Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/05/18 in all areas

  1. E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Premium 2018-2 East.rar
    5 points
  2. Eu le iau talonul indiferent ca e folie sau spray
    5 points
  3. Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 10
    4 points
  4. Cum a zis și colegul mai sus. Ca să nu bagi bani suplimentari în următoarele luni trebuie să te orientezi la non-samsar ca să zic așa, dacă vrei să fii sigur. Nu zice nimeni că pe la noi nu se aduc și mașini bune, dar în general sunt țepe multe. Ba la acte, ba e șutit TVA-ul, Kilometri mânăriți sau lovite rău și reparate aiurea. Eu din țară aș cumpăra doar de la proprietar real. Persoană care a mers cu ea ceva vreme și are dovezi de îngrijire clară a mașinii. Pentru cât de mișto e cutia ZF de la BMW, n-aș lua manual niciodată la F30/F10, deși eram împatimitul cutiei manuale, ZF8HP m-a convins că există și cutii automate ce-ți pot oferi plăcere. În orice caz, dacă iei totuși cutie automată, pregătește-te pentru un eventual schimb al uieiului în cutie, mai ales dacă vrei să ții mașina mai multă vreme. Între 1800-2500 RON La motorul N47 este posibil să fie nevoie să faci distribuția, mai ales la kilometrii mulți cum sunt declarați (mai rău dacă or fi mânăriți). E o operație costisitoare (3200-3500 RON la ateliere specializate - la reprezentanță mult mai mult), dar nu imposibilă. În rest nu ai de ce să-ți faci probleme foarte mari cu F30/31 dacă au dovezi de întreținere corectă. În general nu au probleme mari motoarele astea (doar distribuția pe ici pe colo - unele fondate, altele pe paranoia). Verifici ca la orice altă mașină SH în rest. Istoric, tablă, pete de ulei...etc
    3 points
  5. Si pe mine m-a lovit in spate in timp ce stateam in coloana, avea la Euroins, la inceputul lui 2018. Rezultat: bara spate varza, m-a impins in ala din fata, bara fata varza, proiector spart, far spart si brat pe spate praf. M am dus la Euroins deja eram pregatit....agentul: "avem serviceurile astea cu care avem contract, dar off the record iti recomand si alt service cu care lucram bine" Mi am dat seama ca agentul si cu aia de la service erau mana in mana. Am zis ok, ma duc sa vb cu ei. Le-am zis pe fata, eu am venit la voi mi-a recomandat agentul bla bla, stiu ca o sa umflati factura, nu ma intereseaza, imi puneti bara de M pe fata, imi vopsiti si inlocuiti tot sa fie bine pt toata lumea. Mi au pus bara de M pe fata, bara spate noua, vopsita si capota, far, proiector si brat. A durat 2-3 luni ce-i drept.. A iesit totul la culoare, nu se vede nicio diferenta. Cost total: 3000 eur
    2 points
  6. Salutare de la mare, Am si eu de cateva luni un BMW 320i, N46, 320i Dupa schimbul distributiei, ulei original BMW si alte piese, garnituri, semeringuri supape, am dat de urmatoarele 2 erori 2A67/2A6B si de aici incepe cosmarul. Toate piesele au fost schimbate la un service BMW din Constanta la 2 zile dupa ce s-au facut inlocuirile, la sfaturile unui om de a curata putin catalizatorul si asa poate scap de check engine care vine de la catalizator, am mers cu ea ceva km (60-70) turata in 4000-5000 ture. Toate bune pana am vrut seara sa plec acasa cand mi-a aparut martorul de engine taiat si mi-a intrat in limp mode motorul, am pus tester-ul pe ea si mi-a dat erorile de mai sus, valvetronic internal fault si cealalta pentru limitare putere motor, tin sa mentionez ca daca motorul este rece porneste fara probleme, daca l-am oprit numai trece de 3000, il mai las sa se raceasca porneste ok, nu se opreste in mers totul functional. Am citit eu pe net si am masurat cele 2 fire care intra in motorasul vvt si imi arata 4v, insa mi s-a zis nu este relavanta masuratoarea mea, au incercat baietii sa il recalibreze nu s-a finalizat, nu au reusit deloc . Cei de la service mi-au spus ca este motorasul de vina, au dus-o la un electrician, mi-au zis dupa ca s-ar putea sa fie calculatorul pentru vvt, am sunat la un omulet care repara mi-a zis ca calculatorul nu se strica deloc si ca este motorsul sigur. Sincer nu stiu ce pot sa fac si de unde sa o apuc, niste pareri? Gasesc pe forum un om care are un motoras sa probez si sa il returnez iar apoi sa imi cumpar unul nou, daca il cumpar nou si nu e de la el, nu pot face retur. Mentionez ca nu sunt aici sa dau tepe etc, se poate trimite cu garantie ramburs, trimis motorul pe o suma si dupa cand il trimit inapoi catre dvs, pe aceeasi suma si asa nimeni nu are de pierdut sau poate ajungem la un numitor comun. Insa daca aveti alte idei si ce ar trebuii sa mai fac sa aflu exact ce este, va rog sa imi spuneti. Multumesc,
    1 point
  7. Salut, Sunt nou pe forum, și dupĂŁ cĂŁutari și discuții ĂŽn stânga și ĂŽn dreapta m-am hotĂŁrât la BMW E91 320d (nu m-au atras benzinarele de la BMW care sunt pe e90, cĂŁ din discutate, generațiile de benzinare cu 4 cilindrii nu sunt mai fiabile ca N47). Menționez cĂŁ este prima mea mașinĂŁ proprie, implicit primul meu BMW (am mai condus mașina fratelui + ale prietenilor). Mi-am dorit o mașinĂŁ dotatĂŁ și ĂŽn regulĂŁ din punct de vedere mecanic. A fost o ĂŽntreagĂŁ cĂŁutare pe piața localĂŁ, dat fiind faptul cĂŁ toate erau mai mult sau mai putin mĂŁsluite, am și ajuns la concluzia cĂŁ aproape niciuna nu e fĂŁrĂŁ de pĂŁcat. Nu mai dau detalii cu ce am gĂŁsit la alte e91, cĂŁ toate erau "țiplĂŁ" pe anunț și vizual, verificarea VIN sau la fața locului ziceau altceva Am gĂŁsit-o la Pitești, adusĂŁ prin iarnĂŁ din Olanda. Faptul cĂŁ era cu motor N47 având ĂŽn vedere cĂŁ majoritatea E90/91 320d non-facelift sunt cu M47, am zis cĂŁ e un atuu, chiar dacĂŁ au problema cu distribuția. Am fost la Pitești cu fratele meu și un prieten de-al lui de la un service din Bucuresti care e doar pe BMW (nu vreau sĂŁ fac reclamĂŁ) cu tester și dispozitiv de mĂŁsurare a stratului de vopsea (nu stiu exact cum se numeste)... Am avut noroc cĂŁ tipul care o vindea avea un prieten cu service ca sĂŁ o punem și pe elevator (era și duminicĂŁ). Ăn afarĂŁ de 2 bucși pe spate, și o eroare pe la bujii nu avea alte probleme (când a apĂŁrut eroarea la bujii, a apĂŁrut și kilometrajul la care a apĂŁrut eroarea, cel real). Ăn anunț/bord scria cĂŁ are 188.000 parcĂŁ, eroarea a arĂŁtat cca 300.000 ... am luat decizia sĂŁ o iau. (automat a acceptat și reducere de preț la aflarea veștii). Tipul de la care am cumpĂŁrat-o nu se ocupĂŁ cu samsĂŁreala de mașini, ci are firmĂŁ de transport... Este un E91 320d din 03 - 2008 - Carbonschwarz metallic, 177 cai, automat (era o condiție obligatorie). Ca dotari mai importante, ar fi: -Scaune normale cu ĂŽncalzire și reglaj lombar (șofer+pasager) (a fost oarecum o condiție obligatorie, cu toate cĂŁ ea din fabricĂŁ nu a avut piele ci textil antracit) -Navigație mare -Faruri bi-xenon (condiție obligatorie) cu fazĂŁ lungĂŁ asistatĂŁ/automatĂŁ (dacĂŁ am scris corect) -Senzori parcare fațĂŁ+spate -Oglinzi heliomate și rabatabile din cheie (s-a codat ulterior, rabatarea era doar de la portierĂŁ) -Brake energy regeneration -Air vent control -Servo electric -volan M Singurele lucruri pe care nu le are, dar nu ar fi stricat sĂŁ fie : sunt trapa (normalĂŁ/panoramicĂŁ), scaune sport și farurile adaptive. Oricum, știind cĂŁ orice mașinĂŁ aș fi luat, fiind SH, trebuia pusĂŁ la punct. Cum am luat-o, am fĂŁcut drumul de la Pitești și am lĂŁsat-o ĂŽn service direct... (chiar dacĂŁ mergea bine, pentru liniștea mea a fost decizia corectĂŁ) Am fĂŁcut atunci ĂŽn martie urmĂŁtoarele: -revizie (schimbat ulei, pus Shell Helix Ultra 5W-30 + filtre) -revizie cutie automatĂŁ -schimbat distribuție (chiar dacĂŁ nu fĂŁcea zgomote, dar pentru orice eventualitate) -2 bucși -schimbat flanșa cardan -garniturile schimbate -verificat clapete admisie -schimbat bujiile -ĂŽncĂŁrcat AC (recent am descoperit cĂŁ ĂŽmi scapĂŁ pe undeva freon, trebuie studiat) -schimbat fulie -schimbat lichid frânĂŁ Recent ĂŽn iunie: -recondiționat Turbo -update soft motor și cutie -retapițare volan M - o pozĂŁ ĂŽnainte și dupĂŁ https://imgur.com/12RwmhG -schimbare racord flexibil (când am schimbat turbo, am constatat cĂŁ abia se ținea racordul) -curĂŁțat DPF cu soluție -schimbat semnalizĂŁri pe aripi (erau mĂŁtuite) -schimbat valva EGR -schimbat EGR (nu e nou, e de pe un X3, probabil o sĂŁ ĂŽl schimb cu unul nou) Am cca 6700km fĂŁcuți cu ea ĂŽn 3 luni Recent am descoperit cĂŁ ĂŽmi mai oscileazĂŁ (nu ĂŽn fiecare zi) turometrul cca 30rpm, cateodatĂŁ la relanti (mi s-a ĂŽntâmplat dupĂŁ un drum lung) și câteodatĂŁ pe pilot automat (depinde de vitezĂŁ, dar ĂŽn general la 60-80). Am vĂŁzut cĂŁ sunt topicuri diverse pe tema asta, dar nimic concret... oscilația venind de la diverse cauze, nu doar una Verific weekendul ĂŁsta injectoarele (o bĂŁnuialĂŁ), dacĂŁ știe altcineva ce-ar mai fi Câteva poze https://imgur.com/7DaTYNo https://imgur.com/t933mik https://imgur.com/8i51ibc https://imgur.com/LgYMkNc https://imgur.com/rtsYdIj https://imgur.com/ZNhDGWQ
    1 point
  8. De ceva vreme mĂŁ tot ĂŽnvârt ĂŽn jurul cozii sĂŁ schimb bĂŁtrâna E46 (deși anul ĂŁsta am mai bĂŁgat 1500 de euro ĂŽn ea - amortizoare sport noi, conducte de frânĂŁ noi, bucși spate noi). Ăn fine, alegerea a fost sĂŁ iau ceva nou (bugetul permite cam ĂŽn jur de Mazda 6 Revolution Top) sau sĂŁ rĂŁmân fidel mĂŁrcii. DacĂŁ rĂŁmân fidel, intrĂŁ ĂŽn buget un F10/F11/F07 de 3-4 ani, bine dotatĂŁ. Must have: EDC, Driving Assistant Plus, Blind spot, scaune ventilate, schimbĂŁtor cu padele, HUD, Navi professional. Nice to have: Night vision cu dynamic light spot. Km maxim cam 100000. Sincer nu mĂŁ deranjeazĂŁ dacĂŁ e F11 sau F07, ba chiar poate mĂŁ bucurĂŁ portbagajul un pic mai mare. Acuma ce am vĂŁzut sunt 520xd din 2014 cu 20k km - 35000, fix s-a dat un 535xd din 2015 cu 109000 și 30000. Mai sunt unele M550d, acelea nu au dynamic light spot (cĂŁ n-au proiectoare de ceațĂŁ), sau F11 cu 110-135000km care sunt cam peste limita mea psihologicĂŁ. M-ar tenta 520-ul, deși 190 de cp nu e enorm, dar mĂŁcar e B47, și puțini km. Oare meritĂŁ? Sau kilometrajul nu conteazĂŁ așa de mult, pânĂŁ la urmĂŁ mașina are 4.5 ani? DacĂŁ m-aș orienta pe 3l, oare sunt ok cele cu 535xd bi-turbo? Bugetul de achiziție e ĂŽn jur de 30-38k ĂŽn funcție de cum negociez cu jumĂŁtatea. Ea ar prefera probabil 30 Ah, și grabĂŁ nu e, abia am pus la punct E46-le .
    1 point
  9. Nu stiu de ce dar asta cu xdrive parca este o facatura a evreilor. Sa mai dai un ban chiar daca nu iti trebuie. Asa tare este mediatiazata optiunea asta ca omul crede cu adevarat ca este ceva musai. Xdrive este dupa parerea mea costisitor si comparand pretul vs cat il folosesti sunt cam bani dati aiurea. Pacat ca masinile nu au ca echipare bunul simt. Ar fi mai folositor mai ieftin si mai safe.
    1 point
  10. Bmw-ului ii sta cel mai bine cu propulsie. Pierde foarte mult(de la partea financiara pana la placerea de a conduce) cu xdrive. Cum a zis colegu de mai sus si inca sute si mii de posesori de bmw cu tractiune spate pe timp de iarna cu cauciucuri noi(nu sh de 8 ani) si premium. Nu mai ascultati ce zic oamenii cu tractiune fata, pt ei noi suntem vrajitori:))). Anu trecut am avut iarna pe spate anvelope sh conti de 4 ani.... all season!)) si am mers foarte bine. Anu asta gata am cumparat ts 860 noi:). In rest f31 facelift mai ales este super. Daca mai iei si cateva optiuni bine alese, o motorizare buna si masina intretinuta va fi o masina ce merita pastrata ani buni:).
    1 point
  11. Am avut diesel toată viața. Nu mai schimb pe altceva decât pe electrică când va fi și infrastructură pentru ea. Plus că n-am văzut nimic fain pe benzină. Ai văzut lista mea de mofturi? Referitor la motor mai mare, 525 probabil ar fi mai ok (dar pe B47 nu e), la 3l cresc toate (impozit, asigurare etc.). Nu zic că ar fi insuportabil, dar peste vro 5 ani (cât e minim pentru care intenționez să țin mașina) o să valoreze cu motor de 2l cam 12000, cu motor de 3l cam 14000. La 8 ani diferența scade și mai mult, poate 1000 de euro. Asta în condițiile în care nu iau în calcul că ăla de 3l deja are 100000 km de exemplu, deci din start 80000 mai mult. Mă rog, discuția e lungă cu costurile, crede-mă am spreadsheet cu variante, cât costă mașina, cât se depreciază, cât estimez la reparații, asigurare (incl. casco) etc. Ăsta de exemplu mă duce pe la 675 euro/lună dacă o țin 5 ani și 580 la 8 ani. Altele gen un 535 cu 135000 (preț 31500) mă duce 685 pe 5 ani și 630 pe 8. Adică na, sper că mi-am făcut temele și știu în ce mă bag. Și da EDC e dynamic dampener control pe unele, edc pe altele. Adaptive drive e altă mâncare de pește, dar dacă ar fi de 3l aș vrea și cu acela .
    1 point
  12. Fara nici o urma de jignire, ironie sau fara sa incerc sa insinuez ceva, insa doar pentru a intelege si eu: esti pregatit sa dai 30 k euro pe o masina, suma importanta in orice tara , dar nu iti pui nici un semn de intrebare asupra cui dai banii aceia, asupra seriozitatii, etc.Extrapoland putin: daca ai avea nevoie de un act medical, ai prefera sa mergi intr-un cabinet autorizat , cu un medic diplomat,cu istoric si prezenta constanta, sau ai merge la un cabinet nou, care iti promite ca e mai ieftin si mai bun, dar asupra caruia nu ai nici o certitudine, ba chiar nu esti sigur ca are toate autorizatiile si asigurarile?
    1 point
  13. Brieful e posibil sa nu fie de la masina respectiva. dupa seria din brief masina ar trebui sa aiba scaune ventilate fata si scaune incalzite spate. Cea din anunt in poze nu are. plus fabricatie 2015.03 in brief inmatriculata 2015.01 in anunt.
    1 point
  14. Update : Am fost la un service din sectorul 4, au bagat presiune pe instalatie si au gasit o fisura mica pe furtunul de retur apa (piesa este 11537802632 de pe realoem). Pt cei care patesc la fel sa verifice si asta
    1 point
  15. Marea majoritate a masinilor de la noi sunt aduse de pe COTW sau de la firme de leasing care scot cate un parc intreg la vanzare (vezi KBC leasing). Pro masina din RO: - ai timp sa vezi mai multe masini si sa analizezi totul la rece - nu te grabeste nimeni sa o cumperi, nu ai platit avionul si trebuie sa te intorci cu masina - cunosti service-urile din zona, stii unde poti sa verifici o masina (nu te duci la prima reprezentanta care iti iese in cale) - ai ocazia sa afli daca a mai cumparat cineva masini de la samsarul respectiv, daca au fost probleme sau alte detalii - pret mai mic decat daca o cumperi tu singur din alt parc. Ei stau toata ziua cu ochii pe licitatii, tu nu . Ei nu vad masina, doar o urca pe platforma, care costa 400E. Tu platesti avion, motorina, cazare, nr provizorii si altele. Contra masina din RO: - samsari, poti sa cumperi o dauna totala reparata - TVA manarit (nu este problema ta, stiu cum se face si cumparatorul este de buna credinta - vorbit cu avocat) Cum rezolvi problema cu masina dauna totala? - inainte de verificari si etc, ii spui samsarului ca discutia continua doar daca inainte de achizitie iti arata: factura originala de achizitie (pe ea scrie pretul, km si daca masina are daune) si anuntul original de achizitie (daca ai licitat pe COTW, anuntul ramane in istoric, chiar daca e inchis). Nu vrea, treci mai departe. - verifici masina la un service autorizat sau reprezentanta, in niciun caz la unul multimarca - negociezi pretul - o data ce pretul e batut in cuie, ii spui omului ca vrei sa vezi detaliile de la punctul 1. Nu vrea, pleci!
    1 point
  16. Din experienta mea niciodata cofrele oficiale nu au coincis cu realitatea ... acu ca iti ia cu 1-2-3% in plus nu cred ca e un factor decisiv in alegerea masinii! Eu de ex pe autostrada nu pot sa merg “la consum” cand stiu ca pentru a merge nitel mai repede ma costa cu 10-15 lei in plus ... Acu ... si eu as vrea sa imi iau un 330! Suna bestial! Dar sa il iau ca sa fac o ora jumate pana la munca (10km) ... Degeaba ai 200+ de cai cand tu stai bara la bara!
    1 point
  17. Nu crezi ca e mai sigur de luat de afara? Nu zic ca poate ar fi ok masinile , dar e cam greu sa gasesti un intermediar cinstit care sa iti zica toate bubele masinii...
    1 point
  18. Bravo pe jumĂŁtate ,eu as fi cautat sportiv interiorul ,dar si asa este un pas imens in faĂâşĂŁ pentru interiorul masini ,volanul neapĂŁrat schimbat . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  19. Stiu:)) ms! Se mai intampla, mi-am luat bicicleta:))) m-am ales si cu ceva bun din situatia asta Ms cunosc vorba.. nu zic "nu" nici unei dotari, dar atata timp cat pot sa fac drumuri fara night vision sau bling bling in oglinzi in caz ca nu ma bag cum trebuie in depasiri, i'm happy:) cum ziceam, orice dotare in plus nu deranjeaza, dar consider ca sunt multe altele mai importante care nu se afla pe nici unul din cele 5 butoane.
    1 point
  20. Salutare, nu am mai scris nimic de un timp. Dar, am facut un big update, am instalat noile scaune + bancheta + fete de usi din piele, culoare neagra Urmeaza sa inlocuiesc cotiera cu alta. La cotiera actuala s-a umflat pielea si s-a rupt, arata oribil. Dupa cotiera, voi reconditiona toate butoanele din interior + trimuri, dupa voi retapita plafonul intr-un negru textil iar pe sfarsit va urma volanul M
    1 point
  21. Cand ai achizitionat masina nu ai sesizat diferenta de putere fata de vechea masina?Exista si versiunea 120d care dezvolta 190 cp, care probabil e mai sprinten decat fosta masina. mai circula mai demult o poveste cum ca motoarele de aceeasi capacitate cilindrica , dar puteri diferite au si alte componente modificate in afara de soft/injectie, etc, cum ar fi pistoane/arbore cotit turnat vs forjat-deci o oarecare crestere de putere ar putea avea influente negative asupra fiabilitatii motorului. DPF off/catalizator scos si alte porcarii de genul asta sunt niste procedee daunatoare pentru mediu/sanatatea oamenilor, ca sa nu mai spunem ca sunt si ilegale, deoarece masina nu mai respecta limitele de poluare pentru care a fost proiectata; sper ca si in Romania sa inceapa sa controleze prezenta/functionalitatea acestor componente in momentul reviziei ITP.
    1 point
  22. Cica e "lovita in spate" si masina aia e facuta ghem =))
    1 point
  23. Salut, Cum se comporta masina cu jantele si anvelopele HANKOOK? La viteze mari de peste 160 ti se par zgomotoase? Si eu am trecut pe acelasi model de jante si cauciucuri si mi se par mai silentioase si confotabile la mersul de zi cu zi prin oras dar mai zgomotoase pe autostrada, in comparatie cu Bridgestone.
    1 point
  24. Thank a lot for all! We find at farcebook the page of owners of bmw 1200gs, and there we can find John and his friend. They men can find alternator, delivery it to Brasov, take my bike in they garage and repair it. Thanks very very very match for the help to all here!!
    1 point
  25. Cu volanul pe partea greșitĂŁ. Din punctul meu de vedere ar trebui interzisĂŁ circulația mașinilor de genul ĂŁsta.
    1 point
  26. ....si pentru pretențioși. Nu uita asta
    1 point
  27. Ultima fraza cu masina deosebita si pt pasionati este fix ca de samsari.) spor la vanzare!
    1 point
  28. Da si cu asta s-au terminat si detaliile (toffefe daca vrei ma interesez care e treaba cu data si restul si iti dau un raspuns, sa-mi zici in privat daca doresti ajutor).Continui cu aceeasi aroganta si pe acest topic Alex. Multumesc de corectare "negru pe alb". Stiti ce este amuzant? Ca fiecare trecem prin asa ceva mai devreme sau mai tarziu, eu am trecut si stiu cum este, nu va doresc sa treceti si voi, dar totusi stau aici pe forum si in caz de probleme "sunt aici ca sa va ajut cu informatii"
    1 point
  29. Vezi ca ai postat un link pe care nu l-ai citit bine sau deloc.Cantitatea de aer la ralanti este data din deschiderea supapelor de admisie(pe care o face valvetronicul)clapeta fiind partial inchisa doar la pornire, ulterior fiind deschisa .Când valvetronicul intra in avarie clapeta se comporta ca la orice alta masina si preia functia de a da cantitatea de aer pe care o face in mod normal sistemul valvetronic (mai citeste ) PS daca esti curios masoara depresiunea din galeria de admisie in spatele clapetei când motorul merge la ralanti.
    1 point
  30. AZI MI LE-AM SCHIMBAT SI LA MASINA MEA (SIMERINGURILE DE SUPAPE).AM MUNCIT CEVA PTR CA NU AM DAT CHILASA JOS DAR A MERITAT DIN PLIN.DUPA 15 MIN DE MERS IN RALANTI ACCELERATIE LA 5000 RPM:NICI URMA DE FUM!!!!!!!AM SCHIMBAT SI INTINZATORUL PTR CA ERA TIPUL VECHI.UMBLIND IMPLICIT SI LA DISTRIBUTIE AM ALINIAT-O DIN NOU SI MASINA TRAGE MULT MAI BINE SI URCA IN TURE MULT MAI REPEDE.POSIBIL SA SCADA SI CONSUMUL DE CARBURANT.CEL MAI MULTUMIT SUNT CA MI LE-AM FACUT SINGUR FARA NICI UN INCIDENT AVIND IN VEDERE CA ESTE A DOUA OARA CIND UMBLU LA UN VALVETRONIC.
    1 point
  31. Avem si drumuri pentru masini cu 300cp )
    0 points
  32. Crezi ca el nu stie deja ca este ilegal? )
    0 points
  33. ii poti da mai multe detalii?!!? stiu ca tu esti expert si cu asta te ocupi
    -1 points
  34. Am zis sa schimb si eu distributia la N57 penru ca se aude un sunet metalic in jos spre roata din dreapta. As vrea o parere despre oferta de mai jos. service_offer_BMW_RO.PDF
    -1 points
  35. Daca a dat 500 de euro pe masina asta cu siguranta este praf dtpdv...eu am invatat ceva in viata asta...pomana nu exista...decat prosti care sa creada...
    -1 points
  36. Când zici cĂŁ ai verificat-o, ai fost cu ea acolo direct? Eu la asta mĂŁ refer. CĂŁ așa ĂŽn istoric pot fi toate smirnĂŁ și mașina pe butuci....
    -1 points
  37. -1 points
  38. Ce fain sa vedem ca mai sunt colegi care se gandesc la TCO inainte de achiztie. Felicitari, si inspiratie maxima sa iei ceva misto. Hai sa bag nitel batul prin gard: daca esti dispus sa dai 38k pe F10, sunt niste G30-uri 530ie cu m-pack de mama-mama...daca mai pui 10k 🤣🤣🤣
    -1 points
  39. Salut, am un e46 318i si ma bate gandul sa imi iau o folie neagra transparenta pentru semnalizari in fata (nu cred ca este vreo problema?), Acum daca tot o sa iau cumpar 2 metri ca atat e minim si as vrea sa pun si pe stopuri in spate, atasez un video cu exact folia pe care o aplic si eu, se ia talonul sau ceva? am inteles ca daca dai cu spray negru transparent nu are nimic iar daca e folie o cam belesti, e adevarat sau? zic ca nu sunt asa intunecate. (daca nu pe stopuri macar pe semnalizarile fata, e46 318i facelift) https://www.youtube.com/watch?time_continue=216&v=yxqTeueQlUM
    -1 points
  40. Eu am de gand alta smecherie. Sa iau alt set de semnalizari fumurii cu led. In caz de sunt oprit le schimb intr-un minut. Nasol e daca faci un accident. Cum semnalizarile nu sunt in topul listei momentan si sunt multe alte retrofituri mult mai faine... nu imi pun curand:)
    -2 points
  41. Daca ai buget asa mare, ia un benzinar deoarece din Diesel au facut dusmanul nr 1 al globului pamantesc si in 2-3 ani nu vei mai scapa de ea.
    -3 points
  42. I am dat cel mai mult 230 si tot nu s a rupt ,are 25k la mine de 6 luni.cica ar fi ceva zgomot de lant da vad ca rezistĂŁ . In Prostia unora ,schimba distribuția ,,preventiv,, si la 100k
    -3 points
  43. Si nu era corect sa ii spui ca este ilegal ce vrea sa faca?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.