Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/07/18 in all areas
-
Vand masina personala, adusa in tara in august 2017, provenienta dealer BMW Bielefeld, achizitionata la 22.000 km. Culoare exterioara Individual Mondstein Metallic Interior Piele Nappa Maro Inmatriculata firma, TVA deductibil. Km actuali 56700, are 3 revizii ce au inclus filtre si ulei de fiecare data, prima la 22k km in germania la cumparare, a doua la 42k km la Apan Braila si cea de-a treia la 56k km tot la Apan. Garantie extinsa pana in luna Decembrie 2018 Se vinde pe motiv de neobisnuinta cu gabaritul masinii, cred ca imi doresc ceva mai mic. Pret 35800 Euro, negociabil de bun simt si doar la vizionare. Exclus schimburi, samsareli, sau oferte nesimtite. Contact 0722512313 Dotari : P337A M Sports package P7S9A Connected Drive Services Paket S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S258A Anvelope Runflat S2NDA Jante aliaj M Double Spoke 351 19" S2TBA Transmisie Sport automatic S2VBA Display presiune anvelope S3AGA Camera mers inapoi S403A Trapa sticla actionata electric S423A Presuri velur S431A Oglinda interioara cu functie automata antiorbire S441A Pachet fumatori S456A Scaune comfort cu memorii sofer si pasager S488A Suport lombar scaun sofer si pasager S494A Incalzire scaune sofer/pasager S4EHA Finisaje interioare in negru lucios S4U2A Schimbare moduri conducere incl. ECO PRO S4URA Lumini interioare ambientale S502A Sistem spalare faruri S508A Asistent de parcare (PDC) S534A Climatizare automata S552A Faruri Adaptive LED S575A Prize suplimentare 12V S5A1A Faruri ceata LED S5ACA Asistent schimbare automata faza lunga S609A Sistem navigatie Professional S610A Head-up display S676A Sistem audio HiFi S698A Area-Code 2 for DVD S6AKA Connected Drive Services valabil 2019 S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6WAA Instrumentar de bord continut extins S710A Volan M in piele S715A Pachet aerodinamic M S760A Ornamente exterioare negru lucios Shadow Line S761A Individual sunshade glazing S775A Plafon interior Individual Anthracite S8TFA Protectie activa pietoni S8THA Detectie activa semne circulatie Ma multe poze aici -> https://postimg.cc/gallery/395kk87z0/2 points
-
2600. Și problema nu e dacĂŁ ĂŽți permiți, sau nu, ci de cumpĂŁtare. Ăn principiu 190 de cai ajung ĂŽn România la majoritatea depĂŁșirilor și ĂŽn celelalte mai bine nu te bagi. Și cu diferența de 1000 de euro per total la asigurare și impozit, bagi 1000 de l de combustibil. Ăn fine, dacĂŁ gĂŁsesc una care ĂŽmi place foarte mult, n-o sĂŁ mĂŁ dau ĂŽnapoi doar din cauzĂŁ cĂŁ e motor de 3l, dar ĂŽn mod inevitabil trebuie sĂŁ intre și asta undeva ĂŽn calcule. Apropo, discuția asta ĂŽmi amintește de 2006 când am luat primul 320d, cĂŁ vai sacrilegiu, cum sĂŁ ĂŽți iei BMW cu motor sub 4l și diesel pe deasupra. CĂŁ vai motorul benzinĂŁ aspirat e sfânt. E, uite cĂŁ nici nu mai face BMW motoare aspirate. Și nici prea multe benzinare nu vinde.2 points
-
frate-miu face calcule dintr-astea super rationale, cat si ce pierde, ce castiga si la final te trezesti ca anii trec si doar ai facut calcule despre cum e mai bine si ti-ai lasat propriile dorinte si emotii pe locul doi. pune frumos banii in buzunar si mergi si ia un G30. pt cumparatorul care are 35k in buzunar, F10 gata, e o masina veche, demodata, depasita tehnic, o au toti lautarii, nu e nicio mandrie, se gasesc la kilogram cu sute de mii de km si 15k euro. nu e nicio diferenta intre una de 15k euro si a ta de 35k euro, in ochii tai si ai privitorului. daca tot ai o suma consistenta, mergi si ia-ti ceva care sa te mangaie pe suflet. cu anii acestia nu te mai intalnesti. pt cel care are 20k in buzunar, F10 da, e o masina buna. nu intentionez nicio secunda sa lezez pe careva, ci doar e o idee proprie. la momentul in care mi-am comandat eu masina, in aceeasi bani luam F10 530xd din stoc, noua. nicio secunda nu am luat in calcul a doua varianta. cand mi-a fost livrata masina in martie 2017, intrau in vorba cu mine la semafor de la soferi de camion pana la soferi de S klasse. si apropos, peste 4 ani, G30-ul il vinzi cu 25.000 euro. F10 pe care dai azi 35.000, peste 4 ani il vinzi cu 15.000 euro. fa un calcul.2 points
-
Salut, nu te supara, dar daca vrei sa obtii raspunsuri, scrie in romana. Nu toata lumea stie ce inseamna whining. Bafta Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca sunt senzori in jante acestia se schimba cand raman fara baterie. Senzorii din janta la BMW sunt de metal. Deci daca valva este din metal atunci sunt in janta. Daca sunt din cauciuc atunci este pe ABS. https://www.ecstuning.com/b-vdo-parts/tpms-sensor-priced-each/36106856209~vdo/1 point
-
Mersi pentru pont. Am trimis un email cĂŁtre BMW. Sa vĂŁd ce spun. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
de ce nu ai trimis un email si celor de la bmw din germania ? din experienta proprie iti spun sigur ca vor tulbura apele foarte tare !!! eu, acum vreo cativa ani am facut o plangere pe mail la bmw in germania si mi-au raspuns in 2 zile, plus ca m-au si sunat la telefon. pe scurt... intr-o saptamana am fost chemat cu masina la bmw romania si mi-au schimbat piesa respectiva (pompa abs-dsc) fara niciun cost plus scuzele de rigoare. bafta !1 point
-
Mulțumesc. Am fĂŁcut câțiva km cu 320d touring fĂŁrĂŁ xdrive și mi-a plĂŁcut mult.1 point
-
La banii astia nu merita motor sub 3000,nu as lua in viata mea masina de 30-40 de mii de euro cu motor de 2000.1 point
-
Doar ca versiunea postata de tine este Beta 3 nu este finala.1 point
-
cel mai probabil nu se va vinde pe forum , ca intotdeaua , cat despre intrebari ...n-am luat in serios niciodata , e doar a placere a multora de a vedea ca upgradezi masina dar o vinzi cu sub ai luat-o eventual . Asta e1 point
-
1 point
-
https://www.bmw.ro/configuratoraccesorii#/bookmark=aHR0cHM6Ly93d3cuYm13LWFjY2Vzc29yaWVzLWNvbmZpZ3VyYXRvci5jb20vSXBwcy9ibXdvYWM/cGFnZXF1ZXJ5PW9hYyZicmFuZD1ibXcmbWFya2V0PTMxNTMxLVJPJmxhbmc9Uk8jdG9w1 point
-
Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Momentan, nu mai vreau automata, doar daca as lua-o cu garantie si 0 km! La un A5 2,7, am avut mari probleme la cutie, s-a stricat de vreo 4 ori, l-am vandut asa. La Opel Insignia 2,0 bi-turbo, achizitionat de nou, la fel smucituri, lag. Ultima e in garantie, dar e neplacut sa stai cu masina prin service, si tot sa nu-i dea de cap. Am mai vazut azi 2 masini in Belgia, sunt aici pentru vreo luna. Erau in jur de 17-20 000, bine echipate, rulaj maxim 130 000 km.1 point
-
Trebuie sa fii ipocrit sa spui ca preferi un E90 unui F30; chiar daca E90 e mai dotat. In primul rand E90 e mai vechi, sansele sa aiba rulaj mai mare si probleme sunt mai mari statistic dar si probabilistic vorbind. In al doilea rand F30 e un pas inainte la toate capitolele. Si nu in ultimul rand arata mai bine din orice unghi (interior si exterior) l-ai privi. Iar la dotari, inca o data, nu toti vor piele si trapa asa ca nu vad problema ca cineva vrea o masina mai noua dar cu mai putine dotari sau cheala cum se zice. F30 oricum are suficiente dotari standard pe care Loganul nu le are nici macar optionale, oricum comparatia e total deplasata si disproportionata. Problema reala se pune la buget, pana in 14 000 e foarte greu sa gasesti si o masina corecta pe cand la banii astia alegi cam orice E90 dupa 2010 cu dotari indestulatoare.1 point
-
1 point
-
Terminat si upgrade la CIC , mi-a dat ceva batai de cap consola centrala pt ca am luat de LCI pt a nu ma complica si cu taiere idrive , nu am anticipat ca e diferita consola la schimbator si a trebuit sa modific un trim de LCI dupa capul meu unde din cauza cutiei cu joystick nu mai permitea miscarea manetei ,a fost nevoie de ceva bricolaj migalos , ulterior a fost vopsit trimul si consola centrala si rezultatul e mai mult decat satisfacator , arata f bine fata de trimul vechi cu lumini , am avut un mare avantaj cu maneta de smg care are iluminare pe pozitii .Inca nu e prinsa pielea , urmeaza sa duc la cineva pt asta ca sa iasa perfect si am pastrat si butonul sport .Cam asta e GAME over la interior ...temporar )) Cat despre upgradeul la CIC , merita 100% . un video si cateva poze Video in motion http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5512_zpshy41lr6n.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5516_zpshsccjebk.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5515_zps8z7wfto7.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5558_zps9fnl5blm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5560_zps3lsz5ycz.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5569_zpsuo3qvdtm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5568_zpsthsxpof3.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_5561_zpsmcywlhsb.jpg1 point
-
Iti cam place sa crezi multe, nu? LL-01 e ulei full-saps, LL-04 e low-saps. Stii diferenta dintre cele doua ? Low-saps-urile sunt pentru diesel. Evident ca motoarele pe benzina, mai ales cele aspirate, sunt foarte permisive in materie de uleiuri. Adica poate fi pus intr-un astfel de motor si un ulei low-saps (ale carui particularitati sunt protejarea dpf-ului). Dar, intrebarea mea pentru tine este: daca ai ulei full-saps special dedicat benzinarelor, de ce-ai vrea unul de e facut in special pentru diesel-uri dar care merge si-n otto? Si observ mare luare de bine a normelor Bmw. Normele Bmw sunt chiar slabute. Mercedes si Vw, in special Vw pe tdi-uri (motoare grele si pentru cel mai napraznic ulei), sunt tatici in asa ceva. D-asta ti-am recomandat sa te ghidezi dupa norma MB 229.5. Sau, tot o alta recomandare, a fost cea in care sa respecti, daca domeniul asta te depaseste, exact ce scrie in manualul masinii tale: Aprobarea A3/B4, norma X, vancozitatea z. Altfel, alegerea va fi doar la nimereala. Si ori ca pui Magnatec, ulei Kauflaud sau orice altceva ales la nimereala, rezultatul va fi acelasi.1 point
-
Sa nu exageram! Indiferent de marca,pe gheata nu ai stres decat daca ai anvelope cu cuie sau faci o tura cu un vehicul cu senile. Calitatea interiorului nu este data de nivelul de echipare! Ai in plus anumite optiuni,atat!Poate ai vrut sa spui interior sport vs normal sau piele vs textil(desi parerile sunt impartite) . Pt.initiatorul topicului Daca stii sa conduci, o sa ti placa tractiunea spate(eventual fa un drivetest) In rest sunt povesti care se perpetueaza inca din anii '90, despre cat de"naspa" este tractiunea spate, "o sa ramaii in zapada" sau "nu ti lua ca te vad la stirile de la ora 17".0 points
-
Unii cumpara o masina pentru a o folosi pe post de mijloc de transport, nu pe post de bibelou. Nu trebuie sa aiba nimeni orgasm, ca nu cumperi vibrator, cumperi un automobil. Legat de dotari, in mintea cumparatorului roman de sh vad ca asta e pe primul loc, da-i dracu' de km ca la 200.000km motorul de Bmw e inca in rodaj, vrem putere dar luam diesel ca nu consuma mult si apoi renuntam la dpf ca e scump, toate astea in timp ce ne plimbam curul in scaune comfort, navigam cu ajutorul navigatiei profesionale, ne rasfatam auzul cu difuzoarele logic 7 si generam sute de orgasme pe toate bulevardele principale, victime fiind toate femeile cu varste intre 18-65 ani, impresionate de jantele noastre mari si de Bmw-ul nostru diesel cu pachet M, masina suprema (acum 5-10 cand a aparut modelul).-1 points
-
-1 points
-
Cu un E60 525 nu se face de ras. 530d nu chiar asa recente, pana in E39. Despre automatice, numai de "bine". E suficient sa dai un search aici prin forum. Nu mai spun de cele straine. Din punctul meu de vedere(treaba fiecaruia ce face), prefer de 100 de ori sa calc pe un ambreiaj decat sa umblu la nesfarsit prin service-uri cu pr carora nu le da nimeni de cap. Sa ma leg la cap cu toate ciudateniile: erori, schimbat sacadat, smucit in nu's ce treapta, etc. Personal m-am documentat(plus intrebat prin jur la ateliere reprezentante) inainte sa fac alegerea si am vrut printre altele sa evit problemele automatelor. Ce inseamna servisate la timp? Dupa calendarul oficial Bmw cu uleiul de automata "lifetime"? Cutii cu uleiul racit doar pasiv? Folosite la navete cu schimbari la nesfarsit? Degeaba-i schimbi uleiul cutiei la 100k+ cand o cumperi tu, deja-i compromisa. Toti vor sa faca totul doar dand cu destu p-un ecran daca se poate. Condusul la fel. Eu sunt mai old school prefer manuala.-1 points
-
Nu te chinui. Teoretic, programele NCS, Inpa, sunt pe 16-bit, nu vor rula veci pe sistemele 64-bit. Instaleaza-ti masina virtuala si gata.-1 points
-
Eu le folosesc pe win7 x64 INPA...uita de el, folosesti ista. @nicoara alex - poate 32bit, nu 16-1 points
-
Nu prea are legatura. Un program x32 iti va rula pe x64 insa invers, nu. Ceva nu e in regula la tine. Ista si ncs merg inclusiv pe 10 x64.-1 points
-
Poate la 200k km. 2012 fara facelift cu ceva optiuni extra si 150k km e in jur de 20k euro.-1 points
-
Buna ziua. In Martie am achiziționat un 318d xdrive 2013 de la reprezentanta bmw cu 30.000 km (a stat un an in parcare). ĂncĂŁ de la cumpĂŁrare, am observat ca doar atunci când e cald motorul, se aude un whining sub 2000rpm dar doar când decelerez cu mașina in viteza. Precizez ca nu are legĂŁtura cu aerul condiționat pentru ca se ĂŽntâmpla indiferent dacĂŁ aerul e pornit sau nu. Precizez de asemenea ca sunetul se aude mai proeminent in vitezele 2 și 3.-1 points
-
Am avut 2 F30 doar cu propulsie...adica spate. Jante de 16 cu cauciucuri de iarna nokian si nu am ramas pe nicaieri. Ma rog, nu m-am dus in padure la vanatoare cu ele. Cat priveste tampenia aia de filmulet cu BMW ramase in snow, absolut toate au cauciuri de vara sau au ramas suspendate in zapada. Stai fara griji, nu ramai cu ea daca mergi cu atentie. Acum am un F10 LCI cu xdrive (de curand) si un F25 LCI de 2 ani in familie si vreau sa iti spun ca am fost cu F25 peste tot iarna. Am scos-o din zapada mare, eram prin Austria la Kaprun, cum sunt filmuletele alea cu quattro si snow la greu. Nu a avut nici un stres pe gheata sau ice roads...etc. Am luat jante originale si cauciucuri winter noi (parca continental..daca nu ma insel) si nu am ramas absolut deloc. Din cate stiu la xdrive, trebuie jante originale ca altfel se strica cutia de transfer..or something...asa ziceau astia la MHS. F31. Gaseste una in mintile ei, poti incerca Bavaria rulate sau afara. Eu pe ambele le-am dat la 60K - 80K km, si in afara de un senzor la volan, nu am schimbat nimic. Sunt rezistente pe bucsi, nu am avut nici o problema cu ele. Iti recomand sa le iei cu pachet Sportline, Luxuryline sau Modernline. Sunt mai de calitate interioarele decat cele noline. Succes!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00