Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/29/18 in all areas
-
Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.6 points
-
@sm3agol - Faptul ca nu vezi masina cat e in service e motiv fondat de reclamatie? Pt ca in mai nicio reprezentanta nu o prea vezi. @maruwt129 - din pacate calitatea serviciilor MHS Militari a decazut foarte mult. Am avut de schimbat o bara spate si i-am rugat sa o comande, sa o vopseasca si sa ma cheme cand e gata vopsita. Am sunat eu dupa 2 sapt jumate sa-i mai intreb de sanatate, ca ei uitasera de mine, imi confirma omul ca gata, e vopsita tot, doar sa vin s-o monteze. Am fost ieri, am stat 2h acolo sa astept sa monteze bara, dupa 2h ... "aa, pai stati asa ca acum am bagat-o la vopsit" Baa esti nebun?! ca car ca mar, ca era doar pregatita, nu era si vopsita. Zic bun, cat mai dureaza? - 90 minute, FIX. Zic ma sigur? ca pt 90min nu ma mai duc la birou ca doar ajung si sa plec inapoi - Da da, mai avea un pic si se jura pe rosu. Bineinteles ca am mai stat inca 90min peste cele 90min promise, am ajuns de am pierdut o zi intreaga asteptand sa-mi vopseasca o bara, in loc sa dureze 30min doar ca s-o monteze. La montaj se vedeau efectiv urmele de surubelnita cu care au scos capacele de plastic din portbagaj, ca sa monteze bara. Ai zice ca la REPREZENTANTA BMW au in plm scule calumea cu care demonteaza, nu cu surubelnita in linie! Au ajuns mai rau ca nea' Gheorghe de la coltul blocului. Urat, foarte urat! Cu toate ca pana acum am mers exclusiv la MHS, de acum inainte o sa-i evit.2 points
-
2 points
-
Am fost la schimbat lamelele stergatoarelor la Bavaria Baneasa. Pret oferta: 269 Lei Pret platit: 302 Lei Motivul pentru care am platit mai mult, conform consultantului: seria masinii nu a fost identificata in sistem ca una pentru care sa se aplice promotia (ha!!??), astfel ca mi-au aplicat 20% discount la pretul intreg al operatiunii, conform politicii lor interne. In contextul in care masina era in baza lor de date si a mai fost pe la ei pentru interventii, acest motiv mi s-a parut cel putin cretin. Partea tare este ca nici macar nu m-au anuntat de toate astea inainte, doar mi-au aruncat factura in fata. Nu am avut chef de discutii suplimentare si clarificari, doar mi s-a facut scarba, am platit si am plecat. Mare minus!2 points
-
1 point
-
nu se deregleaza nimic siguranta nr 50 ( de 20A ) ( din cutia de sigurante din portbagaj )1 point
-
Daca aveai rabdare sa citesti am spus experientele personale cu N47.Spre disperarea ta nu o sa se rupa la mine nici un lant pentru ca intodeauna am cumparat masini bune ,intretinute.Daca nu s-au rupt in 300.000 crezi ca o sa se rupa la 150.000 ?Nu am avut nici un stres cu E91 , sa am acum cu F30-ul ? )1 point
-
Eu am schimbat odata la 170000 si de atunci la fiecare revizie schimb distributia si uite asa dorm linistit.1 point
-
Hai ca s-a ajuns la paranoia in,210.000 km sa schimbi lantul de 2 ori .1 point
-
Apple CarPlay este o optiune - 6CP - Apple CarPlay Preparation - nu doar un serviciu pe care il platesti . Optiunea probabil ca include si antenna wifi si cod FSC.1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184138-harta-europa-e-90-dvd-bussiness-6-dvd/1 point
-
F30 nu vine echipat din fabrica cu antena de wifi, de aceea iti merge asa rau, tebuie sa cumperi si sa instalezi antena de wifi apoi totul va fi OK.1 point
-
Solutia este simpla si foarte la indemana - reclamatie scrisa la RAR (pe site/mail) In maxim o saptamana te contacteaza reprezentanta sa te roage sa vezi inregistrarile video si sa retragi plangerea. Am patit acelasi lucru cu o masina noua - aveam jante cu anvelope la ei si a durat 4 ore un schimb de roti - timp in care nu mi-au permis sa vad masina ... normal ca mi s-a parut ceva suspect si am facut reclamatie PS: la 3 reclamatii fondate impotriva unui service, se retrage autorizatia de functionare RAR pe o anumita perioada1 point
-
1 point
-
1 point
-
BMW Business 2018 Compatible for BMW: BMW 1-series E81, E82, E87 and E88 BMW 3-series E90, E91, E92 and E93 BMW 5-series E60, E61, BMW 6-series E63, E64 BMW X5 E70 BMW X6 E71 DVD1 Western Europe: Andorra, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Gibraltar, Greece, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, the Netherlands, Norway, Austria, Portugal (including Madeira), S an Marino, Sweden, Switzerland, Slovakia, Spain (including Canary Islands), Vatican City. DVD2 Eastern Europe: Denmark, Finland, Germany, Greece, Italy, Croatia, Liechtenstein, Norway, Austria, Poland, San Marino, Sweden, Switzerland, Slovakia, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City. dvd1 dvd21 point
-
Si tu cand ma numesti Vin Diesel ca am facut 0-100 test si "liniute" si cand continui sa spui ca 2.0 nu e masina de asa ceva, ceea ce nu are legatura cu subiectul in cauza si anume distributia. Mai esti inca o data penibil de fiecare data cand ma provoci aiurea fara sa-ti fac nimic, mai vorbesti si tampenii, macar de mi-ai da peste nas elegant. Sa ne amintim cine e penibil si cu cine ma confrunt eu aici.1 point
-
Nu, porneste la sfert ca de obicei, nu are nici-o problema, astept sa se raceasca sa vad daca face iarasi figura cu welcome lights presupunand ca este din baterie cum am crezut tot timpul, si flame-ul continua postul 6016, vedem cand se opreste.1 point
-
Nu stiu de ce tot incerci sa ma enervezi ), ma provoci in repetate randuri cand pe un topic cand pe altul, mai spui prostii, o mai intorci...ca sa-ti raspund si acuma frumos, nu le stiu pe toate, insa stiu ce inseamna o remapare si un dyno. Nu contesta ce nu stii, intretinerea mea la masina e mult peste limitele normale, nu are rost sa-ti spun tie cat sa investit si ce sa schimbat, doar din facturile din biroul de la munca iti cumpar masina, dar nu asta conteaza. Teste de 0-100, liniute, nu au nici cea mai mica legatura cu topicul si cu intretinerea masinii, nu faci nimic anormal din ce o masina nu poate sa faca, cerculete? nu cred ca am zis ca fac cerculete cu ea, iarna in parcare la "Carrefour", da, cine nu face? Unii fac niste detailing-uri la masini si zici ca au bagat sute de milioane in intretinere cand ei de fapt au facut niste revizii si au schimbat o garnitura la busonul de ulei. Nu mor de necaz ca la altul nu i sa rupt distributia la km mai multi ca la mine, niciodata nu m-am bucurat de raul altuia, am murit de necaz ca mi sa intamplat tocmai la putini km de la cumparare si am amanat stiind ca se aude. Doar am spus ca am avut destule N47 in service si ale prietenilor prin oras si la toate se auzea distributia in accelerare, dar urat. Ce legatura are ca este 2.0 mai baiatule?) tu chiar vrei sa dobori limitele de pastile in seara asta? Nu are forta sau daca are 2.0 nu se tureaza peste 2000 rpm? sau esti din "clanul" ala " daca nu are 6 pistoane nu e bmw"? Ghinion este cand sunt alte sute de N47 cu peste 200k la care se aude distributia de zici ca isi ia zborul si se rupe la tine, nu inseamna ca trebuia sa se rupa la altul, dar eu am facut parte din bucata aia de 10% la care s-a rupt lantul, ghinion, dar asta e.1 point
-
sa ne strangem odata toti cu N47 peste 240.000, sa moara WIN de necaz )) ca el prea le stie pe toate. sunt cazuri cand masina intretinuta are problema...nu contest....dar cand o masina e intretinuta pe genuchi, mai faci si teste 0-100, liniute, cerculete....e normal sa cedeze...si apoi plangi ca ti-a murit "bolidul". e totusi un 2.0d, nu mustang....dar unii se cred in rachete.1 point
-
Nu se pune problema ca m-a obligat cineva sa platesc. Am semnat si gata, nu ma complicam cu batai de cap suplimentare. Singura mea problema este ca am plecat de acolo scarbit, cand puteam sa plec linistit. Propun sa inchidem subiectul meu, destula vorbarie pe tema asta.1 point
-
Asadar tu stii la ce ora am fost eu si asumi ca am fost in showroom simultan. Preturile lor la piese nu le discut, nu vreau reclama negativa aici, doar ca experienta mea cu ei de astazi a fost mizerabila.1 point
-
Ok, atunci nu cunosc preturile pt varianta asta. Oricum asa-zisele astfel de promotii sunt vrajeli .. au mai fost unele, chipurile schimb placute frana fata la ~600 Lei, iar cand am sunat sa cer oferta concreta, hop, ~1200 Lei. Pt E90 cred ca erau printre cele mai ieftine variante, nu stiu pt ce masina erau alea la 600 Lei, probabil doar pe stanga1 point
-
Avand in vedere ca viteza este decenta , ce mai conteaza cati sunt la seed... Poza este de acu 5 minute de la un prieten. Dar asa este natura omului , dupa e obișnuit cu totul free si pe tava , incep sa apara si figurile ...1 point
-
Poti verifica urmatoarele: TPS (senzor clapeta acceleratie), EGR (mai exact servomotorul care actioneaza valva EGR), Injectoare, Aprindere (bobine si/sau bujii), daca nu face cand ai DSC/DTC OFF ai mai putea verifica si senzorii de turatie (ABS) Din spatele tastaturii nu vei afla un raspuns elocvent, cauta pe cineva de incredere cu un tester si iti va zice exact ce are. A.1 point
-
3' E90 318d Intake manifold AGR without flap control Este fara acele "swirl flaps", E90 non-LCI de 163 de cai avea1 point
-
insa asta nu din cauza ca se vor termina rezervele, ci pentru ca hoti care pun taxe pe combustibil vor fi mereu flamanzi, sau poate ca industria automobilului electric va evolua, in rest aur negru este inca destul, rezerve nebanuite inca se ascund1 point
-
1 point
-
Dan, tare masina aia veche....pacat ca in ziua de azi sunt doar piese de colectie si nu le vezi mai deloc pe strazi. Si tata a avut un 525i din 1985 si un 750i V12 din 1988. Asta se intampla in 1998-2000. De atunci am prins si eu dragoste de BMW si ori de cate ori aveam ocazia furam masina de acasa si dadeam ture pana ma parau vecinii acasa si iesea iar scandal. Ma linisteam 3 zile dupa care iar furam masina de acasa si tot asa. Am fost incris la clubul de karting din orasul meu natal unde am prins drag de viteza, drifturi si alte senzatii tari. Am condus multe masini, insa BMW mi se pare cea mai buna ) Akon, imi pare rau, poate am inteles eu gresit, trecem peste. Sper la pensie sa imi permit un V8 rau care sa bea 35%1 point
-
FelicitĂŁri pentru achiziție. Nu trebuie sĂŁ dai explicații la nimeni, dar eu mĂŁ bucur când vĂŁd o mașinĂŁ nouĂŁ pe forum. Și ca sĂŁ schimb subiectul, postez o poveste mai lungĂŁ, sper sĂŁ nu plictiseascĂŁ : De ce iubesc eu BMWul?! Povestea a ĂŽnceput prin 1995, când tatĂŁl meu ne-a dus intr-un orĂŁșel mic, unde știa el ca a vĂŁzut o mașinĂŁ interesantĂŁ. Eu cu fratele meu mai mic, stĂŁteam nerĂŁbdĂŁtori pe banchetĂŁ din spate a Opelului pe care ĂŽl avea atunci tatĂŁl meu. Când am ajuns la destinație, am vĂŁzut o mașinĂŁ prĂŁfuitĂŁ, plinĂŁ de gĂŁinaț de pĂŁsĂŁri, care nu mĂŁ atrĂŁgea cu nimic. Era un BMW 728, care ulterior am aflat ca era de o vârstĂŁ cu mine, din 1977. MașinĂŁ a fost cumpĂŁratĂŁ de tatĂŁl meu, iar de atunci am ajuns sĂŁ ĂŽndrĂŁgesc aceastĂŁ marca. Atunci am descoperit și eu, ĂŽn anii 90... In perioada când Dacia avea pe lunetĂŁ inscripția "Dacia cu motor cu injecție"... sa vad ce masini construiau altii in anii 70. Din dotĂŁrile mașinii: scaune reglabile ĂŽn toate direcțiile, volan reglabil, oglinzi electrice, servo, etc. Dar sunetul motorului ĂŽn 6 cilindri le depĂŁșea pe toate... avea doar patru viteze . O altĂŁ experiențĂŁ plĂŁcutĂŁ: l-am trimis ĂŽn Germania o scrisoare și le-am cerut manualul de utilizare. DupĂŁ câteva sĂŁptĂŁmâni am primit prin poștĂŁ manualul și o scrisoare de la BMW. A fost prima mea mașinĂŁ, care mi-a rĂŁmas ĂŽn suflet. Am vandut-o ĂŽntrucât consumul ajungea iarna și la 30 de litri iar salariul era mic. Am mai avut doi ursuleți, iar dupĂŁ aceea am trecut la alte mĂŁrci auto. Schimbam mașinile o datĂŁ la doi ani, nu aveam liniște. Mi-am luat și un enduro BMW f650, ca sĂŁ ĂŽnlocuiesc golul, dar nu m-am liniștit. Asa ca anul trecut am intrat din nou ĂŽn rândul celor care conduc BMW, cu un E87. Nu ĂŽmi place viteza, conduc legal, nu fac liniuțe, nici drifturi, dar ĂŽmi place sĂŁ conduc BMW. Senzația la volan nu cred ca se compara cu senzația pe care ți_o poate oferi o altĂŁ mașinĂŁ normalĂŁ (mĂŁ refer la prețuri pĂŁmântești). Am scris așa mult ĂŽntrucât am revĂŁzut zilele trecute prima mea iubire și m-a rĂŁscolit... i-am fĂŁcut câteva poze cu telefonul: http://i64.tinypic.com/110lvnt.jpg http://i66.tinypic.com/2ltpjx4.jpg http://i63.tinypic.com/1z2oacy.jpg P.s. vopseaua este cea din 1996.1 point
-
Driftuiesc masini de la 12 ani si in 16 ani de sofat n-am avut nici un accident din vina mea,nici macar nu am zgariat o janta de bordura. Vorbeam de ce imi face mie placere sa fac cu un BMW veritabil...fiecare cu placerea lui la volan.1 point
-
Nu zic ca nu e ok sa fie functionale, daca exista optiunea, dar nici sa spui ca e dezastru fara adaptive.1 point
-
cornering pe proiectoare e doar la X5, 6. E90 si E60 au un bec special in far pentru treaba asta FRM2 sau FRM3 - amandoua merg la fel de bine cu faruri si stopuri LCI. aici vorbim de E90 si E91. Daca ai E92/E93 si vrei sa pui farurile 2013 adaptive LED atunci iti trebuie neaparat FRM3 AHL. si eu cred ca te inseli! defapt sunt sigur, pentru ca orice E90,E60....etc. are senzor de unghi volan care sa "spuna" modulului ca directia e rotita1 point
-
vorbim pe PM de costuri, solutia e comparabila la pret cu retrofitul de CIC.1 point
-
Placerea de a-mi conduce masina o am permanent, dar parca suspensie sport+curbe+BMW (RWD only) = reteta perfecta ce reuseste sa aseze un zambet laaaarg pe chip si sa provoace batai accelerate ale inimii.1 point
-
Am votat ¨Altceva, specificati...¨ De cele mai multe ori ies cu masina pentru a ma relaxa ... nu pentru cerculete liniute sau depasiri in forta ..1 point
-
Esti mult prea entuziasmat... Este o marca cu o fibilitate mediocra, care are si modele ... deloc sportive! -1 Bala...daca tu ai probleme asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi...spun inca 2-5-10 ca tine ca e non-fiabila dar cam atata. Fii sigur ca daca ar fi asa cum zici tu altcumva ar sta problema.1 point
-
Eu am votat altceva. Ce imi place la masina mea e ca imbina toate calitatile unui bmw cu un motor diesel elastic,econom iar ca putere sta foarte bine pentru ce infrastructura avem. Iar cine face liniute si depasiri in forta pe soselele publice e treaba lui. Eu nu as risca viata altora pentru exteriorizari de genul asta. Multi confunda strazile cu circuitul...1 point
-
Astept mesajul tau, in care uimit o sa ne spui ca te-a parasit distributia :-) Ca sa avem permisiunea ta sa discutam subiectul asta, la care deocamdata nu poti sa contribui cu o experienta personala :-)0 points
-
Nu prea inteleg nici eu, dar ma rog asta e. F30 second merge ft bine. L-am cumparat de la un prieten, era masina sotiei lui iar ea a mers crestineste cu masina si masina se prezinta impecabil. Trecerea de la E90 la F30 nu e asa spectaculoasa ca de la E46 la E90. E clar un aer de superioritate in F30 si e mai eleganta sa zic asa desi ambele au M-pachet de fabrica. Masina merge ft bine, trage bine, consuma ok. E al 2-lea bmw seria 3 cu motor de 3000 pe care il am si pot sa zic ca se tine bine. La 258 de cai trage extraordinar si consuma ok in Bucuresti si la drum lung. Daca iti place E90-ul tau la nebunie si e ceea ce iti doresti, nu il vinde inca, mai asteapta sa se ieftineasca F30-urile. Daca totusi vrei sa-l vinzi si sa iei F30, fa intai un test drive sa te convingi. Ceea ce am zis eu mai sus sunt doar parerei personale, nu zic ca am dreptate sau ca stiu eu cel mai bine.0 points
-
Masina respectiva care vroiam sa o cumpar din Germania avea unele defecte (zgarieturi) care nu erau in descriere. Fusese rental la o firma din Franta, asa ca am renuntat la ea si am cumparat o masina din tara de la Banat Car din Tm, o predare leasing cu garantie si premium selection. E vorba de un F30 330xd cu istoric full BMW la 95K km. Nu stiam ca trebuie sa va tin la curent cu tot ce vand sau cumpar. E90-ul s-a vandut in 5 zile in familie, l-am dat cumnatului meu, care nu sta pe forumuri si nu le are cu asa ceva. I-am dus masina la cineva sa ii faca o diagnoza cu ISTA si am gasit acele probleme la ea. De aceea erau intrebari postate in legatura cu masina veche. Proba contrarie ar fi urmatoarea: Daca vrei sa dam o tura cu F30 nou, da-mi un semn si mergem Nush de ce, miros o usoara invidie intre colegii de pe forum, invidie care nu prea isi are rostul. Nu va datorez nimic, cu atat mai putin explicatii. Nu prea vad rostul acestor comentarii. Akon, cu tine am mai avut discutii, stim amandoi ca te roade invidia. O zi buna, CH0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu am putut alege mai multe opÞiuni. Oricum, Îmi face mult mai multã placere sã conduc sportiv decât sã fac alte maºini. +1 Depasirea este in marea majoritate a cazurilor o necesitate nu o placere.-1 points
-
-1 points
-
Deºi Încã nu am BMW, de fiecare datã când merg cu unul, apreciez sprinturile si depãºirile :)-1 points
-
-1 points
-
Votat depasiri in forta si altceva. Altceva: condus in forta prin curbe /serpentine cand am ocazia si "liniute" ad-hoc ca sa zic asa, adica scurte competitii cand am chef si masina care ma provoaca e apropiata de nivelul meu. Altceva de asemenea mai inseamna ca imi place sa conduc in orice fel, pe orice tip de drum, as trai in masina daca as putea :)-1 points
-
De ce ai anula clapetele ? Cand inginerul nemtalaul le-a gandit, le-a gandit cu un scop....-1 points
-
detin un bmw 520d e60 din 2006,la care doresc sa-i pun telefonul in cotiera si sa-l si activez sa mearga.Am gasit telefonul pe olx de cumparat si am niste nedumeriri: 1. telefonul original de e60 este chiar cel din poza pe care scrie BMW.Asa arata? 2.pe cotiera telefonului din masina mea scrie ca ar merge cu Nokia 6230i. 3.pe langa cotiera masinii unde este locul telefonului nu vad unde se insereaza simul Sunt in intr-un dubiu imens.Pana la urma in cotiera trebuie sa pun nokia 6230i sau telefonul original BMW Bluetooth Handset ?Din ce am inteles acest telefon original de bmw e60 ar fi doar un REPLICATOR banal via bluetooth in care nu pot insera SIM-ul.Cineva imi spune si citez: "Exista profil bluetooth in care datele de identificare a SIM-ului in retea sunt transferate masinii astfel incat sistemul integrat mobil GSM al masinii preia toate rolurile telefonului si se inregistreaza direct in reteaua mobila (acum nu prea mai are sens dar pe vremuri cand retelele erau mai putin dense insemna consum mai mic al betriei telefonului in zonele cu semnal slab pt ca toata munca pe partea radio era facuta de masina si de asemenea era un feature cand notiunea de smartphone insemna symbian/win mobile)." Sunt intr-o ceata totala pana la urma trebuie sa pun telefonu original BMW sau nokia 6230i in cotiera? va rog mult sa nu sariti sa-mi spuneti ca nu se merita sau mai stiu eu ce.Telefonul vreau sa-l pun mai mult ca valoare sentimentala sa fie completa masina.fara offtopicuri va rog,si de asemenea nu doresc nici un fel de parere din partea MODERATORILOR! Multumesc,-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00