Am un BMW F11 din 2010 , cum parat din belgia , il am de 3 ani , in fiecare an am bagat cam 1000 de euro cel putin , anul trecut 1500 euro . Anul trecut am schimbat distriburia ca se audea un sunet ca si cum ar feca lantul , aveam 210 000 km cu ea , cind mi a desfacut motorul lantul il puteai indoi in toate directile desi e normal sa se indoaie in 2 doua diectii numai , e normal la un lant ca si de bicicleta un pic mai gros , nici macar ca si de motocicleta . lanturile de la modelele vechi erau de 3 ori mai bune . Am mai schimbat bara din fata , am pupat pe unu si mi a sarit capota , parea ca am distrus toata masina , desi ma frinat exact cind lam atins , degeaba , bara are niste senzori de pìeton ce la o minima indoire se rup si arunca cpota spre parbriz ,sa nu loveasca pietonul tare , bordul mi sa pus ca la jocuri elecronice si nuami incet mai puteam merge . O istorie ce nu o recomand la nimeni , costul 450 euro. Acum recent mi s a spart suspensia pneunatica pe spate , trebuie schimbate ambele ,cost 1200 euro , am cautat pe internet gaseam intre 50 si 85 euro sa iau camera si sa le fac eu , dar uni ziceau ca trebuie si echilibrata masina apoi , decicum aveam nevoie urgent de masina am preferat sa nu astept . Cu echilibratul nu am vrut sas risc pt ca acum 2 ani cind ma pregateam de un drum lung mi s a gaurit o roata ce era runflat si cu schibatul cauciucului am uitat sa dau echilibrarea masinii intr un loc plan si drept si am mers cu masina dezechilibrata si in curbe derapam si masina franasingura , pin mi am dat seama si am oprit intr un loc drep si am dat verificareapresiuni la roti , asamai repetat de vreo 2 ori ca de la prima nu imi era clar ca masina statea bine in curbe. In final , nu recomando modelul asta de masina F11 , numai daca aveti bani si va enerveaza.