Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/26/18 in all areas
-
tocmai asta e problema celor care cumpara masini sh: o iau la jumatate de pret in cel mai bun caz si cu 100k-200k km si vor sa se comporte ca si cum ar fi noua fara sa tina cont ca pretul de maxim 50% este pt ca masina are o uzura si pt ca ceea ce a fost mai bun din ea s-a consumat. dupa 100k km orice masina cere bani si nu poti pretinde sa nu inghita 1000-2000 de euro anual. ia masina noua si o sa vezi ca e buna. in 2007 am dat 18.250 euro pe un ford focus nou si bineinteles ca lumea a spus ca sunt prost pt ca in banii astia luam bmw seria 3 sau audi a4 si eram si eu smecher cu sh nu sarac cu ford nou. am dat peste un caine de 15 kg. spoiler crapat, toate cele 3 radiatoare afectate si transformate in arc de cerc, o ureche la ventilator rupta iar astea au trebuit schimbate. masina functiona impecabil si doar daca te uitai atent vedeai spoilerul crapat. aproape 3000 de euro reparatia inclusiv tva si manopera. bineinteles aveam casco pt ca nu eram smecher cu bmw sh si fara casco5 points
-
Iti dau o alta sugestie : daca tot vei sta sa analizezi daca s-a trisat sau nu, atunci trisorul isi ia un ban permanent de pe forum daca e prins, in felul asta incerci sa descurajezi eventuale intentii.2 points
-
Cum sa schimbe, sunt scumpe si alea, da-ti seama. Ce sa faci, perne, fite, toate astea costa. Dar stai ca uitasem ca lumea isi ia masini premium si vrea sa aiba cost de intretinere de Logan.2 points
-
toate loviturie la masina costa destul de mult ,am schimbat perne spate cu 450 euro (200 bucata ContiTech de pe ebay si 5o montatul de un baiat ce lucreaza la BMW si ma rezolvat acasa ) kit deferential a costa 620 euro la BMW in germania . cheder usa sofer si cele doua mansoane de cauciuc de pe telescoape spate mau costat cu manopera 160 euro din care chederul originl 110 euro la BMW ca nu lam gasit pe net . 300 euro la BMW schimbat placute spate ca prosti de la ATU nu au stiut sa le schimbe si era oferta la placute Bosch cu 150 ,ghinionul meu . masina luata la 117 000 km si are 181 000Km .#vorbim totusi de un BMW .2 points
-
Culmea tupeului (sau prostiei, nu mi-e clar): cumperi o masina de pe olx in februarie anul asta, cu 235,000 km. Dupa care o pui la vanzare, tot pe olx, in iunie, cu 156,000 si mai scumpa. Timp in care nu i-ai schimbat nici macar numerele.. Si ce-mi place e ca omu' recomanda verificarea dupa VIN =)))) https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-facelift-IDayVsx.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-520d-177cp-an-2010-euro-5-bixenon-navi-mare-IDap4MB.html vin: WBAPX31070C5276702 points
-
Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!1 point
-
Vand masina personala, adusa in tara in august 2017, provenienta dealer BMW Bielefeld, achizitionata la 22.000 km. Culoare exterioara Individual Mondstein Metallic Interior Piele Nappa Maro Inmatriculata firma, TVA deductibil. Km actuali 56700, are 3 revizii ce au inclus filtre si ulei de fiecare data, prima la 22k km in germania la cumparare, a doua la 42k km la Apan Braila si cea de-a treia la 56k km tot la Apan. Garantie extinsa pana in luna Decembrie 2018 Se vinde pe motiv de neobisnuinta cu gabaritul masinii, cred ca imi doresc ceva mai mic. Pret 35800 Euro, negociabil de bun simt si doar la vizionare. Exclus schimburi, samsareli, sau oferte nesimtite. Contact 0722512313 Dotari : P337A M Sports package P7S9A Connected Drive Services Paket S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S258A Anvelope Runflat S2NDA Jante aliaj M Double Spoke 351 19" S2TBA Transmisie Sport automatic S2VBA Display presiune anvelope S3AGA Camera mers inapoi S403A Trapa sticla actionata electric S423A Presuri velur S431A Oglinda interioara cu functie automata antiorbire S441A Pachet fumatori S456A Scaune comfort cu memorii sofer si pasager S488A Suport lombar scaun sofer si pasager S494A Incalzire scaune sofer/pasager S4EHA Finisaje interioare in negru lucios S4U2A Schimbare moduri conducere incl. ECO PRO S4URA Lumini interioare ambientale S502A Sistem spalare faruri S508A Asistent de parcare (PDC) S534A Climatizare automata S552A Faruri Adaptive LED S575A Prize suplimentare 12V S5A1A Faruri ceata LED S5ACA Asistent schimbare automata faza lunga S609A Sistem navigatie Professional S610A Head-up display S676A Sistem audio HiFi S698A Area-Code 2 for DVD S6AKA Connected Drive Services valabil 2019 S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6WAA Instrumentar de bord continut extins S710A Volan M in piele S715A Pachet aerodinamic M S760A Ornamente exterioare negru lucios Shadow Line S761A Individual sunshade glazing S775A Plafon interior Individual Anthracite S8TFA Protectie activa pietoni S8THA Detectie activa semne circulatie Ma multe poze aici -> https://postimg.cc/gallery/395kk87z0/1 point
-
Buna seara colegi, Vand un bmw f10 din 2012 520d din 2012, deoarece vreau sa imi iau un 530d. Masina a fost cumparata acum 1 an si 2-3 luni, adusa din Belgia la 161.000 de km. Momentan are 189.000 km dar se mai modifica deoarece circul cu ea. Eu am mers in general in afara orasului si cateva excursii in strainaite. Are tot istoricul de service inclusiv Belgia si Romania. Toate reviziile se pot verifica dupa VIN: DU34119. Pret 16.700 euro Dotari mai importante: Cutie automata sport cu padele pe volan. Volan M sport Faruri Bi-xenon Interior din piele cu scaune confort cu memorii si incalzire, foarte intretinut, a fost curatat la timp si hidratat Oglinzi electrice anti orbire retractabila electric din buton sau cheie Pilot automat Keyless Go 4 moduri de condus: Eco-Pro / Comfort / Sport / Sport+, se modifica setarile cutiei, motorului, directiei, sistemului Start-Stop si sistemului de climatizare. Navigatie mare 3D Memorie interna / Bluetooth audio / MP3 / DVD / USB Sistem audio profesional Pachet lumini ambientale interior + lumini ambientale exterior in manerele usiilor Senzori parcare fata + spate cu afisaj si avertizare acustica Sezori ploaie / presiune pneuri / lumini Jante 18 inch Dublu climatronic digital[/font] Portbagaj actionat electric, se deschide si se inchide din buton sau cheie. Toate optiunile sunt din fabrica. Anvelope aproape noi dot 2017. Masina nu are defecte se poate verifica le service. Dotari dupa VIN: Development Code F10 Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 l Power 135 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery Leder Dakota/dh Oyster/oyster - LCDH Production Plant Dingolfing Production Date 2012-01-11 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2DB Alloy Wheels Star Spoke 327 Lm Raeder Sternspeiche 327 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite Edelholzausf.fineline Anthrazit 4UR Ambient Light Ambientes Licht 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 465 Through-load System Durchladesystem 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 698 Area-code 2 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 843 Engine Design Motorauslegung 868 Language Version Dutch Sprachversion Niederlaendisch 886 Dutch / On-board Documentation Mai multe poze aici: https://postimg.cc/gallery/28o4lcfaq/ Mai multe detalii la nr de telefon: 074 087 1717. Se poate vedea in Bucuresti, zona Lujerului1 point
-
Masina in prezent are 235567 km si se comporta foarte bine.....Foarte multumit de e60....urmeaza schimb placute de frana,discuri ,filtre si ulei http://thumbs2.imagebam.com/06/30/a6/081d56904697834.jpg1 point
-
Uite ceva aici :http://www.bimmerzone.com/BMW_Performance_Spare_Tire/BIM-SST-F10-KIT.html Ideea e ca ar trebuie sa ajungi la un diametru al rotii de vreo 26.5 inchi.1 point
-
Întreabă și la băieții de la Custom Retrofit. http://www.bmwcustomretrofit.com/1 point
-
Nu , am verificat clapeta , functioneaza , nu a patruns ulei in partea electrica . Probabil ca a ajuns acolo din cauza o ringului de la turbo pr care l aveam lipsa :| Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk1 point
-
Nici nu ii trebuie germana. Am achizitionat mai demult de la b.galter si sunt romani . Au fost foarte ok oamenii, am facut la un moment dat si un retur pentru o piesa ce nu mi se potrivea si au fost foarte seriosi.1 point
-
Atunci nu inseamna ca face parte din diferential ? Poti sa iei legatura cu ei si sa intrebi daca au piesa din poza, un coleg ce stie Germana cred ca te poate ajuta . Telefon:09874507164 Fax:09874507260 E-Mail:b.galter@t-online.de1 point
-
1 point
-
Ca o scurta paranteza, in 2018 cam toate astea premium se bazeaza pe plastice vopsite in diferite culori cu pretentii de lemn sau aluminiu, fake leather si display cat mai mare. Nici nu vreau sa ma gandesc cum sunt alea de volum. Trist!1 point
-
"Bidonasul negru" ma gandesc ca este actuatorul de la EGR . Deci daca conectezi furtunul care vine in acel actuator direct la EGR , se deschide. La furtunul ala ai vacuum direct de la pompa de vacuum(nu de la turbo). Asta inseamna ca trebuie sa schimbi "bidonasul" , adica actuatorul de la EGR care nu mai lucreaza - adica nu iti mai da sufficient vacuum la EGR . Masina are mers neregulat tocmai din cauza ca egr nu functioneaza. Uite , acum imi vine in minte ca tu numesti "bidonas" , rezervorul ala de vacuum. Dar acest rezervor parca era pe partea turbinei, cel putin la 520D, nu pe partea EGR-ului. Cum ai cuplat furtunul de acolo la EGR ? Vezi sa ai furtunele cuplate correct si fara fisuri, poate ai ceva inversat si nu se face vacuum la EGR. Poti sa te uiti pe realoem la instalatia de vacuum ca sa identifici correct piesele si ordinea de cuplare.1 point
-
Pe cele 8 butoane mai poti memora si alte functii ... exemplu, sa-ti imparta ecranul radio si navi, radio-computer bord etc.1 point
-
De unde scoti tu 1200 euro pernele de aer? La reprezentanta sunt 380 euro bucata. Si nu trebuie nimic reglat. Doar daca ai EDC. Esti sigur ca masina are 210.000 KM. reali? Inca nu a fost inventata masina, care la un accident sa nu se intample nimic.1 point
-
totusi sunt lucruri care se strica relativ repede, pe de alta parte s-a cam dus la vale fiabilitatea BMW in ultimul timp.1 point
-
1 point
-
1 point
-
În cele 8 memorii salvezi posturile de radio. Cauți un post de radio sau selectezi unul din lista apoi apesi și tii apăsat (pe butonul pe care vrei sa memorezi) pana auzi un beep de confirmare La o atingere ușoară a unui buton, fără a apasa, îți arată pe ecran ce e memorat pe respectivul buton Edit: manual de cic pt E90 pot pune aici dacă te ajuta. Nu știu exact ce diferențe sunt fata de E611 point
-
Dupa 200k de km mai pica una alta! Totusi este o masina premuim cu preturi pe masura la piese.1 point
-
Ce sunt cele 8 memorii ? Cic-ul tau are un hdd de 80 Gb din care o parte este rezervata pt harti . Poti salva fisiere audio de pe stick sau cd , pana la vreo 40Gb mi se pare. Nu poti rula video de pe stick ci doar de pe DVD disc in format dvd obligatoriu .1 point
-
E o mizerie sinistra, i-as sparge genunchii aluia care a gandit-o. Acolo puteai sa depasesti tirurile. Acum e o banda si jumatate. Era sa ma loveasca o proasta de pe B1 care n-avea loc cu un golf 5 pe toata banda, musca din B2. Fata fuma si vorbea la telefon.1 point
-
Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.1 point
-
Normal, inainte sa-ti faca vreun recall sau orice altceva pe langa revizie sau ce ai discutat cu ei, trebuie sa te instinteze, ei sunt obligati sa-ti inchida dosarul cu recall sau cu ce mai ai, ori il lasa deschis ca nu au piese si te cheama dupa ce vin piesele, ori ti-l fac si inchid, insa cu acordul tau, pentru ca exista posibilitatea ca si proprietarul sa nu accepte update-ul respectiv, nu ai cum sa-l obligi si trebuie sa-ti de-a scris si sa-ti semneze ca nu doreste sa se faca recall-ul respectiv. In legatura cu jantele, daca ai casco nu te mai chinui cu reparatii, le bagi la inlocuit si gata, ce e rau ca merge pe regres impotriva administratorului:D? foarte bine!O janta deformata niciodata nu va mai fii la fel, cel putin noi nu avem tehnologia sa o facem ca noua, mai ales daca este stramba in partea din fata unde sunt si "spitele" Am avut casco, adormit am dat intr-o bordura pe partea dreapta cu ambele roti, am schimbat anvelopele + jantele, style 135 originale 1.800 lei parca bucata (2 buc)1 point
-
Anul trecut in toamna cand am luat masina, am intrebat si la Bavaria Baneasa in ce conditii mi-ar aduce o masina de pe gebrauchtewagen - m-ar fi costat in plus cam 2.000 euro (adica in jur de 10%) fata de pretul de pe site; asa ca m-am ocupat singur de achizitie/plata/transport (cam 600 euro).1 point
-
Romulus de ce tragi asa tare sa prezinti ca situatia este pe roze cand nu este? Si eu am avut experienta negativa in tentativa de a cumpara direct din lantul BMW. Feelingul este ca tot ce nu tine de productie gen asistenta,vanzare,garantie... Este la un standard mult mai jos. Daca e sa comparam productia in fabrica si logistica after sales.. nu zici ca au aceasi mama. Suntem pe forum sa ne ajutam cu sfaturi pentru problemele intampinate nu sa fim impinsi ca niste oi in capcanele marketingului.1 point
-
Experienta mea, si de ce nu am apelat la acest serviciu. 1. Pretul transportului nu e fix, e un procent din valoarea masinii. La momentul respectiv, masina pe care o vroiam avea un cost de transport de aproximativ 2000 euro (nu mai stiu daca era cu TVA sau nu, tind sa cred ca nu) 2. Pretul afisat pe Gebrauchtwagen nu e pretul final. Adica se poate "negocia". Nu se negociaza ca la noi, cel putin la mine nu a fost asa. Daca esti interesat de masina, dealerul iti face o oferta sub pretul afisat. La mine, a fost cu 700 euro sub pretul afisat. Cei de la noi iti aduc masina fara acest "discount" Concluzia e ca pierdeam aproximativ 3000 euro sa aduc masina printr-o reprezentanta de la noi. Poti apela la firme care aduc masini si te costa doar platforma ~500 euro. Daca tot ne laudam ca suntem in acest magnific ecosistem BMW, de ce sunt obligat sa aduc masina prin ei ca sa beneficiez de garantie? Peste tot in Europa, la orice dealer BMW, garantia mea e valabila, mai putin in Romania.1 point
-
Am fost astazi la Bogdan (Haplea) si nu am decat cuvinte de lauda. Foarte ok, atelierul foarte curat si organizat! Au curs niste pete de ulei pe jos si imediat le-au sters. La un momentdat nu se desfacea o piesa de la turbina si au gasit una identica de la o turbina stricata unde au incercat sa vada cum o pot scoate fara sa strice, nu s-a bagat cu ciocanu in turbina mea! Mie mi-a insiprat incredere! Inca de cand am vorbit la telefon a fost foarte serios si comunicativ. Intr-un final dupa ce am demontat turbina si au desfacut-o s-a constatat ca era in perfecta stare si nu pierdea deloc ulei. Uleiul vine de la capacul de tacheti (epurator) si curge pe furtunul epurator pana la turbina ...1 point
-
Asta asa e, doar ai gresit cu anii, va avea 10 ani de viata peste 4 ani, masina fiind 2012. Eu zic ca un 9-10 mii ar valora in 4 ani, in conditiile in care are kilometri relativ putini, depinde si cat merge el in 4 ani. In 4 ani fara sa te fortezi poti face 100 de mii de km mai ales daca e singura masina. Daca ai mai multe, se distribuie rulajul.1 point
-
Schimba senzorul cu totul, costa 60 de ron. Nu face lipituri si alte improvizatii de 2 bani. Stiu ca aceasta postare va lua multe minusuri, pe forum sunt multi "mecanici" care lipesc in loc sa inlocuiasca si putem discuta pana in douazeci patruzezi si cinci despre asta. Schimbi senzorul si in 5 minute ai rezolvat si gata.1 point
-
Nu m-am uitat sincer la preturi, dar sub 10.000 eu nu-l vad, atunci erau pe la 12.000, nu am gasit sub 12.000 masina sa fie in regula (adica sa nu trebuiasca sa mai bagi cel putin 1000 euro in ea), de fapt este o mare diferenta sa zici E60 din 2008 Euro 4 si E60 din 2008 Euro 5, din ce am cautat eu nu cutia facea pretul la masina, vorbesc de modelul asta, care intotdeauna mi sa parut ca are un pret ridicat fata de alte masini de anul respectiv cu aceleasi optiuni si chiar si asa uite ca sa rupt distributia la 16.000 km dupa ce l-am cumparat, drept dovada nu inseamna ca daca dai multi bani pe ea nu se strica, dar la momentul cand am cumparat-o nu i-am schimbat decat bujiile cu releul ca si problema. Da Acero, bugetul meu era de 10.000 Euro, m-am apucat in septembrie 2015 sa caut masina si am cumparat-o de abia in 15 ianuarie 2016, dupa ce facusem deja cateva drumuri lungi prin tara ca sa vad niste coji la 11.500 si 11.800 euro... Trebuiau schimbate bucsi/brate/toate garniturile posibile/erori peste erori si asa mai departe.1 point
-
Pai cu nici o luna in urma a fost verificata la BMW si "0 erori, 0 probleme"1 point
-
Daca nu apare mentionat EDC in lista cu optionale, atunci suspensia nu este adaptiva. Poti sa ai acel buton pt Comfort/Sport/Sport+/Eco Pro, doar ca suspensiile nu se modifica, ci doar directia si motorul. S-o stapanesti sanatos, desi eu nu prea concep un F10 fara cutie automata si fara navigatia mare(aici e discutabil si tine mai mult de aspect/design decat functionalite)1 point
-
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Daca ai modul COMFORT+ atunci ai si suspensie adaptiva. Butonul acela e standard la F10, schimba intre modurile de condus; fara EDC schimba doar raspunsul acceleratiei si al directiei (si al cutiei, in caz ca aveai automata): in modul SPORT directia devine ceva mai rigida iar pedala de acceleratie reactioneaza mai rapid.1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
http://thumbs.imagebam.com/5f/95/36/cdf26a601473333.jpg http://thumbs.imagebam.com/50/1a/da/972c18601473383.jpg http://thumbs.imagebam.com/5b/39/b7/43bc27601473413.jpg http://thumbs.imagebam.com/98/2a/e1/6b9368601473423.jpg http://thumbs.imagebam.com/47/5b/39/840ce5601473453.jpg http://thumbs.imagebam.com/f8/a1/5c/1593e2601473493.jpg poze noi cu masinuta....in prezent are 220345 km si se comporta foarte bine;per ansamblu sunt multumit de masinuta,cutia se comporta bine,motorul nu are probleme,2 ani cred ca o sa o mai pastrez.1 point
-
Eu nu as lua fara xenon. Mi se par maxim de urate fara. Si nici benzina, nu 320i. Benzina as lua doar 328.1 point
-
Amice , dupa ce am citit postul tau , imediat mi-a venit in gand o zicala din popor: "te superi ca magarul pe sac" !0 points
-
Sa tot fii BMW in 2018, faci un rahat de masina si lumea tot il lauda pt "placerea de a conduce"...0 points
-
Nu se intelege mai nimic din ce ai scris tu aici. Pentru ce ai incarcat instalatia cu freon, daca tu ai compresorul stricat.Esti fantastic0 points
-
Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.-1 points
-
Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii-1 points
-
Ma refer la butonul de langa schimbator care comuta intre Sport-Comfort-EcoPro. Cand mut pe sport se simte un mic soc, ca si cum s-ar intari amortizoarele. Sper sa nu fie doar o impresie )-1 points
-
salut , imi cer scuze daca nu postez unde trebuie , acum cateva zile am vrut sa fac schimb cu un f10 din 2015 eu avand tot un f10 din 2011 plus diferenta de la mine. Dupa ce am ajuns la masina , omul mi a dat sa fac o tura cu ea cu toate ca eu nu vroiam , insistam sa mergem la Apan braila sa verific km . pana la urma am ajuns la apan si acolo supriza , masina avea 250 mii km in 2017 si el avea in bord 165 mii km , am zis pass plus mi a dat banii de motorina https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-IDb4VaJ.html-1 points
-
Daca gandim anormal, logan este mult mai bun ca chiron. Pe mine, cu e91, ma va costa aprox 2300-2500 anu asta, si masina e veche de 13 ani aproape. Asta luand in considerare ca nu m-am izbit sau sa am alte neplaceri.-1 points
-
Salut tuturor, am un e46 2002 2.0 benzina 318i, de dimineata am plecat cu gandul sa imi pun freon la service, am ajuns am asteptat 5 minute sa retraga gaz-ul pe care il am si avea 0,52 din maximul de 0,74 am platit frumos dupa 30 de minute de bagat inapoi tot full si 5 minute verificarea 25 de lei 100 de mg si eu am bagat 220 de mg am dat 50 de lei manopera( a pus omu meu 2 cabluri apoi le-a scos si si-a luat 50 de lei) si dupa asta dau sa plec si pornesc aerul eu stiind ca nu functioneaza din cauza compresorului pe care o sa il schimb cat de curand ca am zis sa nu mai dau comanda ci sa caut eu in oras (Galati) dar nu prea am timp, si ce a facut mesteru meu el care a lucrat numai la dacii, opeluri, peugeot mi-a zis ca cica sa dea impuls direct la ventilator poate porneste cu compresorul eu i-am zis ca nu, am plecat pana la usa din dreapta a masinii sa inchid tabelul cu sigurante din torpedou si cand ma intorc mesteru meu a pus 2 cabluri pe baterie si mi-a bagat masa direct in ventilator si i-am zis ma ti-am zis sa nu faci asta si face el cica am incercat ca asa e la peugeot sau la opel, am trecut peste si am dat sa pun bucatica aceea neagra de pe carcasa ventilatorului(PA6-GF30 se numeste piesa) si cand sa cuplez curentul la ventilator prin mufa incepe ventilatoru si merge incontinuu, deci ventilatoru de la radior merge incontinuu daca nu scot mufa merge si imi duce bateria, in necunostinta de cauza am fost sa caut acea piesa de deasupra el zicea ceva ca e releul dar din ce am citit eu ar fi modulul de setare al ventilatorului la pozitiile 1 si 2, bun si am plecat la ora 2 sa caut piesa aia am mers prin tot orasul nici un sediu de dezmebrari nu am ratat si nici unul nu avea aceasta piesa, intr-un final ma intorc la el si ii zic na ma ca ai facut bine mi-ai stricat masina si s-a dus el la un magazin de piese de la varul lui sau fratele lui ceva de genul si mi-a adus una functionala (piesa pa6-gf30) am pus-o si facea exact la fel, am lasat-o acolo pe aceea si pe a mea am lasat-o la fratele lui oricum ambele erau functionale, mai apoi i-am spus ca nu mai doresc sa imi umble la masina ca...imi mai strica si altceva si eu ma aleg cu pagubele asa ca am luat-o si am vorbit cu un baiat dedicat bmw-urilor si in weekend ma duc la el cu masina dar am spus sa va cer o parere si sa va dau un sfat. Parerea ceruta: ce crede-ti ca ar fi? am citit ceva de piesa cu tepi de la e46 din torpedou, dar daca eu am actionat doar ventilatorul si nu am umblat la instalatia care duce inauntru in masina se poate strica? voi ce parere aveti? (clima a cam luat-o razna, eu o opresc si cand pornesc motorul porneste iar in blana) Sfatul: Fratilor, nu va mai duce-ti la service-uri de cartier, stiti ca exista o vorba "dai un ban da stai in fata" tu ca om normal zici ca te duci si scapi usor cu cativa bani si apoi te trezesti cu altele si seful service-ului cand i-am zis ce mi-a facut mecanicul lui sef a zis ca e bmw si nu trebuie sa vin cu el la service-ul lu nea costica de la tara care rezolva cu o sarma sau doua si merge masina, adica daca tu ca patron iti aci astfel de reclama atunci e clar ce service ai. Mai bine dati cu 50-100 de lei mai mult si stiti ca a lucrat o mana de om priceput nu un nimeni care a invatat doar din experiente si claie peste pupaza cand am plecat cu masina defecta cu ventilatorul care mergea zicea-i ca e tractor masina imi face mecanicul cica "cand rezolvi problema sa imi spui si mie de la ce era ca sa stiu" adica tu dupa ce imi strici masina si nu iti cer nici un ban imi mai spui si asta? pai cand te vad pe strada te scuip intre ochi. Multumesc pentru atentia acordata, salut respect si numai bine astept parerile dvs.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00