Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/10/18 in all areas
-
La reprezentanțe în general au cam dispărut mecanicii buni. Și-au deschis singuri marea majoritate, pentru că e pâine de mâncat la greu. Reprezentanța ar trebui să însemne siguranță și respect în primul rând, perntru că reprezintă marca respectivă. Din păcate nici măcar asta nu mai au. Ok, nu aveau mecanici extraordinari, dar dacă urmăreau procedura standard tot timpul, ar fi trebuit să fie ok. Se mai dă greș. Asta e. Aici însă trebuie să intervină valoarea adăugată a reprezentanței (care din păcate nu există) - asumarea greșelii, acordarea garanției imediat, mașină la schimb, scuze și respectarea timpului pierdut al clientului. Am avut la Golful 5 (benzină) probleme la pornire. Am fost la 2 reprezentanțe diferite și m-au pus să schimb injectoarele (aveam 45000km ). Bineînțeles că după ce am dat o gârlă de bani și le-am schimbat, tot s-a manifestat problema. Măcar mi-au dat la schimb un Golf nou încă o lună cât au ținut-o sub observație. Asta era în 2011. De prin 2015 parcă au luat-o razna toți. Cu A6-le mă duceam numai pe bâjbâite. Am schimbat 3 piese diferite, pentru o acceași problemă care nu avea rezolvare... până într-un târziu când au realizat că totul era de la un fir întrerupt. Am mai avut mașină la schimb? Am mai avut parte măcar de scuze? Un discount ceva? Nu... Totul e investiție-minimă -> profit maxim. Mi-au și lovit bara spate prin parcare la un moment dat la una din vizite. Cu puțin scandal am reușit să îi forțez să o repare și să își asume. Acum cu BMW sunt complet scârbit de interacțiunea cu consilierii aroganți. Deci nici măcar la capitolul relație bună cu clientul nu mai au speranțe. Norocul lor e că au contracte cu firme mari, cu flote. Se bazează pe asta și banul merge. Respect pentru client, garanție, reprezentarea bună a unei imagini, siguranță? Istorie la reprezentanță.3 points
-
99.9% vina service-ului. Apoi te dau afara pe usa. Incredibil! O știți pe aia, ....și cu banii luați???? Eu de la anul ĂŽmi programez revizia in vacanța din Austria, Germania, etc...as face drumul special pentru asta. In România este groaza...3 points
-
Nu ai cum sa stii ce ai face pana nu te aflii in situatia respectiva, deci rezumati-va la parerea voastra, nu ce ati face voi sigur, pentru ca habar nu aveti . Nu stii care e cea mai buna solutie pentru el, cea mai corecta era inspectarea motorului de catre reprezentanta, insa ei au avut interesul sa scape mai repede de el cu motivul ca nu e problema de la ei. Daca totul este cum trebuie in motor, inseamna ca a fost pura coincidenta, nu? Eu astept sa vad ce gaseste colegul in motor si vedem dupa ce il sfatuim.1 point
-
1 point
-
Moooie cu lamaie merita reprezentanta asta. Romulus, ce spui acum de atitudinea reprezentantelor!? Lupul isi schimba balana, dar naravul ba.1 point
-
Eu cred ca si colegul s-a lasat dus cu vorba, "Tata la voi am reparat masina, s-a stricat dupa ce am plecat de la voi?!?! pai voi sa mi-o faceti, "-NU", pai eu din fata curtii nu o mai misc", mai puneam si abtipilduri pe ea cum a facut ala cu Audiu A7.1 point
-
Ceea ce i s-a intamplat colegului nu e normal, si mi se pare lipsita de eleganta din partea unei reprezentante sa ii ofere reducere la montarea unui motor luat din targ......pai ar putea sa isi asume o responsabilitate.Chiar daca financiar nu conteaza, eu le-as lasa un review, pe google, sau unde, corect, la obiect....poate daca mai multi fac asta isi vor schimba atitudinea. In ciuda folclorului care prezinta reprezentantele din vestul europei (aici nu ma refer la bmw, ca nu am fost), dar nici in alte parti nu e atat de bine cat ne place sa credem, si este un trend general ca produsele sa aiba o durata de viata cat mai scurta, fiabilitatea sa nu mai fie un atribut al produselor, iar calitatea serviciilor( nu vrejeala cu zambete prin receptii si periat clientul) sa devina din ce in ce mai proaste. De unde si faptul ca in general se ajunge sa se vanda masinile la expirarea garantiei, sau ca in Franta , de exemplu, 60% din masinile noi sunt in leasing operational (LLD sau LOA), unde stii ca platesti lunar o chirie, si nu schimbi nici macar anvelope; ca se schimba filtrele la 90k km, e doar un detaliu, ca masina nu e a ta si va sfarsi la o licitatie, iar tu in 3 ani iti iei alta masina, noua.1 point
-
Nu am mai vazut/auzit ceva bun la o reprezentanta de muuult ... cu exceptia unor chestii marunte (schimb ulei,filtre,placute,discuri, deastea...) care le poti schimba oriunde, chiar si singur daca ai un spatiu/curte si un cric. Diferenta dintre o reprezentanta si un service non marca a ajuns sa fie doar pretul de 2 sau chiar 3 ori mai mare, servicile si trasul pe fund in caz ca se intampla ceva nasol este tot la fel ... sincer nu prea mai gasesc nici un motiv sa merg la reprezentanta, pretul enorm cu care te taxeaza nu iti mai ofera de mult o siguranta.1 point
-
Dupa multe luni de asteptare si cautare va prezint mai jos jucaria mea noua. Cumparata din RO de la un "samsar" din Cluj care se ocupa doar cu adusul de BMW-uri din afara.Omul a fost de buna credinta ,la cererea mea am primit pe mail serie VIN,poza cu masina adusa de afara(era lovita putin bara spate si reparata apoi de el),toate actele masinii si accept de test la reprezentanta. Dupa ce am vazut-o si am cazut de comun acord asupra pretului,masina a fost bagata direct in service-ul unui prieten si am inceput "revizia generala" : -inlocuit 4 buc.anvelope noi Dunlop Sport BluResponse -inlocuit distributie...paranoia cum zicea un coleg de pe forum in http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__view__findpost__p__2455481 -inlocuit fulie motor,role,intinzator,curea accesorii -inlocuit ulei motor,filtre,antigel,lichid frana -inlocuit placute frana fata/spate -vizualizat si verificat tot ce exista sub masina(motorul a fost dat pe jos demontind tot ce tine de transmisie,esapament,directie) Filtrul de particule se vede ca fiind recent schimbat,telesoapele ok,discul de ambreiaj,volanta rulment ok,diferentialul si planetare uscate(s-a inlocuit si aici uleiul),"jugul"de motor a venit singur jos(de aici rezulta ca nu a fost lovita ),intr-un cuvint pot sa circul in siguranta urmatorii kilometri,fara sa stau cu stresul ca nu stiu ce am cumparat. Nu am dat importanta atit de mult dotarilor pe care le are masina,preferind sa investesc bugetul alocat in siguranta si prevenire. Mai jos lista cu dotari,preluata de pe "bmwwin.com": VINWBAPN31030E132976 Type CodePN31 E SeriesE90 (MUE) Series3 TypeLIM Model320D OL (EUR) SteeringLL Doors4 EngineN47 Displacement2.00 Power130 DriveHECK TransmissionMECH ColourSPACEGRAU METALLIC (A52) UpholsterySTOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod. Date2009-03-04 Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 S321A Exterior parts in vehicle color S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S464A Ski bag S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S606A Navigation system Business S698A Area-Code 2 for DVD S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP1 point
-
frate-miu face calcule dintr-astea super rationale, cat si ce pierde, ce castiga si la final te trezesti ca anii trec si doar ai facut calcule despre cum e mai bine si ti-ai lasat propriile dorinte si emotii pe locul doi. pune frumos banii in buzunar si mergi si ia un G30. pt cumparatorul care are 35k in buzunar, F10 gata, e o masina veche, demodata, depasita tehnic, o au toti lautarii, nu e nicio mandrie, se gasesc la kilogram cu sute de mii de km si 15k euro. nu e nicio diferenta intre una de 15k euro si a ta de 35k euro, in ochii tai si ai privitorului. daca tot ai o suma consistenta, mergi si ia-ti ceva care sa te mangaie pe suflet. cu anii acestia nu te mai intalnesti. pt cel care are 20k in buzunar, F10 da, e o masina buna. nu intentionez nicio secunda sa lezez pe careva, ci doar e o idee proprie. la momentul in care mi-am comandat eu masina, in aceeasi bani luam F10 530xd din stoc, noua. nicio secunda nu am luat in calcul a doua varianta. cand mi-a fost livrata masina in martie 2017, intrau in vorba cu mine la semafor de la soferi de camion pana la soferi de S klasse. si apropos, peste 4 ani, G30-ul il vinzi cu 25.000 euro. F10 pe care dai azi 35.000, peste 4 ani il vinzi cu 15.000 euro. fa un calcul.1 point
-
F30-ul vechi are acum 275.000 km si merge perfect.Cand avea 260.000 km am fost in Germania si am mers distante lungi cu 200 km/h plus de cateva ori blana in jur de 230 km/h .Deci nu vad ce este rau in a merge cu masina in limitele prevazute de constructor.95/% din schimbarile de distributie sunt facute preventiv sau la prosteala .Toti mecanici recomanda inlocuirea distributiei chiar si la masinile noi.)1 point
-
mi se par mega ieftine... vezi la apan ca au o oferta bogata, si chiar daca esti din alt oras decat masina, daca ai un dealer bmw, ti-o aduc fara sa te duci tu dupa ea. Dar la pretul ala nu vei gasi o masina corecta.... daca mai pui 5000-7000 gasesti sigur.Iar daca mai pui putin o iei si cu garantie Nici in germania nu se dau pe gratis masinile bune, chiar daca ti se pare ca au preturi mai mici, sigur alea au probleme1 point
-
Ba chiar am fost si am facut 2 configuratii acolo la MHS si a ramas sa-mi trimita doua calculatii de leasing pe email (doua variante diferite). Avand in vedere ca nu sunt din Bucuresti nu ma puteam duce toata ziua sa o trag de maneca. Nu fac deloc reclama la Audi dar asa pe email fara sa ma duc la Tess in BV am primit din start un discount de 24% la un A4 2.tdi DSG cu valoare de catalog de 48.000EUR. In fine nu mai conteaza oricum am ales altceva pana la urma sa-mi cumpar.1 point
-
Toti fac pe lupii moralisti, absolut nimeni nu ar da 7000lei (peste 1500e) pe un dpf, mai ales cand te uiti dupa masini de 8k euro. Asta este, romanul vrea Bmw demn de Premium Selection dar sa fie in top 3 cele mai ieftine de pe autovit.1 point
-
Nu zic neaparat in cazul tau, ci asa in general, nu e prima oara cand citesc pe forum ca daca ai bmw nu trebuie sa te intereseze consumul... Totusi daca as avea 50-60 k de euro nu as lua motor 2.0 d ci 3.0 ar fi minim pentru greutatea lui 5, un alt motiv ar mai fi si fiabilitatea si felul cum se aude un motor in 6 cilindri, fie el si diesel...e un motor echilibrat fata de tractorasul 2.0 d. Catalin, de curiozitate, tu ce motor/caroserie ai de spui ca nu te intereseaza consumul? PS: alegerea e din din perspectiva unui pasionat, sigur ca sunt oamenii care vor dosr sa epateze si cumpara doar caroseria fara nevoi de performante prea mari.1 point
-
Face asa de la motorina proasta si face undeva intre 1400-1700 rpm cand o calci din scurt. Dupa ce se incalzeste putin nu mai face. Alimenteaza cu motorina buna de la MOL sau OMV si gata treaba. Am patit la fel si eu cu motorina de la sarbi. Cand aud de distributia de la N47 ma ia capul, e ca atunci cand cauti pe net despre o durere si afli ca esti insarcinat... Apropo, vezi ca daca vreodata ti se va opri motorul la plecarea de pe loc sa nu mai incerci sa o pornesti, sa o duci direct pe platforma la service;)1 point
-
Te confrunti cu o problema,daca vrei sa schimbi motorul cu unul de 330d sau 330i va trebui sa schimbi si sistemul de frinare cel putin pe puntea spate vei fi obligat,cind vei schimba motorul vei inlocui cutie de viteze,cardan,grup+planetare,planetarele la 330 sint mai groase si automat vei fi obligat sa schimbi si fuzetele spate,pe fuzetele spate nu vei putea monta frinele de 320 si numai de 330,am frine complete de 330,etrieri,suporti etrieri,discuri+placute+saboti de la frina de mina,tot sistemul de frinare de 330 costa 600 lei...07256910591 point
-
Poate o variantĂŁ mai inspiratĂŁ ar fi sĂŁ scazi din preț, ĂŽn loc sĂŁ adaugi lucruri care nu ĂŽți sunt de folos și, probabil, neinteresante unui interesat. Altfel zis, aratĂŁ bine mașinuța! BaftĂŁ la vânzare!-1 points
-
Am sunat eu personal la bmw si le-am spus ca vreau sa imi pun faruri cu xenon originale si au zis ca ei nu fac asa ceva ca o sa ai probleme cu ele...practic ce am tras eu concluzie era ca ei nu stiu sa codeze calculatorul...oricum am scris si mai sus, momentan sunt prea scumpe pt bugetul care il am. Linkul cu alea de pe fb care sunt montate in far normal ies undeva la 2500 lei aici in oradea cu manopera cu tot. La originale sar de 1000 eur doar farurile + manopera si nici nu stiu pe nimeni care se ocupa aici in zona de asa ceva. Sent from my iPhone using Tapatalk Chiar nu e nimeni care si-a pus lupe si xenon? Am vazut ca si despre ele sunt impartite parerile...altii zic ca se aburesc...altii ca depinde de meserias...eu am inteles ideea ca indicat ar fi originale dar momentan nu am buget si nici nu am gasit persoana care sa imi zica ca le poate face. Am gasit doar pe cineva care imi garanteaza o lucrare exact ca si in linkul postat de mine si de Amun-Ra Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Eu zic ca nu DTC e diferenta intre Sport si Sport+, pentru ca DTC se activeaza (dezactiveaza) altfel, cel putin la F15, prin apasarea timp de 1 secunda a butonului de DSC.-1 points
-
Eu ce sa mai spun ca la a 535d LCI am schimbat galeriile de admisie de 3 ori si parbrizul de 3 ori pana acum,asa de plictiseala. Tot din plictiseala am schimbat si toate injectoarele anul asta dupa ce am reconditionat 3 bucati si dupa 6 luni erau fix la fel(deh .. unii nu ar rezista sa dea 1100ron pe un injector nou, ma rog 188ron ieri 2bucati bosch) Cand am fost cu ea la Filaret pt diverse chestii imi tot batea apropo domnul de acolo ca are multi km si e chinuita masina. Pai cum sa nu fie chinuita cand e masina si bibelou si doar eu stiu pe ce drumuri forestiere am mers si in alti ani cum am facut 8mii km in 2saptamani de schimbam uleiul la mai putin de o luna de innebunise baiatul de la garaj. Apoi tot la Filaret la o verificare, bateau planetarele, acelasi domn mi-a zis direct sa iau planetare SH. Si d'al dracu am luat noi. O mie una accesorii si nimicuri la motor schimbate de le-am pierdut urma... furtune peste furtune, valve, curele... aaaaa ... si fulia ... dupa cateva pareri de la diversi "priceputi" am zis ca e momentul sa o schimb pe la aproape 230mii km macar asa de moft, si surpriza ... era putin cam praf si a mai disparut un zgomot. Termostatele se strica fix in mod constant la inceputul iernii sau atunci observ din cauza ca se incalzeste mai greu, cel putin cel de la EGR l-am schimbat anual, iar celalalt din obisnuinta impreuna cu cel de la EGR care era de fiecare data blocat pe deschis. In Romania sa ai km astia fara sa fi schimbat setul de amortizoare si de cateva ori articulatiile fata si cel putin o data bucsa de la puntea spate e doar vis. Si incredibil inca sunt service-uri care vor sa iti schimbe mai multe bucsi pe spate cu toate ca modelul asta are fix una pe stanga si una pe dreapta, dar ma rog, unii habar nu au ce masina conduc si accepta genul asta de vrajeala. Cine crede ca un 535d se intretine ieftin viseaza la cai verzi pe pereti sau foloseste masina fix pana la piata in weekend si atat. Singurele probleme reale care le vad la motoarela astea sunt pistoanele pentru ca de obicei cand se strica injectoarele se intampla sa bage mai multa motorina si sa le topeasca, cel mai concret exemplu este colegul DVDcore care a avut un topic frumos cu toate problemele masinii, acelasi model ca acesta pus la vanzare. Cealalta problema este cutia, sau mai bine spus convertizorul care sufera cand ii faci resoftare sau doar mergi agresiv cu ea, in special plecari bruste. O caseta de directie cu probleme e ceva normal la orice e60 cu varsta si km astia, problema poate sa fie minora sau nu, dar se rezolva elegant. La exterior e fix loterie pentru ca din proprie experienta am avut masina zgariata din prima saptamana de cand am cumparato, si apoi tot apareau zgarieturi si julituri lunar. Unde mai pui ca in Noiembrie am avut masina vopsita pe o gramada de elemente si dupa cateva luni e au inceput sa apara iar julituri si zgarieturi pe colturi. Cine vrea sa caute nod in papura o sa gaseasca oricat de intretinuta este, dar foarte interesant este ca noi ne dam cu parerea si initiatorul topicului nu se deranjeaza sa ne povesteasca putin despre masina-1 points
-
Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.-1 points
-
Pe asta il folosesc http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184000-ista-41122-sdp-41120/-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00