Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/18 in all areas
-
Va salut. Ieri am cumparat masina din titlu. Are 52000 km reali, fabricata in 06/2007, unic proprietar, cumparata din Romania. A fost condusa de o femeie, dar de vanzare s-a ocupat sotul ei. Arata foarte bine interior si exterior, are foarte putine defecte, si minore. Din pacate fostul proprietar a fost zgarcit la intretinere. Mi-a spus ca nu a schimbat nimic la masina, decat schimb de filtre si ulei la 10000 km, si un set de placute de frana. Da, doua cauciucuri chiar sunt originale, fabricate in 2007. Celelalte doua sunt din 2010 si 2012, cel putin unul a zis ca l-a schimbat ca a facut o bolfa. Doh, normal. Mi-a dat si roti de iarna cu cauciucuri, au destul profil, dar mi se pare ca sunt tot din 2007, nu am apucat sa ma uit atent la ele, le-am lasat la casa de la tara. Acesta este si unul din motivele pentru care deschid acest topic, sa ma ajutati cu sfaturi pentru a face o intretinere corespunzatoare. Are o singura revizie in reprezentanta, in 06/2009 (la 9200 km) unde au fost schimbate uleiul, filtrul de ulei, filtrul de polen (Micro-filter cred ca asta inseamna) si lichidul de frana. Cred ca o sa o tin cel putin 5 ani. Eu fac 10000 km/an, si cu aceasta masina cred ca o sa fac mai putin, pentru ca o sa pastrez si vechea masina, un banal Fiat Punto din '94. Na, mie imi place masinuta, toti cu care m-am intalnit mi-au spus ca e frumoasa, ochioasa etc Codul motor este N45B16A, 116 cai. Dotari: 411 Window Lifts, Electric 4AK Interior Trim Finishers Silver 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 2BT Alloy Wheels Double Spoke 222 302 Alarm System 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 473 Armrest, Front 493 Storage Compartment Package 502 Headlight Washer System 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 5DC Folding Rear-seat Headrests 663 Radio Bmw Professional Am comandat astazi 4 cauciucuri de vara Goodyear 205/55 R16 Efficient Grip Performance 91H, nu se poate sa merg cu cauciucuri din 2007, desi el zicea ca mai merg vara asta Nu am ajuns inca cu ea la un service. Trebuie sa-i fac zilele astea o revizie generala, si aici am nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa schimb urmatoarele: - Ulei - Am vazut ca sunt necesari 4.25 litri, va rog corectati-ma daca gresesc. Pana acum a fost pus ulei BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL04. Cred ca o sa merg pe acelasi ulei. - Filtre de ulei, polen, aer - Aici o sa merg pe Mann. - Filtru de benzina - Aici chiar nu stiu ce sa iau. Pe Auto Karma vad un singur filtru, pe original, la 398 lei. Mi se pare cam scump. Pe Epiesa sunt mai multe, si original si producator, la preturi si mai mici. Ce ziceti, pot gasi un filtru pe producator mai ieftin, sa fie si bun? - Bujii - O sa iau NGK. - Lichid de frana - O sa merg pe Ate. - Antigelul o sa-l verific mai intai, sa vad daca mai e in parametri. Credeti ca ar trebui schimbat oricum? - Lichidul de servo trebuie schimbat? Spuneti-mi va rog ce altceva mai credeti ca ar trebui schimbat. O sa o verific si pe dedesubt, directie, suspensie. Aici totusi sper sa nu trebuiasca sa schimb acum. Sta bine pe drum, si nu am auzit sa bata ceva. Oricum dupa ce pun cauciucurile noi cred ca o sa se schimbe destul de mult in bine feelingul la volan. Am ajuns si la capitolul distributie, unde am inteles ca sunt probleme cu motoarele astea. Credeti ca ar trebui sa o schimb la km astia? Ma gandesc sa verific lantul macar cand ajung in service. Am inteles ca a fost un recall la intinzator, ma gandesc sa sun la reprezentanta sa vad daca a beneficiat si masina asta de el. Stiti cat costa schimbarea distributiei la reprezentanta? Sau nu e o operatiune complicata, si o poate face si un mecanic mai de duzina? Cam atat deocamdata, o sa mai scriu zilele urmatoare in mod sigur, sper sa reusesc sa-mi fac timp sa ma uit pe manual si pe la masina. Am mai avut un BMW E36 Compact intre 2008 si 2012, dar era cam praf masina, asa ca nu am intretinut-o nici eu chiar ca la carte. Noua achizitie vreau s-o intretin cat mai bine. Link cu poze: https://imgur.com/a/TmGhJB9 Nu reusesc sa pun poze direct in topic, imi puteti da niste indicatii va rog?2 points
-
Seful de service bate campii, scrierea se face automat din ISPI, foarte simplu si fara interactiunea vreunui tehnician, tot ce au de facut este sa lege masina la ISPI sa deschida o sesiune de diagnoza si apoi sa apese butonul "Write Service History". Procedura de scriere dureaza sub 1 minut, cu tot cu conectarea unui ICOM maxim 3 minute. Poti trece pe la noi la service si facem noi acest lucru.2 points
-
De unde vrei sa stim noi pe unde iti curge tie motorina? Ia cu tine o canistra de 20L mergi cu masina intr-un service, urc-o pe o rampa si verifica acolo, noi de pe forum nu avem de unde stii posibilele cauze. Iti putem da intr-adevar cateva sfaturi dar care te pot ajuta sau nu.2 points
-
lucrurile sunt simple, fie ca cumperi un bmw fie ca cumperi orice alta marca: 1. cauta o masina stock, pana si niste jante care nu sunt originale ar trebui sa iti ridice semne de intrebare (asta daca nu e vreo masina de performanta care are niste jante de 1000-2000 de euro bucata) 2. daca vanzatorul refuza test la masina, cauta altceva, nu conteaza motivele, daca nu are nimic de ascuns nu va refuza testul 3. daca iei de la vanzator privat, fara garantie, neaparat fa-i o verificare 4. daca te pricepi cat de cat la masini iti vei da seama daca este samsar de masini sau nu (pe baza anuntului de pe net, pozele din anunt, starea masinii, de obicei impecabila)2 points
-
f10 535xi LCI consuma intre 18 si 22 in bucuresti cu cutie automata si jante pe 19 in doua marimi2 points
-
Salutare de la mare, Am si eu de cateva luni un BMW 320i, N46, 320i Dupa schimbul distributiei, ulei original BMW si alte piese, garnituri, semeringuri supape, am dat de urmatoarele 2 erori 2A67/2A6B si de aici incepe cosmarul. Toate piesele au fost schimbate la un service BMW din Constanta la 2 zile dupa ce s-au facut inlocuirile, la sfaturile unui om de a curata putin catalizatorul si asa poate scap de check engine care vine de la catalizator, am mers cu ea ceva km (60-70) turata in 4000-5000 ture. Toate bune pana am vrut seara sa plec acasa cand mi-a aparut martorul de engine taiat si mi-a intrat in limp mode motorul, am pus tester-ul pe ea si mi-a dat erorile de mai sus, valvetronic internal fault si cealalta pentru limitare putere motor, tin sa mentionez ca daca motorul este rece porneste fara probleme, daca l-am oprit numai trece de 3000, il mai las sa se raceasca porneste ok, nu se opreste in mers totul functional. Am citit eu pe net si am masurat cele 2 fire care intra in motorasul vvt si imi arata 4v, insa mi s-a zis nu este relavanta masuratoarea mea, au incercat baietii sa il recalibreze nu s-a finalizat, nu au reusit deloc . Cei de la service mi-au spus ca este motorasul de vina, au dus-o la un electrician, mi-au zis dupa ca s-ar putea sa fie calculatorul pentru vvt, am sunat la un omulet care repara mi-a zis ca calculatorul nu se strica deloc si ca este motorsul sigur. Sincer nu stiu ce pot sa fac si de unde sa o apuc, niste pareri? Gasesc pe forum un om care are un motoras sa probez si sa il returnez iar apoi sa imi cumpar unul nou, daca il cumpar nou si nu e de la el, nu pot face retur. Mentionez ca nu sunt aici sa dau tepe etc, se poate trimite cu garantie ramburs, trimis motorul pe o suma si dupa cand il trimit inapoi catre dvs, pe aceeasi suma si asa nimeni nu are de pierdut sau poate ajungem la un numitor comun. Insa daca aveti alte idei si ce ar trebuii sa mai fac sa aflu exact ce este, va rog sa imi spuneti. Multumesc,1 point
-
Daca bag mai mult de jumatate de rezervor motorina curge pana ajunge la un nivel mai mic (nu este spart rezervorul).1 point
-
1 point
-
Stai linistit ca o sa vina cineva sa o cumpere. Din pacate asta e lumea in care traim. Numai tepari si samsari. Sa nu cumperi o masina de 12-13k euro fara test la reprezentanta. Macar asa verbal sa fie de acord proprietarul, altfel dai reject si cauta alta. Bafta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
A plouat mult in ultima vreme si nu am reusit sa o spal, dar azi mi-am luat revansa. Am dat-o si cu ceara lichida de la BMW. La ce praf e in aer si la cat de poluat e Iasiul, ma bucur de ea curata maxim 1 zi. Dar si in ziua cum ma simt )1 point
-
x1 nu are izolatie la capota,nici cel cu seria postata, nici macar cele facelift cum am eu. Si eu m-am mirat, desi este 99% aceeasi masina cu e91 care are izolatie.1 point
-
EXact asta zic, ca unii merg seara sau cand e foarte lejer si apoi raporteaza consum "urban". Ai dreptate, e90-ul lci ed pe care l-am vandut de curand a fost cea mai economica masina pe care am condus-o eu. La tine este ceva normal sa scoti consumul acela pentru ca ai roti pe 18, runflat sunt si ele mai grele si plus de asta ai cutia veche cu 6 trepte. Cutia mai noua cu 8 trepte este mai economica vizibil. X1 meu care are tot runflat pe 18, x drive, nu scot cu el 12 nici cnad e bara la bara. O sa postez un consum mediu facut pe cateva mii de kilometri.1 point
-
E90 de care m47? E90 lci cu n47 pe el, e drept ED, nu ajungea la 10 in Bucuresti nici in trafic cel mai nesimtit. Un 3 litri motorina nu are cum sa consume in Bucuresti sub 14 15 in conditii de trafic in care un 2.0 consuma 10. Cum spune si acero, la trafic mai lejer probabil obtii un 12, dar daca il folosesti zi de zi la orele alea nasoale de dimineata si seara cand pleaca lumea de la serviciu, nu scazi sub 15 sigur. mai ales daca e si xdrive. Imi consuma mie x1 2.0 xdrive 10 11 cnad e traficul nasol. F30 -ul consuma 10 tot in trafic nasol, asa pleaca nevasta mea dimineata la 8 si se intoarce la 5 cand face uneori si 1 ora de la casa poporului pana pe nicolae caramfil. Ambele au cutia in 8 trepte.1 point
-
Am fost sapt trecuta la Pilot sa fac evacuare Quad la un E60, in Y de la jumate cu cate o toba finala pe fiecare parte rotunda si 2 tipsuri in capul ei. Pretul a fost 1300 lei pentru toba inox in Y cu tobele finale. Tipsurile au fost 250 lei bucata, in total 1800 lei toata lucrarea cum trebuie, ce vinde respectivul acolo este scump. O sa mai facem o evacuare identica cu a mea la un F10 520d 184cp vinerea asta tot la Pilot la Pitesti (avem programare), costul este la fel 1800 lei. Ideea este ca la F10 trebuie sa decupezi din cutia aia ca sa ai loc de ea, singura lucrare care s-a facut prin decuparea cutiei a fost al unui amic prin 2011-2012, el a facut singur treaba cu cutia, cei de la Pilot nu aveau solutie atunci pentru respectiva lucrare ca sa iasa frumos in Y cum trebuie. Iti las 2 poze ca idee sa vezi cum arata.1 point
-
Despre cine este vorba? Poate mai sunt colegi care vor sa cumpere si sa stie ca ar trebui evitat... Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk1 point
-
Daca te uiti mai atent la poze se vede ca masina pare sa fi fost lovita pe partea dreapta.0 points
-
F11, 535D XDrive (eu fac cam 35.000-40.000 km / an). - Drum lung: 9-14L - Oras: 11-14L - dacĂŁ merg cu prietenii la un drum lung (asa mai molcom) si stau ultimul, cĂŁ de nu ĂŽi las hĂŁt departe ĂŽn urmĂŁ: 7-10L Depinde cum o calc )) La maxim 20.000km / an, meritĂŁ 535I XDrive. BMW F11, 535D XDrive0 points
-
La cati bani aveti ma mir totusi ca va cumparati masini cu 2-300.000km...-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00