Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/20/18 in all areas
-
m-am uitat acum pe specificatii si masina asta este cu 2 cm mai scurta decat E classe coupe si cu 20cm mai scurta ca S coupe, nu are nimic tehnic in plus fata de E klasse, dar bmw sunt atat de nesimtiti incat ii dau numele de seria 8...adica ceva in plus sau peste seria 7. primul semn de intrebare mi l-am pus cand am vazut ca pretul seriei 8 este...prea mic pt ca stiam cat costa un S coupe si un seria 7. ulterior sa imi dau seama ca de fapt aceasta masina este un seria 5 coupe si ca, de fapt, pretul ei este mult prea mare. cum dracu sa ceri 50% peste E coupe la motorizari echivalente doar pt un design mai agresiv al spoilerelor si o suspensie mai joasa? mi se par amuzante comparatiile cu S klasse coupe...pur si simplu masinile nu joaca in aceeasi liga.6 points
-
5 points
-
eu inteleg ca suntem pe un forum de BMW dar sa ne calmam...nu tot ce scoate BMW e cel mai ok mai ales ca la resurse din ce tin eu minte sunt cam pe locul 1...nu poti sa compari interiorul de la S Coupe cu nimic de la BMW si cum a spus cineva mai sus nu ai cum sa compari Seria 8 cu S coupe atata timp cat la dimensiuni si caracteristici Seria 8 se compara cu E Coupe. nu ma intelegeti gresit, imi place mult masina, dar pentru cat s-au agitat si a durat...este dezamagitor.4 points
-
normal ca vezi seria 8 vs S coupe dar, din pacate, nu e asa cel putin pt mine si pt cine vrea sa accepte realitatea. seria 8 e seria 5 coupe. punct. bmw pozitioneaza seria 8 ca o masina sport iar mercedes nu face asta nici cu E coupee si nici cu S coupe. nici nu imi dau seama cum vor sa se raporteze bmw cu aceasta masina in fata concurentei S coupe nu pare f atragator in poza aia. s coupe are o eleganta aparte si cand vezi masina aia pe strada, straluceste prin simplitatea liniilor si prin designul care nu e deloc fortat si care, intr-un tot, iti lasa gura cascata. ca o femeie frumoasa de la natura. bmw s-a straduit cu seria 8, asa cum se straduiesc coreenii in ultima vreme. imi place ca arata ca o masina agresiva. si pastrand comparatia cu femeile, e ca una care a mers la doctor, la operatii4 points
-
Nu cred ca fac masini urate nici o marca premium, sunt doar gusturi diferite, trebuie sa fiu mare carcotas sa spun ca mercedes face masini urate, cadillac sau lexus, fiecare marca are fani sai Sent from my iPhone using Tapatalk Pro4 points
-
hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.4 points
-
@edit si mie imi place, m-ai inteles gresit, este dezamagitor deoarece ma asteptam sa fie scos pe platforma de seria 7 si sa scoata seria 6 pe platforma de seria 5...trebuie sa ne raportam totusi la ce resurse au...3 points
-
Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.3 points
-
Salut tuturor, am si eu nevoie de indrumarile celor care cunosc problema "masini", eu o sa va descriu situatia financiara si ce doresc de la decizie iar pe voi o sa va rog sa va dati cu parerea ca sa pot sa sortez parerile sa fac un rezumat. Vreau sa achizitonez un bmw , in principiu as vrea E36 Coupe FL ( 318IS / 320I --> Vanos (M52TU cod motor)) sau E39 Non Facelift 520I dupa 1998 , de preferat in 1999 din cauza cazului cu Nikasil (motoare inainte de martie 1997, si pentru upgrade-ul la motor din 1998 (M52TUB20 cod motor) --> Dublu Vanos) sau 520D FL 2001+ Bugetul este 2000 EUR, mai exact 1800 (50 Inmatriculare (Numerele le las aceleasi, + taxele de talon si alte taxe care trebuie platite) + Asiugrarea care ajunge undeva pe la 50-60 de euro (asigurarea tatalui 51 ani clasa B8 = 50% redusa) pe 6 luni + Impozit pe 2.0 (50 eur). Salariul zicem ipotetic ca o sa fie minim pe economie, aici nu punem spaga si alte lucruri. (1162 lei net = 250 eur). Indiferent de alegere sunt constient ca va fii nevoie de surplus de bani de cel putin 1000 EUR ca masina sa o aduc in stare buna. Toate au cel putin 400.000 mii de km asta tinand cont ca atunci romanii nu aveau bani de E39 nou sau de E36 nou , deci majoritatea provin din germania si ei conduc dupa statistica in medie cam 20 de mii pe an ( Daca as lua una din 98 ar avea cel putin 400.000 mii e la mintea cocosului) Acum aici vine partea unde am dubii, in medie cam cat rezista un motor din toate cele patru enumerate mai sus, ca daca il iau la 400.000 mai merge sa zicem inca 100.000 ? Stiu ca treaba e relativa si tine de modul cum a fost intretinut , schimburi la timp fie in functie de timp fie in functie de km. Toate potentialele achiztii as vrea sa le duc sa le faca un test de compresie si sa le urc pe elevator inainte de achizitie, cam cat ar costa o actiune de genul? Sunt deschis la sfaturi orice ma poate ajuta , sa verific ceva specific la masina sau la ce sa fiu atent, m-am uitat peste multe surse fie din engleza fie din romana fie forumuri romanesti fie germane fie din uk stiu in mare parte dar oricand sunt bune mai multe informatii pentru a face o alegere avantajoasa si inteligenta. Nu sunt cu tunatul masinii imi place cat mai clasic masina , imi place comfortul dar si sportivitatea , dar as sacrifica sportivitatea un pic pentru mai mult comfort si mai multe dotari folositoare fie ca sunt indirecte (siguranta - airbag optional 8/10) fie ca e vorba de directe (Senzori de parcare spate , fata si spate). Sunt constient ca nu pot sa le am pe toate in 1800 de euro, dar vreau sa imi spuneti daca are rost sa ma arunc la seria 5 sau sa ma multumesc cu mai putin la un seria 3. Nu platesc chirie si nici facturi, stau la parinti momentan si cred ca daca nu pot sa intretin masina asta nu are rost sa vorbim despre intretinerea personala in paralel cu masina luand in considerare un salariu minim pe economie. 520D 6-6.5 consum mediu 520I 9-9.5 consum mediu 320IS 8-8.5 consum mediu 320I 8.5-9 consum mediu Ca mic rezumat am 4 optiuni : E36 320IS 143 CP (an? FL ?) - In principiu sunt interesat doar de FL si asta din punct de vedere al sigurantei si al dotarilor (Airbag in usi la FL) 320I 150 CP (an? FL ?) - In principiu acelasi motiv ca si la IS doar ca aici este si motorul Single vanos M52TU E39 520I 150 CP (1998+) - rezolv 2 probleme cu anul asta , Upgrade la motor M52TUB20 (Dublu Vanos) si problema cu Nikasil care a fost pana in martie 1997. 520D 136 CP (2001+) - FL + alte dotari venite standard (DSC din Iunie 1999) Surse de unde am luat diferite informatii pentru cei interesati: - http://e39source.com/archives/1848 Schimbari E39 de-a lungul productiei de la "nastere" pana la "moarte" Varianta US, de EU nu am gasit nimic inca nu a scris nimeni - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 Motorul M52 Cu toate informatiile unde a fost aplicat Scuzati greselile de ortografie, este destul de tarziu si ma cam lasa faza scurta.2 points
-
A venit timpul sa renunt la MYX 5 , o masina la care am tinut in mod deosebit BMW 520 diesel 163 hp --- masina personala de 4 ani----proprietar--- 260 000 km ***M packet ***Faruri BiXenon ***Scaune sport semi-piele incalzite , electrice ***Webasto cu telecomanda , programabil ***Navigatie profesionala CIC , ultimul update harti 3D ***Climatronic 2 zone ***Servotronic ***Sistem sunet LOGIC 7 ***Padele volan ***Schimbator viteza SMG perfect functional -cutia e normala 6hp19 ***Senzori ploaie ***Senzori luminI ***Intrare AUX ***Oglinzi electrocrom *** Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si refrigerata ***Senzori parcare fata -spate ***Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata /spate ***Jante R 18 vara ***Jante R 17 echipate iarna ***Service la zi ***Motorizare M47 singura fara probleme la distributie Stare ireprosabila estetica si functionala schimburi , doar cu F10 525 , 530 , 535 masini cu Mpack si ceva optiuni -oferte in pvt pret 10 900 E negociabil Pt cei care nu stiu , masina are resoft la 203 cai si eliminare DPF , operatiune facuta in urma cu 2 ani , nu am avut nici cea mai mica problema , comportament ireprosabil motor si cutie si suficienti cai pt un BMW .Topicul masinii se afla pe forum , unde a avut o evolutie frumoasa de-a lungul timpului, istoric disponibil pt cine are timp sa citeasca 76 pagini . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136845-myx-5-bmw-520-da/page__p__2020294__fromsearch__1#entry2020294 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/3_zpszwaicbph.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_8217_zps4fhsl7dc.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/4_zpsdu1w9idr.jpg2 points
-
Strict parerea mea. Noua serie 8 arata mai bine decat oricare model de la Mercedes fie el clasa S,C,E etc. Aduce aproape a muscle car dar cu design European. Mercedes castiga la interior in presa de specialitate,dar eu totusi prefer designul gen cockpit al BMW .2 points
-
nu o sa vina niciun V12 pe seria 8. pe platforma seriei 5 nu incape niciun V12 si nu o sa incapa nici pe seria 8 i3, i5, i8 au fost doar un exercitiu de imaginatie si de marketing a bmw pt a arata ca electricul este viitorul si pt awareness au ales si designul un pic nonconformist. i3 si i5 nu vor mai avea o noua generatie si posibil nici i8 pt ca, vor aparea limuzinele, suv-urile si toate derivatele electrice din seriile 3-5-7-x3-x5 etc. i8 are motor mic otto hybrid tot in acelasi sens, pt a demonsta viitorul care apartine masinilor electrice. Mercedes si audi nu au avut aceeasi tactica precum bmw, ci s-au apucat direct de construit cate un suv electric de proportii normale care vor fi pe piata in curand.2 points
-
salut , imi cer scuze daca nu postez unde trebuie , acum cateva zile am vrut sa fac schimb cu un f10 din 2015 eu avand tot un f10 din 2011 plus diferenta de la mine. Dupa ce am ajuns la masina , omul mi a dat sa fac o tura cu ea cu toate ca eu nu vroiam , insistam sa mergem la Apan braila sa verific km . pana la urma am ajuns la apan si acolo supriza , masina avea 250 mii km in 2017 si el avea in bord 165 mii km , am zis pass plus mi a dat banii de motorina https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-IDb4VaJ.html2 points
-
2 points
-
Un scris nu te ajuta la nimic, e fix ca un "powered by" sau te miri ce aberatie isi mai pune cineva. Un logo cu numele clubului e mult mai ok, oricine e curios de el cauta pe Google si il gaseste. Crezi ca Americanii ar prefera un www.bmwcca.org in loc de logo-ul ala lipit pe masina, mai exact pe interiorul unui geam? Eu unul ma indoiesc. Iar logo-ul asta nu e mare deloc doar ca eu nu imi pun asa ceva pe masina, cum nu mi-as pune nici vreun scris vreodata, eu nu am nici numar pe fata la masina desi dpdv legal at trebui sa am dar prefer sa platesc amenda daca e cazul decat sa imi gauresc spoilerul fata sau sa pun numarul cu banda dubla adeziva, prefer masina cat mai curata. Ma rog, e strict parerea mea si atat.2 points
-
las si eu aici 2 masini verificate: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Guqqe.html#3f1221dc1c ultima intrare la 160k, in 01.2018, prb acum are 175-180k, ma astept ca bordul sa arate km reali https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7Gtsb8.html#10cc76cb8f ultima intrare pe la 180-190k, prb acum are peste 220k1 point
-
muscle sau cum vrei sa o numesti o masina cu asemenea cifre la 100/h e o sportiva in opinia mea si nu numai cred Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Bujia 4 dusa sau firul pt bujia 4 in releul de bujii intrerupt. Din pacate nu poti sa fii sigur care dintre cele doua e cauza. Incepe cu bujia si vezi daca mai da eroare.1 point
-
Ce zici tu de BMW la 2k euro e un pic fortat ce e drept, colegii mei au punctat bine punctele critice unde vei avea probleme la masini mai vechi de 15 ani. Iti pot da exemplu concret, eu am e46 coupe 320cd, motorul de 150 cp deci, intr-un an de cand il am, am cheltuit aprox. 2k euro (deci cat ai tu buget pt masina intreaga) doar in reparatii si piese. Ce e drept, daca iti lucrezi tu singur tot la masina, mai scade 800-1000eur din suma de 2000. Insa, oricum o iei, tot raman 1000eur intr-un an. Si asta in conditiile in care masina mea era in mintile ei cand am cumparat-o si nu avea nicio problema grava. Un rulment huruia cand am cumparat-o, atat. Deci chiar daca pare ca e perfecta, pana nu te apuci sa o inspectezi si sa o dezasamblezi sa vezi ce e cu adevarat pe dedesubt, nu-ti poti da seama de starea masinii. Deci la 2k euro nu m-as orienta spre marca gen bmw. Ca vrei neaparat tractiune spate, nu stiu daca merita intretinerea la masinile astea gen BMW, Mercedes si ce o mai fi tractiune spate, doar din cauza asta. Decizia ramane a ta, insa ai fost avertizat de eventualele urmari! Ori te pregatesti si iti gasesti o slujba mai buna, ori ramai momentan la ce iti poti permite. Spor!1 point
-
1 point
-
La ce resurse te referi? Financiare? Grupul Daimler bate de la distanta grupul BMW. Numarul unu mondial in vehicule premium, in vehicule comerciale, au o gramada de aplicatii in industria navala si de generatoare de mare putere. Sunt in schimb de acord cu tine, dupa tot tam-tam-ul ma asteptam parca la ceva care sa aduca aminte mai mult de vechiul 8ar. Si preturile sunt exorbitant de mari...1 point
-
1 point
-
Din cate tin minte a fost o comunicare, termenul era de 2022-2025 pentru g20 electric. Abia astept:) Oricum momentan este f30 320e si mai nou 330e... asa ca timpul le rezolva.1 point
-
vs-uri se fac intre multe marci, intre multe categorii de masini asta nu inseamna ca joaca in aceiasi liga, nu demult era o poveste pe forum depre un vs, kia stinger vs bmw, aia nu inseamna ca fac parte din aceiasi liga, ca ofera cai multi? Sunt multe marci care ofera cai mult, lucrul cel mai important insa e cum ii faci sa stea mai bine pe asfalt @edit Tare comparatia cu femeile care se fac frumoase la doctor, cea cu frumusete naturala va fi frumosa si spre 50 de ani, cea cu infrumusetare la doctor ma indoiesc, ca va fi asa ) App de seria 8, dimensiunile o plaseaza langa seria 6/E klasse, nicidecum langa un seria 7 sau S klasse Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Daca dai search pe Google vei vedea noua seria 8 vs S-class coupe pe foarte multe site-uri. Cea ce ma face sa cred ca sunt in aceas liga. Sau sa fie seria 8 la nivel cu Aston Martin ?Posibil si asta. L.e.@edit.Clar sustin BMW-ul.1 point
-
Normal ca va baga prostii in cap, ca e normal sa consumr ulei, ca doar nu s prosti nici ei sa va schimve motoarele. Am e90 , e46 ambele peste 300k , si nu am gram de consum la ulei. Mai mult de atat, e90 are dpf off, +soft la 210cp de la 163 stock. De multe ori schimb in 4000rpm, si nu consuma nici pe dracu. Eu zic sa va faceti reviziile serioase la masimi, si sa descoperiti adevaratele probleme. Ps. Daca e ulei de cacat gen BMW Long Life mai stiu eu ce cacat , e normal sa consume fiindca la noi in tara se importa ulei contrafacut BMW. Bafta1 point
-
1 point
-
Culmea tupeului (sau prostiei, nu mi-e clar): cumperi o masina de pe olx in februarie anul asta, cu 235,000 km. Dupa care o pui la vanzare, tot pe olx, in iunie, cu 156,000 si mai scumpa. Timp in care nu i-ai schimbat nici macar numerele.. Si ce-mi place e ca omu' recomanda verificarea dupa VIN =)))) https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-facelift-IDayVsx.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-520d-177cp-an-2010-euro-5-bixenon-navi-mare-IDap4MB.html vin: WBAPX31070C5276701 point
-
Noul idrive se numeste MGU (Media Graphics Unit). Se va echipa la optiunea 609 pe: G15 : 18-07-xxx G05 : 18-07-xxx G20 : 18-11-xxx G14 : 18-11-xxx G07 : 18-11-xxx G11 : 19-03-xxx G12 : 19-03-xxx Incepand de la MGU update-ul de ilevel se face OTA (over the air).1 point
-
La cati bani aveti ma mir totusi ca va cumparati masini cu 2-300.000km...1 point
-
Preturi de baza seria 8: M850i xDrive - 125,700.00 EUR (TVA 19% inclus) 840d xDrive - 100,000.00 EUR (TVA 19% inclus)1 point
-
Asta ar fi simplu doar dacĂŁ politia ar verifica actele. App gratuita vezi tot. Conform legislației din UK asigurarea e valabila doar pe proprietar. Astfel 90% ar dispĂŁrea. Și nu ar mai fi un fenomen. DupĂŁ aia și alea de BG.1 point
-
Cu volanul pe partea greșitĂŁ. Din punctul meu de vedere ar trebui interzisĂŁ circulația mașinilor de genul ĂŁsta.1 point
-
Daca nu te-ai dus acolo, de ce nu te-ai dus acolo. Daca te-ai dus acolo, in ce erai imbracat? Pierdeti din vedere ca nu te duci sa-i faci curte unei ametite, te duci sa le dai unora banii tai. Doar in romania trebuie sa te milogesti de ei, sa inchizi ochii, sa te chinui, sa ii rogi sa iti ia banii. Daca oamenii aia erau asaaaa interesati de ce fac angajatii lor (inteleg ca doar la baza lantului e problema?), urmareau interactiunea lor cu clientii si ii instruiau, scuze, le dadeau peste bot cand constatau abateri. Asa e usor sa spargi banii primiti pe nimic si sa dai din gura ca da, daaaa, o sa facem.1 point
-
1 point
-
WOW,au spulberat orice fel de competitie. Era si timpul,excluzand modele M au trecut ceva ani de cand BMW nu a mai produs modele emblematice(cam de prin anii 90"). Sa vezi acuma optiuni si preturi1 point
-
1 point
-
Uite cum e peste Ocean desi nu mi-am lipit niciodata sticker-ul pe vreun BMW.1 point
-
flori22 - in toate cele 16 posturi ale tale , ne-ai informat suficient ca ai masina cu dynamic drive si edc si 300 si ceva de mii de km care nu are nici o problema. Mai lasa-ne ca ne descurcam si fara !1 point
-
Socant...o masina veche de 12 ani cu manson schimbator uzat si 2 crapaturi in tapiterie..adevarat, la 6000e trebuia sa aiba anvelope noi, nici un pic de uzura si toate probleme tehnice rezolvate, vreo 2-3 ani sa nu bagi nimic in ea.1 point
-
E36 merita doar ca a doua masina, in rest nu. Ofera putin confort, putine dotari si sta f prost la capitolul siguranta. Daca tot ti s-a pus pe rwd cauta un e46, un 320d, daca cunosti pe cineva care se ocupa cu adusul de masini roaga-l sa iti cumpere unul ok din Germania.1 point
-
Cum a venit caldura, am inceput sa o spal ca sa-mi exercit putin pasiunea. Folosesc produse de la Chemical Guys. Cam asta a iesit. Trebuie sa schimb si anvelopele si sunt hotarat 90% pe Barum Bravuris 3. Pareri? Pe tire reviews UK au recenzii f bune.1 point
-
da, ai dreptate, trebuie sa fim atenti pe unde mergem si care sunt regulile jocului, iar regula de baza pe autostrada e viteza "maxima admisa e de 130km/h" tocmai am vb cu un prieten din Polonia. mi a spus ca a vazut la tv si ca toti sunt ok, in vw erau doi copii, bmw ul a fost gasit vinovat end of story! happy end (nimeni nu a patit nimic) nu ai cum sa intrii in cineva pentru ca acel cineva merge pe pilot si sa l consideri ca e de vina. daca intrii in cineva e ori pentru ca nu esti atent, ori pentru ca nu pastrezi distanta regulamentara, ori pentru ca rulezi cu o viteza peste limita admisa si fizic iti atingi limitele, ori pentru ca unu iti taie calea. se vede clar pe video ca din momentul in care ala intra pe banda a2a si pana in momentul impactului trece un anumit timp, destul de lung, in care x ul mai mult ca sigur ca nu a incetinit deloc ci doar si a facut planul cum sa i "faca" pe amandoi......si i a facut.....pe unul praf1 point
-
Ascultati la omu', ca la cate autostrazi trec prin zona lui, stie sigur ce spune...1 point
-
Nasol accidentul. Greu sa faci schimbari rapide de directie cu o masina grea(2T+) si cu centru de greutate ridicat. S-a dus ca o caramida cu toata electronica de pe ea. Aviz celor care conduc suv-urile ca pe Ferrari. Chiar daca era in Germania pe tronsoane fara limita de viteza. Exista o viteza recomandata care de obicei e de 130. Legal poti merge cat de repede vrei doar sa nu incurci traficul, presezi pe altii. Nimeni n-are obligatia sa se dea instantaneu ca vii tu cu 300. Iar daca esti implicat intr-un accident(chiar fara sa-l fi cauzat) si se dovedeste ca ai avut peste viteza recomandata ai automat parte de raspundere civila/penala.1 point
-
zice ca autorul filmarii nu s-ar fi uitat in oglinda inainte sa se angajeze in depasirea aia cu viteza melcului si nu l-ar fi vazut pe ala cu X5 care venea torpila, punand astfel presiunea pe X5 sa execute o manevra de depasire sinuos periculoasa...1 point
-
@ WIN60 - cateodata nu cifrele inseamna totul. Dupa mine, degeaba ai o putere mai mare daca nu e pusa cum trebuie sau se face rabat la fiabilitate. Eu unu, nu as face niciodata soft la cineva care nu are dyno, pentru ca altfel puterile declarate nu sunt confirmate. Pentru diesel- PowerTech sau Completechip sunt buni. Acestia colaboreaza foarte bine. Pentru benzina- Catalin WPP.1 point
-
S coupe are si el 5027mm si nu e imens deloc. e drept ca la peste 5 metri o masina este orice, numai sport nu e, iar bmw a vrut ceva cu valente sport cat mai mari si, probabil dimensiunea e potrivita intentiei0 points
-
de aia nu cumperi masina de 1 miliard bani vechi de pe olx... ma distreaza cum inca te iau cu "km reali si revizii in reprezentanta", cand si la cea mai simpla verificare afli ca e fake.0 points
-
e posibil ca pe G16 (seria 8, Grand Coupe) sa vina si un V12. cat despre G14 (s8 coupe) vs. S-classe (c217) ambele sunt Grand Tourer ! personal imi place mult mai mult S8 . astept sa vad cum o sa arate Grand Coupe-ul !!!! si retoric : Mercedes are ceva contra BMW I8 ?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00