Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/01/18 in all areas
-
O suspensie mai complexa/scumpa si faptul ca e SUV nu e o idee chiar asa buna pentru Romania. Suv-urile nu sunt mai rezistente la gropi decat alte categorii de masini. Mai greu de reparat da, dar nu si mai greu de stricat. Eu zic sa ne amintim ca GLE-ul in esenta este o copie dupa X6. Daca Bmw acum scoate ceva similar se inspira de la propriul design (X6), nu inseamna ca isi copiaza inapoi design-ul de la Mercedes.2 points
-
Acum aproximativ o luna m-am despartit de E90 320i pe care il aveam de aproape 2 ani. Desi initial am zis ca voi trece la un SUV, am luat in calcul si diferite variante de coupe/cabrio la care nu ma gandisem pana acum. M-am uitat si la Mercedes CLK, dar am ramas dezamagit de cat de multa uzura aveau cele vazute de mine si a fost foarte greu sa gasesc unul cat de cat ok, dar in final nu am fost convins ca fac trecerea la alta marca. M-am uitat si la Touareg, dar am renuntat din mai multe considerente (taxe, impozite, consum etc.), si am ajuns la ceva ce nu am crezut ca voi lua; si anume un E61. Imi placea mult E60, dar motoarele pe benzina erau prea mari si consumau prea mult, iar un diesel ok in banii pe care ii aveam, nu am gasit. Revenind la masina de fata, pot spune ca a fost ceva de genul: vazut, placut, luat acasa. Este vorba de un E61 520dA din 2006. Motorul este cel de 163cp, insa am vazut pe vindecoder cum ca are power reduction,deci cred ca puterea reala este undeva la 147cp. Mari dotari nu prea are cu ce se lauda, pentru ca sunt in mare parte standard. Are insa, navigatie professional si bluetooth, cruise control si volanul de pe m-pack. Se simte lipsa unor senzori de parcare, dat fiind faptul ca e o masina foarte mare. In comparatie cu E90, este mai confortabila, mai stabila, iar consumul este mai mic cam cu 1L/100km. Pana acum am facut urmatoarele: - polish la faruri - folie geamuri spate - montat leduri la numar - inlocuit becuri pozitii cu unele noi - colantat grile frontale - activare sunet alarma la inchidere/deschidere - am remediat mici chestii de ordin estetic - am inlocuit cauciucurile Continental RF dot 2013 cu unele FALKEN dot 2016 Joi am facut RAR-ul si am iesit foarte bine, iar acum astept sa vina cartea masinii. Pe lista de "to do" sunt urmatoarele: - anulare swirl flaps - anulare power reduction - montat tips dublu (cum am avut pe e90) - inca un set de jante pentru iarna - colantat trimuri exterioare pentru a obtine all-black-look - inlocuit bielete fata - curatare profesionala la interior - revopsire bara fata + spate - ceasuri de bord de LCI + alte maruntisuri care trebuie facute din punct de vedere estetic. Am insa si o problema: nu mi se deschide portbagajul de fiecare data cand vreau sa il deschid normal. Adica trebuie sa deschid partea de sticla pentru a putea deschide si restul. Daca poate cineva sa imi spuna cum sa remediez treaba asta, as fi recunoscator. Ceva ce nu am inteles insa este faptul ca masina a venit cu acte si numere de Germania, insa a fost adusa cu 2 zile inainte de a fi adusa in Romania, tocmai din Olanda. Deci, practic masina a rulat toata viata ei in Olanda, a fost importata pe 26.04. in Germania, iar in 28.04. a fost vanduta in Romania. Daca are cineva o idee referitoare la chestia asta, let me know. Orice idee/parere este binevenita. Si cateva poze: http://s8.postimg.cc/upvevn31h/08a8b5be-8188-492b-b585-cfeeb6f16296.jpg http://s8.postimg.cc/h8ygcr5kl/6a057490-5f4f-415b-ba6f-1e252ac9704d.jpg http://s8.postimg.cc/a5qkx62px/188fc977-da1a-4f43-a852-8aa6256eae14.jpg http://s8.postimg.cc/mx4r3orxh/8447eeae-837a-4818-b35b-f19ef7a63a66.jpg http://s8.postimg.cc/hyh8p63k5/8880bcb8-333e-468b-bc81-5db66110c133.jpg http://s8.postimg.cc/44sw05l9h/IMG_20180624_195832.jpg http://s8.postimg.cc/bks5lygol/IMG_20180624_195838.jpg http://s8.postimg.cc/ud40pjksl/IMG_20180624_195847.jpg1 point
-
Avand in vedere ca era electricelor incepe sa rasara, si cea a motoarelor cu combustie interna incepe sa apuna, m-am gandit ca putem grupa aici tot ce inseamna istorie/legende BMW si nu numai. Incep cu asta: V16 BMW E32, niciodata ajuns sa fie produs in serie:1 point
-
OMV self wash...bagi fisele si o faci tu, peste tot unde am mers in Cj aceleasi carpe obosite de caprioara, spalate si clatite pe jos, spuma activa si oameni care nu au habar cum sa spele o masina. Daca nu vrei la fisa iti duci carpele cu tine si o stergi tu la sfarsit. Eu nu mai am rabdare sa stau sa le tot explic de fiecare data cum sa aspire fara sa imi zgarie volanul, sa nu dea cu silicon sau alte solutii amestecate si improvizate la interior.1 point
-
Inainte sa dai banii, urmeaza sfatul colegului de a asculta si a face o comparatie, depinde de la o pereche de urechi la alta, pentru unii upgrade-ul nu merita banii, pentru cei mai multi, da. Daca te hotarasti, scrie-mi in privat, cred ca te pot ajuta sa faci o comparatie intre masina ta si una echipata cu HK, seria 3 sau 4, am doi amici care le au echipate cu HK. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
850 CSI cu doar ~1500 de unitati produse. Singurul model de la BMW care desi nu era M, a primit VIN care incepe cu WBS, si cod motor care incepe cu S. Un BMW care va ramane in garajele colectionarilor.1 point
-
Ai scris corect 500e? Adica ai dat 2500 lei pe ea?? Cum mai exact ai cumparat masina? Ti-a zis omul la telefon ca merge bine masina, i-ai trimis banii si ti`a trimis`o pe platforma? Restul a fost surpriza? Cum adica ti-a zis ca merge motorul foarte bine dar "nu a terminat totul"?! Motorul ala probabil e facut terci, e cel cu distributia in spate si probabil s-a rupt. Degeaba are distributie noua daca are supapele indoite si trebuie refacut tot motorul. Ai macar fiscal la ea si toate actele? Mecanic de meserie nu inseamna ca stie ce face.1 point
-
Daca ai suna la ei si nu ai vorbi din ce a auzit un prieten de-al unui prieten de-al unui prieten, poate ai afla cat costa cu adevarat. Ar trebui la reprezentanta sa mergi macar pentru km, asta nu are cum sa coste mai mult de 100 lei. Daca s-au schimbat doar ulei si filtre probabil are o groaza de probleme masina, trebuie facuta neaparat constatare la un service. Prima oara ocupa-te de constatare, km la reprezentanta nu sunt atat de importanti. Te bucuri degeaba ca o scoti in 3500e, ca in 2 luni mai bagi 1000e sa o aduci in stare ok.1 point
-
Asa cum a spus si cornel, se face o testare, iar daca EGR-ul functIoneaza in parametri, se face un update, daca nu, se schimba valva. Am facut eu acu 2 saptamani, doar update de software, ca functiona in parametri. Nimic sesizabil care sa fie diferit.1 point
-
Neata, Am primit si eu o scrisorica ceva vreme in urma prin care ma anuntau de o rechemare pt EGR și am fost ĂŽntre timp sa rezolv problema. Operațiunea presupune inițial o verificare a funcționarii valvei EGR printr-o secvența software ce transmite comenzi de ĂŽnchidere respectiv ĂŽnchidere a valvei și mĂŁsoarĂŁ rezultatatele. Din ce am observat eu se comanda gradual deschiderea respectiv ĂŽnchiderea și procentual se compara valorile de ĂŽnchidere/deschidere si timpii de reacție. In cazul meu EGR a funcționat corespunzĂŁtor și nu a fost nevoie sa fie ĂŽnlocuitĂŁ valva. La final se face update la ultima versiune de iLevel. Totul a durat cam o ora și jumĂŁtate, aproximativ 60 min testarea și 30 min update de soft. Testarea valvei EGR dureazĂŁ mai puțin ĂŽnsĂŁ am avut câteva luni in urma și o eroare lipsa ulei, și in cele 60 min au testat și senzorii ce mĂŁsoarĂŁ uleiul in motor (mi-a apĂŁrut un mesaj pe iDrive ce ĂŽmi zicea ca am uleiul sub nivelul minim și sa completez cu un litru, ĂŽnsĂŁ totul a fost ok am scos joja afara și era la maxim nivelul). Anul trecut mi-a spus și Neo ca motoarele B47 au probleme cu EGR si la ĂŽnceputul anului in Ianuarie la revizia de 30.000 km am cerut/plĂŁtit un update de iLevel cu toate ca nu ajunsese și la noi acest recall pt EGR. Personal dupĂŁ ambele update-uri nu am remarcat ca performanțele mașinii sa fi suferit, cei 150 de cĂŁluți regĂŁsindu-se la locul lor sub capota, cei drept cam putini dupĂŁ gustul meu ĂŽnsĂŁ asta e alta poveste.1 point
-
Poate o fi ceva mai ușor, gen protecția de la amortizor căzută. Am pățit așa și inițial am crezut că s-a făcut ceva praf pe acolo , era doar plasticul ăla căzut din soclu. L-am așezat la loc și liniște de atunci. (se auzea urât tare pentru un amărât de plastic când treceam peste denivelări ) Oricum, noi pe forum e aproape imposibil să ne dăm seama, doar ne dăm cu părerea.1 point
-
Nu are importanta modelul telefonului. Bluetooth (ca protocol) e standard si va merge atat cu telefoane vechi, cat si cu telefoane noi. Am avut E60 din 2005, cu bluetooth, si functiona perfect. Ai acces la agenda, vezi cine te suna, poti accesa agenda si suna. Eu l-am folosit cu iPhone fara probleme. In plus, cred ca este mult mai usor chiar daca masina nu are modul. Sunt cativa colegi aici care se ocupa cu retrofit. Spor!1 point
-
1 point
-
A trecut ceva timp de cand n-am mai postat. Am ajuns la 46.000km intr-un an si aproape jumate. Am montat navigatia Eonon (alta viata cu Waze si Deezer direct in bord) La inceputul lunii am schimbat bratele fata (lemforder sport) si bieletele si capetele de bara (tot Lemforder). Bratele erau cele originale (aveau data trecuta pe ele). Citisem ca pivotii de la bratele sport sunt mult mai rezistenti, dar nu ma gandeam ca pot sa tina 300mii+ km. In ultima perioada am folosit carligul tot mai des, ba o remorcuta, ba un suport de biciclete.. Pe langa multe drumuri in tara am avut si doua iesiri, una in Grecia in mai (1500km) si alta saptamana trecuta pana in Dolomiti (3500km).1 point
-
1 point
-
Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.1 point
-
incearca sa incui masina, cu un geam deschis, apoi dupa ceva vreme (3-4 minute) sa deschizi portiera din "interior". Am patit la un E90, fostul proprietar zicea ca are alarma, actualul nu l-a crezut si am inceput sa lucram la ceva la masina cand a inceput sa urle. Zicea ca nu a mai auzit vreodata sa-i faca masina asa A.1 point
-
Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!1 point
-
Felicitari tinere pentru mesina, sa-ti traiasca parintii ca ti-au inteles paasiunea, si eu am luat fiului meu E90 2l diesel tot din pasiune, face 19 ani in Decembrie, merita atata timp cat e baiat serios si cu capul pe umeri, nu cu fite.1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
-1 points
-
am instalat esys 3.30.1 de la paul + esyspro de la alex. puteti uploada va rog si tokenul undeva? imi cere fxxtoken.est multumim!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
F30 xDrive 2016, automata motorina OMV - urban foarte variabil... intre 7 si 9% (plec dupa ora 9.30-10.00) - extraurban 6.4-6.7% si mai mare-1 points
-
Ar fi bine sa o verifici si la reprezentanta de kilometrii, mai vezi si cand a fost ultima oara in reprezentanta. Daca imi aduc bine aminte chestia asta costa intre 200 si 300 de lei.-1 points
-
Norma admisa la BMW este ISO 22241-1. Asta trebuie sa scrie pe bidonul de adblue.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00