Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/25/18 in all areas

  1. Cum sa schimbe, sunt scumpe si alea, da-ti seama. Ce sa faci, perne, fite, toate astea costa. Dar stai ca uitasem ca lumea isi ia masini premium si vrea sa aiba cost de intretinere de Logan.
    6 points
  2. BMW M8/e31. O masina care nu a vazut lumina zilei ... V12 550Cp
    4 points
  3. Ai aflat care sunt costurile minime de intretinere la un BMW , daca aveai vre-un X ceva pana acum ziceai ca e cazan la cati bani cerea doar pentru intretinere, fara nici un alt eveniment. Si nu ai decat un N47, daca aveau un 3.0 bi-turbo ceva deja vindeai masina cand aflai ca trebuie sa schimbi a doua oara galeria de admisie, sau furtunul dintre intercooler si turbo... ca deh` ... "asta e boala lor" si e consumabile. Ce ai tu acolo e departe de a te "ruina", dar daca pe tine suma aia de 1000-1500euro/an te ruineaza, atunci afla ca unii baga suma aia la cateva luni si tot sunt fericiti cand o conduc si nu considera o ruina masina. Pana acum ai enumerat doar chestii banale, nimic din ce ai spus nu e iesit din comun la varsta si km pe care ai spus ca ii are masina ta.
    3 points
  4. Singurul model care nu a primit denumirea de *M* si totodata primul seria 7 echipat cu propulsor M: BMW E23 745I, 209 bucati destinate pentru Africa de Sud, echipate cu motorul M88/3, cutie viteze 192/17-automata/manuala. 745i
    2 points
  5. Ești cârcotaș aici. :pirate: Ți-am zis și în topic atunci, că în sărbătorile legale scria foarte clar că au închis. Aici e vina ta Dar ca să revin la topic. Revizie - Bavaria Băneasa - Mai 2017 Prima revizie pe care am făcut-o BMW-ului în țară a fost la Băneasa. Am zis că să fie treaba făcută bine, că nu știam încă foarte bine ce și cum e cu BMW, fiind primul BMW deținut. Deși revizia în sine nu a fost mare lucru și consilierul mi-a răspuns frumos la toate întrebările, starea în care mi-a fost predată mașina a fost varză pentru o revizie care a costat 1800RON. Când au scos filtrul de habitaclu, toate frunzele și urmele de praf și mizerie se găseau frumos pe covorașul din dreapta. Un morman întreg. Ok, ei nu sunt spălătorie ci la service, dar măcar un bun simț de a scutura cât de cât covorul respectiv l-aș fi apreciat. Era curat lună când am adus mașina. Era insignifiant dacă făceam revizia la un service de cartier, dar când vii la un service Premium, te aștepți la servicii premium. N-am văzut atunci pe moment, abia câteva săptămâni mai târziu, că după ce au făcut revizia au uitat complet să-mi treacă în istoricul din bord operațiile. Neștiind inițial foarte bine situația nici nu m-am uitat pe moment. Acum stau cu o revizie lipsă din bord, tocmai la Bavaria.... jenant Menționez că am făcut sesizări pentru ambele probleme. Am primit scuze de fiecare dată... și cam aia e. Cu istoricul tot nu am remediat. După ce am vorbit cu șeful de service, mi-a zis că se poate reîncerca scrierea reviziei respective în bordul mașinii dar că e riscant că o să dăm lucruri peste cap acolo și că vezi doamne risc să-mi apară în ordine aiurea toate intrările.... whatever. Apare măcar în istoricul online al mașinii așa că nu mă agit foarte tare...dar era ceva ce nu trebuia să se întâmple. Reparație Casco, bară spate - Bavaria Otopeni - August 2017 Aici e de laudă, parțial. Deși discuțiile cu consultantul (care apropo câteva luni mai târziu am văzut că nu mai lucra acolo) au fost foarte întârziate și lipsite de detalii,a trebuit să sun eu de fiecare dată să primesc un update. Și nu, nu insistam, dar treceau 5-6 zile și nu primeam niciun semn. Scuza lor atunci a fost că erau foarte aglomerați, fiind perioadă de concedii. Bara spate a ieșit în schimb impecabil. Mașina am primit-o curată și spălată complet. Nicio diferență la culoare sau alte tâmpenii. Impecabil Discuție legată de câteva operațiuni pe care voiam să le fac - Bavaria Otopeni - Martie 2017 Aici nu am mai folosit serviciile deja. A fost un haos total. Am vrut să fac operațiuni în regim propriu, folosind și un Voucher câștigat la un concurs la Open Doors Day, tot la Bavaria. S-au făcut că plouă cu voucherul meu. M-au trimis să-l folosesc la Băneasa în loc de Otopeni inițial, că vezi doamne nu e câștigat la ei. Oricum habar nu aveau despre ce e vorba. După insistențe, a fost nevoie să vorbească la telefon cu 3 persoane șeful de service ca să confirme că voucherul este valabil. Oricum a expirat până am reușit să-l folosesc. Am uitat din păcate numele celui cu care am vorbit acolo pentru reparațiile pe care voiam să le fac, dar m-a tratat constant cu dispreț și sictir. Părea oarecum deranjat de faptul că am venit să vorbesc personal acolo cu el. Voi încerca să-mi amintesc numele respectivului. Am plecat cu un gust foarte amar de acolo însă. Nicidecum service Premium. Până și la service-urile de cartier mi s-a vorbit mai frumos. PS - nu, nu arăt a pierde-vară și nici nu sunt un imbecil care nu știe să vorbească, dacă la asta vă gândiți - chiar am vorbit foarte frumos cu toată lumea De atunci n-am mai trecut pe acolo. Ultima revizie am făcut-o la Filaret. Planific să mai fac o încercare însă cu bara față, în regim propriu, peste câteva luni, la Otopeni. Sper să nu mai dau de respectivul nesimțit măcar. Păcat de servciile de tinichigerie care au fost impecabile.
    2 points
  6. Stare foarte buna de functionare , tapiserie piele , climatronic , parktronic spate , incalzire in scaune si reglaj lombar , decapotare perfect functionala , cauciucuri de vara si iarna , faruri xenon , scaune sport , sistem start stop , consum redus , itp si rca valabile , are mici zgarieturi de parcare , catre de service la zi , vin uj51833 , km 142000 , pret 8500 euro , tel 0722.200.820 Imi pare rau dar nu pot sa atasez mai multe poze dar la cerere pot trimite pe mail sau pe whatsup
    1 point
  7. Avand in vedere ca era electricelor incepe sa rasara, si cea a motoarelor cu combustie interna incepe sa apuna, m-am gandit ca putem grupa aici tot ce inseamna istorie/legende BMW si nu numai. Incep cu asta: V16 BMW E32, niciodata ajuns sa fie produs in serie:
    1 point
  8. Dupa 200k de km mai pica una alta! Totusi este o masina premuim cu preturi pe masura la piese.
    1 point
  9. toate loviturie la masina costa destul de mult ,am schimbat perne spate cu 450 euro (200 bucata ContiTech de pe ebay si 5o montatul de un baiat ce lucreaza la BMW si ma rezolvat acasa ) kit deferential a costa 620 euro la BMW in germania . cheder usa sofer si cele doua mansoane de cauciuc de pe telescoape spate mau costat cu manopera 160 euro din care chederul originl 110 euro la BMW ca nu lam gasit pe net . 300 euro la BMW schimbat placute spate ca prosti de la ATU nu au stiut sa le schimbe si era oferta la placute Bosch cu 150 ,ghinionul meu . masina luata la 117 000 km si are 181 000Km .#vorbim totusi de un BMW .
    1 point
  10. Sfat.Vinde toate piesele motorului desfacut pe OLX(poti sa pastrezi turbo). Iar dupa ce gasesti un service competent cumpara un motor din dezmembrari cu km cat mai putini preferabil,schimba-i distributia si instaleaza-l pe masina.
    1 point
  11. Incearca sa iei un facelift...Eu as lua automata , acum depinde si de buget! Nu te grabi!
    1 point
  12. Ai uitat sa specifici de unde are Brutus motorul ...
    1 point
  13. Bmw Brutus 47l, v12 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Spune-ne si noua care siguranta a fost arsa , sa stim daca ne mai intalnim cu problema.
    1 point
  15. @Afk-multumesc. A primit si suporti originali Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    1 point
  16. Salut, teoretic fulia merge la mine e fabricatie 06/2001 masina.Sunt inca in dubii sa o vand sau sa incerc sa o fac un track car low budget pt Adancata.
    1 point
  17. mi se par geniale aceste minusuri. practic primesc minus pt ca nu sunt imbecil. ca daca eram imbecil, afirmam ca desi sunt numeroase masuratori cum q7 ajunge la 200 in 26 de secunde(adica la fel ca seria 5 f10 cu 258cp) si desi sunt masuratori cum x5 are nevoie de aproape 35 de secunde, trebuie totusi sa afirm ca nu e asa, pt ca suntem pe forum bmw si trebuie sa spunem astfel incat sa fie bine
    1 point
  18. Salut! Ultimele upgradeuri... Reconditionare volan Jante style 124 et 20 Am o mica problema ...la 85 km/h am o mica trepidatie in volan, initial am crezut ca de la jante dar am fost la verificat si sunt ok, directia ok. Anvelope noi falken 510 xl dar am sunat la emag sa le returnez crezand ca sunt din anvelope. Am pus de la un prieten un set pe 16 pana imi ajung pirelli p7 blue si face la fel, astept sa pun noile anvelope si sper sa se rezolve cu asta. Trepidatia apare intre 80 si 90 km/h. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  19. Cu volanul pe partea greșitĂŁ. Din punctul meu de vedere ar trebui interzisĂŁ circulația mașinilor de genul ĂŁsta.
    1 point
  20. Da asta e vindecoder are prima inmatriculare in 2009 cat putea sa circule cabrio in noiembrie si decembrie doar daca venea mos craciun cu ea trase de reni
    1 point
  21. Masina urmeaza sa primeasca un retrofit pe partea de confort - un interior complet de M3 e92 - masina donatoare avand doar 2330km, inca miroase a nou
    1 point
  22. - Florin - Bucuresti(Chitila) : 0728444108
    1 point
  23. Am ajuns si eu la Florin(Bucuresti) cu un 318i ptr schimbarea simeringurile ptr ca masina consuma ulei,la greu.Pe lângĂŁ simeringuri s-au mai schimbat patina,lanțul care era foarte uzat plus garnitura capac motor si ceva o-ring-uri. Ca o paranteza,am rĂŁmas uimit de priceperea acestui mecanic,practic toatĂŁ treaba a durat aproape 3 ore iar la sfârșit a pornit la sfert de cheie.Cum ii mergeau mânuțele acestui om,m-a lĂŁsat mascĂŁ...tatal meu(masina fiind a lui)se uita la mine mirat si ma intreaba: -Oare mai pune toate piesele astea inapoi si sa mai si porneascĂŁ? ) Pe drumul spre București(din Cta) am avut un consum de 8.8l/100km iar la intors am avut 7.2l ,iar fum nu mai scoate deloc. DacĂŁ aveți probleme legate de consum ulei si fum albastru la aceastĂŁ motorizare,atunci e bine sa luati legatura cu acest mecanic.
    1 point
  24. cine a zis ca trebuie sa desfaci toata masina? tot ce trebuie sa faci e sa schimbi coaja de bord (4-5 piulite)........ eu stau f linistit
    1 point
  25. depinde catre ce zona inclini: mai dotata si mai confortabila (automata) sau mai spartana si cu costuri mai mici de intretinere. - toate F11 au perne de aer pe spate in loc de arcuri - ia in calcul schimbarea pernelor de aer in jur de 150.000km (400 euro perechea aftermarket, 800 euro perechea originale) - daca iei automata, va consuma 1l/100km in plus; se recomanda schimbarea uleiului din cutie la 120k-max 150k km (400 euro) - la manuala dupa 200k km probabil va trebui sa schimbi kitul de ambreiaj (250 euro) + volanta (500 euro) - cu distributia nu iti face griji, poate dupa 250k km - F11 e mai greu cu 100kg decat F10; de aceea 520d-184cp e cam la limita, daca iti place sa depasesti des si repede; ai putea sa te uiti la un 525d - e mai mult decat suficient cu tractiune spate, nu ai nevoie de xdrive (mai ales daca iei 520d) - o varianta de luat in calcul este si 518d de prin belgia (practic este un 520d detunat, in afara de soft nu e nicio diferenta tehnica fata de 520d); il resoftezi lejer la 450nm/215cp (la fel ca un 520d) - preturile la piese si la consumabile sunt cu 40-50% mai mari decat la seria 3; ex filtru polen OE: 450 lei pt F10, 250 lei pt F30; aftermarket: 250 lei F10, 120 lei F30; distributie accesorii OE (curea + role ghidaj): 700 lei F10, 500 lei F30 - pretul pt masina din anunt mi se pare cam mic; dupa 200k km o sa incepi sa schimbi destule la ea (filtru particule, perne de aer, amortizoare, diverse pe la suspensie, tampoane motor, valva egr, etc); incearca sa afli ce s-a schimbat pe la ea inainte sa cumperi facelift a fost anuntat la sfarsitul lui 2012, dar primele masini au fost produse dupa 07/2013
    0 points
  26. am fost in pozitia in care voiam sa-mi iau e60 525 sau 530 diesel fara FL, voiam sa dau maxim 6000 am renuntat pentru ca nu mi-a placut nicio masina, toate care chiar aveau 200-240.000 de km ajunsesera la km aia fara nimic schimbat pe partea de suspensie/revizie cutie/etc practic primeam un backlog de lucrari de mentenanta ce trebuiau facute: minim toata suspensia (brate superioare+inferioare fata/spate, bielete antiruliu, de directie, amortizoare, flanse, etc) vreo 6-7000 ron, revizie cutie cel putin 2000, filtru de particule aftermarket + instalare alti 2000 si multe altele. asta in conditiile in care tinichigeria si interiorul ar fi fost tzipla ceea ce nu prea era cazul. si asta ca sa ce, ca sa am o masina diesel cu impozit 500 de euro anual in conditiile in care trendul mondial e sa se renunte la diesel... tu insa nu esti eu, ai buget mult mai sanatos, te-ai incadra pentru un 530d cu kit M si facelift si nu enorm de multi km. in bugetul tau insa gasesti si 530i cu motorul de 258 sau 272 de cai. complexitatea e data doar de injectia directa, e mult mai bine decat la diesel. eu spre asta m-as indrepta, dar vezi ca trebuie sa cauti afara (germania, suedia...), in romania eu n-am gasit niciuna, oricare ar fi fost bugetul. automata, scaune confort, logic 7, astea sunt importante in opinia mea. si evident xenon (activ eventual), senzori ploaie, etc. si HUD e super tare.
    0 points
  27. E o mizerie sinistra, i-as sparge genunchii aluia care a gandit-o. Acolo puteai sa depasesti tirurile. Acum e o banda si jumatate. Era sa ma loveasca o proasta de pe B1 care n-avea loc cu un golf 5 pe toata banda, musca din B2. Fata fuma si vorbea la telefon.
    -1 points
  28. eu nu asi lua fara navigatie mare .arata naspa cu cea mica si cu cele doua plastice in lateral .
    -1 points
  29. Salut tuturor, am un e46 2002 2.0 benzina 318i, de dimineata am plecat cu gandul sa imi pun freon la service, am ajuns am asteptat 5 minute sa retraga gaz-ul pe care il am si avea 0,52 din maximul de 0,74 am platit frumos dupa 30 de minute de bagat inapoi tot full si 5 minute verificarea 25 de lei 100 de mg si eu am bagat 220 de mg am dat 50 de lei manopera( a pus omu meu 2 cabluri apoi le-a scos si si-a luat 50 de lei) si dupa asta dau sa plec si pornesc aerul eu stiind ca nu functioneaza din cauza compresorului pe care o sa il schimb cat de curand ca am zis sa nu mai dau comanda ci sa caut eu in oras (Galati) dar nu prea am timp, si ce a facut mesteru meu el care a lucrat numai la dacii, opeluri, peugeot mi-a zis ca cica sa dea impuls direct la ventilator poate porneste cu compresorul eu i-am zis ca nu, am plecat pana la usa din dreapta a masinii sa inchid tabelul cu sigurante din torpedou si cand ma intorc mesteru meu a pus 2 cabluri pe baterie si mi-a bagat masa direct in ventilator si i-am zis ma ti-am zis sa nu faci asta si face el cica am incercat ca asa e la peugeot sau la opel, am trecut peste si am dat sa pun bucatica aceea neagra de pe carcasa ventilatorului(PA6-GF30 se numeste piesa) si cand sa cuplez curentul la ventilator prin mufa incepe ventilatoru si merge incontinuu, deci ventilatoru de la radior merge incontinuu daca nu scot mufa merge si imi duce bateria, in necunostinta de cauza am fost sa caut acea piesa de deasupra el zicea ceva ca e releul dar din ce am citit eu ar fi modulul de setare al ventilatorului la pozitiile 1 si 2, bun si am plecat la ora 2 sa caut piesa aia am mers prin tot orasul nici un sediu de dezmebrari nu am ratat si nici unul nu avea aceasta piesa, intr-un final ma intorc la el si ii zic na ma ca ai facut bine mi-ai stricat masina si s-a dus el la un magazin de piese de la varul lui sau fratele lui ceva de genul si mi-a adus una functionala (piesa pa6-gf30) am pus-o si facea exact la fel, am lasat-o acolo pe aceea si pe a mea am lasat-o la fratele lui oricum ambele erau functionale, mai apoi i-am spus ca nu mai doresc sa imi umble la masina ca...imi mai strica si altceva si eu ma aleg cu pagubele asa ca am luat-o si am vorbit cu un baiat dedicat bmw-urilor si in weekend ma duc la el cu masina dar am spus sa va cer o parere si sa va dau un sfat. Parerea ceruta: ce crede-ti ca ar fi? am citit ceva de piesa cu tepi de la e46 din torpedou, dar daca eu am actionat doar ventilatorul si nu am umblat la instalatia care duce inauntru in masina se poate strica? voi ce parere aveti? (clima a cam luat-o razna, eu o opresc si cand pornesc motorul porneste iar in blana) Sfatul: Fratilor, nu va mai duce-ti la service-uri de cartier, stiti ca exista o vorba "dai un ban da stai in fata" tu ca om normal zici ca te duci si scapi usor cu cativa bani si apoi te trezesti cu altele si seful service-ului cand i-am zis ce mi-a facut mecanicul lui sef a zis ca e bmw si nu trebuie sa vin cu el la service-ul lu nea costica de la tara care rezolva cu o sarma sau doua si merge masina, adica daca tu ca patron iti aci astfel de reclama atunci e clar ce service ai. Mai bine dati cu 50-100 de lei mai mult si stiti ca a lucrat o mana de om priceput nu un nimeni care a invatat doar din experiente si claie peste pupaza cand am plecat cu masina defecta cu ventilatorul care mergea zicea-i ca e tractor masina imi face mecanicul cica "cand rezolvi problema sa imi spui si mie de la ce era ca sa stiu" adica tu dupa ce imi strici masina si nu iti cer nici un ban imi mai spui si asta? pai cand te vad pe strada te scuip intre ochi. Multumesc pentru atentia acordata, salut respect si numai bine astept parerile dvs.
    -1 points
  30. Am un BMW F11 din 2010 , cum parat din belgia , il am de 3 ani , in fiecare an am bagat cam 1000 de euro cel putin , anul trecut 1500 euro . Anul trecut am schimbat distriburia ca se audea un sunet ca si cum ar feca lantul , aveam 210 000 km cu ea , cind mi a desfacut motorul lantul il puteai indoi in toate directile desi e normal sa se indoaie in 2 doua diectii numai , e normal la un lant ca si de bicicleta un pic mai gros , nici macar ca si de motocicleta . lanturile de la modelele vechi erau de 3 ori mai bune . Am mai schimbat bara din fata , am pupat pe unu si mi a sarit capota , parea ca am distrus toata masina , desi ma frinat exact cind lam atins , degeaba , bara are niste senzori de pìeton ce la o minima indoire se rup si arunca cpota spre parbriz ,sa nu loveasca pietonul tare , bordul mi sa pus ca la jocuri elecronice si nuami incet mai puteam merge . O istorie ce nu o recomand la nimeni , costul 450 euro. Acum recent mi s a spart suspensia pneunatica pe spate , trebuie schimbate ambele ,cost 1200 euro , am cautat pe internet gaseam intre 50 si 85 euro sa iau camera si sa le fac eu , dar uni ziceau ca trebuie si echilibrata masina apoi , decicum aveam nevoie urgent de masina am preferat sa nu astept . Cu echilibratul nu am vrut sas risc pt ca acum 2 ani cind ma pregateam de un drum lung mi s a gaurit o roata ce era runflat si cu schibatul cauciucului am uitat sa dau echilibrarea masinii intr un loc plan si drept si am mers cu masina dezechilibrata si in curbe derapam si masina franasingura , pin mi am dat seama si am oprit intr un loc drep si am dat verificareapresiuni la roti , asamai repetat de vreo 2 ori ca de la prima nu imi era clar ca masina statea bine in curbe. In final , nu recomando modelul asta de masina F11 , numai daca aveti bani si va enerveaza.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.