Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/30/18 in all areas
-
m-am uitat acum pe specificatii si masina asta este cu 2 cm mai scurta decat E classe coupe si cu 20cm mai scurta ca S coupe, nu are nimic tehnic in plus fata de E klasse, dar bmw sunt atat de nesimtiti incat ii dau numele de seria 8...adica ceva in plus sau peste seria 7. primul semn de intrebare mi l-am pus cand am vazut ca pretul seriei 8 este...prea mic pt ca stiam cat costa un S coupe si un seria 7. ulterior sa imi dau seama ca de fapt aceasta masina este un seria 5 coupe si ca, de fapt, pretul ei este mult prea mare. cum dracu sa ceri 50% peste E coupe la motorizari echivalente doar pt un design mai agresiv al spoilerelor si o suspensie mai joasa? mi se par amuzante comparatiile cu S klasse coupe...pur si simplu masinile nu joaca in aceeasi liga.2 points
-
A venit timpul sa renunt la MYX 5 , o masina la care am tinut in mod deosebit BMW 520 diesel 163 hp --- masina personala de 4 ani----proprietar--- 260 000 km ***M packet ***Faruri BiXenon ***Scaune sport semi-piele incalzite , electrice ***Webasto cu telecomanda , programabil ***Navigatie profesionala CIC , ultimul update harti 3D ***Climatronic 2 zone ***Servotronic ***Sistem sunet LOGIC 7 ***Padele volan ***Schimbator viteza SMG perfect functional -cutia e normala 6hp19 ***Senzori ploaie ***Senzori luminI ***Intrare AUX ***Oglinzi electrocrom *** Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si refrigerata ***Senzori parcare fata -spate ***Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata /spate ***Jante R 18 vara ***Jante R 17 echipate iarna ***Service la zi ***Motorizare M47 singura fara probleme la distributie Stare ireprosabila estetica si functionala schimburi , doar cu F10 525 , 530 , 535 masini cu Mpack si ceva optiuni -oferte in pvt pret 10 900 E negociabil Pt cei care nu stiu , masina are resoft la 203 cai si eliminare DPF , operatiune facuta in urma cu 2 ani , nu am avut nici cea mai mica problema , comportament ireprosabil motor si cutie si suficienti cai pt un BMW .Topicul masinii se afla pe forum , unde a avut o evolutie frumoasa de-a lungul timpului, istoric disponibil pt cine are timp sa citeasca 76 pagini . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136845-myx-5-bmw-520-da/page__p__2020294__fromsearch__1#entry2020294 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/3_zpszwaicbph.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_8217_zps4fhsl7dc.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/4_zpsdu1w9idr.jpg1 point
-
Totusi n47-le are temperatura optima pe la 93-95. Poate depinde si de tipul de n47, dar la e90 lci statea la 93-95, la f30 tot la 93-95 si la inca 2 n47 ce le am tot asa sta. Poate ca in momentul in care isi face regenerarea urca mai mult. Din ce am gasit intr-un pdf oficial despre n47, este normal sa urce chiar si pana la 110.1 point
-
Diesel-urile noi functioneaza la temperaturi mai ridicate decat cele vechi, ai un consum mai bun astfel. Este normala temperatura, nu-ti baga nasu' ca nu e cazul. )1 point
-
1 point
-
pentru cei care nu pot descarca de pe Mega: link torrent Road Map Europe EVO 2018-2 : https://idope.se/torrent/Europe%20EVO%202018-2/2c9803301b3411b39bcdcaf35dbc9e72d943a6b1/1 point
-
Salut! Nu stiu daca mai este de interes subiectul dar va scriu totusi. Utilizez de aproximativ 4 luni un sistem chinezesc tip backup camera (optiunea 4AG) format dintr-o camera si un emulator. Masina este F10 520D LCI din 2014 cu NBT. Am citit pe forumurile de "afara" ca nu e recomandat sa instalezi asa ceva totusi eu am facut-o. Pana in prezent totul a functionat ok, integrarea este OEM (camera porneste cand masina este trecuta in R, pot regla luminozitatea si contrastul) dar nu functioneaza liniile dinamice.1 point
-
Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.1 point
-
Daca aveai rabdare sa citesti am spus experientele personale cu N47.Spre disperarea ta nu o sa se rupa la mine nici un lant pentru ca intodeauna am cumparat masini bune ,intretinute.Daca nu s-au rupt in 300.000 crezi ca o sa se rupa la 150.000 ?Nu am avut nici un stres cu E91 , sa am acum cu F30-ul ? )1 point
-
@sm3agol - Faptul ca nu vezi masina cat e in service e motiv fondat de reclamatie? Pt ca in mai nicio reprezentanta nu o prea vezi. @maruwt129 - din pacate calitatea serviciilor MHS Militari a decazut foarte mult. Am avut de schimbat o bara spate si i-am rugat sa o comande, sa o vopseasca si sa ma cheme cand e gata vopsita. Am sunat eu dupa 2 sapt jumate sa-i mai intreb de sanatate, ca ei uitasera de mine, imi confirma omul ca gata, e vopsita tot, doar sa vin s-o monteze. Am fost ieri, am stat 2h acolo sa astept sa monteze bara, dupa 2h ... "aa, pai stati asa ca acum am bagat-o la vopsit" Baa esti nebun?! ca car ca mar, ca era doar pregatita, nu era si vopsita. Zic bun, cat mai dureaza? - 90 minute, FIX. Zic ma sigur? ca pt 90min nu ma mai duc la birou ca doar ajung si sa plec inapoi - Da da, mai avea un pic si se jura pe rosu. Bineinteles ca am mai stat inca 90min peste cele 90min promise, am ajuns de am pierdut o zi intreaga asteptand sa-mi vopseasca o bara, in loc sa dureze 30min doar ca s-o monteze. La montaj se vedeau efectiv urmele de surubelnita cu care au scos capacele de plastic din portbagaj, ca sa monteze bara. Ai zice ca la REPREZENTANTA BMW au in plm scule calumea cu care demonteaza, nu cu surubelnita in linie! Au ajuns mai rau ca nea' Gheorghe de la coltul blocului. Urat, foarte urat! Cu toate ca pana acum am mers exclusiv la MHS, de acum inainte o sa-i evit.1 point
-
Solutia este simpla si foarte la indemana - reclamatie scrisa la RAR (pe site/mail) In maxim o saptamana te contacteaza reprezentanta sa te roage sa vezi inregistrarile video si sa retragi plangerea. Am patit acelasi lucru cu o masina noua - aveam jante cu anvelope la ei si a durat 4 ore un schimb de roti - timp in care nu mi-au permis sa vad masina ... normal ca mi s-a parut ceva suspect si am facut reclamatie PS: la 3 reclamatii fondate impotriva unui service, se retrage autorizatia de functionare RAR pe o anumita perioada1 point
-
x1 nu are izolatie la capota,nici cel cu seria postata, nici macar cele facelift cum am eu. Si eu m-am mirat, desi este 99% aceeasi masina cu e91 care are izolatie.1 point
-
@bala pai asta zic si eu. a aparut faceliftul la i3, se face upgrade de baterie, mai tine masina asta inca 3-4 ani in productie iar intre timp dezvolta si ei masini normale si incapatoare electrice iar i3-ul, o masina demonstrativa, isi incheie cariera. The i3 (pictured below) served to showcase BMW’s method of making its first electric car and the i8 showed how electric power could enhance performance. At the end of their lifecycles, their jobs will be considered done, which is why replacements are not formally in development or in BMW’s product plan. “We're still deciding [about] the i8,” said i boss Robert Irlinger. “We see a market for new kinds of sports cars. Whatever it’s called, or if it’s a new kind of sports car, is still in discussion.” iX3 se pare ca va aparea in 2020. anul acesta audi si Mercedes vor scoate derivatele electrice din Q5 si GLC pt a concura cu Tesla Model X. bmw promite 9 modele full electrice pana in 2025. probabil, fiecare serie de la bmw va avea modelul ei electric. https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/bmw-i3-and-i8-might-not-be-replaced @ckh mie imi place extreme de mult seria 8 atat la interior cat si la exterior, nu mi se pare dezamagitoare deloc, insa este altceva fata de S klasse coupe si nicium nu este concurentul indifferent cum le aseaza alaturi diverse publicatii. nu se pozitioneaza nici la nivel de pret cu S coupe adica peste seria 7 asa cum coupe-ul mercedes se pozitioneaza peste S klasse, nici la dimensiuni, fiind evident ca e o masina din alta clasa, dorindu-se a fi una sport. daca ma intrebi pe mine, mai mult mi se pare din liga Mercedes SL. confuzia probabil vine si de la faptul ca au redenumit masina din seria 6 in seria 8 si au cerut 10-15% in plus la pret fata de seria 6. in sfarsit, am oboist in a discuta pe tema asta1 point
-
eu inteleg ca suntem pe un forum de BMW dar sa ne calmam...nu tot ce scoate BMW e cel mai ok mai ales ca la resurse din ce tin eu minte sunt cam pe locul 1...nu poti sa compari interiorul de la S Coupe cu nimic de la BMW si cum a spus cineva mai sus nu ai cum sa compari Seria 8 cu S coupe atata timp cat la dimensiuni si caracteristici Seria 8 se compara cu E Coupe. nu ma intelegeti gresit, imi place mult masina, dar pentru cat s-au agitat si a durat...este dezamagitor.1 point
-
Nu cred ca fac masini urate nici o marca premium, sunt doar gusturi diferite, trebuie sa fiu mare carcotas sa spun ca mercedes face masini urate, cadillac sau lexus, fiecare marca are fani sai Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
DU33152 La cea anterioara aveam ELECTRONIC DAMPER CONTROL referitor la reglarea suspensiei si am banuit ca e acelasi lucru cum e si la asta cu reglajele suspensiei, pt ca au aceeasi chestie doar ca asta nu are COMFORT +. Am lasat seria aici ca sa se vada efectiv lista de dotari.1 point
-
1 point
-
Adica iti consuma aprox la fel oras vs exterior, xdrive si automata. Interesant :logik:0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salutare, a sosit vremea sa-mi vand masina pe care o detin de 8 ani si sunt tare multumit de ea. Bmw 320d model e90 de 110kW (150 CP) Motor M47 foarte fiabile la distributie, nu ca alte model de BMW N47. Masina o detin din 2010 adusa mersonal din germania la 140000km si pana in prezent are 214000km reali. Motorizare 2.0d M47 Cutie manuala 6 +1 trepte Km 214000 Euro 4 Dotari in mare: Pachet Nefumatori BiXenon Dublu climatronic ABS +ESP + DTC 10 Airbaguri Buton Start/Stop Navigatie mare (Professional) CCC cu harta Europe 2018 Sistem Audio MP3 High Definition BMW Professional cu 2 Subwoofere sub Scaune + Intrare Auxiliara Magazie cd-uri +MP3 Proiectoare ceata Aprindere automata la lumini Senzor de lumini Senzor presiune roti Senzor de ploaie Pilot automat Geamuri electrice fata si spate Oglinzi rabatabile si incalzite (Heliomate) Partronic fata spate PDC Scaune incalzite fata Coptiera Piela Volan sport Parchet exterior shadow line Lumini ambientale la manere Scaun sofer reglabil pe inaltime si senzor lombar electric Bancheta rabatabila Sac ski/placa ISOFIX pentru scaune de copii Jante pe 17 cu cauciucuri noi Pirelli P7 Etc SERIE: WBAVC31080VC62123 Masina nu are nici un defect si accept orice test la reprezentanta sau la service autorizat BMW. Contact: 0722140762 Locatie: Pitesti/Bucuresti Pret: 6900 euro Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Se completeaza daca se pierde. Se schimba numai daca vrea.. (dar e foarte recomandabil a fi schimbat); elimina muulte dureri de cap si are intotdeauna o frana eficienta! Si nu trebuie sa mearga la reprezentanta pentru schimb; aia au preturile lor excusiviste!-1 points
-
F30 xDrive 2016, automata motorina OMV - urban foarte variabil... intre 7 si 9% (plec dupa ora 9.30-10.00) - extraurban 6.4-6.7% si mai mare-1 points
-
-1 points
-
se pot coda valorile prestabilite pt cotranst si luminozitate ? sau sa pastreze ultimele valori setate?-1 points
-
Strict parerea mea. Noua serie 8 arata mai bine decat oricare model de la Mercedes fie el clasa S,C,E etc. Aduce aproape a muscle car dar cu design European. Mercedes castiga la interior in presa de specialitate,dar eu totusi prefer designul gen cockpit al BMW .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00