Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/06/18 in all areas

  1. Hai sa facem pozele mai usor de vizionat ... arata bine masina ! Vin foarte bine jantele ( desi nu sunt fan Z-Perf ) ... mai trebuie putin lasata din arcuri masina http://imagizer.imageshack.us/a/img921/3528/QUCkla.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2746/S5rh7k.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/7711/draybW.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/9800/piGRFj.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6839/j9kSff.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/2434/hQ2uLG.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/4384/OfPFkv.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5630/GZCuhb.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img924/9067/xWRAnz.jpg http://imagizer.imageshack.us/a/img922/2310/ocL0VT.jpg
    5 points
  2. Si eu zic sa astepti G30 (am sugerat mai sus si mi-am luat niste minusuri, dar nu-i bai). ðŸËĹ Sotia ta are dreptate; eu as investi cei aproape 40k pe care vrei sa ii inchizi intr-o masina, in ceva care sa produca (o garsoniera se inchiriaza cu 200-250 in Buc). In 2019 vei lua g30 probabil la banii pe care vrei sa ii dai acum pe f10. Poti lua atunci leasig pe care sa ti-l acoperi partial cu banii din investitie (la care NU pierzi bani), si tot iesi mai bine de oriunde privesti. F10 este deja o masina care nu se mai produce, iar aproape 40k sunt bani. Orice pui acum in masina, vei pierde intr-un an. Sigur, daca esti dispus sa pierzi 10k intr-un an, si faci relativ repede banii, atunci go for it. Ce ti-am zis e valabil daca ai deja cei 38k. Daca ii ai din credite, nu conteaza. Bafta!
    4 points
  3. pff e super oferta pt un g30. Chiar cautam unul, cred ca o sa ma bag sa-l iau pe asta, sper sa nu te superi. Merci!
    3 points
  4. Nu am testat dar dupa parerea mea unitatea aftermarket este superioara ca functii si posibilitati celor originale CIC si NBT . Daca vorbim de EVO ,ne gandim la un pret foarte mare al upgrade-ului care probabil iese din discutie. Cic este deja depasit bine, functii limitate si combox necesar pt un minim de ceva. NBT are deactivate internetul , wi-fi-ul ,nu prea merita de asemenea. La amandoua upgrade-ul costa cel putin o data si jumatate/doua ori ca unitatea aftermarket si sunt inferioare.
    3 points
  5. banii tai decizia ta , presupun ca ai deschis topicul pt pareri , in 2-3 ani cat te uiti cum din cei 30k platiti au ramas sub jumate vei intoarce capul dupa toate G30 care trec pe langa tine si poate ca vei vrea una , Dpmdv la bugetul asta in buzunar stai cu E46 anul asta si lasi sa treaca 2018 peste G30 si il lovesti in primavara cu optiuni importante pt tine , masina e f frumoasa si atragatoare si feelingul e diferit ,f10 imi pare usor imbatranit chiar si LCI . Succes la alegeri
    3 points
  6. frate-miu face calcule dintr-astea super rationale, cat si ce pierde, ce castiga si la final te trezesti ca anii trec si doar ai facut calcule despre cum e mai bine si ti-ai lasat propriile dorinte si emotii pe locul doi. pune frumos banii in buzunar si mergi si ia un G30. pt cumparatorul care are 35k in buzunar, F10 gata, e o masina veche, demodata, depasita tehnic, o au toti lautarii, nu e nicio mandrie, se gasesc la kilogram cu sute de mii de km si 15k euro. nu e nicio diferenta intre una de 15k euro si a ta de 35k euro, in ochii tai si ai privitorului. daca tot ai o suma consistenta, mergi si ia-ti ceva care sa te mangaie pe suflet. cu anii acestia nu te mai intalnesti. pt cel care are 20k in buzunar, F10 da, e o masina buna. nu intentionez nicio secunda sa lezez pe careva, ci doar e o idee proprie. la momentul in care mi-am comandat eu masina, in aceeasi bani luam F10 530xd din stoc, noua. nicio secunda nu am luat in calcul a doua varianta. cand mi-a fost livrata masina in martie 2017, intrau in vorba cu mine la semafor de la soferi de camion pana la soferi de S klasse. si apropos, peste 4 ani, G30-ul il vinzi cu 25.000 euro. F10 pe care dai azi 35.000, peste 4 ani il vinzi cu 15.000 euro. fa un calcul.
    2 points
  7. Multumesc Acero, mult mai ok asa:) Referitor la arcuri, ma incurca garajul subteran momentan, daca o sa am alta posibilitate in viitorul apropiat, cu siguranta va primi un set Eibach. Lucian, nu zici rau deloc, sunt dispus sa o fac cand va mai fi vreo intalnire, a mai iesit din garaj de vreo 3-4 ori cu ajutorul unui amic si al fratelui meu. Legat de putere, este suficient si pt mine avand in vedere clasa ei, greutatea si altele.. iar pe langa toate aspectele astea, nu vreau sa o tin o vesnicie (probabil inca un an), iar la revanzare voi avea o plaja mai restransa de cumparatori interesati. Zicea un coleg mai sus ca n-ar fi stat fara 550 hp, aici depinde de fiecare, eu unul nu as putea conduce o masina de zi cu zi cu fum dupa mine, iar puteri de peste 430-440 hp nu se pot scoate fara fum (dupa spusele lu' Dragos de la completechip), pana la fum as mai fi avut o varianta de a scoate mai mult (schimbarea pompei de alimentare), dar avand in vedere costul si faptul ca nu am vrut sa fac nici o interventie mecanica, am preferat sa o las asa atata timp cat imi satisface nevoile.
    2 points
  8. Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 10
    1 point
  9. La banii astia nu merita motor sub 3000,nu as lua in viata mea masina de 30-40 de mii de euro cu motor de 2000.
    1 point
  10. SĂŁ nu te mai duci la mecanicul ĂŁla
    1 point
  11. FrumoasĂŁ mașina, sĂŁ o folosești fĂŁrĂŁ alte incidente Poate facem o ieșealĂŁ când mai vin la BacĂŁu (orașul natal) Și pe mine mĂŁ bĂŁtea gândul sĂŁ trec la CIC, și cred cĂŁ e vreo 700-800euro La CIC ĂŽmi plĂŁce cĂŁ aratĂŁ mai bine meniul și harțile (cu toate cĂŁ majoritatea tot Waze folosesc) + la CIC aș putea sĂŁ redau muzicĂŁ de pe telefon prin bluetooth, și momentan fac asta prin jack-ul AUX... oricum, ĂŽncepe sĂŁ nu mĂŁ mai atragĂŁ aceasta trecere la CIC, dar fiecare cu piticii lui DacĂŁ tot bag niște bani, mai degrabĂŁ un pachet M (bara fata+spate si praguri)... e mai de efect
    1 point
  12. Nu am nici o problema. Daca ai putea sa ne zici cat te-au dus costurile reparatiilor, ar fi perfect
    1 point
  13. Ruleaza fara probleme, dar asa se trezesc cate unii sa dea sfaturi aiurea. +1
    1 point
  14. Nu prea are legatura. Un program x32 iti va rula pe x64 insa invers, nu. Ceva nu e in regula la tine. Ista si ncs merg inclusiv pe 10 x64.
    1 point
  15. Sunt de acord cu ce a zis colegul @mcliviu. E clar ca din aproape 40k nu iti poti lua si masina si o garsoniera, deci un leasing platit cu chiria obtinuta de pe garsoniera e o varianta mult mai inteligenta. Masina se devalorizeaza pe zi ce trece, pe cand o garsoniera nu. Daca as fi in locul tau, as merge ori pe G30 luat in leasing din retea BMW prin Premiul Selections sau un F10 in aceleasi conditii, dar mai ieftin, pana in 25k sa zicem. Mai triezi din optiuni si aia e.
    1 point
  16. Pai clar ca-i mai interesanta versiunea de 525, ai putere mai mare(184 vs 218), cuplu mai mare (380 vs 450Nm). La 525d pe langa 520 mai ai in plus turbina mica, turbina care nu-i chiar asa de fiabila. In rest, e acelasi motor in mare. La acelasi nivel de echipare, un 525d va fi mai scump decat un 520d.
    1 point
  17. Frumoasa, sa te bucuri de ea! Dau bine jantele!
    1 point
  18. +1 chk, ce sa zic e incredibila la toate capitolele... Te salut :goodjob:
    1 point
  19. Nu stiu de ce dar asta cu xdrive parca este o facatura a evreilor. Sa mai dai un ban chiar daca nu iti trebuie. Asa tare este mediatiazata optiunea asta ca omul crede cu adevarat ca este ceva musai. Xdrive este dupa parerea mea costisitor si comparand pretul vs cat il folosesti sunt cam bani dati aiurea. Pacat ca masinile nu au ca echipare bunul simt. Ar fi mai folositor mai ieftin si mai safe.
    1 point
  20. Eu am luat BMW F31, din Romania anul trecut in aprilie, dar nu de la un samsar, omul o aduse din germania cu o saptamana inainte. Chiar daca o achizitionezi din Ro. nu trebuie sa-ti faci griji. Eu am facut programare la reprezentanta BMW pentru test 360 grade, in care iti verifica tot la masina, si se face cu semnatura proprietarului. Acolo vezi de la km daca sunt reali, partea electrica, mecanica si a costat 380 lei parca, dar a meritat.Legat de xdrive, eu am tractiune spate si cu anvelope Nokian de iarna noi nu am avut nici un stress sa urc pe munte pe cod rosu de ninsoare . Legat de problema cu distributia, eu am 207000 km si am facut programare pentru schimbarea distributiei pt saptamana viitoare, costa 3700 lei. Trecand de la Audi A6 la BMW F31, sunt stupefiat de cat de putin consuma aceasta masina...a mea este 320 ed. Bafta la cumparare
    1 point
  21. Ce fain sa vedem ca mai sunt colegi care se gandesc la TCO inainte de achiztie. Felicitari, si inspiratie maxima sa iei ceva misto. Hai sa bag nitel batul prin gard: daca esti dispus sa dai 38k pe F10, sunt niste G30-uri 530ie cu m-pack de mama-mama...daca mai pui 10k 🤣🤣🤣
    1 point
  22. Frumos, dar de ce nu ai cautat un interior comfort daca tot ai facut modificarea ? Plafonul M impreuna cu totul costa undeva la 800 lei, poate e mai usor si mai sigur asa ... Si eu vreau sa fac ceva cu manerele gen de la usi, sunt zgariate/cojite.
    1 point
  23. Am avut diesel toată viața. Nu mai schimb pe altceva decât pe electrică când va fi și infrastructură pentru ea. Plus că n-am văzut nimic fain pe benzină. Ai văzut lista mea de mofturi? Referitor la motor mai mare, 525 probabil ar fi mai ok (dar pe B47 nu e), la 3l cresc toate (impozit, asigurare etc.). Nu zic că ar fi insuportabil, dar peste vro 5 ani (cât e minim pentru care intenționez să țin mașina) o să valoreze cu motor de 2l cam 12000, cu motor de 3l cam 14000. La 8 ani diferența scade și mai mult, poate 1000 de euro. Asta în condițiile în care nu iau în calcul că ăla de 3l deja are 100000 km de exemplu, deci din start 80000 mai mult. Mă rog, discuția e lungă cu costurile, crede-mă am spreadsheet cu variante, cât costă mașina, cât se depreciază, cât estimez la reparații, asigurare (incl. casco) etc. Ăsta de exemplu mă duce pe la 675 euro/lună dacă o țin 5 ani și 580 la 8 ani. Altele gen un 535 cu 135000 (preț 31500) mă duce 685 pe 5 ani și 630 pe 8. Adică na, sper că mi-am făcut temele și știu în ce mă bag. Și da EDC e dynamic dampener control pe unele, edc pe altele. Adaptive drive e altă mâncare de pește, dar dacă ar fi de 3l aș vrea și cu acela .
    1 point
  24. Update : Am fost la un service din sectorul 4, au bagat presiune pe instalatie si au gasit o fisura mica pe furtunul de retur apa (piesa este 11537802632 de pe realoem). Pt cei care patesc la fel sa verifice si asta
    1 point
  25. Marea majoritate a masinilor de la noi sunt aduse de pe COTW sau de la firme de leasing care scot cate un parc intreg la vanzare (vezi KBC leasing). Pro masina din RO: - ai timp sa vezi mai multe masini si sa analizezi totul la rece - nu te grabeste nimeni sa o cumperi, nu ai platit avionul si trebuie sa te intorci cu masina - cunosti service-urile din zona, stii unde poti sa verifici o masina (nu te duci la prima reprezentanta care iti iese in cale) - ai ocazia sa afli daca a mai cumparat cineva masini de la samsarul respectiv, daca au fost probleme sau alte detalii - pret mai mic decat daca o cumperi tu singur din alt parc. Ei stau toata ziua cu ochii pe licitatii, tu nu . Ei nu vad masina, doar o urca pe platforma, care costa 400E. Tu platesti avion, motorina, cazare, nr provizorii si altele. Contra masina din RO: - samsari, poti sa cumperi o dauna totala reparata - TVA manarit (nu este problema ta, stiu cum se face si cumparatorul este de buna credinta - vorbit cu avocat) Cum rezolvi problema cu masina dauna totala? - inainte de verificari si etc, ii spui samsarului ca discutia continua doar daca inainte de achizitie iti arata: factura originala de achizitie (pe ea scrie pretul, km si daca masina are daune) si anuntul original de achizitie (daca ai licitat pe COTW, anuntul ramane in istoric, chiar daca e inchis). Nu vrea, treci mai departe. - verifici masina la un service autorizat sau reprezentanta, in niciun caz la unul multimarca - negociezi pretul - o data ce pretul e batut in cuie, ii spui omului ca vrei sa vezi detaliile de la punctul 1. Nu vrea, pleci!
    1 point
  26. ti-am laudat destul masina fata in fata )) nu o mai fac si aici haha pacat sa aud totusi ca esti pieton...
    1 point
  27. Daca te uiti mai atent la poze se vede ca masina pare sa fi fost lovita pe partea dreapta.
    1 point
  28. Din punctul meu de vedere merita. Daca vrei, te astept sa asculti la mine in f30 si iti poti face o parere fata de ce ai tu acum pe masina.
    1 point
  29. Am gasit un sistem H&K la dezmembrari, in stare buna, cam 700 de euro, cu tot cu cablaje. Intrebarea este: merita?
    1 point
  30. Dar de ce raspunzi asa, ca doar tu ai pus intrebari si ti sa rarpuns. Trebuia sa spui ce vrei nu sa pui 3 masini si gata te superi pe raspunsurile care le primesti. Colegii au vrut sa te ajute. Poate era mai bine sa nu iti raspunda nimeni. Iar daca nu te intereseaza sfatul nimanui, atunci de ce mai pui intrebari. Daca vrei sa primesti intrebari care sa-ti fie pe plac, atunci invata sa pui intrebarile care trebuiesc! Trebuia sa spui exact ce vrei, nu deduce nimeni, cam ce ai vrea tu. Si au dreptate colegii, ai ales niste masini cu slabe optiuni, deoarece TU te-ai orientat la cele mai ieftine. Iar daca tu crezi ca acele masini au km. originali si fara probleme, da-mi voie sa-ti urez vise placute in continuare. Nici nu te mai chinui sa-i raspunzi, nu vezi ca te cearta. Tot el pune intrebari si daca primeste raspunsul care nu-i convine te cearta. :frantics:
    1 point
  31. Frumoasa masina, daca era a mea nu ma multumeam doar cu calutii acestia 550 cel putin scria pe mine
    0 points
  32. Daca ai buget asa mare, ia un benzinar deoarece din Diesel au facut dusmanul nr 1 al globului pamantesc si in 2-3 ani nu vei mai scapa de ea.
    0 points
  33. E "mai sigur" sĂŁ ai xDrive, dar nu e imposibil sĂŁ te descurci doar cu tracțiune spate dacĂŁ ai cauciucuri bune. Am fĂŁcut deja o iarnĂŁ cu tracțiune spate și n-am rĂŁmas ĂŽnțepenit pe nicĂŁieri. Eu mi-am adus singur mașina de pe lângĂŁ Hamburg. Am mai fost cu un prieten și cam aia a fost. Depinde de fiecare acum. Mie mi s-a pĂŁrut o experiențĂŁ interesantĂŁ și plĂŁcutĂŁ. Am avut 1100EUR cheltuieli totale (avion, hotel, asigurare, numere, motorinĂŁ și mâncare) Mercedes seteazĂŁ cutiile mult mai "leneșe" - ZF-ul la BMW este foarte bine setat. Liniștit pe Drive și brutal pe Sport. Așa cum ĂŽi stĂŁ bine Da, orice F31 cu facelift are deja motorul B47. Deși unii insistĂŁ sĂŁ te convingĂŁ cĂŁ și B47 are probleme MARI cu distribuția, nu prea stau lucrurile așa. Ideal ar fi sĂŁ gĂŁsești un LCI (facelift) dacĂŁ poți. Revenind, la oferte, da, dacĂŁ nu te deranjeazĂŁ 190000km (reali sĂŁ fie), atunci da, tot automat aș alege.
    0 points
  34. Elvetianul, masina dorita de tine e putin cam scumpa, brut ajunge la peste 42.000E. Tatal prietenei mele a luat un 525xd cu 51.000E, cam aceleasi dotari. Eu nu as lua o masina de test-drive, chiar daca iti dau 5 ani garantie samd. Mai exista loc de negociere clar, mai mult de 36.000E cu tva nu cred ca merita
    -1 points
  35. Cred ca voi confundati convertizorul cu fulia de la motor.Spor la treaba.
    -1 points
  36. I am dat cel mai mult 230 si tot nu s a rupt ,are 25k la mine de 6 luni.cica ar fi ceva zgomot de lant da vad ca rezistĂŁ . In Prostia unora ,schimba distribuția ,,preventiv,, si la 100k
    -1 points
  37. Bmw-ului ii sta cel mai bine cu propulsie. Pierde foarte mult(de la partea financiara pana la placerea de a conduce) cu xdrive. Cum a zis colegu de mai sus si inca sute si mii de posesori de bmw cu tractiune spate pe timp de iarna cu cauciucuri noi(nu sh de 8 ani) si premium. Nu mai ascultati ce zic oamenii cu tractiune fata, pt ei noi suntem vrajitori:))). Anu trecut am avut iarna pe spate anvelope sh conti de 4 ani.... all season!)) si am mers foarte bine. Anu asta gata am cumparat ts 860 noi:). In rest f31 facelift mai ales este super. Daca mai iei si cateva optiuni bine alese, o motorizare buna si masina intretinuta va fi o masina ce merita pastrata ani buni:).
    -1 points
  38. Din ce stiu masina dupa soft performance face 205 cai, toate la costul de 85 milioaneee! Dute cu 400 euro la complete sau Wpp si abtii mai multi cai si bine crescuti :flowers:
    -1 points
  39. Buna ziua, Am un BMW Seria 3 E46 Sedan din 1999 nfl motorizare 2.0 benzina 150 cp modelul 6 cilindrii in linie dublu vanos. Cand virez stanga cu viteza de 50 km/h se aude un zgomot din toba ca si cum ar atinge caroseria cand virez dreapta devine silentioasa am verificat toba si am vazut ca ii sparta deasupra si am schimbat-o si acum mai tare suna in masina Ce pot sa mai verific sa rezolv problema? am verificat daca se misca si are putin de tot joc
    -1 points
  40. Parerea mea ca singurul avantaj al GPS OEM de pe masina este receptorul mai puternic. GPS-urile externe de obicei nu recepteaza in locuri precum parkinguri acoperite, anumite tuneluri. - am GPS business pe un BMW f36 model 2015. Estimarile privind ambuteiajele sunt praf de tot. Mereu imi spune 5-10 min. Ultima data a fost 50 min in realitate. TomTom era mult mai precis. - plus anuntul de schimbare a benzii vine mult prea tarziu aproape cand esti in buza barierei. Am ratat mai multe schimbari cu gps Bmw decat cu TomTom. - Ca si optiuni GPS-urile de top after market sunt clar mai bune. Am avut 2 TomTom si chiar modelul vechi de 7 ani are mai multe optiuni si interfata mai intuitiva. Garmin la fel sunt f bune. Dar s-ar putea sa nu aibe harti pt Romania. Am inteles ca la noi ar fi Mio si altele. Am vazut un Mio pe la 600 ron avea super optiuni. Incearca la Bmw sa ocolesti o portiune de drum. Tb sa-l pacalesti fortandu-l sa treaca prin alte orase(ce te faci pe autostrada cand e inchisa o bretea?). La TomTom era simplu cu optiunea de evitare pe o raza anume.
    -1 points
  41. Dupa 5 ani de bmw apoi 7 de audi am revenit la bmw Una bucata 330d e91 pachet m interior exterior automata,stage 2.5 , 350 cai si 750 cuplu WPP performance cu multiple modificari si racire cu apa/metanol. Masina este f speciala pt mine, usor de intretinut (se gasesc piese sh etc)dar totodata si destul de fiabila.Pt mine este masina de zi cu care ma plim ,car si alerg ,seara uneori este supapa de eliberare a frustrarilor si face f bine fata la toate.Dupa m5 v8 care l am avut ea este cea mai speciala masina cu care m am jucat de cand am carnet.
    -1 points
  42. F30-ul vechi are acum 275.000 km si merge perfect.Cand avea 260.000 km am fost in Germania si am mers distante lungi cu 200 km/h plus de cateva ori blana in jur de 230 km/h .Deci nu vad ce este rau in a merge cu masina in limitele prevazute de constructor.95/% din schimbarile de distributie sunt facute preventiv sau la prosteala .Toti mecanici recomanda inlocuirea distributiei chiar si la masinile noi.)
    -2 points
  43. Nu te chinui. Teoretic, programele NCS, Inpa, sunt pe 16-bit, nu vor rula veci pe sistemele 64-bit. Instaleaza-ti masina virtuala si gata.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.