Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/02/18 in all areas
-
Salut Sunt putin mai nou pe forum, si as vrea sa va prezint masina mea. Initial am vrut o varianta touring, deoarece sunt pasionat de pescuitul la crap si detin relativ multa bagajerie, insa aspectul e putin mai placut la sedan si am ales varianta asta. Nici suspensia sport nu ma ajuta foarte mult pe drumurile din Romania, din punct de vedere al pescuitului insa cu viteza mica si atentie sporita, ne descurcam. Este un E46 din 2003, este prima mea masina cu tractiune pe spate si o detin din 2017. Urmeaza cateva upgrade-uri la partea de caroserie, si putin la interior insa toate la timpul lor. http://i67.tinypic.com/307nioi.jpg http://i68.tinypic.com/acor6.jpg http://i64.tinypic.com/2nqt8pz.jpg http://i63.tinypic.com/6z4wnd.jpg2 points
-
daca vrei fiabilitate superioara la motor, ia-ti 523i. 3.0 de 204 cai fara turbo fiabilitate = cilindree mare, putere mica, complexitate cat mai redusa2 points
-
Salut, As vrea pareri despre modelul asta de la detinatori. Este mai fiabil / special ? M-as astepta ca N53 sa fie o alegere buna, nu stiu despre cutia de viteze in schimb. 3L, aspirat suna de vis :-) Merci1 point
-
1 point
-
Da este foarte simplu de instalat. Cand l-am luat eu acumm 2 luni era redus cu 100Euro, https://www.racechip.com/shop/bmw/3-series-f30-31_34-from-2011/320d-1995ccm-163hp-120kw-380nm.html Am ales si app control iar acum pot schimba din mers de pe smartphone modurile de functionare, in oras il dezactivez total merg pe softul original.1 point
-
Salut, Da, am eu pe un F30 320D ED si este diferenta clara in toate modurile iar in modul RACE se simte cel mai bine.1 point
-
1 point
-
Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.1 point
-
1 point
-
https://imgur.com/a/jnLKO8e Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali). Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva... Foarte ciudat.1 point
-
Am gume RTF insa tot mi-as lua o roata de rezerva pt deplasari prin Balcani. Intrebarea este unde o pui? Si spre Lefkada, tot prin Makaza am mers, desi cu noua centura si autostrada spre Pernik pare mai simplu pe Sofia. In Grecia cu avionul doar pe insule sau eventual in sud, altfel..1h drum la aeroport + 1.5 pe aeroport + 1.5-2 zbor efectiv + 1-2h bagaje si inchiriat masina + 1 h aeroport - Hotel...Plus ca sunt putine zboruri spre Tesalonic spre exemplu...Cu masina ajungi aproape la fel de repede. Pe de alta parte pentru Franta-Italia...avion si masina inchiriata reprezita cea mai buna varianta. Daca mergi cu masina ai: 2 zile de vacanta pierdute, combustibil pentru 3-4.000 km, taxe mari de autostrada, 2x cazare intermediara + masa. Zboruri in regiune sunt din plin (Milano, Bergamo, Torino...uneori la preturi de dumping).1 point
-
In primul rand, daca ai de gand sa fii carcotas si pe langa subiect, abtine-te si plimba ursul. In al doilea rand, desi nu trebuie si nu sunt obligat sa iti dau explicatii, din respect pentru forum si ceilalti cititori si pentru a nu se intelege gresit (nu, nu caut mecanicul de sarcofage) am sa o fac: Da, lucrez in strainatate la o reprezentanta BMW, insa masina ramane in tara cat timp eu sunt plecat si este condusa de batranul meu , pe care-l cred ca s-a saturat de problema asta. In al 3 lea rand, nu ai nici un drept sa numesti masinile altora sarcofage, nu ma intereseaza ce bmw 2018 conduci, dar ai o mare lipsa de respect. Si da, deoarece am avut ceva experiente neplacute in randul reprezentantelor din tara si nu ma refer la neaparat bmw, sau de calitatea serviciilor oferite, mai mult de supra taxarea serviciilor, caut pe cineva cu experienta care poate rezolva problema. Consider ca nu trebuie sa lucrezi in reprezenta pentru a fi un bun mecanic , si sunt convins ca sunt o "galagie" de baieti care fac asta pe cont propriu si o fac si bine. Am spus ce am avut de zis, as vrea sa inchei aici discutia cu tine ( care cu siguranta nu va ajunge nicaieri) si sa revin la problema mea. Salut. Multumesc de raspuns. Asta incerc sa aflu, daca este ceva ce sa poate rezolva, sau singura solutie ar fi schimbarea motorului.0 points
-
Pentru ca reprezentantele in general nu lucreaza cu masini mai vechi si pentru ca se merge pe premiza de a se inlocui. Ai o problema la motor, reprezentantai iti zice sa schimbi motorul!0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am inteles, exact cum am banuit din primul tau post. La tine este de vina ambreiajul, de aceea ai aceste simptome. Schimba kitul complet si nu o sa mai ai probleme. Vad ca sunt toti atotstiutori si te indica gresit. Nu mai te lua dupa nimeni si fa ce ti-am spus eu, schimba ambreiajul si o sa vezi ca o sa fie bine. Dar de unde esti tu asa sigur. Instalatia are un senzor de presiune, daca stii ce rol are......... nu ai mai fi spus asa ceva. Nu exista asa ceva, stii ce simptome are cand e senzorul stricat????? Bine ca nu se acorda note la raspunsurile date, , ca ar fi numai note de 1 si 2 , cu 1-2 exceptii.-1 points
-
waw ce consum eu cu 184 cp manuala , evacuare dubla si directa dupa toba mica , anvelope pe 18" cu 255 latime pe spate am consumat 5.8 la aproximativ 130 km/h si cu reprize scurte mai sportive in 750 km din care mare parte pe autostrada .-1 points
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-525-2014-IDbgy6B.html Frumos exemplar-1 points
-
Salut, Cum se comporta masina cu jantele si anvelopele HANKOOK? La viteze mari de peste 160 ti se par zgomotoase? Si eu am trecut pe acelasi model de jante si cauciucuri si mi se par mai silentioase si confotabile la mersul de zi cu zi prin oras dar mai zgomotoase pe autostrada, in comparatie cu Bridgestone.-1 points
-
Tu lucrezi in reprezentanta bmw si ne ceri noua contacte ale unor mecanici ca sa-ti repare tie sarcofagul ?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00