de tremurat si etc, vorbesc ca valorile au scazut de la 2-3-4 la 0.2 si la rece si la cald in urma reconditionarii. Edit: pui ISTA, LYM.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00