Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/28/18 in all areas
-
cel mai probabil nu se va vinde pe forum , ca intotdeaua , cat despre intrebari ...n-am luat in serios niciodata , e doar a placere a multora de a vedea ca upgradezi masina dar o vinzi cu sub ai luat-o eventual . Asta e3 points
-
La 535 pot sa imi dau cu parerea ca detin acelasi motor. Neaparat sa fie cel de 286cp , are cutia 6hp28 care e mult mai buna decat 6hp26. In principiu daca o gasesti cu 10k sa mai ai 2mii separat sa nu strangi din dinti cand apar anumite probleme de mentenanta. Ce trebuie facut: schimb ulei cutie cu tot cu filtru(2500-3000ron) schimb ulei motor +filtre(~1000 ron) verificat galerie admisie, eventual anulat clapetele si pus dopuri, se gasesc si se potrivesc perfect , scapi de probleme foarte neplacute in viitor(~500ron) verificat distributie, e pe fata se verifica usor termostatele pica cam o data pe an posibil bujii + releu (~700 ron) verificat scurgeri de ulei pe la furtunul de la intercooler cel de pe partea din dreapta, cam obosesc dupa 200000km si te lasa fara putere cand iti e lumea mai draga cutia sa nu smuceasca si sa schimbe ferm si pe sport si pe drive in ture si joase si la 4500rpm Ca idee daca trebuie sa schimbi tot ce am scris mai sus si mai ai de schimbat si discuri ,placute,amortizoare,furtunase imbatranite,egr+cauciucuri o sa ajungi la 15000E , pret corect pentru un 535d intretinut ca la carte. A fost pe forum a lui kenbobo pe la 16000E la vanzare, chiar daca poate avea km spre 300000...merge impecabil si unu cu probleme minime gasesti in jurul ~14000euro2 points
-
Sunt curios cu cat se va vinde masina ... nu de alta, dar multi scriau ca sa le dai un semn cand se va vinde masina.2 points
-
2 points
-
A venit timpul sa renunt la MYX 5 , o masina la care am tinut in mod deosebit BMW 520 diesel 163 hp --- masina personala de 4 ani----proprietar--- 260 000 km ***M packet ***Faruri BiXenon ***Scaune sport semi-piele incalzite , electrice ***Webasto cu telecomanda , programabil ***Navigatie profesionala CIC , ultimul update harti 3D ***Climatronic 2 zone ***Servotronic ***Sistem sunet LOGIC 7 ***Padele volan ***Schimbator viteza SMG perfect functional -cutia e normala 6hp19 ***Senzori ploaie ***Senzori luminI ***Intrare AUX ***Oglinzi electrocrom *** Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si refrigerata ***Senzori parcare fata -spate ***Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata /spate ***Jante R 18 vara ***Jante R 17 echipate iarna ***Service la zi ***Motorizare M47 singura fara probleme la distributie Stare ireprosabila estetica si functionala schimburi , doar cu F10 525 , 530 , 535 masini cu Mpack si ceva optiuni -oferte in pvt pret 10 900 E negociabil Pt cei care nu stiu , masina are resoft la 203 cai si eliminare DPF , operatiune facuta in urma cu 2 ani , nu am avut nici cea mai mica problema , comportament ireprosabil motor si cutie si suficienti cai pt un BMW .Topicul masinii se afla pe forum , unde a avut o evolutie frumoasa de-a lungul timpului, istoric disponibil pt cine are timp sa citeasca 76 pagini . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136845-myx-5-bmw-520-da/page__p__2020294__fromsearch__1#entry2020294 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/3_zpszwaicbph.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_8217_zps4fhsl7dc.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/4_zpsdu1w9idr.jpg1 point
-
Offtopic - ce ai facut tu nu e ok deloc din pct de vedere securitate pt tine..ai rulat un fisier dintr o sursa necunoscuta tie care ti-a inlocuit sistemul de protectie original BMW cu unul custom(coduri FSC custom) plus cine stie ce altceva s o mai fi rulat in afara de Carplay etc. Pt 300EUR cred ca merita sa il iei din BMW store - e doar o parere pur personala. Nu e o avere....la cat costa masina... @Romulus - nu are ce sa mai intrebe la ei pt ca teoretic e iesita din garantie(sistemul de navigatie/multimedia) atata timp cat nu mai ai sistemul de certificate digitale originale BMW ci un alt chain de certificate/coduri din alte surse dubioase1 point
-
Parerea mea este ca nu are cum sa fie din soft, de ce pana acum nu ai avut probleme? Ai verificat toate furtunasele de vacuum? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
E clar ca baietii de la service sunt nepriceputi. De regula turbina cand e dusa ar trebuii sa iei si limp mode, adica sa intre in mod avarie si sa numai traga cum trebuie. E posibil sa manance motorul ulei. Mergi la cineva priceput , nu mai investii aiurea bani si timp. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
A trecut ceva timp de cand n-am mai postat. Am ajuns la 46.000km intr-un an si aproape jumate. Am montat navigatia Eonon (alta viata cu Waze si Deezer direct in bord) La inceputul lunii am schimbat bratele fata (lemforder sport) si bieletele si capetele de bara (tot Lemforder). Bratele erau cele originale (aveau data trecuta pe ele). Citisem ca pivotii de la bratele sport sunt mult mai rezistenti, dar nu ma gandeam ca pot sa tina 300mii+ km. In ultima perioada am folosit carligul tot mai des, ba o remorcuta, ba un suport de biciclete.. Pe langa multe drumuri in tara am avut si doua iesiri, una in Grecia in mai (1500km) si alta saptamana trecuta pana in Dolomiti (3500km).1 point
-
Incearca sa iei un facelift...Eu as lua automata , acum depinde si de buget! Nu te grabi!1 point
-
Face parte din istoria BMW. Sunt evenimente istorice care nu pot fi puse la indoiala. BMW nu a facut masini de la inceput. Ba chiar au existat si prajitor de paine BMW. Un pasionat ar trebui sa stie istoria marcii. In legatura cu postul de mai sus este asocierea mea cu o mare personalitate. Despre asta era vorba. As aprecia daca nu mi-ai mai edita postarile fara acordul meu. Esti moderator dar nu iti da dreptul sa faci asta. Este de bun simt1 point
-
Multumesc, dar nu e cazul de pareri de rau. Nu traiesc din asta, este o masina luata, ca toate celelalte foste ale mele, de mine pentru mine dar pusa si la vanare din nebunia mea de a schimba incontinuu, dar daca nu se vinde sa-mi ramana o masina "dreapta" si fara nicio problema sau dubiu. Este o masina intretinuta exemplar, numai cu produse si consumabile de calitate, care locuieste in curte, in garaj, cu toata atentia de rigoare. Este pusa la vanzare numai din "nebunia" mea mentionata mai sus....nici nu stiu ce urmeaza daca s-ar vinde . Multumesc! Stima1 point
-
hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.1 point
-
https://imgur.com/a/jnLKO8e Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali). Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva... Foarte ciudat.1 point
-
Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva? Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare. Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine. Hai sa-ti mai dau un exemplu: Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea". P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?1 point
-
Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun. Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).1 point
-
E nasol rau si cu pacaliciul ala indiferent ca esti in oras/sat/metropolĂŁ etc! Centura trebuie purtata mereu! Pacaliciul ala care tu spui ca il folosesti in oras este o foarte mare prostie! (Masina vede ca tu ai centura cuplata, deschide airbagul si banuiesc ca stii si tu urmarile unei situații fara centura si cu airbag sarit) Sincer, eu dupa ce am vazut anumite chestii,pun centura si daca merg 20m cu masina!1 point
-
1 point
-
Unii vor sa elimine complet riscul aspirarii clapetelor in motor . In rest e aberatie ce spui tu cu aducerea motorului cu ani in urma ........ Myx, am sa ma refer doar la doua imbunatatiri gazodinamice pe care proiectantul motorului de BMW le-a adus motorului diesel M57 de pe E39 care a devenit noul M57N de pe E60. 1 - pentru a imbunatati arderea combustibilului injectat in camera de ardere una din solutii este sa se realizeze o turbulenta foarte mare a aerului in care injectorul de combustibil pulverizeaza combustibilul. Admisia aerului trimis de turbocompresor, racit in intercooler, si in anumite regimuri amestecat cu gaze arse in EGR se face prin doua supape de admisie. Prin una din supape aerul este aspirat direct iar prin cea de a doua patrunde dupa ce este trece printr-o clapeta care are rolul de a-i imprima acestui aer o miscare de rotatie. Miscarea asta de rotatie este imprimata aerului de o clapeta care este comandata vacuumatic in functie de parametrii de functionare ai motorului masurati de traductori si transmisi calculatorului (turatie, temperatura motor, temperatura de admisie, presiune de admisie, pozitie potentiometru accelerator, poate presiune din evacuare, etc...) calculatorul trimite un semnal catre o electrovalva care actioneaza un actuator vacuumatic (capsula vacuumatica) care misca calapetele de admisie. Crede-ma proiectantii au muncit ani sa realizeze acest sistem care imbunatateste arderea motorinei injectate avind ca avantaje imediate: - consumul de combustibil mai mic, (se arde toata motorina injectata datorita diferentei mari de viteza dintre particula de combustibil si aerul turbulent, se arde spre 100% din combustibilul injectat si gazeificat de aerul incins si turbulent), - ardere mai rapida = randament mai bun al motorului, - scade consumul de noxe, - motorul raspunde mai rapid la acceleratie in regimuri mici = suplete, capacitate de accelerare imbunatatita. Aceste sunt doar citeva avantaje pe care le aduce imbunatatirea arderii combustibilului. Toate aceste avantaje s-au obtinut dupa multe cercetari si complicatii constructive = intreg sistemul de actionare, reprogramarea softului etc... etc... Complicatiile constructive au adus si dezavantaje (initial clapetele au fost aspirate, inghitite de motor si macinate intre piston si chiulasa rezultind distrugerea a citorva sute poate mii de motoare). BMW avind feed-back-ul din exploatare (pe care in tari ca Germania, Anglia etc.. l-a platit cu bani grei) a reproiectat sistemul de citeva ori, si astazi s-a impus si este destul de fiabil. Proprietarul masinii poate sa anuleze toata munca proiectantului simplu - anuleaza clapetele si inlatura posibilitatea ca motorul sa fie distrus prin absorbtia clapetelor. Eu am inspectat acest sistem la 2 E60 cu motoare M57N si l-am gasit OK. Inspectia am facut-o sa elimin posibilitatea distrugerii motorului. Motoarele inspectate erau din 2004 si clapetele din alama erau imbracate intr-un plastic maroniu extrem de rezistent la conditiile din galeria de admisie (ulei, funingine, temperaturi peste 100 grade C). A cedat initial este axul clapetelor de dia. 3mm; apoi l-au marit putin. Sistemul cedeaza datorita depunerilor gen celor care se regasesc pe EGR si care odata desprinse pot lovi clapetele la viteza mare (deci la motoare care au ceva km si au fost explatate mai mult prin oras). 2 - Imbunatatirea curgerii gazelor de esapament prin colectorul de evacuare care este realizat din tabla de otel inoxidabil in loc sa fie turnat din fonta. Acest colector performant care permite o mai buna evacuare a gazelor din cilindru si alimentarea mai buna a turbinei cu gaze de evacuare a adus si el o imbunatatire a performantelor, dar a inceput sa crape in zonele de deformatie a tuburilor datorita eforturilor termice. Aceste imbunatatiri, si inca altele, sunt la M57N, daca renunti la ele cred ca nu este gresit sa spui ca intorci motorul citiva ani, cind nu erau aplicate la modelul mai vechi M57. Ca nu au fost fiabile aceste imbunatatiri de la inceput si au fost foarte criticate asta este altceva, ele fac diferenta in proiectare care este cred ca de minm 2 - 3 ani intre M57 si M57N. Rezultatul actual se vede, de ex. modelul pe care-l am eu de E60 din 2004 are pe 1 km 211 grame CO2, ultimele modele care au si recuperare de energie si altele a ajuns spre 165 grame Co2 pe Km si putere maxima de 194 CP fata de 177CP. Si modelele mai vechi unele motoare au 163 CP altele 177 CP. Diferentele sunt date si de curgerile gazodinamice pe linga altele.1 point
-
Mie ĂŽmi pare cĂŁ este cam scumpĂŁ. Eu mi-am cumpĂŁrat ĂŽn februarie un F11 520d și are ĂŽn plus fațĂŁ de cea prezentatĂŁ aici: interior piele, scaune și volan electrice cu memorie, climĂŁ cu patru zone (au și cei din spate display), cutie automatĂŁ, senzori parcare fațĂŁ-spate, parcare asistatĂŁ (ĂŽși ĂŽnvârte singurĂŁ volanul la parcarea lateralĂŁ) și pilot automat activ (ĂŽși regleazĂŁ viteza și distanța fațĂŁ de mașinile din fațĂŁ). Am luat-o ĂŽn februarie cu 13.500 euro deci doar 1500 de euro ĂŽn plus fațĂŁ de cea din anunțul tĂŁu. Sfatul meu ar fi șĂŁ mai aștepți și sĂŁ cauți atent.0 points
-
Up for sale, 11.800 euro negociabil. Intre timp masina a "implinit" 100.000 km. Urmeaza sa ii fac ITP-ul saptamana viitoare. Multumesc!-1 points
-
Up! Pret: €11.500, usor negociabil. Km in prezent: ~101.200. Multumesc!-1 points
-
-2 points
-
pai cumpara de la dezmebrari 2 piese de centura care se introduc la locul lor, si ai scapat. eu le folosesc in oras doar. afara port centura. salveaza vieti !-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00