Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/18 in all areas
-
Cel mai simplu e sa lasi senzorul de ploaie activat si sa torni apa pe el. Lasi geamurile si trapa deschisa si vezi daca se inchid. Am avut si eu E90 cu senzor de ploaie si nu inchidea automat geamurile sau trapa daca ploua afara.2 points
-
Buna ziua. In Martie am achiziționat un 318d xdrive 2013 de la reprezentanta bmw cu 30.000 km (a stat un an in parcare). ĂncĂŁ de la cumpĂŁrare, am observat ca doar atunci când e cald motorul, se aude un whining sub 2000rpm dar doar când decelerez cu mașina in viteza. Precizez ca nu are legĂŁtura cu aerul condiționat pentru ca se ĂŽntâmpla indiferent dacĂŁ aerul e pornit sau nu. Precizez de asemenea ca sunetul se aude mai proeminent in vitezele 2 și 3.1 point
-
Am deja comenzi pe volan. Volanul e sport cu padele. Volanul l-as fi schimbat cu unul M sport, dar ma lipsesc de retrofituri cu piese furate cum e la moda... Ma gandeam sa comand de pe ebay dupa PN. Am gasit deja ceva, banuiesc ca are ce am eu nevoie, avand acelasi PN. Stiti daca pot comanda separat si panglica respectiva?1 point
-
Eu n-am auzit de functia asta la E90 cel putin. Nu ca ar fi imposibil doar ca probabil FRM-ul trebuie sa stea treaz.., iar asta poate descarca bateria(!) si nu cred ca se va implementa.. la mine as vrea ca masina sa se inchida singura dupa 15-30 minute daca iau cheile din masina. Dar nu am vazut/nu stiu daca se poate face. Volkwagen o face..1 point
-
1 point
-
Trebuie sa scoti plasticele si tabla de deasupra radiatoarelor , sa scoti si electroventilatorul sa ai spatiu mai mult. apoi ai acces bun sa dai cu furtun cu apa si dintr-o parte si din alta sa cada calumea mizeria... nu cu jet puternic.. dai si cu o solutie de geamuri/vase/etc clatesti si aia e ... Sau mai ai varianta sa mergi la service unde vor face cam acelasi lucru , cel mult vor da si bara jos sa aibe acces mai bun si sa il curete perfect...1 point
-
radiatorul de apa este mizerabil . este problema comuna. se spala destul de usor fara sa il dai jos. cam la fiecare doi ani trebuie repetata operatiunea.1 point
-
1 point
-
Aici pot sa confirm. De curand mi-am mai luat un Bmw f45 active tourer. Si are tractiune fata. Am fost reticent, dar in 99% dintre situatii nu simti ca trage fata. DEcat la plecari energice de pe loc se simt planetarele pe fata, altfel nu poti sa zici ca e must have sa traga spatele la puteri de cca 200 de cai, pe masini normale. Totusi 525 xD consuma multisor urban, mai ales daca foloseste masina zilnic la ore de trafic nasol. La fel si un 3 litri, sa lasam povestile cu consum de 10 11 la 3 litri in regim urban, ca sare un 320d la 10 11 in aglomeratia aia mare.1 point
-
Dupa multe luni de asteptare si cautare va prezint mai jos jucaria mea noua. Cumparata din RO de la un "samsar" din Cluj care se ocupa doar cu adusul de BMW-uri din afara.Omul a fost de buna credinta ,la cererea mea am primit pe mail serie VIN,poza cu masina adusa de afara(era lovita putin bara spate si reparata apoi de el),toate actele masinii si accept de test la reprezentanta. Dupa ce am vazut-o si am cazut de comun acord asupra pretului,masina a fost bagata direct in service-ul unui prieten si am inceput "revizia generala" : -inlocuit 4 buc.anvelope noi Dunlop Sport BluResponse -inlocuit distributie...paranoia cum zicea un coleg de pe forum in http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2455481 -inlocuit fulie motor,role,intinzator,curea accesorii -inlocuit ulei motor,filtre,antigel,lichid frana -inlocuit placute frana fata/spate -vizualizat si verificat tot ce exista sub masina(motorul a fost dat pe jos demontind tot ce tine de transmisie,esapament,directie) Filtrul de particule se vede ca fiind recent schimbat,telesoapele ok,discul de ambreiaj,volanta rulment ok,diferentialul si planetare uscate(s-a inlocuit si aici uleiul),"jugul"de motor a venit singur jos(de aici rezulta ca nu a fost lovita ),intr-un cuvint pot sa circul in siguranta urmatorii kilometri,fara sa stau cu stresul ca nu stiu ce am cumparat. Nu am dat importanta atit de mult dotarilor pe care le are masina,preferind sa investesc bugetul alocat in siguranta si prevenire. Mai jos lista cu dotari,preluata de pe "bmwwin.com": VINWBAPN31030E132976 Type CodePN31 E SeriesE90 (MUE) Series3 TypeLIM Model320D OL (EUR) SteeringLL Doors4 EngineN47 Displacement2.00 Power130 DriveHECK TransmissionMECH ColourSPACEGRAU METALLIC (A52) UpholsterySTOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod. Date2009-03-04 Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 S321A Exterior parts in vehicle color S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S464A Ski bag S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S606A Navigation system Business S698A Area-Code 2 for DVD S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP1 point
-
compromisul perfect e 525d - cu conditia sa gasesti una la care a fost deja schimbata turbina mica; e diferenta considerabila intre cum trage 520d si 525d, motorul cu doua turbina are plaja de cuplu mult mai larga, si cuplul maxim mai sus (in jur de 3000 de ture) - masina se simte mult mai vivace. inainte am avut un f31 320xd manual resoftat la ~220cp, si pot spune ca 525xd trage mai bine la peste 90kmh, in modul sport cu cutia pe sport (probabil ca si cutia automata ajuta, avand 8 rapoarte) - desi diferenta de greutate este de ~300kg; a fost o placere drumul Bucuresti - Salonic, 7h condus efectiv (fara sa trec vreodata de 160kmh) - in plaja de viteza 90-150 kmh masina trage senzational, depasirea oricarui tir e joaca de copii. clar, motorul de 3l e ce trebuie - dar doar pentru cine vrea sa isi asume costurile suplimentare legate de impozit, consum putin mai mare (+1-2l la 530), etc - cum a zis un coleg mai sus - in jur de 1.000 euro pe an. intre 530 si 535 e diferenta sensibila la costurile de exploatare - 535 consuma cu 1-2l in plus fata de 530 (are rapoartele mai scurte la cutie), costuri mai mari la consumabile (discuri, placute, etc), piese mai scumpe (deh, e 535), masina e expusa la uzura mai mare (in primul rand provocate de disiparea caldurii, daca mergi forjat cu ea); 530 e mai mult decat suficient pt drumurile din romania; daca 258cp nu sunt suficienti, mergi la Dragos sau la Ginel si o resoftezi la ~300cp. legat de rulaj - eu calculez in felul urmator: tin masinile cam 3 ani, si prefer sa nu trec de ~200k km cu ele (incepi sa schimbi diverse consumabile la ea); fac aproximativ 15-20k pe an, deci cam 50-60k in 3 ani - asa ca le cumpar cu ~150-160km. si in cazul tau - depinde mult cati km faci anual si cati ani vrei sa o tii; - daca mergi 40k pe an si o tii 5 ani, e mult sa o iei cu 100k rulaj anterior, mai bine iei o masina noua. - daca mergi 20k anual si o tii 4 ani, o poti lua linistit cu 120k km, samd1 point
-
incearca sa iei ceva cu cat mai putini km, mai renunta la dotari si ia una cu 50-60 de mii de km. Daca nu coboara o clasa, la seria 3. Nici nu vreau sa ma gandesc cat va costa o reparatie la un m550d (mai ales ca astea in bugetul de 30 de mii, au sigur 150.000km + ) si1 point
-
F30-ul vechi are acum 275.000 km si merge perfect.Cand avea 260.000 km am fost in Germania si am mers distante lungi cu 200 km/h plus de cateva ori blana in jur de 230 km/h .Deci nu vad ce este rau in a merge cu masina in limitele prevazute de constructor.95/% din schimbarile de distributie sunt facute preventiv sau la prosteala .Toti mecanici recomanda inlocuirea distributiei chiar si la masinile noi.)1 point
-
nu o sa vina niciun V12 pe seria 8. pe platforma seriei 5 nu incape niciun V12 si nu o sa incapa nici pe seria 8 i3, i5, i8 au fost doar un exercitiu de imaginatie si de marketing a bmw pt a arata ca electricul este viitorul si pt awareness au ales si designul un pic nonconformist. i3 si i5 nu vor mai avea o noua generatie si posibil nici i8 pt ca, vor aparea limuzinele, suv-urile si toate derivatele electrice din seriile 3-5-7-x3-x5 etc. i8 are motor mic otto hybrid tot in acelasi sens, pt a demonsta viitorul care apartine masinilor electrice. Mercedes si audi nu au avut aceeasi tactica precum bmw, ci s-au apucat direct de construit cate un suv electric de proportii normale care vor fi pe piata in curand.1 point
-
hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.1 point
-
Nu inteleg de ce tot ii laudati pe astia de la Bavaria. In primavara lui 2017 am vrut sa imi cumpar un G30 in leasing pe persoana fizica. Cum a zis si un coleg pe aici..asa de prost nu m-am simtit in viata mea. I-am rugat (MHS Militari) sa-mi faca o oferta cu leasing/rate pe email si pana in ziua de azi nu am primit nimic. Ba chiar mai mult dupa 2 saptamani de asteptare m-am intalnit intamplator co doamna Nisip la salonul auto si i-am reamintit ca inca astept oferta.Asa adunatura de neseriosi nu am intalnit in viata mea. Parerea mea ca Bavaria vinde mult la corportate si persoanele fizice nu prea conteaza. Ce sa mai zic? de curand au lansat un set de oferte speciale pentru angajatii multinationalei unde lucrez cu discount de x%. Cand am vazut lista am inceput sa rad..erau aceleasi preturi ca pe site-ul lor..ce oferta personalizata multumim Bavaria. Sincer sa fiu chiar ma intreb cum naiba rezista astia pe piata sau mai bine zis cum gasesc fraieri sa le vanda masini SH la preturile pe care le practica.1 point
-
flori22 - in toate cele 16 posturi ale tale , ne-ai informat suficient ca ai masina cu dynamic drive si edc si 300 si ceva de mii de km care nu are nici o problema. Mai lasa-ne ca ne descurcam si fara !1 point
-
Socant...o masina veche de 12 ani cu manson schimbator uzat si 2 crapaturi in tapiterie..adevarat, la 6000e trebuia sa aiba anvelope noi, nici un pic de uzura si toate probleme tehnice rezolvate, vreo 2-3 ani sa nu bagi nimic in ea.1 point
-
Daca esti comod sau prea important, te duci cu avionul si te intorci cu avionul, masina o pui pe trailer, dar sa fim seriosi, cand iti iei jucarie noua esti dornic sa bagi km. Cu siguranta daca cautam 650i cabrio sau 760LI, gaseam oferta mai bune decat in RO. Si 640d-ul meu este tot individual.1 point
-
va trageti pe cur pentru un senzor de 50 de lei si apoi va mirati ca nu functioneaza nu stiu ce... bine ca nu lipiti si alt ferodo pe placute1 point
-
pai masina e pomana ce vrei de la ea? la cat e de ieftina merita luata cu ochii inchisi sincer.. va mancati de sub cur si faceti 1000 de verificari la masini mult sub pretul pietei...ce va spune asta?1 point
-
si eu am navigatie professional. nu prea inteleg de unde 3D..nu am descoperit acest lucru. una peste alta, navigatia de pe google(implicit cea a masinii) o gasesc slaba... mereu f optimista in ceea ce priveste ETA si nu este conectata la sitatiile din trafic, aruncandu-te ca imbecila in cele mai mari cozi, doar pt ca drumul este cel mai scurt. waze(desi detinut de google), este mult mai realist cu timpul necesar pana la destinatie si gaseste mai mereu solutiile cele mai bune dpdv trafic(desi mai da gres uneori). am folosit navigatia masinii extrem de rar si deseori doar cu scopul sa imi reconfirm ca e mult mai proasta decat waze si chiar decat mine.1 point
-
Salut, eu am pus kit M-performance pe BMW F30 330xd. Mi-a adus puterea de la 258 de cai la 286 + usoara marire de cuplu. Mi-au schimbat ECU, discuri + placute frana si ceva codari in sistem si rescriere de nu stiu ce soft. Cost total 8200 de ron la BMW BANAT CAR TImisoara cu garantie si factura evident. Diferenta intre 258 si 286 de cai este considerabila in sport. Cand o calc la depasiri, fuge de rupe si trage frumos, liniar. Daca as avea ocazia sa o modific iar, nu as mai face-o pentru ca puterea aia o folosesc in 2% din timp, parca nu merita investitia. In primele 3 saptamani am fost super incantat, dupa aceea mi-a trecut.1 point
-
Este o versiune beta, nu finala, apare in 2 saptamani, nu va grabiti aiurea.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
I am dat cel mai mult 230 si tot nu s a rupt ,are 25k la mine de 6 luni.cica ar fi ceva zgomot de lant da vad ca rezistĂŁ . In Prostia unora ,schimba distribuția ,,preventiv,, si la 100k-1 points
-
Ca sa disec eu ",,preventiv,,"-ul tau sa stii ca poti schimba distributia si la 70k km DACA TREBUIE. Ce neamtu' n-are voie sa puna cheia stramb si lantu' prost, a.k.a. (in mecanism..) intinzator prost INCA DIN FABRICA!? Are voie - realitatea o indica! Nu ai vazut mai nou ca J/Germania nu e ce a fost nici in fotbal!? Poate fi eliminata inca din prima faza la campionatul mondial chiar de o formatie (sau doua) fara ambitie/experienta fotbalistica mare!-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
Salut, Masina mea ( F11 2013 ) are High Beam Assist, intrebarea este daca este posibil sa activez speed limit info ?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00