Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/17/18 in all areas

  1. Daca nu te-ai dus acolo, de ce nu te-ai dus acolo. Daca te-ai dus acolo, in ce erai imbracat? Pierdeti din vedere ca nu te duci sa-i faci curte unei ametite, te duci sa le dai unora banii tai. Doar in romania trebuie sa te milogesti de ei, sa inchizi ochii, sa te chinui, sa ii rogi sa iti ia banii. Daca oamenii aia erau asaaaa interesati de ce fac angajatii lor (inteleg ca doar la baza lantului e problema?), urmareau interactiunea lor cu clientii si ii instruiau, scuze, le dadeau peste bot cand constatau abateri. Asa e usor sa spargi banii primiti pe nimic si sa dai din gura ca da, daaaa, o sa facem.
    7 points
  2. Nu inteleg de ce tot ii laudati pe astia de la Bavaria. In primavara lui 2017 am vrut sa imi cumpar un G30 in leasing pe persoana fizica. Cum a zis si un coleg pe aici..asa de prost nu m-am simtit in viata mea. I-am rugat (MHS Militari) sa-mi faca o oferta cu leasing/rate pe email si pana in ziua de azi nu am primit nimic. Ba chiar mai mult dupa 2 saptamani de asteptare m-am intalnit intamplator co doamna Nisip la salonul auto si i-am reamintit ca inca astept oferta.Asa adunatura de neseriosi nu am intalnit in viata mea. Parerea mea ca Bavaria vinde mult la corportate si persoanele fizice nu prea conteaza. Ce sa mai zic? de curand au lansat un set de oferte speciale pentru angajatii multinationalei unde lucrez cu discount de x%. Cand am vazut lista am inceput sa rad..erau aceleasi preturi ca pe site-ul lor..ce oferta personalizata multumim Bavaria. Sincer sa fiu chiar ma intreb cum naiba rezista astia pe piata sau mai bine zis cum gasesc fraieri sa le vanda masini SH la preturile pe care le practica.
    5 points
  3. Cu volanul pe partea greșitĂŁ. Din punctul meu de vedere ar trebui interzisĂŁ circulația mașinilor de genul ĂŁsta.
    4 points
  4. sunt pe deplin constient ca personalul este angajat pe niste criterii mult peste cele ale muritorilor de rand, adica eu cand am fost la un interviu dupa ce terminasem ar.ul mi s-a reprosat ca nu stiu sa citesc un text in engleza si dupa ce am cerut sa mi se dea o carte sa citim mi s-a spus ca nu e important ptr ca era vorba despre o noua filiala care vroia sa o deschida in cta, una care inca nu s-a infiintat de acum 13 ani de zile
    3 points
  5. Mi s-a furat acum 6-7 ani o turbina de pe un X6 40d (avea 20 si ceva de mii de km), am dus-o la ei pt ca imi fluiera usa dreapta. Ma suna, e gata, iesim in test usa tot fluiera, bonus si turbina mica. A fost circ. Au inlocuit-o pe garantie. La 60k km inlocuiesc discurile pe fata, dupa 1k km imi bat discurile noi, ma duc la ei, ei nu stiau cum sa ma abureasca ca bat discurile pe spate, sa ma mai faca de 3000ron (parca). Eram pe Barbu Vacarescu, le-am zis sa imi inchida masina si sa imi dea o foaie stampilata cu ce au constatat. Nu cred ca am facut mai mult de 20 de min de pe Vacarescu pana la ei, cand am ajuns aveam discuri si placute noi pe fata. 3000e drumul ? Sa fim seriosi. Si daca tot vb de oferte facute de reprezentantele mama din DE vs RO, in 2015 am dat 65k euro pe un 640d vechi de 11 luni, 20k km, 0 piese revopsite, pret de lista 117k euro. Asta oferta !
    3 points
  6. Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?
    3 points
  7. Din cate stiam nu poate depasi 40% din puterea din fabrica. Adica 143cp (105kw) +40% = 197 cp(147 kw)/200.2 cp (147 kw), deci ar fi ok.
    2 points
  8. Observ ca service/reprezentanta sunt pe facut bani nu pe reparat. Si mie pentru o garnitura de 100 ron mi au schimbat racitorul de ulei la pretul de 2000 ron. In ziua de astazi trebuie sa stii mecanica,zidarie,electronica,telefonie,gradinarit,pescuit...etc Altfel platesti cat nu face
    2 points
  9. Ești cârcotaș aici. :pirate: Ți-am zis și în topic atunci, că în sărbătorile legale scria foarte clar că au închis. Aici e vina ta Dar ca să revin la topic. Revizie - Bavaria Băneasa - Mai 2017 Prima revizie pe care am făcut-o BMW-ului în țară a fost la Băneasa. Am zis că să fie treaba făcută bine, că nu știam încă foarte bine ce și cum e cu BMW, fiind primul BMW deținut. Deși revizia în sine nu a fost mare lucru și consilierul mi-a răspuns frumos la toate întrebările, starea în care mi-a fost predată mașina a fost varză pentru o revizie care a costat 1800RON. Când au scos filtrul de habitaclu, toate frunzele și urmele de praf și mizerie se găseau frumos pe covorașul din dreapta. Un morman întreg. Ok, ei nu sunt spălătorie ci la service, dar măcar un bun simț de a scutura cât de cât covorul respectiv l-aș fi apreciat. Era curat lună când am adus mașina. Era insignifiant dacă făceam revizia la un service de cartier, dar când vii la un service Premium, te aștepți la servicii premium. N-am văzut atunci pe moment, abia câteva săptămâni mai târziu, că după ce au făcut revizia au uitat complet să-mi treacă în istoricul din bord operațiile. Neștiind inițial foarte bine situația nici nu m-am uitat pe moment. Acum stau cu o revizie lipsă din bord, tocmai la Bavaria.... jenant Menționez că am făcut sesizări pentru ambele probleme. Am primit scuze de fiecare dată... și cam aia e. Cu istoricul tot nu am remediat. După ce am vorbit cu șeful de service, mi-a zis că se poate reîncerca scrierea reviziei respective în bordul mașinii dar că e riscant că o să dăm lucruri peste cap acolo și că vezi doamne risc să-mi apară în ordine aiurea toate intrările.... whatever. Apare măcar în istoricul online al mașinii așa că nu mă agit foarte tare...dar era ceva ce nu trebuia să se întâmple. Reparație Casco, bară spate - Bavaria Otopeni - August 2017 Aici e de laudă, parțial. Deși discuțiile cu consultantul (care apropo câteva luni mai târziu am văzut că nu mai lucra acolo) au fost foarte întârziate și lipsite de detalii,a trebuit să sun eu de fiecare dată să primesc un update. Și nu, nu insistam, dar treceau 5-6 zile și nu primeam niciun semn. Scuza lor atunci a fost că erau foarte aglomerați, fiind perioadă de concedii. Bara spate a ieșit în schimb impecabil. Mașina am primit-o curată și spălată complet. Nicio diferență la culoare sau alte tâmpenii. Impecabil Discuție legată de câteva operațiuni pe care voiam să le fac - Bavaria Otopeni - Martie 2017 Aici nu am mai folosit serviciile deja. A fost un haos total. Am vrut să fac operațiuni în regim propriu, folosind și un Voucher câștigat la un concurs la Open Doors Day, tot la Bavaria. S-au făcut că plouă cu voucherul meu. M-au trimis să-l folosesc la Băneasa în loc de Otopeni inițial, că vezi doamne nu e câștigat la ei. Oricum habar nu aveau despre ce e vorba. După insistențe, a fost nevoie să vorbească la telefon cu 3 persoane șeful de service ca să confirme că voucherul este valabil. Oricum a expirat până am reușit să-l folosesc. Am uitat din păcate numele celui cu care am vorbit acolo pentru reparațiile pe care voiam să le fac, dar m-a tratat constant cu dispreț și sictir. Părea oarecum deranjat de faptul că am venit să vorbesc personal acolo cu el. Voi încerca să-mi amintesc numele respectivului. Am plecat cu un gust foarte amar de acolo însă. Nicidecum service Premium. Până și la service-urile de cartier mi s-a vorbit mai frumos. PS - nu, nu arăt a pierde-vară și nici nu sunt un imbecil care nu știe să vorbească, dacă la asta vă gândiți - chiar am vorbit foarte frumos cu toată lumea De atunci n-am mai trecut pe acolo. Ultima revizie am făcut-o la Filaret. Planific să mai fac o încercare însă cu bara față, în regim propriu, peste câteva luni, la Otopeni. Sper să nu mai dau de respectivul nesimțit măcar. Păcat de servciile de tinichigerie care au fost impecabile.
    2 points
  10. Da am ajuns, cu greu dar am ajuns. DupĂŁ vreo 3 servisuri și 2 reprezentante BMW tot șingur mi-am reparat mașina, la reprezentanta am dat ĂŽn jur de 250eur verificarea și prima data a zis ca ii pompa de motorinĂŁ pe care am schimbat-o (alți 250 numai pompa) iar dupĂŁ 500 km sa oprit iar ĂŽn Austria acolo dupĂŁ ce a verificat-o iar au zis ca mașinĂŁ merge perfect, și a mers perfect doar 60 km dupa ce am plecat de acolo. Ăntr-un final dupĂŁ ce sa oprit am verificat RELEUL de la siguranțele din spate și era foarte cald(nici nu ĂŽl puteam tine ĂŽn mana) dupa ce sa racit lam bĂŁgat și mașina mergea perfect pana se ĂŽncĂŁlzea releul. Am ajuns cu ea pana ĂŽn Viena acolo am gĂŁsit releul pe stoc, dupĂŁ ce l-am schimbat mașina funcționeazĂŁ perfect. Deci dupĂŁ multi bani cheltuiți aiurea și dați la "specialiști" nu a fost ĂŽn stare nici unu sĂŁ ĂŽmi verifice un kkt de releu care a costat 15 eur
    2 points
  11. Pe 14.04 era acolo ... si cu siguranta inca 2 saptamani dupa aceea, deoarece m-a sunat sa-mi spuna, cred ca tot din greseala, ca filmul si pozele de la drive-test sunt gata si mi le trimte pe mail. Nici in ziua de astazi nu le-am primit. Eu am fost la ea pt un prieten care nu prea se pricepe la fel si fel de detalii privind o masina, am stat face to face pt un X3 modelul nou, se uita la mine f.sus. Intre timp prietenul meu si-a luat un Q5, acolo fiind primit asa cum se cuvine, de la interactiunea vanzator-client pana la discount. P.S. Povestea o pot dovedi cu mail-uri si poze.
    2 points
  12. S223A Electronic Damper Control (EDC) - amortizoare reglabile electric; optionale, se pot comanda pe orice F10; atentie pt doritori de sh cu optiunea asta, costa in jur de de ~1200 euro perechea de amortizoare fata, ~1000 euro pt spate; nu exista OEM/aftermarket, doar OE. S229A Dynamic Drive - barele stabilizatoare active; la lansare in 2009 se putea comanda separat, dar dupa cativa ani (cred ca incepand cu 2011) s-a putut comanda decat impreuna cu optiunea 223 (EDC); impreuna formeaza optiunea S2VAA Adaptive drive S2VAA Adaptive Drive = S229A + S223A; optionala, se poate comanda doar pe masini cu motoare cu minim 6 cilindri; cred ca pe 550i/d este optiune de serie
    2 points
  13. Mai exista pe forum discutii despre d-na Nisip. Din pacate si eu am avut ghinionul sa apelez la ea. Aceeasi nepasare si lipsa de respect. Dupa vreo luna, din greseala, mi-a trimis o invitatie la drive test X2 si X3 ... m-am dus mai mult pt baiat, vroia sa mearga cu X2 ... mi-a stat pe limba sa-i spun ce discutii sunt pe forum legate de atitidinea ei. Din pacate asta este cruntul adevar ...
    2 points
  14. Cam de aprox 2-3 ani (din ce stiu eu) se discuta nemultumirile forumistilor (si nu numai) referitor la calitatea serviciilor si atitudinea fata de client a anumitor reprezentante, un special AB Baneasa. In momentul de fata nu pare a se fi schimbat ceva. Si nu am vazut nici o intentie in acest sens, din pacate. Dupa prima patanie cu ei am spus pas, am mers in alta parte. O alta faza care m-a uluit efectiv: nu credeam ca exista reprezentant de vanzari BMW care sa nu aiba habar de Alpina. In orice caz, nu se poate comanda Alpina in RO; nu avem cota de vanzari alocata pe segmentul asta Trist
    2 points
  15. As dori sa vii cu argumente la randul tau, nu cu vorbe in vant. De unde stii tu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o, din moment ce tu nici nu stii cu cat a luat-o el? Iar pentru avertismentul de mai sus, care a fost atacul la persoana? Lucrezi la AB ? Daca da, inteleg, dar daca nu, nu pricep unde am nomimalizat eu pe cineva in postul meu de mai sus. Sau poftim: " atitudine de rahat", "Servicii de rahat". As dori ca cenzura asta de tip comunist sa fie evitata, mai ales din partea unui admin. Limbaj licentios este atunci cand folosesti invective, iar eu nu am facut asta, ci doar am catalogat niste servicii si atitudini, care nu sunt persoane. Poate ai tu motivele tale pentru care incurajezi oamenii sa cumpere de la Bavaria Baneasa, nici nu ma intereseaza, dar scopul forumului este sa nu denaturam realitatea, care se pare ca se vede diferit prin ochii fiecaruia. Iar ea pare mai aproape de cum o vede majoritatea, nu doar o persoana.
    2 points
  16. Informatia o am de pe un topic strain. O sa postez jos exact modul de folosire si detalile exact cum sunt pe topic, adica in limba ENGLEZA. Pachul este foarte usor de folosit si dureaza maxim 10s , se copiaza Pachul pe un stick gol si se instaleaza automat in CIC , dupa depinde de cunostintele in domeniu,aveti nevoie de FSC Tools (e mult mai simplu de folosit) sau Esys (pentru avansati). Il rog pe cine are cunostintele necesare sa traduca si in limba ROMANA procedeul. CERTIFICATELE GENERATE: 0017 - Voice control 0019 - Navigation system Professional 001B - Navigation system Professional 00XX - LifeTime Map Code 006F – Satellite Tuner 009B – Arabian Language 009C - BMW Apps This is patcher for BMW CIC Professional Navigation, it patches binary file and replaces root certificate what enables you to sign your own FSC certificates from within FSTOOL or E-SYS like OEM. After patching, Self-generated certificates will be accepted as OEM ones. Pre request 1) This is ONLY for US (United States) and ECE (Central Europe) software versions! 2) You should update your CIC software to the latest before applying the patch! Unlike other patches floating around, this one is done in 10 seconds or less. There is no need for multiple reboots, or hang in "Bootloader" mode which exposes the system to bricking or failure. HOW TO USE IT 1) Format USB drive with fat32 filesystem 2) copy file 01_PATCHER\USB_AUTORUN\copie_scr.sh to empty USB drive 3) Insert USB drive into CIC, wait until reboot and you're done! (if CIC will not reboot in 20 seconds, it means that there is software incompatibility or already patched, read pre requests) After cic has been patched and it restarted you can fire-up E-SYS or FSTOOL. If you go ahead and check status of FSC you will see that CIC has been virginized and only root certificate is accepted. Key you should use for signing FSC certificates is 00_PRIVATEKEYS\fscs.der other two private keys (root.der and sigs.der) you will have no use for, they are included just so the cert chain is complete. To make certificates for your VIN you can use files in folder 03_FSC_TEMPLATES from archive, load them in E-SYS (FSC Editor) or FSTOOL, change ONLY VIN, sign them and save as. ** VERY IMPORTANT: If you do not know what you are doing, when modifying template certificates, change only VIN to match yours, do not edit other fields including date of issue. After making all certificates you will need for your retrofit you can install them normally via FSTOOL or ESYS, other needed certificates as SIGs and FSCs cert you can find in folder 02_CERTS from this archive. *** PLEASE NOTE, AFTER PATCHING CIC IS VIRGINIZED AND MAY SHOW THAT FSCS AND SIG CERTS ARE REJECTED, AND ROOT ACCEPTED. THIS IS NOT A PROBLEM AS YOU WILL OVERWRITE IT WITH PROVIDED CERTS VIA FSTOOL OR E-SYS. PATCH CERTIFICATE GENERATOR DOWNLOAD FSC Tools DOWNLOAD E-SYS DOWNLOAD
    1 point
  17. Hi! Yes, you will find pieces to repair your bike, look here a site in Romania from you can buy Second hand parts. I don't understand for sure what happened to your bike, i don't know nothing about bikes but if it's the alternator here some links: Link Alternator Link electromotive (for starting) It says that are for these models BMW R850, R1100, R1150. Good luck!
    1 point
  18. Acu 3 zile imi sare un bolovan in parbriz si il face tandari intre Lugoj si Caransebes...bun,ma pun sa sun la reprezentanta bmw Banat Car unde imi fac reviziile,cer cu un reprezentant service la care ii comunic ce doresc pe baza Vin-ului iar el imi spune...oricum e peste 1000 euro fara a se sinchisi sa se si uite cat costa real parbrizul si sa imi dea o suma concreta.A doua zi pun un prieten care isi cumpara masinile de la Group West Premium Oradea (sper sa nu ma insel cu denumirea dar e reprezentanta Bmw Oradea) sa sune la Oradea si imi spune ca,parbrizul il pot cumpara la pretul de 1780 lei plus chederul superior cu 115lei cu montaj si tva inclus.Fara discount mai imi spune ca ar fi 2600lei la pret de lista.Cand mai am drum la Banat Car am sa cer o discutie cu directorul de acolo...oricum imi pare rau ca nu am inregistrat discutia si nu am retinut numele individului care se ocupa de vanzari.
    1 point
  19. s-a dus pe apa sambetei topicul asta ) nu vedeti esenta, in aceasta discutie....colegul, tocmai a luat o decizie de care e mandru...si eu la fel as fi facut
    1 point
  20. Daca esti comod sau prea important, te duci cu avionul si te intorci cu avionul, masina o pui pe trailer, dar sa fim seriosi, cand iti iei jucarie noua esti dornic sa bagi km. Cu siguranta daca cautam 650i cabrio sau 760LI, gaseam oferta mai bune decat in RO. Si 640d-ul meu este tot individual.
    1 point
  21. Cum demonstrezi ca o masina a intrat fara probleme in reprezentanta si a plecat cu senzor ABS bulit si un capacel usa vizitare nepus bine? cand oamenii nu aveau absolut nicio treaba acolo? coincidenta. Am mers la un prieten si am dat de un coleg de munca al lui care a patit ce ti-am zis. Saptamana asta. Problema se rezolva foarte usor - pui camere de supraveghere PESTE TOT. Dar atunci n-ar mai veni mecanicii sa lucreze pe salariu de mantuiala. Okay...
    1 point
  22. nu stiu cum merge in Romania la reprezentanta ptr ca nu am avut niciodata nimic in comun cu aceasta tara minunata si economia ei infloritoare…. dar stiu cum merge in De treaba, te duci la un dealer BMW si ii spui ich will so ein Bmw….Vollleder und mit das und das und so weiter.... si dealerul iti spune ca te contacteaza in 1-3 saptamani, te suna ulterior si iti arata ce masini a gasit, toate cu istoric complet in lantul Bmw, la un preisvorschlag zwischen und zwischen, atatia ani de garantie si cat te Costa transportul separat din De printr-un partener de la noi din tara samd…. toate adunate fac un pachet care este fff atractiv si cred ca este greu de batut… sa asteptam prezentarea si parerea propietarului care a tinut sa isi cumpere una fara praf din caldaramul romanesc
    1 point
  23. Sincer sa fiu, cine a avut de-a face cu reprezentantele din Ro, si aici nu ma refer doar la bavaria baneasa, stie ca serviciile sunt de xxx si discounturi sunt mici spre foarte mici, iar atitudinea e si ea de xxx, scuzati limbajul. Nu stiu de ce se incearca polemica, cand e absolut ridicol. Eu pot sa pun pariu pe 100 de euro ca masina colegului din topic nu o lua in veci din Romania cu pretul pe care l-a dat el pe ea. Si am vazut ca se vorbea mai sus ca pentru un 5% discount in plus nici nu merita deranjul drumului pana in Germania. Pai 5% din 60 de mii inseamna 3 mii de euro. DAca 3 mii de euro sunt nimic si in ideea ca " sa sustinem o firma romaneasca" adica in traducere " sa umflam profitul ab sau altei reprezentante din ro", atunci poate ca inteleg gresit conceptul. A sustine economia romaneasca nu are nimic de-a face cu a da moca 3 mii euroi unora care doar vor sa obtina profil cat mai mare.
    1 point
  24. https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-m-sport-standh-bowerswilkins-19-michelfeld/263193788.html?action=parkItem Exemplu concret, redus de la 92.000e la 58.000e, aproape 40% reducere pentru o masina cu 5000km. Ce poti lua de la Bavaria Used cu aceeasi bani.. https://bavariaused.com/masini/bmw-520d-xdrive-m-sport-edition-g858861-g30 Super oferta la Bavaria, nimic de zis..
    1 point
  25. Cate vorbe goale... E vina romanului ca in reprezentante se fura piese de pe masini? e vina romanului ca BMW romania vinde masini avariate drept noi? recunosc, a doua e mit preluat din presa... "Nu suntem in toate mintile" pt ca nu ignoram toate mizeriile facute de reprezentante, nu? ce datoria noastra, ce sa schimbam? este SIMPLU, ii eviti cat poti si gata. Fix pe pagina asta scrie ce stim toti deja, daca mai era nevoie sa fie scris inca odata - sunt preturi mai mari si servicii 0. Nu te baga nimeni in seama si, cand o fac, ti se arunca un pret mai mare. E bine insa ca tu ai fost multumit, ca ai fost nevoit sa dai spaga DOAR in afara si ca ai energie de pierdut cu romanii
    1 point
  26. ToatĂŁ lumea se plânge și ne prezintĂŁ n și n cazuri in care reprezentantele de la noi trateazĂŁ cu aroganțĂŁ și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și ĂŽi scoți mai buni cĂŁ ĂŁia de afara. Mai taie din ele,Romulus.... Tutorial,o mașinĂŁ superbĂŁ cu un motor pe mĂŁsurĂŁ,ĂŽn aceastĂŁ lume plinĂŁ de 2.0d. Așteptare ușoarĂŁ!
    1 point
  27. Nu mi-a pasat suficient de mult ca sa tin minte. Era o doamna/domnisoara. La sfarsit mi-a spus ca ma suna in 2 saptamani cu niste oferte. E o supriza daca iti spun ca nu m-a sunat nimeni? Oricum, mi-a spus clar ca ei nu pot ajunge la preturile din DE. Cumva incerca sa insinueze ca masinile alea poate au ceva de sunt "asa ieftine" ) si pentru a 5 oara in 10 minute imi spunea ca ei imi ofera garantie 2 ani si daca aleg sa o cumpar eu din DE "pot sa fac ce vreau ca ei nu-mi dau garantie". Excelenta abordare, ce pot sa zic.
    1 point
  28. E normal, exista costuri pentru mentenanta forumului, ai nevoie de sponsori. Costuri tehnice, timp consumat. Devenind asa de complexa o asemenea aplicatie necesita resurse(spatiu stocare, sa respecte anumiti parametri non-functionali: timp de raspuns, disponibilitate, securitate, largine de banda, backup...). Conexiune, hardware, platforma de gazduire sunt scumpe. Ca le ai tu, ca fol servicii Saas, Paas, Aaas, Iaas te costa oricum. Nu mai e ca acum 20 de ani cand gazduiai aplicatia pe calculatorul din debara. In fine oricat de pasiune ar fi nu poti sa mergi in pierdere.
    1 point
  29. Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun. Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).
    1 point
  30. hai ca ii hijack-uim colegului topicul dar sustin 100% ce zice 490rzv - acum cateva luni am luat din DE-dealer BMW, un f25 la 10500km si 11 luni vechime la un pret pe care bavaria used cars imi vindea un f25 motor de 2L si aproape jumatate din optiunile pe care le are cea din germania....pe scurt? JEPCARI! revenind OT - felicitari atat pt masina cat si pt decizia de a o cumpara aproape noua din DE.
    1 point
  31. Romulus, am gasit un 540i la un dealer Bmw in Germania la 57.000 negociabil, pret de lista 93.000, cu 4000km. Ma indoiesc ca la Bavaria se pot apropia de cotatia asta, tinand cont ca la ultima oferta ceruta au oferit un discount de vreo 10%..asta dupa 2 masini cumparate noi de la ei in ultimii 5 ani. Din acest motiv l-am felicitat pe colegul nostru, sunt convins ca a facut o afacere foarte buna alegand o masina putin rulata in defavoarea unei masini noi.
    1 point
  32. Consilierul de pe mecanica in multe reprezentante se ocupa si de piese, in cazul Dacia-Renault consilierul service isi cauta singur piesele in program, el le scoate din program, el le comanda la magazie, mult mai multa munca, mult mai multa responsabilitate, la reprezentante mai cunoscute exista un om pe piese care identifica piesele si le comanda, eu sunt consilier caroserie sau tinichigerie, am fost consilier mecanica in primul an, deci stiu sa fac ambele lucruri, altfel nu m-as baga in toate aceste discutii, cum o faci tu. Ti-am mai spus sa iti vezi de treaba ta si sa nu mai ma ataci, vad ca in continuare te legi de persoana mea fara sa te bag in seama. O sa vad cat timp mai trebuie sa te evit pana sa se ia niste masuri reale, ca vad ca nu se poate cu tine. O zi buna, s-a bagat omul in topic, trebuie sa-l evit, o zi buna!
    1 point
  33. Nu prea cred ca a luat parbriz cu hud la 1250 , nici vreun altul mai special. A luat un parbriz normal , cel mai ieftin gasit. Cel pe care l-am vazut avea si protectia solara . O fi fost de plastic , daca vrei tu , ca prea iti place sa bagi inverse .
    1 point
  34. Domnul Sorin (daca mai este dansul) va rezolva situatia cum trebuie insa poti suna din nou la receptie si i dai detalii ca vrei sa vorbesti cu persoana respectiva cu care ai discutat despre parbriz si o sa-ti gaseasca, spui ca ti-a placut cu cine ai discutat si ai vrea sa dai comanda, daca e lasi numarul sa te sune, asta in cazul in care vrei sa aflii neaparat cu cine ai discutat despre parbriz. Insa de foarte multe ori suna clientii pentru niste informatii, sunt nesimtiti si daca i ajuti cu tot ce poti si nu le convine ceva, esti vai de capul tau si te vorbesc de rau pe unde apuca. In principiu nu e obligat si nu are voie sa-ti spuna sume la telefon si etc, trebuie sa faca un deviz (cand se elibereaza, nu atunci cum vor toti) si sa-ti trimita pe un mail, nu are voie nici sa-ti de-a o suma random din capul lui, trebuie sa sa-ti de-a pe foaie pana la ultima virgula pretul.Trebuia sa-ti spuna sa lasi un mail sau daca e dragut un numar de telefon si te suna el cu pretul exact de piesa+ manopera sau sa-ti zica pana la finalul convorbirii exact pretul din program, de multe ori oamenii insista sa le dai un pret despre orice asa rapid verbal, daca le dai un pret si nu este cel corect, la fel nu le convine si poate isi arunca si o reclamatie, iar daca respecti regula si anume le spui sa astepte ca-i suni tu sau sa le dai pe mail, iarasi te trezesti cu reclamatie ca nu ai vrut sa-i servesti. Nu stiu ce a fost intre tine si respectivul, dar sa stii ca se intampla asta de foate multe ori, "pai cum adica nu poti sa-mi spui la telefon?lasati-ma dreacu in pace"
    1 point
  35. Mai deejay...cum sa se bage in istoric piese aftermarket mai colegule? Gandeste-te si tu putin logic, oare cum se inregistreaza piesele in istoricul bmw? Trebuie sa se faca factura fiscala, ca sa se faca factura fiscala trebuie sa se bage niste manopere si piese pe ea, cum bagi tu ca reprezentanta (ca aia esti, nu conteaza ca "bimmer service") piese aftermarket pe factura sa apara in istoric cand tu nu ai voie sa vinzi piese aftermarket sau sa cumperi din oras de la producatori la masinile de "marca", adica bmw-uri??? Orice reprezentanta are aceasta regula, este o regula simpla, ti se ia licenta, ti se ia emblema, dupa ramai doar un service de cartier, daca nu respecti niste reguli simple ale producatorului. Nu doar BMW cere, ci orice producator-reprezentanta are aceasta regula.
    1 point
  36. e FUN, chiar foarte FUN, la orice viteza... e mai putin FUN cand vrei sa te incadrezi si tu, si stai 10 min ca nimeni nu te lasa sa te bagi, ca ai BMW. si daca te bagi cu forta, iti iau oricum familia n..., ca ai BMW.
    1 point
  37. In sfarsit unu' care intelege farmecul bmw, dincolo de cilindree si cai putere.
    1 point
  38. eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.
    1 point
  39. Hai sa scutim niste posturi, sa ajungem direct la consumuri ,sau diesel vs. benzina si sa ne tiganim ca la usa cortului ca sa nu stricam trendu asta la care se ajunge pe orice topic la orice sectiune.
    1 point
  40. Ai uitat sa mentionezi ca la la adaptive drive, bara stabilizatoare activa costa 2000 euro ( cu tot cu servomotorul acela care controleaza la jumatate ). )) Probabil ca majoritatea celor cu Edc pe masini, atunci cand trebuie schimbate amortizoarele, mai degraba vand masina. )
    0 points
  41. BMWclub.ro nu-i forum dedicat pt diagnoza si service pe marginea drumului. Totusi ai putea sa incerci la sectiunea comercial ,poate te ajuta cineva.
    -1 points
  42. Eu as cauta un robot. Este cel mai bine. Un exemplu: https://aparat-geometrie.ro/product/aparat-clima-auto-robinair-acm-3000/
    -1 points
  43. Dac nu ii dai de capat si zici ca nici robotul nu a semnalat nereguli, nu iti mai ramane decat sa scoti tot din instalatie (tot cu robotul.. Legal, nu in aer, acasa..) si sa schimbi senzori ca probabil aia sunt defecti.. ca sa nu presupui ca compresorul e din nou Sa te orientezi realeom e punctul de start; pagina exemplu: http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=KK31-EUR-09-2010-E92N-BMW-320d&mg=64 Ca idee de final, stiind ca (virgula) ce am zis mai sus nu este priceperea doar a unora, sunt de parere ca daca tinem la AC-ul masinii cel putin o data la doi ani (si periodic/ocazional sa ii dam drumul sa recircule freonul impreuna cu uleiul) sa merge la robot sa i se faca o verificare de rutina/completare! Doar asa putem sa ne bucuram de multi ani de folosinta!
    -1 points
  44. Depinde ce fel de dotari are masina, sunt coduri diferite de parbriz pentru HUD, Climate Comfort, Driving Assistant, Road Sign Recognition, ACC etc. Dar nah, merge si parbriz la 450 RON cum merge si o folie de plastic pana la urma.
    -1 points
  45. Aia se ocupa de mecanica. El a vorbit la piese... Mai zici ca lucrezi in service, probabil magazioner ingropat printre facturi...
    -1 points
  46. La MHS craiova ai monitoare prin care poti sa te uiti la masina, adevarat ca nu se compara cand stai langa ea insa noi romanii nu intelegem niste reguli simple, nu ai voie sa stai langa masina si gata, la reprezentante care au geam te uiti pe geam, unde au camere video te uiti pe monitoarele din receptie facute special pentru clienti. Nu ai voie sa stai in atelier si gata, este periculos pentru ca se poate intampla orice, iar omul sau romanul nu poate sa stea in banca lui, mai vede el ceva, mai il intreaba pe mecanic ceva, il mai intrerupe,de multe ori mi-au pus conditia clientii ca ei nu mai fac nimic daca nu-i las la masina, le-am spus ca sunt liberi sa faca ce doresc, insa nu sa stea langa masina in timpul verificarii/reparatiei, unii au plecat, altii au acceptat. Treaba cu reparatul la rece este practicata si in Romania, dar nu de reprezentante si doar pentru reparatii usoare, gen grindina, dar fara reparatii la rece pe nervuri si alte locuri complicate. In Timisoara exista o firma care taxeaza undeva la 500 lei pentru element, poti sa ai si 30 lovituri de grindina pe plafon, ti le scot in perfecta stare. In reprezentante nici in afara nu gasesti acest serviciu, pentru ca nu se considera un serviciu de calitate. Iar cu privire la acuzatia ca dupa prima revizie au inceput sa pice rulmentii si racorduri si ce a mai picat este fix suspiciunea aia romaneasca ca oricine te fura. Habar nu ai cate masini nu vin in garantie cu ambreiaj/brate/amortizoare/etc pana in 20.000 km la prima revizie, daca ai stii lucrul acesta ai putea sa intelegi ca se intampla sa pice la o masina noua orice posibil (si motor). Pentru tine sa stii :rulmentii odata scosi nu mai pot fi folositi pe alta masina Edit: asta cu "a ales sa repare pe banii proprii masina in alta tara desi dauna se platea de asigurare" mi se pare....nu am cuvinte, dar clar nu inteligenta sau siguranta.
    -1 points
  47. Ma repet, rulmentii nu se pot refolosi odata scosi, daca tu te-ai decis sa spui ca ti-au furat piese de pe masina din cauza ca ti s-au stricat rulmentii dupa prima revizie imi dau seama ca de aia se nasc lucruri de genul "mi-a furat piese, mi-au zgariat usa, mi-au facut, mi-au spus". Am avut un golf 5 in service cu reparatie si revopsire 4 elemente, doamna sau domnisoara cand a venit sa ia masina (pe care avea cateva gunoaie care eu i le-am aratat, nu le vazuse si i-am spus ca o sa o chem zilele urmatoare pentru retus, lucru si facut) mi-a spus ca o stersatura de pe coltul barii spate nu crede ca o avea cand mi-a adus masina, i-am spus ca am poze inainte sa intre masina in reparatie, era lovitura respectiva prezenta in poze. Alt Logan de 2017 a venit in service pentru reparatie/revopsire niste elemente si vede omul aripa de pe spate lovita, mi-a spus ca clar nu a avut-o la intrarea in service, i-am aratat pozele dinainte sa o bag in reparatie, a ramas uimit, mi-a spus ca mai deschide inca un dosar de casco si vine sa o facem si pe aia. Ce se intampla cand nu am aceste poze? Cand este multa nebunie si aglomeratie nu mai apuc sa fac poze sau chiar uit...ce faci atunci cand i spui clientului ca nu e de la tine? Nu o sa te creada si o sa zica la toti cunoscutii si pe forumuri ca aia de la reprezentanta i-au lovit masina, i-au furat piese pe masina si asa mai departe... P.S lowlife unde lucrez este impanzit de camere, cine crezi ca sta sa se uite pe 24-120 ore de filmare poate si mai mult ca sa vada cand a facut cineva ceva? Daca chiar nu crede i scoatem filmarile si i le dam sa se uite pe ele cat vrea, daca gaseste ceva il asteptam sa vina, dar crezi ca o sa stea sa se uite pe ele? O sa zica ca nu are timp sa se uite pe filmari si tot e sigur ca l-au furat insa nu mai are chef sa piarda timp, cum nimeni nu are timp sa stea sa se uite pe filmari sa-i demonstreze lui nimic.
    -1 points
  48. Boaska niciunde in Romania nu se face asa ceva si anume sa se scoata loviturile la rece, ma refer la reprezentante, daca in afara se face asta...foarte bine, e prima oara cand aud, voi credeti ca se face orice fara niciun risc (adica sa schimbi piese sau sa pui piese sh sau aftermarket), daca reprezentanta aia este prinsa ca face asa ceva de 2 ori poate sa-i retraga licenta, inseamna ca dispare sigla si tot, ramane un service de cartier si atat, cine credeti ca se risca la asa ceva pentru un rahat de castig? La noi standul de frane cand se umbla la partea de franare se face obligatoriu, platit de catre client pe factura, normal, insa este anuntat de la inceput de acest stand de frane ca se face si cat costa. Acele 3 lovituri de marimea unei monezi fara sa fie sarita vopseaua de obicei este de la grindina, dar nu se face in reprezentanta asa ceva, pentru ca nu necesita doar scule acest lucru, necesita si un om instruit pe asa ceva pe care sa il platesti bine si sa mai ai si multa munca pe asa ceva, baietii aia de la firma din Timisoara se duc aproape tot timpul peste tot prin tara si in afara tarii ca sa aiba lucrari, cate masini iti vin pe luna cu niste lovituri din alea de grindina? Daca iti vin 3-4 e bine, e posibil sa nu ti vina deloc. E usor sa dai vina pe altcineva si e usor sa devii suspicios in legatura cu orice, in orice caz posibil lumea pleaca de la vina cuiva si ca la furat cineva si dupa incepe sa acuze fara sa aiba nici macar o dovada, doar pentru ca i se pare lui suspect un lucru.
    -1 points
  49. Din pacate omul e "taran", nu are educatie, 80% din cei care intra si vin la noi nu saluta, incep discutia prin "vreau si eu aia, am de facut aia", vorbesti cu un client se baga peste tine, vorbesti la telefon fara sa te uiti la ei si vin langa tine si incep sa vorbeasca, le fac semn sau le spun sa astepte sa termin, unii parca i si vezi ca se enerveaza ca nu i ajuti atunci in momentul ala, la telefon nu mai vorbesc...daca in fata in fata habar nu au sa se comporte la telefon dezastru, de multe ori ma enervez si eu si le raspund in acelasi fel, civilizat insa rece si scurt. Nimeni nu vrea sa incerce sa rezolve problemele printr-o discutie civilizata, ori se cearta, ori nu zic nimic acolo si dupa incep sa vorbeasca pe la spate, ori te injura, nu exista problema fara rezolvare, ca este una castig-castig sau pierdere-castig nici macar nu incearca sa rezolve, pleaca suparati/imbufnati plini de nervi "va stiu eu pe voi, nu mai vine nimeni la voi"
    -1 points
  50. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.